ویزای بلوکارت آلمان فرصتی ایده ال برای اخذ اقامت دائم و تابعیت آلمان می باشد، آلمان اقتصاد اول اروپا و چهارمین کشور صنعتی جهان می باشد، این کشور از پایین ترین نرخ بیکاری در اروپا برخوردار است، با این وجود بازار کار آلمان همواره به نیروی کار متخصص و ماهر نیاز دارد.

از این رو دولت آلمان برای جذب نیروی کار مورد نیاز خود زمینه مهاجرت افراد متخصص به این کشور از طریق بلوکارت را فراهم نموده است. در ادامه این مطلب با شرایط، هزینه ها و قوانین بلوکارت آلمان بیشتر آشنا خواهیم شد.

بلوکارت آلمان چیست؟

?What is a German Blockchain

بلوکارت (کارت آبی اتحادیه اروپا) طبق ماده ۱۹ قانون مهاجرت آلمان مجوز اقامت موقتی است که قابل تبدیل به اقامت دائم می باشد. ویزای بلوکارت (جستجوی کار) اجازه اقامت ۶ ماهه افراد متخصص و ماهر در اغلب مشاغل می باشد. در تابستان ۲۰۱۲ کشور آلمان با تصویب قوانین جدید و ارائه بلوکارت مقدمات جذب نیروی کار متخصص و ماهر در بازار کار این کشور را فراهم نمود.

در حال حاضر اغلب کشورهای اروپایی ویزای کار خود را فقط از طریق پیشنهاد کار از کارفرما (job offer) ارائه می نمایند. با توجه به قوانین اتحادیه اروپا دریافت جاب آفر برای شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا بسیار دشوار خواهد بود. ویزای بلوکارت آلمان این امکان را به افراد متخصص می دهد که به منظور دست یابی به موقعیت شغلی مورد نظر وارد کشور آلمان شوند و به صورت مستقیم با کارفرمایان ارتباط برقرار نمایند.

آلمان,آلمان,آلمان

مراحل دریافت ویزای بلوکارت

اولین قدم برای دریافت بلوکارت آلمان اخذ ویزای جستجوی کار (job seeker) این کشور می باشد. پروسه درخواست بر اساس قوانین کلی اداره مهاجرت آلمان می باشد، این موضوع بدین معناست که فرمهای درخواست ویزای جستجوی کار آلمان باید از طریق سفارت آلمان در کشور فرد متقاضی ارائه شود. سپس افراد ملزم به ارائه مدارک مورد نیاز خواهند بود که در صورت تائید مدارک از سوی سفارت آلمان برای فرد متقاضی ویزای جستجوی کار (job seeker) صادر می گردد.

بدین ترتیب فرد متقاضی شغل با اجازه کار وارد کشور آلمان می شود. در واقع افراد متخصص قادر خواهند بود تا با دریافت ویزای جستجوی کار (job seeker) به مدت ۶ ماه در کشور آلمان اقامت داشته باشند، این افراد طی این مدت فرصت خواهند داشت مشغول به کار شوند و جهت اخذ بلوکارت و در نهایت اقامت دائم آلمان اقدام نمایند.

آلمان,آلمان,آلمان

شرایط ویزای بلوکارت آلمان

برای دریافت بلوکارت آلمان قوانین و شرایط مشخصی وجود دارد. در واقع متقاضیان دریافت بلوکارت آلمان در مرحله اول با دریافت ویزای جستجوی کار (job seeker) وارد این کشور می شوند، طبق قوانین مهاجرتی آلمان متقاضیان دریافت بلوکارت آلمان ۶ ماه فرصت خواهند داشت مشغول به کار شوند، افرادی که در مدت تعین شده شغل مورد نظر خود پیدا کنند و مشغول به کار شوند، پس از گذشت ۳ سال امکان اخذ اقامت دائم آلمان را خواهند داشت، البته افرادی که با زبان آلمانی در حد B1 آشنایی داشته باشند می توانند پس از ۲ سال اقامت دائم خود را دریافت نمایند.

آلمان از پایین ترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان درآمد فردی در اروپا برخوردار است، میانگین ساعت کار در این کشور ۳۵ ساعت در هفته و میانگین درآمد افراد بیش از ۴۶۰۰ یورو در ماه می باشد، علاوه بر این استفاده از مزایای کار، بیمه، پاداش و افزایش حقوق محبوبیت آلمان را بین افراد متخصص متقاضی کار در اروپا به شکل فزاینده ای افزایش داده است. لازم به ذکر است حداقل درآمد برای افراد متقاضی دریافت بلوکارت آلمان در کلیه مشاغل مورد نظر می بایست ۴۷،۶۰۰ یورو در سال باشد و برای رشته های IT، ریاضی، علوم طبیعی و رشته های پزشکی ۳۷،۰۰۰ یورو در سال کفایت می کند.

آلمان,آلمان,آلمان

مدارک لازم برای درخواست ویزا بلوکارت آلمان

همانگونه که اشاره گردید اولین قدم برای دریافت بلوکارت آلمان اخذ ویزای جستجوی کار (job seeker) است، پس از این مرحله در صورتی که فرد متقاضی طی فرصت ۶ ماهه خود در کشور آلمان مشغول به کار شود می تواند جهت اخذ بلوکارت اقدام نماید. در ادامه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای جستجوی کار و سپس دریافت بلوکارت را معرفی خواهیم نمود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای جستجوی کار (job seeker)

  • مدرک تحصیلی (حداقل لیسانس)
  • سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی (حداقل ۳ سال)
  • آشنایی با زبان آلمانی در حد مکالمه (نیازی به ارائه مدرک نیست)
  • شرایط سنی زیر ۴۵ سال

مدارک مورد نیاز برای دریافت بلوکارت آلمان

  • یک قطعه عکس
  • ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی
  • گواهی معتبر سازی تحصیلات دانشگاهی
  • ترجمه رسمی سوابق کاری در خارج از کشور آلمان
  • قرارداد کاری و یا پیشنهاد کاری از طرف یک شرکت
  • داشتن حداقل درآمد تعین شده
  • تکمیل فرم تقاضای تمدید اقامت
  • ارائه موافقت نامه اداره کار کشور آلمان در صورت امکان
  • تکمیل و ارائه تشریح فرم کار متقاضی، در صورت امکان
  • ارائه مدارک مربوطه در صورت گذراندن کارآموزی توسط متقاضی

آلمان,آلمان,آلمان

شرایط سنی بلوکارت آلمان

دریافت بلوکارت از داخل و خارج از خاک آلمان امکان پذیر خواهد بود، با این تفاوت که افرادی که خارج از خاک آلمان حضور دارند و متقاضی دریافت بلوکارت آلمان می باشند در ابتدا می بایست ویزای جستجوی کار (job seeker) را اخذ نمایند.

برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان معمولاً افرادی که کمتر از ۴۰ سال سن دارند از شانس بیشتری برخوردار خواهند بود. ولی افرادی که در کشور آلمان حضور دارند می توانند در هر شرایط سنی برای دریافت بلوکارت آلمان اقدام نمایند. به طور کلی شرایط سنی خاصی برای دریافت بلوکارت آلمان ذکر نگردیده است.

آلمان,آلمان,آلمان

هزینه های بلوکارت آلمان

بدون شک مهاجرت به آلمان از طریق ویزای جستجوی کار آلمان علاوه بر مزایای بی شماری که در پی دارد یکی از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد. به طور کلی هزینه های دریافت بلو کارت آلمان را می توان به ۳ دسته اصلی تقسیم نمود که به شرح ذیل می باشند:

هزینه مربوط به سفارت

کلیه سفارتخانه ها برای صدور ویزا از افراد متقاضی مبالغی را دریافت می نمایند، این مبالغ بسته به نوع ویزای درخواستی متغیر خواهد بود. از این رو برای صدور ویزای جستجوی کار (job seeker) آلمان سفارت این کشور ۷۵ یورو از افراد متقاضی دریافت خواهد کرد.

هزینه ارزشیابی مدارک

یکی از مهم ترین مراحل اخذ بلو کارت آلمان ارزشیابی مدارک افراد متقاضی می باشد. هزینه های مربوط به ارزشیابی مدارک بسته به نوع و حجم مدارک متغیر خواهد بود. معمولاً هزینه ارزشیابی برای بار اول ۱۰۰ یورو و برای دفعات بعدی ۵۰ یورو می باشد. هزینه ارزشیابی مدارک هویتی مانند شناسنامه، گواهی ولادت، سند ازدواج، سند طلاق، گواهی فوت، گواهی تجرد ۲۵ یورو و سایر مدارک (احکام دادگاه، عدم سو پیشینه، سایر گواهی ها) ۴۵ یورو می باشد.

هزینه ترجمه مدارک

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت آلمان برای دریافت ویزای جستجوی کار (job seeker) حتماً باید به زبان آلمانی ترجمه شود، هزینه های مربوط به ترجمه مدارک بسته به حجم و نوع مدارک متغیر خواهد بود. لازم به ذکر است معمولاً مدت زمان لازم برای ترجمه مدارک به زبان آلمانی نسبت به زبان انگلیسی طولانی تر خواهد بود.

آلمان,آلمان,آلمان

مدت اعتبار ویزای بلوکارت

به طور کلی مدت اعتبار بلوکارت آلمان ۴ سال است، البته در صورتی که طول زمان قرار داد منعقد شده بین فرد متقاضی و کارفرمای آلمانی کمتر از ۴ سال باشد، مدت زمان ویزای بلوکارت شما نیز به همان اندازه خواهد بود. ویزای بلوکارت به راحتی قابل تمدید است و افراد در صورتی که شغل خود را از دست بدهند ۳ ماه فرصت خواهند داشت مجدداً مشغول به کار شوند. ضمناً فرد متقاضی پس از ۱۸ ماه می تواند در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا که از قانون بلوکارت پیروی می نمایند مشغول به کار و زندگی شود.

همانگون که اشاره گردید متقاضیان دریافت اقامت دائم آلمان از طریق بلوکارت در صورت ارائه مدرک زبان آلمان در حد B1 پس از ۲ سال و در غیر اینصورت پس از ۳ سال می توانند اقامت دائم خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است در طول این مدت افراد می بایست مشغول به کار باشند و مالیات خود را به صورت منظم به دولت آلمان پرداخت نمایند.

