راه های مختلفی برای مهاجرت به کشور روسیه وجود دارد مانند مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری وجود دارد و یکی از روش هایی که افراد برای مهاجرت به روسیه به آن متمسک می شوند خریدن ملک در روسیه است. مهاجرت به کشور روسیه در سال ۲۰۲۱  متقاضیان زیادی را به خود جذب کرد.

کشور روسیه یکی از پهناورترین کشورهایی است که در سطح جهانی وجود دارد. افراد برای سرمایه گذاری در این کشور می توانند ملکی خریداری کنند و سپس به این کشور مهاجرت کنند.

شرایط خرید ملک در روسیه

مهاجرت به روسیه از طریق خریدن ملک یکی از بهترین راه هایی است جهت گرفتن اقامت در روسیه. مالیاتی که در این کشور گرفته می شود خیلی کمتر از مالیات هایی است که در کشورهای اروپایی گرفته می شود. قیمت مسکن در  کشور روسیه ارزان است.

کشور روسیه جزء امن ترین کشورهایی است که در قاره اروپا وجود دارد. افرادی که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند باید بدانند که مالک مسکن فقط ۱ نفر می تواند باشد. مسکن تنها به نام خریدار ثبت می گردد.

خرید ملک در روسیه

خریدن آپارتمان در کشور روسیه

مهاجرت به کشور روسیه از طریق خریدن ملک له صورت های مختلفی است. یکی از این روش خریدن، خرید آپارتمان است.خرید آپارتمان در این کشور بستگی به نوع آپارتمان متفاوت است

در کشور روسیه انواع مختلف آپارتمان هایی لوکس، آپارتمان های متوسط بازسازی شده وجود دارد. اشخاص هر کدام می خواهند می توانند انتخاب کنند.

اجاره های ثابتی که اشخاص می پردازند شامل هزینه آب، برق، گاز، وسایل گرمایشی و تلفن است، اگر قیمت مسکن بالا رفت ممکن است هزینه های اجاره مسکن هم بالا برود.

اجاره نامه های مسکن حتما باید به صورت کتبی نگاشته شود . این اجاره نامه ها به وسیله صاحب ملک و متقاضی امضاء بشود.

در قراردادهایی که بسته می شود تا زمان خاصی فردی که مسکن را اجاره کرده می تواند قرار داد را لغو کند ولی قبل از لغو باید به اطلاع طرف دیگر برساند. او باید ۱ تا ۳ ماه پیش از لغو قرار داد به صاحب ملک اطلاع بدهد.

در کشور روسیه اجاره های مسکن به صورت ماهانه یا ۳ ماهه پرداخت می شوند.

هزینه های مسکن در روسیه

اشخاصی که مهاجرت به کشور روسیه از طریق خریدن ملک را انتخاب کردند باید از هزینه های مسکن و زندگی اطلاعات کافی به دست آورند. این هزینه ها مانند هزینه های مسکن، زندگی و تحصیل و…است. این هزینه ها برای هر شخص با توجه به نوع انتخابش و طرز زندگی اش متفاوت است. دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند با ارائه کارت دانشجویی از مزایایی برای کمتر شدن هزینه زندگی می توانند استفاده کنند. هزینه های زندگی در برخی از شهر ها از شهر مسکو ارزان تر هستند. هزینه های زندگی در شهر سن پترزبورگ و شهر ولگا گراد کمتر است. برای کسانی که می خواهند هزینه کمتری بپردازند می توانند این دو شهر را انتخاب کنند.

مزایای خرید ملک در روسیه و اقامت

در کشور روسیه مالیات بسیار کم است. افراد می توانند با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در بهترین منطقه این کشور مسکن بخرند.

افراد مهاجرت  کردن به کشور روسیه به وسیله خریدن ملک می تواننند اقامت کشور روسیه را اخذ کنند.

آنها بعد از گذشتن زمانی خاص و رعایت کردن قوانین و شرایط لحاظ شده پاسپورت این کشور را اخذ می کنند. در کشور روسیه امکان تحصیل در مدرسه ها به صورت رایگان است.

بنابراین افراد قبل از مهاجرت به کشور روسیه از طریق خریدن ملک اقدام کنند باید اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنند

نکات مهم جهت مهاجرت به روسیه به وسیله خریدن ملک

دولت روسیه  قوانین خاصی در مورد سرمایه گذاری و جمعیت  در روسیه لحاظ کرده است. این کشور قانونی برای سرمایه گذاران خارجی لحاظ کرده اند. به این اشخاص زمین های رایگان و بدون مالیات تعلق می گیرد.

 قیمت خریدن ملک و اخذ اقامت در کشور روسیه  با توجه به ساخت و ساز حضور سرمایه گذاران در وضعیت مناسبی قرار می گیرد.

بنابراین بهتر است افراد قبل از اقدام به مهاجرت به روسیه از ظریق خرید ملک اطلاعاتی در مورد این کشور به دست اورند. بدین صورت آنها با خیال راحت تر می توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند.

شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات کامل در این زمینه به موسسه آریانا پارس در این زمینه مراجعه کنید.

موسسه آریانا پارس دارای افراد مجربی هستند که می توانند شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند. بدین وسیله شما می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهاجرت به کشور روسیه از طریق خریدن ملک مهاجرت به کشور روسیه از طریق خریدن ملک مهاجرت به کشور روسیه از طریق خریدن ملک مهاجرت به کشور روسیه از طریق خریدن ملک مهاجرت به کشور روسیه از طریق خریدن ملک

شبکه های اجتماعی

arrow up