آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش سرفصل ها

شرایط تحصیل در دبی امارات

یکی از مزایای عمده تحصیل در دبی امارات متحده عربی به دلیل موقعیت استراتژیک آن است. تحصیل در امارات برای بسیاری از افراد قابل توجه و با اهمیت است چرا که دانشگاه های کشور امارات پلی مناسب برای ادامه تحصیل در کشورهای انگلستان، آمریکا و کانادا است. از دیگر نکات و دلایل انتخاب کشور امارات می توان به نزدیکی این کشور به ایران اشاره کرد.

یکی از معمول ترین روش های مهاجرت به دبی برای تحصیل در این کشور می باشد. دانشجویان با تحصیل در کشور امارات، شانس خود را برای پیدا کردن کار افزایش می دهند.

 

دانشگاه های امارات

امارات برای توسعه زیرساخت های آموزشی خود با هدف تبدیل شدن به بهترین ارائه دهنده آموزش عالی فارغ التحصیلان در آینده متعهد است. در حال حاضر سه دانشگاه دولتی و بیش از ۵۰ نهادهای خصوصی برای مهاجرت تحصیلی در این کشور وجود دارد.

سه دانشگاه عمومی عبارتند از:

  • Higher Colleges of Technology (HCT)
  • UAE University (UAEU)
  • Zayed University (ZU)

مؤسسات دولتی تحت نظارت وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی و پذیرش فقط شهروندان امارات متحده عربی هستند. امکان تحصیل در دانشگاه ها و کالج های خصوصی برای همه دانشجویان ممکن است.

معتبر ترین دانشگاه های خصوصی امارات عبارتند از:

  • Abu Dhabi University (ADU)
  • American University in Dubai (AUD)
  • American University of Sharjah (AUS)
  • Khalifa University of Science, Technology and Research (KU)
  • University of Sharjah (UOS)

مقاطع تحصیلی امارت

فارغ التحصیلان تمام سیستم های تحصیلی باید دوازدهمین پایه در مقطع متوسطه را با نمره مناسب گذرانده باشند و در صورتی که در پایه های پایین تر مشغول به تحصیل اند و هنوز گواهینامه پایان مقطع متوسطه را کسب نکرده اند می توانند با شرکت در آزمون GED شرکت و در صورت موفقیت مدرک معادل مقطع متوسطه را دریافت و برای ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند.

تحصیل کارشناسی در امارات

برنامه های کارشناسی در مؤسسات امارات متحده عربی در طیف وسیعی از موضوعات در دسترس هستند و می توان آنها را به صورت کامل و پاره وقت مطالعه کرد. دوره های تمام وقت معمولا برای تکمیل ۳ تا ۴ سال به طول می انجامد. بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور، امارات را انتخاب می کنند چرا که هدفشان اقامت کشورهایی همچون انگلستان، آمریکا و کانادا است. دانشجویان در مقطع لیسانس بعد از دو سال درس خواندن می توانند واحد های سپری شده خود را در کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان تطبیق زده و در دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند.

  • زبان تدریس

تمامی رشته های تحصیلی در کشور امارات به زبان انگلیسی ارائه می شود و این کشور یکی از معدود کشورهای غیر انگلیسی زبان است که در مقطع لیسانس تمامی کورس های خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. متقاضیانی که مدرک دال بر تسلط زبان انگلیسی را دارا نمی باشند می توانند وارد کشور امارات شده و در کالج های زبان این کشور ثبت نام کنند.

همچنین دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دبی می توانند با شرکت در دوره های ارائه شده توسط موسسه زبان آریاناپارس در کمترین زمان ممکن به بهترین نتایج در آزمون آیلتس دست یابند.

تحصیل کارشناسی ارشد در امارات

مقطع فوق لیسانس در کشور امارات در یک دوره ۲ ساله ارائه می شود و علاقه مندانی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را در مقطع فوق لیسانس دارند می توانند از طریق موسسه آریاناپارس اقدام نمایند. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد کشور امارات پس از تمام تحصیل خود مجوز حضور یک ساله ای در این کشور را دارا خواهند بود تا قادر باشند تا با یافتن شغلی مناسب، ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کار کشور امارات نمایند.

امارات,امارات,امارات

دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در کشور امارات اجازه دارند همراه داشته باشند که این همراه شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می باشد.

تحصیل دکترا در امارات

به صورت معمول دوره های تحصیلی در امارات به زبان انگلیسی ارائه می شود. دانشجویان برای تحصیل در این مقطع به همراه مدرک زبان، نیازمند سوابق تحصیلی مناسب، توصیه نامه و رزومه مناسب می باشند. بازه زمانی تحصیل در مقطع دکترا به صورت معمول ۳ تا ۴ سال به طول می انجامد. دروس ارائه شده در این مقطع نسبت به سایر مقاطع کمتر می باشد و معمول دانشجویان برای دوره های DBA اقدام می نمایند.

حق کار و هزینه های تحصیل در دبی امارات

تحصیلات در کشور امارات مستلزم پرداخت هزینه می باشد و نسبت به کشورهای خاورمیانه گران ترین کشور برای ادامه تحصیل می باشد. ولی نکته حائز اهمیت در این کشور زبان تدریس است که دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

حق کار

به صورت معمول دانشجویان ایرانی حق کار قانونی در کشور امارات ندارند.

هزینه های تحصیل

شهروندان امارات متحده عربی به طور رایگان در دوره های تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند، اما دانشجویان بین المللی باید هزینه های تحصیل را پرداخت کنند. دانشگاه های امارات متحده عربی هزینه های خود را تعیین می کنند، به طوری که هزینه ها بر حسب دوره، سطح تحصیلات و مکان متفاوت است. به طور میانگین هزینه های تحصیل در امارت بین ۱۰ تا ۲۵ هزار دلار در دانشگاه های خصوصی می توان در نظر گرفت.

هزینه های زندگی

هزینه های زندگی در کشور امارات برای دانشجویان به صورت میانگین بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار در ماه می باشد که شامل هزینه های مسکن، غذا، رفت و آمد، بیمه و سایر هزینه هایی است که دانشجو ملزم به پرداخت آنها در زمان تحصیل در دبی امارات می باشد.

نحوه درخواست ویزای تحصیلی دبی امارات

درخواست های تحصیلات تکمیلی معمولا به صورت آنلاین تکمیل می شود و به طور مستقیم به دانشگاه مورد نظر شما ارسال می شود. تمام برنامه های کاربردی باید تا مه / ژوئن قبل از تاریخ شروع دوره انجام شود.

مدارک لازم برای تحصیل در دبی امارات

دانشجویان برای تحصیل باید اقدام به اخذ ویزای تحصیلی امارات در این کشور نمایند برای این کار شما باید در مورد مدارک مورد نیاز اطلاعات کامل داشته باشید.

در ادامه مطلب به بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی امارات می پردازیم:

  1. شما باید فرم مربوط به درخواست ویزای خود را تکمیل کنید.
  2. فیش مربوط به وجه واریزی برای پرداخت شهریه دانشگاه را ارائه دهید.
  3. ارائه پاسپورت معتبر
  4. عکس ۴*۳ و استاندارد برای پاسپورت
  5. نامه پذیرش از دانشگاه برای اخذ ویزای تحصیلی امارات
  6. ارائه گواهی که سطح دانش زبان شما را نشان دهد.
  7. ارائه مدرکی که نشان دهد دانشجو توانایی مالی برای تامین مخارج زندگی و تحصیل در لهستان را دارد.
  8. دانشجویان باید تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند و پس از آن گواهی لازم برای اثبات سلامت خود را برای اخذ ویزای تحصیلی امارات به اتحادیه این کشور تحویل دهند.
  9. شما باید مدرکی ارائه بدهید تا مسکن و محل اقامت تان را مانند: گواهی اجاره نامه خانه دانشجویی ثابت کند.
  10. دانشجویان باید تمام مدارک مرتبط با سوابق تحصیلی خود را برای اخذ ویزای تحصیلی امارات ارائه دهند.

برای کسب ویزای تحصیلی دانشجویی، دانشجویان باید از سوی یک ساکن کشور امارات حمایت شوند. در صورتی هیچ گونه حمایتی، بعضی از دانشگاه های امارات به عنوان حامی عمل می کنند. ویزای دانشجویی معمولا فقط برای یک سال اعطا می شوند اما برای مدت دوره شما قابل تمدید است. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی امارات:

  • گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار
  • ۱۲ عدد عکس
  • سه نسخه گذرنامه و یک ویزای ورود به امارات متحده عربی پس از ورود
  • مدارک پذیرش از دانشگاه های امارات متحده عربی
  • گردش حساب
  • قرارداد اجاره نامه محل سکونت
  • کپی از پرداخت هزینه تحصیل برای سال تحصیلی
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز باید مدرک تحصیلی مدرک کارشناسی را ارائه دهند.

پس از ورود به کشور امارات، دانشجویان موظف به شرکت در تست های پزشکی می باشند. تست های پزشکی شامل آزمایش HIV، هپاتیت B و C، سل، هاله و سیفلیس است. در صورت جواب مثبت، موظف به ترک کشور می باشید.

اقامت پس از تحصیل در دبی امارات

به دلیل شرایط مناسب برای رفاه و آسایش همچنین تحصیل و کار، بسیاری از دانشجویان بین المللی کشور امارات را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب می کنند.

شرط لازم برای تحصیل در این کشور اخذ ویزای تحصیلی امارات است که باید از طریق پذیرفته شدن در دانشگاه مورد نظر دریافت کنید.

شما می توانید  علی رغم اینکه زبان رسمی کشور امارات، عربی است در دانشگاه های این کشور با زبان انگلیسی مشغول به تحصیل شوید.

