تا چه حد امکان پیدا کردن کار در دیگر کشورهای دنیا وجود دارد؟ از چه راه هایی می توان برای کاریابی خارج از کشور اقدام کرد؟ بهترین مرجع برای پیدا کردن کار در سایر کشورهای دنیا کجاست؟ وظایف موسسات کاریابی بین المللی شامل چه مواردی می شود؟ چه کشورهایی این امکان را به متخصصان ایرانی برای کار می دهند؟

تمام این سوالات به عنوان اصلی ترین چالش های یک فرد برای کار در کشورهای دیگر تلقی می شود. با مطالعه این مقاله قادر خواهید بود تا پاسخ صحیحی را به سوالات عنوان شده، بدست آورید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با موسسات کاریابی بین المللی

موسسات کاریابی بین المللی به عنوان یکی از مراجع غیر دولتی محاسبه می شوند که افراد را برای پیدا کردن کار در کشور مورد نظر، هدایت و راهنمایی می کنند. با توجه به رایزنی های انجام شده با تعدادی از شرکت های معتبر بین المللی و موسسه های کاریابی واقع در خارج از کشور، امکان مهاجرت کاری برای متخصصان رشته های مختلف که متقاضی کار در بهترین کشورهای دنیا می باشند، فراهم شده است.

کشورهای آسیایی فرصت های کاری بیشتری را در اختیار متخصصان برای کار در خارج از کشور فراهم می آورند، ولی این فرصت ها به عنوان بازه ای کوتاه برای ارتقا سطح توانایی و دریافت مبلغی مناسب قلمداد می شود. مهم ترین دلیل این نظریه، شرایط اقامتی در این کشورها می باشد.

کاریابی در کشورهای اروپایی از حیث شرایط دارای پیچیدگی های بیشتری برای موسسات کاریابی بین المللی می باشد. این کشورها در گام نخست به دنبال جذب نیروی کار بومی و پس از آن افراد از سایر کشورهای دنیا امکان درخواست برای کار مورد نظر را دارند.

سایر کشور ها,سایر کشور ها,سایر کشور ها

وظایف موسسه های کاریابی بین المللی

وظایف یک موسسه کاریابی متناسب با نوع قرارداد تنظیم گشته میان مرکز کاریابی و فرد تعیین می گردد. موسسات کاریابی خارج از کشور به دو صورت فعالیت خود را انجام می دهند که در ادامه به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد.

  1. ثبت نام در سایت کاریابی و جستجوی کار: در این نوع فعالیت، موسسات کاریابی خارج از کشور در ابتدا مشخصات فرد متقاضی را جویا می شوند و با توجه به سوالات و خواسته های سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرم مورد نظر را پر می نمایند. در همین راستا موسسات برای پیدا کردن شغل در کشورهای مختلف اقدام می نمایند.
  2. پیدا کردن شغل در کشور انتخابی: در این نوع فعالیت، قراردادی با فرد متقاضی تنظیم می گردد که پیرو آن موسسات موظف به پیدا کردن شغل مورد نظر در یک کشور به خصوص می باشند. هزینه قرارداد با توجه به میزان اولین حقوق دریافتی فرد در صورت پیدا کردن کار تعیین می گردد.

موسسات کاریابی بین المللی دارای مجوز کدام اند؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر سال لیستی از دفاتر دارای مجوز را منتشر می کند. در این لیست موسسات کاریابی بین المللی دارای مجوز در سراسر ایران آورده شده است. در حال حاضر ۱۴۰ موسسه در ایران دارای مجوز رسمی برای کاریابی در خارج از کشور می باشند.

تهران با ۵۶ مرکز کاریابی بیشترین تعداد مراکز کاریابی در ایران را دارد. پس از تهران، استان های فارس با ۱۷ مرکز و استان خراسان رضوی با ۱۵ مرکز کاریابی در جایگاه بعدی قرار دارند. از همین رو افراد در هر جای ایران قادر خواهند بود برای کاریابی خارج از کشور به این مراکز مراجعه فرمایند.

سایر کشور ها,سایر کشور ها,سایر کشور ها

تعهدات یک موسسه کاریابی خارج از کشور

تعهدات یک موسسه کاریابی بین المللی را می توان از دو منظر مورد بررسی قرار داد: تعهد موسسه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرد متقاضی. هر یک از این تعهدات شامل موارد به خصوصی می باشد که می توان مورد بررسی قرار داد.

  1. تعهد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: موسسات کاریابی بین المللی موظف به فعالیت پویا در زمینه کاریابی در خارج از کشور می باشند. در صورت هرگونه تخلف و یا عدم کار، مجوز برای سال بعد این موسسات تمدید نمی شود.
  2. تعهد به فرد متقاضی: تعهد به فرد متقاضیانی از طریق یک قرارداد تعیین می گردد. پیرو این قرارداد در صورت عدم موفقیت، هیچ هزینه ای از متقاضیان دریافت نمی شود و هزینه های اخذ شده، عودت داده می شود.

کاریابی در چه کشور های امکان پذیر است؟

محدودیتی به صورت کلی برای کاریابی در کشور خاصی وجود ندارد. در صورت پیدا کردن کارفرما و فرصت های شغلی می توان برای همه کشورهای دنیا اقدام نمود. محدودیت فقط متناسب با قوانین کشور تعیین می گردد، به طور مثال شرایط اخذ ویزا در یک کشور و یا قوانین مهاجرتی برای ایرانیان متفاوت باشد.

در حال حاضر غیر از قوانین سختگیرانه کشور آمریکا برای متخصصان ایرانی، می توان برای کاریابی خارج از کشور اقدام کرد. از همین رو افراد متناسب با تخصص و تحصیلات خود می توانند برای کشورهای مختلف اقدام نمایند. کشورهای اروپایی که دارای اقتصاد بهتری نسبت به سایر کشورها دارند، شانس پیدا کردن کار بیشتر می باشد.

نتیجه گیری

روش کاریابی در خارج از کشور به عنوان یکی از برترین روش های مهاجرتی شناخته می شود. موسسات کاریابی بین المللی که دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از بهترین مراجع برای این کار می باشند. از همین رو می توان با مشورت با مشاوران این مراکز بهترین پیشنهادات را دریافت نمایید.

