آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش سرفصل ها

شرایط تحصیل در نیوزیلند

کشور نیوزیلند از جمله کشورهایی می باشد که متقاضیان به دنبال تحصیل در نیوزیلند هستند تا با سپری کردن مقطعی، شانس اخذ اقامت خود را افزایش دهند. از همین رو افراد از سنین ۶ سال تا پایان دوره دکترا می توانند برای ادامه تحصیل در نیوزیلند اقدام کنند. کشور نیوزیلند از جمله کشورهای انگلیسی زبان می باشد که طرفداران مخصوص خود را دارد. با اشراف به شرایط تحصیلی در این کشور، متقاضیان می توانند انتخاب های آگاهانه تری را داشته باشند.

کشور نیوزیلند از چند سال گذشته طرح های اقامتی را در نظر گرفته است که افراد متخصص می توانند با احراز شرایط برای اقامت نیوزیلند اقدام نمایند که یکی از بیشترین درخواست ها برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند است. بسیاری از دانشجویان با توجه به اینکه شرایط پیدا کردن کار و اخذ اقامت دائم نیوزیلند، سهل تر از دیگر کشورهاست به تمایل زیادی به اقدام جهت تحصیل در نیوزیلند می نمایند.

دانشگاه های نیوزیلند

سال تحصیلی در ماه فوریه آغاز می شود. سمینارها از فوریه تا ژوئن و ژوئیه تا نوامبر اجرا می شود. کشور نیوزیلند دارای هشت دانشگاه دولتی است که دوره های تحصیلی را ارائه می دهند. موسسات عبارتند از:

  • AUT University
  • Lincoln University
  • Massey University
  • University of Auckland
  • University of Canterbury
  • University of Otago
  • University of Waikato
  • Victoria University of Wellington

نیوزیلند همچنین دارای ۱۶ موسسه تکنولوژی و پلی تکنیک (ITPs) و ۵۵۰ موسسه آموزش خصوصی (PTEs) است.

مقاطع تحصیلی نیوزیلند

مقاطع قبل دانشگاه در نیوزیلند

تحصیلات از سن ۶ سالگی در کشور نیوزیلند به صورت اجباری می باشد. خانواده ها فرزندان خود را در سن ۶ سالگی در انواع مدارس ثبت نام می کنند. بازه زمانی تحصیلات قبل دانشگاهی به صورت ۱۲ سال به طول می انجامد. اولین مقطع تحصیل در نیوزیلند، به مقطع ابتدایی اختصاص دارد که مدت زمان آن در حدود ۸ سال می باشد.

کودکان و دانش آموزان می توانند از مدارس مختلف مثل عمومی، خصوصی و یا شبانه روزی بهره مند شوند. به صورت معمول تحصیلات در مدارس عمومی برای دانش آموزان نیوزیلندی و دانشجویان متاهل بین المللی که در حال تحصیل در نیوزیلند می باشند، به صورت رایگان است. تحصیلات در مدارس خصوصی، به صورت معمول از کیفیت بالاتری برخوردار است و دانش آموزان به اینترنت و کامپیوتر دسترسی دارند.

مدارس شبانه روزی:

خانواده ها می توانند مدارس شبانه روزی را برای ادامه تحصیل فرزندان خود انتخاب کنند. دانش آموزان در مدارس شبانه روزی پنج روز در هفته مشغول به تحصیل می باشند. به صورت رسمی دانش آموزان در کنار هم مشغول به تحصیل می باشند ولی خوابگاه های مجزا دارند.

ساعت فعالیت های مدارس شبانه روزی در نیوزیلند از ساعت ۹ صبح تا ۳:۳۰ است. برای ورود به این دسته از مدارس شرایط تحصیلی مناسبی را باید مهیا کنید. دانش زبان یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در پذیرش تحصیل در نیوزیلند و مدارس شبانه روزی می باشد. دانش آموزان در ابتدای دوره خود، زمانی را برای آموزش زبان اختصاص می دهند و پس از اتمام آن وارد مدرسه می شوند.

تحصیل در دبیرستان:

مدت زمان معمول برای دوره دبیرستان در نیوزیلند ۵ سال است. از سال یازدهم دروس به صورت تخصصی ارائه می شود. در نظام آموزشی نوین (NQF) ،دانش آموزان از سال یازدهم به بعد نظام (Modular) را طی می کنند. دانش آموزان در این مقطع حق انتخاب دروس دلخواه را دارند. پس از سپری کردن این دوره و موفقیت در امتحانات یک نوع دیپلم(Natinal Certificate) به آنها اعطا می شود.

دانش زبان مورد نیاز در دوره دبیرستان با توجه به سطح آزمون آیلتس به صورت معمول نمره ۵٫۵ می باشد. افراد علاقه مند به تحصیل در نیوزیلند می توانند با شرکت در دوره های فشرده موسسه زبان آریاناپارس در کم ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

هزینه های تحصیل در نیوزیلند در مقاطع قبل دانشگاهی:

هزینه تحصیل در نیوزیلند به انتخاب مدارس بستگی دارد. به صورت کلی هزینه یکسال زندگی و تحصیل حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار نیوزیلند است. هزینه های ذکر شده شامل هزینه مدرسه، محل سکونت، خوراک، رفت و آمد، بیمه و سایر هزینه هایی می باشد که دانش آموز مستلزم پرداخت آن است.

اخذ نمایندگی از بسیاری مدارس و مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز که همواره بزرگترین افتخار موسسه مهاجرتی آریاناپارس بوده و سرلوحه عملکرد آتی این موسسه نیز خواهد بود.

تحصیل کارشناسی در نیوزیلند

مدت زمان دوره کارشناسی در کشور نیوزیلند به صورت معمول ۳ الی ۴ سال می باشد. دانشجویانی که قبل از دانشگاه به کشور نیوزیلند ورود کرده اند، ۱۳ سال تحصیلی و دانشجویان بین المللی ۱۲ سال تحصیلی خود را به دانشگاه ارائه می دهند. با توجه به این نکته سوابق آموزشی مناسب فاکتور تاثیر گذاری برای اخذ پذیرش می باشد.

تمام مدارک تحصیلی در کشور در چارچوب صلاحیت نیوزیلند (NZQF) قرار دارند. دوره های کارشناسی به طور معمول به مدت سه سال به طول می انجامد و می تواند در بسیاری از رشته ها مورد مطالعه قرار گیرد. دوره های محبوب در نیوزیلند عبارتند از:

  • کشاورزی
  • کسب و کار و مدیریت
  • طراحی دیجیتال
  • مهندسی
  • طراح مد
  • غذا و مهمان نوازی
  • ریاضیات
  • علوم پایه
  • فن آوری

شرایط کارشناسی در کشور نیوزیلند متفاوت است. به صورتی که دانشجویان پس از ۳ سال مدرک Bachelor و پس از ۴ سال مدرک Honours را دریافت می کنند. از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار برای اخذ پذیرش در دانشگاه های کشور نیوزیلند می توان به توصیه نامه های اساتید، مدرک زبان، برنامه تحصیلی و رزومه اشاره کرد.

زبان تدریس:

دروس دانشگاه های نیوزیلند به زبان انگلیسی ارائه می شود. از همین رو دانشجویان با ارائه مدرکی دال بر تسلط زبان انگلیسی می توانند برای دانشگاه های نیوزیلند اقدام نمایند. مدرک مورد نیاز برای تحصیل در نیوزیلند در مقطع کارشناسی به صورت معمول نمره ۶ آزمون آیلتس می باشد.

تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزیلند

مدت زمان دوره کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند به صورت معمول ۲ سال به طول می انجامد. دانشجویان برای ورود به این مقطع، نیازمند ارائه سوابق آموزشی مناسب همچون معدل مناسب ،نمره زبان می باشید. به صورت معمول، دانشگاه های ایران مورد تائید کشور نیوزیلند می باشند و دانشجویان از ایران می توانند برای ادامه تحصیل در نیوزیلند اقدام نمایند.

ویژگی های کارشناسی ارشد:

  1. مقطع کارشناسی ارشد به واسطه کوتاه مدت بودن زمان تحصیل، بهترین مقطع برای تحصیل می باشد.
  2. دروس در این مقطع به زبان انگلیسی ارائه می شود.
  3. داوطلب ورود به بازار کار می تواند پس از سپری کردن دوره تحصیلی، شانس خود را افزایش دهد.
  4. بازار کار پس از کارشناسی ارشد شرایط بهتری را نسبت به سایر مقاطع دارد.
  5. هزینه کمتری را برای تحصیل پرداخت می کنید.
  6. در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان در حین تحصیل در کشور نیوزیلند می توانند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به همراه داشته باشند.
  7. با توجه به مهارت های بدست آمده، سرعت ورود به بازار کار بیشتر است.
  8. هزینه های تحصیل به صورت میانگین بین ۱۴ تا ۱۸ هزار دلار نیوزیلند است.
  9. رتبه های دانشگاهی مناسبی وجود دارد.
  10. به صورت کلی تمامی رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند ارائه می شود.

دکتری در نیوزیلند

مقطع دکتری در نیوزیلند

دوره دکترا در کشور نیوزیلند به صورت پژوهشی ارائه می شود که مدت زمان بین ۳ تا ۵ سال می باشد. دانشجویان برای اخذ پذیرش در این مقطع باید نظر استاد راهنما را جلب کنند. دانشجویان در صورت تائید از یک استاد می توانند، با فراهم کردن شرایط دانشگاه، نامه پذیرش خود را دریافت کنند. اساتید به صورت معمول برای ترم اول دانشگاه، حقوقی را برای دانشجویان در نظر می گیرند. دانشجویان پس از سپری کردن ترم اول، مسیر مشخصی را طی می کنند.

۱- اخذ بورسیه:

در صورتی که رزومه دانشجویان در راستای اهداف استاد مورد نظر باشد می توانند از بورسیه های در نظر گرفته شده بهره مند شوند. به صورت معمول دانشجویان در حال تحصیل در نیوزیلند موفق به اخذ حقوق ماهیانه از استاد مورد نظر می شوند. دانشجویان با دریافت حقوق می توانند هزینه های زندگی و تحصیل خود را پوشش دهند.

۲- تحصیل با هزینه شخصی:

دانشجویان می توانند با پرداخت شهریه دانشگاه در کشور نیوزیلند مشغول به تحصیل شوند. این دسته از دانشجویان برای برطرف کردن هزینه تحصیل و زندگی در نیوزیلند می توانند از حق کارهای دانشجویی خود استفاده کنند. دانشجویان در مقطع دکترا ،هفته ای ۳۰ ساعت حق کار دانشجویی دارند که به ازای هر ساعت ۱۳ تا ۱۵ دلار دریافت می کنند.

  • شرایط عمومی:

به صورت کلی دانشجویان برای اخذ پذیرش باید مدرکی ذیل را به دانشگاه ارائه دهند تا موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور نیوزیلند شوند.

  1. معدل مناسب به صورت معمول بالای ۱۷
  2. تالیفات از قبیل مقالات بین المللی و کتاب
  3. مدرک زبان نمره ۶٫۵ آیلتس
  4. توصیه نامه از اساتید
  5. انگیزه نامه
  6. سوابق آموزشی مثل لیسانس، فوق لیسانس و ریز نمرات

موسسه مهاجرتی آریاناپارس با استفاده از روابط طولانی مدت خود با بسیاری از دانشگاه های نیوزیلند، می توانند شرایط ویژه ای را جهت پذیرش تحصیلی کشور نیوزیلند ارائه کنند و مسیر شما را برای مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند هموار کنند.

حق کار و هزینه های تحصیل در نیوزیلند

با توجه به هزینه های ذکر شده دانشجویان بین المللی برای تامین هزینه ها می توانند از حق کارهایی که دولت در نظر می گیرد، بهره مند شوند.

