چند سالی است که دانشگاه ه های معروف در کشور آلمان بهترین میزبان برای دانشجویان خارجی شده است. یکی از علت هایی که دانشجویان و متقاصیان تحصیل این کشور را انتخاب می کنند به خاطر رایگان بودن تحصیلات است.

 در این کشور تحصیلات به صورت کاملا رایگان انجام می شود. این بهترین گزینه ای است که می تواند در انتخاب این کشور برای دانشجویان نقش اصلی داشته باشد.

علت دیگر کیفیت مراکز آموزشی کشور آلمان است.بعد از تحصیل در آلمان امکان کار مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی در این کشور وجود دارد. همچنین زمینه تحصیل به زبان انگلیسی و آلمانی و … در این کشور وجود دارد.

 زمانی که دانشجویان تحصیلاتشان را تمام کردند. می توانند با پیدا کردن کار به راحتی برای گرفتن ویزای کار و اقامت در آلمان اقدام کنند.


در اینجا می خواهیم دانشگاه های معروف در کشور آلمان را معرفی کنیم. دانشگاه هایی که میزبان دانشجویان داخلی و خارج از کشور است. این کشور توانسته است هر ساله بر تعداد متقاضیان تحصیل در دانشگاه های معروف خود بیفزاید.
دانشجویان خارج از کشور آلمان می توانند با هدف مهاجرت تحصیلی آلمان به این کشور مهاجرت کنند. علاوه بر مهاجرت تحصیلی، اشخاص می توانند با هدف  مهاجرت سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند.  

این کشور دارای بهترین دانشگاه های عالی است که توانسته است بهترین دانشجویان را تحویل جامعه بدهد. َآنها می توانند بعد از اتمام تحصیلات، در این کشور کاری مرتبط با رشته خود را با خیال راحت انتخاب کنند.

برلین

برلین یکی از دانشگاه های معروف در کشور آلمان است. دانشجویان بیشتر به سمت برلین می آیند تا تحصیلات خود را در این شهر ادامه بدهند. این شهر دارای فرهنگ بسیار غنی است. همچنین بهترین انتخاب برای تحصیل است. هزینه زندگی در برلین بسیار ارزان است. در برلین ۳ دانشگاه معروف وجود دارد که دارای رتبه های عالی در جهان هستند.

دانشگاه هومبولت برلین  با رتبه‌ی  ۱۲۱ در سطح جهانی

دانشگاه فرای برلین با رتبه ی ۱۳۰ در سطح جهانی

دانشگاه صنعتی برلین با رتبه ی ۱۴۷ در سطح جهانی

این ۳ دانشگاه جزء دانشگاه های معروف در کشور آلمان در شهر برلین است

مونیخ

شهر مونیخ در جنوب آلمان قرار دارد. این شهر بهترین گزینه برای زندگی است. این شهر دارای دانشگاه های معروف است که دانشجویان را به سمت خود می کشاند. در این شهر ۲ دانشگاه معروف وجود دارد که عبارتند از

دانشگاه صنعتی مونیخ با رتبه ی ۶۱ در سطح جهانی

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ با رتبه ی ۶۲ در سطح جهانی

مونیخ یک شهری است که خیلی مدرن و جدید است. به همین خاطر هزینه های زندگی در این شهر گران است. اما در اطراف این شهر در قسمت حومه های آن هزینه ها ارزان تر است. دانشگاه های نامبرده شده جزء دانشگاه های معروف در جنوب کشور آلمان است

هیدلبرگ

هیدلبرگ شهری است که دارای جمعیت زیاد است. بهترین گزینه برای تحصیلات عالی دانشجویان است. این شهر تاریخچه خود را حفظ کرده است. زندگی در این شهر به صورت سنتی است. این شهر جزء دانشگاه های معروف در کشور آلمان است

در این شهر آثار تاریخی خیلی زیبایی چون  قلعه تاریخی وجود دارد. در مرکز این شهر سقف‌های قرمزی وجود دارد. به همین خاطر این شهر شهرت جهانی پیدا کرده است.

بهترین دانشگاهی که در این شهر وجود دارد دانشگاه هیدلبرگ با نام دانشگاه هیدلیرگ است. این دانشگاه خیلی قدیمی است.  همچنین این دانشگاه جزء سومین دانشگاه برتر آلمان است که در سطح جهانی رنبه ۶۴ دارد. این دانشگاه توانسته است ۵۰برنده جایزه نوبل را به دست آورد.

کلن

شهر کلن دارای کلیسای بزرگی است که نزدیک رودخانه است که دارای ماهیت لیبرالی است. این شهر دارای موزه ها و گالری های زیبا و زیادی است که دانشجویان را به سمت خود جذب می کند.

معروفترین دانشگاهی که  در شهر کلن وجود دارد دانشگاه کلن است که در سطح جهانی رتبه ۳۰۶  دارد. و جزء بزرگترین دانشگاه های معروف در کشور آلمان است.

فرانکفورت و ماین

فرانکفورت  شهر دیگری است که دانشجویان خارجی را به سمت خود جذب می کند. این شهر مرکز رشته های صنعتی و تجاری کشور آلمان است. همچنین بانک مرکزی اروپا  در فرانکفورت وجود دارد. مرکز شهر فرانکفورت خیلی شلوغ است و دارای ساختمان های بسیار بلند است.

فرودگاه  این شهر جزء شلوغ‌ترین فرودگاه های قاره اروپا است. این شهر جزء شهرهای تفریحی است.

معروفترین دانشگاهی که در این شهر وجود دارد دانشگاه گوته فرانکفورت است که در سطح جهانی رتبه ۲۷۹ دارد. این دانشگاه در زمینه علوم انسانی در سطح جهانی معرف است.

با توجه به مطالب ارائه شده در مورد دانشگاه های معروف در کشور آلمان متقاصیان می توانند هر کدام از شهرهای دلخواه انتخاب کنند

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانشگاه های معروف در کشور آلمان دانشگاه های معروف در کشور آلمان دانشگاه های معروف در کشور آلمان دانشگاه های معروف در کشور آلمان دانشگاه های معروف در کشور آلمان

شبکه های اجتماعی

arrow up