لهستان کشوری است که ثبات اقتصادی خود را در طول بحران مالی اروپا ثابت نگه داشته است و همچنین مکانی می باشد که فرصت های امیدوار کننده ای را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. فضای کسب و کار و همچنین رقابت اقتصادی در طی سال های گذشته رو به بهبود بوده است و اکنون کشور دارای یک اقتصاد موفق، یک بازار بزرگ داخلی، دسترسی به نیروی کار ماهر می باشد و شرایط ایده آلی را برای ثبت شرکت در این کشور را فراهم آورده است.

در این مطلب که توسط گروه تحریریه آریاناپارس تنظیم گشته است به شرایط و قوانین ثبت شرکت در لهستان اشاره شده است. افراد در صورت مطالعه این مقاله قادر خواهند بود با دید وسیعی که بدست می آورند، انتخاب صحیحی را داشته باشند.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش سرفصل ها

شرایط ثبت شرکت در لهستان

Terms of company registration in Poland

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت روشی محبوب برای سرمایه گذاران خارجی است زیرا امکان دسترسی بیشتر به بازارهای جدید را فراهم می کند. لهستان از سال ۲۰۰۴ به عضویت اتحادیه اروپا پیوست و یکی از بزرگترین بازارهای اروپای مرکزی در خود جای داده است. افراد در صورت ثبت شرکت در لهستان قادر خواهند بود بدون هیچ محدودیتی به سایر کشورهای اروپایی سفر کنند.

طبق آخرین گزارش اقتصادی سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، اقتصاد لهستان با رشد ۴٫۲٪ در سال ۲۰۱۹، جایگاه خود را به عنوان چهارمین اقتصاد در حال توسعه جهان، ثابت نگه داشته است. بسیاری از کارآفرینان برای تأمین مشارکت ها و قراردادهای بسیار پر سود، شرکت هایی را در لهستان ثبت می کنند.

لهستان توسط بانک جهانی به عنوان یک اقتصاد پردرآمد طبقه بندی شده است و همچنین رتبه ۲۴ در شاخص سهولت انجام فعالیت های تجاری در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. لهستان اقتصاد بسیار متنوعی دارد که در فهرست پیچیدگی اقتصادی در رتبه بیست و یکم قرار گرفته است. بزرگترین مؤلفه اقتصاد آن بخش خدمات (۶۲٫۳ درصد) و پس از آن صنعت (۳۴٫۲ درصد) و کشاورزی (۳٫۵ درصد) است. میزان بیکاری در کشور لهستان ۳٫۴ درصد تعیین گشته است.

لهستان در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات دارویی عمومی و دستگاههای پزشکی در اروپا است. زمینه های اصلی سرمایه گذاری شامل کشاورزی، ساخت، خودرو، مواد شیمیایی، منسوجات، فرآوری مواد غذایی و در سالهای اخیر بازار املاک و مستغلات است.

لهستان,لهستان,لهستان

قوانین ثبت شرکت در لهستان ۲۰۲۳

لهستان کشوری است که با تغییرات مهم و پیشرفت مداوم آشنا است. این کشور پس از رژیم کمونیستی موفق به انجام اقدامات لازم برای بهبودی شد و امروزه دارای یکی از بزرگترین بازارهای اروپا و پتانسیل اقتصادی با ارزش است. کارآفرینانی که می خواهند یک شرکت در لهستان افتتاح کنند، می توانند براساس نیاز خود فرم تجاری مناسب را انتخاب نمایند.

لهستان به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا بین انواع مختلفی از ساختارهای تجاری که به بهترین وجه مناسب نیازهای تجاری آنها باشد، انتخاب نمایند. لیست زیر ویژگی اصلی انواع اصلی شرکت های لهستان را شرح می دهد:

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود به عنوان یکی از محبوب ترین روش های ثبت شرکت در این کشور به حساب می آید. ثبت شرکت مسئولیت محدود در لهستان با یک یا چند شخص امکان پذیر می باشد. میزان سرمایه مد نظر برای ثبت شرکت در لهستان ۵٫۰۰۰ PLN حدود ۱۱۸۰ یورو است.

