شرایط کار در استرالیا

اقتصاد استرالیا تحت سلطه بخش خدمات است و پس از آن صنعت، گردشگری و کشاورزی در جایگاه های بعدی جای گرفته اند. به صورت کلی شانس پیدا کردن کار در استرالیا در شهرهای بزرگ مثل آدلاید، بریزبن، کانبرا، ملبورن، پرت و سیدنی بیشتر است. در حال حاضر و با توجه به برنامه های Skilled Worker که در استرالیا اجرا می شود، مهاجران زیادی برای کار روانه این کشور می شوند. از همین رو در استرالیا حس بیگانگی را به ندرت خواهید داشت.

کشور استرالیا به عنوان یکی از برترین مقاصد مهاجرت در دنیا تبدیل شده است. از مهم ترین دلایل این موضوع، کمبود نیروی متخصص در این کشور می باشد. در حال حاضر، کمبود مهارت در موارد زیر نمایان است.

لیست مشاغل مورد نیاز

  • دارایی، مالی، سرمایه گذاری
  • ساخت و ساز
  • مهندسی
  • مراقبت های بهداشتی
  • حسابداران
  • رادیوگرافی های تشخیصی
  • مهندسان عمران
  • مهندسان مکانیک
  • مکانیک
  • پرستاران
  • اپتومتریست ها

آشنایی با استرالیا

جمعیت اصلی استرالیا از بومیان تشکیل شده است. فرهنگ بوم گردی استرالیا یکی از قدیمی ترین و طولانی ترین فرهنگ های زنده مانده در جهان است و قدمت آن حداقل به ۴۰،۰۰۰ سال می رسد. در قرن ۱۷th، انگلیس ها شروع به اسکان در سرزمین تازه ادعا شده، کردند و این امر به مهاجرت مردم از تبار انگلیس و ایرلند منجر شد. پس از جنگ جهانی دوم، دولت استرالیا با هدف پیشبرد جمعیت و نیروی کار، مهاجران را به سمت خود جلب کرد. این امر منجر به مهاجرت بسیار زیاد از اروپا به ویژه از کشور های یونان، ایتالیا، آلمان، هلند، یوگسلاوی، لبنان و ترکیه شد.

استرالیا,استرالیا,استرالیا

اکنون استرالیا سیاست مهاجرت خود را آزاد کرده و مرزهای خود را برای مهاجران جنوب شرقی آسیا باز کرده است. همه این تأثیرات باعث تغییر واقعی در ادراک استرالیایی ها شده و آنها دوباره خود را به عنوان یک ملت چند فرهنگی تعریف می کنند.

قوانین کار در استرالیا چگونه است؟

به صورت معمول قرارداد های کاری در استرالیا تمام وقت تنظیم می شود ولی در سال های اخیر، بسیاری از شرکت ها به دنبال جذب نیروهای نیمه وقت می باشند. شغل نیمه وقت معمولاً کمتر از ۲۰ ساعت در هفته تعریف می شود. مشاغل نیمه وقت در بیشتر صنایع و حرفه ها در استرالیا وجود دارد و بیشتر در کافه ها، کارخانه ها، دفاتر، بارها، رستوران ها و مغازه ها رایج است. در چند سال گذشته، تعداد کارگران نیمه وقت در استرالیا به ویژه در بین زنان افزایش یافته است و اکنون بالغ بر ۳ میلیون نفر  که حدود ۳۰ درصد از نیروی کار است را تشکیل می دهد.

  • ساعت کاری

ساعت کاری در استرالیا متناسب با توافق بین متقاضی و کارفرما صورت می گیرد. طبق قوانین کشور استرالیا، هفته کاری از ۳۸ ساعت تشکیل شده است. یک روز کاری استاندارد در استرالیا از ساعت ۸ صبح شروع و تا ۴٫۳۰ بعد از ظهر به اتمام می رسد. در برخی از دفاتر ساعت کاری ۱ ساعت پس ساعت اعلام شده، شروع و به پایان می رسد.

  • شماره پرونده مالیاتی

شماره پرونده مالیاتی (TFN)، که از نه رقم تشکیل شده است، احتمالاً مهمترین شماره ای که در استرالیا دریافت می کنید. به TFN نیاز دارید تا از مطالبات بیکاری و مزایای بیماری، هرگونه سرمایه گذاری و ثبت نام در یک دوره رایگان آموزش عالی بهره مند شوید. لازم است هنگام تکمیل اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه و هنگام شروع کار یا تغییر شغل از شماره مالیاتی استفاده کنید.

  • حقوق و دستمزد

به صورت معمول حداقل دستمزد در کشور استرالیا ۴۹۴ دلار در هفته در نظر گرفته شده است. متقاضیان در صورت تحصیل در استرالیا می توانند از حقوق بالاتری برخوردار باشند. حداقل حقوق برای فارغ التحصیلان در حدود ۷۰۰ دلار در هفته تعیین گشته است.

استرالیا,استرالیا,استرالیا

چه روش هایی برای کار در استرالیا وجود دارد؟

به صورت کلی دولت استرالیا دو حالت ویزای کار را در نظر گرفته است، ویزای موقت کار و اقامت کاری که با ساب کلاس مشخص می شود.

  • ویزای ۴۷۶

ویزای ۴۷۶ مختص به دانشجویان دانشگاه های تهران و امیر کبیر می باشد. این دسته از دانشجویان می توانند در صورت احراز شرایط مورد نظر برای کار در استرالیا اقدام نمایند.

