تحصیل رایگان پزشکی در سایر کشورها

رشته ی پزشکی یکی از برترین رشته های تحصیلی در خارج از کشور خواهد بود و علاقه مندان به این رشته به دنبال تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور می باشند که با اتمام تحصیل، شرایط مناسبی را برای زندگی خود تجربه کنند.

تحصیل در رشته پزشکی دارای شرایط بخصوصی می باشد و بصورت معمول عموم کشورها این دوره ی تحصیلی را به زبان خود کشور ارائه می دهند. کشورهای انگلیسی زبان از جمله آمریکا، انگلستان، استرالیا و کانادا بابت تحصیل در این رشته از دانشجویان بین المللی هزینه دریافت می کند و دانشجویان برای ادامه تحصیل در کشور های ذکر شده و سایر کشورهای انگلیسی زبان مستلزم پرداخت هزینه می باشند.

تعدا کشورهای محدودی دوره های پزشکی خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند ولی همانند کشورهای انگلیسی زبان از دانشجویان بین المللی هزینه ای برای تحصیل دریافت می کنند ولی نسبت به کشور های انگلیسی زبان، هزینه های پایین تری را دریافت خواهند کرد.

بصورت معمول در صورتی که متقاضیان به زبان کشور مورد نظر تحصیل کنند می توانند از شرایط تحصیل رایگان و یا هزینه های ناچیز بهره مند شوند.

در کشور ایران مراجع رسمی آموزش زبان برای زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی است و علاقه مندان به تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور برای کشورهایی که دوره های  خود را به این زبان ارائه می دهند، اقدام نمایند.

ایتالیایی و فرانسوی

در حال حاضر علاقه مندان در صورت کسب مدرک زبان ایتالیایی می توانند برای ادامه تحصیل در کشور ایتالیا  اقدام کنند و از شرایط و دانشگاههای برتر این کشور بهره مند شوند. دوره های زبان ایتالیایی در سفارت برگزار می شوند و علاقه مندان برای شرکت در کلاسهای سفارت می توانند برای اطلاعات بیشتر با تلفن های سفارت ایتالیا تماس گرفته  و شرایط شروع کلاس ها را جویا شوند. دقیقا شرایط کشور فرانسه و دانش زبان فرانسوی هم به همین منوال می باشد.

آلمانی

کشورهای اتریش و آلمانی دوره های پزشکی خود را به زبان آلمانی ارائه می دهندو علاقه مندان می توانند با دانش زبان آلمانی برای کشورهای ذکر شده اقدام  نمایند.

شرایط در کشور اتریش بدین صورت می باشد که حتما باید در دانشگاههای سراسری کشور ایران قبول شده باشند و در صورت کسب مدرک گواهی اشتغال به تحصیل می توانند برای دانشگاههای کشور اتریش اقدام نمایند و بصورت معمول می توانند دوره های زبان آلمانی را در خاک کشور اتریش سپری کنند.

شرایط تحصیل در رشته پزشکی در کشور آلمان بصورت کشور اتریش می باشد، فقط با این تفاوت که باید مدرک زبان آلمانی را از ابتدای کار اخذ کرده و سپس برای پذیرش این کشور اقدام نمایند. نمره ی مورد نیاز B2 زبان آلمانی می باشد، در صورتی که دانشجویان مدرک زبان آلمانی در حد B1 را داشته باشند می توانند دوره های تکمیلی را در این کشور سپری کنند.

از آنجا که مهمترین اصل در امور مهاجرتی، مقوله اطمینان و اعتماد در همه مقاطع پروسه های مختلف می باشد. موسسه آریانا پارس با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت  به خارج از کشور را فراهم آورده است.

دیدگاه ها

۶۱ پاسخ به “تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور”

  1. Ali گفت:

    سلام
    من دیپلم تجربی با معدل ۱۹/۸۶ دارم
    دانشجوی لیسانس بیولوژی سلولی مولکولی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات هستم
    با توجه به معدل هر ترم ، پیش بینی میکنم معدل کل لیسانس‌ام ۱۹ باشه
    درصورت داشتن مدرک زبان ، آیا میتونم وارد دوره پزشکی عمومی در آلمان بشم ؟

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      برای تحصیل در رشته پزشکی آلمان شما باید ابتدا در کنکور سراسری ایران در رشته پزشکی در دانشگاه های دولتی قبول شوید تا بتوانید برای تحصیل در رشته پزشکی این کشور اقدام کنید. از سایر شرایط داشتن حداقل مدرک زبان b2 آلمانی می باشد. هم چنین حداکثر تا سن ۲۲ سالگی می توانید برای پزشکی این کشور اقدام کنید.