با توجه به این نکته که افراد در ابتدای کار وارد بازار کار می شوند، بخش اعظمی از هزینه های اجرایی کاهش پیدا می کند. متخصصان فقط در صورت تامین هزینه های ۱ یا ۲ ماه اول زندگی در کشور مورد نظر قادر خواهند بود تا از این روش اقدام نمایند.

همراهان گرامی آریاناپارس

با توجه به رایزنی های انجام شده با تعدادی از شرکت های معتبر بین المللی و موسسه های کاریابی واقع در خارج از کشور، امکان مهاجرت کاری برای متخصصان رشته های مختلف که متقاضی کار در بهترین کشورهای دنیا می باشند، فراهم شده است.

لذا متقاضیان این فرصت استثنایی می توانند با ارسال رزومه ی خود (مطابق با نمونه ی قرار گرفته شده در همین صفحه) به آدرس ایمیل ceo@arianaabroad.com با ما در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است که رزومه ی ارسالی شما توسط کارشناس مربوطه بررسی شده و در صورت احراز شرایط مورد نیاز شرکت و کشور مقصد با شما ارتباط برقرار میشود.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۱۵۱ پاسخ به “موسسات کاریابی بین المللی”

    1. فرهاد رضایی گفت:

      با سلام . بنده کارشناس ارشد برق با هجده سال سابقه کار و چهل و چهار ساله هستم . متاهل و دارای دو فرزند . متقاضی کار در خارج کشور هستم . لطفا راهنمایی کنید . ممنون

      • سمانه سیدی گفت:

        شما با دارا بودن این مدرک و ۱۸ سال سابقه کار در این زمینه، دارای مهارت های قوی در این حوزه هستید که میتونید از اونها برای کار در خارج از کشور بهره برداری کنید،،، اما برای کار در خارج از کشور باید ویزای کاری یا ویزای مهاجرتی داشته باشید که بتونید مجوز کار معتبر داشته باشید،،، با توجه به وضعیت خانوادگی و سن شما، باید مقررات مهاجرتی کشور مورد نظرتون رو بررسی کنید.

    2. محمد رضا علائی گفت:

      سلام.
      مهندس عمران هستم با ۱۸ سال سابق مرتبط با بیمه. ۵۲ ساله، امکان کاریابی خارج کشور هست؟

      • سمانه سیدی گفت:

        بله. شما میتونید به دنبال فرصت های شغلی در کشورهای دیگه بگردید اما توجه داشته باشید که هر کشور قوانین و شرایط مهاجرتی خاصی دارد بنابراین باید مراقبتا شرایط مهاجرت و کار در کشور مورد نظر رو بررسی کرده و مطابق آن عمل کنید.

    3. شهبازی گفت:

      سلام وقت بخیر

      من دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی از دانشگاه روزانه هستم پذیرفته شده جز استعدادهای درخشان بودم و همچنین دارای سابقه بیمه مربوط به کارشناسی حسابداری حدود شش سال و همچنین دارای مدرک دوره های حسابداری از جهاد دانشگاهی هستم زبانم ضعیفه ولی میتونم زبانم رو خوب کنم چطوری میتونم اقامت تحصیلی یا کار بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

      • سمانه سیدی گفت:

        شما دارای تخصص و تحصیلات مرتبط هستید که می تونید برای اقامت تحصیلی یا کاری در خارج از کشور از اونها بهره برداری کنید. اگر زبان شما ضعیف هست بهتره بهبود زبانتون رو شروع کنید چون مهارت های زبانی در تحصیل و کار در کشورهای خارجی بسیار مهم هست. سپس تصمیم بگیرید که در کدوم کشور میخواهید تحصیل یا کار کنید و شرایط مربوط به اون کشور رو بررسی کنید. مهمترین نکته این هست که مراحل مهاجرت رو با دقت مطالعه و پیگیری کنید.

    4. سما سالارزایی گفت:

      سلام
      مدرس زبان انگلیسی با ۴ سال سابقه، مدرک کارشناسی مترجمی هستم، جویای کار در عمان هستم امکان مکاتبه با مدارس از طریق شرکت شنا هست؟

    5. علی ط گفت:

      سلام.بنده ۳۰ سالمه ورشتم مهندسی صنایع پلیمر و۳ سال سابقه کار مرتبط دارم(بابیمه) و ۲ سال بدون بیمه.مدرک زبان ندارم ولی سطح زبانم متوسطه.در کارخونه بسیارمعتبری در حال کارکردن هستم.میخوام ویزای کاری بگیرم بدون مدرک زبان.ایا امکان پذیر هست؟شغل مربط وجود داره واسم؟میتونم اقدام کنم؟

      • آریاناپارس گفت:

        سلام بله دوکشور مدرک زبان نمیخوان ولی علم زبان باید داشته باشید مثل لهستان ولیتوانی۳سال سابقه کار بابیمه نیاز

    6. مرتضی گفت:

      با سلام بنده دارای گواهینامه پایه یکم هستم و در حال حاضر مشغول به کار روی کامیون میکسر هستم آیا در خارج از کشور کاری مطابق با گواهی نامه بنده منظورم اروپاست وجود داره؟با تشکر

      • آریاناپارس گفت:

        سلام بله اول باید زبان اوکی بشید آیلتس۵جنرال داشته باشید۳سال سابقه که بتونیم دنبال کارباشیم

      • آریاناپارس گفت:

        سلام۳سال سابقه کار بابیمه گواهینامه بین المللی بشه بله میتونید کار بکنید.