  1. زیر ۳۱ سال
  2. رشته های مهندسی
  3. آیلتس ۶
  4. ۲ سال از تحصیلات نگذشته باشد.
  • ویزای ۴۸۵

فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر استرالیا پس از اتمام تحصیل می توانند با اخذ ویزای ۴۸۵ از فرصتی که دولت استرالیا در اختیارشان می گذارد بهره مند شوند. دانشجویان بین المللی می توانند با تحصیل در این کشور، شانس خود را برای پیدا کردن کار افزایش دهند.

  • ویزای ۴۸۲

متقاضیان می توانند در صورت احراز شرایط ایالت های کم جمعیت و یا اسپانسر های فامیلی در همان ایالت ها برای ویزای جستجوی کار در کشور استرالیا اقدام نمایند.

  • ساب کلاس ۱۸۶

در این روش مهاجرتی، متقاضیان در صورت دعوت نامه کاری یا اسپانسر شغلی می توانند اقامت استرالیا را دریافت کنند. لازم به ذکر است که دعوت نامه ارسالی باید مورد تایید سفارت قرار گیرد. سایت های کاریابی مشهور عبارتند از:

  1. Adzuna
  2. Job active – Australia
  3. Careerone
  4. GradAustralia
  5. GradConnection
  6. Seek
  • ساب کلاس ۱۸۹

این دسته از متقاضیان اخذ اقامت استرالیا، افرادی هستند که از طرف کارفرما یا ایالت یا خویشاوندان خود حمایت می شوند و به صورت کاملا مجزا و مستقل اقدام به شروع پروسه های مهاجرتی خود می نمایند.

  • ساب کلاس ۱۹۰

ساب کلاس ۱۹۰ استرالیا به افرادی تعلق می گیرد که توسط استانی از استان های استرالیا، برگزیده شده اند. این ویزا به فرد اجازه می دهد تا در هر نقطه ای از استرالیا مشغول به کار و زندگی باشند و همچنین ایشان را قادر به همراه ساختن اعضای خانواده در پرونده مهاجرتی خود می نماید.

  • ساب کلاس ۴۸۹

متقاضیانی که تحت این ویزا اقدام به اخذ اقامت دائم استرالیا می نمایند می بایست در ایالت محل زندگی خویشاوندان خود مشغول به کار شوند. شرایط اسپانسرها نیز می بایست به شرح ذیل باشد.

  1. استرالیایی یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشند یا ساکن نیوزیلند باشند.
  2. فامیل درجه یک متقاضی باشند.
  3. ساکن ایالت های ویکتوریا، استرالیای جنوبی، ایالت شمالی تاسمانیا، بخش هایی از کوئینزلند، استرالیای غربی باشد.

برای دریافت ویزای کار استرالیا چه مدارکی لازم است؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار متناسب با ویزای درخواستی مشخص می شود. در روش های ویزای کار هر کدام دارای ویژگی های به خصوصی می باشد. در روش هایی که به اقامت دائم منجر می شود، متقاضیان باید با توجه به سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان و سوابق تحصیلی حداقل امتیازات را دریافت نمایند.

استرالیا,استرالیا,استرالیا

 

مدارک و شرایط لازم جهت اقدام برای اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزای کار به شرح ذیل است:

  1. داشتن سن بین ۱۸ تا ۴۰ سال
  2. داشتن شغل و حرفه مرتبط با لیست مشاغل تنظیم شده توسط دولت استرالیا
  3. توانایی مکالمه زبان انگلیسی
  4. مدرک تحصیلی حداقل لیسانس
  5. کسب ۶۵ امتیاز در سیستم امتیازبندی دولت استرالیا
  6. برخورداری از وضعیت جسمانی مناسب

شرایط دریافت اقامت استرالیا چگونه است؟

با توجه به قوانین کشور استرالیا، متقاضیان از دو روش برای کار در این کشور اقدام می نمایند. در روش اول که به نام “مهاجرت کاری” شناخته می شود، افراد از ابتدای کار موفق به اخذ اقامت دائم کشور استرالیا می شوند. در صورت اخذ ویزای کار باید با توجه به بازه زمانی در نظر گرفته شده، کار مورد نظر را پیدا کرده و از قوانین تبدیل ویزا استفاده کنند.

ویزای کار استرالیا چه مزایا و معایبی دارد؟

از نکات مثبت کشور استرالیا می توان به نرخ پایین بیکاری در این کشور اشاره کرد و متقاضیان در صورت اخذ ویزای کار و یا اقامت کاری قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن، کار مورد نظر خود را پیدا کنند. به صورت معمول مدت زمان لازم برای پیدا کردن کار در استرالیا از از این روش بین ۱ الی ۳ ماه در نظر گرفته می شود.

از دیگر مزایای اخذ ویزای کار استرالیا می توان به این نکته اشاره کرد که متقاضیان از بیشترین میزان حقوق در این کشور برخوردار می باشند. این نکته بدین معناست که میزان حقوق و دستمزد در استرالیا از بالاترین مقادیر در جهان است.

شهرهای ملبورن و سیدنی در میان ۲۰ شهر برتر دنیا برای کار و زندگی قرار دارند که این امر نشان دهنده کیفیت بالای زندگی در استرالیا می باشد. از همین رو متقاضیان می توانند با کار در استرالیا از شرایط مناسب زندگی لذت بخش، بهره مند شوند.

افراد در صورت اخذ ویزای کاری استرالیا و متاهل بودن، قادر خواهند بود که همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به همراه داشته باشند. به واسطه اخذ اقامت، فرزندان اجازه تحصیل در برترین مدارس استرالیا را دارا می باشند.