حق کار

دانشجویان در کشور لهستان حق کار دانشجویی دارند که در مقاطع مختلف بین ۱۰ تا ۳۰ ساعت در هفته می باشد. به ازای هر ساعت کار دانشجویی به دانشجویان در حال تحصیل در کشور نیوزیلند بین ۱۳ تا ۱۵ دلار حقوق در نظر گرفته می شود. در صورت فراهم کردن شرایط کاری، دانشجویان بخش عظیمی از هزینه های خود را می توانند تامین کنند.

پیدا کردن کار دانشجویی به عوامل بسیاری همچون سطح آگاهی فرد از زبان انگلیسی، تجربه کاری، ویژگی های شخصی فرد، زمان ورود مشخص به نیوزیلند و چندین عامل دیگر بستگی دارد.

هزینه های تحصیل

کشور نیوزیلند، همانند سایر کشورهای انگلیسی زبان، از دانشجویان بین المللی برای تحصیل، شهریه دریافت می کند. این نکته بدین معناست که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در نیوزیلند مستلزم پرداخت هزینه می باشند.

مسلما هزینه تحصیل در نیوزیلند و البته دانشگاه های نیوزیلند، به فاکتورهای گوناگونی مثل رشته انتخابی در شهر مورد نظر بستگی دارد. به صورت معمول شهریه سالانه دانشگاه های نیوزیلند بین ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار است.

هزینه های زندگی

هزینه های زندگی در کشور نیوزیلند به صورت میانگین بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ دلار در ماه می باشد. هزینه های ذکر شده شامل هزینه های مسکن، خوراک، رفت و آمد، بیمه و سایر هزینه هایی است که دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان تحصیل در نیوزیلند می باشد.

ذکر این مطلب از اهمیت بالایی برخوردار است که هر فرد که قصد ادامه تحصیل در نیوزیلند را داشته باشد، برای مراجعه به سفارت باید نامه ای مبنی بر پشتوانه مالی نشان دهد که مبلغ آن برابر یک سال زندگی و تحصیل در نیوزیلند است.

نحوه درخواست ویزای تحصیلی نیوزیلند

دانشجویان بین المللی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزیلند به صورت مستقیم و آنلاین درخواست خود را ارسال می کنند. از مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش می توان به مدارک تحصیلی، ریز نمرات، مدرک زبان، توصیه نامه، رزومه و انگیزه نامه اشاره کرد.

به صورت کلی افراد برای مراجعه به سفارت مدارک اشاره شده را تهیه و فراهم می کنند. دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند، مدرک سوء پیشینه را نیز باید دریافت کنند و به سفارت ارائه دهند. بازه زمانی جواب دهی سفارت برای ویزای تحصیلی نیوزیلند ۲۰ تا ۴۵ روز محاسبه می شود.

مدارک لازم برای تحصیل در نیوزیلند

ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را مهم ترین مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند آشنا کنیم این مدارک ضروری به شرح زیر است:

  1. ارائه ی مدارک معتبر هویتی مانند شناسنامه، پاسپورت دارای اعتبار، عکس پرسنلی و…
  2. ارائه ی گواهی معتبر عدم سوء پیشینه و جرایم خلافکاری برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند الزامی است.
  3. ارائه ی مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات با ترجمه به زبان انگلیسی
  4. اگر دانشجو دارای مدرک معتبر مرتبط با آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف آیلتس و تافل است باید برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند به دانشگاه مورد نظر ارائه دهد.
  5. ارائه ی گواهی معتبر تحت عنوان انگیزه‌ نامه یا توصیه‌ نامه برای تحصیل در مقطع ارشد و دکتری ضروری است.
  6. ارائه ی سوابق کاری و تحصیلی به همراه کپی مدارک
  7. ارائه ی گواهی های لازم برای اثبات تمکن مالی و پرداخت هزینه های مربوط به کار یا تحصیل
  8. تکمیل بدون نقص مدارک مربوط به اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند
  9. شما باید فیش واریزی مربوط به پرداخت شهریه دانشگاه خود را ارائه دهید.
  10. ارائه ی نامه ی پذیرش یا تاییدیه تحصیلی از دانشگاه مورد نظر برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند الزامی است.
  11. شما باید گواهی معتبری را مبنی بر تایید سلامت پزشکی خود به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید.

اقامت پس از تحصیل در نیوزیلند

۱. اقامت پس از تحصیل از طریق کاریابی

دانشجویان می توانند پس از پایان دوره ی تحصیلات خود در نیوزیلند از طریق استخدام در شغل مورد نظر و تحویل گواهی کارفرمای خود نوع ویزا را از تحصیلی به کاری تغییر دهند و به این ترتیب اقامت دائم شان را در این کشور اخذ نمایند.

۲. اقامت پس از تحصیل از طریق سرمایه گذاری

دانشجویان پس از پایان دوره ی تحصیلات خود می توانند از طریق سرمایه گذاری در پروژه های کاری مختلف اقامت دائم شان را در این کشور اخذ نمایند ضمن اینکه از حمایت های دولت برخوردار می شوند

۳. اقامت پس از تحصیل از طریق ازدواج

دانشجویان می توانند از طریق ازدواج با شخصی که تابعیت این کشور را دارد اقامت دائم شان را در نیوزیلند پس از پایان دوره ی تحصیلات خود اخذ نمایند.

ضمن اینکه برای دریافت این مجوز لازم است شما تمکن مالی و محل اقامت خود را به صورت مشخص برای دولت این کشور به اثبات برسانید.

۴. اقامت پس از تحصیل از طریق پناهندگی

دانشجویان پس از پایان دوره ی تحصیلات در این کشور می توانند از طریق ارائه ی دلایل کافی مبنی بر عدم بازگشت به کشور مبدا اقامت دائم شان را در این کشور تحت عنوان پناهنده اخذ نمایند.

۵. اقامت پس از تحصیل از طریق تولد فرزند

والدینی که فرزندشان در خاک نیوزیلند متولد می شوند می توانند با ارائه ی مدارک لازم اقامت دائم خود را در این کشور اخذ نمایند.

دلایل ریجکتی ویزای تحصیلی نیوزیلند

دلایل زیادی برای پذیرفته نشدن درخواست ویزای تحصیلی شما وجود دارد ما در ادامه ی این مطلب قصد دارین تا شما را با مهم ترین عوامل ریجکتی ویزای تحصیلی از سوی اداره ی کنسولگری نیوزیلند آشنا کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

  1. اگر مدارک هویتی شما دارای اعتبار قانونی نباشد و آسیب خورده و مخدوش شده باشد
  2. اگر مدارک هویتی شما به صورت غیر حقیقی و جعلی باشد به احتمال زیاد پس از بررسی مدارک ارائه شده با درخواست شما مبنی بر اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند موافقت نخواهد شد.
  3. اگر شما دلایل مناسبی را برای انگیزه ی خود از مهاجرت به نیوزیلند ارائه ندهید و اداره ی پلیس این کشور از نیت شما دچار ابهام شود ممکن است با درخواست شما موافقت نکند.
  4. اگر مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی نیوزیلند کامل نبوده و یا دارای نقص باشد.
  5. اگر متقاضی دارای سوء سابقه ی خلافکاری و جرایم کیفری و قضایی باشد ممکن است پس از بررسی پرونده شما پلیس این کشور به دلیل حفظ امنیت داخلی با درخواست تان موافقت نکند.
  6. اگر شما دارای سابقه ی بیماری های واگیردار و یا خطرناک باشید مانند ایدز، هپاتیت و…
  7. گر نوع ویزای درخواستی با انگیزه ی واقعی تان مبنی بر مهاجرت به این کشور مطابقت نداشته باشد یعنی شما اقدام به اخذ ویزای تحصیلی از نیوزیلند نمایید درحالی که برای کار کردن و یا سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنید.
  8. اگر شما دارای تمکن مالی مناسب برای مهاجرت به نیوزیلند نباشید و نتوانید مخارج مربوط به کار و یا تحصیل خود را بپردازید با پذیرش درخواست ویزای تحصیلی شما مخالفت می شود.
  9. اگر شما در گذشته برای دریافت ویزا از این کشور اقدام کرده باشید ولی به دلایل مختلفی از ویزای خود به درستی استفاده نکرده باشید ممکن است درخواست مجدد مبنی بر اخذ ویزای تحصیلی نیوزیلند از سوی اداره ی کنسولگری این کشور پذیرفته نشود.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در نیوزیلند

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در نیوزیلند برای تحصیل آشنا کنیم در ادامه همراه ما باشید.

  1. دانشگاه اوکلند از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در نیوزیلند است که سالیانه دانشجویان بسیاری برای تحصیل در این دانشگاه به کشور نیوزیلند مهاجرت می کنند.
  2. دانشگاه اوتاگو بر اساس انتخاب دانشجویان جزو بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در نیوزیلند است. این دانشگاه به دلیل ارائه ی خدمات آموزشی با کیفیت به دانشجویان از جمله معتبر ترین موسسات آموزشی این کشور شناخته شده است.
  3. دانشگاه صنعتی اوکلند از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در نیوزیلند است و به ارائه ی خدمات آموزشی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می پردازد.
  4. دانشگاه کانتربری
  5. دانشگاه ویکتوریا ولینگتون
  6. دانشگاه وایکاتو
  7. دانشگاه لینکلن
  8. دانشگاه مسی

بهترین رشته ها برای تحصیل در نیوزلند

  1. پزشکی از بهترین رشته ها برای تحصیل در نیوزلند است که سالیانه دانشجویان بسیاری برای تحصیل در این رشته به کشور نیوزلند مهاجرت می کنند.
  2. دندانپزشکی از زیر شاخه های بسیار پردرآمد رشته ی پزشکی است که سالیانه دانشجویان بسیاری به دلیل داشتن بازار کار عالی به این کشور مهاجرت می کنند و جزو بهترین رشته ها برای تحصیل در نیوزلند می باشد.
  3. داروسازی از بهترین رشته ها برای تحصیل در نیوزلند است که درآمد بسیار عالی دارد و فارغ التحصیلان می توانند با فعالیت در این رشته از حقوق و مزایای بسیار عالی برخوردار شوند.
  4. شیمی
  5. زیست شناسی
  6. مهندسی
  7. حسابداری
  8. عمران و شهرسازی
  9. مدیریت
  10. تجارت و بازرگانی
  11. حقوق
  12. شیمی
  13. مکانیک
  14. جغرافیا
  15. مهندسی کامپیوتر
  16. نقشه برداری کمیت
  17. دامداری

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۱۸۲ پاسخ به “تحصیل در نیوزیلند”

    1. حسین گفت:

      سلام
      من میخواهم پسرم را برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان به کشور نیوزیلند بفرستم
      ایا موسس شما در این ضمینه فعالیتی دارد

    2. مسعود گرجی گفت:

      سلام
      ۴۰ ساله هستم متاهل و دارای ۲ فرزند.
      مدرک تحصیلی بنده از سازمان مدیریت صنعتی می باشد . دوره ۲ ساله یا فوق دیپلم مدیریت صنعتی و لیسانس مدیریت بازرگانی .
      با آیلتس ۶ .
      آیا امکان ادامه تحصیل در دانشگاههای نیوزیلند را دارم .
      و آیا تحصیل فرزندانم در مدارس نیوزیلند دردوران تحصیل خودم رایگان می باشد ؟.
      ممنون

      • author15 گفت:

        سلام
        معمولا حداکثر سن برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس ۴۰ سال و نیازمند آیلتس ۶٫۵ می باشد.
        تحصیل فرزندان در این کشور مستلزم پرداخت هزینه است.

    3. bahar گفت:

      با سلام و احترام
      من خانم ۳۳ ساله هستم متاهل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۷٫۷۰ و کارشناسی برق و مخابرات و سابقه ۱۳ سال کار در شرکت مخابرات ، مدرک تخصص زبان نداشته اما در حال پیگیری و اخذ آن می باشم در حال حاضر متقاضی مهاجرت از طریق کار یا تحصیل به کشور نیوزلند می باشم . میشه لطف بفرمائید در این زمینه راهنمایی بفرمائید.
      با سپاس فراوان

      • author15 گفت:

        سلام
        برای ورود به ازار کاری کشور نیوزلند باید یا جاب آفر (پیشنهاد کاری) از یک کارفرما در این کشور داشته باشین یا از طریق اسکید ورکر اقدام کنید. شرایط اقدام از طریق اسکید ورکر حداکثر سن ۴۰ سال، حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس، مدرک زبان در حد آیلتس ۶٫۵ و حداقل ۱۰ سال سابقه کاری مرتبط با تحصیلاتتون داشته باشین تا در سیستم امتیاز بندی بتونید حداقل ۱۶۰ امتیاز دریافت کنید و برای ورود کاری به این کشور اقدام کنید.