    7. محمد گفت:

      سلام وقت بخیر ما سه نفر ام دی آف کار هستیم و جویای کار در خارج از کشور هستیم باتشکر

    8. دانیال شیری گفت:

      سلام وقت بخیر
      من ۳۵ ساله هستم کارشناس الکترونیک متاهل
      همسرم ۳۰ ساله ارشد مترجمی زبان فرانسه
      بدون فرزند
      برای کشور های فرانسوی زبان میشه اقدام کرد ؟ مثل بلژیک فرانسه هلند

      • آریاناپارس گفت:

        سلام بله فرانسه میشه از طریق همسرتون تحصیلی اقدام کنید،اجازه همراه میدن همسر اجازه فول تایم کردن دارد

    9. قربان دادرس گفت:

      سلام
      من متولد ۵۲
      هشت سال خارج از کشور کار کردم
      شغلم اپراتور پمپ بتن و پایه یک
      زبان ترک استانبولی و اسپانیایی بلد هستم

      • author15 گفت:

        می تونید برای آگاهی از شرایط تکمیل فرم های کاریابی بین المللی با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

    10. لیلا شکری فر گفت:

      سلام من لیلا شکری فر هستم ۲۳ ساله مدرک خیاطی دارم و تا دوم راهنمایی خواندم ولی بخاطر فقر و بی پول نتوانستم ادامه تحصیل بدم نیازمند کار فوری به خارج کشور هستم

      • author15 گفت:

        سلام
        موسسه آریانا پارس مجوز رسمی از وزارت کار برای کاریابی بین المللی داره، شما می تونید برای تکمیل فرم های کاریابی با کارشناسای موسسه تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنن.

    11. سهیل گفت:

      سلام ۳۷ سال متاهل. فوق دیپلم کامپیوتر. دارای ۱۰سال سابقه کار در پرورش ماهی قزل الا سردابی.نیازمند کار در خارج کشور هستم.

    12. سیروس گفت:

      سلام من ۳۰ سالمه.
      رشتم و تخصصم برنامه نویسی.
      اپراتور دستگاهای برش لیزری هستم.
      سرویش کار این دستگاه ها هم هستم

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام
        برای دریافت ویزای کار می بایست کار فرمایی شرایط شما را مورد تائید قرار دهد و برای شما دعوتنامه کاری بفرستد تا به واسطه آن ویزای کاری را دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره و تکمیل فرم مربوط به کاریابی می توانید با موسسه تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را تکمیل نمایید.

    13. حسن گفت:

      سلام ۱۰سال سابقه کارجوشکاری ساختمان دارم واین ۸مدرک فنی وحرفه ای دارم
      دیپلم دارم همه ایناروداریم بخواهیم بریم اون ورچه جوریه
      باتشکر

    14. بهنام گفت:

      سلام
      من ۲۳ سالمه نقاش ساختمونم رنگ نما و داخل
      حدود ۵ سال سابقه دارم تو این کار ممنون میشم راهنماییم کنین بتونم خارج کشور فعالیت کنم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای کار در خارج از کشور، نیازمند یک پیشنهاد شغلی از کارفرما می باشید. شما می توانید از طریق واتس آپ مجموعه رزومه خودتون رو ارسال کنید.

    15. امیر گفت:

      سلام من آرایشگر هستم با مدرک عالی بین المللی چگونه میتونم ویزای کار برای مهاجرت بگیرم ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در صورت دریافت یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما می توانید برای ویزای کار اقدام نمایید. شما می توانید رزومه خود را برای سایت های کاریابی ارسال نمایید تا از شانس بیشتری برخوردار باشید.

    16. جواد گفت:

      سلام
      من کارشناسی موسیقی دارم
      پیانیستم.۲۳سالمه.
      و دانشجو ارشدم.لطفا راهنمایی کنید

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        اگر برای کار قصد دارید به خارج از کشور سفر نمائد باید کارفرما داشته باشید. با توجه به حساسیت رشته شما پیشنهاد ما مهاجرت تحصیلی و پس از آن پیدا کردن شغل مناسب هست.

    17. محمد گفت:

      سلام بنده ۵سال سابقه کار در رستوران دارم میخوام شرایط کار در خارج کشور رو بدونم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام دوست عزیز
        برای کار در خارج از کشور سن و میزان تحصیلات، دانش زبان و سوابق کاری اهمیت پیدا خواهند کرد. باید به دنبال یک کارفرما بود تا شما را بپذیرد. می توانید برای اعلام شرایط خود و دریافت مشاوره با مشاورین ما تماس حاصل نمائید.

    18. علی گفت:

      باسلام و خسته نباشید . اینجانب دارای مدرک فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر هستم با ۴ سال سابقه کار در شرکت آلومنیوم سازی البته ۲ سال هم سابقه کار در فاز ۱۲ عسلویه در رشته برق ابزار دقیق می باشم . ۳۲ سال . متاهل . ۱ فرزند . لطفآ برای کار در خارج از کشور راهنمایی کنید . با تشکر

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام دوست عزیز
        برای کار در خارج از کشور از روش های مختلفی مانند پیدا کردن کارفرما، ویزای جستجوی کار آلمان و آفریقای جنوبی و اتریش و غیره می توان اقدام نمود. یافتن کارفرما ساده نمی باشد و ممکن است مدت زمان زیادی زمان ببرد. می توانید برای کاریابی با مشاورین ما تماس حاصل نمائید و در غیر اینصورت ویزای جستجوی کار آلمان و آفریقای جنوبی گزینه های پیشنهادی هستند.

    19. احمد گفت:

      سلام اشپز هستم ۱۶ سالسابقه ۳۰ ساله دارای مدرک بین الملی اشپزی برای مهاجرت راهنمایم کنید و اینکه اگه نیاز به دعوت از طرف کار فرما دارم چطور با کار فرما در کشور مورنظر ارتباط داشته باشم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام دوست عزیز
        برای پیدا کردن کارفرما باید به سایت های کاریابی خارجی مراجعه کنید و یا در مجموعه آریاناپارس فرم هایی را تکمیل کنید تا کاریابی برای شما آغاز شود. مهاجرت تحصیلی هم می تواند به شما کمک کند تا با تحصیل در یک کشور راحت تر فرصت های شغلی مطوب را بدست آورید.