بهترین مشاغل برای کار در استرالیا کدامند؟

استرالیا تعداد زیادی از نقش های خوب و پردرآمد را در صنایع مختلف ارائه می دهد و این یک انتخاب عاقلانه برای حرفه شما نیز محسوب می شود. ۱۰ شغل پردرآمد در استرالیا برای سال ۲۰۱۹ به شرح زیر می باشد.

۱۰- متخصصین اطلاعات

متوسط ​​حقوق: ۹۹،۵۱۰ دلار استرالیا

استرالیا,استرالیا,استرالیا

برای تبدیل شدن به یک متخصص اطلاعات، به دانش قوی در مورد زبان های برنامه نویسی به ویژه پایتون و همچنین به تحصیل در یک زمینه STEM مانند ریاضیات یا علوم رایانه نیاز است. از طرف دیگر ، می توانید قبل از تخصص در یک صنعت، تحصیلات تکمیلی را در یک موضوع خاص داده انجام دهید.

۹- پزشک

متوسط ​​حقوق: ۱۰۳٫۴۰۰ دلار استرالیا

ساختار مراقبت های بهداشتی کشور استرالیا به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین های جهان شناخته می شود و همچنین دانشگاه های این کشور برخی از بهترین آموزش های پزشکی را در جهان به زبان انگلیسی ارائه می دهند. در حالی که پزشک شدن یک فرایند طولانی و چالش برانگیز است، اما از حیث میزان درآمد، این قشر حقوق و دستمزد کافی را دریافت می نمایند.

۸- مدیر بهزیستی

متوسط ​​حقوق: ۱۱۰،۵۲۰ دلار

۷- مدیر ساخت و ساز

متوسط ​​حقوق: ۱۱۱،۳۹۰ دلار

به صورت کلی مدیران ساخت و ساز وظیفه نظارت بر پیمانکاران در محل و همچنین همکاری نزدیک با سایر متخصصان ساخت و ساز و ذینفعان (مانند معماران ، نقشه برداران و تأمین کنندگان) را دارند.

۶- مهندس ابر

متوسط ​​حقوق: ۱۱۱،۵۹۰ دلار

مهندسی ابر یکی دیگر از رشته های تحصیلی است و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از پر تقاضا ترین مشاغل فناوری اطلاعات در صنعت می باشد، با فناوری هایی که توسط رایانش ابری امکان پذیر است مانند برنامه های تجاری، ذخیره سازی داده ها و اینترنت اشیاء  به سرعت در حال تکامل هستند. در نتیجه ، مهندسین ماهر که قادر به ساختن، نگهداری و توسعه چنین سیستم هایی هستند، می توانند انتظار داشته باشند که برای کار در استرالیا درآمد زیادی کسب کنند.

۵- مدیر تحلیلگر

متوسط ​​حقوق: ۱۱۸،۸۲۰ دلار سالیانه برای کار در استرالیا دریافت می کنند.

برای سازمان هایی که مقدار زیادی از داده ها را تولید می کنند، احتمالاً تیم های کاملی از تحلیلگران و مدیران تلاش می کنند تا همه چیز را پردازش کنند. با کمال تعجب، مدیر تحلیلگر این وظیفه را دارد که کل شاخه را راهنمایی و هدایت کند. اکثر مدیران آنالیز به عنوان تحلیلگر داده ها شروع به کار می کنند و مهارت های فنی خود را با تجربه و مدارک مدیریتی مربوطه ترکیب کرده تا بتوانند راه خود را پیش ببرند.

۴- طراح امنیت فناوری اطلاعات

متوسط ​​حقوق: ۱۲۴،۱۹۰ دلار

با تمام داده ها و زیرساخت های که در حوزه دیجیتال جمع آوری، ذخیره و نگهداری می شود، امنیت و محافظت از آن در برابر مهاجمان مخرب یک اولویت فزاینده برای سازمانهاست. کارشناسان امنیت سایبری چه بطور مستقیم و چه با ظرفیت مشاوره قادر به ساختن و به روز رسانی چنین سیستم هایی هستند.

۳- مدیر IT

متوسط ​​حقوق: ۱۲۵٫۶۶۰ دلار

با وجود فن آوری هایی که سازمان ها قادر به گسترش و فعالیت به روش های قبلی غیرقابل دسترسی هستند، در متخصصان فناوری اطلاعات ارزش زیادی وجود دارد که می تواند شکاف بین تخصص فنی و توسعه تجارت ایجاد کنند. مدیران پروژه که می توانند نیازهای یک سازمان را درک کنند و تشخیص دهند که چگونه فناوری می تواند آن مسائل را حل کند (و برعکس) می توانند انتظار داشته باشند که مهارتهای آنها بسیار تقاضا داشته باشد.

۲- مدیر مهندسی

متوسط ​​حقوق: ۱۳۲،۳۵۰ دلار استرالیا

کار در استرالیا

اگرچه میزان حقوق شما به این رشته بستگی دارد که رشته مهندسی در آن کار می کنید ، مطمئناً مدیران مهندسی می توانند انتظار داشته باشند که برای تلاشهایشان بسیار حقوق مناسبی دریافت کنند. به عنوان مثال یکی از زمینه های بسیار سودآور در زمینه نفت، گاز و انرژی است. مهندسین قبل از به دست آوردن تجربه در این رشته، در دانشگاه در رشته تخصصی انتخاب شده خود تحصیل می کنند.

۱- IT Systems Architect

متوسط ​​حقوق: ۱۳۹،۶۹۰ دلار برای کار در استرالیا

طراحان سیستم وظیفه طراحی، ساخت و آزمایش کل زیرساخت ها را به نمایندگی از هر سازمانی که دارای یک شبکه داخلی است، می باشند. بسیاری از این پروژه ها بسیار پیچیده و حساس هستند و دانش و تجربه بالایی را از جانب کسانی که مسئول ایجاد آنها هستند خواستار هستند.