    4. بهنام گفت:

      سلام
      خسته نباشید
      خانم من از دانشگاه کانتربری ارشد مجدد سلف فاند پذیرش گرفته و یکبار برای ویزا اقدام کردیم که ریجکت شدیم و علت ریجکت هم این بوده؛ (شما چطور میخواید پولتون رو با وجود تحریم به نیوزلند ببرید)، در حال حاضر دوباره از دانشگاه زمان گرفتیم شانسمون برای درخواست مجدد چقدره

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        می بایست پرونده شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان درصد شانس بهتری را عنوان کرد. با مشاورین موسسه در ارتباط باشید تا درصد شانس شما را مورد محاسبه قرار دهند.

    5. محمدرضا گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      من کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه اصفهان دارم با معدل بالای هفده و یک مقاله داخلی و یک آی اس آی. متاهل و یک فرزند. شانسی برای بورسیه نیوزیلند دارم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        در صورت داشتن مقاله آی اس آی و اخذ مدرک زبان و گرفتن تایید از یک استاد راهنما می توانید برای دوره دکتری فاند گرفته و اقدام نمایید.

    6. شیما گفت:

      سلام وقتتون بخیر ۲۵ سالمه کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه دولتی گلستان و بصورت دانشجو استعداد درخشان همان دانشگاه خودم در مقطع ارشد مهندسی عمران گرایش ژیوتکنیک خوندم بامعدل ۱۷٫۵۲، تز پایان نامه من فوقالعاده مشکل، جدید و دوستدار محیط زیست هست و یک مقاله isi و یک مقاله کنفرانسی بین المللی و پرزنت شفاهی همین کنفرانس دارم، ۳سال سابقه کار در شرکت مهندسی و ۱ سال دوره کاراموزی در ازمایشگاه مطرح (مربوط به رشته تحصیلیم)، طرح مشترک دانشگاه مهندسی خودم با دانشگاه علوم پزشکی دارم (تز ارشدم بین رشته ای مهندسی عمران،شیمی و میکروبیولوژی میباش)، ایلتس ۶٫۵ به بالام میتونم بیارم برای مقطع دکتری فول فاند میخواهم بنظر شما کشور کانادا، استرالیا یا نیوزیلند بهتر است ممنون میشم شانس من درگرفتن بورسیه در کدام کشور بیشتر و اینده شغلی برایم اهمیت دارد. بهمراه همسرم میخواهم مهاجرت کنم

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام
        با توجه به شرایط ذکر شده کشور کانادا گزینه مناسبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط تحصیل در کانادا این مقاله را مطالعه نمایید.

    7. سعيد گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      من در مقطع دکتری از دانشگاه لینکلن پذیرش گرفتم. آیا به من و همسرم همزمان ویزا می دهند؟ آیا همسرم نیز برای ویزای همراه نیاز به آیلتس دارد؟
      باتشکر

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام
        در صورت پذیرش از دانشگاه های کشور نیوزلند مجوز ورود همراه به عنوان مثال همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال به صورت همزمان صادر می گردد. مدرک زبان برای همراهان الزامی نمی باشد.

    8. Alireza گفت:

      سلام
      من ۱۸ سالمه و دیپلم گرافیک رایانه
      دارم
      میخواستم بدونم آیا امکان ادامه تحصیل در دانشگاه عمومی یا دولتی در نیوزلند و در رشته مهندسی IT وجود داره؟
      آیا کارت پایان خدمت تاثیر داره؟
      و آیا امکان اجازه کار برای من وجود داره؟
      ممنون از سایت خوبتون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        امکان تحصیل در نیوزلند برای شما وجود دارد. در مقطع کارشناسی شما ۱۰ ساعت حق کار دانشجویی خواهید داشت. داشتن مدرک زبان آیلتس ۶٫۵ الزامی می باشد.

    9. RASOOL گفت:

      باسلام. من و خانمم فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار هستیم ۳۹ و ۳۵ سالمونه. خودم دانشجوی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه آزاد و فقط پایان نامه مونده که به امید خدا امسال تمومه
      خودم ۱۴ سال سابقه کار با سمت کارشناس تجزیه و تحلیل روشها-نرم افزار در بخش فناوری IT بانک دارم و خانمم ۳ سال مدیر و موسس و مربی مهدکودک و پیش دبستانی بوده. بابت ویزای کار یا تحصیل خودم یا خانمم یا دختر ۹ سالم (الان کلاس سوم دبستان) در استرالیا یا نیوزلند با سطح زبان آیلتس آزمایشی ۵٫۵تا۶ چه گزینه هایی رو میتونم داشته باشم. با سپاس فراوان

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما می توانید برای استرالیا از طریق تحصیل فرزند خود اقدام کنید یا اینکه خودتان تحصیلی اقدام کنید و سپس در پایان دوره تحصیلی با پیدا کردن کار ویزای خود را تبدیل به ویزای کار کرده و از آن طریق اقامت دریافت نمایید.

    10. نوید گفت:

      سلام.ممنونم از سایت خوبتون.من ۲۷ سالمه کارشناسی معماری از دانشگاه سراسری انقلاب تهران دارم،دوتا مقاله isi دارم با سه تا مقاله بین الملی isc. زبانم آیلتس ۶.۵ دارم منتهی معدلم ۱۵.۳۹ هستش.خواستم ببینم با این شرایط در کشور نیوزلند می تونم کارشناسی ارشد بخونم؟.و یه موضوع دیگه من مدرک بین الملی کار سقف و دیوار کاذب کناف رو هم دارم با ۳ سال سابقه کاری خواستم ببینم این مدرک کاریم در رزومه تحصیلیم پوئن مثبت حساب میشه یا خیر؟متشکرم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        امکان اقدام جهت تحصیل در مقطع ارشد در نیوزلند برای شما وجود دارد.رزومه کاری در کنار رزومه تحصیلی شما می تواند تاثیر گذار در گرفتن پذیرش باشد.

    11. نیما گفت:

      سلام وقت بخیر
      میخواستم بدونم با داشتن مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکترای مدیریت مالی از دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و علامه طباطبائی، ۳ مقاله بین المللی و نمره آیلتس ۶٫۵، امکان پذیرش از دانشگاههای نیوزیلند برای مقطع دکتری همین رشته وجود دارد. با سپاس

    12. امین گفت:

      سلام وقت بخیر من به تازگی لیسانس از دانشگاه آزاد در رشته معماری گرفتم معدلم بالای ۱۷ هست و مقاله isi دوتا دارم یکی اسم اول یکی اسم دوم و مقاله بین المللی هم ۲تا اسم اول دارم آیلس ۶٫۵ دارم و ۲۸ سالم هست میتونم برای فوق لیسانس با بورس یا بورسی که حد اعقل شهریم رو بده اقدام کنم؟ ممنونم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        چون بیشتر بورسیه ها به مقطع دکتری اختصاص داده می شود در مقطع ارشد ممکن است یک کمک هزینه کمی طبق شرایطی به شما از جانب دانشگاه داده شود.شما می توانید برای کشورهای هزینه تحصیل رایگان و کم یا کشور ایتالیا که دارای بورسیه dsu می باشد نیز اقدام کنید.

    13. ویدا گفت:

      سلام من ۴۱ سالمه لیسانس دانشگاه دولتی شیراز با معدل ۱۴ و ۱۴ دارم و دبیر رسمی آموزش و پروش با سابقه ۲۳ سال کار می باشم شوهرم نیز کارمند رسمی می باشد که دارای ویزای مولتی کاناداس ایلتس اکادمیک اورال ۵ می باشم که در مهارت لیسن ینگ ۴و نیم شدم و بقیه مهارتها ۵ و ۵ و نیم آیا امکان دارد برای ارشد اقدام کنم با کورس زبان در نیوزلند و در حین یادگیری زبان می تنم بچه ها وشوهرم رو ببرم ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام به صورت معمول شانس ویزا برای دوره زبان در کشور نیوزیلند پایین می باشد. از همین رو به شما توصیه می شود که یا به تنهایی برای دوره زبان اقدام نمایید و یا نمره مورد نظر برای دانشگاه ها را کسب کرده و سپس برای تحصیل در نیوزیلند اقدام کنید.

    14. سمیرا گفت:

      سلام خسته نباشین وممنون ازسایت واطلاعات مفیدتون..میخواستم بدونم اگه معدل دیپلم زیر۱۶باشه چی میشه؟چه مقطعی روواسم درنظرمیگیرن..برای نمره آیتلس و تافل که گفتین من فعلا درحال خواندن زبان انگلیسی هستم وبه اون سطح نرسیدم .نامزدم ۱۳سال اقامت اونجارو داره و ازطریق ویزای ایشون میخوام برم تقریبایک سال وقت ازکارای اونجابرای رفتنم مونده..علاقه دارم دررشته ی دندان پزشکی ادامه تحصیل بدم ممنون میشم راهنماییم کنین..

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما چون یک پرونده باز برای نیوزلند دارید دیگر امکان اقدام برای ویزای تحصیلی برای شما نمی باشد.منتها بعد از ورودتان به کشور نیوزلند امکان ادامه تحصیل برای شما وجود دارد.

    15. سارا جلالی گفت:

      سلام خانم متاهل ۳۳ ساله

      من مهندسی معماری دانشگاه تهران معدل ۱۷٫۵ و فارغ التحصیل سال ۸۹

      فوق لیسانس معماری منظر دانشگاه تهران معدل ۱۹٫۲۰( رتبه اول و تقدیرنامه) و فارغ التحصیل ۹۱

      سابقه بیمه ای از سال ۹۱ تاکنون و چاپ مقالات در نشریه داخلی انجایی که مشغول به کار هستم
      مقاله isi ندارم ولی همایش های داخلی زیاد دارم
      زبان جنرال ۶ ولی میتونم بهتر کنم و اکادمیک

      برای دکترا میشه برای نیوزلند اقدام کنم با توجه به سن و وقفه تحصیلی؟

      ممنونم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        امکان اقدام برای دکتری در نیوزلند وجود دارد. باید بتوانید گپ تحصیلی خود را توجیه نمایید. داشتن رزومه خوب از جمله حداقل دو مقاله isi, معدل بالای ۱۷, آیلتس بالای ۶٫۵ و…… می تواند تاثیر بسیاری در گرفتن پذیرش همراه با بورسیه در این مقطع داشته باشد.

    16. Mahsa گفت:

      سلام. مرسی از سایت خوبتون.
      دو تا سوال داشتم. قصد دارم برای مقطع کارشناسی ارشد برای مهاجرت تحصیلی به نیوزلند یا استرالیا اقدام کنم. در شرف ازدواج هستم و میخواستم بدونم در صورت اخذ ویزای تحصیلی اگر تاریخ عقد بعد از ویزا باشه مشکلی در گرفتن ویزای همراهم پیش نمیاد؟ و این که شرایط کلی از نظر مالی و … ویزای همراه به چه صورت است و به طور معمول چقدر بعد ویزای همسر به عنوان همراه اکی میشه؟

      ۲.پس از تحصیل و پیدا کردن کار و تغییر ویزای تحصیلی به کاری، چقدر زمان میبره معمولا تا اقامت دائم صادر بشه؟

      ممنونم از راهنمایی تون.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما بعد از اقدام برای ویزای تحصیلی استرالیا و نیوزلند نیز می توانید برای همسر خود درخواست ویزای همراه بدهید.معمولا این پروسه بین ۲ هفته تا ۴ ماه ممکن است زمان ببرد.معمولا بعد از ۵ سال به شما اقامت دائم داده می شود.