    20. مریم گفت:

      سلام
      همسر بنده دکترای تربیت بدنی داره و معلم ورزش هست . برای رفتن کدوم کشور مناسبه ؟ و اینکه روند کار چطوری؟
      با توجه به رشته و شغل همسرم اگه بخواد از طریق کار مهاجرت کنیم .
      البته بنده هم ارشد تربیت بدنی از دانشگاه خوارزمی دارم .

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در صورت دریافت دعوت نامه و پیشنهاد کاری از یک کارفرما قادر خواهید بود برای ویزای کار اقدام نمایید.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام دوست عزیز
        برای کار در خارج از کشور می بایست از کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت نمائید. می توانید در مجموعه اریاناپارس فرم های مربوط به کاریابی را تکمیل نمائید. برای کاریابی انتخاب یک کشور ممکن نیست و باید کشورهای مختلفی بررسی شود.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام دوست عزیز
        برای کار در خارج از کشور نمی توانید یک کشور را انتخاب کنید. باید رزومه برای کارفرمایان مختلف فرستاده شود و پیشنهاد شغلی دریافت شود و یا برای ویزای جستجوی کار کشورهای مختلف اقدام نمائید.

    21. محمدجواد گفت:

      با سلام
      بنده بیست و هشت ساله هستم متاهل و دارای دو فرزند…در مشاغل متعددی مشغول به کار بودم و به اصطلاح آچار فرانسه بار اومدم…ولی حرفه اصلی بنده تعمیرات سخت افزاری موبایل هستش و همچنین نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری سیستم های سرمایشی و هوا ساز (که شغل پدری بنده هست)…قصد مهاجرت و اشتغال در خارج از کشور رو دارم…ممنون میشم اگه کمکم کنید

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در صورت اخذ مدرک زبان می توانید برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایید و در صورت پیدا کردن کار در مدت ۶ ماه همسر و فرزندانتون بهتون ملحق می شوند.

    22. ابراهیم ترکاشوند گفت:

      با سلام
      بنده با مدرک فنی حرفه ای در رشته های سخت افزار و نرم افزار موبایل میتونم در کدام کشور مشغول به کار شوم؟

      با تشکر

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در صورت اخذ پیشنهاد کاری از یک کارفرمای خارجی می توانید برای ویزای کار اقدام نمایید. لازم بذکر است در صورت اخذ مدرک B1 زبان آلمانی قادر خواهید بود برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایید.

    23. آرش عبدی گفت:

      با سلام بنده ۲۶ سالم هست و تکنسین اورژانس هستم و ۱ سال هست که مشغول به این کارم و زبان انگلیسی رو هم معمولی بلدم
      خواستم بدونم در کدام کشور میتوانم مشغول به کار شوم ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای رشته های گروه علوم پزشکی آلمان و اتریش گزینه های مناسبی هستند. می توانید با ویزای جستجوی کار آلمان وارد این کشور شوید و شغل مناسبی بیابید. البته باید دانش زبان آلمانی داشته باشید. در غیر اینصورت باید پیشنهاد شغلی از کارفرما داشته باشید.

    24. امیرکامیاب گفت:

      با سلام
      من مهندس مکانیک با مدرک دکترا هستم. ۱۱ سال سابقه بیمه ای در صنایع گاز، نیرو و معدن دارم. سنم ۳۹ سال و زبانم در حد ۶ آیلتس هست. یعنی قبلاً آزمون دادم و ۷ شدم که اکسپایر شده ولی توی ۶ ماه میتونم حداقل نمره ۶٫۵ جنرال بیارم. مطمئن ترین پیشنهاداتون رو میفرمایید. منظورم ریسکش کمتر باشه. چون بعضی از دوستان رفتن بعد از یک سال شرایط براشون مناسب نبوده و برگشتن. من روی کشور خاصی نظری ندارم فقط پروسه کوتاه و ریسک کمتر برام اولویته.
      ممنونم

    25. HOSSEIN گفت:

      سلام دارایی مدرک لیسانس مکانیک سیالات هستم دارای ۷سال سابقه کار در زمینه معدن برای کارخارج از کشور باید چکار کنم

    26. علی گفت:

      سلام ببخشید من دکتری بیوشیمی پزشکی هستم و ۱۲ سال هم سابقه کار در دانشگاه ( آموزش و تحقیقات ) می خواستم ببینم چطور میتونم برای مهاجرت اقدام کنم و کدام کشور را پیشنهاد می کنید.
      خیلی ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط عنوان شده می بایست یک دعوت نامه کاری از یک کارفرما داشته باشید تا به واسطه آن برای ویزای کار اقدام نمایید.

    27. اشکان گفت:

      سلام
      من فوق دیپلم برق دارم
      سابقه۲ سال کار در دکل حفاری نفت رو به عنوان مکانیک دارم
      و ۲۳ سالم هم هست
      زبانم هم در حد معمول در حد ارتباط کلامی تقریبی بلد هستم
      خواستم ببینم توی کدوم کشور کار مناسبی میتونم پیدا کنم

    28. Ali گفت:

      با سلام . بنده کارشناسی شیمی هستم و بر پایه ب هنر کاریم { سوشی ، فینگرفود ، میوه ارایی ، بارتندر سرد ، گرم ، و مسلط ب ١٠٠ سالاد و رسپی آن در سطح بالا} و هم اکنون در تهران ، الهیه ، فرشته مشغولم . شما چه راهنمایی دارید برای کشور مورد نظر…!!

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در صورت پیدا کردن کارفرما می توانید برای ویزای کار اقدام نمایید. با توجه به مهارت های خود با کارفرماها و سایت های کاریابی در ارتباط باشید تا شانس خود را برای دریافت ویزای کار افزایش دهید.