آلمان,آلمان,آلمان

مزایای ویزای بلوکارت آلمان

بلوکارت آلمان از مزایای فراوانی برخوردار است، درواقع ویزای بلوکارت آلمان به نوعی ویزای کار ۱۳ کشور اتحادیه اروپا می باشد، زیرا فرد متقاضی می تواند پس از ۱۸ ماه در برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا مشغول به کار و زندگی شود. به طور کلی مزایای اصلی بلوکارت آلمان به شرح ذیل است:

  • اخذ اقامت دائم آلمان پس از ۲ الی ۳ سال
  • دریافت بالاترین میزان حقوق بین کلیه کشورهای اروپایی
  • امکان اخذ اقامت دائم برای کلیه افراد خانواده
  • تحصیل رایگان فرزندان
  • اجازه کار به همسر فرد متقاضی
  • دریافت خدمات درمانی رایگان
  • پرداخت حقوق به فرزندان فرد متقاضی
  • استفاده از کلیه حقوق شهروندی
  • امکان تردد، کار و زندگی بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا

نتیجه گیری

با توجه به مواردی که ذکر گردید می توان نتیجه گیری کرد که ویزای جستجوی کار (job seeker) آلمان کم هزینه ترین و بهترین مسیر برای دریافت بلوکارت آلمان و استفاده از مزایای بی شمار آن خواهد بود. در واقع دریافت بلوکارت آلمان نوعی روش مهاجرتی ایده آل و مناسب برای افراد متخصص و ماهر در مشاغل مختلف می باشد. اخذ بلوکارت آلمان علاوه بر مزایای بی شماری که در پی خواهد داشت یکی از ساده ترین و راحت ترین روش های مهاجرت به آلمان می باشد.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۲۴۳ پاسخ به “ویزای بلوکارت آلمان (blue card)”

    1. افشین گفت:

      باسلام قرار داد من ۴۵هزار یورو در سال هستش.
      مدرک تحصیلی من فوق دیپلم برق قدرت هست.
      شغلی که قرار بستم هم تو همین رشته هستش من میتونم برای بلو کارت اقدام کنم؟

      • سمانه سیدی گفت:

        بله، شما میتونید برای بلوکارت (کارت سبز) در ایالات متحده اقدام کنید. مهمترین مرحله برای اقدام به دریافت بلوکارت، ارسال درخواست به وزارت ایمیگری و شهروندی امریکا است.در این درخواست، شما باید به مواردی از جمله سابقه کاری خودتون و میزان درآمدتون مطابق با الزامات بلوکارت اشاره کنید.

    2. ایرج گفت:

      سلام
      میبخشید من یه سوالی داشتم، آیا بعد از ارائه مدارک برای بلو کارت از طرف سفارت مدارک رو استعلام میکنن؟ یعنی مثلا نامه هایی که برای سابقه کار ارائه میشه احتمال داره از طرف سفارت زنگ بزنن و استعالام کنن؟

    3. afsaneh گفت:

      با سلام من فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی منابع طبیعی محیط زیست هستم ۴۰ ساله و سابقه کار حدود ۱۴ سال با بیمه و ۱۳ سال در بخش دولتی در رابطه با رشته تحصیلی ام هستم. دارای ۲ فرزند و همسرم هم لیسانس رشته اقتصاد است در حال گذراندن دوره آیلتس هم هستم آیا امکان اخذ بلوکارت برای من هست یا پیگیری کنم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط سنی تون شانس شما برای گرفتن بلوکارت المان کم است و اینکه باید سطح زبان المانی خوبی داشته باشید و به فرهنگ انجا اشنایی داشته باشید در غیر این صورت اصلا پشنهاد نمیکنیم چون مدت این ویزا ۶ ماه است و زمان محدودی برای پیدا کردن کار در کشوری مثل المان میباشد

    4. علیرضا گفت:

      با سلام
      شرایط من و همسرم به قرار زیر است لطفا راهنماییم کنید کی تونم برای آلمان از طریق کار اقدام کنم ؟
      شرایط من :
      تحصیلات:
      دانشجو دکترا مدیریت صنعتی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
      کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشگاه علوم و فنون مازندران
      کارشناسی مهندسی صنایع، دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال

      سوابق کاری :
      مدیر دفتر مدیریت پروژه | شرکت داده ورزی سداد | اسفند ۹۳ تا فروردین ۹۶
      کارشناس ارشد برنامه ریزی | دانشگاه صنعتی مالک اشتر | آبان ۸۷ تا اسفندماه ۹۳

      شرایط همسر:
      تحصیلات:
      کارشناسی ارشد معماری، دانشگاه
      کارشناسی معماری، دانشگاه آزاد اسلامی

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در هر کشوری الویت کارفرماها با افراد خودشان و فارغ التحصیلان خودشان میباشد. مگر اینکه درخواست شغلی داشته باشید.
        شریطتان باید بصورت دقیق تر بررسی شود.
        برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید:
        https://arianaabroad.com/

    5. مهران گفت:

      با سلام
      من لیسانس مهندسی برق-الکترونیک دارم از دانشگاه دولتی با ۱۶ سال سابقه کار در زمینه طراحی و مهندسی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق. در این زمینه سابقه تدریس هم دارم.متاهل و دارای دو فرزند هستم. چطور میتونم برای کارت آبی آلمان اقدام کنم؟
      با تشکر

      • amin239365 گفت:

        سلام
        شرط اخذ ویزای کارت آبی آلمان داشتن مدرک b2 آلمانی میباشد که ۶ ماه به شما فرصت میدهند که وارد خاک آلمان شده و به دنبال کار بگردید و در صورت پیدا کردن کار خانواده هم به شما ملحق گردند

    6. نوری گفت:

      سلام.من لیسانس نرم افزار کامپیوتر و ۳۲ سال سن دارم و همسرم دکترای آموزش زبان انگلیسی و ۳۰ سال سن دارد.برای اخذ کارت آبی کدامیک از ما اقدام کنیم؟آیا نیاز به مدرک زبان آلمانی هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام اخذ کارت ابی المان ققط باید این را بدانید که شما فقط ۶ ماه فرصت برای پیدا کردن کاردارید و در این صورت باید بسنجید که شما یا همسرتان قادر به پیدا کردن گار در عرض ۶ ماه هستید یا نه چون پس اتمام این ۶ ماه باید به کشور برگردین .واین را باد بگویم که باد اشنا به زبان المانی باشید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام برای اخذ کارت ابی المان فقط باید این را بدانید که شما فقط ۶ ماه فرصت برای پیدا کردن کاردارید و در این صورت باید بسنجید که شما یا همسرتان قادر به پیدا کردن گار در عرض ۶ ماه هستید یا نه چون پس اتمام این ۶ ماه باید به کشور برگردین .وهمچنین بایدمسلط به زبان المانی درسطح b2 باشید .دراین صورت میتوانید برای بلوکارت المان اقدام نمایید.

    7. emad گفت:

      سلام من مدرک فوق دیپلم کامپیوتر رشته نرم افزار رو دارم آیا میتونم با فراگیر شدن زبان آلمانی اونجا مشغول کار بشم . (ممنون از راهنمایی مدیر فعال)

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای کار در کشور آلمان به واسطه فراگیری زبان آلمانی و آن هم فقط به صرف زبان شانس ویزای بسیار پایینی دارید . بهتر است پذیرش را از دانشگاه داشته باشید چون شانس بالاتری دارد . ولی در هر صورت اگر بتوانید برای آموزش آکادمیک یا زبان وارد آلمان شوید میتوانید در خواست کار دریافت کرده و کار کنید

    8. شادی گفت:

      سلام
      یک سوال داشتم و اون این است که:
      برای گرفتن ویزای کار اتریش یا آلمان حتماً باید ۳ ماه در داخل اتریش یا آلمان و سه ماه هم در اتحادیه اروپا از انتشار آگهی استخدام گذشته باشد تا امکان اقدام برای اون موقعیت شغلی فراهم شود؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بله این آگهی بین ۳ هفته تا ۳ ماه باید در همان کشور و اتحادیه اروپا هر کدام جدا آگهی شود ودر صورت نخواستن کارفرما از شرایط متقاضیان به کار درخواست را مستقیم به شخص شما ارسال نماید

    9. Reza گفت:

      سلام

      در صورتی که خواستار دریافت ویزای کار باشم و آخرین مدرکم دیپلم فنی هست(دانشجوی انصرافی دانشگاه تهران) باشد آیا مشکلی پیش خواهد آمد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        حد اقل مدرک باید لیسانس یا در بدترین حالت فوق دیپلم باشد و از همه مهتر داشتن مدرک B2 آلمانی الزامیست

    10. امیر گفت:

      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما

      دانشجوی انصرافی (مقطع کاردانی نرم افزار) هستم.
      موفق به جلب رضایت ۲ شرکت نرم افزاری آلمانی نسبت به رزومه که دارم شدم و در حال حاضر ۲ Job Offer دارم.
      آشنایی به زبان آلمانی در سطح B1 را دارم.
      آیا نبود مدرک دانشگاهی و داشتن مدرک دیپلم فنی، مشکلی ایجاد می کند؟
      و سوال دوم اینکه برای Blue Card اقدام کنم یا ویزای کار؟

      با سپاس فراوان از راهنمایی شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر جاب آفر دارید که دیگر نیاز به اخذ ویزا از نوع بلو کارد نیستسید . با داشتن جاب آفر موضوع تحصیلات شما کمرنگ شده و همان درخواست کاری برای ویزا کفایت میکند

    11. حسام گفت:

      با سلام
      خانم من مدرک لیسانس پرستاری داره و مدت ۹ سال هم سابقه تو بیمارستان های دولتی داره. مدرک زبان آلمانی B1 موسسه گوته رو هم داره. تمامی مدارک رو ترجمه کردیم و آماده هست. به نظر شما بهترین راه برای مهاجرت کاری چطور هست؟
      البته خودم هم کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه آزاد و ارشد مهندسی برق از موسسه غیر انتفاعی دارم و مدرک زبان آلمانی B1 هم دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ویزای کار آلمان با شرایط شما بسیار مناسب است و حتی برای ادامه تحصیل هم میتوانید اقدام نمایید . داشتن مدرک زبان برای کار الزامیست که شما دارید . فقط باید بررسی نمایید که آیا تخصص مدرک تحصیلی شما مورد نیاز و در لیست مشاغل کشور آلمان هست یا خیر که شما را در لیست انتظار برای پیدا کردن کارفرما قرار میدهند تا در مدت زمانی مقتضی درخواست کار از کارفرمایی برای شما ارسال گردد

    12. Omid گفت:

      با سلام

      من مدرک دیپلم فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر (نرم افزار) را دارا می باشم.

      طی مکاتبه ای که با یک شرکت نرم افزاری در فرانکفورت داشتم، موفق به دریافت دعوت به همکاری از سوی شرکت شدم.

