چگونه می توان اقدام به مهاجرت سرمایه گذاری کرد؟ اخذ تابعیت کشور دومینیکا چگونه است؟ اگر عاشق طبیعت، غذاهای خوشمزه هستید، همچنین این جزیره دارای قطعه ای از بهشت ​​است که توسط جنگل ها و قطعات زیبا به خانه های اصلی نزدیک سواحل احاطه شده است، این کشور یکی از امن ترین مناطق کارائیب است و شما با اخذ تابعیت این کشور می توانید از این مناظر زییا لذت ببرید.

اخذ تابعیت دومینیکا

آیا می خواهید بیشتر با خانواده خود به سراسر جهان سفر کنید و وقت خود را تلف نکنید و نگران دردسرهای درخواست ویزا نباشید: جمع آوری اسناد، ایستادن در صف و انتظار؟

طی ۳ تا ۴ ماه شهروندی دومینیکا را از طریق سرمایه گذاری در املاک بدست آورید و آزادانه در بیش از ۱۳۰ کشور و سرزمین از جمله انگلستان، کشورهای شینگن، هنگ کنگ، سنگاپور، برزیل و روسیه سفر کنید.

کل خانواده را در درخواست شهروندی بگنجانید:

کودکان زیر ۳۰ سال وابسته و والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ های بالای ۵۵ سال.

برای اخذ تابعیت نیازی به بازدید از دومینیکا یا انجام هیچ گونه آزمون، مصاحبه زبان نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود برای اخذ تابعیت دومینیکا از طریق مهاجرت سرمایه گذاری جهت خرید املاک، اکنون با ما تماس بگیرید.

این لیست شامل همه کشورهایی است که سفر بدون ویزا یا ویزای هنگام ورود با تابعیت دومینیکا در آنها امکان پذیر است. برخی از کشورهای شامل: اتریش، بلژیک، دانمارک، انگلستان، جمهوری چک، لتونی، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوئیس، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لیختن اشتاین، ایرلند، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، برزیل، سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی.

اخذ تابیعت دومینیکا

فرهنگ در دومینیکا

فرهنگ دومینیکا متأثر از کارائیب، فرانسوی ها، انگلیسی ها و آفریقایی هایی است که فرانسوی ها برای بردگی به آنجا مهاجرت کرده بودند. نتیجه یک جامعه کریول رنگارنگ و جشن است که در زبان، غذا، هنر و موسیقی جزیره مشهود است.

زبان در دومینیکا

زبان رسمی آنها در دومینیکا انگلیسی است، این زبان به طور گسترده در جهان صحبت می شود. اگر انگلیسی می دانید نیازی به یادگیری زبان جدید نیست.

همچنین اکثر مردم جزیره از زبان فرانسه خوب اطلاع دارند زیرا این کشور زمانی توسط فرانسه مستعمره شده بود.

اقلیم دومینیکا

آب و هوا گرمسیری، گرم و مرطوب در تمام طول سال است. این جزیره در فصل بهار با آب و هوای نرم و آفتابی و باران های شدید شگفت انگیز است. دریا کاملا و بسیار آرام است.

آب و هوا مناسب برای آفتاب گرفتن است. متوسط ​​دما در این فصل ۳۲ درجه سانتی گراد است. تابستان ها گرم ترین فصل سال هستند، رطوبت هوا در این فصل بسیار زیاد است و بارندگی های شدید در تابستان مشکل ساز است، اما این فصل زمان مناسبی برای شناگران و غواصان است. دمای متوسط ​​۳۰-۳۵ درجه سانتی گراد است.

در پاییز باد و طوفان شروع می شود و در این فصل برای حمام آفتاب یا شنا مناسب نیست. اما درجه حرارت بسیار راحت است، حدود ۲۷ درجه سانتیگراد است.

زمستان ها خشک ترین فصل سال است، برای حمام آفتاب و شنا مناسب است و آفتاب در تمام طول روز روشن است، متوسط ​​دما در زمستان ۲۹ درجه سانتی گراد است.

دلایل اخذ تابعیت دومینیکا

دلایلی که باعث می شود دوست داشته باشید شما اقدام به مهاجرت سرمایه گذاری، استارتاپی و یا سایر مهاجرت ها نمایید عبارتند از:

  • آب و هوای استوایی
  • سواحل زیبا
  • طبیعت عالی
  • سبک زندگی آرام
  • غذاهای خوشمزه
  • میزان پایین جرم و جنایت
  • هزینه زندگی در دومینیکا
  • هزینه مسکن و خدمات شهری

هزینه اجاره ماهانه در دومینیکا برای آپارتمان ۱ خوابه در مرکز شهر حدود ۵۶۵ دلار است. اگر یک آپارتمان خارج از مرکز اجاره کنید می توانید آن را کاهش دهید. بودجه ای که باید برای خدمات اولیه (آب، برق، زباله، گرمایش، سرمایش) در نظر بگیرید، حدود ۶۲ دلار در ماه است.

هزینه های غذا در دومینیکا

میانگین هزینه هایی که باید هر ماه برای غذا و مواد غذایی پرداخت کنید ۲۰۰ دلار است.

صرف ناهار در رستوران معمولی ۱۰ دلار هزینه دارد.

هزینه های مراقبت های بهداشتی

هزینه بیمه درمانی برای مهاجران بین ۳۰ تا ۱۰۰ دلار در ماه است که بستگی به شرکت سن و پوشش دارد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ تابعیت کشور دومینیکا اخذ تابعیت کشور دومینیکا اخذ تابعیت کشور دومینیکا اخذ تابعیت کشور دومینیکا اخذ تابعیت کشور دومینیکا

شبکه های اجتماعی

arrow up