لازم به ذکر است که حداقل ارزش سهام ۵۰ PLN تعیین گشته است. به صورت معمول سهامداران هیچگونه مسئولیتی در قبال تعهدات شرکت ندارند و اعضای هییت مدیره مسئولیت تعهدات شرت را بر عهده می گیرند.

شرکت سهامی

سرمایه گذران خارجی برای افزایش سرمایه خود تصمیم به ثبت شرکت در لهستان به روش شرکت سهامی می گیرند. به صورت معمول افراد برای انجام امور مرتبط ثبت کارگاه های صنعتی، کارخانه و یا فروشگاه های زنجیره ای ملزم به ثبت شرکت سهامی در لهستان می باشند. لازم بذکر است برای ثبت شرکت مجوز دادگستری الزامی است.

مشارکتی

در این نوع شرکت به صورت کلی حداقل سرمایه ای تعیین نشده است و سرمایه گذاران متناسب با طرح توجیهی خود میزان سرمایه لازمه را تامین می نمایند. در شرکت های مشارکتی، حضور حداقل دو شخص به عنوان سهامدار شرکت الزامی می باشد.

لهستان,لهستان,لهستان

هزینه های ثبت شرکت در لهستان

هر پروسه مهاجرتی با هزینه هایی همراه است و ثبت شرکت از این قاعده مستثنی نمی باشد. هزینه های ثبت شرکت در لهستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین تر می باشد. در جدول زیر برخی از معمول ترین هزینه های اجرایی آمده است.

موارد هزینه ها
هزینه اجاره دفتر ماهی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ یورو
هزینه حسابداری ۱۰۰ یورو در ماه
ثبت نام در دادگاه ملی ۱۴۰ یورو
هزینه های سفارت ۸۰ یورو

هزینه های زندگی در لهستان

یکی از معمول ترین هزینه های ممکن برای پروسه ثبت شرکت در لهستان، هزینه های زندگی است. افراد در صورت ارائه تمکن مالی برای سرمایه مورد نیاز شرکت، می بایست هزینه یکسال زندگی در لهستان را به همراه داشته باشند. هزینه های زندگی در لهستان برای یک خانواده ۳ نفره ماهانه بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ یورو تخمین زده می شود. لازم بذکر است که میزان هزینه های مانه به شهر انتخابی و سبک زندگی افراد بستگی دارد. میزان هزینه های زندگی در شهر ورشو بالاتر از سایر شهرهای لهستان می باشد. ثبت شرکت در اروپا

هزینه های معمول زندگی در لهستان

موارد میزان هزینه
رستوران یک وعده ۵٫۲۹ یورو
رفت و آمد ماهانه ۲۲ یورو
برق،گاز، آب و اینترنت ماهانه ۱۶۱ یورو
اجاره مسکن ماهانه ۳۰۰ تا ۴۵۰ یورو
گوشت یک کیلو ۷٫۵۱ یورو

لهستان,لهستان,لهستان

مراحل ثبت شرکت در کشور لهستان

به صورت کلی افراد برای ثبت شرکت در لهستان ملزم به پیمودن مراحل تعیین گشته می باشند. از همین رو در ادامه به طور اختصار مراحل ثبت شرکت در این کشور اشاره شده است.

نوع شرکت را انتخاب کنید.

انتخاب نوع شرکت از میان شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی و شرکت مشارکتی، اولین قدم برای شروع پروسه ثبت شرکت می باشد. انتخاب نوع شرکت از حساسیت به خصوصی برخوردار است، فلذا توصیه می شود با آگاهی کامل انتخاب نمایید.

نام شرکت را انتخاب کنید.

کسب و کار ملزم به داشتن یک نام اصلی است و بنیانگذاران قادر خواهند بود یک بررسی اولیه را انجام دهند و متناسب با شرایط نام تجاری مناسبی را انتخاب نماید.

پیش نویس اساسنامه را تنظیم نمایید.

