بررسی شرایط مهاجرت به اوکراین

کشور اوکراین، کشوری در اروپای شرقی می باشد که پایتخت آن شهر کی اف نام دارد. افراد می توانند برای مهاجرت به اوکراین از طریق های ویزای کار و تحصیل در این کشور اقدام کرده و موفق به اخذ اقامت دائم اوکراین شوند.

۱. دوره های زبان اوکراین

یکی از راه های ورود به کشور اوکراین سپری کردن دوره زبان روسی قبل از تحصیلات دانشگاهی می باشد. بصورت معمول افراد، قبل از شروع دوره های دانشگاهی خود برای آشنایی بیشتر با زبان روسی در کلاس های پاتفک شرکت کرده و با هزینه کمتری به تحصیل می پردازند. شهریه دوره تاپفک زبان روسی سالیانه ۵۷۰۰ تا ۷۷۰۰ دلار است که متناسب با دانشگاه انتخابی متغیر است.

۲. ویزای کار کشور اوکراین

بصورت کلی افراد از طریق های مختلف می توانند برای ویزای کار کشور اوکراین اقدام کنند. آسان و معمول ترین روش اقدام، سپری کردن یک دوره تحصیلی در خاک اوکراین می باشد و پس از آن متقاعد کردن کارفرما که نیروی کار لازمه را با توجه به شرایط فرد متقاضی اعلام کند.

اگر افراد در داخل ایران حضور داشته باشند باید دعوت نامه ای از یک کارفرمای اوکراینی دریافت کرده باشندلازم بذکر است دعوت نامه ارسالی باید مورد تایید اداره مهاجرت اوکراین باشد و کاملا بصورت قانونی اتفاق افتاده باشد.

۳. ویزای تحصیلی کشور اوکراین

اوکراین کشوری است که تحصیلات به دو زبان انگلیسی و روسی ارائه می شود و افراد در صورت ارائه مدرکی دال بر تسلط هرکدام از زبان های ذکر شده می توانند برای ادمه تحصیل در کشور اوکراین اقدام نمایند.

از نکات حائز اهمیت، هزینه پایین تحصیل و زندگی در کشور اوکراین می باشد که دانشجویان می توانند با هزینه های پایین در کشور اوکراین تحصیل کنند و پس از آن برای تحصیل در دانشگاه برتر دنیا اقدام نمایند. ذکر این مطلب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که هر فرد که قصد ادامه تحصیل در کشور اوکراین را داشته باشد، نامه ای بعنوان نامه تمکن مالی که نشان دهنده یکسال هزینه زندگی و تحصیل یک فرد در کشور اوکراین می باشد را نشان دهد.

مهم ترین اصل در امور مهاجرتی، مقوله اطمینان و اعتماد در همه مقاطع پروسه های مختلف می باشد، موسسه ی آریانا پارس با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را فراهم آورده است.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up