بررسی شرایط مهاجرت به برزیل

کشور برزیل به عنوان بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی شناخته می شود. بصورت معمول برای مهاجرت به برزیل، افراد بدنبال تحصیل کردن و پس ازای تبدیل کردن به ویزای کار می باشند.

از شهر های مهم کشور برزیل می توان به ریووژانیرو، سائوپاولو، برازیلیا، سالوادور، بلوهوریزونته اشاره کرد که بصورت معمول افراد برای سپری کردن یک دوران بعنوان ویزای توریستی و یا تحصیل، این شهر ها را نتخاب می کنند.

۱. ویزای تحصیلی کشور برزیل

با توجه به توسعه روز افزون صنایع در کشور برزیل، دولت تصمیم بر جذب نیروی متحصص گرفته است و مسلما برترین و بهترین روش برای جذب نیروی کار، اعطای ویزای دانشجویی برای علاقه مندان به این کشور می باشد.

برای تحصیل در برزیل باید به زبان های انگلیسی و برزیلی – پرتغالی  مسلط باشید. دانشجویان با ارائه مدرک زبان انگلیسی می توانند وارد خاک کشور برزیل شوند و پس از سپری کردن دوره پرتغالی به تحصیلات خود بپردازند.

لازم بذکر است امتحانات و کتب به زبان انگلیسی ارائه می شود ولی اساتید سره کلاس به زبان پرتغالی صحبت می کنند. این نکته بدین معناست که افراد می توانند فقط با دانش زبان انگلیسی مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند.

موسسه ی آریانا پارس با برگزاری دوره های کوتاه مدت زبان انگلیسی شما را در راستای اخذ نمره مناسب در آزمون آیلتس یاری می رساند.

نکته حائز اهمیت، کمک هزینه هایی که دولت برای دانشجویان در نظر گرفته است. بصورت معمول به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار در ماه پرداخت می شود و برای دانشجویان مقطع دکترا حقوقی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰در نظر گرفته شده است.

موسسه ی مهاجرتی آریانا پارس با استفاده از وکلای دادگستری ایران و مجرب به قوانین حقوق بین الملل شما را در راستای اخذ پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی برزیل یاری می رساند.

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

arrow up