به طور قطع برای ثبت شرکت، سرمایه گذاران موظف به ارائه طرح توجیهی و پس از به تایید رسیدن، ملزم به تهیه و تنظیم اساسنامه می باشند. این مرحله از ثبت شرکت در لهستان با کمک یک وکیل صورت می گیرد و بسیار حائز اهمیت می باشد.

حداقل سرمایه سهم را واریز کنید.

با توجه به اقامت از طریق ثبت شرکت، امکان افتتاح حساب برای افراد مقدور می باشد. در خصوص انتقال سرمایه، سرمایه گذاران برای ثبت شرکت در لهستان متناسب با نوع شرکت، میزان سرمایه مورد نظر را به بانک های لهستانی انتقال می دهند.

ثبت شرکت واقعی

برای ثبت شرکت به صورت قانونی، ارائه حساب بانکی که در مرحله قبل واریز شده است، الزامی می باشد. پس از جمع آوری مدارک مربوطه امکان ثبت در اداره ثبت ملی دادگاه امکان پذیر می باشد. در مرحله آخر، سرمایه گذاران باید شماره KRS را امور مالیاتی دریافت نمایند تا مراحل ثبت به اتمام برسد و شماره NIP را بدست آورند.

پرداخت مالیات

شرکت ها در صورت فعالیت در کشور لهستان ملزم به ثبت نام در اداره مالیات می باشند. برای ثبت نام در اداره مالیات مدارکی نظیر اساسنامه شرکت، شماره آماری، گواهینامه REGON، گواهی بانکی و نامه ای از ثبت دادگاه ملی الزامی می باشد. لازم بذکر است برای استخدام شرکت ها باید در موسسه بیمه های اجتماعی و در بازرسی ملی کار ثبت نام کنند.

لهستان,لهستان,لهستان

مزایای ثبت شرکت در لهستان

لهستان از نظر موقعیت اقتصادی مطلوب تجاری، تخصص کارآفرینی و پشتیبانی دولت از پتانسیل های مهم در شکل گیری استارت آپ برخوردار است. ترکیبی از این سه عنصر در تعدادی از زمینه های کلیدی تجارت یافت می شود و یکی از دلایل ثبت شرکت سرمایه گذاران دیگر کشورها در لهستان است.

افراد در صورت ثبت شرکت در این کشور قادر خواهند بود که همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به همراه داشته باشند. این روش از معدود روش هایی می باشد که مجوز ورود همراه را به افراد اعطا می کند. در این روش فرزندان می توانند با کمترین هزینه ممکن برای تحصیل در مدارس لهستان به تحصیل بپردازند.

موقعیت جغرافی لهستان

به واسطه حضور کشور لهستان در اتحادیه اروپا، ثبت شرکت در این کشور بسیار مفید می باشد. این کشور در قلب اروپا واقع شده و با سایر اعضای اتحادیه اروپا و کشورهای اروپای شرقی (اوکراین، بلاروس، روسیه) هم مرز است. این موقعیت جغرافیایی باعث دسترسی همه جانبه افراد به کشورهای دیگر اروپایی می باشد که بازار کار را به بهترین شکل هموار می نماید.

سیستم حقوقی شفاف

لهستان دارای یک سیستم شفاف مالیاتی و یک سیستم مالی توسعه یافته و پایدار است. علاوه بر این، لهستان دارای بزرگترین اقتصاد در اروپای شرقی و ششمین اقتصاد بزرگ در اتحادیه اروپا است. لازم بذکر است نرخ مالیات بر درآمد در کشور لهستان بسیار پایین می باشد و سرمایه گذاران می توانند از این ویژگی مثبت بهره مند شوند.

مناطق ویژه اقتصادی

لهستان دارای ۱۴ منطقه ویژه اقتصادی است که در سرتاسر این کشور گسترش یافته است. این مناطق انتخاب شده اند که سرمایه گذاری ها از طریق یک سری معافیت های تشویقی و دسترسی به تسهیلات تجاری به سرمایه گذاری بپردازند. هر یک از چهارده منطقه دارای هیئت مدیره مدیریتی و ویژگی های خاص سرمایه گذاری هستند. سرمایه گذاران خارجی که تصمیم بر ثبت شرکت در لهستان را دارند، ملزم به دریافت مجوز عملکرد برای آن منطقه خاص می باشند.

