شرایط دریافت ویزای توریستی اتریش

اتریش کشوری سرسبز و ثروتمند در اروپای مرکزی است. جاذبه های متعدد گردشگری در این کشور باعث گردیده سالانه افراد بسیاری با اخذ ویزای توریستی اتریش به این کشور سفر نمایند. اتریش هرساله میزبان برترین مراسم و فستیوال ها در زمینه موسیقی کلاسیک در سطح جهان است. از این رو این کشور مهد موسیقی جهان به شمار می آید.

اتریش از جمله کشورهای عضو پیمان شینگن و اتحادیه اروپا می باشد. از این رو با اخذ ویزای توریستی اتریش می توانید از کلیه کشورهای حوزه شینگن بازدید نمایید. مدت اعتبار این نوع ویزا ۹۰ روز می باشد و صرفاً جهت گردشگری و اقامت کوتاه مدت در این کشور صادر می گردد. توجه داشته باشید به واسطه اخذ ویزای توریستی اتریش اجازه کار یا تحصیل در اتریش را نخواهید داشت.

اتریش,اتریش,اتریش

انواع ویزای توریستی اتریش

برای دریافت ویزای توریستی اتریش روش های گوناگونی وجود دارد، از این رو این نوع ویزا با عناوین مختلفی صادر می گردد. شما می توانید با توجه به هدف خود از سفر به این کشور و ارائه مدارک لازم برای ویزای توریستی اتریش اقدام نمایید.

انواع ویزای توریستی اتریش عبارتند از:

  • گردشگری
  • بازدید از افراد خانواده
  • شرکت در همایش یا سمینار
  • تجاری
  • درمانی

گردشگری

اتریش دارای تاریخچه و فرهنگ غنی، مناظر زیبا و سنت های منحصر به فرد است. این کشور به همراه سوئیس به پایتخت ورزش های زمستانی شهرت فراوان دارد. از این رو اتریش همواره برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی خصوصاً اسکی مقصد هیجان انگیزی به شمار می آید، این امر باعث گردیده در فصل زمستان مناطق کوهستانی این کشور مانند تابستان مملو از گردشگر باشد.

گذشته از این جاذبه های گردشگری بی نظیر این کشور نظیر موزه های لوکس، اماکن تفریحی، مناظر طبیعی و … سبب گردیده هر ساله گردشگران برای دریافت ویزای توریستی اتریش و سفر به این کشور اقدام نمایند.

بازدید از افراد خانواده

در صورتی که افراد خانواده شما مقیم کشور اتریش می باشند از شانس بالایی برای دریافت ویزای توریستی این کشور برخوردار هستید. شما می توانید با دریافت دعوتنامه از افراد خانواده خود و تهیه دیگر مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت برای دریافت ویزای توریستی اتریش و سفر به این کشور اقدام نمایید.

شرکت در همایش یا سمینار

اتریش کشور توسعه یافته و پیشرفته در عرصه های گوناگون می باشد. از این رو پایتخت این کشور شهر وین سالانه میزبان همایش ها و سمینارهای فراوانی در زمینه های مختلف نظیر تجهیزات پزشکی، مدیریت، اقتصاد، مهندسی و … می باشد. افراد متقاضی برای شرکت در اینگونه مراسم به منظور ارتقاء سطح علمی و تخصصی خود با دریافت دعوتنامه از ارگان یا سازمان برگزار کننده می توانند جهت دریافت ویزای توریستی اتریش و سفر به این کشور اقدام نمایید.

تجاری

اتریش از استانداردهای بسیار بالایی در زمینه های اقتصادی، رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی برخوردار است. این کشور همواره بین ۲۰ کشور برتر جهان از لحاظ اقتصادی قرار دارد، جنبش های کارگری بسیاری در اتریش وجود دارد که با فعالیت خود تاثیرات قابل توجهی بر سیاست های دولت به نفع کارگران داشته اند.

به واسطه خصوصی سازی بسیاری از نهادهای اقتصادی و اجرایی بسترهای مناسبی جهت انجام فعالیت های تجاری فراهم گردیده، از این رو سالانه افراد بسیاری با اخذ ویزای توریستی اتریش به منظور ارزیابی شرایط برای راه اندازی کسب و کار و بدست آوردن موقعیت های شغلی مناسب برای کار در اتریش سفر می نمایند.