    17. درین ف گفت:

      سلام ببخشید من پایه دوازدهم ریاضی فیزیک هستم و تا ماه دیگه دیپلم میگیرم میخواستم بدونم نیوزلند برای لیسانس بورس میده یا نه

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در نیوزلند برخی از دانشگاه ها ممکن است کمک هزینه به دانشجوها در مقطع لیسانس بدهند اما بورسی که کل هزینه ها را پرداخت کنند وجود ندارد.

    18. فرزین گفت:

      درود بر شما:
      سن ۴۵ سال، فوق لیسانس ژنتیک از پیام نور با معدل بالای ۱۷و یک مقاله isi و ایلتس ۷ با ۲۵ سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش، آیا شانس ادامه تحصیل در دقطع دکتری در جایی دارم؟ ضمنا امسال مدرک فوق لیسانسم گرفتم.
      سپاس از راهنمایی شما

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        گرفتن پذیرش در مقطع دکتری نیازمند داشتن رزومه تحصیلی خوبی می باشد. برای اینکه بتوانید کشور مناسبی را انتخاب نمایید شرایط و هدف شما باید به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد.ولی در کل کشورهایی مثل انگلیس کانادا استرالیا نیوزلند می توانند گزینه های خوبی برای مهاجرت تحصیلی باشند.

    19. احمد احساندار گفت:

      سلام
      احمد هستم ۵۱ ساله متاهل با ۲ فرزند پسر.دیپلم تاسیسات دارم جوشکار درجه یک با بیش از ۲۰ سال سابقه کار . توان مالی تقریبا خوبی دارم و می توانم هزینه تحصیل ۱ سال درنیوزلند در مقطع کارشناسی را بپردازم(حدودا ۳۰ هزار دلار نیوزلند).
      در واقع می خواهم از طریق تحصیل شرایط اخذ اقامت برای خود و خانواده ام را فراهم کنم ودر نهایت به نیوزلند مهاجرت کنم.
      ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.
      سپاس

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        کشور نیوزلند برای دادن ویزا در مقطع کارشناسی دارای شرایط سنی می باشد. و با توجه به شرایط سنی شما, شانس ویزای تحصیلی برای خود شما بسیار اندک می باشد.

    20. شراره گفت:

      سلام
      من م مهندس الکترونیک از دانشگاه آزاد یزد .متولد سال ۲۰.۵۰ سال سابقه کارمرتبط را دارم.پس از ۲۰ سال کار می خواهم بازنشست شوم و تحصیل را ادامه دهم.ایا این امکان برای من وجود دارد؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام اگر برای مقطع ارشد بخواهید اقدام کنید نهایتا تا سن ۳۴ سال شانس ویزا هست .شما از طریق ثبت شرکت کشور لیتوانی هم میتوانید اقدام کنید.

    21. sahar گفت:

      درود
      در بعضی پاسخ ها حداقل آیلتس برای دکتری ۶.۵ و در برخی ۷ ذکر شده چرا؟
      من فارغ اتحصیل سال ۹۱ ارشد تربیت بدنی از دانشگاه آزاد و کارشناسی از دانشگاه شهید بهشتی با یک مقاله isi , یک مقاله داخلی و سخنرانی همان مقاله در یک کنفرانس بین المللی برگزار شده در ایران و معدل کارشناسی ۱۷.۷۰ و ارشد ۱۸.۹۱ با آیلتس ۶.۵ و سابقه کار مرتبط ۶ ساله شرایط گرفتن بورسیه رو دارم؟
      سپاس

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما با آیلتس ۶.۵ هم می توانید اقدام کنید البته شرایط پذیرش هر دانشگاه متفاوت می باشد.

    22. مهسا گفت:

      سلام
      بنده ۲۶ سال سن دارم. دانشجوی ارشد دانشگاه ازاد واحد شیراز هستم دارای معدل ۱۸ در رشته بیوشیمی عمومی هستم .یک مقاله isi فعلا در دست نوشتن دارم . پایان نامه قوی دارم که موضوع آن در حوزه بیوشیمی از اهمیت بالایی برخوردار است. قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری بیوشیمی بالینی می باشم خواستم ببینم آیا امکان اخذ بورسیه برای بنده در کشور نیوزیلند وجود دارد ؟؟لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید.متشکر مطالب بسیار خوب سایتتون.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        چنانچه بتوانید تعداد مقالات خود را بیشتر نمایید امکان گرفتن بورسیه در مقطع دکتری برای شما می باشد.

    23. میلاد گفت:

      سلام، بنده فوق لیسانس برق قدرت هستم، ۲۹ ساله هستم و سه سال از اخذ مدرک تحصیلی فوق لیسانسم می گذرد و دو سال سابقه کار مرتبط با رشته و بیمه دارم، با توجه به نتایج آزمون های آزمایشی توانای گرفتن آیلتس ۷ را هم دارم. آیا امکان اقدام برای دکتری یا فوق لیسانس مجدد وجود دارد یا خیر. همچنین بنده دوران نامزدی را سپری می کنم و سوال بنده این است که پس از ازدواج امکان اخذ ویزا برای همراه وجود دارد ؟ ممنون از پاسختون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. امکان گرفتن پذیرش در مقطع ارشد مجدد و دکتری برای شما می باشد. یکسری از کشورها مثل کانادا شما می توانید همزمان همسر خود را ببرید ولی بقیه ی کشورها ممکن است با یک فاصله ی زمانی ویزا به همراه بدهند.

    24. فاطمه گفت:

      سلام. من ۲۵ سال سن دارم و مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه پیام نور…..ارشد هم روزانه قبول شدم ولی نرفتم بخاطر عدم علاقه…. در کل وضعیت مساعدی از نظر تحصیلی ندارم ولی بنا به دلایلی مجبورم از ایران برم(کشورش زیاد مهم نیست…. البته قصد ادامه تحصیل دارم در مقطع کارشناسی در رشته هایی مثل روانشناسی یا پرستاری و هم انگیزش رو دارم و هم هوش و تواناییش رو….. اما اصلا نمیدونم باید چیکار بکنم و از کجا شروع کنم برای رفتن…. ممنون میشم با این شرایطم رو راست راهنماییم کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        لطفا با توجه به خام بودن اطلاعات با موسسه تماس بگیریدhttps://arianaabroad.com/

    25. پوریا بهمنی گفت:

      با سلام. من ترم هفتم و نهایی کارشناسی زیست شناسی سلولی و مولکولی با معدل ۱۷.۷ هستم. می خواستم برای ادامه تحصیل برای ارشد به نیوزلند برم و چون عموی بنده هم ساکن اونجا هست از لحاظ محل اقامت مشکلی ندارم ولی از لحاظ هزینه های اولیه که باید بدم و همینطور شرایط نظام وظیفه مشکل دارم. خواستم بدونم چطور ممکن هست بتونم این مشکلات رو حل کنم؟ و این که آیا رتبه علمی در المپیاد های دانشجویی داخل کشوری هم می تونه رزومه ای برای گرفتن بورسیه دانشگاهی باشه؟
      و نهایاتاً این که آیا لازم می بینید که با مشاوره تلفنی یا حضوری راهنمایی بیشتری بگیرم؟
      با تشکر.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام برای دکترا میتونید بورسیه بگیرید و رزومه تحصیلیتون باید قوی باشه مدرک ۶.۵ آیلتس رو هم باید داشته باشید.برای ارشد مستلزم پرداخت هزینه هستش تحصیلتون.بودجه سال اول زندگیتون هم باید تو حسابتون باشه.برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید.

    26. اشکان نیکی گفت:

      سلام من دانشجو سال آخر دامپزشکی دانشگاه آزاد هستم.معدلم ۱۵.۶۰ هست.۲۵ سالمه.تازه فارغ التحصیل میشم.آیلتس ۷ هم دارم.مقاله ای ندارم. ۲ سال سابقه کارآموزی در کلینیک معتبر دامپزشکی دارم.میخواستم بدونم میشه بورسیه تحصیلی گرفت؟ برای تخصص دوست داشتم اقدام کنم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بله حتما میتوانید بورسیه داشته باشید ولی لطفا بفرمایید چند مقاله بین المللی دارید زیرا بورسیه را مقالات شما تعیین میکنند

    27. رضا گفت:

      با سلام و احترام
      من کارمند رسمی شرکت نفت هستم. کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی (معدل:۱۵)ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه ازاد(معدل:۱۶) دارم. میخاستم ببینم شرایط تحصیل در نیوزلند در مقطع ارشد مناسبتره یا دکترا؟
      و هزینه ۱۲-۱۵ هزار دلاری تحصیل در زمان ورود به دانشگاه بصورت یکجا باید پرداخت بشه یا بصورت اقساط هم میشه پرداخت کرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        پرداخت شهریه ها برای هر دانشکاه متفاوت هست که بعضا کامل دریافت مییکنند . برای ارشد مجدد اقدام کنید شاننس بالاتری دارید تا دکتری

    28. السا گفت:

      سلام
      بنده ۳۳ سال دارم مدرک کارشناسی ارشد در رشته هوش مصنوعی دانشگاه ازاد با معدل ۱۸.۴۰ دارم . معلم هستم و ۱۴ سال سابقه دارم می توانم برای دکترا در نیوزلند پذیرش بگیرم . مدرک زبان هم ندارم البته در حال گذراندن دوره های آیلتس هستم .
      سپاس از راهنمایی شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مقطع phd نیازمند رزومه قوی می باشید که فاکتورهایی نظیر داشتن طرح توجیهی، مقالات معتبر بین المللی، مدرک زبان حداقل ایلتس ۷، نمرات و معدل… موثر میباشد.

    29. فرزانه گفت:

      سلام و خسته نباشید،من دانشجوی دندانپزشکی در هند هستم،BDS,میخوام برای معادل کردن مدرکم و خواندن تخصص در دندانپزشکی برای نیوزیلند اقدام کنم،اما هیچ اطاعاتی ندارم،مثل امتحان ورودی برای معادل سازی مدرکم و هزینه ی تخصص و دانشگاه خوب ندارم،ممنون میشم کمکم کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پی بردن به دانشگاه های ممتاز دنیا به سایت qs مراجعه نمایید
        هزینه ها در دوره تخصص به دلیل داشتن بورسیه میزان پایینی است و بیشتر باید بر هزینه های جاری زندگی تمرکز نمایید
        برای ارزیابی مدارک و معادل سازی باید ابتدا استاد راهنمایی در آن کشور شما را تایید نماید و بعد با ارسال مدارک به دانشگاه ارزیابی شده و آزمون مربوطه را بدهید

    30. نسرین گفت:

      سلام من لیسانس معماری از دانشگاه دولتی با معدل ۱۶.۱۷ و ۳۵ سال فارغ التحصیل سال ۹۱ هستم ۲تا مقاله ای اس ای دارم و در حال اموزش دوره ایلتس هستم میخواستم ببینم چقد شانس پذیرش برای دوره کارشناسی ارشد در نیوزلند رو دارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        مقطع ارشد نیازمند ایلتس حداقل ۶-۶.۵ میباشد.
        اگر برای این گپ تحصیلی دلیل منطقی داشته باشید میتوانید اقدام کنید.

    31. علیرضا گفت:

      با سلام. اینجانب کارشناس ارشد عمران گرایش سازه هستم. سابقه کار بالای ۱۰ سال با بیمه را دارا هستم. ولی بیمه من از اداره آموزش و پرورش می باشد. زیرا در هنرستان فنی و حرفه ای تدریس می نمایم. سوال بنده این است که در صورت اقدام برای ویزای کاری این بیمه مرتبط با رشته ام محسوب می شود و ۳۰ امتیاز مربوط به سابقه کار را دریافت می کنم یا خیر؟ با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.
        اگر از آموزش و پرورش نامه ای داشته باشید که بتوان ثابت کرد این شغل شما متناسب با آن شرح شغل انتخاب شده است امکان گرفتن امتیاز وجود دارد.