با توجه به تخصص بالای فنی که معماران سیستم در اختیار دارند، آنها می توانند از حقوق کارفرمایان حقوق زیادی بگیرند. هرچند آنها باید در زمینه خود متخصص باشند و دارای سوابق تحصیلی قوی، تجربه ای فراوان و تعدادی از مدارک مرتبط با صنعت باشند.

مهم ترین اصل در امور مهاجرتی، مقوله اطمینان و اعتماد در همه مقاطع پروسه های مختلف می باشد. برند آریاناپارس که تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم تحقیقات و فن آوری در ایران می باشد، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت کاری به کشورهای مختلف را فراهم آورده است.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۸۴ پاسخ به “کار در استرالیا”

    1. کوثر گفت:

      من ۴۱ سال سن دارم. کارشناسی ارشد مدیریت توسعه روستایی دارم. آیا برای رشته من کار هست؟ و اگر هست چه کاری؟

      • consultant گفت:

        سلام برای کدوم کشور تقریبا اکثر کشورها مدرک زبان نیاز داشته باشیدو۳سال سابقه کار بابیمه که بشه براتون جاب افر اوکی کرد

    2. مهدی خدادادی گفت:

      سلام من لیسانس دندانسازی دارم و از سال ۱۳۸۲ تا الان چه بصورت تجربی چه الان به صورت مدرک دار دندانسازی حرفه ای کار میکنم سنم ۳۳سال است زبان انگلیسی کامل بلدم لطف راهنمایی کنید چه جور میتونم ویزای دائم کشور استرالیا رو بگیرم ممنون

      • علی سعیدی گفت:

        با سلام و احترام
        برای اخذ اقامت کشور استرالیا باید امتیاز حداقل ۶۵ از ۱۰۰ را کسب کنید که از فاکتورهای تاثیر گذار در این امتیاز بندی می توان به سن، سابقه کاری، مدرک زبان و مدرک تحصیلی اشاره نمود.

    3. میثم گفت:

      درود
      من لیسانس تربیت بدنی و ارشد مهندسی ایمنی صنعتی و محیط کار دارم.
      و دارای مدرک گواهینامه تاور کرین(جرثقیل برجی) و مدرک جوشکاری(برق ، co2 و آرگون)فنی و حرفه ای هستم.
      ۳سال سابقه کار با عنوان مدیر HSE , مدرک زبان هم IELTS در حال انجام میباشد.
      سن ۳۱ سال
      شرایط اخذ اقامت کاری کانادا یا استرالیا یا هر کشوری که بشه بصورت کاری رفت رو اگه میشه برام توضیح بدید و همچنین هزینه…

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما چنانچه بخواهید برای اسکیل ورکر کانادا یا استرالیا اقدام کنید نیازمند دریافت حداقل امتیاز می باشید لطفا برای بررسی امتیاز خود به لینک داده شده مراجعه نمایید.

    4. علیرضا گفت:

      من سوال داشتم که مدرک غریق نجات دارم و مدرک بین الملی نجات غریق ils چطور میتوانم اقدام به مهاجرت کنم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        چنانچه شما قصد اقدام برای ویزای کاری را دارید باید مدارک شما فرستاده شود چنانچه مورد تایید بود و امتیاز لازم را کسب کردید می توانید برای این پروسه اقدام نمایید. در غیر اینصورت می توانید از طریق گرفتن جاب آفر نیز برای ویزای کار اقدام کنید.

    5. سارا گفت:

      سلام. من اینجا سابقه کار ندارم. مدرکم ارشد هست و دانشجوی دکتری هستم. اگر از طریق استادم از آدلاید پیشنهاد کاری دریافت کنم امکان گرفتن ویزا دارم یا خیر؟ اگر دارم کدوم ویزا و چقدر زمان بر هست؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام اگر سن زیر ۳۳ سال داشته باشید ۵ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک زبان IELTS EACH SKILL 7 میتونید به عنوان نیروی متخصص وارد کشور استرالیا بشید.و از ابتدا اقامت دائم بگیرید.

    6. سید محمد براتی گفت:

      سلام من لیسانس ساخت وتولید دارم.یک سال هم سابقه کار توی کارخانه ذوب اهن دارم .و کار ذوب اهن رو کامل یاد گرفتم ..چطور میتونم برم استرلیاو توی کارخونه های ذوب کار کنم////؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        فقط به شرط درخواست مستقیم کار و با داشتن مدرک زبان . یا از طریق سیستم امتیاز بندی

    7. nimatullah گفت:

      سلام نعمت الله هستم فارغ تحصیل رشته فزیک هستم انگلیسی بلد هستم اما مدرکی ندارم آیا میتانم در خواست مهاجرتی به کشور استرالیا نمایم اگه میتونم چگونه در خواست نمایم لطفآ همکاری کنبد.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایطتون از طریق شماره تماسهای درج شده در لینک زیر با مشاورین ما در ارتباط باشید:
        https://arianaabroad.com/

    8. جلیل گفت:

      سلام
      من ۲۷ ساله لیسانس ساخت و تولید ۴ سال سابقه مرتبط در حال پیگیری ایلتس هستم تا ۷ ماه اینده .مدارک فنی نقشه کشی صنعتی .رتبه چهارم کشور المپیاد علمی عملی دانشگاه ها.میخوام برای استرالیا تاسمانیا اقدام کنم پسرخالمم اونجاست. الان مرتبط با کارم دو سال هست که پروانه کسب دارم . و ۵ نفر کارگر دارم که شامل همون ۴ سال بیمه میشه .خواستم بدونم برای ویزای ۱۹۰ با رشته سازمان وت اسس که میگن زبان نمیخواد میتونم شروع به اقدام کنم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر با ویزای ۱۹۰ اقدام کنید نیاز به زبان بستگی به نظر کارفرما دارد .