  2. نغمه گفت:

    سلام من ۲۰سالمه دیپلم ریاضی دارم البته معدلم خوب نیست کنکور۹۷ شیمی محض دامغان قبول شدم ولی نرفتم
    یک سال دیرتر اقدام کردم برای معماری دانشگاه ازاد الان ترم دو هستم
    مدتیه خیلی جذب پزشکی شدم ولی هرچی دنبال راهی برای تحصیل در رشته های پزشکی میگردم چیزی پیدا نمیکنم (یا با سوابق تحصیلی هستن یا با کنکور که بخاطر دیپلم ریاضی بدرد من نمیخورن)
    میخواستم بدونم راهی هست برای ورود من به رشته های پزشکی در ایران و یا در خارج کشور؟

    • author14 گفت:

      با سلام و احترام
      برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی ارائه دیپلم تجربی الزامی است.

  3. عرفان گفت:

    سلام من ورودی پزشکی سراسری دانشگاه شیراز ۹۸ هستم با سطح علمی بالا و معدل بالا که ریاضی و فیزیک هم در کنکور ۱۰۰ زدم میتونم قبل از اینکه عمومی رو در ایران تمام کنم بورسیه رایگان پزشکی خارج شم ؟ چون فعلا یک سال خوندم. اصلا بخاطر تحریم ها از ایران بورس رایگان میگیرن؟ کدوم کشور ها ؟‌ شرایطش چطوریه؟ همچنین سطح مکالمه ی زبان انگلیسیه بالایی دارم

    • author14 گفت:

      با سلام و احترام
      در صورت انصراف از دانشگاه می بایست از ابتدا در رشته پزشکی مشغول به تحصیل گردید. در صورت دارا بودن رزومه علمی_پژوهشی مناسب امکان دریافت بورسیه وجود دارد. کشور ایتالیا بورسیه ای به نام بورسیه را به دانشجویان اختصاص داده است که سالانه بین ۵۰۰۰-۶۰۰۰ یورو هزینه زندگی به دانشجو پرداخت می کند.

  4. سینا گفت:

    سلام
    من دانشجوی پزشکی دانشگاه شیراز هستم(ترم ۳) و معافیت سربازی دارم.
    کشوری هست که تحصیل رایگان رو به دانشجو های پزشکی ایران ارائه بده؟

  5. خشایار گفت:

    سلام من پسر ۱۹دساله ای هستم کا در کنکور سراسری ۹۸ رتبه ۴۲ کشوری رو به دست اوردم و در حال تحصید در دانشگاه تهران میباشم میخوام بدونم چطور و کی میتونم بورسیه بشم؟و البته با چه شرایطی؟

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      در صورت اتمام دوره کارشناسی و ارائه مدرکی دال بر تسلط زبان می توانید برای بورسیه های تحصیلی در کشور های مختلف اقدام نمایید.

  6. محمد گفت:

    سلام من پسر ۲۰ ساله ای هستم که در دانشگاه تهران مشغول تحصیل رشته پرستاری هستم … سطح زبان انگلیسی ام خوبه ولی مدرکی ندارم اما میتونم ازمون بدم … اما از زبان المانی هیچی نمیدونم … آیا شرایط تحصیل ارزان یا رایگان پزشکی در آلمان یا اتریش برای من هست ؟ با سپاس از شما

  7. M گفت:

    سلام ، من ۲۸سالمه لیسانس و فوق لیسانس بهداشت حرفه ای از دانشگاه تهران با معدل بالای هجده و حتی معدل کتبی دیپلمم نوزده و بیست صدمه ، برای من امکان پذیرش گرفتن در رشته پزشکی یا دندانپزشکی ترجیحا به انگلیسی تو چه کشوری وجود داره و اینکه من میخوام ببینم امکان گرفتن بورسیه و یا تحصیل رایگان وجود داره یا نه؟

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      برای تحصیل در کشورهایی که رشته پزشکی به زبان انگلیسی ارائه می دهند، ملزم به پرداخت هزینه می باشید. لازم بذکر است با توجه به شرایط سنی هر چه زود تر برای اخذ پذیرش در کشور مورد نظر اقدام نمایید.

