هتر است قبل  از اینکه به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی تصمیم بگیرید در مورد شرایط اقتصادی، شرایط آب و هوایی و….. کشور قبرس شمالی دانش خود را افزایش دهید و سپس اقدام به مهاجرت کنید.

امروزه یکی از راه های مهاجرت سرمایه گذاری که افراد خارجی می توانند با این هدف به کشور قبرس مهاجرت کنند ثبت شرکت است. کشور قبرس شمالی به علت داشتن شرایط مناسب اجتماعی توانسته است در سال های اخیر مهاجران زیادی را به خود جذب کند. افراد متقاضی می‌توانند از طریق مهاجرت سرمایه گذاری، کاری و…….. به کشور قبرس شمالی مهاجرت کنند. افراد متقاضی از طریق سرمایه‌گذاری در کشور قبرس شمالی می توانند به خرید اوراق قرضه دولتی، ثبت شرکت و خرید ملک اقدام کنند.

ثبت شرکت درکشور قبرس شمالی

افراد متقاضی برای ثبت شرکت که مهاجرت کاری از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی را انتخاب می کنند بایستی در آغاز یک طرح تجاری مناسبی به دولت کشور قبرس ارائه بدهند. طرح تجاری باید حتما جدید و نو باشد و شخص دیگری از آن طرح استفاده نکرده باشد. فرد متقاضی بایستی در طرح تجاری خود، هدفش را از ایجاد کسب و کار بیان کند. همچنین بایستی میزان بودجه ی خود برای طرح تجاریِ خود معین کند.

اخذ اقامت در کشور قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت

افراد متقاضی برای ثبت شرکتِ خود می توانند به وسیله ی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی در این کشور سرمایه گذاری کنند اما امکان اخذ اقامت کشور قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت  وجود ندارد.

افراد متقضای که مایل هستند در کشور قبرس شمالی اخذ اقامت بگیرند می توانند به وسیله ی خرید ملک در قبرس شمالی اقدام کنند و در مدت زمان کوتاهی به اقامت کشور قبرس شمالی و تابعیت آن دست پیدا کنند.

مهاجرت سرمایه گذاری جهت ثبت شرکت در قبرس شمالی

بهتر است قبل از اینکه افراد متقاضی بخواهند از طریق سرمایه گذاری به مهاجرت به قبرس بپردازند و شرکت خود را ثبت کنند بایستی شرایط اقتصادی و سیاسی کشور قبرس شمالی را از جنبه های مختلف مورد بررسی دقیق قرار بدهند. داشتن دانش بالا در زمینه های شرایط اقتصادی کشور قبرس شمالی کمک زیادی در تصمیم گیری بهتر می کند.

هزینه های ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی

فرد متقاضی برای ثبت شرکت در قبرس شمالی نیاز به ۰۰۰/۱ یورو دارد که بتواند با این مبلغ هزینه های اداری را پرداخت کند. متقاضی باید برای شروع فعالیت شرکت سرمایه اولیه مناسبی داشته باشد و این سرمایه با توجه به نوع شرکت، متفاوت است.

فرد متقاضی همچنین باید هزینه‌ های مربوط به استخدام کردن فرد حسابدار و امور مالیاتی شرکت، اجاره ملک برای تاسیس شرکت خود را بپردازد.

تورم در کشور قبرس شمالی

یکی از شاخص های اصلی و مهم برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در قبرس شمالی نرخ تورم است. کشورهایی که نرخ تورم آنها کمتر از ۲  هستند جزء کشورهای مناسب برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت هستند

مالیات در کشور قبرس شمالی

افرادی که از طریق مهاجرت سرمایه گذاری برای ثبت شرکت خود به کشور قبرس شمالی اقدام می کنند بایستی حتما از نرخ مالیات این کشور مطّلع شوند. توجه به مالیات های مهم مانند مالیات بر درآمد، مالیات بر درآمد شرکت ها و …… بسیار حائز اهیمت است. بنابراین بهتر است فرد متقاضی قبل از اهر اقدامی دانش خود را در زمینه ی نرخ مالیات کشور قبرس شمالی افزایش دهد

میزان رشد اقتصادی در کشور قبرس شمالی

یکی از معیارهای مهمی که بایستی در بخش سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی به آن توجه کرد نرخ رشد اقتصادی است. نرخ رشد اقتصادی بیانگر میزان بازدهی مشاغل مختلف در اقتصاد کشور قبرس شمالی است. هر چه میزان نرخ رشد اقتصادی کشور قبرس شمالی بیشتر باشد، این کشورگزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت خواهد بود

بنابراین بهتر است افراد متقاضی ابتدا نسبت به موارد بالا، اطلاعات مناسب کسب کنند و سپس اقدام به مهاجرت سرمایه گذاری به کشور قبرس شمالی کنند. گروه آرایانا ابرود می تواند شما را در جهت مهاجرت و ثبت شرکت راهنمایی کند تا در زمان کم و راحت به ثبت شرکت دلخواه خود برسید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی

شبکه های اجتماعی

arrow up