درمانی

اتریش با بهره گیری از تجهیزات و فن آوری مدرن در زمینه ارائه خدمات درمانی و اساتید برجسته پزشکی به عنوان بیمارستان اروپا شناخته شده است. این کشور به همراه آلمان از قدرتمندترین کشورها در رابطه با ارائه خدمات درمانی و پزشکی می باشند. از این رو سالانه بیماران بسیاری از سرتاسر جهان به منظور انجام مراحل درمانی خود با ارائه مدارک پزشکی و تمکن مالی جهت پرداخت هزینه های درمان اقدام به اخذ ویزای توریستی اتریش و سفر به این کشور می نماید.

اتریش,اتریش,اتریش

مراحل اخذ ویزای توریستی اتریش

اولین قدم برای گرفتن ویزای توریستی اتریش دریافت وقت سفارت این کشور است. برای انجام این امر می توانید با مراجعه به سایت رسمی سفارت اتریش با تکمیل فرم تقاضای ویزا و پرداخت هزینه مربوطه اقدام نمایید. پس از دریافت وقت سفارت موظف به تهیه و ترجمه مدارک لازم جهت ارائه به سفارت در زمان تعین شده هستید، توجه داشته باشید کلیه مدارک می بایست به زبان آلمانی ترجمه گردد.

آدرس سفارت اتریش در ایران: خیابان باهنر (نیاوران)، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۶ الی ۸

سایت رسمی سفارت اتریش: www.bmeia.gv.at/fa/oeb-teheran

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی اتریش

برای اخذ ویزای توریستی اتریش ملزم به ارائه مدارکی هستید که اثبات کند پس از سفر به اتریش و اقامت کوتاه مدت در این کشور قصد برگشت به کشور مبداء را دارید. نوع ویزای درخواستی از سوی شما تعین کننده مدارکی است که در زمان مراجعه حضوری به سفارت می بایست ارائه دهید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی اتریش عبارتند از:

  • مدارک شناسایی (کارت ملی، شناسنامه)
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • گواهی شغلی یا تحصیلی
  • گردش حساب بانکی و تمکن مالی
  • سند مالکیت (به نام فرد متقاضی)
  • وضعیت تاهل
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • مدارک اقامتی (واچر هتل)

اتریش,اتریش,اتریش

هزینه های اقامت اتریش

بدون شک یکی از مهم ترین دغدغه های گردشگران هزینه های سفر است. برای تجربه سفری به یاد ماندنی و کم هزینه برنامه ریزی مالی مناسب و پیش بینی هزینه های احتمالی قبل از سفر الزامی است.

هزینه سفر هوایی

برای تهیه تیکت با قیمت مناسب و خدمات مطلوب به مواردی نظیر کلاس پرواز، زمان سفر و مقصد باید توجه داشت این عوامل نقش مهمی در تعین قیمت تیکت از سوی ایرلاین ها دارند. در حال حاضر ارزانترین تیکت رفت و برگشت به اتریش ۵۵۰ یورو و گرانترین تیکت حدود ۲۲۰۰ یورو می باشد.

هزینه اقامت

هزینه اقامت در هاستل ها، هتل ها و شهرهای اتریش بسیار متفاوت است. اتریش از جمله کشورهایی است که در تمام طول سال میزبان گردشگران فراوانی می باشد، از این رو مراکز اقامتی این کشور برای جذب هرچه بیشتر گردشگران خدمات متنوعی ارائه می دهند. در حال حاضر هزینه اقامت برای یک شب در هتل های اتریش به طور میانگین به شرح ذیل است.

  • هتل های ۳ ستاره از ۵۰ یورو
  • هتل های ۴ ستاره از ۸۵ یورو
  • هتل های ۵ ستاره از ۱۲۰ یورو

هزینه وعده غذایی

کشور اتریش از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است. مردم این کشور علاقه فراوانی به صرف غذا در کافه ها و رستوران های اتریش دارند، هزینه یک وعده غذایی در شهرها و رستوران های کشور اتریش بسته به درجه و کیفیت رستوران بسیار متفاوت خواهد بود. به طور کلی هزینه صرف غذا در یک ستوران معمولی در این کشور بین ۹ الی ۷۰ یورو خواهد بود.

اتریش,اتریش,اتریش

بهترین شهر برای دریافت ویزای توریستی اتریش برای ایرانیان

کشور اتریش از ۹ ایالت تشکیل شده که هر ایالت به شهرها و ناحیه های متعددی تقسیم می شوند. کلیه شهرها و مناطق اتریش مملو از مناظر طبیعی زیبا و جاذبه های متعدد گردشگری نظیر موزها، اماکن تفریحی، بناهای تاریخی و … می باشد، که از مشهورترین آنها می توان به شهرهای وین، گراتس و لینتس اشاره نمود.