    29. سید علی حسنی گفت:

      درود وقت بخیر
      بنده دارای مدرک کاردانی ساخت و تولید
      و مدرک مکانیکی ماشین های بنزینی درجه ۲ هستم
      مسلط به برنامه های سالیورک و اتوکد میخواستم ببینم
      شرایط کدام کشور را میتوانم کسب کنم

    30. علی سلیمانی گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      من مهندسی معماری دارم با ۱۲ سال سابقه کار در پروژه های ساختمانی و صنعتی مانند: نیروگاه،پتروشیمی،سدسازی،ساختمان سازی و …
      در حال حاضر سرپرست دفترفنی در یک پروژه مربوط به شرکت ملی گاز ایران هستم
      مسط به نرم افزارهای مربوطه مانند اتوکد،آفیس،نرم افزار صورت وضعیت نویسی و …
      چه پیشنهادی برای بنده دارید؟؟؟؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزیلند، سیستم امتیاز بندی را طراحی کرده اند که در صورت به حد نصاب رسیدن می توانید برای ویزای کار اقدام نمایید. در صورت به حد نصاب نرسیدن قادر خواهید بود برای ویزای جستجوی کار آلمان و یا آفریقای جنوبی اقدام نمایید.

    31. حمید گفت:

      سلام بنده لیسانس مهندسی معدن دارم . ۵ سال سابقه کار در پتروشیمی دارم در بخش های HSEو مکانیک . برای کار در خارج از کشور چه کاری باید انجام بدم ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط اعلام شده می توانید برای ویزای کار آلمان و آفریقای جنوبی اقدام نمایید.

    32. محمد گفت:

      باسلام وقت بخیر
      من حدود ۱۱سال سابقه کار در صنایع پتروشیمی هستم میخواستم ببینم کدوم کشور راحتتر با توجه به مدرک و سابقه کار میتونم کار پیدا کنم و اقدام کنم ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای انتخاب کشور مناسب می بایست سن، تحصیل مدرک زبان شما مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به برنامه های اعلام شده می توانید گزینه های صحیح را انتخاب نمایید.

    33. مشاور آریاناپارس گفت:

      شما باید از طریق جاب آفر اقدام کنید و در صورت داشتن مدرک تحصیلی شانس شما افزایش می یابد.

    34. علی گفت:

      سلام.باتشکر از سایت خوبتون.بنده جوشکار .آرگون.استیل.آلمینیوم.نقره.co2.و انواع الکترودها هستم۱۵سال سابقه دارم.کلا هم آچار بدست وفنی در زمینه های صنعتی هستم.دوتا مدرک جوش هم دارم یکیش۲۸۷ ای ان هستش.تو پتروشیمی وپالایشگاه ها کارکردم.کاراصلی هم مخزن های دوجداره اروپایی روسی ترک وووهستش.اگر خارج از کشور کاری در این زمینه ها فراهم بود درخدمتم.وممنون میشم پیگیری کنید.در دوره های طرح تربیت نیروهای صنعت نفت وپتروشیمی ایران هم شرکت کردم ومدرک گرفتم.مدرک سیکل.وفنی دارم.ازتهران.سپاس

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        با توجه به شرایط شما برای کار کردن نیازمند دعوتنامه کاری از یک کارفرما می باشید.

    35. Shahram گفت:

      سلام
      من کارشناس بهداشت عمومی هستم با ۱۱سال سابقه کار در مرکز بهداشت.خانمم کارشناس مامایی با ۷سال سابقه کار.مدرک آیلتس نداریم. برای کدوم کشور راحت تر میشه اقدام کرد؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        با توجه به شرایط شما برای کار کردن نیازمند دعوتنامه کاری از یک کارفرما می باشید.

    36. محسن گفت:

      سلام وقت بخیر
      من شغلم کابینت سازی و نجاری هست ولی سابقه بیمه ندارم، مدرک تحصیلیم هم لیسانس کشاورزی هست. سنم هم ۳۰ هست، برای اقامت کاری پیشنهاد شما چیه؟

    37. حسین گفت:

      سلام من ارشد الکترونیک هستم لطفا راهنماییم کنید که چطور میتونم برای کار در خارج از کشور اقدام کنم چندین مدرک فنی و تی تی سی و سایر مدارک فنی رو هم دارم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        برای کار کردن در کشورهای مختلف شما باید حداقل امتیازات لازم را مثلا برای کانادا و استرالیا به دست آورید. بدین منظور به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

    38. وحید گفت:

      سلام، من مهندس نقشه بردار هستم و ۳۴ ساله ومتاهل و حدود ۱۰ سال سابقه کار مرتبط دارم، مدرک زبان ندارم ولی زبانم در حد متوسط هست، آیا با این شرایط جایی برای کار در خارج از کشور برای من هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    39. بهروز گفت:

      سلام کیک ساز حرفه ای هستم در زمینه کیک های تولد و عروسی و انواع کیک های خامه ای بروز فقط مشکلم اینه که پایان خدمت ندارم اگه راهی هست که بتونم کشوری با شرایط خوب کار کنم ممنون از لطفتون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        جهت خروج از کشور و ورود به سایر کشور ها نیازمند پاسپورت ایران می باشید و در صورت نداشتن پاسپورت امکان خروج شما از کشور وجود ندارد.

    40. محمدمهدی گفت:

      سلام وقت بخیر، من ۲۶ سالمه و کارم تلویزیون شهری هست به صورت حرفه ای در کل کشور کردم، ولی در این مورد مدرکی تو ایران نیست که به کشور مدنظر ارائه بدم، لطفا راهنمایی کنید ممنونم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        اگر شما از یک کارفرما در کشور مورد نظر پیشنهاد کاری داشته باشید می توانید جهت کار به آن کشور بروید.

    41. جمالی گفت:

      سلام خسته نباشید همسر من ۳۷ ساله و لیسانس تاتر داره البته نزدیک ۷ سال که تراشکار درجه یک و کارگاه تراشکاری داره خودمم لیسانس شهرسازی دارم و دو فرزند داریم با حدود ۱ میلیارد سرمایه میخواستم راهنمایی کنید کدوم کشور راحت تر میتونیم اقامت بگیرم که زندگی نسبتا آرومی داشته باشیم الان از نظر درآمدی و اقتصادی وضع ایده آلی داریم نمیخوایم بریم جایی که بچه هامون خیلی سختی ببینن

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط بیان شده ، بهترین روش برای شما اقدام از طریق ویزای کاری می باشد که ویزای کار آفریقای جنوبی به دلیل نیاز نداشتن به مدرک زبان ، بهترین گزینه می باشد.