  8. s گفت:

    سلام…من امسال کنکور۹۹ تجربی شرکت میکنم…۱۹سالمه..و مدرک زبان ندارم..معدل دیپلمم ۱۷ هست..بنظرتون تحصیل در رشته پزشکی کدوم کشورها با هزینه کم و یا رایگان دانشگاه امکان پذیره؟

  9. آرتمیس گفت:

    سلام امکانش هست که بعد از دوره هفت ساله پزشکی در ایران بعداز اینکه پزشک عمومی شدیم برای تخصص گرفتن دردانشگاه های خارج تحصیل کرد؟یعنی توی یه دانشگاه معتبر خارج از ایران ادامه تحصیل بدیم؟

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      فارغ التحصیلان رشته پزشکی برای ادامه تحصیل و یا کار در کشورهای دیگر در ابتدا می بایست در آزمون های ورودی کشور قبول شوند. با توجه به انتخاب کشور مورد نظر، زبان رسمی این کشور را آموزش ببینید.

  10. آیناز گفت:

    سلام باداشتن لیسانس یکی ازرشته های پیراپزشکی چگونه میتوان دریکی ازکشورهای خارج درس خوندوتاچه سنی ممکن است

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      شما می توانید در مقطع فوق لیسانس اقدام فرمایید و معمولا در این مقطع محدودیت سنی وجود ندارد.

  11. پارسا زارعیان گفت:

    سلام،شرایط تحصیل رایگان،بورسیه درخارج از کشور رو برام بفرستید.سن ۱۸ دیپلم تجربی معدل۱۸،معافیت تحصیلی تا ۲۱تیر۹۹٫ خواهشاً راهنمایی کنید که تا چه زمان قبل از پایان معافیتم میتونم اقدام کنم .ممنون.

  12. ae گفت:

    سلام من ۲۳ سالمه دانشجوی علوم تربیتی هستم دیپلم تجربی دارم و معدل کل ۱۷/۵ ولی معدل کتبی کمی پایینه .مسلط به زبان انگلیسی هستم .من میتونم برای رشته پزشکی اقدام کنم ؟ و جز قبول شدن در کنکور سراسری رشته پزشکی راه دیگه ای هم برای تحصیل رایگان هست یا نه ؟ اگه هست ممنون میشم که شرایطش رو هم بکین…

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      به صورت معمول در صورتی که متقاضیان به زبان کشور مورد نظر تحصیل کنند می توانند از شرایط تحصیل رایگان و یا هزینه های ناچیز بهره مند شوند.

  13. سپیده گفت:

    با سلام من فوق لیسانس پرستاری از دانشگاه آزاد تهران هستم.۲۷ سالمه و دو سال سابقه ی کار دارم . معدلم ۱۶ ونیم هست .‌
    علاقه ب تحصیل در شاخه پزشکی از ابتدا دارم ، ب نظر شما از ابتدا شرو کردن بهتر است یا ادامه ی دکتری رشته ی خودم؟
    و بصورت هزینه ی کم و رایگان کدام کشورها در شرایط من راحت پذیرش میدن؟

  14. مهسا گفت:

    سلام ببخشید من فارغ التحصیل کارشناسی رشته ی رادیو تراپی از دانشگاه شهید بهشتی هستم.البته با معدل ۱۵
    میخواستم ببینم کشوری هست که زبانش انگلیسی باشه و این قانون رو داشته باشه که من بتونم ادامه ی این رشته رو دندانپزشکی بخونم‌.. و بدون هزینه هم باشه دانشگاهش ؟
    ممنون

  15. محمد گفت:

    سلام
    ببخشید میخواستم بپرسم برای اتباع افغانستان میشه در اینجا اقدام کرد؟
    اگه میشه برای دوره دبیرستان یادانشگاه میشه درخواست بدم من ۱۷سالم رشته پزشکی هستم پایه یازدهم هستم اگه خیلی زود به من بگید که برنامه ریزی کنم

  16. nima گفت:

    سلام من متولد سال ۷۸ هستم اگه بخوام برای تحصیل خارج کشور بورسیه شم چه کشور هایی می تونم برم که سریع وارد دانشگاه شم؟ مرسی

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      کشور ایتالیا دارای بورسیه DSU می باشد که به همه مقاطع تعلق خواهد گرفت.داشتن مدرک زبان آیلتس ۶ و قبولی در آزمون آیمت برای این کشور مورد نیاز می باشد.