وین

وین بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر اتریش و پایتخت این کشور به شمار می آید. این شهر زادگاه آهنگسازان مشهور و بزرگان موسیقی جهان می باشد، ارکستر فیلارمونیک وین معروف ترین ارکستر جهان است که چندین نسل در آن می نوازند از این رو وین به پایتخت موسیقی جهان شهرت بسیار دارد. گذشته از این وین دارای جاذبه های گردشگری متعددی نظیر موزه های لوکس که برترین آثار هنری و تاریخی اروپا را به نمایش می گذارند و اماکن تفریحی فوق العاده می باشد. از این رو سالانه بیش از ۱۰ میلیون گردشگر از این شهر بازدید می نمایند.

گراتس

گراتس دومین شهر بزرگ اتریش پس از وین و پایتخت استان اشتایر مارک است. این شهر سالانه میزبان صدها رویداد و فستیوال هنری و فرهنگی است، از این رو به پایتخت فرهنگی اتریش شهرت دارد. معماری مدرن در کنار قدمت و آثار فاخر سبک رنسانس نمای حیرت انگیزی از این شهر ارائه می دهد، از این رو گردشگران بسیاری در طی سال از این شهر بازدید می نمایند.

لینتس

لینتس سومین شهر بزرگ و پرجمعیت اتریش محسوب می گردد که توسط رومیان بنا گردیده. آدولف هیتلر پیشوای نازی آلمان دوران کودکی و نوجوانی خود را در این شهر سپری نمود، همچنین موتزارت اسطوره موسیقی جهان در لینتس زندگی می کرد و در حال حاضر محل سکونت او به موزه تبدیل گردیده. از این رو سالانه افراد بسیاری به منظور گردشگری به این کشور سفر می نمایند.

لینک منبع: Terms of obtaining an Austrian tourist visa

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۵۱ پاسخ به “ویزای توریستی اتریش”

    1. Fateme گفت:

      سلام همسرم قصد ویزای توریستی اتریش رو دارن. ایشون مدت ۶ ماه از استرالیا اومدن و حسابشون گردش مالی خوبی نداره و فقط ۱ ماه گردش داره و حدود ۱۵۰ میلیون و اینکه ایشون مجوز موسسه اموزشیشون رو که فعال هم هست رو دارن و اینکه من و دخترمم در ایران خواهیم موند میخ‌استم بدونم بدون دعوتنامه و نداشتن گردش ۳ ماهه شانسشون چقدر هست؟ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای توریستی اتریش با توجه به این که همسرتون مدتی در استرالیا بودن و برگشتن چه به صورت تحصیلی رفته باشن چه توریستی، و با توجه به اینکه دعوتنامه و گردش ۳ ماه را ندارند باید شانسشون رو امتحان کنند احتمال ۷۰% می تونن ویزا بگیرند.

    2. مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      برای ویزای توریستی اتریش شما نیازمند داشتن سند ملکیت, گردش مالی, گواهی اشتغال به کار یا تحصیل و….. می باشد.

    3. علی گفت:

      سلام من اتریش میخوام برای پناهندگی باتور اتریش برم قبل گرفتن تورمدارکش مثله سندمالکیت یاگردش حساب خوب ۲۰میلیون خوبه
      یعنی میشه با۲۰میلیون قبول کنن توروخداسریع جواب بدین

      • آریانا پارس گفت:

        سلام دوست عزیز / اخذ ویزای توریستی در صورتی شانس بالایی دارد که اول از همه شما دعوت نامه داشته باشید ، سند مالکیت ، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل، حساب بانکی یا گردش حساب ، سابقه سفر به شینگن از جمله این مدارک برای اثبات برگشت به کشور .در صورت کل مدارکی که سفارت برای وصیقه ازشما میگید شاید شما مجبور بکند که اصلا برگردید و نتوانید اعلام پناهندگی کنید . برای زندگی و کار در اتریش بهتر است از نوع ویزا های اقامتی اقدام نمایید.