    42. محمدرضا گفت:

      سلام.من ۳۹ ساله و متاهل هستم.شانزده سال سابقه کار عینکسازی در یک عینک فروشی را دارم.و عینک ساز حرفه ای و تجربی هستم.همانطور که میدانید در حرفه من هیچگونه رشته دانشگاهی وجود نداره وسازمان فنی و حرفه ای هم مدرک عینکسازی نمیدهد.چطور میتونم از طریق کار و حرفه مهاجرت کنم؟و کدام کشور گزینه مناسب و کم دردسرتری است؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای کار در کشورهای دیگر، ملزم به دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرما می باشید. با تتوجه به شرایط عنوان شده این راه حل بهترین گزینه شما برای کار می باشد.

    43. فرداد گفت:

      سلام وقتتون بخیر و خوشی باشه.

      بنده ۲۴ سالمه مدرک ارشد بیوشیمی دارم تجربه کاری در دوران دانشجویی در آزمایشگاه ، داروخانه ، شرکت دارویی دارم.

      مسلط به زبان انگلیسی هستم.

      با زبان های آلمانی و روسی و اسپانیایی هم آشنایی دارم.

      مدرک بین المللی تکنسینی داروخانه و آزمایشگاه هم دارم.

      میخواستم بدونم امکان دریافت ویزای کار در چه کشور هایی رو دارا هستم؟؟؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        هر کدام از کشور ها برای جذب نیروی کار و با توجه به نیاز های موجود در آن کشور شرایط متفاوتی را از شما طلب میکنند اما در اکثر کشور های دنیا به خصوص در کشور های اتحادیه اروپا درخواست شغلی از کشور مقصد برای شما نیاز هست.
        دسته ای از کشورها هم از طرق امتیازبندی و نیروهای متخصص برای اقامت و جذب نیروی کار اقدام میکنند که کانادا، استرالیا و نیوزلند از این دسته هستند. لینک زیر به شما کمک میکنه تا با توجه به معیار های هرکدام از این کشورها شرایط خود را بسنجید.
        https://arianaabroad.com/calculation//

    44. نسیم گفت:

      سلام من فوق لیسانس روانشناسی بالینی هستم و۴سال سابقه کارمرتبط بارشتم رودارم ۳۴سالمم هست،وزبان انگلیسی هم درحدمبتدی هستم چطورمیتونم ویزای کاربگیرم؟ممنون میشم اگه راهنمایم کنید.باتشکر

      • author13 گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای کار پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما مورد نیاز است.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط عنوان شده می توانید برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایید و از فرصت ۶ ماهه در نظر گرفته شده برای پیدا کردن کار بهره مند شوید.

    45. Ali گفت:

      سلام.من لیسانس حسابداری دارم.ولی رزومه کاری ندارم.میتونم برای کار به یه کشور دیگه برم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        اگر با توجه به شرایط شما درخواست شغلی از کشور مقصد بتوان دریافت کرد شدنی هست اما توصیه ما برای شما و شخصی با رزومه شما که سابقه کار هم ندارید روش تحصیلی است تا در کنار تحصیل هم بتوانید با استفاده از حق کار در کشور مقصد با فضای کاری هم بهتر آشنا شوید.
        لینک زیر میتونه به شما در این مورد کمک کنه
        https://arianaabroad.com/immigration-educational/

    46. سایه گفت:

      سلام
      من کارشناسی مهندسی شهرسازی و کارشناسی ارشد طراحی شهری هستم. زبانم در حد متوسط هست. بنظر شما کدوم کشور برای اقامت مناسبتره؟

    47. فاطمه شفیع زاده گفت:

      سلام من فاطمه هستم ۱۹ ساله از تهران با مدرک دیپلم رشته کامپیوتر فنی حرفه ای و ۶ ساله زبان انگلیسی را اموختم مادرم بیش از ۳۰ ساله که تجربه ارایشگری دارد و مدرک های مختلفی را کسب کرده است چطور میتوانیم در خارج از کشور کار کنیم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام فاطمه خانم عزیز
        شما عمدتا برای کار در خارج از کشور و در کشورهای پیشرفته دنیا نیاز به رزومه ی مناسبی دارید که علاوه بر تحصیلات آکادمیک و تخصص شما با توجه به نیاز آن کشور و کارفرماهای آن کشور سنجیده میشود.
        البته توجه داشته باشید که شما با توجه به اینکه ۱۹ سال سن دارید در اکثر کشورهای دنیا به غیر از کانادا و آمریکا مستقل به حساب میایید و پرونده شما و مادرتون مجزا از هم میباشد

    48. نسرین گفت:

      سلام
      من رشته روابط عمومی و معادل کارشناسی ادبیات دارم و مدرک مدیریت خانه داری و در حال گذراندن مدیریت هتل هستم در یکی از هتل های دولتی مشغول بکار بودم آیا شرایط سنی برای کار در خارج از کشور مهم است و میتوانم در صنعت هتل داری در خارج از کشور مشغول شوم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        اگر از یک کارفرما در خارج از کشور پیشنهاد کاری داشته باشید می توانید در آن کشور مشغول به کار شوید ولی معمولا با افزایش سن شانس پیدا کردن کار کاهش می یابد.

    49. سولماز گفت:

      سلام فرم رزومه از کجا باید بگیرم پر کنم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        فرم های کاریابی به صورت عموم در اختیار افراد نیست. برای ثبت نام باید با موسسه در ارتباط باشید.

    50. علی امینی گفت:

      سلام خسته نباشید
      من مهندسی مواد گرایش ذوب فلزات هستم و سال ۹۱ فارغ التحصیل شدم و میخاستم مهاجرت کار بگیرم کدوم کشورها رو میتونم برم . دوستان هم رشته ام مهاجرت سوئد رو گرفتن

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        جهت دریافت ویزای کاری سوئد شما نیازمند داشتن جاب آفر می باشید.در صورت دریافت امتیاز لازم می توانید برای کشورهای کانادا استرالیا نیوزلند اقدام نمایید.لطفا برای بررسی امتیاز خود به لینک داده شده مراجعه نمایید.