    9. حسین عبدی گفت:

      سلام بنده هشت سال خیاط حرفه ای لباس مجلسی زنانه می باشم میخواستم بدونم فقط من بیمه نیستم راهی داره ویزا بگیرم؟اصلا خیاطی هم مورد نیاز استرالیا هست یا ن؟مرسی

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        باید آیلتس حد اقل ۶.۵ داشته باشید و در زمان اقدام اگر در لیست مشاغل بود میتوانید در لیست انتظار باشید

    10. حسین گفت:

      سلام
      اگر از طریق نیروی کار متخصص ویزا بگیریم باید در همان رشته کار کنیم یا میشه هر کاری انجام داد؟
      مثلا من حسابدارم میتونم کاری غیر از حسابداری انجام بدم؟
      این موضوع باعث مشکل در اخذ اقامت دایم نمیشه؟
      ممنون میشم کمکم کنیدلطفا اگر امکانش هست پاسخ رو به ایمیل من بفرستید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ اقامت کاری استرالیا محدودیتی جهت نوع کار ندارید . یعنی شما هر نوع درخواست کار را از هر کارفرمایی داشته باشید برای اخذ ویزا کافیست و مشکلی جهت اقامت دائم برای شما ایجاد نمیشود

    11. داود گفت:

      سلام. من ۳۱ سال سن دارم. لیسانس روانشناسی هستم. مدرک زبان آیلتس دارم. مدرک از جهاد کشاورزی با عنوان پرورش قارچ دارم به همراه ۶ سال سابقه خوداشتغالی در این زمینه. آیا با این تخصص (پرورش قارچ)و دیگر شرایط امکان مهاجرت دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام . با توجه به شرایط کاری در استرالیا به این صورت است که شما باید در خواست کار داشته باشی یا از طریق امتیاز بندی که مربوط به سابقه کارو مدارک زبان وظعیت تعحل و شرایط تحصیل میتوانید در این صورت این رزومه هارا تحویل سفارت دهید تا یک کارفرما یک در خواست مربوط به شرایط شما بدهد در این صورت بتوانید ویزا بگیرید . شرایط اخذ ویزای کار در استرالیا از طریق امتیاز بندی زمان بر است.

    12. امید گفت:

      باسلام و احترام خدمت شما
      من ۳۴ سالمه و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک هستم..و شغلم راهبری مترو میباشد..۸ سال سابقه کار دارم..و زبان خارجی هم تازه شروع به یادگیری کردم..آیا میتونم به عنوان راهبر مترو در استرالیا اقامت بگیرم..متاهل هستم و دارای یک فرزند میباشم..ممنون میشم اگر راهنماییم کنید..باتشکر فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.با توجه به شرایط کاری در کشور استرالیا میتوانید از طریق امتیاز بندی اقدام کنید اما زمان بر است. شما با بالا بردن رزومه هایتان به عنوان مثال مدرک زبان . سابقه کاری و تحصیلات پرونده ی خودرا به سفارت دهید با ابن شرایط یک کارفرمایی باید پیدا شود که طبق این رزمه ها برای شما در خواست کار بدهد .دراین صورتی شانس برای اخذ ویزا وجود دارد

    13. جواد گفت:

      سلام من یک کابینت کار وmdfکارم کجا باید ثبت نام کنم ایا آدرس سایتی هست

    14. مرتضی گفت:

      سلام من نجات غریق و مربی شنا هستم بصورت حرفه ای همچنین مدرک لیسانس مهندسی برق قدرت هم دارم.شرایط ویزای ۱۸۹ رو دارم یا خیر?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ویزای ۱۸۹ استرالیا مربوط به افراد متخصص مربوط به نیازهای کشور استرالیا میباشد . چنانچه فردی جز مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا باشد این امکان را دارد تا از این نوع ویزا استفاده کند

    15. Hassan گفت:

      سلام من جوشکار برق و آرگون وcou هستم دارای مدرک بین‌المللی وایلتس ۶ دارم ۶ سال هم سابقه کار مرتبط دارم چه جوری میتونم اقامت استرالیا بگیرم. مممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما به سه روش اول Skilled Worker، دوم داشتن کارفرما جهت گرفتن درخواست کار و سوم از طریق سیستم امتیاز بندی می توانید اقدام کنید.

    16. وحید گفت:

      کارشناس برق هستم ۲۶ ساله با آیلتس ۷.چقدر پول نیاز دارم واسه رفتن؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل و زندگی در استرالیا میانگین به ۵۰۰۰۰ دلار نیاز است

    17. حامد گفت:

      سلام
      من فوق لیسانس اقتصاد با ٧ سال سابقه بیمه
      امکان ویزا و اقامت کار دارم؟چون رشتم در لیست مشاغل استرالیا نبود

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما اگر از طریق تحصیل اقدام کنید شانس بیشتری خواهید داشت.