نکته حائز اهمیت اینکه بسیاری از دانشگاه ها در سر تا سر جهان در امارات شعبه دارند و دانشجو در صورت تمایل، امکان جا به جایی محل تحصیل خود را به این کشور دارند.

دانشجویان می توانند از طریق روش هایی که در ادامه مطلب به آن ها خواهیم پرداخت برای اخذ اقامت دائم خود در امارات اقدام کنند:

۱. شرایط اقامت پس از تحصیل در  دبی امارات از طریق کار

اگر دانشجویان بعد از گذراندن دوره تحصیلات دانشگاهی خود تمایل به اخذ اقامت دائم در امارات را داشته باشند می توانند به مدت ۶ ماه از طریق کارفرمای خود گواهی لازم جهت اخذ اقامت دائم در این کشور را دریافت کنند و پس از آن با تغییر نوع ویزای خود از تحصیلی به کاری در امارات مشغول به فعالیت شوند.

در صورتی که دانشجویان توانایی کار کردن حین تحصیل را داشته باشند و در حوزه کاری خود فعالیت مفید و موثری را به دولت امارات ارائه دهند ممکن است این افراد با ارائه مدارک خود بتوانند اقامت دائم خود را  به عنوان  فردی کارآفرین و نمونه  از این کشور دریافت کنند.

۲. اقامت پس از تحصیل در دبی از طریق سرمایه گذاری

از دیگر روش هایی که می توانید برای گرفتن اقامت دائم در امارات از آن استفاده کنید سرمایه گذاری در پروژه های کاری مختلف است ضمن اینکه شما مورد حمایت ۱۰۰ درصد دولت این کشور قرار خواهید گرفت زیرا امارات از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این کشور استقبال می کند و در نتیجه شما به راحتی می توانید اقامت دائم خود را اخذ نمایید.

۳. اقامت پس از تحصیل در امارات از طریق ازدواج

اگر فرد بتواند در بازه ی زمانی تحصیل خود و یا حداکثر در حدود ۶ ماه پس از پایان تحصیلات خود با شخصی که تابعیت امارات را دارد ازدواج کند و همچنین تمکن مالی و شرایط مسکن و محل اقامت خود را به اثبات برساند دولت این کشور شرایط اقامت دائم این افراد را فراهم می کند.

۴. اقامت پس از تحصیل در دبی امارات از طریق تولد فرزند

یکی از روش هایی که می توانید با استفاده از آن اقدام به اخذ اقامت دائم خود در امارات نمایید تولد فرزند می باشد.

قانون کشور ها برای پذیرش اقامت دائم به ۲ صورت است برخی کشور ها بر اساس سیستم خاک عمل می کنند یعنی فرزندی که در خاک آن کشور متولد شود از امتیاز اقامت دائم برخوردار است.

برخی از کشور ها براساس خون اقامت دائم افراد را تایید می کنند یعنی والدین فرزند متولد شده تابعیت آن کشور را داشته باشند بنابراین به فرزند هم اجازه اقامت دائم داده می شود.

ریجکتی ویزای تحصیلی امارات

دانشجویان معمولات به دلیل درست عمل نکردن در فرایند تحویل مدارک شان به پلیس امارات دچار عدم پذیرش درخواست ویزای تحصیلی خود از دولت این کشور می شوند.

 ما در ادامه مطلب به بررسی عواملی می پردازیم که رعایت آن مانع ریجکت شدن ویزای تحصیلی شما می شود.

  1. زمانی که هدف شما از مهاجرت مشخص نباشد

دانشجویان باید با ارائه مدارک لازم جهت اثبات انگیزه خود از مهاجرت به امارات، دولت این کشور را برای پذیرش درخواست خود قانع کنند.

  1. عدم سرمایه کافی برای تحصیل در دبی امارات

اگر دانشجو نتواند با ارائه مدارک لازم به اثبات تمکن مالی خود به سفارت کشور امارات اقدام کند ممکن است این کشور تقاضای شما را جهت اخذ ویزای  تحصیلی رد کند.

  1. عدم داشتن بیمه نامه مسافرتی

شما باید مدرک معتبر بیمه نامه مسافرتی خود را از شرکتی معتبر دریافت کنید و به دولت این کشور برای جلوگیری از ریجکت شدن درخواست ویزای تحصیلی خود ارائه دهید.

  1. مهاجرت بدون بازگشت به کشور مبدا

این عامل از شایعترین علل ریجکت شدن ویزای تحصیلی شما از سوی دولت امارات است به همین دلیل باید تلاش کنید تا مدرک معتبری را جهت اثبات بازگشت خود به کشورتان ارائه دهید.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در امارات

۱. دانشگاه شارجه

این موسسه علمی و تحقیقاتی از بهترین دانشگاه های امارات برای تحصیل دانشجویان بین المللی است که سالیانه افراد زیادی به دلیل ارائه خدمات آموزشی عالی برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

۲. کالج دانشگاه الدار

این دانشگاه با هدف ارائه مهارت های ضروری و استفاده از استعداد های درخشان تاسیس شده است، همچنین در این دانشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی برگزار می شود.  

۳. دانشگاه آمریکایی در امارات

این موسسه آموزشی از سوی دانشجویان بین المللی به عنوان  بهترین دانشگاه های امارات معرفی شده است که برنامه های متعدد آموزشی را در حوزه مدیریت بازرگانی، حقوق، آموزش، طراحی، فناوری اطلاعات کامپیوتری، امنیت و مطالعات جهانی، و رسانه و ارتباطات جمعی از طریق ۷ کالج مجزا به دانشجویان ارائه می دهد

۴. دانشگاه عجمان

دانشگاه عجمان از بهترین دانشگاه های امارات است که دانشجویان می توانند در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته هایی نظیر: معماری و طراحی، بازرگانی، دندانپزشکی، مهندسی و فناوری اطلاعات، علوم انسانی، حقوق، پزشکی، ارتباطات جمعی، و داروسازی و علوم بهداشتی تحصیل کنند.

بهترین رشته ها برای تحصیل در امارات

۱. رشته‌ های شاخه مهندسی

رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی سیستم‌های کامپیوتری، مهندسی الکترونیک، مهندسی بیومدیکال و مهندسی نفت از  بهترین رشته‌های تحصیلی امارات است.

۲. رشته‌ های شاخه تجارت و مدیریت

تجارت و مدیریت از بهترین رشته های تحصیلی امارات است و دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌هایی چون مدیریت سرمایه‌گذاری، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت بازرگانی بین‌المللی و توسعه منابع انسانی تحصیل کنند.

۳. رشته‌ های شاخه علوم کامپیوتر

دانشجویان می توانند در شاخه ی علوم کامپیوتر که از بهترین رشته های تحصیلی امارات است در حوزه های امنیت اطلاعات، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات به تحصیل بپردازند.

۴. رشته‌های شاخه پزشکی

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۲۳۷ پاسخ به “تحصیل در امارات | تحصیل در دبی”

    1. فاطمه گفت:

      سلام من دخترم را برای سال آخر دبیرستان میخوام بیارم دبی تا بعدش بتونه به دانشگاه های کشورهای دیگه بره. آیا این موضوع کمک کننده هست برای ورود به دانشگاه های آمریکا و اروپا یا نه؟

      • consultant گفت:

        سلام شما میتوانید از همون اول برای کشورهای اروپایی اقدام کنید یا همون امریکا

    2. علیرضا گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بنده مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران دارم.

      قصد دارم برای مقطع کارشناسی ارشد نوروساینس دبی اقدام کنم، خواستم ازتون بپرسم این امکان وجود داره؟ سپاسگزارم

    3. شهلا ملکی گفت:

      سلام .دختر من در مقطع دکترای عمران در یکی از بهترین دانشگاههای دولتی تهران تحصیل میکند ایا اگر قصد ادامه تحصیل در امارات را داشته باشد بارزومه ی عالی ومدرک ایلتس میتواند در امارات فول فاند دریافت کند

    4. مهناز گفت:

      سلام
      پسر من الان کلاس ۱۱ هستش ، کلاس ۹ را در کانادا گذرونده، و بعد از بازگشت به ایران در مدرسه بین المللی تحصیل می‌کنه به زبان انگلیسی . از اونجایی که ما در لیست انتظار pr کانادا هستیم میخواستم بدونم پسرم میتونه در کالج کانادایی در امارات ادامه تحصیل بده؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام وقتتون بخیر، بله میتوانند در کشور امارات ، انگلیس و حتی کالج های کشور کانادا ادامه تحصیل بدهند.

    5. نیما اسدی گفت:

      سلام دانش آموز پایه دوازدهم هستم بعد خواستم بگم که نمره معدل باید چند باشد تادر کشور امارات بتوانیم درس بخوانیم؟ واگر مدرک آیلتس نداشته باشیم اما به زبان عربی مسلط باشیم اجازه تحصیل به ما داده می شود

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام
        برای تحصیل در کشور امارات حد اقا معدل دیپلم ۱۴ می باشد و دارا بودن مدرک زبان آیلتس ۶ یا ۶٫۶۵ الزامی می باشد.

    6. اسحق چگيني گفت:

      سلام یکی از دوستان من قصد تحصیل در کانادا را دارند .شنیده شده که با ثبت نام در دانشگاه کانادایی دوبی امکان ادامه تحصیل حتی در ترم دوم در دانشگاههای کانادا میسر میشود ایا این مطلب صحیح است؟

    7. ‌پارسا کاشانی گفت:

      سلام
      هزینه دانشگاه های امارات به طور متوسط برای کل دوره لیسانس چقدر است؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        به صورت میانگین برای تحصیل در دوره های کارشناسی کشور امارات در دانشگاه های خصوصی ملزم به پرداخت سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار می باشید.