    32. مهدی گفت:

      سلام خسته نباشید.لیسانس مکانیک هستم فارغ التحصیل از دانشگاه ازاد سال ۸۹.نزدیک به ده سال سابقه کار غیر مرتبط با رشته تحصیلیم دارم.سطح زبانم خوبه در حد ایلس ۶.۵ولی مدرک ندارم ودر حال اخذ مدرک.در ضمن در حال حاضر ۳۲ ساله هستم.لطفا برای اخذ ارشد در رشته خودم راهنمایی کنید که ایا شانس پذیرش دارم یا نه.در ضمن اگه بخام تو یه رشته دیگه ای پذیرش بگیرم و تغییر رشته بدم باید چکار کنم اینجا؟ممنونم..

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پذیرش در مقطع ارشد، اگر برای گپ تحصیلی دلایل منطقی داشته باشید مشکلی نیست،
        و تغییر رشته هم اگر منطقی باشد امکانپذیر است.
        مقطع ارشد ۲ساله است. حداقل ایلتس ۶-۶.۵ نیاز میباشد.
        برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید:
        https://arianaabroad.com/

    33. فاطمه گفت:

      سلام من ۳۹سال سن دارم دانشجو تخصص داروسازی که دکترا داروسازی عمومی را با معدل ۱۷/۱سال ۸۳به اتمام رسوندم ۲ مقاله ISIامسال چاپ میشود و توان اخذایلتس ۶.۵اکادمیک رادارم میخواستم راهنمایی فرمایید.۱- با توجه به فاصله بین مدرک دکترا عمومی تاکنون دانشگاه فاند میدهد.۲- همسرم مهندس عمران است اجازه کار میدهند.۳- پسر۱۳ساله دارم شرایط تحصیل به چه شکل است.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ۱- باید دلایل منطقی وجود داشته باشد برای گپ تحصیلی.
        ۲-بستگی به شرایطتان و نظر آفیسر دارد.
        ۳- اگر بتوانید اقدام کنید همسر و فرزند شما بعنوان همراه شما می باشند و امکان تحصیل وجود دارد

    34. مریم صابریان گفت:

      با سلام من ۳۶سال دارم و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی آموزش زبان میباشم و سابقه کار ۸سال آیا امکان پذیرش تحصیلی در مقطع فوق در کشور نیوزیلند برای من فراهم میباشد ؟لطفا شرایط سنی برای مقطع کارشناسی را می فرمایید؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        مقطع ارشد نیازمند ایلتس حداقل ۶-۶.۵ میباشد، که لازم است شرایطتان بررسی شود و با توجه به شرایط دیگر که قابل تقویت میباشد شانس صدور ویزا برای شما افزایش داده شود.
        بهترین سن برای مقطع کارشناسی ۱۸-۲۳ میباشدکه شانس بیشتری در این اقدام دارند

    35. مهرداد گفت:

      با سلام
      با مدرک ارشد مکانیک سیالات و ۳۱ سال سن، با هزینه شخصی در مقطع ارشد مجدد تحصیل کردن شانس بیشتری وجود دارد یا در مقطع دکتری. شرایط زبان و غیره در صورت پرداخت هزینه شخصی به دانشگاه به چه صورت است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مقطع phd نیازمند رزومه قوی میباشید که شامل رزومه خارجی( سطح زبان، طرح توجیهی، مقالات معتبر بین المللی و…)و رزومه داخلی( رنکینگ دانشگاه، نمرات، معدل و…) می باشد، اگر دارای این رزومه میباشید میتوانید برای مقطع دکترا اقدام کنید، در غیر اینصورت میتوانید برای مقطع ارشد مجدد اقدام کنید.
        برای دکترا حداقل ایلتس ۷ و برای ارشد حداقل ایلتس ۶-۶.۵ نیاز میباشد.

    36. وحید گفت:

      با سلام
      من میخواهم برای دوره دکتری رشته مهندسی عمران گرایش سازه به کشور نیوزلند مهاجرت کنم. دوره لیسانس را با معدل ۱۶.۲۳ و دوره فوق لیسانس را با معدل ۱۸ در دانشگاه های دولتی سپری کرده ام. در حال حاضر مشغول به تحصیل در دوره زبان هستم. دارای ۵ مقاله کنفرانس بین المللی داخلی و دو مقاله علمی-پژوهشی هستم امکان دریافت بورسیه برای من مسیر است یا؟ بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی برای من کدام است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مقطع phd نیازمند رزومه قوی میباشید، که این رزومه شامل رزومه خارجی( مقالات معتبر بین المللی، سطح زبان(حداقل ایلتس ۷)، طرح توجیهی و…) و رزومه داخلی( رنکینگ دانشگاه، معدل، نمرات و…)میباشد. باتوجه به این شرایط اگر دارا باشید امکان گرفتن بورسیه وجود دارد.

    37. مهدی گفت:

      سلام من کارشناسی اپتومتری دارم با سه سال سابقه کار
      میدانم که برای کار در نیوزلند پروسه سخت داره که باید آزمون چند مرحله ای بدم
      اما میخواهم یک رشته دیگر از اول بخوانم رشته creative writing در دانشگاه AUT یا آکلند
      هزینه و شرایطش چیه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        باید شرایطتان واضحتر بررسی شود.
        برای مثال سن شما، سطح زبان و… در این اقدام مهم میباشد،
        برای بررسی دقیق تر شرایطتان میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید:
        https://arianaabroad.com/

    38. محمد گفت:

      با سلام، بنده ۳۵ ساله متاهل و در انتظار تولد فرزندم هستم. دارای مدرک ارشد عمران گرایش مدیریت ساخت از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران در سال ۲۰۱۸ و با معدل ۱۷.۵ هستم ، مدرک زبان آیلتس حداقل ۶.۵ رو می توانم تا ۳ ماه دیگر اخذ کنم. دارای ۲ مقاله در مرحله سابمیت در ژورنال های isi ( تضمینی مبتنی بر اکسپت وجود ندارد) و یک کنفرانس بین المللی و ۳ کنفرانس داخلی هستم. همچنین ترجمه کتابی از انگلیسی به فارسی در مسائل مالی مهندسی عمران هم انجام و به چاپ رسانده ام. و دارای ۸ سال سابقه کار مرتبط همراه با سابقه بیمه در زمینه مهندسی عمران می باشم. منتها معدل کارشناسی بنده پایین(۱۴) و در سال ۲۰۰۸ از دانشگاه آزاد می باشد.
      احتمال پذیرش بنده در مقطع دکتری مدیریت ساخت دانشگاه های نیوزیلند و همچنین شانس بورس و سایر کمک هزینه های تحصیلی به چه میزان است؟
      شانس پیدا کردن کار و درآمد ماهیانه برای خودم و همسرم که حسابدار با ۴ سال سابقه است چه قدر است؟(نوع کار مهم نیست)

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مقطع دکترا شما نیازمند رزومه قوی میباشید که فاکتورهایی مانند سطح زبان( حداقل ایلتس ۷)، مقالات معتبر بین المللی، طرح توجیهی، معدل، نمرات، رنکیگ دانشگاهی این رزومه را تحت تاثیر قرار میدهد.
        این بخش از کار مربوط به بخش اجرایی میباشد که باید بطور دقیق تر بررسی شود تا دانشگاهی مناسب با شرایط شما یافت شود.
        برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید:
        https://arianaabroad.com/

    39. منور گفت:

      سلام
      ممنون از اینکه پاسخگو هستید، میخواستم بدونم تحت چه شرایطی آفیسر ویزا اجازه کار با ویزای همراه را میده؟ و آیا در این رابطه مدرک زبان الزامیست؟ و اینکه با ویزای همراه حتی حق کارایی مثل فروشگاه و رستوران رو هم ندارند تا زمانی که ویزای همراه تبدیل به ویزای کار شه؟
      ممنون از شما

      • آریانا پارس گفت:

        ویزای همراه و حق کار را بیشتر کشور انگلستان و کانادا میدهد در غیر از این صورت با تصمیم گیری افیسر ویزا در بعضی موارد ضروری اجازه حق کار در کشور های دیگر به همراه داده میشود . اصولا همراه هم باید کار قانونی انجام دهد اما در کارهای دیگ هم کار کند مشکلی به وجود نم آید .

    40. مهتاب گفت:

      با سلام
      من و همسرم قصد مهاجرت به نیوزلند با ویزای تحصیلی بنده رو داریم. سوال من اینه که آیا همسرم با ویزای همراه میتونه مشغول به کار بشه یا حتما باید ویزای کار بگیره؟ با ویزای همراه میشه کارایی مثل فروشگاه یا رستوران و یا حتی برقکاری رو انجام بده؟ ( ایشون مهندس الکترونیک هستن و تو زمینه برق ساختمان تخصص دارن).
      سوال دیگم در مورد تولد بچه تو نیوزلند هستش، که چه مزایایی بش تعلق میگیره و آیا بش اقامت میدن یا خیر و تکلیف بچه ای که اونجا از پدر و مادر مهاجر به دنیا میاد، چیه؟
      ممنون از لطف شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر آفیسر ویزا اجازه داد میتوانند کار کنند به عنوان همراه . به بچه اقامت میدهند ولی به واسطه او به چدر مادر خیر . و چدر و مادر درصورت ماندن بیش از ۳ سال به همراه کار کردن میتوانند اقامت دریافت نمایند

    41. مهرداد تمری گفت:

      سلام خسته نباشید
      شما برای بورسیه دکترا هم اقدام میکنید؟ چه شرایطی باید برای دانشگاه های نیوزلند داشته باشیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع دکتری در کشور نیوزیلند احتیاج به رزومه ی خوبی دارید از جمله این رزومه ها داشتن مقالات isi با IF بالاست، مدرک زبان ایلتس ۷ ، مدل بالا و داشتن سوپروایزر میباشد

    42. وحید انارکی گفت:

      سلام، وقت بخیر،۳۲ ساله دارای مدرک کارشناسی رادیولوژی(medical Radiation technologist) هستم، ۱۰ سال سابق کار مرتبط با رشته تحصیلی دارم، همسرم هم رشته هستند و دارای ۴ سال سابقه کار، همچنین آیلتس ۷ دارم، با توجه به شرایط فوق امکان اخذ ویزا کار تخصصی از نیوزلند دارم، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به رزومه قوی و مدرک آیلتس امکان پیدا کردن کار را دارید و شانس ویزا بالاست فقط میماند که از کدام طریق (امتیاز بندی . اسکیلد ورکر . جاب آفر) اقدام نمایید.

    43. علیرضا گفت:

      سلام
      ۴ سال قبل مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع را با معدل ۱۶.۳ از یکی از دانشگاههای سراسری (روزانه) گرفتم. لیسانس را هم در همین رشته در دانشگاه علم و صنعت با معدل ۱۵.۵ گرفتم. تا کنون مقاله ای ارائه نداده ام اما کاملا آمادگی انجام آنرا دارم. در حال حاضر ۲۹ ساله هستم با معافیت کفالت خدمت و سه سال سابقه کار در رشته خودم.
      همسرم نیز تا دو سال دیگر از رشته پزشکی با معدل متوسط فارغ التحصیل می شود. میخواهم در مدت این دو سال اقدامات لازم جهت مهاجرت را انجام دهیم تا هر دومان در یک کشور بورسیه شویم و پس از آن هم در همانجا کار و ادامه زندگی دهیم.
      اولا : کشور پیشنهادی شما که کیفیت زندگی مناسب، مدرک معتبر و شرایط مالی مورد نیاز آسان و امکان اشتغال و درامدزایی خوب را در اولویت داشته باشد چیست؟
      دوما : گزینه های اصلی ما آلمان و نیوزیلند است، در مورد این دو گزینه هم لطفا خصوصا نظر بدهید.
      سوما : اقداماتی را که هر کداممان باید برای بورسیه شدن (تحصیل رایگان) انجام دهیم بفرمایید. (اگر با مقاله دادن بشود بورسیه بگیریم حتما در این دو سال مقاله خواهیم داد.)

