بورسیه تحصیلی برای تحصیل آنلاین چیست؟

آیا می خواهید با انعطاف پذیری که بتوانید در هر کجا و هر زمان که دوست دارید تحصیل کنید و در کنار سایر تعهدات، تحصیل کنید، مدرک بگیرید؟ فرصت های فزاینده ای برای تحصیل آنلاین ایجاد می شود. بنابراین اگر برای شروع آموزش از راه دور آماده هستید، اما به کمک مالی نیاز دارید، این انتخاب بورسیه ها را برای دانشجویان آنلاین بررسی کنید.

بورسیه های تحصیلی که توسط دانشگاه ها ارائه می شود

بورسیه های برنامه آنلاین دانشگاه آمریکایی – همه دانشجویان پذیرفته شده به طور خودکار برای بورسیه هایی که واجد شرایط هستند، مانند کارشناسی ارشد مدیریت و سیاست عمومی آنلاین در نظر گرفته می شوند.

بورسیه های موسیقی آنلاین برکلی

بورسیه آنلاین تقریباً ۱۵۰۰ دلار آمریکا برای دانش آموزان فعلی مدرسه آنلاین کالج موسیقی برکلی در دسترس است.

بورس تحصیلی Welch از دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز بلومبرگ

به همه دانشجویان جدید پاره وقت یا آنلاین کارشناسی ارشد بهداشت عمومی (MPH) بورسیه ۲۰۰۰۰ دلاری ولچ تعلق می گیرد.

بورسیه های آموزش از راه دور دانشگاه ادینبورگ

بورسیه های مختلف تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان آنلاین برای تحصیل پاره وقت در دانشگاه ادینبورگ انگلستان در حال حاضر بورسیه های پزشکی زیادی برای دانشجویانی که قصد دارند از طریق مهاجرت پزشکان در این دانشگاه تحصیل نمایند وجود دارد.

بورسیه های دانشگاه منچستر برای کارشناسی ارشد بهداشت عمومی آنلاین

بورسیه برای دانشجویان آنلاین از تانزانیا، اوگاندا یا رواندا که تمام هزینه های تحصیل ، مواد درسی و امتحانات برای درجه MPH آنلاین را پوشش می دهد. از جمله الزامات حداقل دو سال سابقه کار مرتبط است.

بورسیه های پردیس جهانی پن ایالت

بورسیه های مختلف کارشناسی برای تحصیل آنلاین در پردیس جهان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا پردیس آنلاین.

بورسیه های تحصیلی LLM دانشگاه لندن

این بورسیه با مشارکت Canon Collins Trust ارائه می شود. بورسیه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویانی از آفریقای جنوبی، مالاوی، زیمبابوه یا زامبیا در دسترس است که می توانند مدرک کارشناسی ارشد حقوق را با آموزش از راه دور تکمیل کنند. چهار برنده بورسیه تحصیلی از معافیت کامل امتحان و شهریه برخوردار خواهند شد. متقاضیان باید به صورت تمام وقت یا پاره وقت کار کنند و بتوانند حداقل ۱۰ ساعت در هفته به مطالعه اختصاص دهند.

بورسیه جهانی دانشگاه ایالتی واشنگتن ASWSU

بورسیه های آنلاین برای دانشجویان جدید و برگشت دانشگاه جهانی ایالت واشنگتن ، بر اساس شایستگی های تحصیلی و نیاز مالی.

بورسیه های دانشگاه استانداران غربی

بورسیه های مختلف آنلاین برای تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد که برخی از آنها با همکاری سایر سازمان ها ارائه می شود.

مهاجرت تحصیلی

بورسیه های تحصیلی آنلاین که توسط سایر سازمان ها ارائه می شود

بورسیه های آموزش از راه دور مشترک المنافع

بورسیه های آنلاین برای شهروندان کشورهای در حال توسعه مشترک المنافع برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آموزش از راه دور  که شامل دوره های عمدتا مبتنی بر اینترنت است.  دوره ها یا با همکاری دانشگاه های کشورهای در حال توسعه ارائه می شوند و یا مستقیماً از دانشگاه های انگلستان ارائه می شوند.

برنامه آموزش بورسیه طراحی الکترونیکی آموزشی و یادگیری فناوری

بورسیه تحصیلی برای شهروندان آمریکایی که حداقل پنج سال سابقه کار پس از دبیرستان را دارند و در برنامه آنلاین واجد شرایط مستقر در ایالات متحده پذیرفته شده اند (مربوط به طراحی/توسعه آموزش الکترونیکی ، آموزشی) طراحی یا فناوری یادگیری.

دریافت بورسیه تحصیلی کالج آنلاین

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان آنلاین از ایالات متحده که در یک برنامه درجه آنلاین معتبر در کشور ثبت نام کرده اند. شما باید حداقل معدل تجمعی ۳٫۰ را داشته باشید.

بورسیه عکاسی کالج های باز

بورسیه های مبتنی بر شایستگی که در آنها برنده اول یک چک از کالج های باز دریافت می کند تا ارزش کامل هزینه دوره عکاسی آنلاین خود را پوشش دهد. جایزه مقام دوم یک چک برای نیمی از هزینه دوره شما است ، در حالی که شرکت کننده سوم رتبه یک چهارم هزینه را دریافت می کند.

بورسیه تحصیل آنلاین استرالیا برای دانش آموزان آنلاین

یک جایزه بورس تحصیلی ۲۰۰۰ دلار استرالیا برای دانشجوی خارجی یا استرالیایی که در حال تحصیل آنلاین است در حال برنامه ریزی برای تحصیل آنلاین با دانشگاه یا کالج است. برای ورود ، باید ۲۰۰ کلمه یا کمتر را روی موضوعی مرتبط با تحصیل آنلاین بنویسید.

بورسیه های UNICAF

بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان آنلاین از هر ملیت برای تکمیل دوره های آنلاین از طریق دانشگاه بریتانیا در ولز جنوبی، دانشگاه کالیفرنیا Marymount آمریکا و دانشگاه قبرس نیکوزیا برای دانشجویانی که مایل هستند از طریق مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت پزشکان به این کشور مهاجرت کنند وجود دارد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بورسیه تحصیلی برای تحصیل آنلاین بورسیه تحصیلی برای تحصیل آنلاین بورسیه تحصیلی برای تحصیل آنلاین بورسیه تحصیلی برای تحصیل آنلاین بورسیه تحصیلی برای تحصیل آنلاین

شبکه های اجتماعی

arrow up