شرایط کار در نیوزیلند

یکی از معمول ترین روش های مهاجرت به نیوزیلند از طریق اخذ ویزای کار در نیوزیلند می باشد. علاقه مندان به کسب اقامت می توانند با فراهم آوردن شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای کار اقدام نمایند. در حال حاضر تعداد زیادی از فرصت های شغلی در صنایع مانند مهندسی، فناوری اطلاعات و پزشکی وجود دارد.

رشد اشتغال اخیر در منابع انسانی، تولید، حمل و نقل و تدارکات، تجارت و خدمات، مهندسی و خدمات عمومی و توسعه دیده شده است. شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) تعداد زیادی از بنگاه های تجاری نیوزیلند را تشکیل می دهند.

نیوزیلند یک جزیره مستقل که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است. این کشور به لحاظ جغرافیایی شامل دو منطقه و ناحیه اصلی شمالی (Ika) و جزیره جنوبی (Waipounamu) است. کشور نیوزیلند یکی از آرام ترین نقاط اقیانوس آرام در نزدیکی کشور بزرگ استرالیا می باشد.

این کشور همچنین دارای آب و هوای معتدل است. به صورت کلی جوامع پر جمعیت و میزان کم جرم و جنایت از نکات مثبت زندگی در نیوزیلند می باشد. اوکلند، واییکاتو و ولینگتون را در شمال و کانتربری و اوتاگو در جنوب پیدا خواهید کرد.

قوانین کار در نیوزیلند چگونه است؟

وزارت بهداشت نیوزیلند ( www.moh.govt.nz ) مسئول تأمین بودجه و ارائه خدمات بهداشتی درمانی است که به صندوق های بهداشت منطقه ای (DHBs) اعطا می شود که هدف آن تطبیق با اهداف بهداشتی دولت با صرف بودجه بیشتر آنها است. راه مقرون به صرفه DHBs از بودجه خود برای خرید خدمات بهداشتی از “تامین کنندگان” مختلف از جمله پزشکان خانوادگی، بیمارستان ها، خانه های پرستاری و سایر سازمان های بهداشت استفاده می کنند.

به صورت کلی ساعت کار در نیوزیلند به شکل استانداردی وجود ندارد. به طور سنتی، هفته کاری ۴۰ ساعته است که از ساعت ۸:۳۰ آغاز می شود و در ساعت ۵ بعد از ظهر، دوشنبه تا جمعه ها، با نیم ساعت وقت ناهار پایان می یابد. با این وجود، از زمان تصویب قانون قراردادهای استخدامی، کارفرمایان و کارکنان برای تعیین طول مدت کاری و زمان شروع و پایان کار به صورت جداگانه به توافق می رسند.

میانگین دستمزد ساعتی در بخش خصوصی ۲۶٫۲۹ دلار و ۳۵٫۲۸ دلار در بخش دولتی است. کمترین حقوق و دستمزد به کارکنان هتل و رستوران و همچنین کارمندان بار و پیشخدمت تعلق دارد. بالاترین دستمزد در بخش مالی و بیمه و همچنین پست های IT وجود دارد. به عنوان مثال، سالانه حقوق سالانه یک مدیر فروش محاسبات ۵۰،۰۰۰ تا ۱۵۰،۰۰۰ دلار است.

سیستم تایید مدارک

مشاغل خاص باید در سازمان حرفه ای نیوزیلند ثبت نام کنند. روند ثبت نام شامل ارزیابی مدارک حرفه ای یا تجاری می شود و به این ترتیب اجازه کار در نیوزیلند برای فرد صادر می شود.

  •  معماران: هیات علمی و ارشد معماری، www.aerb.org.nz
  •  دادگستری و وکلا: انجمن حقوقی نیوزلند، PO Box 5041، ولینگتون www.nz-lawsoc.org.nz
  •  دندانپزشکان: شورای دندانپزشکی نیوزیلند، PO Box 10-448، ولینگتون www.dentalcouncil.org.nz
  •  الکتریک و مکانیک خط: هیئت ثبت نام کارگران برق، PO Box 10-156، ولینگتون www.med.govt.nz/ewrb.
  •  مهندسین: موسسه مهندسان حرفه ای نیوزیلند www.ipenz.org.nz
  •  نمایندگان املاک: نماینده مجلس نمایندگان املاک
  •  پزشکان: شورای پزشکی نیوزیلند www.mcnz.org.nz
  •  ماماها و پرستاران: شورای پرستاری نیوزیلند www.nursingcouncil.org.nz
  •  داروسازان: انجمن دارویی نیوزیلند www.psnz.org.nz
  •  فیزیوتراپیست ها: هیئت فیزیوتراپی نیوزیلند www.physioboard.org.nz
  •  نقشه برداران: هیئت صدور مجوز سنجی کاداستر نیوزیلند www.cslb.org.nz
  •  معلمان (در مدارس ابتدایی و متوسطه و مهد کودک ها رایگان): هیئت ثبت نام معلمان www.trb.govt.nz
  •  دامپزشکان: شورای دامپزشکی نیوزیلند www.vetcouncil.org.nz

چه روش هایی برای کار در نیوزیلند وجود دارد؟

دولت نیوزیلند دو نوع ویزا برای افراد یا متقاضیان این کشور در نظر گرفته است. افراد تحصیل کرده که دارای پیشنهاد رسمی کار باشند می توانند بعنوان نیروی کار متخصص مشغول به کار شوند. افرادی که پیشنهاد شغلی از کشور نیوزیلند را نداشته باشند باید در سیستم امتیازبندی این کشور قرار بگیرند. برای کار در نیوزیلند از طریق سیستم امتیاز بندی، متقاضیان در صورت کسب ۱۶۰ امتیاز می توانند ویزای جستجوی کار را دریافت کنند.

نیوزیلند,نیوزیلند,نیوزیلند

اگر بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ امتیاز را داشته باشند در سیستم انتظار قرار می گیرند که در هر دو هفته پرونده ها مورد بررسی قرار می گیرد و افراد که صلاحیت داشته باشند پیشنهاد شغلی را دریافت می کنند. در صورتی که نیروی کار را جذب نکنند به پرونده هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ امتیاز را دارند، رسیدگی کرده و افراد مورد نظر را جذب می کنند. در صورتی که کمتر از از ۱۰۰ امتیاز را داشته باشید، صلاحیت ورود به کشور نیوزیلند را ندارید.