      بسیار سپاسگزارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        قبل از هر چیز باید متوجه باشید که همسر شما جهت ادامه تحصیل و یا کار باید مدرکشان ریجستر بشود و یا اینکه آزمون آن را بدهند . ولی در کل کشورهای حوزه اسکاندیناوی آلمان آتریش و… برای زندگی مناسب است
        برای نیوزلند همسرتان باید آزمون ریجستری مدرک را بدهند و لی آلمان نه . هزینه ها در آلمان پایین تر است و آلمان پیشنهاد می شود البته به شرط آنکه زبان آلمانی را مسلط باشید. گرفتن بورسیه مشروط به ارائه مقالات بین المللی می باشد. میزان کیفیت مقاله مقدار بورسیه را تعیین می کند.

    44. حسام گفت:

      سلام
      من لیسانس حسابداری با گرایش حسابرسی از دانشگاه آزاد دارم
      برای اقامت از طریق کار و همچنین تحصیل در مقطع ارشد ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام امکان تحصیل برای مقطع فوق لیسانس در رشته ی حسابداری در کشورهای گوناگون می باشد. که مطابق با شرایط خود می توانید کشور مورد نظرتان را انتخاب نمایید. برای ویزای کاری هم برای یکسری از کشورها مثل کاناداو افریقای جنوبی امکانش هست.

    45. bita گفت:

      با سلام
      من مدرک کارشناسی صنایع غذایی از دانشگاه علوم و تحقیقات دارم و امکان دریافت آیلتس نمره ۷ رو دارم اما از مدت فارغ التحصیلیم ۵سال میگذره و سابقه کار مرتبط ندارم
      آیا امکان تحصیل به طور عادی در مقطع کارشناسی ارشد رو دارم؟ و این که همسرم هم به عنوان همراه با ویزای من میتونه اقامت کنه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در کشور نیوزلند برای مقطع ارشد حتی آیلتس ۶٫۵ هم کافیست و سوابق کاری شما گپ تحصیلیتان را پوشش می دهد حتی اگر مرتبط نباشد. همراه شما همم زمان می تواند وارد کشور شود. شرایط شما برای پذیرش مناسب است و موسسه می تواند به شما کمک کند. لطفا برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه نمایید.

    46. احسان گفت:

      با درود و وقت بخیر
      اینجانب داشجوی دکترای امار دانشگاه علوم تحقیقات تهران با رتبه ۴ هستم و ازمون جامع دکترا نیز پاس نموده ام همچنین مقطع فوق لیسانس در دانشگاه سراسری شیراز و مقطع لیسانس نیز دانشگاه پیام نور تحصیل نمودم و مدت ۵ سال است که در دانشگاه های ازاد و غیرانتفاعی در مقاطع ارشد و لیسانس تدریس می کنم و متاسفانه مقاله ای تا کنون در ژورنال های خارجی ندارم و در حال حاضر در حال تالیف کتاب می باشم نمره ازمون زبان EPT من ۶۰۰ می باشد با این تفاسیر امکان گرفتن بورسیه را دارم و دوم این که این درس هایی که در مقطع دکترا خوانده و پاس نموده ام می بایست دوباره پاس نماییم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه کشور نیوزلند داشتن مقالات بین المللی الزامیست به این جهت که میزان و نوع بورسیه شما به مقالات بین المللی برمیگردد . بقیه مدارک و رزومه های تحصیلی شما مناسب است و برای پذیرش بسیار مطلوب است

    47. شایان حیدری گفت:

      سلام
      من کارشناسی عمران دانشگاه تهرانجنوب با معدل ۱۴ دارم با مدرک زبان وتوصیه نامه ار اساتید امکان پذیرش گرفتن هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در نیوزلند با داشتن مدرک زبان و سوابق تحصیلی امکان اخذ پذیرش میباشد

    48. مهراب گفت:

      با سلام
      به طور معمول پروسه اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند چقدر زمان می برد؟
      یعنی از زمانی که مدارک به سفارت ارسال می شود تا سمان دریافت ویزا؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ممکن است از یکماه تا یکسال به طول بیانجامد . با ارسال ایمیل به سفارت استعلام بگیرید

    49. علیرضا گفت:

      سلام من ۲۵ سالمه مدرک کارشناسی آب و هوا شناسی ۱۶/۷ کارشناسی دانشگاه تهران ارشد آب و هواشناسی دانشگاه تهران معدل ۱۸/۱ با دو مقاله isi و نمره ۷/۵ آیلس. شرایطم برای بورسیه دوره دکتری نیوزلند چطوره؟ به نظرتون کدوم کشور بهترین شرایط بورسیه رو بهم می دن؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        گرفتن بورسیه در رشته آب و هوا شناسی بستگی به کیفیت مقاله شما دارد به طوری که بر اساس کیفیت آن و رای سوپر وایزر میزان بورسیه شما تعیین میگردد . شرایط عمومی بسیار ایده آلی دارید و برای کشورهایی چون استرالیا و نیوزلند و کانادا میتوانید اقدام نمایید

    50. چمنپرا گفت:

      سلام من فوق لیسانس مکانیک دارم سن ۳۰ ، مقاله ندارم معدلم ۱۵ و Ielts 6.5 دارم، دو سال سابقه کار دارم ، دارم متعهلم میشم به نظرتون چگونه اقدام کنم…. تحصیل فوق لیسانس … تحصیل دکترا… یا برای کار؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ اقامت نیوزلند بهترین راه ورود ورود از طریق تحصیل میباشد . بهترین مقطع هم برای کارشناسی ارشد میباشد . و اگر هم از لحاظ کاری اقدام کنید باید از طریق سیستم امتیاز بندی اقدام کنید زیرا مدرک زبانتان بسیار کمک میکند

    51. رضا گفت:

      با سلام
      لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد دارم اما متقاضی ادامه تحصیل در رشته آشپزی هستم.ایلس ۶.۵ هم دارم.آیا امکان تحصیل وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تغییر رشته در این سطح خیلی مطلوب سفارت و حتی دانشگاه نیست . ولی در صورت قبول کردن باید مدرک زبان را داشته باشید و تمکن یکسال زندگی و تحصیلتان را

    52. الهام نیکوفر گفت:

      سلام . من خانم ۳۵ ساله و فوق لیسانس صنایع غذایی از دانشگاه آزاد هستم که حدودد ۴ سال پیش فارغ التحصیل شده ام. مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید بهشتی دارم فارغ التحصیل سال ۸۴ و دارای هفت سال سابقه کاری مرتبط هستم. دو مقاله غیر ISI و یک مقاله در کنفرانس بین المللی دارم. امکان گرفتن ایتلس ۷ را دارم. با این شرایط بهتر است برای دکترا اقدام کنم یا فوق لیسانس مجدد و امکان گرفتن بورسیه در فوق لیسانس را دارم؟
      اگر برای درخواست کار اقدام کنم احتمال اینکه کار مرتبط با رشته ام در نیوزلند پیداکنم هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع دکترا در کشور نیوزیلند با توجه به شرایطی که دارید از شانس بالایی برخوردار هستید برای ارشد مجدد اگر بخواهید اقدام کنید نسبت به شرایط سنی شانس گرفتن ویزا پایین می اید . برای اخذ بورسیه داشتن مقالات isi ومدرک زبان ایلتس ۷ الزامی است همچنین داشتن سوپروایزر که سطح مقالات شما را از نظر کیفیتی ارزیابی کندنیز بسیار مهم است. دراین صورت میتوانید شانس خودرا برای اخذ بورسیه بالا ببرید .حق کار دانشجویی در مقطع ارشد ۲۰ ساعت است در مقطع کارشناسی ارشد ۳۰ ساعت است که نسبت به هزینه میتواند بخشی از هزینه های شمارا کامل کند .در خواست کار در کشور نیوزیلند یا باید درخواست کار دشته باشید یا از طریق امتیاز بندی اقدام کنید با این وجود دنبال کار بگردید .

    53. مینوو گفت:

      سلام میخواستم بدونم برای نیوزلند، کسی که با ویزای همراه وارد کشور میشه داشتن مدرک زبان براش الزامیه؟ و اینکه امکانش هست به طور همزمان من و همسرم با ویزای تحصیلی من، وارد کشور شیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام .
        یادگیری زبان برای همراه الزامی نمیباشد اما بهتراست برای روابط عمومی وصفارت ، در ان کشور یادبگیرند .برای بردن همراه همزمان مشکل وجود ندارد .

    54. علی گفت:

      با سلام
      تبعه افغانستان هستم با ۳۹ سال سن و دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه تهران دارم، دانشگاه تهران هم دانشجوی برتر شدم. مقاله isi و سایر مقالات داخلی زیاد دارم. دارای اثر کتاب چاپ شده. بیش از ۹ سال سابقه تدریس و کار دارم.
      زبانم در حد تافل ۵ هست. یک فرزند ده ساله و یک همسر دارم. میخواهم برای دکتری دوم یا post doc اقدام کنم.
      آیا پذیرش خواهم گرفت؟
      البته معدل ارشدم ۱۷،۸۱ و معدل دکترام ۱۷،۳۳ هست و معدل لیسانسم بالای ۱۸ هست

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام .
        درکل شرایط برای گرفتنPOST DOC رادارید اما مدرک زبانتان پایین میباشد وباید نمره زبانتان ایلتس ۷ باشد در این صورت شانس ویزای خودرا بالا خواهید برد .
        دراین صورت خانواده خود رانیز میتوانید ببرید .

    55. علی گفت:

      با سلام
      تبعه افغانستان هستم با ۳۹ سال سن و دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه تهران دارم، دانشگاه تهران هم دانشجوی برتر شدم. مقاله isi و سایر مقالات داخلی زیاد دارم. دارای اثر کتاب چاپ شده. بیش از ۹ سال سابقه تدریس و کار دارم.
      زبانم در حد تافل ۵ هست. یک فرزند ده ساله و یک همسر دارم. میخواهم برای دکتری دوم یا post doc اقدام کنم.
      آیا پذیرش خواهم گرفت؟

    56. Lida گفت:

      ضمنا با توجه به شرایط من کدام کشور دیگر برای تحصیل بهتر است ؟

    57. Lida گفت:

      سلام من فوق لیسانس شیلات ، از دانشگاه دولتی ، با معدل بالای ۱۷ هستم . امکان ارایه آیلتس رو دارم ولی مقاله ISI ندارم . متاهل ام و دارای یک فرزند ۱) آیا امکان بورسیه ی دکترا در نیوزلند برایم از ابتدا وجود دارد ؟ ۲) اگه سال اول بورسیه نشوم چقدر احتمال دارد سالهای بعد موفق به اخذ بورسیه گردم ؟ ۳) با توجه به مخارج بالا ، آیا همسرم با ویزای تحصیلی من اجازه کار دارد ؟ ۴)هزینه ماهیانه ی ما چقدر خواهد بود و حداقل پولی که برای سال اول باید همراه خودمان ببریم چقدر است ؟ ممنون بابت جوابتون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط ذکر شده شما برای مقطع دکتری به ۲ شرایط اصلی مدرک آیلتس ۷ و مقاله بین المللی نیاز مندید و بر اساس مقاله شما میزا ن بورسیه تعیین میگردد . هزینه سالیانه تحصیل و زندگی بدون بورسیه حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار دلار است که برای سال اول این میزان باید برای نفر اصلی و مابقی فقط هزینه های زندگی، برده شود . همسر اجازه کار دارند و شما ۳۰ ساعت در هفته

    58. shahe گفت:

      سلام وقت بخیر
      من دکتر دامپزشک هستم. ۳سال هست که فارغ التحصیل شدم و ۳ سال سابقه کار به عنوان مسول فنی رو دارم.
      از دانشگاه ازاد مدرکمو گرفتم.
      سنم ۲۸سال هستش.
      مدرک زبانم نمره ۷ ایلتس
      ۱ مقاله با ایمپکت نزدیک ۲ دارم
      برای ادامه تحصیل مرتبط با رشته خودم امکان گرفتن فاند هست؟
      دانشگاه های نیوزلند برای رشته من و شرایط من از چه مقطعی ادامه بدم که مناسب باشه ؟
      ممنون میشم که پاسخ پرسش های من رو کامل بدید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل نیوزلند در رشته دامپزشکی حتما مدرکتون باید ریجستر شده و آزمون ریجستری را بدهید . بقیه مدارک شما بسیار ایده آل میباشد و شانس فاند را بالایی دارید ولی میزان بورسیه به منوط به تایید استاد راهنمای شما در کشور نیوزلند و کیفیت آن و میزان امکان تجاری سازی مدرک میباشد

    59. ژاله گفت:

      سلام بنده لیسانس اقتصاد بازرگانی با معدل ۱۴از دانشگاه سراسری تبریز،لیسانس حقوق با معدل ۱۷از دانشگاه پیام نور، فوق لیسانس از دانشگاه ازاد با معدل ۱۸و مدرک ایلتس هفت می باشم .خواهان ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستم چطور میتونم یه مشاوره دقیق و مفصل داشته باشم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.با توجه به داشتن مدرک زبان نمره ایلتس ۷ وهمینطور داشتن مقالات همچنین شرکت در پزوهش های علمی ومعدل بالاس ۱۷ میتوانید دراین کشور در مقطع PHD اقدام کنید . شانس گرفتن ویزا در این مقطع بستگی به تاییدیه از اساتید دارد که بسیار الزامی میباشد .باتوجه به این مدارک ورزومه ها شما حتی میتوانید شانس خودرا برای بورسیه شدن نیز امتحان کنید.

