شرایط دریافت ویزای توریستی دانمارک

Conditions for obtaining a Danish tourist visa

دانمارک با مساحتی بالغ بر ۴۳ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۵/۵ میلیون نفر کوچک ترین کشور منطقه اسکاندیناوی به شمار می آید که در شمال قاره اروپا واقع گردیده. دانمارک از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد، از این رو با اخذ ویزای توریستی دانمارک به راحتی اجازه تردد و بازدید از کلیه کشورهای حوزه شینگن را خواهید داشت. دانمارک از اعضای اصلی و موسس سازمان ملل و ناتو محسوب می شود.

از لحاظ کم بودن اختلاف درآمد بین اقشار مختلف جامعه دانمارک رتبه اول در جهان را دارد. این کشور از حیث درآمد سرانه در رتبه هفتم جهان قرار دارد و طبق بررسی های انجام شده مردم دانمارک شادترین مردم جهان هستند. توجه داشته باشید ویزای توریستی دانمارک صرفاً جهت گردشگری و قامت کوتاه مدت شما در این کشور صادر می گردد و شما به واسطه اخذ این نوع ویزا اجازه کار یا تحصیل در دانمارک را نخواهید داشت.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

انواع ویزای توریستی دانمارک

ویزا توریستی دانمارک با عناوین گوناگونی صادر می گردد. با توجه به نوع ویزای درخواستی و هدف شما از سفر یه دانمارک می توانید با ارائه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی دانمارک و سفر به این کشور اقدام نمایید.

انواع ویزای توریستی دانمارک عبارتند از:

  • گردشگری
  • بازدید از افراد خانواده
  • شرکت در همایش یا سمینار
  • تجاری

گردشگری

دانمارک با بیش از ۴۰۰ جزیره و جاذبه های متعدد تفریحی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی تنوع بسیاری برای گردشگران ایجاد نموده، این کشور در اندازه کوچک و در تنوع غنی است. اکثر مناطق دیدنی و تفریحی این کشور با کمی رانندگی در دسترس می باشد، به هر نقطه از این کشور که سفر کنید چشم انداز زیبای دریا در برابر دیدگان شما قرار دارد. با توجه به این ویژگی ها سالانه افراد بسیاری برای دریافت ویزای توریستی دانمارک و سفر به این کشور اقدام می نمایند.

بازدید از افراد خانواده

در صورتی که افراد خانواده شما مقیم دانمارک می باشند می توانید با دریافت دعوتنامه از این عزیزان و تهیه دیگر مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت برای اخذ ویزای توریستی دانمارک به منظور بازدید از افراد خانواده اقدام نمایید.

شرکت در همایش یا سمینار

دانمارک کشوری توسعه یافته و پیشرفته به شمار می آید. پیشرفت چشمگیر این کشور در زمینه های مختلف خصوصاً در سال های اخیر کاملاً محسوس است. از این رو سالانه همایش ها و سمینارهای بسیاری با رویکرد ارتقاء سطح علمی و تخصصی افراد در این کشور برگزار می گردد. برای شرکت در اینگونه مراسم با دریافت دعوتنامه از سازمان یا ارگان برگزار کننده می توانید جهت اخذ ویزای توریستی دانمارک اقدام نمایید.

تجاری

اقتصاد دانمارک توسعه یافته، متنوع و متکی به صادرات است. صنایع اصلی این کشور نظیر کشتی سازی و حمل و نقل دریایی، داروسازی، تجهیزات الکترونیکی، محصولات کشاورزی و … درآمد اصلی دانمارک را تشکیل می دهند. با توجه به اجرای سیاست ها مالی صحیح و ایجاد بسترهای مناسب جهت سرمایه گذاری و انجام فعالیت های اقتصادی منطقی سالانه افراد بسیاری جهت ارزیابی شرایط برای راه اندازی کسب و کار در دانمارک و بدست آوردن موقعیت های شغلی مناسب با اخذ ویزای توریستی دانمارک به این کشور سفر می نمایند.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

مراحل اخذ ویزای توریستی دانمارک

قدم نخست برای اخذ ویزای توریستی دانمارک دریافت وقت سفارت این کشور می باشد. برای انجام این امر با دریافت و تکمیل فرم تقاضای ویزا و پرداخت هزینه مربوطه می توانید اقدام نمایید. پس از دریافت وقت سفارت ملزم به تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت در زمان مشخص شده هستید.