آژانس های استخدام

سازمان های زیادی در نیوزیلند وجود دارند که می توانند به شما در پیدا کردن شغل کمک کنند. آنها می توانند به طور گسترده به مشاوران استخدام و آژانس های استخدام تقسیم شوند. مشاوران استخدام تمایل به تخصص در حرفه های ماهر، حرفه ای و اجرایی دارند، در حالی که سازمان های استخدامی هر نوع مشاغل را شامل می شوند، از جمله کار های غیر متخصص و موقت.

شما می توانید مشاوران استخدام محلی و آژانس های استخدام را با نگاه کردن به صفحات زرد موجود در کتابخانه های اصلی و اتاق های خواندن برخی کنسول های نیوزیلند و کمیسیون های عالی خارج از کشور یا در وب سایت های زرد صفحات ( www.yellowpages.co.nz ) پیدا کنید. آژانس های استخدام نیز در وب سایت خدمات مهاجرت نیوزلند ( www.immigration.govt.nz ) ذکر شده است. برخی از مشاوران مهاجرت می توانند مقدمه ای برای سازمان های استخدام ارائه دهند. بزرگترین سازمان های استخدام عبارتند از:

  1. NxtStep
  2. New Kiwis Global
  3. Seek
  4. Trade me
  5. Work Here

برای دریافت ویزای کار نیوزیلند چه مدارکی لازم است؟

برای دریافت ویزای کار نیوزیلند، امتیازات حائز اهمیت می باشد. از همین رو مدارک مورد نیاز شامل مدرک تحصیلی، سن، مدرک زبان و سابقه کار می شود.

  • مدرک تحصیلی

  1. مدرک کاردانی: ۴۰ امتیاز
  2. مدرک کارشناسی: ۵۰ امتیاز
  3. مدرک کارشناسی ارشد و دکترا: ۵۵ امتیاز
  • سن

بیشترین امتیاز را افراد بین ۲۰ تا ۲۹ سال کسب می کنند که ۳۰ امتیاز می باشد. نکته قابل ذکر این می باشد که افراد بالای ۵۵ سال نمی توانند برای نیروی کار کشور نیوزلند اقدام نمایند.

  1. از سن ۲۰ تا ۲۹ سالگی: ۳۰ امتیاز
  2. از سن ۳۰ تا ۳۹ سالگی: ۲۵ امتیاز
  3. از سن ۴۰ تا ۴۴ سالگی: ۲۰ امتیاز
  4. از سن ۴۵ تا ۴۹ سالگی: ۱۰ امتیاز
  5. از سن ۵۰ تا ۵۵ سالگی: ۵ امتیاز
  • سابقه کار

  1. ۲ سال سابقه کار: ۱۰ امتیاز
  2. ۴ سال سابقه کار: ۱۵ امتیاز
  3. ۶ سال سابقه کار: ۲۰ امتیاز
  4. ۸ سال سابقه کار: ۲۵ امتیاز
  5. ۱۰ سال سابقه کار یا بیشتر: ۳۰ امتیاز

نکات بسیار مهم برای سابقه کار بدین صورت می باشد که سابقه کار اعلام شده حتما تمام وقت و قابل ترجمه و تایید رسمی باشد. با توجه به این نکته اعلام شده لزوما سابقه کار باید با بیمه باشد. از دیگر نکات سابقه کار، مرتبط بودن کار با رشته تحصیلی متقاضی می باشد. در صورتی که فرد متقاضی یک خویشاوند نزدیک در کشور نیوزیلند داشته باشد ۱۰ امتیاز کسب می کند.

  • رشته تحصیلی

دولت نیوزلند چندین رشته مورد نیاز خود را اعلام کرده که افراد در صورت داشتن مدرک دانشگاهی می توانند ۱۰ امتیاز بیشتر را کسب نمایند و در حال حاضر رشته IT دارای ۲۰ امتیاز می باشد. مهندسی IT، علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار، مدد کار اجتماعی، سونوگرافی، کاردانی بیهوشی، حسابرسی، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی محیط زیست، مهندسی جنگل داری، مهندسی عمران و گرایشات آن، اکثر رشته های گروه پزشکی و پرستاری

  • امتیازات اضافی یا Bonuspoints

  1. کسانی که مدرک تحصیلی همسرشان مورد تایید نیوزلند باشد و نمره ۶٫۵ آزمون آیلتس را اخذ کنند: ۲۰ امتیاز
  2. در صورت داشتن پیشنهاد کار از نیوزلند: ۵۰ امتیاز
  3. در صورت ۱ سال سابقه کار در نیوزلند: ۶۰ امتیاز
  4. در صورت یکسال تحصیل در نیوزیلند: ۱۰ امتیاز

شرایط دریافت اقامت نیوزیلند چگونه است؟

درخواست اقامت به معنای پیگیری حق زندگی و کار در نیوزیلند برای همیشه است. تمام متقاضیان اقامت باید اطلاعات و اسناد لازم را برای رسیدگی به مقررات فعلی ارائه دهند. به صورت کلی متقاضیان برای کسب اقامت نیوزیلند، مدارک زیر را ارائه می دهند.

  1. دانش زبان انگلیسی
  2. پرداخت مالیات
  3. حداقل میزان درآمد با توجه به رشته تحصیلی
  4. عدم سوابق کیفری

ویزای کار نیوزیلند چه مزایا و معایبی دارد؟

به صورت کلی کار در نیوزیلند دارای مزایا و معایبی می باشد که می توان به صورت کلی به آنها اشاره کرد.

نیوزیلند,نیوزیلند,نیوزیلند
  • مزایا

از مهم ترین مزایای کار در کشور نیوزیلند می توان به کم هزینه بودن این روش اشاره کرد. افراد در صورت پیدا کردن کار می توانند بدون پرداخت هزینه ای از این روش برای ویزای کار نیوزیلند اقدام نمایند.

  • معایب

همراهان امکان همراهی فرد متقاضی ویزای کار نیوزیلند را در ابتدای کار ندارند. با توجه به سیستم امتیاز بندی کشور نیوزیلند، شانس متقاضیان برای ورود و کار در نیوزیلند بسیار پایین می باشد. از همین رو افراد با تحصیل در نیوزیلند می توانند شانس خود را برای پیدا کردن کار افزایش دهند.

