برترین دانشگاه های داروسازی ایتالیا

موضوعات در زمینه داروسازی ایتالیا شامل داروسازی، داروسازی سلولی و مولکولی و سم­ شناسی می باشد. دانشگاه ­هایی که در رشته داروسازی صاحب نام و معروف می­ باشند به قرار زیر هستند:

دانشگاه میلان

دانشگاه میلان، دانشگاهی دولتی است که در حدود سال ۱۹۲۴ تأسیس شده است. مجموعه دانشگاهی میلان در یک مکان تاریخی به نام گراندا در مرکز شهر میلان واقع شده است. سایر دانشکده­ های دانشگاه میلان در مکان­ های دیگری در داخل و یا خارج از شهر میلان واقع شده ­اند.

هزینه شهریه دانشگاه میلان برای دانشجویان ایتالیایی و دانشجویان بین ­الملل یکسان می­ باشد. دانشگاه میلان در رشته­ های متفاوت و متنوعی دانشجو می­ پذیرد. تقویم کاری این دانشگاه قوی می­ باشد.

زبان ایتالیایی برای پذیرش دانشجو در دانشگاه میلان ارجحیت دارد اما در عین حال دانشگاه دوره­ های زبان انگلیسی هم برگزار می­ نماید. در رشته داروسازی ایتالیا دانشگاه میلان دارای رنکینگ ۷۴ است.

دانشگاه فِدِریکو ناپل

دانشگاه فِدِریکو ناپل در سال ۱۲۲۴ تأسیس شده است و در حقیقت قدیمی ترین دانشگاه اروپاست. دانشگاه فِدِریکو ناپل امروزه تقریباً در زمینه همه رشته­ های دانشگاهی فعال می­ باشد.

دانشکده پزشکی این دانشگاه دارای بیمارستان بزرگی است که یکی از بزرگترین بیمارستان­ های جنوب ایتالیا می ­باشد. رنکینگ این دانشگاه ۹۰ می ­باشد. این دانشگاه نیز در رشته داروسازی ایتالیا و پزشکی دارای اعتبار ویژه ­ای می ­باشد.

ایتالیا,ایتالیا,ایتالیا

دانشگاه ساپینزا رُم

دانشگاه ساپینزا رُم دانشگاهی دولتی می­ باشد که در سال ۱۳۰۳ تأسیس شده است. این دانشگاه در شهر رم واقع شده است و در سال­ های اخیر بیش از ۱۱۰ هزار دانشجو از دانشکده ­های مختلف این دانشگاه فارغ ­التحصیل شده ­اند.

مبلغ شهریه دانشگاه ساپینزا رُم در رشته­ های مختلف متفاوت بوده و رشته های متفاوتی از جمله؛ معماری، هنر، علوم انسانی، مهندسی صنایع و مهندسی عمران، حقوق، ریاضی، پزشکی و داروسازی و غیره در این دانشگاه تدریس می ­شود.

بیشتر مقاطع دانشگاه ساپینزا رُم به زبان ایتالیایی برگزار می­ شود. در رشته داروسازی دانشگاه ساپینزا رُم دارای رنکینگ ۹۸ می ­باشد.

دانشگاه فلورانس

دانشگاه فلورانس با حدود پنجاه و سه هزار دانشجو از ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی و غیراروپایی، یکی دیگر از دانشگاه­ های مطرح ایتالیا در زمینه داروسازی می­ باشد.

این دانشگاه در مقاطع مختلف لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در اغلب رشته­ های دانشگاهی فعال است و رتبه دانشگاه فلورانس در رشته داروسازی ۱۰۹ می ­باشد و یکی از بهترین دانشگاه ­های برای تحصیل در ایتالیا در رشته داروسازی است.

اخذ نمایندگی از بسیاری دانشگاه ها و مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار موسسه مهاجرتی آریاناپارس که تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایران می باشد و سرلوحه عملکرد آتی آن نیز خواهد بود.

ایتالیا,ایتالیا,ایتالیا

دانشگاه تورین

دانشگاه تورین که در سال ۱۴۰۴ میلادی تأسیس شده است دارای هفت دانشکده می­ باشد که پنج دانشکده از مجموع دانشکده ­های تورین در مرکز شهر تورین واقع شده است.

هزینه تحصیل در دانشگاه تورین برای دانشجویان ایتالیایی و دانشجویان بین­ الملل یکسان بوده و امکانات خوابگاهی در این دانشگاه برای همه دانشجویان در تمامی مقاطع مهیا است.

دانشگاه تورین در شش رشته اصلی کشاورزی و دامپزشکی، مدیریت و اقتصاد، پزشکی، علوم طبیعی، حقوق و علوم اجتماعی و سیاسی و علوم انسانی فعالیت دارد.

تعدادی از رشته ­ها در دانشگاه تورین به زبان انگلیسی نیز برگزار می­ شود. بیشتر این رشته­ ها در مقطع فوق لیسانس بوده و در مقطع لیسانس اغلب رشته­ ها به زبان ایتالیایی است.

دانشگاه تورین در حدود شصت هزار دانشجو دارد که از این تعداد در حدود سه هزار دانشجو از دانشجویان سایر کشورها می باشند. رتبه دانشگاه تورین در رشته داروسازی ایتالیا ۱۵۹ است.

دانشگاه بولونیا

پایه­ های این دانشگاه در سال ۱۰۸۸ میلادی نهاده شده است. دانشگاه بولونیا نیز مانند اغلب دانشگاه ها دارای دانشکده­ هایی می ­باشد که بیشتر آنها در شهر تورین واقع شده است. دانشگاه بولونیا همچنین در شهر بونیس آیرس آرژانتین شعبه دارد.

میزان شهریه برای دانشجویان بین­ المللی در دانشگاه بولونیا با دانشجویان ایتالیایی کاملاً یکسان است. زبان اصلی که در دانشگاه بولونیا تدریس می­ شود زبان ایتالیایی است اگرچه تعدادی از رشته ­ها به زبان انگلیسی هم تدریس می­ شود. دانشگاه بولونیا در رشته داروسازی دارای رتبه ۱۶۱ جهانی است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

arrow up