    8. اردلان گفت:

      با درود و خسته نباشید ببخشید من میخواستم ببین رشته حقوق ورزشی در کدام دانشگاه دنیا وجود دارد من لیسانس تربیت بدنی هستم با سپاس

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        با سلام. معمولا برای مشاهده رشته های موجود در هر دانشگاه باید به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه فرمایید. در سایت های QS و شانگهای می توانید رتبه بندی دانشگاه های دنیا رو ملاحظه کنید.

    9. سپهر گفت:

      سلام
      برای مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای پیوسته برای دانشجوهای دانشگاهای معتبر ایران مث شریف با معدل خوب پذیرش با فاند دارن؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        جهت اطلاع بورسیه های دانشگاه های امارات می توانید به سایت آن ها مراجعه فرمایید. برای اخذ بورسیه باید تایید یک استاد را کسب نمایید. هم چنین در صورت داشتن مقاله آی اس آی احتمال پذیرش شما افزایش می یابد.

    10. ali گفت:

      رشته های مورد نیاز شون رو میشه بگید؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        به صورت معمول دانشجویان برای تمامی رشته های تحصیلی می توانند برای تحصیل در امارات اقدام نموده و محدودیتی خاصی وجود ندارد.

    11. مريم گفت:

      سلام من با معدل کتبی دیپلم ٩.٣٢ ومعدل کل ١۶.۴٩ میتونم رشته اى در دانشگاه آمریکایی شارجه بخونم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        معمولا برای گرفتن پذیرش معدل کل ملاک می باشد. البته تمامی شرایط به صورت کامل در سایت هر دانشگاهی درج شده است.

    12. سما حسینی زاد گفت:

      سلام وقت بخیر
      من امسال دیپلم گرفتم از رشته تجربی میخواستم بدونم برای اخذ پذیرش دندان پزشکی در یکی از دانشگاه های امارات باید نمرات پای دوازدهم چهقدر باشه؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت تحصیلی به کشور امارات و تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی نمرات پایه دوازدهم خیلی اهمییت ندارد و همچنین مدرک این کشور مورد تائید کشور ما نمی باشد.

    13. مهشید گفت:

      سلام.من لیسانس رشته هنرهای تجسنی هستم .با تنها دخترم زندگی میکنم.
      معرق با ساقه ی گندم .کار روی چوب.قلمزنی(ریزقلم)رو میتونم انجام بدم .
      اگه بخوام اقامت برای خودم ودخترم بگیرم که زیاد گرون نباشه چه راهی رو میشنهاد میکنید؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما چنانچه قصد اقدام برای کشور امارات از طریق کاری را دارید می توانید با گرفتن جاب آفر و یا همان پیشنهاد شغلی برای ویزای کار این کشور اقدام نمایید.

    14. Takin گفت:

      سلام من رشته ی ریاضی.فیزیک خوندم..اما بعد از گرفتن دیپلمم ترک تحصیل کردم تا هنرو به صورت جدی ادامه بدم..رشته ای که توش کار میکنم طراحی لباسه..مدرک زبان دارم..میشه از شرایط تحصیل تو این رشته تو دبی برام توضیح بدین که چه چیزایی احتیاج دارم..؟؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در رشته ی هنر در کشور دبی دانشگاه ها ممکن است دارای آزمون ورودی باشند چنانچه شما در آن آزمون قبول شوید می توانید پذیرش در رشته ی هنر دریافت نمایید.

    15. Abtin گفت:

      سلام من میخواستم بدونم که چه رشته ای در دبی خوب هست و ارزون ترین دانشگاش چقدره؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        بستگی به هدف و رشته ی تحصیلی شما دارد.لیست تمام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم را شما می توانید از سایت وزارت علوم ملاحظه نمایید. اطلاعات کامل از جمله هزینه ها به ازای هر ترم در سایت دانشگاه ها درج شده است.

    16. محسن مسایلی گفت:

      با سلام
      بنده فارغ التحصیل در رشته ی مدیریت دولتی از دانشگاه پیام نور زرین شهر هستم.ارم مدرک آیلس میگیرم.استعداد خارق العاده ای در وصل معاملات مسکن و در کل فروشندگی دارم.عاشق زندگی در اماراتم.چه کنم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما می توانید از طریق ویزای تحصیلی و یا ویزای کار اقدام نمایید.

    17. خشایار گفت:

      سلام وقت بخیر
      من فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت هم در مقطع لسیانس معدل ۱۶.۴۸ و هم فوق لیسانس معدل ۱۷.۵ در رشته بازرسی فنی هستم
      نمره آیلتس ۸ و یک مقاله ISI هم دارم.
      امکان دریافت بورسیه تحصیلی برای ادامه تحصیل در دکترا تو امارات برای من چقدر هست و شما خودتون مراحل اپلای گرفتن رو انجام میدین و یا موسسه ای رو میشناسین که این کار رو انجام بدن؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        بورسیه به افرادی تعلق میگیرد که رزومه ی تحصیلی خیلی خوبی داشته باشند. با توجه به رزومه ی تحصیلی شما باید برای شما در ابتدا امکان سنجی شود که این کار نیز از جانب موسسه امکان پذیر می باشد.

    18. پریسا گفت:

      سلام
      من مدرک زبان دارم و سابقه کار عکاسی به صورت حرفه ای. میشه لطفا دانشگاه در دبی برای فوق لیسانس عکاسی معرفی کنید.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم را در خود سایت وزارت علوم می توانید ملاحظه نمایید. در سایت هر دانشگاهی تمامی رشته های ارائه شده و شرایط پذیرش درج شده است.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم را در خود سایت وزارت علوم می توانید ملاحظه نمایید. در سایت هر دانشگاهی تمامی رشته های ارائه شده و شرایط پذیرش درج شده است.

    19. نازی گفت:

      سلام وقت بخیر من امسال ۱۲سال تحصیل در ایران تمام میکنم در رشته ی تجربی میخواستم بدونم برای تحصیل حقوق در دانشگاه های امریکایی امارات چقد هزینه نیازه و زبان باید در چه سطحی باشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        مدرک آیلتس ۶.۵ یا تافل ۹۰ به بالا نیاز هست و برای تحصیل رشته حقوق در امارات یا آمریکا چیزی حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار دلار برای یکسال نیاز میباشد

    20. hoda گفت:

      سلام روزتون بخیر
      من فوق لیسانس حقوق جزا هستم و میخواستم برای دکترام برای امارات اقدام کنم ، اول اینکه با توجه به رشته ی حقوق ایران که اکثرا فقهی و اسلامی تدریس شده آیا باید به عنوان مقدمه واحد هایی رو اونجا پاس کنم یا خیر؟
      دوم اینکه حداقل معدل برای پذیرش دکترا چقدر هست؟
      و سوم اینمه مدارک کدوم دانشگاه ها برای آنها معتبر هست،من لیسانسم رو از دانشگاه جامع علمی کاربردی گرفتم و ارشدم رو از دانشگاه غیر انتفاعی ( که البته جز دانشگاه های سطح یک کشور هست)
      آیا مشمول شرایط خواهم شد؟

    21. ژیلا گفت:

      سلام و عرض ادب
      من ارشد روانشناسی بالینی هستم با رتبه ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی کاشان و ترم آخرم معدلم ۱۹هستش میخواستم برای دکتری اقدام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید.
      با سپاس فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پذیرش در مقطع دکتری فاکتورهایی نظیر سطح زبان( حداقل ایلتس ۷)، داشتن مقالات بین المللی، طرح توجیهی، نمرات و معدل تاثیرگذار می باشد.

    22. hiesen گفت:

      سلام
      تمامی خرج در یک سال دانشجو لیسانس چقدر است؟؟؟

    23. ژیلا گفت:

      سلام من دیپلممو تجربی گرفتم با معدل متاسفانه۱۷ اما به رشته اقتصاد خیلی علاقه دارم میخواستم ازتون بپرسم آیا میتونم برای کارشناسی بورسیه بگیرم (ترجیحا کشورای عربی مثل امارات , قطر, عربستان, و…) امریکا و گشورهای اروپایی چطور ؟؟
      ممنون میشم اطلاعاتی راجبش بهم بدید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بورسیه شرایط بسیار خاصی از جمله مدرک زبان بالا و مقالات بین المللی نیاز دارد و این را باید بدانید که بورسیه معمولا در مقطع دکتری معنا پیدا میکند و در مقطع لیسانس شانس بسیار پایینی دارد

    24. آنجل گفت:

      سلام .من لیسانس گرافیک از دانشگاه غیر انتفاعی دارم .برای ادامه تحصیل دبی مد نظرم هست برای مقطع ارشد باید از ایران مدرک آیلتس بگیرم اول؟ مدرک دانشگاهی خودم و زبانم رو چطور باید ارسال کنم . برای تحصیل تو دانشگاههای هنر دبی هیچ آزمونی از قبل نمیگیرن برای پذیرش …؟ میشه یکم از جزییات بهم بگید ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مقطع لیسانس در دانشگاههای اینترنشنال نیازمند حداقل ایلتس ۶-۶.۵ میباشید. برخی دانشگاهها ازمونی برای رشته های هنر دارند که در ابتدا باید شرایطتان بررسی شود و بعد دانشگاهی مناسب شرایط شما پیشنهاد شود.
        برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید:
        https://arianaabroad.com/

    25. سيما گفت:

      سلام من فرزندم ۱۵ساله و در دبیرستان تحصیل میکند آیامیتواند برای ادامه تحصیلات دبیرستانی به کشور امارات برود و بعد دردانشگاه همونجا ادامه تحصیل بده . شرایط و امکاناتی که کشور در اختیار دانش آموزان خارجی میگذاره چه امکاناتی است و بعد چند سال میتونه اقامت بگیره

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        امارات اقامت دائم ندارد.
        تمام هزینه ها اعم از تحصیل و زندگی را خودتان باید پرداخت کنید و امکاناتی شامل حال شما نمیشود.
        اگر بخواهید در مدارس عربی زبان تحصیل کنید باید به زبان عربی مسلط باشید و اگرهم در مدارس خارجی قصد تحصیل را داشته باشید هزینه های بالایی دارد.

