دانشگاه رویال رودز کانادا

دانشگاه رویال رودز کانادا دانشگاهی دولتی است که در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد. این دانشگاه واقع در شهر ویکتوریا در ایالت بریتیش کلمبیا قرار دارد. دانشگاه رویال رودز به صورت کاملاً اختصاصی در زمینه مدیریت، هتلداری و سایر رشته های علوم انسانی برای تحصیل در کانادا فعالیت می کند.

این دانشگاه به عنوان هشتمین دانشگاه ایالت بریتیش کلمبیاست که در این رشته های خاص فعالیت می کند و در زمینه هتلداری و توریسم و گردشگری بسیار پیشرو و شناخته شده است. این دانشگاه در نزدیکی ونکوور قرار گرفته است و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این دانشگاه بین افراد شده است. این دانشگاه در خوش آب و هواترین منطقه کانادا قرار گرفته است.

پیشینه دانشگاه رویال رودز در کانادا

در سال ۱۹۹۵ کالج نظامی رویال رودز که در محل تاریخی پارک هاتلی مستقر بود، منحل شد و دولت بریتیش کلمبیا به عنوان دانشگاهی دولتی در این مکان تأسیس شد. البته ارتباط این دو مرکز آموزشی کماکان حفظ شده و این دانشگاه دانشجویان سابق کالج نظامی را جزء دانشجویان سابق خود به شمار می آورد. هم اکنون این دانشگاه بیش از ۲۰ هزار دانشجو در رشته های مختلف دارد که در سراسر جهان به کار مشغول هستند.

مأموریت دانشگاه رویال رودز، پیشرفت اجتماعی و پایداری زیست محیطی و رونق اقتصادی از طریق آموزش های حرفه ای و تخصصی و تحقیقات کاربردی است. این دانشگاه مشکلات واقعی را در محل در بخش های خصوصی و دولتی می سنجد و تحقیقات فراوانی بر روی انجام کار حرفه ای به عمل می آورد.

دانشگاه رویال رودز دانشگاهی پویا و فعال است و دانشجویان را برای مشارکت مثبت در محل کار و جامعه آماده می سازد. این دانشگاه دارای امکانات علمی و آموزشی بسیار زیادی برای دانشجویان است که همین موضوع باعث شده این دانشگاه جزء معتبرترین مراکز آموزشی بشمار می آید.

کانادا,کانادا,کانادا

مقاطع تحصیلی دانشگاه رویال رودز کانادا

دانشگاه رویال رودز، برنامه های کاربردی و آموزش های خود را در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا ارائه می کند. این دوره ها اغلب می تواند با دوره های آنلاین ترکیب شوند و این دانشگاه به سه طریق دوره های خود را ارائه می کند.

  • روش اول: اینکه دوره ها به صورت کاملاً حضوری صورت می گیرد.
  • روش دوم: دوره ها به صورت ترکیبی از حضوری و آنلاین.
  • روش سوم: این دوره های به صورت آنلاین است.

مرکز اکولوژی و سرزندگی، مرکز تدریس و فناوری های آموزشی، مرکز پژوهشی سلامت از جمله مراکز معتبری هستند که در دانشگاه رویال رودز استقرار دارند و فعالیت می کند. این دانشگاه محلی برای آموزش زیست محیطی نیز می باشد که این آموزش از طریق همکاری مشترک رویال رودز و اکوکانادا حاصل شده است.

رتبه بندی دانشگاه رویال رودز

طبق گزارش Globe and mail، این دانشگاه دارای رضایت دانشجویی بسیار بالایی است. در سال ۲۰۱۱ این دانشگاه به عنوان برترین مرکز آموزشی در زمینه یادگیری مشارکتی و چالشی معرفی شد. دانشگاه رویال رودز در رتبه بندی QS در سال ۲۰۱۸ به رتبه ۵۹ در کانادا دست یافت. این رتبه سطح جهان به ۲۴۹۹ رسید.

دانشگاه رویال رودز در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین دانشگاه دولتی در زمینه یادگیری مشارکتی و فعال شناخته شد و همچنین از لحاظ چالش علمی برترین دانشگاه دولتی کاناداست. دانشجویان رویال رودز از بیش از ۶۰ کشور مختلف به این دانشگاه وارد شده اند.

این افراد از سراسر جهان با فرهنگ ها و دیدگاه های متفاوت وارد این دانشگاه می شوند. بنابراین دانشجویان در کنار یکدیگر با فرهنگ ها و نظرات مختلف آشنا شده و در کنار یکدیگر تحصیل می کنند. از این طریق دانشجویان با تفکرات جهانی آشنا شده و مهارت های لازم را برای انطباق با محیط بدست می آورند.

کانادا,کانادا,کانادا

دوره های دانشگاه رویال رودز  کانادا

  • بازرگانی و مدیریت
  • ارتباطات
  • محیط زیست و توسعه پایدار
  • گردشگری و هتلداری
  • مطالعات آموزش

البته محوریت آموزش این دانشگاه مرتبط با رشته های مدیریت و گردشگری است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیل و اخذ پذیرش با مشاورین مؤسسه آریاناپارس که تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایران می باشد، در تماس باشید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

arrow up