      حقوق مورد بحث ۸۸۸۰ یورو در ماه می باشد.

      حال با وجود نداشتن مدرک دانشگاهی آیا امکان دریافت کارت آبی وجود دارد یا خیر؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر درخواست کار دارید از همان ویزای کاری اقدام نمایید نیاز به گرفتن بلو کارت ندارید هرچند که میتوان از طریق بلو کارت اقدام کرد . اگر شخصی بدون داشتن درخواست کار بخواهد از طریق بلوکارت اقدام نماید چنانچه آشنا به زبان آلمانی نباشد شانس پایینی در گرفتن ویزا دارد . شما در خواست کار را داشته باشید و یک آشنایی حد اقلی به زبان آلمانی و برای ویزا اقدام نمایید

    13. M گفت:

      با سلام. من فوق لیسانس معماری از دانشگاه دولتی هستم و ۱۴ سال سابقه کار انیمشن و کمیک استریپ دارم. چند تا جایزه داخلی گرفتم و ۳۶ عنوان کتاب کمیم استریپ چاپ کردم که الان به چاپ هفتم رسیده. . آیا شرایط دریافت بلو کارت رو دارم که به اقامت دائم منجر بشه؟ امکان ثبت شرکت در المان به چه نحو هست؟
      ممنون از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما می توانید با داشتن مدرک زبان المانی اقدام نمایید.

    14. مرسده حیدری گفت:

      سلام.بنده دانشجوی معماری هستم منتها میخوام تطبیق بدم و المان از ابتدا شروع به تحصیل در رشته طراحی لباس کنم و همسرم لیسانس برق و ارشد it از دانشگاه شریف هست هر جفتمون زبان رئ تا مقطع a2 خوندیم و در حال ادامه دادن هتیم رزومه همسرم هم خوبه .برای بلوکارت شانسمون خوبه؟ و اینکه هزینه و مدت زمان صدورش چقدره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور المان میتونید اقدام کنید.

    15. مهدی گفت:

      سلام من حدود ده سال سابقه در وزارت نفت و دارای مدرک مهندسی شیمی هستم با زبان آلمانی مقداری آشنایی دارم
      متاهل هستم و دو فرزند زیر پنج سال دارم
      آیا شرایط مهاجرت به کشور آلمان برای من مناسب هست که اقدام کنم
      تشکر از لطف شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ویزای بلوکارت حتما فرد باید مسلط به زبان المانی باشد و به فرد اجازه پیدا کردن کار را میدهند و تا زمانی که کار پیدا نشود همراه به شما ملحق نمیشود

    16. جواد گفت:

      با سلام
      ما خانواده سه نفره هستیم. خودم دانشجوی ارشد روابط بین الملل و خبرنگار رسانه های خارجی هستم با سابقه ده سال کار، همسرم فوق لیسانس ارتباطات و شاغل با سابقه کار نه ساله- دختر ۲۰ ماهه (زیر دو سال) داریم. زبان انگلیسی هر دو متوسط رو به خوب.
      امکان دریافت کارت آبی با شرایط ما هست !؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. برای دریافت کارت آبی آلمان باید مدارک شما مورد ارزیابی قرار گیرد. به احتمال زیاد می توانید فرصت شش ماهه کاریابی در آلمان را به دست آورید. در صورتی که به زبان آلمانی تسلط دارید این راهکار مهاجرتی برای شما توصیه می شود.

    17. موسی گفت:

      سلام.لیسانس مکانیک وبا سابقه ۸ ساله در نیروگاه ساخت زیمنس در ایران هستم.دارای مدرک زبان A1آلمانی می باشم.سن ۳۴ سال ودارای همسر ویک فرزند .ایا شانسی برای اقامت در آلمان دارم. با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        در صورت گرفتن مدرک B1 شانس برای فوق لیسانس دارید اما با توجه به سن باید سریعتر اقدام کنید.

    18. فرزاد گفت:

      سلام
      با عرض خسته نباشید
      بنده ۲۹ سالمه مدرک کاردانی از دانشکده شیراز ،کارشناسی از دانشگاه ازاد نجف اباد و گرایش تحصیلیم هم برق قدرت هست
      البته در حال حاظر هم ترم ۳ برق کنترل مقطع ارشد دانشگاه شیراز میخونم حدودا ۸ تا مدرک فنی و حرفه ای در زمینه برق و طراحی سیستم های کنترلی برقی هم دارم و یک کار پژوهشی هم از پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف داریم ایا میتونم بورسیه یکی از دانشگاهای المان بشم ؟
      لطفا راهنمای بفرمایید
      ممنون از پاسختون
      اگر امکانش هست پاسخ رو به ایمل ارسال بفرمایید .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما با داشتن معدل بالای ۱۷، آیلتس ۷ و مقاله ISI می توانید برای بورسیه در مقطع دکتری کشور آلمان اقدام کنید و هر قدر رزومه تحصیلی شما قوی تر باشد شانس بورسیه شما بیشتر است.

    19. صالح گفت:

      سلام
      من ۳۳ سالمه مدرک تحصیلی ارشد کامپیوتر نرم افزار از دانشگاه آزاد و همسرم لیسانس حقوق و سابقه کار ۶ سال در آموزش و پرورش هستم برای بلو کارت شرایط دارم . اقدام کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایطتون میتوانید برای دریافت بلوکارت کشور آلمان اقدام کنید

    20. Amin گفت:

      سلام
      مدرک کارشناسی کامپیوتر از دانشگاه فنی و حرفه ای دارم
      سابقه کاری مفیدی ندارم
      آیا امکان اقامتم هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر بتوانید در کشور مقصد کار مناسب داشته باشید میتوانید اقامتتان را دریافت کنید.

    21. حسین گفت:

      سلام
      من پزشک متخصص پوست ۴۲ ساله با آشنایی مقدماتی به زبان المانی هستم.میتونم زبانم رو کامل کنم. آیا برای دریافت کارت آبی میتونم اقدام کنم و آلمان برای رشته من بازار کار چجوریه؟
      متشکرم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. در صورتی که مدرک زبان C1 آلمانی داشته باشید و مدارک شما مورد تأیید این کشور قرار گیرد، می توانید برای تحصیل یا کار در آلمان اقدام نمایید.

    22. احمدی گفت:

      می خواستم برای ویزای بلو کارت اقدام کنم اما در لیست مدارک نوشتید که ترجمه سابقه کار الزامی است.مشکل من این است که کارفرما به من گواهی اشتغال نمی ده و چند سال هم بیمه صادر نشده بنابراین دارالترجمه ترجمه نمی کنه.آیا راهی هست که ترجمی رسمی نیازی نباشه و به رزومه اکتفا بشه.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. کشور آلمان برای صدور کارت آبی قوانین سخت گیرانه ای دارد. نقص در پرونده یا وجود مشکل در مدارک شانس شما را برای دریافت ویزای کار از بین خواهد برد.

    23. lili گفت:

      با عرض سلام.
      همسرم ۳۱ سال و مدرک کارشناسی ارشد شیمی پلیمر دارد و من لیسانس مترجمی انگلیسی که مدرک تافل هم دارم. ما هر دو میتونیم مدرک زبان آلمانی رو تو ایران بگیریم فقط مساله اینجاست که آیا برای همسرم امکان پیداکردن کار هست یا خیر؟ دانشگاهی که تحصیل کردن جزو دانشگاه مورد تایید المان هست. لطفا راهنمایی کنید .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. در صورتی که رزومه خوبی داشته باشید می توانید برای کار در آلمان اقدام کنید. توجه داشته باشید که ۶ ماه فرصت خیلی زیادی برای کار پیدا کردن نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مؤسسه تماس بگیرید.

    24. ساناز گفت:

      سلام دانشجوی ارشد فیزیوتراپی در دانشگاه شهید بهشتی هستم و ۲ سال سابقه کار دارم و آلمانی تا سطح B1 مسلطم و تا پایان تحصیلم به سوابقم اضافه می شود. برای گرفتن بلوکارت شرایط دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. برای داشتن شرایط کار با مدارک مرتبط با پزشکی مانند فیزیوتراپی باید مدرک C1 آلمانی را داشته باشید.

    25. لیلا گفت:

      سلام ما یه خانواده سه نفره هستیم.همسرم لیسانس الکترونیک از دانشگاه ازاد هستند و ده سال سابقه کار مرتبط دارند.خودم هم لیسانس ریاضی هستم و دخترم ۵ سالشه.شرایط ما برا مهاجرت چطوره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    26. آرزو گله گفت:

      با سلام
      بنده کارشانسی ارشد فناوری اطلاعات از دانشگاه امیرکبیر با معدل ۱۷.۵ و دارای ۷ سال سابقه کار هستم … ۳۲ ساله … شوهرم هم لیسانس برق و فوق لیسانس مهندسی هسته ای از دانشگاه امیرکبیر ۳۶ ساله و کارمند اترژی اتمی و ۸ سال سابقه کار ..هیچ کدوم نه مدرک ایلتس نه المانی در حال حاضر نداریم . ایا دارای شرایط بلو کارت هستیم؟ برای اقدام اول کار باید حتما مدرک b1 المانی داشته باشیم یا مدرک ایلتس؟؟؟ یه قرارداد کاری باید تا ایران هستیم داشته باشیم ؟؟؟ یا میریم اونجا بعد ۶ ماه وقت پیدا کردن کار داریم؟ رو شرایط ما شوهرم اقدام کنه رو مدرک و شغل هستهای رد نمیکنند؟ شرکت شما میتونه کار پیدا کنه اونجا ؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی می باشید

    27. مینو گفت:

      سلام
      من دانشجوی ترم آخر ارشد مدیریت حمل و نقل دریایی هستم. توو سایتشون نگاه کردم و میدونم که دانشگاه دریانوردی چابهار که من اونجا درس میخونم جزء دانشگاههای مورد قبولشونه. لطفا راهنماییم کنید که با این رشته میتونم بلو کارت المان بگیرم و چه مدارک دیگه ای لازم هست؟

      با سپاس

    28. saeid گفت:

      سلام . من مدرک کارشناسی طراحی دکوراسیون داخلی ازموسسه غیر دولتی دارم اما توسط یک موسسه فنی معتبر در دبی تخصص در همین رشته گرفتم ومدرکمو بین المللی کردم . مدرک b2 آلمانی دارم . با توجه به نوع اعتبار مدرک تحصیلی امکان دریافت بلو کارت را دارم؟؟ با تشکر

    29. علي گفت:

      سلام من لیسانس عمران و فوق لیسانس عمران-زلزله از دانشگاه آزاد تهران هستم حدودا ٣ سال سابقه اجرایی دارم و مدرک ۶.۵ آیلتس
      چقدر شانس برای گرفتن بلوکارت دارم
      حتما با همین عنوان رشته میشه کار کرد یا هر کاری که پیدا کنیم؟
      مثلا از اقوام بنده در آلمان شرکت معتبری دارند ولی فیلد کاریمون بهم نمیخوره میتونه منو واسه شرکتش جذب کنه؟
      مرسی از راهنماییتون

    30. شراره گفت:

      با سلام
      بسیار سپاسگذار از راهنمایی های شما

    31. ehsan گفت:

      سلام. من فوق لیسانس الکترونیک از دانشگاه آزاد تهران جنوب دارم. ۴ سال هم سابقه کار در نیروگاه برق و همچنین طراحی و نصب نیروگاه های خورشیدی دارم. چقدر شانس برای گرفتن بلو کارت دارم ؟‌

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.پیدا کردن شغل در کشور آلمان در بازه زمانی ۶ ماه دشوار می باشد

    32. نیلوفر گفت:

      سلام .من فارغ التحصیل رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه ازاد شهرستان هستم.لیسانسم هم از دانشگاه پیام نور بوده.با زبان انگلیسی آشنایی دارم تا حدی که برای رفع احتیاجاتم میتوانم مکالمه داشته باشم.همسرم کاردانی کامپیوتر از دانشگاه ازاد هست.با توجه به شرایط ،آیا امکان فرصت شغلی در زمان بدون وقفه برای ما در این کشور وجود دارد؟اگر بله در چه مدت؟چه کاری میتوانیم داشته باشیم؟آیا کاری که برای ما ایچاد میشود کفاف زندگی متوسط را میدهد در این کشور؟بنظر شما از چه طریقی اقدام کنیم برای اقامت دائم؟خیلی ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.فرصت شغلی و کار مناسب بستگی به شما و توانایی هایتان دارد و بعد از ۳ تا ۴ سال کار کردن در کشور آلمان می توانید اقامت دائم کسب کنید

    33. محمد اکبری گفت:

      سلام من رشته بازی سازی(ظراحی گیم) خوندم
      کارشناسیمو با معدله ۱۷ گرفتم به زبان المانی مسلط هستم
      به نظر شما میتونم بلو کارت بگیرم
      سنم ۲۴

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    34. ساناز گفت:

      سلام من لیسانس پرستاری از دانشگاه آزاد هستم با ده سال سابقه کارو۳۵سال سن وسطح B1آلمانی رااز کانون زبان ایران گرفتم،بنظرشماواجدشرایط بلوکارت آلمان هستم؟آیامدرک زبان ازگوته نیاز هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شرایطتان خوب می باشد و الزامی نیست که مدرکتان از گوته باشد

    35. Mmd گفت:

      با سلام و احترام

      متولد سال ۵۱ هستم، لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد، از سال ۷۵ مشغول کار در زمینه ساخت موتورهای توربینی می باشم و سابقه ۱۳ ساله مدیریت تکنولوژی تولید دارم، زبان انگلیسی و فرانسه در حد خوب.
      لطفا بفرمایید شانس بنده برای مهاجرت چقدر است.

      با سپاس از بذل توجه جنابعالی

    36. پناه گفت:

      باسلام
      دارای مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد در رشته ی مهندسی نرم افزار هستم
      و به زبان آلمانی نیز مسلط هستم
      شانس گرفتن کارت آبی را دارم؟
      چه اقداماتی لازم است؟؟
      لطفا راهنمایی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    37. ندا گفت:

      با سلام
      در حال حاضر ساکن نروز هستیم ولی اقامت نداریم.اگر برای ویزای ۶ مه آلمان برای جستجو کار اقدام کنیم با توجه به اینکه هیچ آفر کاری نداشته باشیم ویزا میدهند؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    38. امیر گفت:

      من لیسانس مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد – فوق لیسانس MBA گرایش مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت
      ۲۰ سابقه کار در زمینه الکترونیک و IT
      47سال دارم.
      الان هم دارم آلمانی می خونم. یک پذیرش کاری هم از یک شرکت آلمانی دارم.
      برای بلو کارت چه مدارکی ارائه بدم . چقدر شانس دارم . پروسه چقدر طول می کشه ؟
      آیا شما وکالت منو قبول می کنید برای پیگیری؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید.

    39. کاوه گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک کاردانی مکانیک هواپیما هستم و دارای چندین مدرک فنی در رشته های برق صنعتی و پی ال سی و پنج سال سابقه کار در برق صنعتی و آسانسور ( قسمت تابلو فرمان ) میخواستم بدونم من میتونم ویزای تحصیلی یا کاری دریافت کنم.در ضمن زبان انگلیسی را تا حدودی بلدم و در حال گرفتن مدرک B1 زبان آلمانی هم هستم .در خصوص مدرک کاردانی هم تمام مدارک استاندارد اروپا و آمریکا را دارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    40. هادي گفت:

      با سلام دانشجوی دانشگاه ازاد تهران در رشته مدیریت بازرگانی مقطه ارشد هستم . کارمند بانک هستم با سابقه ۱۴ سال کار بصورت رسمی
      آیا شانس دریافت کارت آبی را دارم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    41. سپیده گفت:

      سلام
      کارشناسی مترجمی زبان دارم..۲۸ سالمه.. ۵ سال سابقه کار در آموزشگاه های موسیقی در زمینه آموزش موسیقی به کودکان دارم.
      مدارک دانشگاهی در این زمینه ندارم و فقط دوره های مختلف شرکت کردم..
      زبان آلمانی در حد A2 آشنایی دارم
      به نظر شما من با توجه به این سابقه کار، بهتره چه مدرک دانشگاهی در مقطع کارشناسی یا ارشد و از کدوم دانشگاه بگیرم که بتونم برای بلو کارت در خواست بدم؟ و اصلا آیا بازار کار برای خارجی ها در زمینه ی آموزش به کودکان هست؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    42. حسن گفت:

      با سلام بنده ۳۹ سالمه کارشناسی برق آزاد وکارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد گناباد ۱۲سابقه کار نیروگاهی ومتاهل ودارای فرزند لطفا شرایط بنده برای بلو کارت بفرمایید ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    43. سیاوش گفت:

      سلام
      من لیسانس مکانیک دارم از دانشگاه تهران با معدل خوب. ۲۷ سالمه و سه سال سابقه ی کار دارم. انگلیسی هم بلد هستم. چقدر برای بلوکارت شانس دارم؟ همچنین می تونم آلمانی رو هم شروع کنم به خوندن و بعد از شش ماه یا یک سال اقدام کنم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    44. kaveh گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک کاردانی مکانیک هواپیما هستم و دارای چندین مدرک فنی در رشته های برق صنعتی و پی ال سی و پنج سال سابقه کار در برق صنعتی و آسانسور ( قسمت تابلو فرمان ) میخواستم بدونم من میتونم ویزای تحصیلی یا کاری دریافت کنم.در ضمن زبان انگلیسی را تا حدودی بلدم و در حال گرفتن مدرک B1 زبان آلمانی هم هستم .در خصوص مدرک کاردانی هم تمام مدارک استاندارد اروپا و آمریکا را دارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    45. Arash گفت:

      با سلام و خسته نباشید،
      من فارغ اتحصیل رشته IT-Management از دانشگاه UTM مالزی هستم و در خال حاضر دانشجوی دکتری رشته Information Systems در همین دانشگاه. دارای حدودا ۶ سال سابقه کار مرتبط، سطح زبان انگلیسی خوب و زبان آلمانی مقدماتی هستم. شانسی برای دریافت کارت آبی دارم؟ و اینکه برای دریافت ویزای ۶ ماهه آیا نیاز به پیدا کردن کار و ارئه قرارداد کار در ابتدا هست؟ با تشکر.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    46. شری گفت:

      با عرض سلام
      من دکتری مهندسی عمران دارم از دانشگاه ملی مالزی فارع التحصیل شدم. لیسانس و فوق لیسانسم از ایران هست و رشته ی مهندسی علوم خاک ..
      سطح زبان انگلیسیم متوسط رو به بالاست
      خواستم بدونم شرایط گرفتن کارت ابی رو دارم/
      میتونم برای کار اپلای کنم
      ممنونم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    47. علی گفت:

      سلام
      من کارشناسی رشته مهندسی مکانیک ساخت و تولید را دارم.ولی مدرک زبان آلمانی را ندارم.می خواستم بدونم شانس من برای ویزای کاری بلو کارت چقدر است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شانستان کم است زیرا نیازمند دانش زبان آلمانی و مدرک تحصیلی فوق لیسانس به بالا می باشید

    48. bella گفت:

      سلام

      می خواستم بدانم آیا وقتی با بلو کارت در آلمان مشغول به کار هستیم اجازه ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس و دکترا را داریم یا خیر؟ و اگر داریم آیا مشکلی برای ویزا و اقامتمان بوجود نمی آید؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    49. شادی گفت:

      سلام

      من لیسانس مترجمی زبان روسی از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال دارم و به زبانهای آلمانی، انگلیسی و فرانسه نیز مسلطم. می خواستم ببینم آیا من می توانم برای اقامت کاری و بلو کارت اقدام کنم و شانسی دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بلو کارت آلمان نیازمند داشتن مدرک زبان،سابقه کار و مدرک تحصیلی دارید

    50. نیما گفت:

      با سلام
      ۳۸ سال دارم و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی- پتروشیمی با ۱۴ سال سابقه کار در پتروشیمی به عنوان کارفرما -متاهل دارای یک فرزند-همسرم نیز سابقه کاری مشابه من دارند-زبان انگلیسی متوسط –
      آیا شانس دریافت کارت آبی آلمان را دارم؟

    51. elham_anne گفت:

      با سلام
      بنده دانشجوی دکتری برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هستم، ارشد شریف بودم و لیسانس هم شاگرد سوم باهنر کرمان بودم. من سه مقطع را پشت سر هم ادامه دادم و وارد بازار کار نشدم میخواستم بپرسم بعد از پایان تحصیلات برای گرفتن بلو کارت کشور آلمان شانسی دارم.

