شرایط ویزای توریستی انگلستان

انگلستان کشوری کهن، دارای تاریخچه و فرهنگ غنی و جاذبه های متعدد گردشگری از قبیل بناهای تاریخی و مکان های تفریحی است. از این رو افراد بسیاری خواهان نحوه اخذ ویزای توریستی انگلستان برای سفر به این کشور هستند. انگلستان شمال قاره اروپا و در قسمت جنوبی بریتانیا قرار دارد.

شهر لندن مرکز انگلستان و همچنین پایتخت پادشاهی بریتانیای کبیر نیز به شمار می آید. بواسطه اخذ ویزای توریستی انگلستان شما می توانید به راحتی به کشورهای ولز، اسکاتلند و ایرلند جنوبی سفر کنید. این ویزا بصورت سینگل (Singel) و مولتی پل (multipel) صادر می گردد. مدت زمان اعتبار  ویزای توریستی انگلستان بنا به درخواست و شرایط شما متغیر است. لازم به ذکر است به واسطه اخذ ویزای توریستی انگلستان اجازه کار یا تحصیل در انگلستان را نخواهید داشت.

انواع ویزای توریستی انگلستان از لحاظ مدت و هزینه ویزا:

  • ویزای ۶ ماهه توریستی انگلستان-چند بار ورود- هزینه ویزا ۸۵ پوند
  • ویزای ۱ ساله توریستی انگلستان-چند بار ورود- هزینه ویزا ۳۲۴ پوند
  • ویزای ۲ ساله توریستی انگلستان-چند بار ورود- هزینه ویزا ۳۲۴ پوند
  • ویزای ۵ ساله توریستی انگلستان-چند بار ورود- هزینه ویزا ۵۸۸ پوند
  • ویزای ۱۰ ساله توریستی انگلستان-چند بار ورود- هزینه ویزا ۷۳۷ پوند

انگلستان,انگلستان,انگلستان

انواع ویزای توریستی انگلستان

انگلستان کشوری بسیار پیشرفته و مدرن در زمینه های پزشکی، آموزشی و ورزشی است. این کشور دارای جاذبه های متعدد گردشگری مانند، مناظر طبیعی، موزه ها و باغ های باشکوه می باشد. بواسطه این ویژگی ها افراد بسیاری با اهداف مختلف برای دریافت ویزا و سفر به انگلستان اقدام می نمایند. این نوع ویزا را می توان به ۵ دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از:

  • گردشگری
  • دیدار از اقوام و خانواده
  • شرکت در سمینار و همایش
  • تجاری
  • درمانی

با توجه به ویژگی های منحصر بفرد انگلستان از قبیل سیستم آموزشی و درمانی پیشرفته، امکانات رفاهی و شرایط مناسب جهت کسب و کار افراد بسیاری به منظور ارزیابی شرایط خود قبل از مهاجرت به انگلستان بعنوان گردشگر وارد خاک این کشور می شوند.

گردشگری

کشور انگلستان از مجموع بیش از ۱۰۰ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است. این کشور دارای آب و هوایی معتدل و جاذبه های گردشگری متعدد می باشد. که می توان به برج ساعت لندن (big ben) اشاره کرد، این بنای تاریخی در سال ۱۸۵۶ بنا گردیده و به عنوان بزرگترین برج ساعت در جهان بشمار می آید.

کاخ باکینگهام که در حال حاضر محل استقرار ملکه انگلستان است و مکان های تفریحی و دیدنی متعدد دیگر که موجب شده سالانه گردشگران بسیاری در سرتاسر جهان برای اخذ ویزای توریستی انگلستان اقدام نمایند.

دیدار از اقوام و خانواده

در صورتی که شما قصد بازدید از افراد خانواده یا اقوام خود که در انگلستان زندگی می کنند و مقیم این کشور هستند را دارید، می توانید با دریافت دعوتنامه از این افراد مراحل اولیه برای اخذ ویزا و سفر به این کشور را فراهم نمایید.

  • از نکاتی که برای دریافت دعوتنامه باید به آن توجه داشت پر نمودن فرم دعوتنامه از سوی فرد دعوت کننده است.

شرکت در سمینار و همایش

شهر لندن پایتخت کشور انگلستان از ایام گذشته تا کنون کانون برگزاری سمینارها و همایش های گوناگون علمی، تجاری و تفریحی بوده که همواره افراد بسیاری برای شرکت در اینگونه مراسم و ارتقاء سطح علمی و شغلی خود خواهان شرکت در این مراسم هستند.

از این رو برای شرکت در این مراسم با دریافت دعوتنامه از سازمان برگزار کننده همایش یا سمینار مورد نظر می توانید با تهیه دیگر مدارک مورد نیاز شانس خود را برای دریافت این نوع ویزای کشور انگلستان افزایش دهید.

تجاری

انگلستان پنجمین اقتصاد دنیا و دومین اقتصاد اتحادیه اروپا است. این کشور با تولید ناخالص ۲٬۵۶۹٬۲۱۸ دلار در سال ۲۰۱۴ دارای بالاترین رشد اقتصادی در این سال بوده است. همچنین انگلستان در گروه هشت اقتصادی سه سال پی در پی سریعترین رشد اقتصادی را به خود اختصاص داده است. شرایط اقتصادی و کسب و کار در این کشور همواره رو به رشد و مناسب می باشد. از همین رو بسیاری از افراد برای بهره مندی از موقعیت های ایده آل شغلی و راه اندازی کسب و کار خود جهت ارزیابی شرایط و قوانین مختلف شغلی در این کشور برای دریافت ویزا و مهاجرت کاری اقدام می نمایند.