بهترین مشاغل برای کار در نیوزیلند کدامند؟

برترین مشاغل با توجه به درآمد سالانه در کشور نیوزیلند:

  1. وکیل: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۱۱،۴۴۰ دلار
  2. مشاور مدیریت: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۱۱،۴۹۰ دلار
  3. مهندس نرم افزار: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۱۲،۶۰۰ دلار
  4. مدیر ساخت و ساز: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۱۴،۹۳۰ دلار
  5. سرمایه گذار بانکدار: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۱۷،۲۰۰ دلار
  6. مهندس نفت و گاز: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۱۷،۹۶۰ دلار
  7. حسابدار: میانگین دستمزد: ۱۲۰،۵۶۰ دلار
  8. نماینده املاک: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۲۲،۵۰۰ دلار
  9. Actuary: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۲۳،۷۶۰ دلار
  10. معماری سیستم: میانگین حقوق و دستمزد: ۱۲۷،۶۹۰ دلار

مشاورین موسسه آریاناپارس آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مهاجرت کاری به کشور نیوزیلند و بسیاری از کشور های اروپایی دیگر می باشند. با دریافت راهنمایی های درست می توانید تصمیمات بهتری در زمینه مهاجرت که قطعا یکی از تصمیمات مهم زندگی شما است را بگیرید.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۹۸ پاسخ به “کار در نیوزیلند”

    1. شایان گفت:

      سلام وقتتون بخیر. من مدتیه که به فکر مهاجرت به به کشور خارجی از طریق کار فکر میکنم. البته الان اصلا شرایطشو ندارم. ۲۴ سالمه و دیپلم تجربی دارم. یه هدف بلند مدت در ذهنم دارم و من دارم از الان برای حدودا ۸ سال دیگه برنامه ریزی میکنم و به خاطر این هدفم حاضرم قید ازدواج رو بزنم چون میخوام تا اون موقع پول جمع کنم و با ازدواج این امر محقق نمیشه. و چون سنم واسه شروع زیاده یه جورایی نگرانی زیادی دارم. همونطور که گفتم برنامه ریزیم واسه آینده ست نه الان. میخوام از این سن شروع به تحصیل کنم و تا مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه آزاد ادامه بدم. من حساب کردم در صورتی قبولی و اخذ مدرک کارشناسی ۲۹ سالم میشه، ب این دلیل که داشتن سابقه کار هم خیلی مهمه اگه هم بتونم بلافاصله وارد بازار کار بشم و حدودا ۳ تا ۴ سال هم کار کنم (برای داشتن سابقه کار) ۳۳ ساله میشم. (یه نگرانی دیگه که دارم اینه که ممکنه تا ۸ سال دیگه کلا قوانین مهاجرتی به کل تغییر کنه) به نظرتون با این برنامه ریزی بلند مدتی که دارم تا ۸ سال دیگه میتونم ویزای جستجوی کار کشورهایی مانند نیوزلند، کانادا، استرالیا یا آلمان بگیرم؟ (خودم شخصا از بین این کشورها علاقه خیلی زیادی به کار در نیوزلند دارم) مجارستان هم من شنیدم که میگن واسه کار خوبه اما خب یادگیری زبان مجاری خیلی سخته و آموزشگاهی واسه یادگیری این زبان سخت تو ایران وجود نداره. به نظرتون سه، چهار سال سابقه کاری واسه اخذ ویزای جستجوی کار کافی هست. ویزای کاری جاب آفر یه جورایی غیر ممکنه واسه من و میخوام از طریق ویزای جستجوی کاری اقدام کنم. همین که بتونم از ایران برم و تو یه کشور مرفه زندگی کنم واسم کافیه لطفا بهم بگید اصلا شانسی واسه مهاجرت دارم؟ یا کلا قیدشو بزنم؟

    2. آرش گفت:

      سلام
      من لیسانس علوم کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم، با ۱۰ سال سابقه بیمه، همسرم فوق لیسانس گرافیک با ۶ سال سابقه بیمه، و امکان گرفتن آیلتس ۶/۵ را هم دارم، از چه روشی برای مهاجرت می تونیم اقدام کنیم؟

    3. حمیدرضا گفت:

      با سلام
      من ۳۳ سالمه
      مجرد
      دکتری مهندسی نقشه برداری
      آزمون PTE 64
      سابقه کار ۵ سال
      آیا برای ویزای ۴۹۱ استرالیا با این شرایط شانسی دارم؟
      برای نیروی کار نیوزلند شانسی برای من وجود دارد؟
      با تشکر از شما

    4. sheema گفت:

      سلام وقتتون بخیر من مجموعا ۱۴۰ امتیاز کسب میکنم چگونه میتونم از کارفرما در نیوزیلند قرارداد کاری دریافت کنم کار خیلی مشکلیه؟؟؟ و اگر شرایط همسرم مناسب باشه یعنی امتیاز ۱۶۰ دریافت کنه امکانش هست باهم بتونیم وارد کشور بشویم؟؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط همسرتون برای ویزای جستجوی کار نیوزیلند اقدام نمایید. در این ویزا اجازه همراه صادر نمی شود و باید همسرتون به تنهایی باید برای جستجوی کار اقدام نمایند.

    5. رضا گفت:

      با سلام و عرض ادب

      بنده ۳۹ سالمه و لیسانس گرافیک و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی (استراتژیک دارم)
      حدودا نزدیک ۱۵ سال سابقه کار تو یکی از شرکتهای پخش دارو دارم که ۶ سال نماینده فروش(ویزیتور) و ۵ سال سرپرست فروش و الان ۴ ساله که مدیر این مجموعه هستم
      لطفا راهنمایی بفرمایید امکان گرفتن ویزای کار در نیوزیلند برام وجود داره؟؟
      با سپاس فراوان

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        کشور نیوزلند دارای سیستم امتیازبندی می باشد در صورتی که شما بتوانید حداقل امتیاز مورد نیاز که شامل سن, مدرک تحصیلی, مدرک زبان, سابقه کاری و…. را کسب کنید می توانید از طریق ویزای کار اقدام کنید.