    52. Omid گفت:

      باسلام
      بنده ۳۱ سالمه دانشجوی دکتری عمران دانشگاه آزاد،دارای ۴ سال سابقه کار ،۱،۵ سابقه بیمه ومدرک b1 ,با فرض گرفتن مدرک b2 شانسم برای بلو کارد چقدر خواهد بود،آیا کار حتما باید مرتبط با رشته تحصیلی باشد؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط ذکر شانسی برای دریافت بلوکارت خواهید داشت و با توجه به داشتن مدرک زبان در صورتی ۲۱ ماه در کشور آلمان مشغول به کار شوید می توانید اقامت این کشور را کسب کنید

    53. Mostafa گفت:

      با سلام
      ٢۴ سال دارم دارای مدرک کارشناسی شیمی صنایع پالایش دانشگاه آزاد
      خواستم ببینم امکان دریافت کارت آبی آلمان هست؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت کارت آبی آلمان نیازمند داشتن زبان انگلیسی یا آلمانی می باشید که توصیه می شود مدرک زبان آلمانی داشته باشید

    54. پرستو گفت:

      با سلام، کارشناس ارشد تغذیه از دانشگاه تهران با نمره آیلتس ۷ و چهار سال سابقه کار در بیمارستان و شبکه بهداشت هستم. آیا شانس گرفتن بلو ویزا واسم وجود داره؟ با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما امکان اخذ بلوکارت برای شما میسر می باشد ولی درصد شانس دریافت بلوکارت بسیار پایین می باشد چون یک ویزا ۶ ماهه به فرد و خانواده داده می شود

    55. taraneh گفت:

      با سلام، من فارغ التحصیل رشته ی دندانپزشکی از دانشگاه ازاد تهران هستم، ایا مدرک منو در المان قبول میکنن تا برای بلو کارت اقدام بکنم،
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت ویزایی ۶ ماهه می باشد که به شما فرصت داده می شود به کشور آلمان بروید و طی مدت ۶ ماه برای خودتان کار پیدا کنید.

    56. نیما گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک فوق دیپلم الکترونیک از دانشگاه دولتی میباشم حدود ۵ سال سابقه کاری مرتبط دارم و دارای مدارکplcو lcdl1&2 از فنی و حرفه ای و مسلط به نرم افزارهای برق و الکترونیک و در حال گذراندن دوره زبان آلمانی می باشم . آیا شرایط اقدام جهت بلو کارت را دارم ؟ با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    57. محمد گفت:

      با سلام من دانشجوی سال آخر رشته هوش مصنوعی در مقطع فوق لیسانس از یک دانشگاه با رنک زیر ۱۵۰ در مالزی (UM) هستم و دانشجوی ممتاز هستم و معدلم فعلا ۳.۸۷ در مقیاس ۴ نمره هست و تا پایان این ترم پایان نامم رو دفاع میکنم. مسلط به برنامه نویسی جاوا و داتنت هستم و همچنین در زمینه هوش مصنوعی و برنامه نویسی وب نیز سابقه فعالیت ۵ تا ۶ ساله با سابقه بیمه در ایران دارم. دارای مدرک آیلتس ۶ هستم. دانش زبان آلمانی ندارم.

      به نظر شما شانس بنده برای بلوکارت چقدر است؟
      اگر موفق به پیدا کردن کار شوم قبل از آمدن به آلمان، آیا میتوانم برای بلوکارت اقدام کنم بدون داشتن زبان آلمانی و طی مدت اقامت برای سطح B1 درس بخوانم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    58. شکوفه گفت:

      سلام.اولا ممنون بلبت راهنماییهاتون
      من لیسانس IT از دانشگاه علوم و تحقیقات فارس دارم و همسرم فوق لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران.برای ما بهترین گزینه از نظرشما چیست؟کارت ابی یا تحصیل؟
      پیشاپیش ممنون از وقتی می گذارید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    59. معراج گفت:

      با سلام و احترام
      ارشد مهندسی صنایع با معدل ۱۸.۵ از دانشگاه غیر انتفاعی تبریز هستم.
      سطح زبان انگلیسی مناسبی دارم و ۲ سال سابقه کار در واحد برنامه ریزی و فروش. آشنایی با برنامه ی تخصصی مرتبط را دارم. فعلا در حال آموزش اولیه زبان آلمانی جهت اخذ بلو کارت هستم. آیا شانس و موقعیت اخذ را دارا میباشم؟ هزینه اخذ و سلسله مراحل چقدر میباشد؟
      با سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    60. محسن گفت:

      سلام ودرود
      من کارشناسی عمران فارغ التحصیل دانشگاه ازاد دارم.۲۹ سال دارم ۴سال سابقه کار؛میخواستم بدونم میتونم ویزای کار در المان بگیرم.راهنمایی کنید ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    61. مریم گفت:

      سلام

      عذر میخوام کارت آبی رو میشه واسه ادامه تحصیل درخواست کنیم یا مخصوص کار هست؟واسه درخواست کارت آبی باید زبان آلمانی رو حتما بدونی یا با داشتن مدرک آیلتس میتونیم در خواست بدیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    62. shahriar گفت:

      سلام من فوق لیسانس حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه آزاد دارم با ۳۰ سال سن ومتاهل میخواستم بدونم باچه شرایطی میتونم مهاجرت کنم به آلمان برای کار و زندگی و چگونه میتونم کارت آبی اخذ کنم
      با سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    63. میلاد گفت:

      باسلام و احترام

      بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی از دانشگاه سراسری با ۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه و مسلط به نرم افزارهای مهندسی و تحقیق در عملیات هستم. سطح زبان انگلیسیم خوب و درحال یادگیری زبان آلمانی هستم و به مشاغلی در زمینه صنعت به ویژه کامپیوتر و IT علاقه مند هستم. آیا برای اخذ بلوکارت آلمان شانسی دارم؟ به غیر از کشور آلمان، برای کدوم از کشورهای اروپایی میشه از طریق بلوکارت اقدام کرد؟

      پیشاپیش از جوابتان ممنونم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    64. فاطمه گفت:

      با سلام .. من دانشجوی فوق لیسانس روانشناسی هستم میخواستم بدونم چطور میتونم برای مقطع دکتری برای کشور آلمان اقدام کنم؟ شرایطش چیه؟ آیا بعد از اتمام درسم در آلمان به راحتی میتونم یه کار مناسب پیدا کنم؟ ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور آلمان در مقطع دکترا نیازمند مقالات بین المللی،مدرک زبان آیلتس و مدرک زبان ابتدایی آلمانی می باشید .

    65. محمد معین گفت:

      من فارق التحصیل رشته برق قدرت دانشگاه رازی در مقطع ارشد هستم.این ویزا امکان کار رو با چه درامدی در ماه فراهم میکنه و چه کارهاییو شامل میشه؟میشه یه مقایسه در مورد درامد ماهیانه حاصل این ویزا با هزینه ماهیانه زندگی کینید؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد و در آمدتان بستگی به کاری که در آن کشور پیدا می کنید دارید.

    66. آرش گفت:

      درود
      ۲۵ سال،دیپلم ریاضی،آیلتس ۷ و B2 ،قصد ادامه تحصیل و کسب اقامت دایم آلمان،فقط برای هزینه های ۲ سال اول پس انداز دارم( ۲۲۰۰۰۰-۱۸۰۰۰€) برای ادامه نیاز به کار تمام وقت(بیش از ۴۰۰€) دارم،آیا امکان دریافت ویزای تحصیلی،تبدیل به بلو و در نهایت اقامت دایم را دارم?
      سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما شرایط عمومی برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور آلمان را دارید.و شما می توانید پس از اتمام تحصیل در کشور آلمان و دارا بودن مدرک زبان برای کار در آن کشور اقدام نمایید و پس از ۴ سال کار در آن کشور برای اقامت دائم اقدام فرمایید.

    67. سجاد گفت:

      سلام با احترامات
      من در شرف گرفتن مدرک لیسانس از دانشگاه خصوصی در افغانستان هستم و خودمم افغانم
      اینجا میگن مدرک دانشگاه (اشراق) ارزش بین المللی داره و میشه باهاش ادامه تحصیل یا کار در کشورهای اروپایی کرد !
      آیا حقیقت داره ؟ لیستی داریم که بشه رفت و او نجا دید که مثلا فلان دانشگاه مدرکش در آلمان قابل قبول هست ؟
      تقریبا ۷ سال سابقه کاری هم تو رشته خودم هم دارم ( بعد از مقطع کاردانی شروع به کار کردم و الان که دانشجوی کارشناسی هستم ادامه داره کارم )
      تو رشته عمران آیا زمینه کار مناسب هست که بشه با بلو کارت اقامت دائم گرفت؟
      و بعدش ادامه تحصیل رو هم مد نظر داشت؟
      مدرک B1 هم دارم از گویته انستیتوت کابل البته مال حدود هفت سال پیشه
      ۲۶ سالمه ، متاهل بدون فرزند
      به نظرتون چطور مهاجرت کنم به آلمان بهتره من هیچی نمیدونم
      با احترام

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما می توانید با مراجعه به سایت DAAD لیست دانشگاه ها وجود دارد که شما از این طریق می توانید متوجه شوید که دانشگاه شما مورد تایید کشور آلمان هست یا خیر؟برای کار در کشور آلمان نیازمند به پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان و سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد که در این صورت شانس کمی دارید اما به شما توصیه می گردد ابتدا برای تحصیل در کشور آلمان اقدام نمایید سپس برای دریافت ویزای کار اقدام نمایید.زیرا دانشگاه های آلمان رایگان می باشد.و اخذ مدرک تحصیلی در المان شانس شما را برای اخذ ویزای کار بالا می برد.

    68. ارسلان گفت:

      با سلام من دارای لیسانس علوم دامی و کارشناس ارشد علوم بهداشتی در تغذیه و رژیم شناسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (تغییر رشته داده ام) هستم . به زبان انگلیسی و المانی آشنایی خوبی دارم آیا با وجود تغییر رشته ای که داده ام امکان اخذ بلو کارت آلمان را دارم با تشکر فراوان.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    69. فیروز گفت:

      باسلام وسپاسازانجاکه المانیها به زبان و ادبیات فارسی علاقه مند هستند ومدرک لیسانس اینجانب دبیری ادبیات فارسیدانشگاه ازاد وفوق لیسانس ادبیات کودک ونوجوان پیام نوراست درزمینه اموزش این زبان کاربرای من پیدا میشود اگرمطمین باشم شروع به خواندن زبان المانی میکنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای کار در کشور آلمان نیازمند به job offer می باشید.اگر پیشنهاد شغلی دارید در این صورت پیشنهاد شغلی شما مورد بررسی قرار می گیرد در ابتدا متقاضیان کشور آلمان و سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد.اگر متقاضی از داخل آن کشور انتخاب نشد در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.اما اگر job offer ندارید شانس کمی برای این پروسه دارید و به دنبال راه های دیگری باشید.

