اخذ ویزای ماداگاسکار چگونه است؟

ماداگاسکار یک کشور زیبا و جذابی است که اخیرا افراد برای بازدید آن باید اقدام به اخذ ویزای ماداگاسکار نمایند. مهاجران بین المللی می توانند از طرق مختلف مانند مهاجرت استارتاپی، ویزای کار و ….. به این کشور سفر کنند و از دیدن زبیایی های آن لذت ببرند. اگر برای تفریح​​، دیدنی، ملاقات معمولی یا ملاقات با اقوام خود از ماداگاسکار دیدن می کنید، می توانید برای ویزای ماداگاسکار eVisa یا ویزای ماداگاسکار به صورت آنلاین درخواست دهید.

می توانید برای eVisa که یک ویزای یک بار ورود است درخواست دهید یا با ورود به فرودگاه ویزای بازدید کننده ۳۰ ، ۶۰ یا ۹۰ روزه را دریافت کنید. برای اخذ ویزا در فرودگاه، باید یورو، دلار آمریکا یا مالاگاست آریاری پول نقد پرداخت کنید. علاوه بر ویزا، برای ورود به ماداگاسکار باید گذرنامه معتبر حداقل ۶ ماهه و بلیط برگشت یا بعد را ارائه دهید.

  اخذ ویزا,اخذ ویزا,اخذ ویزا

 

اتباع همه کشورها به جز بروندی و فلسطین می توانند به صورت آنلاین برای ویزا اقدام کنند. دو نوع ویزا برای درخواست آنلاین وجود دارد. شما می توانید برای ویزای ۳۰ روزه یا ۶۰ روزه درخواست کنید که برای مدت زمان تعیین شده پس از ورود به ماداگاسکار معتبر خواهد بود. هر دوی این روادیدها فقط برای یک بار ورود امکان پذیر است. بیش از ۲۴۰ کشور واجد شرایط درخواست این ویزا هستند. اگر واجد شرایط هستید، باید مراحل زیر را برای اخذ ویزای ماداگاسکار به صورت آنلاین انجام دهید.

مرحله اول یک فرم آنلاین را پر کنید

برای به دست آوردن eVisa خود باید تمام فیلدهای اطلاعات مورد نیاز را در فرم درخواست ویزا پر کنید. این بدان معناست که شما باید تمام اطلاعات شخصی خود را از جمله صفحه بیوگرافی اسکن شده گذرنامه خود وارد کنید.

مرحله دوم پرداخت هزینه ویزا

بعد از اینکه تمام اطلاعات را به درستی پر کردید، باید هزینه ویزا را بپردازید. این امکان را خواهید داشت که روش پرداخت را انتخاب کرده و صفحه پرداخت امن را پر کنید.

مرحله سوم تأیید پرداخت و اسناد اضافی را دریافت کنید

پس از دریافت هزینه خدمات ویزا و هزینه دولتی، ایمیلی با درخواست اسناد اضافی برای تکمیل درخواست خود دریافت خواهید کرد.

مرحله چهارم تأیید مجوز eVisa ماداگاسکار را دریافت کنید

پس از اتمام تمام مراحل بالا، باید منتظر تأیید eVisa خود باشید. پس از دریافت پاسخ مثبت، eVisa شما از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.

مرحله پنجم eVisa خود را چاپ کرده و مهر کنید

هنگامی که برای مهاجرت استارتاپی یا هر نوع مهاجرت دیگر eVisa خود را دریافت کردید، باید آن را برای سوار شدن به هواپیما چاپ کنید. شما باید آن را در فرودگاه های ماداگاسکار نشان دهید و مأموران مهاجرت ماداگاسکار در فرودگاه مهر می زنند.

اقامت در ماداگاسکار

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای ماداگاسکا

برای درخواست  اخذ ویزای ماداگاسکار، باید مدارک زیر را داشته باشید:

صفحه بیوگرافی گذرنامه شما اسکن شده است.

مدارک اضافی که می توان پس از درخواست شما درخواست کرد.

صفحه بیوگرافی اسکن شده گذرنامه شما باید دو صفحه اول گذرنامه شما باشد. باید رنگی باشد، داده های شما باید قابل رویت و واضح باشد تا خوانده شود. علاوه بر این، گذرنامه شما باید حداقل ۲ صفحه خالی داشته باشد.

برای پرداخت هزینه ویزا، باید کارت اعتباری یا بدهی معتبر (ویزا یا مسترکارت) داشته باشید.

پس از تأیید، یک ایمیل از دولت ماداگاسکار با تمام جزئیات لازم برای eVisa خود دریافت خواهید کرد. شما باید مجوز فرود eVisa را چاپ کرده و به افسر مهاجرت ارائه دهید. ممکن است نسخه های نرم افزاری روی تلفن شما پذیرفته نشوند.

اخذ ویزا,اخذ ویزا,اخذ ویزا

هزینه ویزای ماداگاسکار

هزینه اخذ ویزای ماداگاسکار شامل هزینه دولتی و هزینه خدمات است. فقط می توان به ویزای آنلاین یک روش پرداخت معتبر، کارت اعتباری یا بدهی پرداخت کرد. هزینه معمولی خدمات ۵۹ دلار برای هر متقاضی است.. اگر می خواهید ویزای خود را سریعتر دریافت کنید، می توانید ۷۹ دلار اضافی برای ویزای اضطراری یا ۹۹ دلار اضافی برای ویزای عجله پرداخت کنید.

زمان عادی تحویل ویزا ۳ روز کاری پس از ارائه مدارک است. ویزای اضطراری را می توان در عرض ۱ روز کاری و ویزای سریع را می توان در ۵ ساعت کاری دریافت کرد. علاوه بر این، برای هزینه خدمات شما باید هزینه دولتی پرداخت کنید. برای اتباع همه کشورهای واجد شرایط، این هزینه ۳۷ دلار برای ویزای الکترونیکی ۳۰ روزه ماداگاسکار است. برای همه اتباع کشورهای واجد شرایط به جز افغانستان، چین، بنگلادش، کومور، کنگو، هند، ایران، نپال، پاکستان، سریلانکا، تونس و یمن هزینه ویزای الکترونیکی ۶۰ روزه ماداگاسکار ۴۵ دلار است. هزینه دولت باید در بدو ورود با اولویت بالا در میز eVisa پرداخت شود.

نحوه رسیدن

در صورتی که صاحب eVisa هستید و با هواپیما وارد می شوید، تنها ۸ بندر واجد شرایط در ماداگاسکار وجود دارد. در زیر می توانید لیست کامل فرودگاه ها را مشاهده کنید:

آنتاناناریوو

تواماسینا

تولار ؛

سنت ماری

ماجونگا

فورت دوفین

اگر قصد سفر به ماداگاسکار را دارید و از یک کشور واجد شرایط هستید، می توانید از طریق یک فرایند نسبتا آسان و سریع، برای اخذ ویزای ماداگاسکار آنلاین درخواست دهید. همچنین می توانید با ارائه مدارک و پرداخت هزینه ویزا، ویزای خود را در فرودگاه دریافت کنید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ویزای ماداگاسکار اخذ ویزای ماداگاسکار اخذ ویزای ماداگاسکار اخذ ویزای ماداگاسکار اخذ ویزای ماداگاسکار

شبکه های اجتماعی

arrow up