  17. زهره گفت:

    سلام ببخشید من تو ایران دوسال کنکور دادم و رشته ی دلخواهم رو نیاوردم و درس زبان انگلیسیم خوبه .‌
    و دوس دارم رشته ی دندون پزشکی رو بخونم که شهریه ش رایگان باشه و هزینه های زندگیش خوب باشه .
    چه کشوری پیشنهاد می دین ؟
    یه سوال دیگم اینه که میشه بدون قبولی تو رشته دلخواه هم تو خارج تحصیل کرد ؟

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      شما می توانید برای رشته دندانپزشکی در آلمان اقدام نمایید. هزینه زندگی سالیانه ۱۰۳۰۰ یورو و هزینه تحصیل رایگان می باشد البته شما یک پرداختی ناچیزی بین ۰ تا ۱۵۰۰ یورو به ازاء هر ترم خواهید داشت. داشتن حداقل B1 زبان آلمانی نیز الزامی می باشد.

  18. تارا گفت:

    سلام
    من ۱۸ سالمه در دبیرستان تربیت بدنی درس خواندم و معدلم ۲۰ هستش دارای مدرک زبان ایلتس با نمره ۶/۵ و دارای مدرک زبان المانی b2 هستم و در تیم ملی بانوان ایران میخواستم بدونم کدوم کشور هست که رایگان من توش تحصیل و زندگی کنم

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      شما می توانید برای کشورهایی که هزینه ی تحصیل رایگان است مثل آلمان فرانسه اتریش نروژ اقدام نمایید. هزینه ی زندگی شما سالیانه حدود ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ یورو می باشد.

  19. فايزه گفت:

    سلام من ۱۸ساله و دارای دیپلام تجربی از نظر مالی ضعیفم میخواستم در رشته پزشکی درترکیه تحصیل کنم آیا این امکانوجود دارد؟

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      برای پزشکی در ترکیه امکان اقدام را دارید ولی در دانشگاه های معتبر باید آزمون ورودی و جامع را قبول شوید

  20. sara گفت:

    سلام من فارغ التحصیل رشته مامایی از دانشگاه سراسری در سال ٩۵هستم میخاستم بدونم اگه رشته خودمو ادامه بدم بازار کار و درامدش بهتره یا مجدد پزشکی و دندانپزشکی بخونم ؟شرایط تحصیل رایگان در خارج کشور چجوریه ؟اینکه شرایط شامل من میشه ؟

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      چون محدودیت سنی برای پزشکی ها هست ادامه رشته خودتون را اقدام نمایید بهتر هست . کشورهای مشخصی در دنیا هستند که هنوز تحصیلات دانشجویان خارجی در آن رایگان هست

  21. زهرا گفت:

    سلام من دانشجوی رشته ی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد هستم و قصد دارم کنکور شرکت کنم اگر پرستاری سراسری قبول بشم امکان تحصیل رایگان در آلمان رو دارم؟و همینطور برای تحصیل در رشته ی پزشکی بصورت رایگان ب جز قبولی در کنکور سراسری راه دیگه ای هست؟معدل کتبی دیپلمم هم۱۸/۲۷بود ممنون میشم جواب بدین

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      برای تحصیل در رشته های پیراپزشکی در کشور المان نیاز به قبولی در کنکور سراسری نیست اما برای رشته های پزشکی الزامی هست.و در غیر این صورت متقاضی باید یک دوره ی یک سال را در کشور المان بگذرونند وبعد از ان ازمون بدن و شرط ورود به دانشگاه داشتن حداقل مدرک B2 زبان المانی هستش.