    18. مهدی بخارایی گلستانی گفت:

      سلام مهدی هستم یک سوال من دارای مدرک کارشناسی عمران و سابقه کار ۱۷سال در شرکت مشاور بودم و دارای مدارک ورزشی نجات غریق و مربیگری و داوری و مدارک فنی وحرفه ای رشته نقشه کشی ساختمان درجه ۱-۲وهمچنین در رشته نقشه برداری به مدت ۳سال سابقه دارم میخواستم بپرسم با توجه به شرایط سن که ۴۴سال دارم امکان مهارت وجود دارد با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما جهت مهاجرت باید از طریق سرمایه گذاری یا ثبت شرکت اقدام نمایید که با توجه به کشورهای مختلف این امکان برای شما وجود دارد

    19. hadi گفت:

      باسلام هادی هستم دارای مدرک دکتری حسابداری که فوق و دکترا را در کشور هندستان بودم قبل اینکه برم هند ۵ سال سابقه کار حسابداری دارم و الان حدود ۲ سال که در دانشکاه تدریس مکنم برای رفتن به استرلیا و یا کانادا چه باید کرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. در صورتی که پیشنهاد شغلی از کشور استرالیا داشته باشید یا اینکه از طریق سیستم امتیازبندی این کشور اقدام نمایید، می توانید برای مهاجرت کاری در این کشور اقدام نمایید.

    20. مرتضی گفت:

      سلام
      من لیسانس مدیریت بازرگانی.کارشناس بانک با سابقه ۷سال.ایتلس ۷.سن ۳۳
      آیا امکان ویزای کاری برای استرالیا را دارم؟
      با تشکر فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ویزای کاری استرالیا باید آیلتس ۷، ۵تا ۸ سال سابقه کار، مدرک تحصیلی فوق لیسانس و زیر ۳۳ سال داشته باشید. این گزینه حدودا ۲ سال زمان بر است.

    21. شیدا گفت:

      با عرض سلام من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی هستم می خواستم ببینم می تونین واسم ویزای کاری بفرستین؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اقدام کردن برای ویزای کاری استرالیا مشخصات فردی شما شامل سن، تحصیلات، نمره آیلتس شما را در بر میگیرد که هر کدام از اینها یک امتیازی دارد که در مجموع حداقل باید ۶۰ امتیاز شود تا بتوان برای ویزای کار شما اقدام کرد.

    22. محمدرضا گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید.من ۲۴سال دارم و در حال حاضر در آلمان زندگی میکنم،میخواستم ببینم با مدرک اسپیلدونگ آلمان برای اقامت کاری در استرالیا کاری میشه انجام داد یا ن؟

    23. mmm.fff گفت:

      سلام شرایط یک دریانورد(مهندس سوم موتور کشتی های نامحدود) برای کار تو استرالیا رو میشه توضیح بدین؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. دریانوردان با توجه به اینکه مدارک بین المللی دریافت می کنند می توانند بدون محدودیت در هر کشوری شروع به کار کنند. کشور استرالیا نیز مقصد مناسبی برای یک دریانورد است. دریافت اقامت کاری از این طریق بستگی به دیگر مؤلفه های رزومه تحصیلی و کاری فرد مورد نظر دارد. برای بررسی دقیق تر شرایط خود با مشاوران مؤسسه در ارتباط باشید.

    24. آتنا گفت:

      سلام. من دکتر دامپزشک هستم، به تازگی فارغ التحصیل شدم، میخواستم ببینم میتونم برای ویزا کاری استرالیا اقدام کنم؟ شانس کار در کشور استرالیا را دارم؟ مدرک ایران برای کشور استرالیا قابل قبول است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. مدرک تحصیلی شما جزو مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا است. برای بررسی دقیق تر رزومه خود و ارزیابی شانس دریافت اقامت کاری استرالیا با مشاوران مؤسسه در ارتباط باشید.

    25. Farzin گفت:

      سلام ۲۷ سالمه و ۵ سال سابقه کار در شیرینی پزی وداری مدرک بین لمللی شیرینی پزی ایا استرالیا برای قنادی قبول میکنه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. در صورتی که پیشنهاد شغلی از این کشور داشته داشته باشید امکان مهاجرت کاری برای شما فراهم خواهد بود. در صورتی که در لیست مشاغل ایالتی این کشور نیز عنوان شغل شما ذکر شود نیز این امکان برای شما فراهم است.

    26. سارا گفت:

      سلام سارا هستم فیزیوتراپ ۱۴سال سابقه با بیمه می توانم برای ویزای کار ودر نهایت اقامت استرالیا اقدام کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان می توانید شانس خود را برای ویزای کار کشور استرالیا اقدام نمایید

    27. محمدرضا عصری گفت:

      باسلام .من مرد ۴۲ ساله هستم دارای مدرک تاسیسات وجوشکاریو لوله کشی گاز وتعمیر کامل پکیچ ازفنی حرفه دارم ومدرک نصب وتعمیر کامل اب گرم کن خورشیدی دارم ازشما خواهش دارم که من جواب بدید که میتونم ویزا بگیرم و من دو پسر دارم یکی ۱۱ سال ودیگری ۱سال تشکراز شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک دانشگاهی و مدرک زبان لازمه می توانید برای ویزاهای کار کشور استرالیا اقدام نمایید

    28. نجمه گفت:

      با سلام
      من ۳۰ ساله هستم. مدرک کارشناسی حسابداری دارم. ۵ سال سابقه کار با بیمه دارم در حال پیگیری آیلتس هستم
      میتونم برای ویزای کار استرالیا اقدام کنم؟ چقدر طول می کشه تقریبا” ؟
      مرسی

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        شرایط شما برای اخذ ویزای کار در کشور استرالیا مناسب می باشد فقط نیازمند بررسی مدارک می باشید که معمولا بین ۶ ماه تا ۳ سال بطول می انجامد

    29. محمد رضا گفت:

      قصدمهاجرت به استرالیایا کانادا از طریق نیروی کار تخصصی وماهر دارم بنده گواهینامه مهارت از سازمان فنی وحرفه ای مطابق با استاندارد مهارت ۱/ ۱/ ۳/ ۴۱ /۷۴ -۹ حرفه کارگر عمومی اسکلت ساز درجه سه به مدت سی وشش ساعت با کسب نمره ۷۷ از ۱۰۰ و سطح خوب میباشم وبعد ازتاریخ دریافت مدرک دارای سه سال سابقه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی میباشم ضمنا دارای مدرک کاردانی کارهای عمومی ساختمان میباشم که بعد از تاریخ دریافت مدرک دارای سابقه بیمه نمیباشم ونیز سابقه سه سال بیمه تامین اجتماعی در یک شرکت ساختمانی با عنوان شغلی جوشکار قبل از گرفتن مدارک دانشگاهی وفنی وحرفه ای دارم ایا امکان دریافت اقامت از طریق نیروی کار تخصصی وماهربرایم وجود دارد با تشکر

    30. مصطفی گفت:

      سلام
      ۲۸ ساله لیسانس عمران سابقه کار یکسال آیلتس ۶.۵ امکان اخذ ویزای کار استرالیا برام وجود داره؟ اگه آیلتس ۷ بگیرم و اونموقع امکانپذیر باشه؟ مراحل اقدام چیه و چیکار باید بکنم؟
      ممنون

    31. مریم گفت:

      سلام من ۲۴ ساله هستم. مدرک کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی میکروبی دارم. ۲ سال سابقه کار بدون بیمه. آیلتس ۷ دارم
      میتونم برای ویزای کار استرالیا اقدام کنم؟

    32. مهدی گفت:

      در صمن سابقه کاری دارم ۲ سال سازمان اب و ۸ سال خودم دفتر فنی مهندسی داشتم مهر و جواز دار

    33. مهدی گفت:

      سلا م من مدرک فوق لیسانس کامپیوتر دارم انگلیسی مدرک ندارم ولی بلدم تا حدودی صحبت نوشتن و خواندن
      ایا با این شرایط میتونم اقدام با اخذ ویزای استرالیا کنم برای کار و زندگی ؟
      ۲۹ سال دارم

    34. سيدي گفت:

      باسلام و احترام
      من فوق لیسانس مهندسی پلیمر دارم پنج سال هم سابقه کار دارم نمره IELTS 5 دارم دارم تلاش می کنم بیشتر بشه. بهترین کشوری که پیشنهاد میدید (از لحاظ سرعت پیدا کردن کار) برای من کار کجاست؟

    35. ساسان متين گفت:

      سلام بنده ورزشکارم وعناوینی در رشته قایقرانی در سطح کشور کسب کردم والانم آتشنشانم خیلی دوست دارم برای کار برم استرالیا مهم نیست چه کاری چه پیشنهاد میکنید

    36. سحر گفت:

      سلام . من کارشناسی ارشد انیمیشن هستم و سابقه کار دوساله بدون بیمه دارم. با این شرایط ویزای کار میشه گرفت؟

    37. عباس گفت:

      با سلام
      اینجانب کارشناس مکانیک با ۱۳ سال سابقه در بزرگترین شرکت فولاد خاورمیانه هستم.
      تسلط کامل به انجام تعمیرات و over hall دارم.
      علاقه به مهاجرت به کشوری دیگر دارم که در زمینه فولاد فعالیت کنم. کشور مورد نظر فرقی نداره اروپا یا آسیا باشه.
      قطر یا بحرین . همان . استرالیا. بلژیک . هلند . سوئد . ایتالیا……. فرقی نداره مدرک زبان هم ندارم.لطفا راهنمایی بفرمایید

    38. اعظم افرایی گفت:

      سلام من جواز کسب مونتاژ صنایع فلزی دارم و در زمینه مونتاژ مصنوعات چوبی(تخت و کمد و‌..) هم هفت سال بیمه دارم.ایلتس هفت بگیرم شرایط کار برای من در استرالیا هست

    39. مریم گفت:

      سلام وقتتون بخیر من کارشناس ارشد یک اداره دولتی با مدرک لیسانس مرتبط با شغلم و سابقه کار ۱۷ سال هستم میخواستم ببینم برای حسابداری میتونم اقدام کنم ؟ در ضمن دوره زبان هم برام برگزار شده و دارم برای آیلس میخونم .

    40. davood گفت:

      سلام .من بیست وهشت سال دارم با چهارسال سابقه بیمه ومدرک کارشناسی و همچنین ارشدمو در رشته زمین شناسی گرایش مهندسی از دانشگاههای دولتی گرفتم وزبان هم برای گرفتن نمره هفت ایلتس پیگیر هستم.آیا با وجود این شرایط احتمال گرفتن ویزا برای من در استرالیا هست؟

    41. Y گفت:

      سلام من کارمند بانک هستم
      سه سال سابقه دارم
      لیسانس مدیریت دارم
      اگه مدرگ زبان بگیرم چقد زمان میره مه أقامت بگیرم؟

    42. حمید گفت:

      سلام
      دوست عزیز بنده لیسانس حسابداری در دانشگاه دولتی دارم
      الانم مشغول به ادامه تحصیل در فوق لیسانس در دانشگاه دولتی می باشم
      ۲ سال سابقه کار حسابرسی و ۲ سال سابقه کار در شرکت نفت دارم و الانم مشغولم
      زبانمم در حد خوبی هستش و فک کنم نمره ۶ و۷ هفت ایلتس رو بگیریم
      متاهل هستم
      بنظرتان میتونم برم استرالیا؟؟؟
      چه باید بکنم؟؟؟؟