    51. علی گفت:

      سلام
      من ۲۸ سال سن دارم و لیسانس مکانیک هستم
      میخواستم بدونم است شما خدمات ویزای کار آلمان و کاریابی در این کشور را هم انجام می دهید؟

    52. شاهین گفت:

      سلام بنده فوق لیسانس زبانشناسی و لیسانس ادبیات انگلیسی و دارای ۷ سال سابقه تدریس در همه لول ها و مترجمی بین المللی جام جهانی کوراش و کنفرانس TELSSI و همچنین ۳ سال سابقه کارگردانی تئاتر انگلیسی هستم و سابقه کارهای دیگر. خواستم بدونم در کدوم کشور ها میتونم کار پیدا کنم.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما چنانچه بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید می توانید برای ویزاهای کار نیوزلند استرالیا کانادا اقدام نمایید. لطفا برای بررسی امتیاز خود به لینک داده شده مراجعه نمایید یا اینکه بتوانید جاب آفر و یا پیشنهاد شغلی از هر کشوری که مد نظر شما می باشند دریافت کنید.

    53. اسماعیل گفت:

      سلام من استاد کار ارماتور بند هستم میخوام تو یه کشور خوب و پر درآمد کار پیدا کنم باید به کجا یا چه شخصی مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما می توانید از طریق دریافت جاب آفر و یا پیشنهاد شغلی برای کشورهای مورد نظر خود اقدام نمایید.

    54. زهرا رضایی خوشبخت گفت:

      من سی و دو سال سابقه تدریس در مدارس و بیشتر تدریس خصوصی در مورد شیمی و ریاضی دانشگاهی در رشته های علوم پایه و مهندسی را داشته و مایل به تدریس در ترکیه یا اروپای غربی را دارم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما با گرفتن جاب آفر و یا پیشنهاد شغلی می توانید برای ویزای کار کشور ترکیه یا سایر کشورها اقدام نمایید.

    55. امیر گفت:

      سلام.
      من کارشناسی تربیت بدنی دارمو مدرک نجاری و مبل سازی دارم و حدود ۱۴ ساله کار نجاری و مبل سازی میکنم.
      میخواستم راهنمایم کنین کدوم کشور میتونم برم برا کار.ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما با گرفتن جاب آفر و یا پیشنهاد شغلی می توانید برای هر کشوری که مد نظرتون می باشد از طریق مهاجرت کاری اقدام نمایید.

    56. فرا گفت:

      سلام.
      من مدرک فنی نجاری دارم ۱۵ ساله کار مبل و نجاری میکنم.
      کارشناسی تربیت بدنی دارم.
      جویای کار هستم در خارج از کشور میشه راهنمایم کنین.

    57. علیرضا شایگان پوی گفت:

      سلام جوانی ۳۴ ساله هستم، فوق دیپلم مکانیک، سابقه کاری متعددی در زمینه فنی دارم و سابقه کار بالای ۱۰ سال، دارای مدرک پایه یک رانندگی بصورت تخصصی هستم، متأهل و بدون فرزند، و مدرکی در زمینه زبان انگلیسی ندارم

    58. Mostafa گفت:

      سلام من دنبال کارکردن توی ترکیه هستم مدرک خواصی ندارم ولی ازهرلحاظ که بگید زرنگ هستم زود راه میوفتم ممنون میشم راهنمایی کنید

    59. Mohammad گفت:

      سلام و وقت بخیر. بنده ۳۱ سالمه . لیسانس مکانیک (ساخت و تولید) دارم . ۶ سال هم سابقه کار مرتبط دارم. زبانم هم در حدود آیلتس ۶ هستش. چطور میتونین کمکم کنید جهت مهاجرت. ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        جهت پیدا کردن جاب آفر موسسه نیازمند داشتن رزومه تحصیلی و کاری شما می باشد لطفا با موسسه تماس بگیرید مشاورین ما در خدمت شما هستند.

    60. شهرام شیراوندی گفت:

      باسلام.کارشناس علوم ازمایشگاهی(تشخیص طبی)با ۱۸ساال سابقه و استخدام رسمی وزارت بهداشت هستم .دنبال کار در خارج از کشور هستم.ممنون میشم سایت، شرکت و یا موسسه ای جهت اقدام معرفی کنین و راهنمایی بفرمایید.با تشکر

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        چنانچه شما شرایط لازم را داشته باشید می توانید برای ویزاهای کار کانادا استرالیا نیوزلند اقدام کنید.لطفا برای بررسی امتیاز خود به صفحات امتیاز بندی ما مراجعه نمایید.و یا اینکه از طریق دریافت جاب آفر اقدام کنید که از جانب موسسه آریاناپارس نیز انجام می پذیرد.

    61. خوشبخت گفت:

      سلام، من مدرک دکتری مدیریت منابع آب را دارم و دارای ۱۰ سال سابقه کار می باشم. تقاصای کار در کشور ترکیه را دارم، لطفا راهنمایی بفرمایید.

      با تشکر

    62. عاطفه خسروی گفت:

      سلام همسر دامپزشک هستند ،چندین بار تو ۳ سال گذشته به اروپا سفر داشتیم،الان درخواست مهاجرت برای اروپا داریم،میشه راهنمایی بفرمایید؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        راه های گوناگونی جهت اقدام برای مهاجرت وجود دارد ازجمله این راهها می توان تحصیلی ,کاری و سرمایه گذاری را نام برید. برای انتخاب بهترین راه شرایط و هدف شما باید به صورت کامل بررسی شود .