    26. سورن گفت:

      سلام ببخشید فارغالتحصیلان رشته زبان انگلیسی در دبی میتونن مشغول به کار مرتبط با این رشته باشند(ترجمه – تدریس)؟ یا فقط میتونن از دانش زبان انگلیسی توی کارهای نامرتبط با این رشته استفاده کنن؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بستگی به خودتان دارد هیچ محدودیتی ب جهت پیدا کردن شغل در امارات بعد از تحصیل ندارید

    27. mohsen گفت:

      سلام روزتون بخیر.
      بنده درحال تحصیل در دانشگاه رودن در کشور روسیه هستم در رشته دندان پزشکی ترم دوم.
      میخواستم بدونم که ایا امکان داره که به دانشگاه عجمان امارات انتقالی بگیرم و اگر امکانش هست چه شرایطی باید باشه. در ضمن دانشگاه رودن سال ورود ما مورد تایید بود.
      ممنون از لطفتون .???

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        باید با خود دانشگاه عجمان مکاتبه داشته باشید . چوت تایید یا رد مارک شما به عهده هیئت ارزیابی مدارک خود دانشگاه عجمان هست

    28. بابک گفت:

      با سلام من پسری ۱۵ ساله دارم که در دبیرستان تیز هوشان تحصیل میکند شرایط تحصیل در دبیرستان امریکایی دوبی و اینکه ایا پس از گرفتن دیپلم از دانشگاههای امریکا می تواندپذیرش بگیرد و ایا این امتیازی محسوب میشود؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در امارات میتوانند به مدارس آمریکایی بروند و پس از اخذ دیپلم برای دانشگاه های آمریکا اقدام کنند ولی شانس ویزا برای ایشان فرقی ندارد چون به عنوان یک ایرانی محسوب میشوند . تسلط به زبان الزامیست

    29. محمد گفت:

      سلام خسته نباشید. من رشته عمران هستم در مقطع کاردانی برای لیسانس دوست دارم بروم دبی ادامه تحصیل بدم چه جوری باید بورسیه کنم میخوام در دانشگاه معتبر دبی ادامه تحصیل بدم لطفا مرا راهنمایی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل مقطع لیسانس در امارات عموم دانشگاه های با هزینه همراه میباشند و کلا کشور دبی کمتر به دانشجویان بورسیه ای میدهد . اما برای پذیرش و ویزا به ددلیل اینکه دبی کشوری با هزینه های زیاد است مشکلی جهت ویزا و زندگی ندارد ولی شما بعد از تحصیل به کشور باز میگردید چون صرف تحصیل اقامت داده نمیشود

    30. حسین شاه میری گفت:

      سلام
      ممنونم از مطلب خوبتون
      من لیسانس عکاسی دارم ، و قصد دارم برای ادامه تحصیل و برای گذراندن مقطع ارشد به قطر برم ، ولی هیچ اطلاعاتی راجع به این موضوع ندارم و اصلا نمیدونم امکان این رو دارم که برم یا نه.
      لازمه که بگم ، در حال حاضر دارم خدمت سربازی م رو میگذرونم ، و میخوام در این دو سال ، شرایط رفتن و اقامت در اونجا رو برای خودم فراهم کنم.
      ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

      سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشور قطر به هیچ عنوان اقامت دائم را به خارجی ها نمیدهد و شما به صرف اقامت موقت میتوانید در این کشور زندگی کنید . برای تحصیل هم نیاز به داشتن مدر ک زبان دارید بعلاوه اینکه تمکن یکسال زندگی و تحصیل که عددی حدود ۱۰۰ تا ۱۳۰ میلیون در سال خواهد بود

    31. abolfazl گفت:

      سلام. وققتون بخیر باشه
      من کارشناسی روانشناسی دارم
      بررای ارشد و ادامه کار مربط ب رشته روانشناسی میخوام برم دبی
      نمیدونم ارشد و امارت در یک دانشگاه امریکایی بگیرم یا در ایران
      فقط میخوام بدونم وضعیت روانشناسی چ از لحاظ حقوق و از لحاظ کار در دبی چ جوریه
      مممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در امارات باید چند نکته را مد نظر داشت . اول اینکه حق کار حین تحصیل ندارید و بع داز تحصیل به شرط درخواست کار میتوانید اقدام نمایید . دانشگاه های ایرانی در امارات تقریبا منحل هستند و دانشگاه های خوب آمریکایی یا انگلیسی را اقدام نمایید . اگر قص د برگشت به ایران بعد از تحصیل را دارید که اصلا پیشنهاد نمیدهیم زیرا هیچکدام دیگر مورد تایید ایران نمیباشند

    32. بهرام گفت:

      سلام
      ارشد مدیریت مالی هستم معدل ۱۷/۳ آیلتس ۶/۵
      برای MBI یا MBA در کشور امارات اپلای کنم
      یک مقاله در ISI دارم
      چقد شانس فاند یا بورسیه کامل از امارات یا هر کشور دیگر دارم؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه کشور امارات خیلی در این زمینه اقدامی را ندارد ولی کشور های اروپایی با داشتن مقالات بین المللی خیلی شانس خوبی را فراهم میاورند . میزان بورسیه هم به کیفیت مقاله شما بستگی دارد ولی در کل شرایط برای دکتری را دارید که البته اگر آیلتس را تا ۷ برسانید خیلی بهتر است

    33. سارا گفت:

      با سلام

      خواهشمند است در خصوص دوره های کوتاه مدت کاربردی نظیر دور های مدیریتی که در امارات برگزار میشود راهنمایی فرمائید. ایا دانشگاه هها و یا موسسات معتبر دور های کوتاه مدت برگزار می کنند ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دوره های کوتاه مدت شانس های ویزا بسیار کم است ولی شرایط دیگری ندرد جز اینکه هزینه و سطح زبان خوبی داشته باشید

    34. ali گفت:

      سلام من ۱۶ سالم و معدل دیپلمم ۱۹ و ایلتس ۵ هم دارم میخواستم برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی به امارات برم ( دانشگاه هایی که امریکایی هستند) میخاستم بدونم شرایط چه جوریه؟؟؟واین که بعد از یکی دو سال میتونم به امریکا برم ؟؟؟و هزینه ها به چه صورت است؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام .
        برای اخذ پذیرش در مقطع پزشکی در کشور امارات به پایان رساندن ۱۲ ساله تحصیلی مهم است .واین راهم باید گفت از امسال هیچ کدام از دانشگاه های امارات مورد تایید وزارت علوم نمیباشد .مدرک زبان مورد ننیاز هم باید ایلتس حدود ۶.۵ میباشد هزینه های تحصیل در این کشور حدود ۷۰ میلیون تومان میباشد

      • آریانا پارس گفت:

        سلام .
        برای اخذ پذیرش در مقطع پزشکی در کشور امارات به پایان رساندن ۱۲ ساله تحصیلی مهم است .واین راهم باید گفت از امسال هیچ کدام از دانشگاه های امارات مورد تایید وزارت علوم نمیباشد .مدرک زبان مورد ننیاز هم باید ایلتس حدود ۶.۵ میباشد هزینه های تحصیل در این کشور حدود ۷۰ میلیون تومان میباشد

    35. روزبه گفت:

      سلام،وقتتون بخیر باشه
      من فوق لیسانس روانشناسی بالینی،دانشگاه آزاد واحد امارات قبول شدم.
      خواستم بپرسم که با این قبولی، به من ویزای تحصیلی میدن که همونجا زندگی کنم تا درسم تموم بشه؟
      چون خود دانشگاه میگفت این قبولی ویزا رو ساپورت نمیکنه!

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بله به صرف قبول شدن مجوزی برای صدور ویزا به شما داده نمیشود و ویزا را باید سفارت تضمین کند

    36. رامین گلمرادی گفت:

      سلام
      دارای مدرک لیسانس عمران و ۶سال سابقه کار در شرکتی مهندسی در محیط پالایشگاهی میباشم
      میخوام فوق لیسانسمو از امارات بگیرم
      چه شرایطی لازمه؟ آیا معدل لیسانسم نیز تأثیری داره؟ حدود ۱۳ هستش
      هزینه هاش چقدر میشه؟
      و ضمنأ میتونم اقامت دایم اون کشورو بگیرمو اونجا شغلی واسه خودم دست و پا کنم؟
      شاید فامیل درجه دو که اونجا اقامت دارن میتونن کمکی بهم بکنن یا خیر؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.
        داشتن مدرک زبان نمره ی ابلتس ۶ به بالا همچنین هزینه های تحصیل وزندگی سالیانه تقریبا ۳۰تا ۴۰ هزار دلار میباشد .ناگفته نماند شمادر هر کشوری برای گرفتن اقامت اقدام کنید باید ۳تا ۵ سال کار انجام دهید .داشتن فامیل فقط از نظر هزینه ای میتواند برای شما اهمیت داشته باشد

    37. پوریا گفت:

      سلام . من یک ترید فارکس هستم و در بورس هم سهام معامله میکنم . ایا کشور امارات دبی رشته تحصیلی در مورد بازارهای مالی را دارد ؟

      • آریانا پارس گفت:

        بله. دانشگاههای زیادی هستند که رشته مربوط به بازارهای مالی را ارائه می دهند. شما می توانید در سایت لیست دانشگاهها را ببینید.