  22. Zahra گفت:

    سلام من ۲۲سالمه و دانشجوی دانشگاه ازادم میخوام دوباره کنکور بدم اگر پرستاری سراسری قبول بشم امکان ادامه تحصیل رایگان در خارج از کشور دارم؟و اینکه معدل کتبی نهاییم ۱۸/۲۷بود و درحال حاضر دانشجوی مهندسی پزشکی هستم میشه راهنمایی کنید لطفا و اگر بخوام پزشکی بخونم جز قبول شدن دانشگاه سراسری در ایران راه دیگه ای برای تحصیل رایگان نیست؟

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      بستگی به کشور مربوط دارد مثلا برای فرانسه که رایگان هست قبولی کنکور واجب نیست ولی مدرک زبان فرانسه نیاز هست . قبولی در کنکور سراسری همان رشته در ایران برای آلمان و اتریش نیاز هست نه دیگر کشورها

  23. امیر گفت:

    سلام ببخشید می‌خواستم بدونم در صورتی که در ایران در رشته‌ی پزشکی دکترا‌ی عمومی بگیریم می‌تونیم برای ادامه‌ی تحصیل رایگان و گرفتن تخصّص به کشور آلمان مهاجرت کنیم؟

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      در ابتدا باید مدرک زبان المانی داشته باشید در سطح c1.
      لازم است مدرکتان رجیستر شود تا بررسی شود که مدرکتان مورد تایید المان میباشد یاخیر و این رجیستر شدن یا با ازمون همراه است یا با گذراندن دوره.

  24. فریماه گفت:

    سلام. من دانشجوی ترم چهار پزشکی هستم. در مدرسه استعداد های درخشان تحصیل کردم و رتبه ی کنکور سراسری ۶۰۰ منطقه ۲ بوده. اگه بخوام بقیه دوران تحصیل پزشکی رو در اتریش بگذرونم باید برای فوق لیسانس پزشکی در خواست بدم یا از اول شروع کنم؟ اگه مدرکم رو از یکی از دانشگاه های اتریش بگیرم میتونم مطب بزنم؟

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      برای شما امکان تحصیل در دانشگاههای اتریش وجود دارد، باید از ابتدا شروع کنید و واحدها معادل نمیشوند.
      بعد از فارغ التحصیلی در دانشگاههای اتریش میتوانید مشغول بکار شوید.

  25. kati گفت:

    با سلام
    ممنون میشم اگه کشوری با آب و هوای سرد برای تحصیل پزشکی رو معرفی کنید.
    و اینکه من در حال تحصیل در لیسانسی از رشته علوم پزشکی هستم
    میخواستم بدونم کشوری هست که بتونم با ارائه مدرک خودم و تطبیق اون طول مدت تحصیل پزشکی رو کم کنم یا خیر

    • آریانا پارس گفت:

      سلام کشورهای حوزه ی اسکاندیناوی , روسیه, کانادا وغیره دارای آب و هوای سردی می باشند. تطبیق واحد سخت انجام میشود ممکن است بعد از گرفتن پذیرش و ورود به اون کشور بتوانید این کار را انجام دهید.

  26. Maryam گفت:

    سلام من ۱۸ساله و دارای دیپلام تجربی با معدل۱۹:۷۷هستم از نظر مالی ضعیفم میخواستم در رشته پزشکی تحصیل کنم آیا این امکانوجود دارد؟

    • amin239365 گفت:

      سلام
      برای کشوری مثل آلمان و اتریش امکان پذیر است به شرطی که هم در ایران قبولی کنکور سراسری همان رشته را داشته باشید و هم مدرک زبان آلمان در حد b1

  27. سی گفت:

    سلام من پزشکی شیراز میخونم رتبه کنکور و معدلم هم خوبه شرایط تحصیل در کدام دانشگاه ها با سطح علمی بالا را دارم ؟

    • آریانا پارس گفت:

      سلام برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع پزشکی باید کشوری را انتخاب کنید که هم دانشگاه های ان رتبه های بالایی داشته باشد.وقابل ذکر است تمام دوره های پزشکی درکشورهای دنیا به زبان خودشان است .بهتر است با در نظر داشتن شرایط زبان اقدام برای دوره های پزشکی کنید .برای پیدا کردن دانشگاه هایی با رنکینگ بالا بهتر است به سایت QS مراجعه کنید.