    4. لیدا زاهدی گفت:

      با عرض سلام

      هفته گذشته سفری به اتریش داشتیم ( ویزای شینگن اتریش به مدت ۱۱ روز ) . متاسفانه تصور می کردیم که مدت زمان ویزای ما ۲۶ روز است ؛ در صورتی که در مدت زمان ۲۶ روز ؛ ما اجازه ۱۱ روز اقامت داشتیم ( ویزای ۱۱ روزه ) . و با توجه به این اشتباه ؛ توری که انتخاب کرده بودیم ۱۳ روزه بود ؛ یعنی ۲ روز بیشتر از زمان ویزایمان و این موضوع را زمانی متوجه شدیم که پلیس فرودگاه اتریش به ما تذکر داد . خوشبختانه به ما اجازه خروج داد ؛ اما گفت که برای دفعه بعد باید ۵۰۰ یورو جریمه بپردازیم .
      سوالم این است :‌
      ۱- آیا این مسئله می تواند تاثیر بدی در گرفتن ویزای شینگن بعدی داشته باشد ؟ ( که البته بنظر میرسد که پاسخ مثبت باشد )
      ۲- آیا این جریمه فقط برای ویزای شینگن بعدی باید پرداخت شود یا اینکه برای هر کشور اروپایی دیگر نیز صدق می کند ؟ مثلا اگر فقط قصد سفر به کشور سنگاپور را داشته باشیم ؛ باز هم نیاز به پرداخت این جریمه هست یا خیر ؟

      بسیار ممنونم از پاسخ شما
      با احترام

      • آریانا پارس گفت:

        سلام خدمت شما دوست عزیز /
        مسئله جریمه شدن و تاثیر منفی در ویزای بعدی در صورتی که شما مجددا برای اتریش اقدام فرمایید. و اصلا ربطی به ویزای توریستی سنگاپور نداره . جریمه پرداخت مجدد شما نیز در صوزتی است که شما بیشتر از موعد ویزا در ان کشور باشید .برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

    5. Farnaz گفت:

      سلام من ۲۰سالمه و میخوام با مامانم برای سفر توریستی برای۷روز به اتریش بریم من دانشجو هستم ومامانم هم فرهنگی(معلم)است اگر من بلیط رفت و برگشت و برگه ی رزرو هتل و گواهی اشتغال به تحصیل خودم و اشتغال به کار مادرم و برگه ی گردش حساب و باقی مانده حساب ساپورتر(پدر مادرم ساپورتر ما است) رو به سفارت تحویل بدیم آیا شانسی برای گرفتن ویزا داریم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        علاوه بر این مواردی که فرمودید دلیل سفر و سابقه سفرهایتان هم بر صدور ویزای توریستی تاثیر گذار است.
        برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید:
        https://arianaabroad.com/

    6. علی گفت:

      سلام من برای ۲۴ آبان نوبت مصاحبه دارم برای ویزای توریستی دعوت نامه دارم از طرف خاله ام خواستم بدونم فرم دعوت نامه ایی من ندارم فقط یه شماره به من داده که با اون شماره وقت ملاقات گرفتم فرم خاصی لازمه بفرستن برام ؟ دعوت نامه ۳ ماه فرستاده ولی تاریخ مشخص نکرده من تاریخ دست خودمه کی برم و کی بیام که بزنم تو فرم مصاحبه ؟ لازمه مدارک رو زودتر از وقت ملاقات ببرم سفارت یا همون زمان ملاقات کافیه همه مدارک رو ببرم ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        مدارک را باید همان زمان موعد ملاقات ببرید . احتمالا دعوت نامه مستقیم به خود سفارت داده شده و با همان کد وقت مصاحبه بگیرید تا زمان را برای شما تعیین کنند

    7. مهتاب گفت:

      روزتون بخیر
      مدارک ارائه شده باید دارای مهر دادگستری باشد ؟

    8. علی گفت:

      سلام. من بازنشسته بیمه آینده ساز هستم از فروردین ۹۶ این مدرک بعنوان گواهی اشتغال به کار به سفارت ارایه شود فیش حقوق بازنشستگی ماهانه ام و هم ارایه شود سند ملکی دارم گردش حساب بانکی مدت دار خوب هم دارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای توریستی اتریش داشتن دعوت نامه خصوصا از خانواده درجه یک الزامیست . بدون دعوت نامه تقریبا شانسی ندارید

    9. a.s گفت:

      بدون دعوت نامه چگونه اقدام کنم؟؟
      من بقیه مدارک را دارم و یک ویزای شینگن از فرانسه داشته ام.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اخذ ویزای توریستی اتریش بدون دعوتنامه بسیار شانس پایین داشته و امکان آن را زیر ۲۰ درصد میآورد . بقیه مدارک از الزامات گرفتن ویزای توریستی میباشد