    38. حسین گفت:

      سلام اگر به زبان عربی تسلط کامل داشته باشم چطوری می توانم بدون کنکور رشته ی پزشکی را در یکی از دانشگاهای کشورهای عربی تحصیل کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی در صورتی که بخواهید به زبان عربی در این کشورها تحصیل کنید کاری بسیار سخت و عملا نشدنی است. در دوره های بین المللی و به زبان انگلیسی است که می توانید شانس بالایی برای گرفتن پذیرش و ویزا داشته باشید.

    39. وحید گفت:

      سلام
      می خواستم بدونم با بورس شدن در دانشگاه های دبی چه امکاناتی به دانشجو داده میشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر دانشجویی بتواند در دبی بورس بگیرد شرایطی مثل ما بقی کشورها و دانشگاه ها از جمله کمک هزینه زندگی و هزینه های دانشگاه داده میشود . ولی تا زمانی که تحصیل میکنید ویزا داده میشود و دادن بورسیه در دبی بسیار محدود و کم است

    40. رحیم گفت:

      سلام
      رتبه ی کنکور تاثیر داره برا بورسیه شدن؟(مثلا اگه یه نفر دو رقمی بشه چقر احتمال داره بورسیه بگیره)؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای تحصیلی و بورسیه شدن در مقطع فوق لیسانس ممکن است و لازمه آن داشتن مدرک زبان و مدرک تحصیلی از دانشگاه رنک خوب و معدل و ریز نمرات خوب و داشتن پژوهش های داخلی و بین المللی مانند مقالات ISI است .

    41. شایان گفت:

      سلام من فارغ التحصیل علوم ازمایشگاهی و دانشجوی ارشد میکربیولوژی پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی.در خصوص هزینه های تحصیل در صورت بورس نشدن را می خواستم بدونم. همچنین شرایط بورس شدن را ممنون می شوم توضیح دهید

      • علی سعیدی گفت:

        سلام. برای دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا باید شرایط آموزشی و پژوهشی خوبی داشته باشید. داشتن مقاله ISI، گرفتن توصیه نامه از اساتیدتان و تهیه یک پروپوزال قوی در این راستا به شما کمک خواهد کرد. هزینه های یک سال زندگی و تحصیل در کشور امارات بسته به دانشگاه و رشته تحصیلی تان بسیار متفاوت خواهد بود.

    42. امین گفت:

      سلام.
      من یک پسر ۱۸ ساله هستم و قصد دارم برم قطر….تو رشته ی تجربی تحصیل کردم… میخواستم بدونم با کم ترین هزینه میتونم از دانسشکاه های قطر بورس بگیرم؟
      یا اینکه چی کار باید بکنم تا اقامت دائم قطر رو بگیرم و بتونم با کمترین هزینه اونجا موندگار بشم؟…لطفا جوابمو بدین چون خیلی مهمه برام.
      اگه من بخوام همین تابستون برم قطر باید چ اقداماتی بکنم و چه مدارکی داشته باش…تا بتونم فوق دیپلم و….تو قطر بخونم و کلا ب اقامت قطر در بیام؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در کشور قطر کسی نمیتواند بعد از تحصیل اقامت بگیرد کشور قطر اقامت دائم نمی دهد.

    43. a. گفت:

      سلام .برای ادامه تحصیل دهم ویزا میدند یا نه باتشکر از جوابتون??

    44. علی گفت:

      سلام شخصی که اقامت امارات رو داشته باشه هزینه تحصیل فرق میکنه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        هزینه تحصیل در امارات در صورت داشتن اقامت در دانشگاه خصوصی فرقی نمی کند و برای دانشگاه دولتی بسته به نوع اقامت متفاوت می باشد.

    45. علی گفت:

      سلام اگه تا دهم ایران خونده باشم یازدهم و دوازدهم میشه امارات خومد لطفا جواب بدید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        به شرط داشتن اقامت می توانید ادامه مقطع خود را بخوانید.

    46. علی گفت:

      سلام
      دخترم دانشجوی کارشناسی زبان انگلیسی در مشهد است ، میخواهد ادامه تحصیل تا دکتری در همان رشته یا دندانپزشکی در دانشکده های بین المللی امارات یا سایر کشورها که مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت درمان باشد بدهد
      لطفا راهنمایی لازم را بفرمایید
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در کشور امارات در یکی از شعب دانشگاهای برتر دنیا در مقطع دکتری نیاز به پژوهش های بین المللی است.

    47. هادي گفت:

      با سلام من دارای مدرک مهندسی برق قدرت هستم و میخواستم برای کارشانسی ارشد رشته ی mba را در امارت ادامه کدام دانشگاه رو توصیه میکنید!؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در کشور امارات در مقطع کارشناسی ارشد و دیدن رنک دانشگاهی به سایت QS مراجعه بفرمایید.

    48. علی گفت:

      سلام من تا دهم ایران درس خوندم میشه یازدم و دوازدهم رو امارات خوند

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        چنانچه اقامت کشور امارات را داشته باشید این امکان وجود دارد وگرنه از طریق مدرسه یا کالج به عنوان کفیل به شما اقامت داده شود.

    49. بهناز گفت:

      سلام من فوق لیسانس روانشناسی دارم خواستم بدونم میتونم در دبی کار کنم یا مطب بزنم یا در بیمارستان کار کنم درآمد دکتر روانشناسی در دبی چجوریه راهنمایی کنید ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما برای کسب اطلاعات کار در کشور امارات به سایت talent مراجعه بفرمایید.

    50. Baran گفت:

      با عرض سلام من سه فرزند زیر ١٢سال دارم که برای سال تحصیلی جدید میخوام که در مدرسه اینترنشنال امارات اونها رو ثبت نام کنم آیا این کار شدنی هست یا خیر و آیا به من و همسرم اقامت و ویزا میدن ؟

    51. انوش گفت:

      سلام ایا با مدرک فوق دیپلم حسابداری میشه در امارات ادامه تحصیل داد؟اگر بعد از کاردانی لیسانس رو هم بگیرم اونوقت چی؟ ایلتس رو هم میگیرم کانون زبان عربی هم میرم با تشکر از سایت خبتون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور امارات با توجه به داشتن مدرک زبان انگلیسی و عربی میتوانید اقدام کنید.

    52. فلورا گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      پسرم چهارده سالشه ومیخوام که باقی تحصیلش و تو مدرسه امریکن اسکول دوبی بخونه شرایط ثبت نامش چیه؟
      از قبل بابت پاسخگویی شما ممنونم ?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت استطاعت مالی و تاییدیه ی مقاطع قبلی تحصیلی، فرزند شما حتی بدون نیاز به مدرک زبان مجاز به تحصیل در کالج های معتبر میباشد

    53. Health psychology گفت:

      سلام من امسال دکترا واحد بین الملل امارات قبول شدم أیا میتونم با خانواده بیام دبی زندگی کنم و دخترم هم همونجا مدرسه بره و زندگی کنیم؟ تا چه مدت اجازه داریم اونجا سکونت کنیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلا
        اقامت شما بر اساس مدت زمان حضور در دانشگاه میباشد و بعد از آن در صورت کار نکردن منقضی میشود . اجازه همراه دارید و میتوانند در امارات تحصیل و زندگی کنند تا زمان انقضای اقامت.
        برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل فرمایید

    54. رويا گفت:

      سلام
      من دکتری میکروبیولوژی هستم میخواستم بدونم آیا امکان پیدا کردن شغل مناسبی در دبی برای من هست؟در ضمن من یک بچه ۵ساله دارم آیا اگر از ابتدا در مدارس آمریکایی دبی شروع به تحصیل کند امکان ادامه تحصیل در کانادا یا انگلستان را خواهد داشت ؟ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با داشتن جاب افر از امارات میتونید اقدام کنید اما امارات ویزای دائم نمیدهد.

    55. علی گفت:

      باسلام و خسته نباشید خدمت شما.بنده دیپلم رشته انسانی با معدل ۱۹/۵را داراهستم و میخواستم ببین اگر بخواهم در رشته علوم سیاسی در امارت یا اروپا ادامه تحصیل دهم.وزارت امور خارجه و…من رو استخدام میکنن؟ یاحتی کشور های خارجی به من به عنوان یک ایرانی اجازه سیاست مداری را میدهند؟
      باتشکر از سایت بسیار خوبتون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشور های اسیایی معمولا بعد از اتمام تحصیل اجازه کار نمیدهند مگر با جاب افر.

    56. فایزه گفت:

      سلام من در دکترای حسایداری دانشگاه ازاد اسلامی امارات قبول شدم ودارای سوابق مالی بمدت بیست سال میباشم ایا میتوانم در امارات کاری پیدا کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تا زمانی که تحصیل میکنید به شما اقامت تحصیل داده میشود شما امکان گیدا کردن کار را دارید ولی در زمان تحصیل اجازه کار ندارید و پس از تحصیل و داشتن درخواست کار باید مجدد ویزای کاری دریافت کنید و اقدام گرفتن اقامت موقت کنید

    57. سمانه گفت:

      سلام من دانشجوی لیسانس شیمی دارویی هستم با ایلتس ۶.۵ میخواستم بدونم میتونم ارشد داروسازی بخونم در دبی؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در کشور امارات در مقطع ارشد و با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید.