    43. وحید گفت:

      سلام من ۲۵ سالمه و جوشکار برق و co2 هستم و حدود سه سال سابقه بیمه دارم و در شرکتهای بزرگی مثل ماموت و زال تجهیز سابقه کار دارم میخاستم ببینم به نظر شما میتونم برای اقمت کاری ویزا بگیرم ممنون

    44. ali گفت:

      سلام من شغلم بافندگی قالهای تمام ابریشم هست که به اروپا صادر میشه ایا برای من میشه کاری کرد

    45. وحید گفت:

      سلام من ۲۵ سالمه و جوشکار برق و co2 هستم و چهار سال سابقه بیمه دارم میخاشتم ببینم برای جوشکاری میتونم ویزای کار بگیرم ؟ و هزینه این کار چقدر میشه ممنون در ضمن مدرک تحصیلی من دیپلم مکانیک خودرو هستش

    46. طاهر گفت:

      باسلام من جوان ۲۴ساله هستم بامدرک دیپلم صنایع فلزی ولی یک مدرک مهارت جوشکاری ازسازمان پارسه دارم باترجمه مدرک من علاقه به مهاجرت کاری به کشورهای اروپای یااسترالیا رادارم لطفا راهنماییم کنید ۰۹۱۴۸۱۳۴۴۰۶

    47. امیری گفت:

      سلام من کارم نجاری همان کابینت سازی هستم من زبانم خوب نیست اما خودم جواز کسب دارم که مشغول کار بودم اگر سابقه کار بخوان باید از جای معطبر باشه مثلا شرکت باشه یا نه و چقدر زمان میبرد تا کار ما انجام بگیرد

    48. ایمان گفت:

      سلام و پیشاپیش ممنون.
      برای نجات غریقی ،ویزای کار استرالیا میشه گرفت؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در حال حاضر با نجات غریقی امکان ویزای کار کشور استرالیا نمی باشد

    49. امیر گفت:

      سلام امیر-۳۳ ساله تهران-لیسانس برق قدرت دانشگاه سراسری همدان -مجرد-آیلتس:L6,R6,W7,S7.5 overall6.5-یکسال و نیم سابقه کار با بیمه در زمینه اتوماسیون ،کنترل، اسکادا شرکت خصوصی تهران-۷ سال سابقه با بیمه مهندس برق ارشد کشتیرانی شرکت نفت- برای ۱۸۹ حساب کردم امتیاز ۵۵ ولی برای ۱۹۰ امتیازم ۶۰ میشه- حق الوکاله ویزای ۱۹۰ چقدره؟ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای هر دو پروسه کاری کشور استرالیا اقدام انجام می شود که برای اطلاعات بیشتر و تعرفه قیمت با مشاورین موسسه در تماس باشید

    50. محسن گفت:

      سلام
      من دارای مدرک تحصیلی لیسانس مکانیگ(ساخت و تولید)هستم
      دارم مدرک زبان و مدرک فنیcncهم میگیرم.سن۲۵.
      سابقه کار هم در صنعت نظامی دارم ک بعیده به دلایل امنیتی بهم بدند .
      ایا شرایط کافی جهت اقامت کاری دارم.
      و این ک ایا کار نیز ب کمک وکیل رزرو شده یا تازه باید بعد رفتن دنبال کار بگردم؟!

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای کسب ویزای کار در کشور استرالیا نیازمند مدرک زبان آیلتس نمره ۷ و ۲ سال سابقه کار با بیمه می باشید و در صورت داشتن این مدارک می توانید برای ویزای کار کشور استرالیا اقدام نمایید

    51. علیرضا گفت:

      با سلام
      برای اقامت و ویزای کاری چه باید کرد…
      من کارشناس مکانیک هستم و ۸ سال سابقه کار مفید و مرتبط داشتم…
      آیا استرالیا جای خوبی واسه کار و اقامته…
      چند وقت طول میکشه از موقع اقدام
      من زبانم خوب نیس … باید حداقل نمره ۶.۵ آیلتس و داشته باشم؟
      کلا با همه مخارج بلیط و غیره و بیکاری اوایل اونجا و بقیه چیزا چقد هزینه داره… یعنی چقد پول میخواد؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        برای ویزا کار در کشور استرالیا باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشید که نمره ی مورد نیاز برای این کار نمره ی ۷ در آزمون IELTS می باشد.مدت زمان انجام این کار حدود ۲ سال می باشد.
        هزینه متفرقه متناسب با زمان انجام کار متغیر می باشد

    52. shirin گفت:

      با عرض سلام خدمت شما وبا سپاس فراوان از سایت خیلی خوبتون من ۳۲ سال دارم مدرک ایتلس با نمره ۷ و برنامه نویسی جاوا از موسسه ی فنی و حرفه ای دارم و به مدت ۱ سال است که در یک شرکت خصوصی در حیطه ی برنامه نویسی کار می کنم مجرد هستم خیلی علاقمند م که برای اقامت دائم و کار به یک کشور اروپایی یا استرالیا مهاجرت کنم با این شرایطی که دارم امکان دارد شما چه کشورهایی را پیشنهاد می کنید با سپاس از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام با توجه به شرایط فعلی کشور ها برای مهاجرین خارجی،اگر مدرک تحصیلی نداشته باشید فقط در صورتی میتونید از به یک کشور اروپایی مهاجرت کنید که یک پیشنهاد کار از یک شرکت اروپایی داشته باشید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    کار در استرالیا کار در استرالیا کار در استرالیا کار در استرالیا کار در استرالیا

    شبکه های اجتماعی

    arrow up