لهستان,لهستان,لهستان

معایب ثبت شرکت در لهستان

علاوه بر مزایایی که راجع به آنها توضیح داده شد، ثبت شرکت در کشور لهستان گاها برای بعضی از افراد معایبی را نیز در بردارد که باعث می شود از تصمیم خود منصرف شوند و روش های دیگر مهاجرت به لهستان را امتحان نمایند.

هزینه های اجرایی

هر پروسه مهاجرتی متحمل هزینه های اجرایی می باشد و ثبت شرکت از این قانون مجزا نیست. به صورت معمول افراد برای ثبت شرکت در این کشور می بایست هزینه ای معادل ۱۰ تا ۱۵ هزار یورویی را پرداخت نمایند. متناسب با شرایط زندگی و هزینه های موجود در اروپا، این میزان بودجه بالاتر از هزینه های زندگی ۲ سال در کشورهایی نظیر آلمان و اتریش می باشد.

مدت زمان اخذ اقامت

پروسه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در لهستان به صورت معمول ۵ سال به طول می انجامد و سرمایه گذاران بیش از ۳ سال را باید در این کشور حضور داشته باشند. شرایط بدین صورت می باشد که در ابتدای کار اقامت یک ساله دریافت می نمایند و اقامت یک سال یک سال تمدید می شود. به صورت معمول بازه زمانی برای کسب اولین اقامت در حدود ۷ الی ۸ ماه در نظر گرفته می شود.

ناآشنایی با محیط

یکی از بزرگترین معایب ثبت شرکت نا آشنایی با محیط و بازار کار موجود در کشور لهستان می باشد. از همین رو به سرمایه گذاران توصیه می شود که در ابتدای کار برای ویزاهای نظیر توریستی و تحصیل در لهستان اقدام نمایند و شرایط ثبت شرکت در این کشور را مورد بررسی قرار دهند و پس از آن برای ثبت شرکت اقدام نمایند.

نتیجه گیری

با توجه به مزایا و معایب عنوان شده، به صورت معمول سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت به افراد با شرایط زیر توصیه می شود.

  1. افرادی که بدنبال کسب اقامت در اتحادیه اروپا می باشند.
  2. افرادی که به دنبال تحصیل و کار در کشور لهستان نمی باشند.
  3. افرادی که طرح توجیهی مناسبی را برای سرمایه گذاری در این کشور دارند.

مشاوران آریاناپارس پاسخگوی سوالات علاقه مندان به سرمایه گذاری در کشور لهستان می باشند. افراد از طریق فرم تماس و یا با اشتراک گذاشتن سوالات خود می توانند در کمترین زمان ممکن با این عزیزان صحبت نمایند و با توجه به شرایط خود مشاوره شوند.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    سوال های متداول شما

    پروسه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در لهستان به صورت معمول ۵ سال به طول می انجامد و سرمایه گذاران بیش از ۳ سال را باید در این کشور حضور داشته باشند.
    به صورت میانگین بازه زمانی ۶ ماه برای انجام روند ثبت شرکت در لهستان تخمین زده می شود.
    در شرکت های مشارکتی، حضور حداقل دو شخص به عنوان سهامدار شرکت الزامی می باشد.
    میزان سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت متناسب با نوع شرکت متفاوت می باشد. افراد با ۲۰۰۰ یورو هم می توانند شرکتی را در این کشور ثبت نمایند.
    هزینه های زندگی در لهستان برای یک خانواده ۳ نفره ماهانه بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ یورو تخمین زده می شود. لازم بذکر است که میزان هزینه های مانه به شهر انتخابی و سبک زندگی افراد بستگی دارد.
    دیدگاه ها

    ۳۲ پاسخ به “ثبت شرکت در لهستان”

