مهاجرت پرستار به امارت

یکی از شغلهای پرطرفدار در هر کشوری، شغل پرستاری می باشد که به دلیل اهمیت بالا همیشه بازار کار خوبی در کشورهای خارجی از جمله کشورهای پیشرفته داشته است. از این رو سالانه پرستاران بسیاری قصد مهاجرت کاری به کشورهایی با شرایط بهتر را داند.

با نگاهی گذرا به خبرها، مهاجرت پرستاران به امارت این روزها بسیار مطرح شده است. کشور امارات در جنوب غربی قاره آسیا واقع شده و شهرهای مهم آن دبی، شارجه، عجمان، می باشند و زبان های عربی و انگلیسی در این کشور بخصوص در شهر دبی شما به دانستن زبان انگلیسی نیاز دارید.

پرستاران عزیز موسسه آریاناپارس می تواند شما را در مدت زمان کوتاه به سطح انگلیسی قابل قبولی برای مهاجرت به امارات آماده کند. کشور های بسیاری از جمله، آمریکا، کانادا، استرالیا همیشه آماده پذرش پرستاران به کشورشان بوده اند، حال آنکه کشور امارات شرایط آسانتری را در مقایسه با آنها در نظر گرفته است که مراحل انجام این کار به شرح زیر می باشد که به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرد.

۱. Job offer یا پیشنهاد کاری

درخواستی که کارفرما از یک کشور خارجی ( که در اینجا منظور کشور امارات می باشد ) برای فرد داوطلب فرستاده و از او دعوت به کار می شود. این درخواست می بایست در سربرگ مهر شده و مکتوب ارائه شود و با داشتن این سند، کارفرما مراحل اخذ ویزا را آغاز می کند و به این صورت فرد داوطلب دارای اسپانسر می شود.

۲. Sponsor اسپانسر

هنگامی که کارفرما مراحل اخذ ویزا را آغاز می کند. اداره مهاجرت امارت برای تایید اطلاعات دریافت شده با داوطلب ( متقاضی) کار در امارت تماس می گیرند و همچنین در مورد صحت تمایل شرکت برای اسپانسری از داوطلبان می پرسند.

امارات,امارات,امارات

۳. اخذ کارت بهداشت

یکی از مراحل پر اهمیت برای کار در هر کشوری علی الخصوص کشور امارات داشتن کارت بهداشت می باشد. پرستاران متقاضی باید یکسری آزمایشات و معاینات پزشکی را جهت اطمینان از مبتلا نبودن به بیماری هایی مثل ایدز (HIV) ، هپاتیت c و سل انجام دهند. هنگامی که گواهی بهداشت برای داوطلبان صادر شده آنها باید به وازرت بهداشت و خدمات پزشکی جهت ثبت و تایید مراجعه کنند. و در هنگام مراجعه به این وزارت خانه داوطلب می بایست معاینات پزشکی و مدارکی را که در ذیل آمده است، به همراه داشته باشند.

  • دو قطعه عکس ( سایز عکس پاسپورت توصیه می شود )
  • دو نسخه کپی شده از پاسپورت فرد داوطلب

۴. اخذ ویزای کار ( کارت کار)

برای ورود به هر کشوری و شروع به کار در آن کشور هر مهاجرتی نیازمند اخذ ویزای کار می باشد. پرستاران متقاضی کار در امارت و بخصوص شهر دبی می بایست به وزارت کار در دبی مراجعه نمایند و به همراه داشتن مدارک ذیل برایشان الزامی است.

  • یک قطعه عکس ( سایز عکس پاسپورت توصیه می شود )
  • سه نسخه کپی از قرارداد کاری
  • نسخه کپی شده از ویزای ورود به کشور امارت
  • یک نسخه کپی از مجوز کارفرمایی که اسپانسر داوطلب می باشد.

امارات,امارات,امارات

۵. اخذ ویزای اقامت

پس از طی مراحل ذکر شده، متقاضی کار در امارت با داشتن اسناد و مدارک باید به اداره امور اقامتی عمومی و خارجی در دبی مراجعه نماید. در ضمن یادآوری می شود که در این مرحله نیز مدارک شناسایی و ضروری مرتبط با مهاجرت را به همراه داشته باشید.

  • اصل پاسپورت فرد داوطلب کار در امارات
  • اصل مدارک پزشکی یا گواهی بهداشت
  • اصل ویزای ورود به کشور امارات
  • دو قطعه عکس
  • کپی از ویزای کار و یا نسخه پذیرش روند اخذ ویزای کار

مهم ترین اصل در امور مهاجرتی، مقوله اطمینان و اعتماد در همه مقاطع پروسه های مختلف می باشد .موسسه آریاناپارس با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا را فراهم آورده است.

دیدگاه ها

۳۹ پاسخ به “مهاجرت پرستاران به امارت”

  1. Sahel گفت:

    باسلام خدمت شماوتشکرازسایت خوبتون،میخواستم بدونم آیا پیشنهاادکاریااستخدام ازسوی کشورهای عربی به اینکه بنده مدرک پرستاری ام رو ازکجاگرفتم ربطی داره ،برای مثال مدرک دانشگاه آزادباملی فرقی داره،یاینکه فقط مدرک پرستاری وسابقه کار وبقیه ی شرایط رو داشته باشی کافیه ؟ممنون میشم پاسخ بدین

  2. سعید گفت:

    سلام من از سال ۹۴مدرک پرستاری دارم ولی زیاد کار نکردم الان میتونم واسه کشورای عربی ویزای کار بگیرم .ولی کارم خیلی خوبه والان سر پرستار هستم .

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      شما با دریافت جاب آفر می توانید برای ویزای کاری کشورای عربی اقدام نمایید.

  3. صام گفت:

    سلام خسته نباشیدمن وهمسرم نرس هستیم میخاستم ببینم کسایی هستن که الان رفته باشن دبی ماباهاشون صحبت کنیم راجع ب شرایط اونجا تایه تصمیم بگیریم

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      معمولا کشورهای عربی مثل دبی خیلی سخت به ایرانیها ویزای کار می دهند.

  4. اعظم گفت:

    سلام من اعظم الان ۱۴سال سابقه کار در اورژانس را دارم در حال حاضر دوسال هست سرپرستار میباشم میخواستم بدونم چطور میتونم با توجه به شغلم کار در امارت پیدا کنم

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      شما با دریافت جاب آفر و یا پیشنهاد شغلی می توانید برای کشور امارات اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

arrow up