    10. علی گفت:

      با تشکر از راهنمایی شما .از زمان شروع اقدام برای ارسال دعوتنامه از اتریش تا اکی شدن ویزا حدودا چه مدت طول میکشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بستگی به شرایط داره شاید تا ۴ ماه یا بیشتر شاید هم به فاصله یک هفته ولی عموما زمان زیادی نخواهد برد

    11. علی گفت:

      سلام. دایی بنده در کشور اتریش اقامت دارند و اونجا کارمند رسمی هستند و از نظر مالی وضعیت خوبی دارن.میخواستم بدونم بنده به اتفاق همسرم میتونیم توریستی به اتریش واسه ۲ یا ۳ هفته بریم ؟ از مدت زمان اقدام واسه دعوتنامه از اتریش تا رفتن ما به اونجا چند وقت زمان نیاز داره ؟ ضمنا بنده کارمند رسمی میباشم . چه شرایط دیگری باید داشته باشم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. برای دریافت ویزای توریستی باید مدارک کلی مانند سند مالکیت، گواهی اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل، حساب بانکی مناسب، سوابق مسافرت و دلیل قانع کننده مناسب برای ورود به کشور مقصد داشته باشید. با توجه به اینکه داشتن دعوتنامه دلیل قانع کننده مناسبی برای ورود به یک کشور است، شما اگر مابقی مدارک خود را به درستی تهیه نمایید می توانید با شانس بالایی ویزای توریستی اتریش را دریافت کنید.

    12. زینب گفت:

      سلام من پذیرش کنفرانس در اتریش دارم. با خواهرم قصد سفر دارم. آیا یک حساب ۴۰-۵۰ میلیونی برای هردو کافیه یا باید دو حساب داشته باشیم؟ درضمن آیا میتوان برای سفر اول از اتریش اقدام کرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای حساب مالی نیاز است ۲ حساب ۴۰ میلیون تومانی داشته باشید.

    13. AVG گفت:

      سلام من دعوتنامه و گواهی اشتغال به کار دارم حقوق ماهیانهام هم ۴.۵ میلیون هست که هر ماه به حسابم واریز میشه آیا نیاز به گردش مالی بیشتر دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. به صورت کلی مدارک زیر را برای ویزای توریستی احتیاج دارید: سند مالکیت، گواهی اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل، حساب بانکی مناسب، شرایط تأهل، سوابق مسافرت، دلیل قانع کننده برای آفیسر ویزا که دلیل ورود شما به آن کشور را توضیح دهد. شرایط شما برای ویزای توریستی اتریش مناسب است. باید پرونده خود را به لحاظ موارد فوق الذکر تقویت نمایید تا شانس دریافت ویزای شما بالاتر رود.

    14. فرهاد گفت:

      سلام من و خانمم قصد مسافرت توریستی به کشورهای حوزه شینگن رو داریم وقت از سفارت اتریش گرفته ام آیا میتونم دعوتنامه از کشور آلمان در سفارت اتریش ارائه بدم؟

    15. Morteza گفت:

      خیلی ممنون که به سوالم پاسخ دادید

    16. نسرين گفت:

      سلام،١-شروع به ثبت شرکت دراتریش چه نوع أقامتی نیاز دارد آیا با ویزای توریستی امکان پذیر است. ٢-برای سفر به اتریش برای ثبت شرکت ،نزد أفسر سفارت درخواست ویزای توریستی روباید مطرح کرد یا قصد ازسفر رو که ثبت شرکت هست عنوان کنم.

    17. شهرام گفت:

      برای اقامت در اتریش مشاوره می خواهم

      • آریانا پارس گفت:

        برای اقامت در کشور اتریش میتوانید از روشهای مختلفی از قبیل سرمایه گذاری،کاری،ثبت شرکت و یا تحصیلی اقدام کنید اما از طریق توریستی نمیتوانید اقامت یک کشور را دریافت کنید

    18. Morteza گفت:

      سلام من یک دوستی دارم تو کشور اتریش هست ایشون ایرانی نیست افغانی هست حالا قرار هست برای من دعوت نامه بفرسته ایا میتونه بفرسته و اگه این کارو تونست انجام بده ایا برای شخص هزینه داره فرستادن دعوت نامه و بفرمایید که با داشتن دعوت نامه دیگه چه مدارکی میخواد برای اخذ ویزا سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.فرستادن دعوت نامه هزینه ندارد.و داشتن سند ملکی و گردش مالی خوب شانستان را خیلی بالا می برد