    1. Mr Josh Hawley گفت:

      سلام،
      من آقای جاش هاولی، وام دهنده وام شخصی است که وام فرصت زندگی را برای افراد، مؤسسات، سازمان ها و غیره فراهم می کند فقط در نرخ بهره ۲٪ بدون وثیقه …. آیا شما نیاز به وام فوری برای پرداخت بدهی خود و یا آیا برای کسب و کار شما نیاز به وام دارید؟ شما توسط بانک ها و سایر موسسات مالی رد شده اید؟ آیا به وام یا وام مسکن نیاز دارید؟ تمام نگرانی های شما به پایان رسیده است، زیرا ما اینجا هستیم تا تمام مشکلات مالی خود را از گذشته دور کنیم.
      با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل (Joshhawleyloanfirm@gmail.com) برای اطلاعات بیشتر ..

      با احترام!

    2. حسین گفت:

      سلام آیا اگر یک شرکت اینترنتی ساده در ایران داشته باشیم می تونیم این شرکت را به عنوان بیزنیسنس پلن معرفی کنیم در لهستان ثبت کنیم؟ ( این شرکت نیاز به مکان فیزیکی خاصی نداره) آیا برای این کار لازمه که شرکت در ایرانه ثبت رسمی شده باشه؟و این نوع شرکت ها برای ثبت چه مقدار سرمایه لازم دارن؟

      • علی سعیدی گفت:

        سلام. شرکتی که در ایران ثبت شده و کار می کند، می تواند شعبه و دفتر خود را در دیگر کشورهای دنیا راه اندازی کند. اما این مسئله منجر به دریافت اقامت نخواهد شد. برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در لهستان باید قواعد خاص سرمایه گذاری در این کشور را رعایت کنید تا اقامت شما تمدید شده و منتهی به اقامت دائم گردد.

    3. parham گفت:

      سلام

      شما فرمودید در متن مقاله که با ۱۵۰۰۰ یورو می شوذ شذکت ثبت کرد و اقامت گرفت اما در پاسخ یکی از دوستان گفتید که باید ۵۱ درصد سهام به نام لهستانی باشه و اقامت نمیشه گرفت.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در قوانین جدید لهستان تضمینی بر دادن اقامت دایم از طریق قوانین گذشته ندارد و قوانین ثبت کشور در اروپا به صورت جامع یعنی همان سهم ۵۱ درصدی در آمده است

    4. امیر گفت:

      سلام…ببخشید ایا برای ثبت شرکت می توان با ویزای شنگن به طور شخصی در لهستان ثبت شرکت کرد ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ثبت شرکت در لهستان باید ۵۱%از سهام شرکت را به نام شخص لهستانی و ۴۹%به نام خودتان باشد و نیاز به سرمایه اولیه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار یورو می باشد.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ثبت شرکت در کشور لهستان امکانپذیر می باشد ،اما منجر به اقامت دائم در کشور مقصد نمی شود.

    5. دریا گفت:

      با سلام.آیا با گرفتن اقامت لهستان میتوان در کشورهاسی دیگه مثلا آلمان زندگی و کار کرد؟در واقع اجازه کار وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت ثبت شرکت در کشور لهستان ، متقاضیان اجازه کار در کشور های اتحادیه اروپا را دارا نمی باشند و حق زندگی را در سایر کشورهای این محدوده دارند .

    6. الناز گفت:

      با سلام می خواستم بدونم ثبت شرکت برای ۵ نفر امکان پذیر هست یا خیر؟برای ٢ زوج و یک مجرد

    7. مجید گفت:

      با سلام و تشکر
      برای ۴ نفر شریک متاهل که اقدام به ثبت شرکت نمایند آیا برای همسران و فرزندان زیر ۱۷ سال نیز امکان اخذ اقامت فراهم است یا اینکه باید همسرانشان نیز به عنوان سهامدار و شریک در شرکت وارد شوند؟

    8. Shahrad گفت:

      چگونه میتوان بعد از ثبت شرکت وبدون اینکه شرکت فعالیتی داشته باشه اقامت دایم اروپا راگرفت یاواضحتر آنکه پس از دریافت اقامت باشرکتی که بنام خودم ثبت شده است وقصد فعالیت باشرکت ثبت شده را نداشته باشم نحوه نگهداری از این شرکتچگونه میباشد که بتوان فقط از اقامت اروپا استفاده کرد لطفا مبسوط راهنمایی فرمایید با تشکر واحترام.