    6. حسین گفت:

      با سلام حسین احمدی هستم ۲۶ ساله دارای مدرک نرم افزار کامپیوتر با معدل ۱۸ و آیلتس ۸٫۵
      ۱۲ سال سابقه کار دارم ۸ سال تدریس برنامه نویسی و ۴ سال سابقه کار در پروژه های بزرگ مثل سیستم شبکه ملی و سیستم نرم افزاری بیمه معلم و …
      خواستار دریافت ویزای کار و حتی ادامه تحصیل در صورت امکان در کشور استرالیا می باشم لطفا راهنمایی بفرمایید
      ۰۹۹۰۷۴۸۵۵۸۵

    7. کیومرث گفت:

      با سلام . بنده به تازگی موفق به دریافت قرارداد کاری در زمینه رشته برنامه نویسی در شهر اوکلند، در یک شرکت معتبر در زمینه it شده ام و شرایط کلی بنده عبارتست از :
      مدرک کاردانی it،
      مدرک لیسانس it،
      سابقه کاری ۲ ساله همراه با سابقه بیمه،
      ۲۹ سال سن،
      جمع امتیاز شرایط فعلی بنده به حدود ۱۵۰ رسیده است، اما متاسفانه هنوز موفق به دریافت مدرک آیلتس نشده ام . آیا می توانم برای گرفتن ویزای کاری اقدام کنم ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای ورود به کشور نیوزیلند به واسطه ویزای کار، ملزم به ارائه نمره ۶٫۵ آزمون آیلتس می باشید. لازم بذکر است حداقل امتیاز برای اقدام ۱۶۰ است. شما برای محاسبه امتیازات می توانید از صفحه امتیاز بندی نیوزیلند امتیازات خود را محاسبه فرمایید.

    8. امیر گفت:

      با سلام من مدرک دکتری برق مخابرات دارم و ۴۰ سال سن نمره زبان ایلتس ۶٫۵ و بیش از ۱۵ مقاله ISI و ۸ سال سابقه کار همسرم نیز نمره زبان آیلتس دارد و کارشناسی it و ارشد برق و ۶ سال سابقه کار دارد خواستم بدونم برای ادامه کار در نیوزلند یا استرالیا یا هرجایی که شانس بیشتری داریم میتوانیم اقدام کنیم ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما چنانچه بتوانید حداقل امتیاز مورد نیاز برای کشورهای نیوزلند استرالیا را دریافت کنید امکان اقدام برای ویزای کار برای شما می باشد.لطفا برای بررسی امتیاز خود وارد لینک زیر شوید.
        https://arianaabroad.com/calculation//

    9. کسری گفت:

      باسلام.من ۳۴ سال دارم دارای مدرک کارشناسی معماری.۷ سال سابقه کار مفید.تخصص اصلی من کار با نرم افزارهای شبیه سازی معماری مثل autocad.3d max.photoshop. archicad هست.زبان انگلیسی من بد نیست ولی مدرک زبان ندارم.در صورت گرفتن مدرک زبان میتونم برای اقامت نیوزیلند اقدام کنم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما چنانچه بتوانید ۱۶۰ امتیاز را دریافت نمایید می توانید برای ویزای کاری نیوزلند اقدام کنید. جهت بررسی امتیاز خود برای ویزای کاری نیوزلند لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.
        https://arianaabroad.com/calculation//

    10. علی گفت:

      سلام
      سیستم امتیازدهی توسایتش با شما یکی نیست.
      من ۳۹سالمه و دکترا دارم مهندسی شیمی و زبان هم دارم. ۱۲ ستا سابقه کا مرتبط
      امتیازم چنده.
      ضمنا چقدر پروسه ظول می کشه

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت کاری به کشور نیوزلند اگر شما ۱۶۰ امتیاز دریافت کنید به راحتی از لیست انتظار خارج شده و pr خود را دریافت می کنید.

    11. سمانه گفت:

      سلام. من ۳۶سالمه و کارشناسیICT و ارشد الکترونیک دارم و در حال حاضر در شرف گرفتن مدرک آیلتس هستم. حدود ۴ سال سابقه کار بدون بیمه دارم. همسرم ۴۰ ساله و ارشد برق قدرت بدون مدرک آیلتس ویک دختر ۶ ساله هم دارم . مدرک آیلتس جزو امتیاز محسوب میشه ؟ چند امتیاز داره؟ با توضیحاتی که گفتم ممکنه بفرمایید من الان چند امتیاز دارم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        داشتن آیلتس ۶.۵ برای ورود به این پروسه ضروری است . شما می توانید از طریق وب سایت ما به صورت کامل امتیازات خود را بررسی نمایید. لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

        https://arianaabroad.com/calculation//

    12. جلیل گفت:

      سلام من ۵۰سال سن و لیسانس حسابداری با ۲۷ سال سابقه کار باشرایط مدیریت مالی شرکتهای بزرگ هستم ایا شرایط اخذ ویزای نیوزلند را دارم یا خیر؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما از طریق گرفتن جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی می توانید برای کشور نیوزلند اقدام نمایید.

    13. شهدایی گفت:

      سلام خسته نباشید من سی و چهار سالمه و لیسانس اموزش زبان هستم،همسرم ۳۵سالشونه با مدرک کاردانی عمران و ده سال سابقه کار با بیمه،یک پسر دو ساله هم داریم،همسرم تقریبا ۱۳۰تا ۱۴۵امتیازو کسب میکنند،قبلا هم نمره ۷.۵ازمون ایلس گرفتن،امکان مهاجرت برای ما هست

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام با داشتن مدرک ۶.۵ آیلتس می تونید برای کانادا و انگلیس تحصیلی اقدام کنید برای مقطع ارشد .این دو کشور فقط به شما اجازه ورود همزمان همراه رو میده و همراه شما اجازه کار کردن فول تایم رو به صورت قانونی تو این کشورها دارد.

    14. سام رودکی گفت:

      سلام
      روز بخیر
      من کارشناس شبکه هستم با ۸ سال سابقه کار بیمه ای
      مدرک ای مایکروسافت رو هم دارم و ۳۵ سال سن دارم
      آیلتس جنرال ۶ دارم و دارم آماده میشم برای امتحان مجدد
      آیا میتوانم امیدوار به مهاجرت به نیوزلندباشم ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام اگر ۱۰ سال سابقه کار مرتبط با رشته و ۶.۵ آیلتس داشته باشید و رشته شما جزو لیست مشاغل کشور نیوزلند باشه میتونید اقدام کنید و در ابتدا باید ۱۵۰-۱۶۰ امتیاز بیارید تا بتونید اقدام کنید.