    58. سپهر گفت:

      با سلام
      قصد گذراندن دو سال آخر یعنی یازدهم و دوازدهم در دبی را دارم و سپس رفتن به انگلستان جهت رشته پزشکی
      سوالم اینست چه دانشگاهی را در دبی پیشنهاد می کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. شما با گذراندن ۱۰ سال تحصیلی در ایران می توانید برای گرفتن پذیرش تحصیلی در انگلستان در رشته پزشکی اقدام نمایید. احتیاجی به گذراندن سال های یازدهم و دوازدهم در امارات ندارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مؤسسه تماس بگیرید.

    59. سارا گفت:

      سلام
      من فوق لیسانس مهندسی کشاورزی علوم و صنایغ غذایی گرایش میکروبیولوژی موادغذایی دارم. و تصمیم دارم برای دکتری،تغذیه بخونم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
      دانشگاه های معتبر کانادایی و امریکایی مربوط به تغذیه کدام است ؟
      هزینه تحصیل ؟
      شرایط گرفتن پذیرش؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. گرفتن پذیرش تحصیلی در دوره دکترا بستگی زیادی به رزومه تحصیلی و پژوهشی شما دارد. دانشگاه های معتبر زیادی در کشور امارات شعبه دارند که هزینه ها و شرایط آنها با یکدیگر متفاوت است. برای بررسی دقیق تر شرایط خود با مشاوران مؤسسه تماس حاصل نمایید.

    60. سارا گفت:

      سلام و درود برشما،من دانشجوی پرستاری سالِ دوم هستم و قصدِ رفتن به دبی برایِ کار و همچنین ادامه ی تحصیل در مقطعِ ارشدِ رشته ام رو دارم.اول اینکه چطوری میتونم بورس بشم!!؟؟ و اینکه میتونم هم کار کنم و هم فوقم رو بگیرم؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. گرفتن بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در کشور امارات احتیاج به رزومه تحصیلی بسیار قوی دارد. برای کار در کشورهای دیگر نیز باید مدرک خود را از طریق آزمون، ثبت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مؤسسه تماس حاصل نمایید.

    61. Bita گفت:

      سلام من امسال دیپلم انسانی میگیرم میخواسم بدونم ایا از رشته های انسانی اونجا خواستار داره و اگ داره کودوم رشته مناسب تره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بصورت معمول می توانید برای رشته های مدریت در دانشگاه های کشور امارات اقدام نمایید

    62. elahe گفت:

      سلام. من کارشناسی رشته فناوری اطلاعات سلامت هستم خواستم بدونم برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد در دبی امکان دریافت بورس تحصیلی هست؟ شرایطش چیه؟ چه دانشگاه هایی تحصیل رایگان در دبی دارند؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. تحصیل در کشور امارات مستلزم پرداخت هزینه است. امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور به شرایط تحصیلی، کاری و پژوهشی شما بستگی دارد. معمولا دریافت بورسیه در کشورهای مختلف دنیا در مقطع فوق لیسانس محدودتر است.

    63. شیلا شمس گفت:

      سلام من دیپلم تجربی دارم و قصد دارم بعد از خواندن سال چهارم برای رشته ی پزشکی به دبی یا به انگلستان مهاجرت کنم، تا سال آینده هم آیلسم رو می گیرم شما کجا رو پیشنهاد می کنید!؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. بهترین دانشگاه های دنیا در کشورهای امریکا و انگلستان هستند. قطعا انگلستان گزینه مناسب تری می باشد.

    64. ابراهیم گفت:

      سلام، من لیسانس زبان و ادبیات عرب دارم و دانشجوی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی.
      می خواستم ارشد ادبیات عرب رو در امارات ادامه بدم. به نظر شما برای تحصیل در امارات چه دانشگاهی از نظر هزینه و اعتبار مناسبتره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. باید با توجه به جزئیات رزومه شما بهترین دانشگاهی که مناسب شرایطتان باشد بررسی شود.

    65. علی گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید
      میخواستم بدونم آیا بورسیه ای برای دانشکده های خلبانی مسافربری (ATPL) در کشور امارات وجود داره یا خیر؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام. معمولا برای این گونه رشته ها بورسیه ای در هیچ کشوری وجود ندارد. شرایط دقیق رو از سایت خود آموزشکده ها جویا شوید.

    66. Zahralavii گفت:

      سلام من در حال حاضر در حال تمام کردن دیپلم تجربی هستم و قصد ادامه تحصیل در رشته ی مد و فشن هستم ، کشور پیشنهادی شما با هزینه ای معقول کجا هست ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور المان در مقطع لیسانس با داشتن مدرک زبان المانی میتونید اقدام کنید و هزینه سالیانه تحصیل و زندگی حدودا بین۳۵ تا ۴۰ میلیون است.

    67. علی زارعی گفت:

      سلام من دانشجوی رشته زبان هستم سربازی هم نرفتم چطور میتونم به امارات برای ادامه تحصیل در کالج های آمریکایی یا کانادایی برم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. شما در صورتی که پذیرش تحصیلی داشته باشید می توانید از معافیت تحصیلی برای خروج از کشور استفاده نمایید. برای بررسی شرایط خود می توانید به صورت تلفنی با مشاوران مؤسسه در ارتباط باشید.

    68. خالد گفت:

      سلام
      من لیسانس مدیریت بازرگانی با معدل ٣٠/١۵ هستم
      أیا میتونم فوق MBA در دبی بگیرم؟
      بهترین دانشگاه کجاست؟
      آیل دبی مناسب است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در مقطع ارشد باید دارای آیلتس ۶ تا ۶.۵ باشید برای اطلاع از جزییات بیشتر باید با مشاورین موسسه تماس بگیرید.

    69. Saeed گفت:

      سلام،من فوق دیپلم عکاسی هستم
      زبان هم متاسفانه بلد نیستم
      پیشنهاد شما برای تحصیل چی هست؟
      خیلی ممنون

    70. کیانا گفت:

      سلام
      برای ارشد، رشته صنایع غذایی کدوم دانشگاه امارات ارائه میده؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        جهت اطلاع از دانشگاه های مرتبط با رشته خود می توانید با مشاورین موسسه تماس بگیرید.

    71. سارا كريمي گفت:

      سلام عرض شد من فوق لیسانس مهندسی عمران راه بام معدل بالای ١٧ از دانشگاه پیام نور بین المللی عسلویه هستم ومیّ خواستم ببینم چطور می تونم برای دکتری در کشور امارات بورسیه بشم با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت بورسیه در مقطع دکتری باید دارای رزومه تحصیلی قوی باشید بدین منظور باید معدل بالای ۱۷، آیلتس ۷ و مقاله ISI داشته باشید و بسته به رزومه میزان بورسیه شما مشخص می شود.

    72. مرضیه گفت:

      سلام.من دیپلم تجربی هستمم و مقیم امارات(شارجه) میخوام رشته دندانپزشکی بخونم یکی اینکه نزدیکترین دانشگاه رو که شاخه دندانپزشکی رو دارن بهم معرفی کنید
      اگه ممکنه هزینه هاش هم بهم بگید
      واینکه ایا با مدرک دانشگاه های امارات میتوان در ایران مطب زد یا اینکه کار کرد در جای دولتی…
      مررررررسی از سایت خوبتون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما می توانید با توجه به شرایط خودتون و هزینه هایی که مد نظر خودتون می باشید یکی از برترین دانشگاه های کشور امارات را انتخاب کنید ولی بصورت کلی دانشگاه های کشور امارات برای رشته پزشکی و زیر شاخه های آن مورد تائید وزارت بهداشت ایران نمی باشد

    73. محمد گفت:

      سلام من میخواهم دندانپزشکی پذیرش بگیرم و از شرایط انتقال به داخل استقاده کنم. جایی که به زبان انگلیسی باشه و دوره کالج و آزمون ورودی نداشته باشه کجا را پیشنهاد میکنید؟ دو فاکتور هزینه ونزدیکی به ایران برام مهمه .ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        کشور امارات دانشگاه هایی با هزینه های نسبتا بالا دارد و دروس نیز به زبان انگلیسی ارائه میشود. دو مساله قابل توجه این است که در حین تحصیل حق کار داده نمیشود و اقامت پس از تحصیل هم میسر نمیباشد، اما ورود به دانشگاه های امارات دشوار نمیباشد.همچنین در نظر داشته باشید چنانچه قصد بازگشت به ایران را داشته باشید باید دانشگاه انتخابی مورد تایید وزارت بهداشت نیز باشد
        توجه داشته باشید که کشورهای اروپایی برای پزشکی و دندانپزشکی حداقل یک دوره premedical را دارند.

    74. فاطمه گفت:

      سلام
      ممنونم از راهنمائیهای شما،
      بنده دیپلم ریاضی و پیش دانشگاهی علوم انسانی را دارم آیا امکان تحصیل در رشته پزشکی امریکا یا انگلیس برای اینجانب وجود دارد یا خیر؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ورود به رشته پزشکی در کشور امریکا مستلزم سپری کردن دوره ۴ ساله لیسانس در کشور امریکاست و بعد می توانید وارد رشته پزشکی شوید و در کشور انگلیس یک دوره Alevel هست باید گذرانده شود و پس از آن آزمون Ukacat و در صورت سپری کردن این دو مرحله می توانید وارد دوره پزشکی در کشور انگلیس شوید.

    75. هديه گفت:

      با سلام.من دانشجوی دکتری فیزیک هستم.میخواستم برای پست داک در یکی از دانشگاه های دبی اقدام کنم.آیا امکانش هست؟ و اینکه آیا حقوق مشخصی به دانشجوهای پست داک میدهند؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در مورد ویزای تحصیلی کشور امارات :عمده کشورها برای مقطع پست داک معمولا چون جاب محسوب میشود هم بورس میکنند و هم حقوق مدهند و در مورد کشورهای اسیایی معمولا منجر به اقامت نمیشود.