    9. رو ح اله واشقانی فراهانی گفت:

      با سلام من فردی ۳۸ ساله متاهل دارای یک پسر ۵ ساله ومهندس مکانیک گرایش ساخت وتولید ودارای ۱۴ سال سابقاه در شرکت خودرو سازی هستم ویک ویزا شینگن از آلمان سال ۲۰۰۴ در پاسپورتم دارم چگونه میتوانم مهاجرت به لهستان ویا کشور راحت تری داشته باشم ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        با اقدام به ثبت شرکت در لهستان می توانید برای اقامت شنگن استفاده کنید

    10. انتصار گفت:

      سلام ایا مکر میشود بدون اینکه شرکت فعال باشد أقامت کرفت و ایا حتما باید دو سالو اونجا باشیم یا میشود فقط تردد کرد

      • آریانا پارس گفت:

        سالی یکبار اگر انجا حضور داشته باشید کفایت می کند + پرداخت مالیات سالانه ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو

    11. مختار بابائی گفت:

      با سلام
      من از هند با شما تماس میگیرم /تحصیل من اینجا تمام شده و قصد مهاجرت به کشوری که اقمت دایم و سیتیزنی بدن را دارم/لهستان از طریق ثبت شرکت را با شرایط خودم مناسب دیده بودم که متاسفانه اولین بار تست که متوجه شدم نیاز به شریک محلی دارد و این نکته را هیچ کس نگفته بود.لطف کنید راهنمایی کنید که این شرایط هنوز هم هست و دقیقا شریک محلی چه جوری است؟ایا کشور دیگری دارید که شریک محلی نخواهد و با همین رقمها بشود اقامت دام گرفت. با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.به تنهایی هم می توان این کار را برای ثبت شرکت در لهستان انجام داد

    12. امین گفت:

      سلام
      برای ثبت شرکت داخل لهستان حتما لازمه که داخل ایران هم یکسال شرکت رو داشته باشیم
      و یا اینکه میشه با صرف هزینه تو لهستان یه شرکت تازه رو تاسیس کرد؟

    13. الناز گفت:

      آیا برای ثبت شرکت نیاز به سفر به لهستان داریم ؟
      آیا بعد از ثبت شرکت میتوانید برای مدیران اقامت یک ساله را بدون حضورشان در لهستان بگیرید ؟

    14. جاوید گفت:

      سلام. در حال حاظر برای ثبت شرکت چقدر سرمایه نیاز است؟ با تحقیق در سایت های مختلف قیمتهای متفاوتی دیده میشه. سرمایه واقعی برای ثبت شرکت واقعا چقدر است؟ ) برای من و همسرم، ۳۰ و ۲۴ ساله) آیا غیر از سرمایه اولیه هزینه های دیگری هم باید پرداخت بشه؟

    15. عباس گفت:

      سلام، برای ثبت شرکت به مدرک تحصیلی هم نیاز هست؟
      در صورتی که شرکت ثبت شد باید مکان مشخصی هم اجاره کرد و شرکت فعالیت روزانه داشته باشه؟
      چطور باید ثابت کنیم که شرکت در جهت اشتغال زایی موفق بوده؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ثبت شرکت در کشور لهستان نیاز به مدرک تحصیلی نمی باشید . در صورتی انجام فعالیت باید مکان مشخص و درآمد مشخصی هم داشته باشید

    16. حمید گفت:

      سلام . چطور میشه شخصا اقدام به ثبت شرکت در لهستان کرد؟ باید به چه مرکزی مراجعه کرد؟

      • ariana گفت:

        سلام
        اگر بدنبال اقامت گرفتن از کشور لهستان می باشید باید فردی که پاسپورت این کشور را دارد پیدا کرده و این فرد را سهام دار کنید.در غیر اینصورت به شما اقامت دائم تعلق نمی گیرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up