    15. منصور شاهرخی گفت:

      سلام
      من پزشک عمومی هستم با ۱۴ سال سابقه کار
      ۴۶ ساله هستم
      مدرک آیلتس ۶/۵ دارم
      میتوانم برای اقامت دائمی در نیوزلند یا استرالیا اقدام کنم؟
      همسرم هم داری لیسانس تاریخ است
      ۵ سال هم سابقه تدریس در دانشگاه دارم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام برای نیوزلند احتمالا امتیاز مورد نظر رو بیارید باز داخل سایت ما امتیازتون رو حساب کنید اگر ۱۶۰ امتیاز بیارید میتونید اقدام کنید.

    16. لیلا گفت:

      سلام
      ممنون بابت توضیحات
      اینجانب دارای ۴۲ سال سن. ۲۱ سال سابقه کار. مدرک لیسانس آموزش از دانشگاه آزاد هستم. آیا می توانم برای کار در نیوزلند اقدام کنم.
      لازم به ذکر است دارای مدرک فنی و حرفه ای در رشته های طراحی لباس و مد و همچنین آشپزی می باشم . در سیستم امتیاز دهی شما دارای امتیاز شدم . لطفا مرا راهنمایی فرمایید.
      با تشکر

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام اگر مدرک ۶.۵ آیلتس را هم داشته باشید و ۱۶۰ امتیاز هم بیارید میتونید اقدام کنید.

    17. رزیتا گنجعلی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من ۴۱ سال و کارشناسی ارشد معماری دارم و تقریبا ۱۰ سال سابقه کار که قسمتیش همزمان با تحصیل بوده و همسرم ۳۹ سال با مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت و حدود ۱۲ سال سابقه کار
      با این شرایط میتونیم برای مهاجرت کاری به نیوزلند اقدام کنیم؟ممنون از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شما تشریف ببرید داخل سایت arianaabroad/calculation امتیاز خود را حساب کنید اگر در ابتدا ۱۰۰ امتیاز اوردین میتونید اقدام کنید.

    18. ابراهيم گفت:

      سلام
      من و همسرم ٢٨سالمونه و هردو دارای لیسانس علوم ازمایشگاهی از دانشگاه دولتی با معدل خوب هستیم!
      از نظر زبان هم اوکی هستیم
      باتوجه به شرایط امتیاز بندی حدود ١٢٠ هرکدوم داریم
      میخواستم بدونم برای کار و تحصیل و اقامت دایم میتونیم اقدام کنیم؟
      ممنون از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام برای کشور نیوزلند شما ۱۶۰ امتیاز بیارید میتونید اقدام کنید .سابقه کار و مدرک زبان هم مهم هستش.۱۰سال سابقه کار , مدرک ۶.۵ IELTS

    19. امید خدابنده گفت:

      سلام.بنده۴۴سال سن دارم با۱۸سال سابقه بیمه مدرک فوق لیسانس کشاورزی و همسرم نیز فوق لیسانس معماری و دبیر آموزش و پرورش با حدود۱۰سال سابقه.یک فرزند۱۰ساله هم داریم.آیا مدارک تحصیلی ما شامل امتیاز اضافه می شود؟امیدی برا یپیدا شدن کار و اقامت در نیوزیلند یا استرالیا هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای نیوزلند اقدام نماییدشانس بالاتری دارید و حتما باید مدرکآیلتس ۶.۵ را بگیرید تا امتیاز آور باشید. به شما اقامتی یکساله میدهند که بر اساس آن بتوانید دنبال کار بوده و تبدیل به دائم نمایید

    20. Narges گفت:

      سلام. وقت بخیر. من۳۱سالمه. ارشد کشاورزی گرایش علوم دام ازدانشگاه شیرازدارم. میتونم برای ادامه تحصیل مقطع دکترا و یا ارشد در یکی ازگرایشهای رشته خودم اقدام کنم؟ امکان بورسیه تحصیلی وجودداره؟ سرمایه ای ک نیازهست همراه داشته باشم حدوداچقدرهست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای یکسال تحصیل و زندگی در نیوزیلند حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار دلار سرمایه نیاز هست و اگر به دنبال بورسیه هستید بی شک باید مقالات بین المللی داشته باشید . به عنوان پیشنهاد سعی کنید برای ارشد اقدام نمایید

    21. کیوان خرسندی گفت:

      سلام
      آیا مهندس مکانیک در لیست مشاغل کاری نیوزلند میباشد؟ بنده ۴۸ سال و سابقه کاری ۲۳ ساله را دارم.
      آیا میتوانم برای نیوزلند اقدام کنم؟
      با احترام و تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        لطفا برای اطلاع از لیست مشاغل به سایت مراجعه نمایید و از طریق این گروه اطلاعات خود را در زمینه نیوزلند کامل نماییدhttps://t.me/joinchat/DtiDZ0t3cEi2BVmRPLfkzg

        [ File : long-term-skill-shortage-list_2.pdf ]

        [ File : immediate-skill-shortage-list.pdf ]

    22. داوود توکلی گفت:

      سلام
      ۴۴ سال دارم
      ارشد مهندسی محیط زیست دارم
      البته ارشد را دو سال پیش گرفتم
      و کارشناسی شیمی کاربردی دارم
      ۱۳ سال سابقه کاری در زمینه تصفیه اب دارم
      ودر حال گذراندن دوره های زبان هستم
      ایا امیدی از طریق تخصص به استان ساسکاچوان و کشور نیوزیلندوجود دارد؟
      سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اقدام به مهاجرت به ساسکاچوان افرادی در سالهای اخیر توانسته اند اقدام کنند که سنی زیر ۳۰ سال داشته اند پس با این حساب ریسک پذیر هست. برای نیوزلند هم البته با داشتن آیلتس ۶٫۵ میشه اقدام کرد هرچند امتیاز سن شما بالا نیست ولی دیگر شرایط امکان جبران را دارند

    23. الهام گفت:

      سلام. ممنون از پاسخگویی شما به همه سوالات !
      من لیسانس گرافیک دارم ۸ سال دبیر رسمی آموزش و پرورشم. همسرم دیپلم رشته الکتروتکنیک هنرستان دارن و حدود ۶-۷ سال سابقه کار در تعمیرات و نصب دوربینهای مداربسته و سیستمهای امنیتی را دارن به علاوه اطلاعات خوب کامپیوتری . ۳۷ سال سن و یه بچه ۳ساله داریم. مدرک زبان نداریم در حال حاضر.
      آیا با گرفتن مدرک زبان و شرایطی که داریم شانسی برای گرفتن ویزای کار یا روش دیگه ای برای اقامت داریم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام خدمت شما.
        با توجه به شرایطی که بهشون اشاره کردین میتوانم بگویم اخذ ویزای کاری در تمام کشور های دنیا بر اساس شرایط تحصیلات (حداقل تا مقطع لیسانس) ، مدرک زبان ، سابقه کاری و تخصص کاری و… داده میشود . شما با این شرایط یا باید از طریق ویزای های سرمایه گذاری یا از طریق کاریابی اقدام کنید . موسسه آریانا پارس مجوز کاریابی بین المللی را داراست که میتواند در این زمین به شما کمک کند . برای اطلاعات بیشتر بهتر است با موسسه تماس بگیرید.

    24. مهدی گفت:

      سلام
      روز خوش
      مهدی هستم ۳۶ ساله و با مدرک فوق لیسانس مدیریت ساخت و لیسانس عمران و فوق دیپلم نقشه برداری با ۱۶ سال سابقه کار مفید در پروژه های عمرانی بزرگ (سو و نیروگاه و راه و راه اهن ) همسرم هم مدرک دیپلم داره و همچنین مدرک فنی و حرفه ای کارهای فنی ( خیاطی و آرایشگری ) میخواستم ببینم شانسی دارم و از چه طریقی اقدام کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        الویت کارفرماها با افراد خودشان و فارغ التحصیلان خودشان می باشد که آنها را شاغل کنند، مگرینکه شما درخواست شغلی داشته باشید.
        برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید:
        https://arianaabroad.com/

    25. مجتبی گفت:

      با سلام
      من ۳۷ سالمه متاهل و دارای دو فرزند، لیسانس مهندسی IT دارم و حدود ۱۰ سال سابقه کار مرتبط در یک ارگان نظامی دارم. متخصص شبکه هستم . با توجه به شرایط بنده امکان مهاجرت وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        باید شراطتان واضح تر بررسی شود .مانند بودجه ای که برای این اقدام در نظر گرفتید، سطح زبان، ….
        مهاجرت از طریق کاری : الویت کارفرماها با افراد خودشان و فارغ التحصیلان خودشان است مگرینکه درخواست شغلی داشته داشته باشید.

    26. مجید گفت:

      با سلام. من مجید۲۶ ساله مجرد و کارشناس ارشد آموزش انگلیسی هستم.
      میخواستم از حضورتون بپرسم که برای من چه شرایطی برای ورود به نیوزلند وجود دارد.
      بسیار سپاسگذارم.

    27. بهرام گفت:

      سلام.لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند را از چه منبع مطئنی بگیریم؟و آیا قبل از گرفتن مدرک زبان برای کارهای مقدماتی مهاجرت میتوان اقدام کرد؟ و مدارک مورد بررسی قرار میگیرد؟

    28. مجید گفت:

      باسلام.
      بنده ۲۶ ساله کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با آیلتس ۷ میباشم.
      دوسوال دارم. یکی اینکه آیا رشته ی زبان انگلیسی در لیست رشته های مورد نیاز نیوزلند قرار دارد یا خیر.
      دوم اینکه اگر قرار ندارد و آیا بنده شانس ورود به نیوزلند را دارا هستم یا خیر.
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اطلاع از این موضوع شما می توانید به سایت مهاجرتی نیوزیلند مراجعه نمایید.
        اما در ارتباط با ورود شما به نیوزیلند، از طریق ویزای تحصیلی شما می توانید برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایید.

    29. حمیدرضا ابوالبشری گفت:

      با سلام
      مهندس عمران ۴۹ ساله هستم با ۲۵ سال سابقه مهندسی و حدود ۲۵ سال سابقه مدیریت عامل یک شرکت ساختمانی و همچنین دارای مدرک فوق دیپلم با حدود ۲۸ سال سابقه.
      دارای همسر و دو فرزند نیز هستم . آیا میتوانید ویزای کار در کشور نیوزلند بمن پیشنهاد بدید؟
      سپاسگزارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در سه کشور کانادا، استرالیا و نیوزیلند شما می توانید پیش از کار پیدا کردن، اقامت دائم خود را دریافت کنید. این مسأله باعث می شود کارفرماها شرایط ساده تری برای استخدام شما پیش رو داشته باشند.
        در دیگر کشورهای دنیا مانند نروژ، انگلستان و…، اگر شما با یک ویزای اقامتی یا تحصیلی بلند مدت در آن کشور حضور نداشته باشید، کارفرماها عموما علاقه زیادی به جذب شما ندارند. این مسأله به این دلیل است که کارفرما باید راه طولانی و سختی را طی کند تا شما بتوانید در آن کشور ویزای کار بگیرید. البته این روش در شرایط نادری ممکن است به ثمر برسد. مثلا اینکه شما آنقدر تخصص خاص و ویژه ای داشته باشید که کارفرما نتواند فردی مانند شما را در کشور خودش پیدا کند. یا کارفرما شما را از قبل بشناسد و شرایط ویژه ای برای شغلی که تعریف می کند قرار دهد که کسی در کشور مقصد توانایی انجام آن را نداشته باشد.
        بنابراین در وهله اول کشورهایی مانند کانادا، استرالیا و نیوزیلند که به فرد اقامت دائم اعطا می کنند و سپس کشورهایی مثل افریقای جنوبی، آلمان و اتریش که برای بعضی مشاغل “ویزای جستجوی کار” صادر می کنند گزینه های مناسب و فراگیر برای کار در خارج از کشور هستند.مدرک آیلتس مهمترین شرط برای کسب امتیاز کافی میباشد

    30. وحید انارکی گفت:

      سلام وخسته نباشید
      من وهمسرم هر دو لیسانس رادیولوژی(medical radiation technologist) داریم ونمره ایلتس ۶.۵ ایا شانسی برای ویزای تخصص در نیوزلند داریم و اینکه ایا امکان ادامه تحصیل در نیوزلند برای ما فراهم هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ادامه تحصیل در کشور نیوزلند برای رشته های پیرا پزشکی نیازمند ریجستر شدن مدرک شما و شاید آزمون آن هم میباشد . چنانچه این امر اتفاق افتد برای ادامه تحصیل و حتی کار به نیوزلند مهاجرت نمایید

    31. عرفان گفت:

      سلام میخواستم بدونم درامدپرستاری درنیوزلندچنددلارآمریکاس واینکه درصورت نداشتن کارفرما باداشتن امتیازخوب چطوکارمیشه پیداکرد؟ویابرای ورود واقامت چه مقداربایدهزینه کنیم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        جهت کار در کشور نیوزلند در آمد ها بسته به محل کار متفاوت است ولی پرستاران بیشترین درامدها را در میان بقیه دارند . کارفرما برای کار حتما نیاز هست حال په به صورت مستقیم و یا به صورت استانی . میزان هزینه م برای یکسال اول زندگی خود را داشته باشید . قبل از همه اینها نیز مدارک شما باید ریجستر شده و با احتمال بالایی آزمون آن را هم باید بدهید

    32. احمد گفت:

      سلام با مدرک دکتری ریاضی و۴۸سال سن وسابقه کاری بالا می توانم برای مهاجرت کاری اقذام کنم ..لطفا راهنمایی کنید..ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت کاری به نیوزلند باید یا درخواست کار داشته باشید و یا از طریق سیستم امتیاز بندی اقدام نمایید . لطفا برای اطلاع بیشتر لینک را مطالعه نماییدhttps://arianaabroad.com/blog/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF/

    33. آرمان گفت:

      با سلام و خسته نباشی
      آیا کارشناسی مدیریت صنعتی دارای امتیاز اضافی میباشد ؟
      کارشناسی ارشد مدیریت mba چطور؟
      با تشکر فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        هیچ امتیاز اضافی ندارد و باید فقط رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند باشد

    34. محمود گفت:

      سلام محمود هستم برای کار در نیوزلند کار ارایشگری ویا مدد کاری ویا کمکهای اولیه کاربردی دارند؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام

        با داشتن مدرک آیلتس زبان در حد ۷ و بودن در لیست مشاغل نیوزلند بله میشود اقدام کرد ولی ممکن است زمانبر باشد

    35. هومن گفت:

      سلام لیسانس مهندسی کامپیوتر – نرم افزار دارم – از دانشگاه آزاد با معدل ۱۶.۹ سن ۴۷ سال
      حدود ۲۰ سال سابقه کار کاملا مرتبط دارم که حدود ۱۰ سالش با بیمه بوده و ضمنا سابقه عضویت در هیئت مدیره و بعد مدیریت عامل شرکت کامپیوتری رو دارم (روزنامه رسمی ترجمه شده با تایید وزارت خارجه و دادگستری ) در حال آمادگی برای آزمون IELTS هستم . آیا شانسی برای کار در نیوزیلند دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        برای اخذ ویزای کار باید یه کارفرمایی را پیدا کرده که برای شما در خواست کاری بفرست یا این که از طریق اسکیلد ورکل اقدام کرده و رزومه های تحصیلیه خود را به صفارت بدین تا یک کارفرمایی پیدا شده وبرای شما در خواست کاربفرستت

    36. پویان راد گفت:

      با سلام،
      من کارشناسی صنایع دستی را دارم با گرایش سفال و سرامیک. کار ترجمه هم مدتی انجام دادم. در حال حاضر تمایل به مهاجرت از طریق تخصص در رشته طراحی داخلی دارم.ایا امکانش موجود هست یا نه حتما باید در نیوزلند در همان رشته کارشناسی کار پیدا کرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        برای اخذ ویزای کار باید درخواست کار داشته باشین یا از طریق اسکیلد ورکل اقدام نمایید

    37. رضا گفت:

      سلام
      من لیسانس مهندسی برق و الکترونیک دارم.۴۱ سال دارم.در شرکتی که کار می کنم مدت ۷.۵ سال در نیروگاه کار کردم و ۱۱ سال در همان شرکت به عنوان کارشناس IT کار کردم .با داشتن مدرک زبان (آیلتس شش و نیم) چقدر شانس پذیرش درخواستم هست.
      همسرم هم لیسانس زمین شناسی داره ولی مدرک زبان نداره و احتمالا نتونه این مدرک رو بگیره.با این وضعیت امتیازی از طرف همسرم برای درخواست ما اضافه میشه؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای کاری کشور نیوزلند داشتن آیلتس ۶ بدو امتیاز ولی الزامیست . امتیاز سن برای شما پایین است ولی سابقه کاری بالایی دارید . میتوانید اقدام نمایید اما در پروسه اقدام نهایتا در لیست انتظار قرار میگیرید تا کارفرمایی با توجه به شرایط شما درخواست کار داده و اقدام به مهاجرت نمایید

    38. محسن گفت:

      سلام محسن هستم لیسانس حسابداری و۳۷ ساله سابقه کار مرتبط ۱۵ ساله دارم وخانمم ۳۴ ساله فوق لیسانس گردشگری وبدون سابقه کار جهت ویزای کار در نیوزلند شانسی داریم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        سیستم اخذ ویزای کار در کشور نیوزیلند به صورت امتیاز بندی است که باید امتیازات خودرا به حد نصاب ۱۴۰ برسانید داشتن مدرک زبان ، مدارک تحصیلی وسابقه کار وحتی داشتن جاب افر میتواند امتیازات شمارا برساند در این صورت اگر امتازات شما به حداقل بالای ۱۰۰ برسد به لیست انتظار میرود اگر به حداقل ۱۰۰ نرسد شانس شما بسیار پایین می اید . همچنین داشتن مدرک زبان نمره ایلتس ۶ بدون امتیاز الزامی است

    39. ساره گفت:

      سلام .تکلیف افرادی مثل من که با پروانه اشتغال نظام مهندسی خودشون کار میکردند و دفتر ثبت شده دارن چی میشه؟ ما سابقه بیمه نداریم. این پروانه اشتفال نظام مهندسی معماری جزء سابقه کار قبول نیست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        سوابق کاری شما برای سفارت کافیست و در ازای سوابق بیمه ای مقبول میباشد ولی تمام کارهایی که انجام داده اید باید قابل استناد باشند .