    60. پریا گفت:

      باسلام
      من فوق لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم با معدل ۱۸.۵ ولی مقاله ندارم، میخواستم ببینم من میتونم برای دکترا پذیرش بگیرم و اینکه آیا همراه من اجازه کار خواهد داشت یا خیر؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        داشتن مقاله برای اخذ بورسیه میباشد و برای تحصیل مقطع دکتری در نیوزلند اگر نخواهید بورسیه شوید کافیست آیلتس ۷ را داشته و معدل زیر ۱۶ نداشته و تمکن یکسال مالی تحصیل و زندگی را به همراه داشته باشید

    61. مونا گفت:

      سلام من مدرک فوق لیسانس بازرگانی بین الملل دارم و شش سال سابقه کار دارم با بیمه …مدرک زبان ندارم و ۳۳ سال ام هست آیا می توانم برا دکتری اقدام کنم البتع مقاله هم ندرام یا دوباره فوق بگیرم ؟؟ زمان اقدام برای نیوزلند از طرف شکت شما چه تاریخی هست

      • آریانا پارس گفت:

        سلام برای اخذ ویزای تحصیل در مقطع phd حداقل مدرک زبان نمره ایلتس ۷ احتیاج است داشتن مقالات بین المللی isi وشرکت در پزوهش های علمی همچنین معدل بالای ۱۷ میتوان در این کشور در مقطع دکترا اقدام نمایید .همچنین نیز با داشتن مدرک زبان ایلتس ۶ یا ۶.۵ نیز میتواند برای ارشد مجدد اقدام نمود.

    62. منیره گفت:

      سلام
      من کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی از علوم پزشکی شهید بهشتی هستم. و دارای چندین مقاله isi که در ژورنال های معتبر چاپ شده است. معدلم ۱۶.۵۱ میباشد. مدرک تافلم تاریخش گذشته و دارم مجددا اقدام به گرفتنش میکنم.
      قصد دارم در دوره پزشکی یا دندانپزشکی نیوزلند ادامه تحصیل دهم ، میخواستم شرایط پذیرش و همچنین امکان گرفتن بورسیه تحصیلی و کمک هزینه زندگی برام وجود داره؟ چون نمیتونم هزینه های سنگین تحصیل پزشکی و دندون پزشکی در نیوزلند رو پرداخت کنم.آیا راهی برای من جهت تحصیل رایگان پزشکی یا دندون پزشکی وجود داره؟ کمک هزینه زندگی و کار دانشجویی چطور؟
      ممنون از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی در رشته پزشکی در نیوزیلند نهایتا تا سن ۲۴ یا ۲۵ سالگی امکان پذیر است. شما با توجه به شرایط سنی خود شانسی برای دریافت ویزای این کشور ندارید. با توجه به شرایط خوب تحصیلیتان بهتر است برای دکترای رشته خود اقدام نمایید.

    63. شايان گفت:

      سلام برای دکترای ژنتیک در صورت داشتن مدرک تافل و یک مقاله داخلی امکان پذیرش دارم? از طرفی در لیست دانشگاههای تایید وزرات بهداشت چرا اسم کشور نیوزلند کلا نیست، ؟ هم چنین همسرم به عنوان همراه میتونه اجازه کار داشته باشه یا خیر؟ من ٢۶ سالمه همسرم ٣٣، در یکی از ایجنت های همکار شما ذکر شده بود که همسر به عنوان همراه در نیوزلند اجازه کار داره چندروز پیش من این مطلبو شنیدم. ممنون میشم راهنمایی کنید .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        یک سری از دانشگاههای نیوزیلند جز لیست می باشد. همراه با اجازه Officer اجازه کار دارد. برای مقطع دکتری آیلتس ۷، معدل بالای ۱۷ و مقاله ISI باید داشته باشید.

    64. امیر گفت:

      سلام
      مردی ۳۸ ساله
      متاهل و دارای دو فرزند
      لیسانس مدیریت
      فوق لیسانس اقصاد با معدل ۱۹
      ۱۲ سال سابقه کار بانکی
      فاقد مدرک زبان
      دارای ۳ مقاله بین المللی و چندین مقاله داخلی
      با توجه به اینکه مدرک زبان ندارم، امکان پذیرش در مقطع دکتری وجود دارد؟
      دوستی می گفت؛ می توان دوره آموزش زبان را در خود نیوزلند بگذرانید… آیا این امکان وجود دارد؟
      وضعیت همراهان به چه صورت است؟ همسر من اجازه کار خواهد داشت؟ ایشان لیسانس ریاضی دارند.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پذیرش در مقطع دکتری باید رزومه تحصیلی قوی داشته باشید که با توجه به شرایط شما امکان اقدام برای پذیرش وجود دارد ولی داشتن مدرک آیلتس ۶.۵ تا ۷ از ملزومات می باشد و اگر بدون مدرک زبان اقدام کنید تا در کشور نیوزیلند دوره زبان را سپری کنید، شانس پذیرش شما کم می شود. امکان بُردن همراه دارید ولی همراه اجازه کار ندارد.

    65. امیررضا عباسی گفت:

      سلام،مدرک تحصیلی ارشد برق از دانشگاه آزاد دارم،دوتا هم مقالهisi دارم.
      آیا میتونم در رشته پزشکی یا داروسازی از دانشگاههای نیوزیلند فاند بگیرم.

      باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ورود به رشته پزشکی در تمام کشورهای دنیا دارای محدودیت سنی می باشد و چنانچه فرد سن مورد قبول را داشته باشد و همچنین مدرک زبان ۶ تا ۶.۵ را دارا باشد به شرط قبولی در آزمون ورودی این امکان وجود دارد.

    66. علی قاسمی گفت:

      باسلام وتشکر
      دو کودک ۵ و۷ ساله دارم ایا امکان تحصیل در مدارس خصوصی نیوزیلند دارند وشرایط وهزینه تحصیل چقدر است

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بله امکانش هست و پدر یا مادر می توانند بعنوان همراه وارد کشور شوند و هزینه های نیوزیلند برای هر نفر سالانه حدود ۲۰ هزار دلار در سال می باشد.

    67. اشکان گفت:

      با سلام
      من ۳۲ ساله هستم ، ۱۰ سال سابقه کار در بخش تخصصی مخابرات ، با مدرک تحصیلی کارشناسی ICT و در حال تحصیل د رمقطع کارشناسی ارشد در رشته کامپیوتر.
      میخواستم بدونم با توجه به اینکه در حال تحصیل هستم و معافیت تحصیلی دارم برای سربازی، میتونم برای ادامه تحصیل در نیوزلند اقدام کنم؟ و کلا چه شرایطیو باید فراهم کنم؟

      متاهلی یا مجردی چه تاثیری داره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما با داشتن مدرک زبان و بودجه ی تحصیل میتوانید برای پذیرش تحصیلی در نیوزلند اقدام کنید اما طبق تجربه معمولا اداره نظام وظیفه برای هرمقطع تحصیلی یک بار اجازه معافیت تحصیلی میدهد که برای این موضوع توصیه میکنم از اداره نظام وظیفه سوال کنید.
        در مقطع فوق لیسانس برای تحصیل در نیوزلند اجازه ی داشتن همراه دارید

    68. عاطفه گفت:

      سلام .
      بنده لیسانس مترجمی زبان انگلیسی با معدل ۱۴/۵۵و ۳۲ سال سن دارم.و یک کتاب ترجمه شده دارم و یکسال سابقه تیچینگ بدون بیمه دارم .به نظر شما شرایط اپلای در مقطع کارشناسی ارشد را دارم؟؟
      واگر شرایط را دارم به همراهانم که شامل دخترم و همسرم می شوند ویزا داده می شود؟به همسرم اجازه کار می دهند؟
      متشکرم از وقتی که برای پاسخگویی می گذارید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور نیوزلنددر مقطع فوق لیسانس می توانید اقدام کنید اجازه هراه نیز دارید.

    69. عاطفه گفت:

      سلام من در حال تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی مقطع ارشد هستم ولی هم اکنون قصدم این است که در اینجا تحصیلاتم را رها کرده و همین رشته و همین مقطع در کشور دیگری ادامه دهم از انجاییکه دو فرزند دارم در سن ۵ و ۱۲ سال میخواستم ببینم با اعضای خانواده چگونه میتوانم پذیرش ازدانشگاه گرفته و همچنین ویزا برای افراد دیگر خانواده ممنون از راهنماییتان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور نیوزلند در مقطع فوق لیسانس به همراه خانواده میتوانید اقدام کنید.

    70. الهه گفت:

      باسلام وسپاس
      میخواستم بدونم قیمت هایی که برای هزینه ی زندگی و تحصیل نوشته شده بر اساس دلار امریکا هستش یا دلار نیوزلند؟؟
      و این که ایا با داشتن معدل ۱۸.۵۰ در رشته ی کارشناسی حقوق از دانشگاه ازاد (تمامی نمرات اختصاصی بالا هستند) و ایلتس ۶.۵ (مقاله یا نمره ی GREندارم )امکان گرفتن بورسیه ی کامل تحصیلی و هزینه ی زندگی یا فقط بورسیه ی تحصیلی به صورت کامل رو دارم ؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور نیوزیلند در مقطع فوق لیسانس با توجه به داشتن مدرک زبان انگلیسی برای پذیرش میتوانید اقدام کنید.

    71. سلماز گفت:

      سلام. ۳۵ سال سن دارم. ارشد زبان شناسی از دانشگاه دولتی با معدل ۱۷.۵ هستم. آیلتس ۶.۵ دارم. برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در نیوزلند میتونم اقدام کنم و فاند بگیرم؟ شرایط پرداخت هزینه دانشگاه ندارم و حتما فاند میخوام

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور نیوزیلند بورس در مقطع دکتری نیاز به پژوهشهای بین المللی است.

    72. اميد گفت:

      سلام خوب هستید من ٢۴ سالمه دانشجوی سال اخر دندانپزشکی در کشور فیلیپین هستم خواستم اقدام کنم برای دوره تخصص در نیوزیلند خواستم ببینم اگه مدارک من کامل باشه شما خودتون برای من دعوت نامه از دانشگاه رو مَی گیرید و کلا به چه صورت مَی باشد و از روزی که من اقدام مَی کنم تا روزی که ویزا بیاد چقدر زمان بر هستش چون من اگه بیام ایران بیش تر ٣ ماه نمی تونم بمونم و أیا شما شماره ی دارید که تلگرام با وایبر داشته باشه من بتونم با شما در تماس باشم بازم ممنون ?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما قبل از اینکه بتوانید پذیرش تخصص را در کشور نیوزیلند بگیرید باید مدرک خود را در کشور مقصد از طریق آزمون ثبت کنید.
        اگر فرایند ثبت مدرک را در کشور مقصد ثبت کنید ما می توانیم برای شما پذیرش بگیریم.