    70. سهیل گفت:

      سلام خسته نباشید
      لیسانس مکانیک خودرو هستم از دانشگاه ازاد با معدل ۱۵.۴و با سابقه کار در نمایندگی ایران خودروبه مدت ۲ سال(۱سال با بیمه ۱ سال بدون بیمه) ۳ ماه هم کارشناس تصادفات بیمه بودم .
      مدارک فنی و حرفه ای به ترتیب
      درجه۱ مکانیک خودرو با دوره ۱۰ماهه
      درجه ۲مکانیک خودرو با دوره ۸ ماهه
      نفر اول المپیاد مکانیک خودرو در استان
      آشنایی متوسط رو به بالا با نرم افزار طراحی قطعات مکانیک دارم
      تسلط به زبان انگلیسی متوسط رو به بالا دارم
      ایا من شرایط لازم را برای گرفتن کارت آبی رو دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    71. ملينا گفت:

      خسته نباشید . من دانشجوی ترم اول فوق لیسانس نرم افزاردر یکی از دانشگاههای مورد تایید هندوستان هستم . میخواستم بدونم برای اخذ بلو کارت آلمان از الان میتونم اقدام کنم یا باید صبرکنم مدرکمو بگیرم بعد اقدام کنم؟ و اینکه از الان میتونم کلاس زبان آلمانی برم ؟ ممنون میشم اگه یه راهنمایی کلی بکنید چون نمیخوام فرصت رو از دست بدم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با داشتن مدرک لیسانس در رشته های فنی در دانشگاه های مورد تایید کشور آلمان و بدون داشتن مدرک زبان میتوانید برای دریافت بلوکارت شش ماهه ی کشور آلمان اقدام نمایید

    72. ایما گفت:

      سلام
      مدرک دکترای داروسازی از دانشگاه آزاد علوم دارویی دارم و تسلط کامل به زبان انگلیسی.
      احتمال اینکه بتوانم کارت آبی آلمان را دریافت کنم چقدر است ؟
      و آیا مقاله های ثبت شده در ISI تاثیری در کار من دارد یا خیر ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        پزشکان برای کار در کشور آلمان باید مدارک خود را ارزیابی کنند و در صورتی قبولی می توانند بعنوان نیروی کار در این کشور مشغول به کار شوند و نیازمند مدرک زبان آلمانی می باشید

    73. اشکان گفت:

      سلام

      من فوق دیپلم عمران از دانشگاه آزاد و لیسانس عمران از غیر انتفاهی دارم. زبان آلمانی بلدم. ۵ سال سابقه کار مرتبط با رشتم رو دارم ( از ۵ سال فقط ۲ سال بیمه رد شده ). به نرم افزارهای عمران کاملا مسلط هستم. یک مقاله علمی هم در کنفرانس بین المللی دارم که پذیرش شده. برای بلوکارت اقدام کنم نتیجه میگیرم؟ با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    74. رضا جمالپور گفت:

      سلام من کارشناسی ارشد معماری دارم با ۱۰ سال سابقه کار و دارای پروانه طرح و نظارت و اجرا از سازمان نظام مهندسی همچنین ۴ سال عضو هیات مدیره مهندسین مشاور با سابقه کار طراحی و نظارت همچنین ۴ سال هم مدیر عامل یک شرکت پیمانکاری در پروژه های راه و ساختمان هستم ۶ سال هم سابقه تدریس در دانشگاه دارم
      میخواستم بدونم بهترین راه برای اخذ اقامت آلمان ویزای تحصیلی در مقطع دکتری است یا کارت آبی ؟
      در ضمن میخوام یکسال وقت بگذارم برای یادگیری زبان آلمانی
      سوال دیگه اینکه حتما باید در رشته خودم دنبال کار باشم یا میشه در رشته های دیگری هم کار کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    75. رویا گفت:

      سلام .من مدرک لیسانس معماری دارم با سابقه دو سال و نیم با بیمه. مدرک زبان ندارم . میخواستم بدونم اگه کارفرمایی که در آلمان رستوران داره میتونه برای من دعوتنامه کاری بده؟ با توجه به اینکه مرتبط با رشته من نیست و مجرد بودنم میشه بفرمایید شانس دریافت ویزای کاری از این طریق چقدر هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    76. پیمانه گفت:

      سلام وقت بخیر
      من مدرک کارشناسی در رشته فلسفه غرب دانشگاه اصفهان
      و کارشناسی ارشد در رشته فلسفه دین (غرب) دارم دانشگاه مفید قم
      مدرک میزآرایی و ارایش صورت زنانه از فنی حرفه ای دارم
      کمی زبان انگلیسی میدونم

      آیا روشی هست بتونم بلوکارت بگیرم؟
      مثلا با درخواست یادگیری زبان المانی یا روشهای دیگر

      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    77. احسان گفت:

      سلام.من مدرک کارشناسیه کشاورزی گرایش علوم دامی دارم.سی و چهار سالمه و متاهل هستم.میخواستم از طریق پیدا کردن کار فرما برای بلو کارت اقدام کنم.آیا شانسی برای پیدا کردن کارفرما دارم؟؟؟…آیا میشه برای شغلی که مناسبت با رشته ی تحصیلیه من نداره درخواست بدهم؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پیدا کردن کار در کشور آلمان نیاز به دانش زبان آلمانی می باشد.زیرا در مدت ۶ ماه باید شغل مورد نظر را پیدا کرده و در صورتی که کارد مورد نظر را پیدا نکنید باید به کشور خود بازگردید . امکان کار کردن در هر شغلی را دارا می باشید

    78. احمد گفت:

      سلام
      من فوق دیپلم از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی تکنولوژی کامپیوتر از دانشگاه علمی کاربردی اهواز را دارم.(معدل ۱۲.۳)
      آیلتس ۵.۵ جنرال
      حدود ۷ سال سابقه کار دارم که ۵ سال اون در پتروشیمی و اداره کامپیوتر بوده. و دو سال هم هست که مدیر IT هستم.
      مدرک بین اللملی مهندسی شبکه MCITP 2008 رو هم دارم.
      در ضمن متاهل و دارای یک فرزند هستم – ۳۱ سالمه
      آیا امکان اقدام برای بلوکارت وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بلو کارت در کشور آلمان باید دانش زبان آلمانی را داشته باشید و مدرک تحصیلی شما مورد تائید کشور آلمان نمی باشد و ارزیابی مدرک شما فوق دیپلم می باشد . شانس پائینی برای اخذ بلو کارت کشور آلمان را دارا می باشید

    79. Matti گفت:

      با سلام خدمت شما .من فوق لیسانس بازرگانی از دانشگاه پیام نور کرج دارم .آیلتس ۶.۵ و سه سال سابقه کار مرتبط .لطفا بفرمایید که شانس من برای کار در آلمان چقدر است ؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان آلمانی یا آشنایی به زبان آلمانی می توانید برای بلو کارت آلمان اقدام نمائید

    80. نینا فیاضی گفت:

      سلام
      بنده مدرک لیسانس حسابداری و ۳ سال سابقه کار مرتبط دارم . فوق لیسانس مهندسی سیستم های اقتصادی و اجتماعی . آیلتس جنرال ۵.۵ و آکادمیک ۵ . ۳۰ ساله . به چه روشى میتونم براى بلوکارت اقدام کنم ؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بلو کارت نیاز به دانش زبان آلمانی دارید که در مدت ۶ ماه اقامت موقت در این کشور توانایی پیدا کردن کار را داشته باشید

    81. ارتا گفت:

      با سلام من ۳۵ساله با مدرک کارشناسى برستارى به جه روشى میتونم براى بلوکارت اقدام کنم و این بروسه جقدر زمان میبره ؟ ایا از ابتدا باید داراى مدرک B2 المانى باشم یا تا انجام کامل بروسه فرصت براى اخذ مدرک زبان دارم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        برای اخذ بلو کارت نیاز به مدرک زبان آلمانی نمی باشید و فقط دانش شما اکتفا می کند . مدت زمان این پروسه ۳ ماه می باشد

    82. مهرشاد گفت:

      سلام من فوق لیسانس برق قدرت هستم و نزدیک ۱۰ سال سابقه کار مرتبط دارم. آیلتس ۶ و بدون مدرک زبان آلمانی هستم. آیا می توانم برای بلو کارت آلمان اقدام کنم. همچنین چطور می تنم در پیدا کردن کار از شما کمک بگیرم.

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        امکان اخذ بلو کارت برای شما میسر می باشد ولی با توجه به آشنایی نداشتن به زبان آلمانی ، شانس پائینی را برای پیدا کردن کار در کشور آلمان برای شما متصور می شویم. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    83. لیلا عبدی گفت:

      سلام . من ۳۴ سالمه و فوق لیسانس نرم افزار از دانشگاه سراسری دارم و همچنین ۱۰ سال سابقه کار دارم . آیا همین طوری می تونم برای بلو کارت اقدام کنم. یا حتما باید اول اونجا کار پیدا کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        برای کسب بلوکارت نیاز به دانش زبان آلمانی دارید بدین دلیل که در طول ۶ ماه که در آلمان اقامت دارید باید کار مورد را پیدا کنید

    84. مهسا حاجي پور گفت:

      سلام من فارغ التحصیل ارشد تربیت بدنی از دانشگاه تهران هستم آیا ویزای آبی ممکن است به من داده یشه با توجه به اینکه ٣٠ سالمه می توانم در مقطع ارشد یا دکترا در یک دانشگاه free پذیرش بگیرم؟ کدام راه را شما پیشنهاد می کنید ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بلوکارت باید دانش ربان آلمانی را داشته باشید و در فرصت ۶ ماهه کار مورد نظر خود را پیدا کرده و ویزای خود را تمدید کرده و اقامت دائم این کشور را کسب کنید

    85. meysam گفت:

      با سلام
      برای کسی که دارای مدرک فوق لیسانس شیمی کاربردی با معدل خوب باشه آیا امکان ادامه تحصیل همراه با خانواده و در نهایت اقامت و کار در آلمان وجود دارد؟ لطفا توضیح بفرمایید. با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    86. mahdi گفت:

      باسلام بنده مدرک کاردانی نرم افزار از دانشگاه ازاد رو دارم زبانم المانی هم زیاد مسلط نیستم
      ولی در زمینه شبکه تخصص دارم و مدرک بین المللی
      میخواستم ببینم امکان این هست برای بلو کارت اقدام کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بلو کارت نیازمند زبان آلمانی می باشید و افرادی که تسلط به زبان آلمانی نداشته باشند شانس بالایی برای اخذ این مدرک را ندارند

    87. امیر گفت:

      با سلام و ممنون از لطف بدون چشم داشتتون: من توی یه سایت خوندم که میشه بلو کارت رو بدون مدرک زبان آلمانی دریافت کرد و بعدا در طول دوره اقامت سطح B1 زبان آلمانی را کسب کرد و مدت اقامت موقت را هم کاهش داد. درسته؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        امکان چنین کاری میسر می باشد و شما می توانید بدون مدرک زبان آلمانی بلو کارت این کشور را کسب کنید ولی داشتن این مدرک کمک شایانی به شما می کند برای پیدا کردن کار و اقامت در این کشور

    88. مهدی گفت:

      سلام من دانشجوی دوره کارشناسی رشته عمران در دانشگاه دولتی در تهران هستم. میخواستم بپرسم آیا امکان کار کردن و تحصیل در آلمان برای من وجود داره یا نه./؟؟؟ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    89. zahra گفت:

      باسلام و احترام
      ببخشید کامنت قبلی رو کامل نشد بنویسم
      من لیسانس مترجمی انگلیسی از دانشگاه غیرانتفاعی هستم الانم دانشجوی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه تهرانم.
      دیپلمم ریاضی بوده اما میخوام در آلمان پزشکی بخونم به نظرتون امکانش هست؟واگر آره شرایط کاریم به چه صورت میشه؟میتونم وقتی تو کالج هستم ۲۰ ساعت در هفته رو کار کنم یا حتی بیشتر؟
      باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    90. لاله گفت:

      درود بر شما و مرسی که به پرسشها پاسخ میدین. من پزشک عمومی هستم و ۴۲ سال دارم. مدرک آلمانی A2 دارم و در حال حاضر دارم برای B1 میخونم . آیا میتونم کارت آبی یا ویزای تحصیلی از آلمان بگیرم ؟ سپاس بسیار از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    91. اکبر گفت:

      سلام و ممنون که راهنمایی می فرمایید.
      من ۴۲ سالمه، یه کاردانی کامپیوتر سال ۷۳ از دانشگاه آزاد دارم و یه کارشناسی مدیریت دولتی پیام نور سال ۹۲. حدودا ۲۰ سال سابقه کار که فقط ۱۲ سالش بیمه دارم و از این مدت، حدود ۸-۹ سال تو یه اداره نیمه دولتی، مدیر بودم. الآن هم یه جورایی بازنشسته شدم یعنی راستش از کار افتاده شدم و از تامین اجتماعی حقوق می گیرم. ولی با توجه با این که سنم خیلی زیاد نیست و حالا حالاها هم توانایی کار کردن رو دارم، می خوام راهنماییم کنید که میتونم از طریق کار و بلو کارت ویزای آلمان یا یه کشور اروپایی رو بگیرم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    92. فرهاد گفت:

      سلام من ۳۰ سالمه و مهندسی مکانیک از دانشگاه ازاد دارم و۶ سال سابقه کار دارم قصد خیلی جدی دارم برای اقامت و کار در المان یا کشور های دیگه شانس موفقیتم چقدره واگه موسسه شما میتونه کمکم کنه لطف کنید بگید چطوری با شما ارتباط برقرار کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شانس شما در صورتی که زبان آلمانی بلد باشید مناسبه و شما میتونید از طریق صفحه ارتباط با ما با مشاورین ما تماس بگیرید

    93. پدارم گفت:

      خیلی ممنون که بدون هیچ چشم داشتی مردم را راهنمایی میفرمائید

    94. رضا گفت:

      سلام
      من دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت بازگانی دانشگاه فردوسی مشهد هستم و آشنایی با زبان آلمانی نیز دارم ، آیا برای رشته من امکان کار و ادامه تحصیل وجود دارد ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام معمولا کارت آبی بیشتر به متقاضیان رشته های مهندسی داده میشه ولی رشته های دیگه باید برای بررسی بیشتر برای ما ارسال بشه

        • پدرام گفت:

          با سلام . من کارشناس رشته علوم آزمایشگاه دامپزشکی هستم در حال حاضر در اداره مربوط به رشته خودم مشغول به کار هستم سه سال هم سابقه کاری دارم خیلی ممنون میشم که بگید آیا با این تفاسیر راهی هست که بنده اقامت آلمان را اخذ کنم یا نه

          • آریانا پارس گفت:

            سلام تنها راه ممکن پیدا کردن فرصت شغلی و اخذ ویزای کار در کشور المان هست که حدودا پس از ۵سال کار در این کشور میتونید اقامت دایم المان را اخذ کنید

    95. رضوی گفت:

      مهندس عمران فارغ التحصیل دانشگاه دولتی با ۱۱ سال سابقه بیمه متاهل با یک فرزند ، آشنایی با زبان انگلیسی و در حال تمام زبال آلمانی سطح A1 ، مدرک تحصیلی من هم از آلمان موسسه ZAB ارزشیابی و بعنوان مهندس مورد تایید میباشد شرایطم برای دریافت بلوکارت چطوره ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بلو کارت کشور آلمان ویزایی ۶ ماهه می باشد که به افراد داده می شود تا به کشور آلمان بروند و در این مدت برای خود کار پیدا کنند.و تسلط به زبان آلمانی شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    96. mansour گفت:

      سلام لیسانس مکانیک خودرو از دانشگاه ازاد دارم با معدل ۱۸.۵و با سابقه کار در نمایندگی هیوندایی به مدت ۵سال و ۳سال هم در اموزش وپرورش بصورت قراردادای کار میکنم و در کنار این هم مجری لوله کشی گاز هستم و دارایی مدارک فنی و حرفه ای به ترتیب
      -درجه۱ مکانیک خودرو با دوره ۹ماهه
      -درجه ۲مکانیک خودرو با دوره ۷ماهه
      – درجه ۲ برق خودرو ۶ماهه
      -درجه ۲موتور سیکلت بادوره ۳ ماهه
      – تعمیر سرد کنندههای تجاری و خانگی با دوره ۵ ماهه
      – لوله کشی گاز شهری با دوره ۴ ماهه
      -دوره های ICDL
      و مدارک دیگر زیر مجموعه مکانیک ونرم افزار اتوکد وفلوئنت وگمبیت در حد متوسط هستم. وچند مدتی است که شروع به اموختن زبان المانی کردم.ایا من شرایط لازم را دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط ذکر شده شانس خوبی برای بلو کارت آلمان دارید . برای انجام این پروسه نیازمند دانش زبان آلمانی می باشید که در مدت ۶ ماه توانایی پیدا کردن کار در کشور آلمان را داشته باشید

    97. آرش گفت:

      با سلام . قارغ التحصیل مهندسی برق گرایش قدرت با معدل ۱۳.۵۰ از دانشگاه آزاد و دارای کارت پایان خدمت و مسلط به نرم افزار های تخصصی برق و هم چنین دوره های برق صنعتی ، برق ساختمان ،plc ، سیم پیچی ماشین های الکتریکی در آموزشکده فنی حرفه ای گذرانده ام . در حال گذراندن زبان انگلیش و آلمانی هستم .اما سابقه کار ندارم .با این شرایط آیا شانسی برای پیدا کردن کار دارم ؟ و چقدر باید هزینه کنم ؟ ضمنا علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته خودم در مقاطع بالاتر هستم. با سپاس از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام داشتن سابقه کار و تسلط به زبان المانی شانس شما رو در پیدا کردن فرصت شغلی در المان به مراتب بیشتر میکنه البته در کل شانس اخذ ویزای تحصیلی نسبت به ویزای کار برای شما بیشتره

    98. علیرضا گفت:

      سلام م ازتون یک سوالی داشتم .
      من رشته تحصیلیم مکانیک تأسیسات تهویه مطبوع (HVAC) و انرژی هست و ۴ سال تو یه شرکت کار میکنم که نمایندگی انحصاری چند شرکت مطرح آلمانی تو این زمینه مثل Wolf، Kermi ،oventrop و … هست. مدرک زبان b1 هم دارم. میخواستم برای گرفتن blue card اقدام کنم و می خواستم ببینم با این شرایط امکان گرفتنش رو دارم یا نه ؟ لطفا اگر میشه من رو به صورت حضوری راهنمایی کنید یا یک وکیل به من معرفی کنید. با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط شما ، شانس بالایی برای دریافت بلو کارت در کشور آلمان را دارا می باشید. ویزای ۶ ماهه برای پیدا کردن کار به شما داده می شود که در کشور آلمان بدنبال کار بگردید یا از ایران یک موقعیت شغلی پیدا کنید.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    99. حامد گفت:

      لیسانس مهندسی شیمی صنایع گاز و فوق لیسانس مهندسی شیمی با سابقه کار متاهل ۳۱ ساله میخوام ببینم شانسی واسه بلو کارت دارم؟تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بلو کارت نیاز به دانش زبان آلمانی دارید و در صورت داشتن مدرک زبان آلمانی یک ویزا ۶ ماهه برای شما اخذ می شود که در این بازه زمانی بدنبال کار می گردید

    100. سعید گفت:

      سلام
      من فارغ التحصیل رشته معماری ارشد سراسری هستم سی و شش ساله ، متاهل دارای دو فرزند و ده سال سابقه کار دارم ، ایلتس ۵ دارم و تف فرانسه B1 سپاس از راهنایی شما جهت ادامه تحصیل بنده در آلمان.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما شانس بالایی برای ادامه تحصیل در کشور آلمان را دارید.برای مقطع دکترا نیازمند نمره ۶.۵ در آزمون IELTS می باشید

    101. مهدی گفت:

      سلام
      من دانشجوی سال آخر ارشد رشته معماری دانشگاه آزاد در حال دفاع هستم ، سی و یک سالم و شش سال سابق کار با بیمه دارم کمی هم آشنا به زبان انگلیسی ممنون میشم من را راهنمایی کنید جهت رفتن به کشور آلمان برای ادامه تحصیل .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی کار شما انجام شدنی می باشد

    102. puria گفت:

      سلام
      آیا این نوع ویزا برای کارشناسی یا کارشناسی ارشد حسابداری را شامل میشود؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد و تسلط به زبن آلمانی می توانید برای بلو کارت آلمان اقدام نمائید

    103. صدرا گفت:

      سلام
      من در رشته عمران مقطع کار شناسی در دانشگاه ازاد تحصیل کردم وحدوا ۲سال کار اجرایی انجام دادم و به کار با تعدادی نرم افزارهای رشته عمران مسلط هستم(مدرک جهاد دانشگاهی)ایا امکان گرفتن ویزای کار وجود دارد وایا با این ویزا مجاز به ادامه تحصیل هستم؟ با تشکر از راهنماییتون.