    63. Sasan گفت:

      داری مدرک مربیگری شنا _مربیگری واترپلو_نجات غریق_سابقه حضور در مسابقات جهانی و اسیایی دارم. همچنین مدرک غواصی صنعتی جوشکاری و برشکاری از سازمان فنی حرفه ای دارم.با توجه به مدارک شانسی برای پیدا کردن کار دارم؟
      ۰۹۱۷۴۲۰۰۸۶۴

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        مدارک شما جهت تایید باید به کشور مورد نظر فرستاده شود در صورتی که مورد تایید بود می توانید برای ویزای کار برای کشورهای استرالیا یا کانادا اقدام نمایید. یا اینکه بتوانید از طریق دریافت جاب آفر برای بقیه ی کشورها اقدام کنید. چنانچه شرایط ویزای تحصیلی را نیز داشته باشید می توانید برای تحصیل اقدام کرده و سپس در آن کشور در پایان دوره ی تحصیل ویزای خود را تبدیل به ویزای کار نموده و از آن طریق اقامت دریافت نمایید.

    64. پوریان گفت:

      سلام من سالهاست کار فیبر نوری انجام میدم و تسلط کامل در این زمینه دارم چطوری میتونم وارد بازار کار در کشورهای دیگه بشم

    65. محمد اصفهانی تالاری گفت:

      سلام بنده ۱۷ سال سابقه کار در شرکت های نفت و گاز و پالایشگاه و پتروشیمی و نیروگاه اتمی با سمت شغلی هایی از قبیل فیتر مونتاژکار هم ساخت و هم نصب تجهیزات صنعتی برشکار جوشکار و کارهای متعدد دیگر از جمله نجاری mdf نقاشی ساختمان لوله کشی ساختمان و در کل کارهای فنی مهارت دارم و جویای کار در هر کشور خارجی میباشم در ضمن پاسپورت و مدارک لازم جهت ویزا را دارا میباشم با کمال تشکر

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما می توانید از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی اقدام کنید. البته برای ویزای کار کانادا چنانچه مدارک شما مورد تایید واقع شود می توانید اقدام نمایید.

    66. محمد رضا خوب صفت گفت:

      من ۶۰ سال دارم اما کاملا سر حال و سالم هستم و قیافه ام به سنم نمی خوره کمتر نشون میدم لیسانس زبان و ادبیات انگلیس دارم که ۳۴ سال بعنوان مدیر دبیرستان و مدرس زبان کار کردم بازنشسته شدم خیلی علاقمند به کار و زندگی در کشورهای خارجی هستم .‌‌‌‌….ایا برای من امکانی هست که موسسه شما کاری برای من پیدا کنه

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما می توانید از طریق ویزاهای سرمایه گذاری برای کشورهایی مثل انگلستان اقدام نمایید.

    67. عباس گفت:

      سلام من فوق دیپلم برق صنعتی دارم و پنج سال سابقه کار در شرکت فولاد لزوما کار در کشور های همسایه من جمله ترکیه را خواستارم با تشکر

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما باید از طریق گرفتن جاب آفر برای ویزای کار اقدام نمایید.

    68. سامان گفت:

      سلام. من راننده پایه یک هستم.میخواستم بدونم امکان کار توی کشورهای مجاور مثل ارمنستان گرجستان و …. ……. و یا هر جای هست؟؟؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما با گرفتن جاب آفر از سوی یک کارفرما می توانید برای ویزای کار در هر کشوری اقدام نمایید.

    69. محمدقلی پور گفت:

      باسلام
      بنده دارای مدرک حسابداری درمقطع فوق دیپلم و۱۵ سال سابقه کارهستم وهمسربنده دارای مدرک کودکیاری وآرایشگری حرفه ای وده سال سابقه کارمتقاضی کاردرکشورهای اروپایی هستم آیا امکان دارد که بتوانم مهاجرت بکنم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام شما می توانید از طریق ثبت شرکت برای کشورهای لهستان چک و لیتوانی اقدام نمایید. البته برای انتخاب گزینه ی مناسب تر تمامی شرایط شما باید بررسی شود.

    70. قدیر پرویزیان گفت:

      سلام.من قدیر پرویزیان کاردان پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حدود ۳۰ سال سابقه هستم بدنبال کار در کشورهای همسایه هستم لطفا مرا راهنمایی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای کار در کشور های همسایه حتما باید درخواست کار مستقیم از یک کارفرما داشته باشید

    71. elaheh گفت:

      وقت بخیر! من برای دریافت قالب رزومه کاری به آدرس
      info@arianaabroad.com
      ایمیل ارسال کردم، ولی متاسفانه پیغام داد که آدرس صحیح نیست و وجود نداره!

    72. صادق گفت:

      با سلام و خسته نباشید . من سال ۲۰۰۵ میلادی فارغ التحصیل از دانشگاه بین المللی سچنف مسکو در رشته تخصصی جراحی عمومی هستم . در ایران مدرک تخصصی مسکو قابل ارزشیابی نیست . فعلا در ایران در پزشک عمومی طبابت میکنم . تقاضای مهاجرت کار طبابت در خارج از کشور دارم لطفا راهنمایی فرمآیند…با احترام فراوان ….

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشورهای دیگر نیز همین شرایط را دارند یعنی مدارک شما نیز باید در همان کشور نیز ارزیابی بشه . کشور دانمارک و آلمان شرایط ارزیابی راحتتری دارند . پیشنهاد میشود از طریق این دو کشور اقدام نمایید

    73. ehsan گفت:

      سلام
      وقت بخیر! من برای دریافت قالب رزومه کاری به آدرس
      ceo@arianaabroad. com
      ایمیل ارسال کردم، ولی متاسفانه پیغام داد که آدرس صحیح نیست و وجود نداره! لطفا رسیدگی کنید

    74. ملایی گفت:

      ahmollaei@yahoo.com
      قالب رزومه میخاستم

    75. رستم انبارکی گفت:

      من لیسانس مهندسی برق الکترونیک مربی آموزش فنی و حرفه ای کشور و استخدام رسمی با ۱۹ سال سابقه هستم.مهندس ناظر برق ساختمان نظام مهندسی هستم.متولد ۱۳۵۷/۲/۲۰بوده و متاهل با یک زن و دو فرزند هستم.مدرک ایلتس ندارم اما زبان انگلیسی رو متوجه میشم.که میتونم یکی دو ماهه تقریبا راه بیافتم.پاسپورت دارم اما ویزای شنگن توش مهر نخورده.
      شماره تماس ۰۹۱۷۳۷۲۷۳۰۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up