تحصیل در آلمان بدون نیاز به مدرک زبان

آلمان یکی از برترین کشورهای اروپا برای ادامه تحصیل و کسب اقامت های پس از تحصیل می باشد. تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان یکی از روش های پر ترافیک کشور آلمان است که مورد پسند علاقه مندان به این کشور می باشد. شرایط تحصیل در کشور آلمان برای این دسته از افراد متفاوت بوده که باید مورد بررسی قرار داد.

با توجه به نظام آموزشی کشور آلمان برای  دانشجویان بین المللی تحصیلات رایگان را در نظر گرفته است و این متد آموزشی علاقه مندان به تحصیل را روانه این کشور می کند. دانشگاه های بسیار ممتاز کشور آلمان از یک سو و آینده ی روشن پیش روی دانشجویان دانشگاه های این کشور و مهم تر از همه رایگان بودن تحصیلات در این کشور باعث شده است تا آلمان به عنوان یکی از کشورهای سرآمد دنیا از لحاظ پذیرش دانشجو مطرح گردد.

تحصیلات در کشور آلمان به دو زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود . دانشجویان که در مقطع کارشناسی به زبان آلمانی و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا دوره های تحصیلی هم به زبان آلمانی و هم به صورت اینترنشنال یعنی به زبان انگلیسی ارائه می شود که بصورت معمول دانشجویان می بایست برای اخذ پذیرش مدرکی دال بر تسلط به زبان مورد نظر ارائه دهند. در صورت انگلیسی زبان بودن دوره های انتخابی نمره ی ۶٫۵ در امتحان آیلتس را باید داشت برای دوره های آلمانی زبان نیازمند مدرک B2 آلمانی خواهید بود.

کشور آلمان برای علاقه مندان به این کشور شرایطی را در نظر گرفته است که در صورتی که مدرک B1 زبان آلمانی را داشته باشند می توانند دوره های Testdaf  را در خاک این کشور سپری کرده و پس از موفقیت و کسب مدرک B2 زبان آلمانی برای ادامه تحصیل اقدام نمایند.

برخی از علاقه مندان به تحصیل در کشور آلمان که موفق به کسب مدرک زبان آلمانی نشده اند شانس اخذ پذیرش برای کالج های زبان آلمانی را خواهند داشت ولی کسب ویزا به شرایط  و مدارک مربوطه بستگی دارد. بصورت معمول افرادی که سابقه سفر به محدوده شینگن را دارند شانس بیشتری را برای کسب ویزای دوره های زبان را خواهند داشت.

با توجه به نکته ذکر شده علاقه مندان به تحصیل می توانند در ابتدای کار برای دور های زبان آلمانی این کشور اقدام کنند و پس از سپری کردن دوره های لازمه به دانشگاه وارد شوند و از شرایط تحصیل بهره مند شوند. لازم بذکر است شانس افرادی که تا بحال ویزای شینگن را دریافت نکرده اند کمتر است.

از آنجا که مهم ترین اصل در امور مهاجرتی، مقوله اطمینان و اعتماد در همه مقاطع پروسه های مختلف می باشد. موسسه آریاناپارس با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را فراهم آورده است.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۳ پاسخ به “تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان”

    1. مجله مهاجرت گفت:

      سلام.وقت بخیر .
      در مورد ویزای تحصیلی نروژ بدون مدرک زبان میشه راهنمایی بفرمایید؟

    2. محمد گفت:

      سلام وقت بخیر.اگر از دانشگاه انگلیسی زبان پذیرش بگیرم و آیلتس ۶/۵ یا ۶ داشته باشم، آیا برای وقت سفارت و اخذ ویزا و وارد شدن به آلمان،نیازی به گرفتن مدرک آلمانی هم هست یا برای شروع،همون تسلط ابتدایی و نسبی به زبان آلمانی کافیه؟

      دوم اینکه همگام گرفتن پذیرش دانشگاه انگلیسی برای دوره ارشد،ارائه مدرک آیلتس و مدرک کارشناسی الزامی است؟ یا می توانم در مکاتباتم موافقت دانشگاه را به شرط ارائه مدارک مزبور در چند ماه آینده، بگیرم؟

      سپاس از موسسه فوق العاده آریانا پارس
      موفق باشید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام چنانچه کورس شما به زبان انگلیسی باشد فقط مدرک زبان انگلیسی کافی می باشد. امکان گرفتن پذیرش مشروط می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up