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    104. محمد گفت:

      سلام من دانشجوی سال آخر مهندسی صنایع ام و با معدل ۱۸ از دانشگاه آزاد زبان آیلس ۷.۵ دارم و اخیرن به دنبال اخذ زبان آلمانی هستم ۳ ماه سابقه کار در کارخانه خصوص و همینطور طراحی انبار و برنامه ریزی تولید کارخانه را دارم . بنظرتون به من ویزای بلو رو میدن ؟ و همینطور اقدام کنم واسه فوق منو میپذیرن یا نه ؟ باتشکر از سایت خوبتون

      • ariana گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط مناسب شما،شانس بالایی برای پذیرش گرفتن در مقطع کارشناسی ارشد را دارا می باشید.در کنار تحصیل می توانید بصورت نیمه وقت کار انجام داده و پس از پایان تحصیل می توانید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کنید.

    105. saeid گفت:

      ایا این نوع ویزا شامل تحصیل کرده های گروه انسانی هم میشه واینکه در چه سطحی باشند ارشد یا کارشناسی؟

      • ariana گفت:

        سلام
        شانس افرادی که بغیر از کارشناسی ارشد فنی را دارند بسیار پائین می باشد

    106. شاهین گفت:

      با سلام و عرض وقت بخیر,
      من ۲۲ سال دارم و دو لیسانس برق گرایش کنترل و گرایش قدرت از دانشگاه آزاد.
      زبان آلمانی مدرک B1 و در حال مطالعه برای TestDaf هستم.
      زبان انگلیسی آیلتس ۶.۵
      دو سال سابقه کار به عنوان کارشناس برق(ولی یک سال بیمه رد شده)
      آیا شما تحصیل در مقطع ارشد تواما اقدام برای کارت آبی رو پیشنهاد میفرمایید؟
      اگر خیر, چه پیشنهادی برای بنده داریس.

      با سپاس و احترام.

      • ariana گفت:

        با سلام و احترام
        با توجه به شرایط خوب شما شانس بسیار بالایی برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد را دارا می باشید.در این مقطع به شما ۲۰ ساعت در هفته حق کار داده می شود و پس از تحصیل هم می شود ویزای تحصیلی را به ویزای کار تبدیل کنید.

    107. Hassan گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      من کارشناسی ارشد مدیریت دامپروری با معدل بالا و آیلتس ۶.۵ هستم. ایا می تونم برای کار از ایران اقدام کنم. شانس زیادی دارم یا که نه؟
      منظورم از طریق قانون جدید بلو کارت آلمان
      خیلی سپاسگزارم

      • ariana گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما امکان اخذ بلو کارت را دارا می باشید ولی برای پیدا کردن کار در کشور آلمان نیازمند تسلط به زبان آلمانی می باشید.

    108. مزدک گفت:

      سلام
      آیا واقعا پس از ۶ ماه اقامت با ویزای اقامت موقت یا کارت آبی می توان درخواست اقامت دائم کرد؟ اگر من با ویزای کاری (فوق دکترا) به آلمان بروم پس از ۶ ماه می توانم برای اقامت دائم اقدام کنم؟
      در صورت امکان مدت اقامت با ویزای کار در کشورهای انگلستان، آمریکا و استرالیا را هم برای درخواست اقامت دائم بفرمایید. چون در صفحه مربوطه نبود.

      • ariana گفت:

        سلام
        در تمامی کشور ها اگر شما بمدت ۳ تا ۵ سال در اون کشور کار کنید به شما اقامت دائم اون کشور تعلق می گیرد

    109. مهران گفت:

      سلام
      من فوق لیسانس مهندسی هوافضا از دانشگاه امیرکبیر را دارم و سابقه ۱۰ سال کار در دفتر طراحی موتورجت را دارم ولی در یکی از شرکت های وابسنه به سازمان صنایع هوایی (زیرمجموعه وزارت دفاع). آیا می توانم برای اخذ اقامت کاری در آلمان اقدام کنم. به نرم افزارهای مهندسی و طراحی مرتبط تسلط کافی دارم. در ضمن مدرک زبان آلماتنی را نیز دارم
      با تشکر

      • ariana گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    110. امید گفت:

      من دارای لیسانس مهندسی کشاورزی-زراعت و اصلاح نباتات و دانشجوی رشته فوق لیسانس مهندسی بیوتکنولوژی و ژنتیک مولکولی گیاهی در اصفهان هستم مسلط بزبان آامانی هستم در واقع مدرس و تدریس خصوصی زبان آلمانی و انگلیسی هم در حد مطلوب میدانم و همینطور موسس و مدیر ,امل یک شرکت مهندسی تولیدات گلخانه ای در این خصوص میخواستم بدانم من شرایط احراز دریافت بلو کارت آبی از کشور آلمان هستم یا خیر؟

      با نهایت سپاس از شما

      • ariana گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط خوب شما شانس بالایی بارای ایت امر دارید و حتی راه های بهتری هم دارید.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    111. مجتبی گفت:

      من کاردانی نقشه کشی و لیسانس مکانیک جامدات دارم یه اشنایی تو المان دارم که اونجا مربی بکس و رستوران داره باهاش صحبت کردم و گفته که بیا المان و کار واسم زیاده خودش منو سر کار میزاره سوالم اینه که ایشون میتونن دعوتنامه کاری برام بفرسته یا تقاضا ویزای کاری کنم یا تحصیلی

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ایشون می تونن برای شما کار پیدا کنند و شما برای اون کار مشخص شده در خواست بدهید.اگر ۳ ماه کسی خواهان اون کار مورد نظرنباشد در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    112. ali گفت:

      salam, man 24 salame va mastere pharmacy tu shakhe clinical daram az hendustan, daneshgaham morede taeede almane, ba farze inke madrake b1 almani daram sharayetam baraye gereftane blue kart khube ya na? az hendustan mitunam eghdam konam ya bayad hatman az iran eghdam konam?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما شانس گرفتن کارت آبی آلمان را دارید .برای اخذ کات آبی آلمان باید از ایران اقدام کنید.

    113. امید گفت:

      با سلام
      من فارق التحصیل برق و الکترونیک از دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع لیسانس هستم.
      ۳ سال سابقه کار مرتبط دارم و ِزبان انگلیسی هم در حد آیلتس ۵.۵ هست.
      آیا شانسی برای ادامه تحصیل یا ویزای کار در آلمان دارم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان حدود آیلتس ۶ یا ۶.۵ امکان ادامه تحصیل در این کشور را دارا می باشید.برای ویزای کار این کشور شانس نسبتا پائین تری را دارید

    114. محمدرضا گفت:

      سلام
      من لیسانس صنایع شیمیایی از دانشگاه ازاد هستم و ۲۸ سالمه ودر حال حاضر در شغل غیر مرتبط با رشته تحصیلیم مشغول کار هستم.
      به نظر شما بهترین راه دریافت ویزای کار المان واسه من چی هست؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    115. marzieh گفت:

      سلام/ من فوق لیسانس نرم افزار هستم از دانشگاه سراری, انگلیسی تقریبا خوبم اما آلمانی مقدماتی بلدم. ۶ سال سابقه کار خوب دارم. برای اینکه ویزای بلو استفاده کنم چه باید بکنم و شوال دوم اینکه تخصیل در مقطع دکتری برای گرفتن ویزا را پیشنهاد می کنید یا گرفتن ویزای بلو؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کارت آبی آلمان یک مجوز ۶ ماهه می باشد که شما وارد کشور شوید و به دنبال کار بگردید و در صورت پیدا نکردن کار باید از کشور خارج شوید.به شما توصیه می شود برای ادامه تحصیل وارد این کشور شوید و در صورت پیدا کردن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کنید.

    116. nassim گفت:

      سلام
      من مدرک کارشناسی رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد دارم… امکانش هست که با مدرک آیلتس برای ادامه تحصیل در آلمان اقدام کنم و طی مدت ۲ سال تحصیل در مقطع فوق لیسانس زبان آلمانی هم بخونم، مدرک بگیرم و بعد از اون برای ویزای بلو اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با داشتن مدرک زبان انگلیسی امکان ادامه تحصیل در کشور آلمان را دارا می باشید.پس از این که تحصیل شما به پایان برسد به شما یه فرصت ۶ ماهه داده می شود تا بدنبال کار بگردید در صورت پیدا کردن کار ویزای تحصیلی شما به ویزای کار تبدیل می شود

        • nassim گفت:

          و یک سوال دیگه… رشته انتخابی در مقطع فوق لیسانس باید با رشته لیسانس در دانشگاه ایران مرتبط باشه یا میشه رشته غیر مرتبط انتخاب کرد؟

          • آریانا پارس گفت:

            سلام
            در کشور های تحصیل رایگان شانس پائینی برای تغییر رشته را دارید

    117. abbi گفت:

      برای لیسانس مهندسی صنایع آزاد با ۶ سال سابقه کار با نرم افزارهای مربوطه به صنایع، امکان دریافت کارت آبی وجود داره؟
      اخیرا هم ارشد صنایع آزاد دانشجو شدم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت کارت آبی آلمان نیازمند زبان آلمانی می باشید و با توجه به مدرک تحصیلی شما شانس پائینی برای این کار دارید.

    118. danial گفت:

      سلام.فارغ التحصیل رشته مهندسی برق الکترونیک(کارشناسی) از دانشگاه دولتی ایران هستم.مسلط به زبان آلمانی هم هستم.میتونم با همین مدرک لیسانس کارت آبی دریافت کنم یا به مدرک ارشد نیاز دارم؟
      منظورتون از شرایط بسیار خوب چیه؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ کارت آبی آلمان به شما توصیه می شود که مدرک کارشناسی را داشته باشید.بهترین روش برای پیدا کردن کار در کشور آلمان بدین صورت می باشد که برای دوره کارشناسی ارشد در این کشور اقدام کنید و پس از آن بدنبال کار مورد نطر خود بگردید

    119. Aria گفت:

      درود بر شما
      لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد دارم؛ بدون سابقه کار، مسلط به زبان آلمانی هستم.
      اصولاً مدرک دانشگاه آزاد رو قبول دارند !؟ امکان دریافت کارت آبی با شرایط من هست !؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشور آلمان مدرک دانشگاه آزاد را قبول دارد ولی برای دریافت کارت آبی آلمان باید مدرک فوق لیسانس داشته باشید یا شرایط بسیار خوب با مدرک لیسانس

    120. elham گفت:

      slm man 18 salame emsal ham konkur dadam mikhastam bedunam baraye edame tahsil dar alman (reshte pezeshki) mitunam az ebtedaye tahsil visaye abi ro begiram?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما امکان این کار را دارید فقط باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید و نیازمند کارت آبی آلمان نیستید. با داشتن مدرک زبان کار شما براحتی انجام پذیر می باشد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up