    76. آسیه گفت:

      سلام .واسه بورسیه درمقطع دکتری اینکه میگید دانشگاه معتبر .یعنی فقط دانشگاه های دولتی شاملش میشه ؟یا دانشگاه آزاد هم میتونه جزوش باشه

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام گرفتن بورسیه در مقطع دکتری برای فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد نیز با رزومه تحصیلی قوی (مقاله ISI) و مدرک زبان (IELTS 7 ) امکان پذیر است، اما در کشور آلمان اگر ارشد دانشگاه آزاد گذرانده شده باشد بورسیه تعلق نمیگیرد.

    77. ناصربنی صالح گفت:

      سلام ..کارشناس ارشد شیلات هستم وزبانم ضعیف ولی تسلط کامل به زبان عربی دارم خودم نیزعرب هستم ایا امکان ادامه تحصیل درمقطع دکتورا یامقطع ورشته خاصی درامارات یا کشوردیگری هست .باس وتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        باید حتما به زبان انگلیسی تحصیل کنید و مدرک آیلتس حد اقل ۶.۵ داشته باشید

    78. مبين گفت:

      سلام ، من دانشجوی سال آخر پزشکی با معدل ١۶.۵ در دانشگاه سراسری هستم. قصد ادامه ی تحصیل و زندگی در امارات رو دارم ، اگرچه پس از سربازی این امر میسر میشه. امکان کار به عنوان پزشک عمومی یا گذراندن دوره ی تخصص در اونجا برای من وجود داره ؟ ممنونم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در امارات میتوانید با داشتن مدرک زبان اقدام نمایید البته تمکن مالی تقریبا ۱۵۰ میلیون در سال بابت تحصیل و زندگیه یکساله را باید داشته باشید و بخاطر عدم اجازه کار هنگام تحصیل باید از ایران تامین گردد . برای کار در امارات هم باید حتما از یک کارفرما درخواست همکاری داشته باشید

    79. hani گفت:

      سلام من فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ی معماری بامعدل بالای ١٧هستم
      وفعلا آیلتس ۶
      اگه بخوام برا مقطع ارشد واسه دبی اقدام کنم ویزام در میاد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شرایط شما برای تحصیل در کشور امارات مهیاست اما تحصیل در دانشگاه های معتبر اروپایی یا آمرکایی برای شما گزینه ی مناسب تری میباشد

    80. محمدرضا گفت:

      با سلام بنده فوق لیسانس مهندسی عمران دررشته زلزله هستم و۱۶ سال سابقه کار هم دارم.میخواستم درآینده نزدیک با خانواده ام در دبی بقصد ادامه تحصیل پسرم(مقطع راهنمایی) به امارات برم.آیا این امکان وجود دارد که پسرم در دبی مقطع دبیرستان را بخواند؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        گرفتن پذیرش تحصیلی برای فرزندتان در کشور امارات منجر به اقامت کل خانواده نمی شود. همچنین در کشور امارات شانس ویزا برای مقاطع قبل از دانشگاه پایین است.
        ضمنا با توجه به اینکه کشور امارات شرایط اقامتی ویژه ای ندارد، کشورهای اروپایی و انگلیسی زبان گزینه های بهتری برای ادامه تحصیل هستند.

    81. arash گفت:

      سلام خسته نباشید. من دانشجوی کاردانی نقشه برداری هستم میتونم پس از گرفتن فوق دیپلم برای دوره ی کارشناسی در امارات تحصیل کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در کشور امارات مقطع کاردانی مورد تائید نمی باشد ولی می توان در صورت انتخاب درست در رشته تعداد واحد هایی را تطبیق زد .

    82. Aimik گفت:

      سلام من دانشجوی مهندسی شیمی ترم اول هستم معدل دیپلمم ١٩.٢٧ بوده و استطاعت مالی کافی برای پرداخت ترمی ١٠-٢٠ میلیون شهریه را ندارم نوازنده و مدرس پیانو هستم در خصوص رشته های ورزشی نیز در آموزش سوارکاری اسب تجربه دارم میخواستم ببینم در صورت اخذ پذیرش با کار دانشجویی میتونم هزینه زندگی و تحصیلم رو پرداخت کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بصورت معمول دانشجویان در کشور آمارات اجازه کار دانشجویی را نخواهند داشت واگر فقط با این بودجه قصد اقدام دارید توصیه می شود برای کشور های تحصیل رایگان اقدام کنید

    83. نیما گفت:

      سلام
      من با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و برگه اعزام به خدمتم را فرستادم. میتونم برای ارشد در دبی اقدام کنم ؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شما در هر مقطع زمانی می توانید برای پذیرش از دانشگاه های کشور امارات اقدام کنید و در صورت اخذ این مدرک برای معافیت تحصیلی خود اقدام نمایید

    84. سما گفت:

      سلام ، من فقط برای گذراندن دوره های مکالمه زبان می خوام به دوبی برم ،امکان پذیرش از کالج زبان هست ؟اگر هست مدت زمانش و هزینش هم لطف می کنید بگید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر هدف شما آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور است کالج زبان در یک کشور انگلیسی زبان را به شما توصیه میکنم

    85. ساره گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات عرب میباشم میتونم برای دکترا پذیرش بگیرم یانه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. دریافت پذیرش در دوره دکترا احتیاج به رزومه تحصیلی و پژوهشی مناسب دارد. در صورتی که شرایط خوبی داشته باشید، امکان گرفتن پذیرش تحصیلی در کشور امارات نیز برای شما فراهم خواهد بود.

    86. Nahid97 گفت:

      سلام ببخشید من دیپلم تجربی دارم با معدل کل ١٨/۴٠خواستم بدونم میتونم در دانشگاه شارجه پزشکی بخونم البته مدرک زبان هم دارم اصلا دانشگاه شارجه مورد تایید ایران هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        متاسفانه دانشگاه های امارات مورد تائید وزارت بهداشت ایران نمی باشد و مدارک اخذ شده مورد بررسی قرار گرفته نمی شود

    87. علی قنبری گفت:

      سلام. من مترجم زبانهای عربی انگلیس و استانبولی هستم که قصد ادامه تحصیل در امارات را دارم. از قرار معلوم کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای علاقه مندان برای یادگیری و ارتقای زبان عربی، تسهیلاتی را برای علاقه مندان و دانشجویان، در نظر گرفته اند. لطفا در خصوص شرایط و هزینه ادامه تحصیل در رشته ادبیات عربی، در امارات به بنده پاسخ فرمایید . با تشکر.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. شما با داشتن مدرک زبان عربی می توانید در رشته مورد علاقه خود در کشور امارات پذیرش تحصیلی بگیرید. برای تحصیل در رشته های مرتبط با زبان، باید مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط داشته باشید. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی باید هزینه های زندگی و تحصیل خود را در این کشور تأمین نمایید.

    88. ارمغان گفت:

      سلام من درحال حاضردانشجورشته زیست شناسی سلولی مولکولی هستم ترم اول هم هستم برای زبان هم مدرک تافل دارم درواقع رشته مابه ژنتیک ختم میشه که مورد پسندکشورهای خارجی هست من چهارسال دارم تالیسانس بگیرم میخواستم بیینم میتونم قبل ازگرفتن مدرک لیسانس میتونم دردبی تحصیل کنم اصلا شانسی دارم

      • آریانا پارس گفت:

        شما با مدرک پیش دانشگاهیتون + مدرک زبان IELTS6 مجاز به پذیرش کرفتن در مقطع لیسانس کشور امارات می شوید .

    89. شاهین گفت:

      سلام،
      من دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه تهران هستم. معدلم ۱۷.۵ است و مدرک آیلس ۶.۵ دارم. آیا میتوانم برای دکترا با فاند کامل اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        جهت اخذ پذیرش بورسیه در مقطع دکترا ی :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    90. شایان گفت:

      سلام
      برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مصدر اطلاعات می خواستم
      آیا به ایرانی ها ویزا میدن؟
      معدلم نزدیک ۱۷ تافل ۹۴ و gre کوانت ۱۶۸. شانس پذیرش دارم؟
      و اینکه این دانشگاه معتبر هست برای ادامه تحصیل مقطع دکتری در آمریکا؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        بله.
        در رابطه با سطح دانشگاه مد نظر می تونید به سایت برترین دانشگاه های جهان مراجعه کنید .

    91. علیرضا گفت:

      سلام ، من دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه تهران هستم ، آیا امکان ادامه تحصیل دکترا به صورت بورسیه در امار ات برایم وجود دارد؟ معدل ۱۷

      • آریانا پارس گفت:

        جهت اخذ پذیرش بورسیه در مقطع دکترا ی :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    92. خالد گفت:

      سلام
      دیبلم تجربی دارم و الانم کاردانی اموزش ابتدایی دارم میخوام یه رشته بزشکی توی امارات بخونم ایا امکانش هست

      • آریانا پارس گفت:

        شما با مدرک پیش دانشگاهیتون + مدرک زبان IELTS6 یا مدرک زبان رسمی کشور امارات مجاز به پذیرش کرفتن در دوره ی دوساله ی PREMEDICAL کشور امارات خواهید شد .
        بعد از گزروندن PREMEDICAL در صورت قبولی در آزمون مجاز به تحصیل در رشته ی پزشکی کشور امارات خواهید شد .