    73. Mohammadhadi masoudi گفت:

      سلام من دانشجوی سال اخر دندانپزشکی هستم در کشور فیلیپین خواستم برای تخصص اقدام کنم اگه من مدارکم کامل باشه شما چند وقته مَی تونید پذیرش برای من بگیرید از دانشگاه ممنون وأین مراحل اگه مدارکم کامل باشه تا روزی که به من ویزا بدهند چقدر زمان مَی بره ?چون من زیاد نمی تونم ایران بمونم ممنونم در ضمن من ٢۴سالمه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید و زمان ان بستگی به دد لاین ان دانشگاه دارد.

    74. سعيده گفت:

      سلام
      من ۲۸ ساله هستم و مدرک لیسانس مهندسى صنایع از دانشگاه پیام نور دارم، میخواستم ببینم میتونم براى دوره ى لیسانس اقدام کنم؟ رشته مورد نظرمم تربیت بدنى یا علوم ورزشى هست

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        این امکان وجود دارد ولی این موضوع که بخاطر شرایط سنی شانس کمتری دارید نیز مد نظر باشد. داشتن مدرک زبان الزامیست

    75. صدر گفت:

      سلام من لیسانس گیاهپزشکی و ارشد مدیریت بازرگانی دارم برای دکترا در رشته مالی می تونم پذیرش بگیرم.

    76. اریا گفت:

      سلام. لیسانس مترجمی زبان از PNU دارم. ۳ سال از دانش اموختگی میگذره. و کاردانی مکانیک دریایی هم دارم که بیش از ۱۰ سال ازش میگذره.۷ سال سابق کار مرتبط با کاردانی دارم. شرایط مالی هم دارم. ایا امکان پذیرش تحصیلی در کارشناسی ارشد رشته های فنی و مهندسی در نیوزیلند با هزینه شخصی برای من وجود دارد؟ هزینه هر سال چقدر میشه؟ با تشکر از شما.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند سالیانه بین ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار میباشد و با شرایط سنی که برای کشور نیوزلند وجیه داشته باشد امکان تحصیل با داشتن مدرک زبان مقدور است

    77. نكوبخت گفت:

      با عرض سلام
      من ٢٩ سالمه در حال حاضر در مقطع فوق لیسانس عمران گرایش زلزله مشغول تحصیل هستم معدل کلم الان ١٧ هست میخواستم برای مقطع دکترا اقدام کنم برای نیوزیلند سوال این هست شانس من برای گرفتن apply برای این کشور چقدر هست

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور نیوزیلند در مقطع دکتری و با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید.

    78. سلماز گفت:

      سلام. ۳۵ سال سن دارم. ارشد زبان شناسی از دانشگاه دولتی با معدل ۱۷.۵ هستم. آیلتس ۶.۵ دارم. برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در نیوزلند میتونم اقدام کنم و فاند بگیرم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن فاند نیاز داشتن پژوهشهای بین المللی است .

    79. مرجان آدرچهر گفت:

      سلام
      ببخشید من ۴۴ ساله هستم و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم . آیا می توانم برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی اقدام کنم ؟ . اینکه آیا به همسر و بچه هایم ویزا می دهند؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. گرفتن پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی در کشور نیوزیلند با توجه به شرایط سنی شما امکان پذیر نیست. اما در مقطع کارشناسی ارشد این امکان می تواند برای شما وجود داشته باشد. برای بررسی جزئی تر شرایط خود با مشاوران مؤسسه تماس حاصل کنید.

    80. ادریس گفت:

      سلام وقتتون بخیر،کار های دانشجویی که میتونن هزینه تحصیلو این چیزای مارو براورده کنن،مثلأ چه کار های هست یا از روی تخصصی که داریم کار میدن بما؟

    81. عباس گفت:

      سلام خوب هستید میخاستم بپرسم که ایا برای ادامه تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی باید مدرک زبان داشت واگر در مقطع پیش دانشگاهی تحصیل کردم ایا باید ازمونوورودی برای دانشگاه ها داد

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورتی که در زمان لقدام شما کمتر از ۱۸ سال باشید می توانید برای دوره های پیش دانشگاهی کشور نیوزیلند اقدام کنید بدون ارائه مدرک زبان برای اخذ پذیرش از مراکز آموزشی این کشور

    82. هانیه شیرازی گفت:

      سلام روزتون به خیر من فوق لیسانس ادیان و عرفان تطبیقی از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات دارم و هشت ساله که فارغالتحصیل شدم زبان انگلیسیم خوبه ولی هنوز مدرکی برای زبان نگرفتم به جز پایان نامه ارشد هیچ مقاله ای به چاپ نرسوندم آیا شانسی برای ادامه تحصیل در نیوزلند توی رشته خودم یا رشته ای مرتبط رو دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور نیوزیلند در مقطع ارشد و با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید.

    83. مهرداد گفت:

      سلام ، من مدرک فوق لیسانس از علامه دارم و معدلم ۱۵.۷۸ ، مقاله ۲ تا دارم ولی در سمینار های بین المللی ارائه شده ، میخواستم بدونم شرایط من برای ادامه تحصیل در نیوزلند چطوریه !؟ ترس از هزینه زندگی و هزینه تحصیلی رو دارم ، در ضمن متاهل هم هستم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مقطع فوق لیسانس اجازه همراه را دارید و هزینه های تحصیل و زندگی تقریبا ۵۰۰۰۰دلار در سال برای هر نفر می باشد

    84. امیر گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید
      من دانشجوی ترم اخر ژنتیک دانشگاه ازادم
      معدل ۱۶
      دوتا مقاله ی isiدارم
      دوتا کنگره داخلی رفتم که مدرکش رو گرفتم
      و چندتا ورکشاپ رفتم و مدرک گرفتم‌
      اما مدرک زبان ندارم
      آیا امکان اسکالر شیپ گرفتن برای مقطع کارشناسی ارشد رو دارم ؟
      و مثلا من که مدرک زبان ندارم آیا میتونم اونجا به کالج برم تا زبانم تقویت بشه و بعد به رشته ی مورد علاقم بپردازم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور نیوزیلند در مقطع ارشد با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید .

    85. محمد جواد شرقی گفت:

      با سلام و تشکر بابت سایت خوب شما
      آیا امکان ادامه تحصیل در مقطع PHD روان شناسی و همراه بردن خانواده خود به نیوزلند، وجود دارد؟

    86. غزال گفت:

      با سلام. من خارج از کشور در حال گرفتن مدرک لیسانس هستم. برای فوق لیسانس علاقه مندم که بورسیه نیوزلند بشم. آیا امکانش هست ؟ و شرایط به چه صورت میشه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور نیوزیلند در مقطع فوق لیسانس با داشتن مدرک زبان و پژوهشهای بین المللی میتونید اقدام کنید .

    87. سوريا گفت:

      سلام برای تحصیل در نیوزیلند ، در رشته های پزشکی و دندان پزشکی چه مدارکی لازمه؟
      اگر دیپلم ریاضی داشته باشیم میتونیم وارد دانشگاه های پزشکی بشیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در کشور نیوزلند برای رشته های پزشکی نیاز به داشتن مدرک دیپلم تجربی ندارید ولی دانشگاه حتما دوازده سال تحصیل را از شما میخواهند (پیش دانشگاهی) . شما پس از وارد شدن به نیوزلند دوره های پری مدیکال را باید بگذرانید و سپس وارد دوره پزشکی می شوید.

    88. melika گفت:

      سلام من در مقطع دهم هستم اگر بخواهم در نیوزلند ادامه. تحصیل بدهم در چه مقطعی قرار می گیرم و چه مدارکی نیاز است??

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما در صورت آشنایی به مدرک زبان می توانید دوره ۱۱ خود را در کالج های کشور نیوزیلند سپری کنید

    89. مجید خسروی گفت:

      سلام . من بیش از دو سال لیسانس شیمی گرفتم خانمم هم لیسانس مدیریت دارد .یه بچه هم داریم .میخواستم چطور میتونم برام نیوزیلند

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در کشور نیوزیلند در مقطع ارشد دانشجو می تواند همسر و فرزند زیر ۱۸ سال را با خود ببرد و از شرایط دادن پذیرش در مقطع ارشد داشتن آیلتس ۶ تا ۶.۵ و معدل خوب می باشد و هزینه یک سال تحصیل و زندگی به طور میانگین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان می باشد.

    90. امیر همدانی گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

      من مطالب مربوط به تحصیل پزشکی در نیوزلند رو مطالعه کردم و لازم به ذکره که حدود ۶ماهی هست که در حال تحقیق برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در یه کشور انگلیسی زبان پیشرفته هستم
      ولی در مورد نیوزلند هیچ اطلاعاتی ندارم
      اگر امکانش هست به سوالاتم جواب بدید
      ۱-آیا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند مثل تحصیل پزشکی در کانادا و آمریکاست؟چون در این دو کشور ابتدا باید لیسانس گرفت و بعد برای پزشکی و دندانپزشکی امتحان داد ایا در نیوزلند مستقیما میشه وارد رشته پزشکی و دندانپزشکی شد؟

      ۲-نمره آیلتس مورد نیاز برای گرفتن پذیرش از دو دانشگاه اکلند و اتاگو چند هست؟

      ۳-چند درصد احتمال گرفتن پذیرش با نمرات دیپلم۱۷/۵وپیش دانشگاهی ۱۶/۷۰ و سن۲۱سال هستد و آیا میشه به طور واقع بینانه روی پذیرش این دانشگاه ها حساب باز کرد؟

      ۴-هزینه های زندگی و شهریه سالیانه در این رشته ها چقدر است؟

      ۵-برای گرفتن پذیرش ماه سپتامبر از دانشگاه های ذکر شده حداکثر تا چه زمانی فرصت هست؟

      ممنون میشم اگر جواب بدید چون من تصمیم قطعی دارم که برای این کار اقدام کنم و از لحاظ مالی میتونم هزینه های این کار رو تامین کنم همچنین مشکل سربازی هم ندارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تحصیل پزشکی نیوزلند ۶ ساله است که ۲ سال آن علوم گایه میباشد ونیاز به گذراندن دوره لیسانس ندارد مگر دوره کوتاه ۶ تا ۸ ماه برای دوره پری مدیکال
        برای پزشگی داشتن آیلتس ۶.۵ تا ۷ الزامیست
        سن ۲۰ تا ۲۲ سال محدوده و سقف پذیرش پزشکی برای دانشگاه های خوب میباشد که البته حد اقل نمره معدل ۱۶ تا ۱۷ مورد تایید میباشد
        هزینه های زندگی و تحصیل درحدود ۲۰تا۳۰ هزار دلار در سال میباشد
        برای پذیرش حتما باید ۳ تا ۴ ماه قبل از ددلاین دانشگاه اقدام نمایید

    91. ارمان گفت:

      س خسته نباشید من پیش دانشگاهی تجربی هستم میخواستم بدونم برای رشته پزشکی شما کدوم کشور رو پیشنهاد می کنید که هم خوب باشه هم هزینه اش پایین باشه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما برای رشته پزشکی می توانید در کشورهایی مثل چک و اوکراین که از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد اقدام کنید که هم از نظر رتبه دانشگاهی و اعتبار مدرک مورد تایید است و هم هزینه ای که مورد نظر شماست.

    92. عارفه البرزيان گفت:

      سلام با مدرک فوق دیپلم نقشه کشی معماری از دانشگاه آزاد آیا امکان ادامه تحصیل در کشور نیوزلند است.

      • آریانا پارس گفت:

        بله مدرک فوق دیپلمتان + ielts6.5 شما را مجاز به اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزیلند می کند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up