انواع اخذ اقامت در کشور مجارستان

کشور مجارستان یکی از کشورهایی است که در سال های اخیرتوانسته است میزبان اقامت افراد خارجی در حوزه های مختلف باشد. از رایج ترین طرق اخذ اقامت کشور مجارستان عبارتند از:

  • اقامت مجارستان از طریق ازدواج
  • اقامت مجارستان از طریق پناهندگی
  • اقامت مجارستان از طریق اخذ ویزای تحصیلی
  • اقامت از طریق مهاجرت کاری به کشور مجارستان
  • اقامت در کشور مجارستان از طریق مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت

یکی از کشورهای اروپایی که ارزان ترین روش اقامت از طریق مهاجرت سرمایه گذاری را دارا می باشد  کشور مجارستان است. مجارستان جزء کشورهای اروپایی و عضو اتحادیه اروپا و شنگن به شمار می رود. شما در صورت اخذ اقامت در مجارستان می توانید در اکثر کشورهای اروپایی اقامت کنید  یا به آسانی هر کجا که دوست دارید سفر کنید

یکی از مناطق توریستی و جذاب ترین کشور توریستی قاره اروپا، کشور مجارستان است. در این کشور امکان سرمایه گذاری در بورس و سهام های دولتی به صورت ۱۰۰درصد تضمین شده است.

در ذیل هر کدام از روش های اخذ اقامت در مجارستان را توضیح خواهیم داد

اقامت کشور مجارستان از طریق ازدواج

اقامت کشور مجارستان از طریق ازدواج

یکی از راه های اخذ اقامت در کشور مجارستان ازدواج است. ازدواج با فردی که تبعه مجارستانی دارد یا فردی که فقط مجوز اقامت مجارستان را دارد به شما امکان  اخذ اقامت در کشور مجارستان را فراهم می آورد. اما باید دقت کرد که این روش ساده ای نیست و برای انجام اقدامات حقوقی برای اخذ ویزای ازدواج در کشور مجارستان نیاز به مشاوره حقوقی دارد. همکارانِ مشاور ما در مجموعه آریانا ابرود در این زمینه می توانند به شما کمک خواهند کرد که به راحتی اقامت در مجارستان را اخذ کنید

در سال های اخیر مشاهده می کنیم که افراد زیادی به بهانه ی ازدواج اقدام به اخذ اقامت دائم در مجارستان می کنند. به همین خاطر اتحادیه اروپا در زمینه ازدواج با تبعه اروپایی قوانین سختی وضع کرده است. افراد متقاضی بایسی ثابت کنند که هدف آنها ازدواج است نه صرفا اقامت در این کشور. آنها باید مدارکی مبنی بر صدق سخنش به سفارت مجارستان ارائه دهد. مدارک شامل مدارک مالی همسر، گواهی ازدواج، گواهی مجردی فرد متقاضی پیش از ثبت ازدواج و فرم سفارت است.

مهم ترین مدرک که فرد متقاضی باید به سفارت مجارستان ارائه دهد مدارک مالی و شغلی همسر مقیم مجارستان است. او بایستی ثابت کند که همسرش برای امرار معاش و تامین هزینه زندگی دارای شغل مناسبی در مجارستان هست.

اقامت کشور مجارستان از طریق پناهندگی

یکی از راه های اخذ اقامت در کشور مجارستان، پناهندگی است. کشور مجارستان ابتدا مطابق با قانون ژنو اعلام کرد که اشخاص برای حفظ جان و مال خود از خطراتی مانند جنگ و …می توانند به این کشور پناه بیاورند اما زمانی که دید افراد با بهانه های مختلف به این کشور وارد می شوند قوانین را تغییر داد و قانون پناهندگی سختی وضع کرد . براساس قوانین جدید هر کسی نمی تواند به بهانه های مختلف به این کشور مهاجرت کنند

اقامت مجارستان از طریق ویزای تحصیلی

اقامت مجارستان از طریق ویزای تحصیلی

یکی از کشورهایی که بعضی از متقاضیان بین المللی خواهان ادامه تحصیل در آن هستند کشور مجارستان می باشد. این روش توانسته است متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. به دلایل مختلفی متقاضیان دوست دارند تحصیل در مجارستان را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

اخذ مجوز اقامت مجارستان از طریق کار

افراد متقاضی در صورتی می توانند ویزای کاری مجارستان را دریافت کنند که شهروندان مجارستانی برای شغل مورد نظر مناسب نباشند و از طرف افراد بومی مجارستان برای این کار تقاضایی نباشد. اقدام برای  اخذ ویزای کار در مجارستان دشوار است.

اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

از آنجا که اقتصاد کشور مجارستان قوی است. به همین خاطر مورد توجه سرمایه گذاران خارجی است. افراد از طریق مهاجرت سرمایه گذاری اقدام به اخذ اقامت در کشور مجارستان می کنند. از آن جایی که مالیات در کشور مجارستان پایین است به همین خاطر سرمایه گذاران خارجی این کشور را مقصد خود قرار می دهند. اخذ اقامت مجارستان برای ثبت شرکت و کارآفرینی در زمان کوتاهی صورت می گیرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ اقامت در کشور مجارستان اخذ اقامت در کشور مجارستان اخذ اقامت در کشور مجارستان اخذ اقامت در کشور مجارستان اخذ اقامت در کشور مجارستان

شبکه های اجتماعی

arrow up