    93. اسما سدري گفت:

      سلام، من دانشجوی ترم آخر فوق لیسانس شیمی هستم، روی پایان نامه با موضوع خاص و خوبی هم دارم کار میکنم ک دارم ازش مقاله ISI هم درمیارم. میخوام در دبی داروسازی بخونم، میخواستم بدونم آیا واحدهای مشترک بین داروسازی و شیمی ک تا الان گذروندم محاسبه میشه و میتونم تو رشته داروسازی ثبت نام کنم و مابقی واحداشو بگذرونم؟!
      ممنون میشم راهنمایی کنید

    94. بهار گفت:

      سلام. من رشته م معماری هستش با فرستادن مقاله یا پروژه در مقطع کاردانی یا کارشناسی بورسیه میکنن؟ درضمن من مدرک زبان ندارم

    95. سحر گفت:

      سلام،من دوره ی پیش دانشگاهیم رو تموم کردم میخواستم بدونم گرفتن پذیرش برای دانشگاه تو دبی لمکان پذیر هست یا نه
      اگر امکان داره میخواستم بدونم گرفتن ویزای تحصیلی چه مدت زمان میبره و شرایط خاصی برای معدل و دیپلم داره یا خیر

    96. خدابخش گفت:

      با سلام،من دانشجوى ارشد دانشگاه تهران هستم،براى أخذ ویزا امکان انتقال واحدهاى درسى به یکى از دانشگاه هاى ایرانى در إمارات مثل دانشگاه بهشتى هست؟
      در واقع هدف من در نهایت أخذ ویزاى کار إمارات هست،سریع ترین راه گرفتن این نوع ویزا چیست؟

    97. مهسان گفت:

      سلام من مدرک پیش دانشگاهی و مدرک زبانم را دارم. ولی معدل پیش دانشگاهیم خوب نیست.میخواستم بدونم حداقل معدل باید چند باشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        هر چقدر معدلتون بیشتر باشه شانس پذیرشتون از یک دانشگاهی بارتبه ی بالا بیشتر میشه .

    98. سميرا گفت:

      سلام خسته نباشید، امکان ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در امارات وجود داره؟ دانشگاه های معتبر دندانپزشکی کدام ها هستن؟

      • آریانا پارس گفت:

        باید تحصیلاتتون دانشگاهیتون رو از ابتدا شروع کنید .
        میتونید از سایت QS مطالعه کنید .

    99. نگین گفت:

      سلام. من ارشد روانشناسی عمومی هستم میخواستم بدونم برای پذیرش ارشد دوباره در گرایش بالینی یا دکتری چگونه می توانم بورسیه بگیرم. سپاس از راهنماییتون

      • آریانا پارس گفت:

        جهت اخذ پذیرش بورسیه در مقطع دکترا :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    100. امیرحسین گفت:

      سلام وقت بخیر من لیسانس مهندسی شیمی دارم برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه امارات آیا امکان پذیر هست؟

    101. عماد گفت:

      سلام من دانشجوی کارشناسی زبان و ادبیات عرب هستم به نظرتون برای ارشد میشه بورسیه گرفت به زبان عربی و لهجه اماراتی هم مسلط هستم

    102. اکبر گفت:

      سلام
      من داری مدرک کارشناسی ارشد حسابداری هستم با معدل ۱۴.۶۴ اگه بتونم یک مقاله ارائه کنم میتونم جهت اخذ دکترا در دانشگاههای امارات اقدام نمایم.اگه امکان داره توضیحات کامل رو به من بدین ممنون میشم

      • آریانا پارس گفت:

        جهت اخذ پذیرش در مقطع دکترا ی کشور امارات :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    103. Hooman گفت:

      خسته نباشید
      هزینه رشته تجارت یا حقوق در یکی از دانشگاه های خوب امارات سالی چنده؟ایا با معدل ١٨امکان دریافت بورس هست؟

    104. الهام گفت:

      سلام شرایط تحصیل در مقطع دکتری چیه من کارشناسی ارشد مهندسی شیمی صنایع پلیمر هستم

      • آریانا پارس گفت:

        جهت اخذ پذیرش در مقطع دکترا ی کشور امارات :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    105. یاسمن گفت:

      سلام ، من دیپلم دارم اما پیش دانشگاهی رو تموم نکردم مدرک زبان هم ندارم ، راهی نیست بتونم در امارات درس بخونم ؟ ویزای تحصیل بگیرم و زبان و پیش رو اینجا به سرانجام برسونم ؟ تقریبا از نظر مالی مشکلی ندارم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور امارات در مقطع لیسانس نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس ۶ و مدرک پیش دانشگاهی می باشید

        • یاسمن گفت:

          میدونم نیاز دارم پیش و ایلتس داشته باشم میگم اینارو میتونم توی امارات بگیرم ؟ یعنی دوره ی زبان و پیش دانشگاهی رو هم امارات برم

    106. aysa گفت:

      سلام.
      من تازه دیپلمم رو گرفتم.رشتمم معماری میخاستم بقیه تحصیلم را در امارات ادامه دهم
      شرایطش چجوریه؟میشه راهنمایی کنید؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور امارات در مقطع لیسانس نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس ۶ و مدرک پیش دانشگاهی می باشید

    107. مریم گفت:

      سلام روزتون بخیر
      میخواستم بدونم چطور میشه بورسیه تحصیلی امارات گرفت ایا رتبه ی دو رقمی یا تک رقمی یا کلا رتیه ی کنکور می تونه کمکی باشه واسه بورسیه شدن؟
      و اینکه در مقطع فوق دیپلم معماری بخوایم ادامه تحصیل بدیم باید چیکار کنیم و اینکه شما فنی و حرفه ای باشین تاثیری رو موضوع میزاره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور امارات در مقطع لیسانس نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس ۶ و مدرک پیش دانشگاهی می باشید و اخذ بورسیه در مقطع لیسانس از شانس کمی برخوردار است

    108. خیابانی گفت:

      سلام
      من مهندس هوافضا هستم برای ادامه تحصیل مقاطع ارشد امکانش هست در دبی؟ چون هرچی نگاه کردم این رشته رو ندارن انگار

    109. سارا گفت:

      سلام وقت بخیر در مقطع دکتری گردشگردی دانشگاه معتبری در دبی وجود داره?

    110. مهرداد گفت:

      سلام
      من میخواستم یک دوره زبان انگلیسی ۲ ماه فشرده در دبی داشته باشم
      کالجی هست ایا؟

    111. nasim گفت:

      ببخشید ویزای تحصیلی برای امارات راحته؟یعنی راحت میشه ویزا گرفت؟

    112. ساناز گفت:

      سلام وقت بخیر من فوق دیپلم حسابداری دارم خواستم ببینم واسه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در امارات چطور هست؟توضیح میدید؟ممنون
      و اینکه من ۲۳ سالمه اجازه ی پدر و مادر میخواد یا نه؟ مرسی

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان می توانید برای دوره های کارشناسی این کشور اقدام کنید و نیتز به اجازه ی پدر را ندارید

    113. محمد گفت:

      سلام من دانش آموز رشته تجربی هستم و امسال هم پیش دانشگاهی هستم میخوام در امارات ادامه تحصیل بدم چطور منو راهنمایی میکنید؟
      آیا میتونم در رشته پزشکی و هر چه متعلق به پزشکی باشه ادامه تحصیل بدم؟
      در امارات هم چجوری بابد اقامت بگیرم؟
      در مورد اینکه خدمت سربازیم نرفتم من راهنمایی کنید

      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        امسال رشته پزشکی در کشور امارات مورد مورد تائید نمی باشد و دانشگاه مورد تائیدی وجود ندارد ولی برای سال آینده مشخص نیست که دانشگاه ها مورد تائید باشد یا خیر

    114. عبدالناصر گفت:

      سلام من متاسفانه دیپلم ندارم در امارات زندگی میکنم و میخوام در دانشگاه شارجه ادامه تحصیل بدم اگر میشه در مورد مدرک GED بیشتر توضیح بدید و آیا این مدرک اعتبار کافی برای ورود به دانشگاهای معتبر روداره ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید ۱۲ سال تحصیل خود را تکمیل کرده و پس از آن وارد مقطع کارشناسی شوید

    115. محمد گفت:

      سلام. ممنون میشه اگه شرایط ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد معماری در دبی رو بهم توضیح بدید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان می توانید بصورت مستقیم وارد مقطع ارشد شوید و در صورت نداشتن مدرک زبان در ابتدا دوره های زبان را سپری کرده و پس از آن وارد دانشگاه شوید . دانشگاه های امارات به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شود که از لحاظ هزینه ای و سطح علمی با همدیگر متفاوت می باشد

    116. مهدی گفت:

      سلام
      دانشگاه پزشکی امارات شاخه جراحی داخلی هم داره ؟
      هزینه و شرایط ورود چیست؟
      وضعبت سربازی مد نظر هست یا ن؟
      باید کنکور بدیم یا تو ازمون ورودی شرکت کنیم؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دانشگاه های کشور امارات در رشته ی پزشکی مورد تایید نمی باشد و امکان ادامه تحصیل برای شما میسر نمی باشد .

    117. مسعود گفت:

      سلام من دانشجوی کارشناسی کامپیوتر با معدل ۱۷ و داری یک مقاله ISI هستم برای بورسییه در شهر دبی چه مدارکی میخواد بعد بورسیه شامل چه چیزهای میشه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شانس افراد برای بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد بسیار پائین می باشد . شرایط اولیه بورسیه معدل بالای ۱۷ ، مدرک زبان آیلتس نمره ی ۶.۵ حداقل ، مقالات ISI و توصیه نامه استاد می باشید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تحصیل در امارات تحصیل در امارات تحصیل در امارات تحصیل در امارات تحصیل در امارات

    شبکه های اجتماعی

    arrow up