    19. آتین گفت:

      سلام من برادرم اتریش هستش.خودم دانشجوی دکترا در ایران هستم.حساب بانکی بالایی ندارم.واسه ی مدت کوتاه میتونم حسابم رو پر کنم که ی گردش حساب واسه سفارت بگیرم؟؟؟یا ی مدت طولانی باید حساب داشته باشم؟

    20. محمد رضا حمیدی گفت:

      خوب

    21. سینا گفت:

      سلام
      من برای شرکت در یک دوره آموزشی دو هفته ای ۲۰ مارچ قصد سفر به وین دارم مدارک و گردش مالی خوب و تکمیل هستند ولی وقت سفارت ۹ مارچ تعیین شده که خیلی نزدیکه! لطفا راهنمایی کنید برای افزایش شانس اخذ ویزا چیکار باید کرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشوراتریش نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    22. حامد سعیدی گفت:

      سلام من کارمند رسمی شرکت سایپا هستم و آپارتمانی در تهران دارم و ۴۵ میلیون پول تو حساب بانکیم دارم و میخوام با همسر و پسر۲ سالم برای ۲ هفته توریستی به اتریش بریم در ضمن دوستی در اتریش داریم که اقامت دا،م داره و در یک شرکت معتبر اتریشی کار میکنه و عکسهای پاسپورتامونو فرستادیم تا برامون دعوتنامه بفرسته که گفتن فقط برای خانواده درجه یک میتونن دعوتنامه بفرستن آیا با این شرایط و بدون دعوتنامه من میتونم برای ویزای توریستی اتریش اقدام کنم یا حتما باید از طرف دوستمون دعوتنامه فرستاده بشه؟
      با تشکر.

    23. جمشیدی گفت:

      سلام. من به همراه پدرم قصد گرفتن ویزای اتریش را دارم.من ۱۸ ساله ام و هنوز دانش آموزم اما پدرم میتواند مدارکی را که ذکر کرده اید ارایه دهد.در ضمن مادر و خواهرم هم در ایران میمانند.با این شرایط آیا میتوانیم برای اخذ ویزا اقدام کنیم؟

    24. بهناز گفت:

      سلام
      آیا برای ردخواست ویزای توریستی از سفارت اتریش ارایه دعوت نامه الزامیست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام بله.شما برای اقدام برای اخذ ویزای توریستی اتریش حتما نیاز به اخذ دعوت نامه الکترونیکی از شخص و یا یک سازمان معتبر هستید

    25. آناهیتا گفت:

      سلام، من ۲۴ سالم هست میخوام برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه برم اتریش،‌گفتند که باید ویزای توریستی بگیرم.میخوام درخواست ویزای ۱۵ روزه بدهم حدود ۲۰ میلیون تومان تو حسابم هست که گردش خیلی کمی داره… الان هم در یک شرکتی به صورت غیر رسمی (بیمه نیستم) دارم کار میکنم .
      با این شرایط میتونم اقدامی کنم؟ اگر به شما این کار رو واگذار کنم چقدر هزینه دارد؟ ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای توریستی شما باید مدارکی دال بر برگشت خود داشته باشید که بتواند افیسر ویزا را قانع کند که شما قصد برگشت دارید.
        این مدارک شامل سند ملک ، گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی اشتغال به کار و گردش مالی می باشد .
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    26. مجید طاهرپور گفت:

      سلام… من تا الان ویزایی هیچ کشوری رو نگرفتم.. جهت اخذ ویزای توریستی اتریش حتما سند ملکیت باید داشته باشم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور اتریش نیازمند داشتن دعوت نامه ،گواهی اشتغال به کار یا تحصیل و گردش مالی خوب می باشید.

    27. رویا محمدزاده گفت:

      سلام ویزای توریستی واسه سفر به اتریش سنم۲۴ ساله تابحال هیچ اقدامی واسه ویزا نکردم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما باید مدارکی را به آفیسر ویزا ارائه دهید که متقاعد شود شما قصد برگشت به کشورتان را دارید.این مدارک شامل گردش مالی،گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکی.اگر هم فردی را در کشور اتریش داشته باشید که برایتان دعوت نامه بفرستد شانس بیشتری در این پروسه دارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up