  28. mahtab گفت:

    سلام.من ۲۶ سال سن دارم، فارق التحصیل رشته دکتری دامپزشکی از ایران در سال ۹۵ با معدل ۱۷.۷۴هستم و رتبه کنکور سراسری من ۲۰۰۰ بود.سابقه ۸ ماه کار در بیمارستان دامپزشکی رو دارم.یک مقاله ISI با ایمپکت ۱.۶۰ مربوط به دامپزشکی، یک مقاله ریویوی مربوط به ژنتیک پزشکی در PubMed با ایمپکت ۲.۵۲، یک مقاله ژنتیک پزشکی در دست چاپ با ایمپکت نزدیک به ۳ ، یک مقاله دامپزشکی در دست چاپ با ایمپکت ۳.۵، و یک مقاله از پایان نامه ام در دست چاپ با ایمپکت نزدیک به ۱ دارم.چند بار در دانشکده جزو شاگردان دوم و سوم بودم.و پایان نامه من در مورد کشت سلول های بنیادی در ازمایشگاه بوده.چندتا certificate شرکت در کنگره و کارگاه دارم و زبان انگلیسیم در حد upper intermediate هست. الان می خوام از آلمان یا یک کشوری که تحصیل در اون رایگان باشه اقدام کنم برای رشته پزشکی (منظورم دکتری عمومی پزشکی انسانی هست)….شما چطور راهنماییم می کنید؟ امکانش برای من وجود داره؟ ممنون میشم ا/ر جواب رو بمن ایمیل کنید…اگر لازم بود رزومه رو هم براتون ارسال می کنم

  29. ماهتاب گفت:

    سلام.من ۲۶ سال سن دارم، فارق التحصیل رشته دکتری دامپزشکی از ایران در سال ۹۵ با معدل ۱۷.۷۴هستم و رتبه کنکور سراسری من ۲۰۰۰ بود.سابقه ۸ ماه کار در بیمارستان دامپزشکی رو دارم.یک مقاله ISI با ایمپکت ۱.۶۰ مربوط به دامپزشکی، یک مقاله ریویوی مربوط به ژنتیک پزشکی در PubMed با ایمپکت ۲.۵۲، یک مقاله ژنتیک پزشکی در دست چاپ با ایمپکت نزدیک به ۳ ، یک مقاله دامپزشکی در دست چاپ با ایمپکت ۳.۵، و یک مقاله از پایان نامه ام در دست چاپ با ایمپکت نزدیک به ۱ دارم.چند بار در دانشکده جزو شاگردان دوم و سوم بودم.و پایان نامه من در مورد کشت سلول های بنیادی در ازمایشگاه بوده.چندتا certificate شرکت در کنگره و کارگاه دارم و زبان انگلیسیم در حد upper intermediate هست. الان می خوام از آلمان یا یک کشوری که تحصیل در اون رایگان باشه اقدام کنم برای رشته پزشکی (منظورم دکتری عمومی پزشکی انسانی هست)….شما چطور راهنماییم می کنید؟ امکانش برای من وجود داره؟ ممنون میشم ا/ر جواب رو بمن ایمیل کنید…اگر لازم بود رزومه رو هم براتون ارسال می کنم

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      رزومه بسیار قوی دارید و پیشنهاد میدهیم رشته خودتان را ادامه دهید ولی در کل برای تحصیل پزشکی در کشور آلمان محدودیت سنی و داشتن b2 زبان آلمانی الزامیست و به غیر از این قبولی در کنکور سراسری برای ورود به پزشکی کشور آلمان در همان رشته در ایران الزامیست چون نامه عدم منع تحصیل را از شما میخواهند

  30. اطهره گفت:

    سلام ….درصورتی که فارغالتحصیل رشته های پیراپزشکی از دانشگاه سراسری باشیم بازم میتوانیم در رشته پزشکی کشور اتریش(به صورت رایگان) پذیرش بگیریم…تحصیل رشته پزشکی با مدرک کارشناسی چند سال طول میکشه؟

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور المان در مقطع فوق لیسانس با توجه به داشتن مدرک زبان انگلیسی و المانی میتوانید اقدام کنید.

  31. علی گفت:

    سلام خواهش میکنم جواب بدید من ۱۷ سالمه و دارم پیش دانشگاهی میخونم به نظر شما بهترین کشور از لحاظ هزینه ها و مورد تایید بودن دانشگاه هاش توسط وزارت علوم کدوم کشوره در ضمن من ielts هم دارم..

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور المان در مقطع لیسانس با داشتن مدرک زبان المانی میتونید اقدام کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

arrow up