شرایط اخذ گرین کارت دانمارک

افرادی که برای اخذ گرین کارت دانمارک و کسب جزییات اطلاعات این کشور میخواهند اقدام کنند، با دقت به ادامه مطلب مراجعه کنند.

بسیاری از افراد برای مهاجرت به یک کشور راه کاری را انتخاب می کنند، زیرا ویزای کاری هم طول دوره ی بیشتری دارد و هم درآمد بسیار مناسبی که به همین دلیل است که علاقه مندان به مهاجرت این گزینه را بر می گزینند. حال این سوال به وجود می آید که چرا کار در دانمارک؟

ما برای پاسخی کامل به سوالات شما چنین می گوئیم که:

کشور دانمارک از لحاظ رشد اقتصادی بسیار توانمند بوده و در زمانی که بیشتر کشورهای بزرگ دنیا با رکود اقتصادی مواجه بودند کشور دانمارک توانست جایگاه خود را حفظ کند و همچنان قدرتمند باشد.

ولیکن تنها نکته ای که باعث ضعف این کشور شده کهنسالی کشور دانمارک است، این کهنسالی در امور کاری هم بی تاثیر نبوده و همین هم سبب شده که تقاضای نیروی کاری جوان در کشور دانمارک بالا برود.

کشور دانمارک صدور ویزای کاری را با شرایط خاصی محیا کرده است، این شرایط به شرح زیر است:

۱ داشتن حداقل مدرک فوق لیسانس

۲ داشتن سن کمتر از ۴۰ سال

۳ داشتن مدرک زبان

(قابل توجه عزیزانی که دارای مدرک زبان، آیلتس و تافل نمی باشند:

شما می توانید از طریق موسسه زبان آریاناپارس و با شرکت در دوره های آیلتس که به صورت فوق فشرده و نیمه فشرده که به صورت ۴ ماهه و ۸ ماهه برگزار می شود در سریع ترین زمان ممکن اقدام به دریافت مدرک زبان انگلیسی نمایید.)

۴ داشتن سابقه ی کاری

مجموعه ی این شرایط امتیازی برابر ۱۰۰ را دارد. فردی که تمامی شرایط بالا را داشته باشد می تواند درخواست ویزای ۳ ساله ی کشور دانمارک را بدهد. در صورتی که واجد شرایط اخذ ویزای گرین کارت دانمارک باشد.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

سفارت کشور دانمارک

طول دوره ای که سفارت کشور دانمارک برای دادن ویزای کاری سپری می کند، بین ۴ تا ۶ ماه است. در کل می توان گفت برای گرفتن وقت سفارت تا صدور ویزای گرین کارت دانمارک ۱ سال زمان را در بر دارد.

بعد از صدور ویزای کاری فرد بایستی به کشور دانمارک رفته و آنجا مکانی را برای اسکان مشخص کرده و به پلیس محلی اعلام کند، به این عمل Address Register می گویند که بعد از انجام این کار فرد اصلی می تواند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به کشور دانمارک بیاورد. زمانی که برای سپری شدن این پروسه احتیاج است بین ۱ تا ۳ ماه است.

ذکر این مطلب حائز اهمیت است که به محض ورود فرد متقاضی کار به کشور دانمارک و اقامت ایشان در این کشور، کلاس های رایگان زبان دانمارکی برایش گذاشته شده و می تواند از این کلاس ها استفاده کند. قطعاً با فراگیری زبان دانمارکی پیدا کردن کار در کشور دانمارک بسیار آسان تر خواهد بود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

arrow up