    40. saleh گفت:

      سلام. صالح هستم ۲۸ سالمه.فوق لیسانسه تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی ورزش هستم. شناگرم، و تو لیگ برتر کشور شنا میکردم و دارای مدرک بین المللی نجات غریقم. می خواستم ببینم شانسی برای دریافت ویزای کار نیوزلند یا استرالیا هست.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای وزای کار در کشور نیوزیلند با داشتن مدرک زبان (ایلتس ۶ به بالا ) میتونید اقدام نمایید.

    41. مینو گفت:

      سلام
      من کارشناسی مهندسی صنایع دارم. میخواستم ببینم رشته من هم جزو رشته هایی که ۱۰ امتیاز اضافی میگیرند هست یا خیر. و سوال دوم اینکه آیا داشتن نمره زبان بالاتر امتیاز اضافی خواهد داشت یا خیر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بله رشته های مهندسی و نمره ایلتس بالا تر کمک بیشتری خواهد کرد.

    42. علی گفت:

      درود ، ۳۳ ساله و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر از دانشگاه قبرس هستم که برای استرالیا اسس کامل شد ، از سال ۲۰۱۲ به عنوان مدرس دانشگاه در حال تدریس هستم که بیمه دارم اما از همان سال هم خودم شرکت کامپیوتری دارم و مدیریت پروژه ها اما سابقه بیمه برای خودم رد نکردم، همسرم هم ماما هستن دارای ۲ سال سابقه کار مرتبط . چقدر امکان گرفتن از نیوزلند را دارا میباشم ؟ سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام با توجه به شرایط شما شانس بالایی دارید البته نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی نیز میباشد.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.
        برای مهاجرت به کشور نیوزیلند از لحاظ کار یا باید کارفرمای به شما درخواست کار بدهد و یا شما باید امتیازات مورد نظر را کسب نمایید
        چنانچه بتوانید درخواست کار داشته باشید همسر شما به عنوان همراه می تواند با شما حضور داشته باشد.

    43. علی گفت:

      با سلام
      چطور میشه از طرف دولت نیوزلند پیشنهاد شغلی دریافت کرد و در حوضه مرتبط با رشته مکانیک به چه شغل هایی نیاز دارند ?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دولت ها و حتی کارفرماها ی هر کشور تمایل به گرفتن نیرو های بومی همان کشور را دارند

    44. مارال گفت:

      سلام وققتون بخیر امتیاز همسرم به ۱۰۰ میرسه رشته تحصیلی کارشناسی مدیریت بیمه معدل ۱۸ و ۵ سال سابقه بیمه رسمی دارن ۲۷ سالشونه میخواستم بدونم از چ طریقی باید اقدام کنیم? در مورد ویزا دائم میتونیم اقدام کنیم? شرایط چجوری هست?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط همسرتون و امتیاز به دست امده در لیست انتظار میماند و اگر امتیاز همسرتون به ۱۴۰ برسد به صورت مستقیم میتونن اقدام کنن.

    45. احسان گفت:

      سلام.احسان هستم و ۲۸ سال سن…لیسانس IT و دارای ۸ سال سابقه کار که مرتبط با رشته تحصیلی ام نبوده…نمره آیلتس ۶.۵…چقدر امکان اخذ اقامت کاری دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. باید مدارک شما به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد. اما به صورت کلی با توجه به اینکه سابقه کار شما مرتبط با رشته تحصیلی تان نبوده است این مسأله اندکی از شانس شما خواهد کاست. شاید راهکار تحصیلی برای شما بهتر باشد. برای بررسی دقیق شرایط خود با مشاوران مؤسسه در ارتباط باشید.

    46. حسام گفت:

      با سلام
      ۱۲سال سابقه تکنسین دستگاه چاپ را دارم می خواهم برای ویزای کاری نیوزلند اقدام کنم شغل من مورد نیاز کشور نیوزلند هست؟
      با سپاس

    47. پروین گفت:

      سلام . پرستو هستم.۴۷ ساله .دکترای تخصصی باکتری شناسی .استخدام وزارت بهداشت. ۲۰ سال سابقه کار. دارای ۳ فرزند. همسر هم شرایط. نمره زبان ۶ ایلتس . چقدر امکان کار در نیوزیلند را دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. با توجه به سیستم امتیاز بندی این کشور اگر نمره ای که دریافت می کنید به سطح مورد نظر برسد، این امکان برای شما وجود خواهد داشت. باید توجه داشته باشید پروسه کاری این فرایند بین ۶ ماه تا ۲ سال طول می کشد.

    48. شمس گفت:

      سلام لیسانس مامایی دارم و در حاله گرفتن مدرک زبان هستم ایا میتونم برای کار تو نیوزلند اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای کار در کشور نیوزلند امکان پذیرش ویزای کاری وجود دارد البته به شرط اینکه از طریق سیستم امتیاز بندی وارد کشور شوید که از شروط مهم آن زبان انگلیسی و بودن در لیست مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند است. حد نصاب امتیاز ۱۰۰ از ۱۴۰ امتیاز میباشد .

    49. لاله گفت:

      سلام من لیسانس میکروبیولوژی دانشگاه آزاد دارم بیشتر از هفت سال سابقه کارمدیریتی تحقیقاتی در زمینه بیوتکنولوژی دارم زبان انگلیسی هم مسلط هستم به نظر شما این امکان وجود داره که بتونم ویزای کار نیوزلند و بگیرم؟ با سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای کار از کشور نیوزیلند نیاز به داشتن جاب آفر است و یا با داشتن مدرک زبان و رجیستر شدن مدرک تحصیلی شما و در صورت تائید و قبولی در آزمون میتونید برای دریافت ویزای کار اقدام کنید .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    کار در نیوزیلند کار در نیوزیلند کار در نیوزیلند کار در نیوزیلند کار در نیوزیلند

    شبکه های اجتماعی

    arrow up