آدرس سفارت دانمارک در ایران: تهران ، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه هدایت، کوچه دشتی، پلاک ۱

وب سایت رسمی سفارت دانمارک در ایران: http://iran.um.dk/en

مدارک ویزای توریستی دانمارک

برای اخذ ویزای توریستی دانمارک با توجه به نوع ویزای درخواستی از سوی شما ملزم به ارائه مدارک مختلفی هستید. توجه داشته باشید مهم ترین نکته برای دریافت ویزای توریستی دانمارک ارائه مدارکی است که ثابت کند شما قصد بازگشت به کشور مبداء را دارید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی دانمارک عبارتند از:

  • مدارک شناسایی (کارت ملی، شناسنامه)
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • گردش حساب بانکی و تمکن مالی
  • گواهی شغلی یا تحصیلی
  • سند مالکیت (به نام فرد متقاضی)
  • وضعیت تاهل
  • سوابق سفری
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • مدارک اقامتی (واچر هتل)
  • بیمه مسافرتی به ارزش ۳۰۰۰۰ یورو

دانمارک,دانمارک,دانمارک

هزینه ویزای توریستی دانمارک

هزینه های سفر از مهم ترین دغدغه های سفر برای گردشگران است. از پیش نیازهای تجربه سفری خاطره انگیز و در عین حال کم هزینه برنامه ریزی دقیق مالی و پیش بینی هزینه های احتمالی پیش از سفر می باشد.

هزینه سفر هوایی

اعلام قیمت تیکت توسط ایرلاین ها بستگی به عواملی نظیر کلاس پرواز، زمان سفر و مقصد دارد. از این رو با توجه به این موارد می توانید بهترین گزینه از نظر قیمت و کیفیت جهت خرید تیکت را انتخاب نمایید. در حال حاضر ارزانترین تیکت رفت و برگشت به دانمارک به طور میانگین ۷۵۰ یورو و گرانترین تیکت حدود ۲۳۰۰ یورو می باشد.

هزینه اقامت

به واسطه جاذبه های متعدد گردشگری دانمارک سالانه افراد بسیاری با اخذ ویزای توریستی دانمارک به این کشور سفر می کنند. این امر باعث رونق کسب و کار هاستل ها و هتل های این کشور گردیده. در حال حاضر هزینه اقامت دانمارک برای یک شب در هتل های این کشور به طور میانگین به شرح ذیل می باشد.

  • هتل های ۳ ستاره از ۵۰ یورو
  • هتل های ۴ ستاره از ۸۰ یورو
  • هتل های ۵ ستاره از ۱۱۵ یورو

هزینه وعده غذایی

هزینه صرف غذا در شهرها، کافه ها و رستوران های دانمارک بسیار متفاوت است. توجه داشته باشید رستوران های لوکس و هوس انگیز دانمارک هزینه های گزافی برای صرف غذا از شما دریافت خواهند کرد، بهترین گزینه برای صرف غذای مناسب و کم هزینه کافه ها می باشند. در حال حاضر هزینه صرف غذا در یک رستوارن معمولی بین ۱۶ تا ۸۰ یورو می باشد.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

بهترین شهرها برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

دانمارک در جنوبی ترین نقطه حوزه کشورهای اسکاندیناوی قرار دارد در واقع می توان گفت اسکاندیناوی از دانمارک شروع می شود. این کشور همواره مورد توجه گردشگران و حتی مهاجران از سرتاسر جهان می باشد. از مشهورترین شهرهای این کشور می توان به کپنهاگ، آرهوس و آلبورگ اشاره نمود.

کپنهاگ

کپنهاگ بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر دانمارک و پایتخت رنگارنگ این کشور به شمار می آید. بیش از ۹ قرن تاریخ زیر پوست این شهر وجود دارد که در کنار معماری مدرن و خیابان های قرون وسطایی فوق العاده چشم هر بیننده ای را خیره می کند. بقایای بازمانده از قلعه هایی با قدمت ۱۰۰۰ ساله در کنار موزه های لوکس که شاهکارهای نقاشی اروپا را به نمایش می گذارند باعث گردیده هرساله گردشگران بسیاری به منظور تجربه سفری خاطره انگیز و بی نظیر به دانمارک سفر نمایند.

آرهوس

آرهوس دومین شهر بزرگ و پرجمعیت دانمارک پس از کپنهاگ به شمار می آید. این شهر بندرگاه اصلی دانمارک در شرق یوت لاند می باشد که محل اصلی تجارت و حمل و نقل دریایی محسوب می شود، از این رو آرهوس از لحاظ اقتصادی و تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است. گذشته از ویژگی های اقتصادی این شهر آرهوس دارای جاذبه های متعدد گردشگری نظیر موزه های لوکس، اماکن تفریحی، مناظر طبیعی فوق العاده و … می باشد که باعث گردیده هرساله گردشگران بسیاری به منظور بازدید از این شهر به آرهوس سفر نمایند.

آلبورگ

آلبورگ در شمال جزیره یوت لاند قرار دارد. این شهر کوچک از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردار می باشد، دلیل این امر جاذبه های بی شمار آلبورگ مانند بناهای تاریخی، اسکله آلبور، کافه ها و رستوران های لوکس این شهر می باشد. افرادی که اهل شب زنده داری و خوشگذرانی هستند آلبورگ می تواند مقصد فوق العاده ای باشد.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up