درمانی

انگلستان بواسطه وجود دانشگاه های تراز اول در امر پژوهش، تحقیقات و مطالعات پزشکی دارای سیستم درمانی بسیار پیشرفته است. این کشور همواره در سطح جهان جهت ارائه خدمات درمانی در تمامی رشته های پزشکی پیشرو، موفق و مطرح است. از این رو افراد بسیاری برای طی روند مراحل درمان خود این کشور را انتخاب می نمایند، با ارائه مدارک پزشکی و تمکن مالی برای پرداخت هزینه ها می توانید برای اخذ ویزا جهت درمان اقدام فرمایید.

انگلستان,انگلستان,انگلستان

مراحل اخذ ویزای توریستی انگلستان

برای دریافت ویزای توریستی انگلستان شما موظف به ارائه مدارکی هستید که نشان دهنده قصد شما برای بازگشت به کشور مبدا باشد. در ابتدا با مراجعه به سایت رسمی سفارت انگلستان جهت پر نمودن فرم مورد نظر و پرداخت هزینه ها (داخل ایران ۲۷۰ دلار، خارج از ایران ۲۵۰ دلار) برای دریافت وقت سفارت اقدام می نمایید.

سپس با توجه به نوع ویزای درخواستی جهت تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت در تاریخ مشخص شده (وقت سفارت) اقدام لازم را انجام می دهید. لازم به ذکر است شما فقط برای ارائه مدارک لازم و بیومتریک (انگشت نگاری) بصورت حضوری به سفارت مراجعه می نمایید، جلسه مصاحبه برگزار نمی گردد.

با وجود اینکه سفارت انگلیس در تهران بازگشایی شده اما خدمات مربوط به ویزا و وقت سفارت از طریق دفتر VFS انجام می شود. در واقع دفتر VFS موجب کاهش شلوغی در سفارت خانه شده و نماینده سفارت می باشد. در دفتر VFS تمامی مراحل انگشت نگاری و چهره نگاری انجام می شود.

آدرس سایت رسمی: سفارت انگلستان

هزینه های ویزای توریستی انگلستان

کشور انگلستان دارای جاذبه های متعددی از قبیل موزه ها، رستوران های لوکس و اماکن تفریحی است. تنها مشکلی که برای سفر به این کشور برای گردشگران وجود دارد هزینه های بسیار بالای اقامت، تفریح و خورد و خوراک می باشد.

اگر قصد سفر به انگلستان را دارید پیش از سفر به این کشور برای هزینه های خود در طول سفر برنامه ریزی کنید.

هزینه سفر هوایی

هزینه خرید تیکت رفت و برگشت به انگلستان ارتباط مستقیم با کلاس پرواز و خدمات ایرلاین ها دارد از این رو افراد می توانند با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید تیکت از ایرلاین مورد نظر نمایند. در حال حاضر ارزان ترین تیکت رفت و برگشت به انگلستان ۵۰۰ پوند و گران ترین تیکت حدود ۱۵۰۰ پوند است.

هزینه اقامت

کشور انگلستان دارای هاستل ها و هتل های بسیار لوکس با امکانات رفاهی گوناگون می باشد. هزینه اقامت در شهرهای مختلف این کشور متغیر است، به عنوان مثال لندن پایتخت انگلستان گران قیمت ترن شهر این کشور و حتی اروپا می باشد. هزینه اقامت در هتل های این کشور بستگی به درجه و خدمات هتل دارد، هزینه اقامت برای یک شب به طور میانگین به شرح ذیل می باشد:

  • هتل های ۳ ستاره از ۹۰ پوند به بالا
  • هتل های ۴ ستاره از ۱۱۵ پوند به بالا
  • هتل های ۵ ستاره از ۱۳۵ پوند به بالا

هزینه وعده غذایی

کشور انگلستان دارای کافه ها و رستوران های بسیار لوکس و گرانقیمتی است که در ارائه غذاهای متنوع و با کیفیت شهرت بسیاری دارند. برای صرف بک وعده غذای با کیفیت و کم هزینه انتخاب رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است. هزینه صرف غذا در یک رستوران معمولی بین ۱۴ الی ۶۰ پوند می باشد.

انگلستان,انگلستان,انگلستان

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی انگلستان

برای اخذ ویزای توریستی انگلیس با توجه به روابط این کشور با ایران سختگیری های خاصی وجود دارد، از این رو ارائه مدارک کامل و معتبر می تواند شانس شما را برای موفقیت در این امر تا حدی افزایش دهد. مدارک لازم عبارتند از:

  • پاسپورت فعلی دارای حداقل ۶ ماه اعتبار، پاسپورت قبلی برای بررسی سوابق سفر
  • مدارک شناسایی (کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت)
  • ۲ قطعه عکس رنگی، زمینه سفید در ابعاد ۳ .۴
  • گردش حساب بانکی ۶ ماهه
  • سوابق کاری یا تحصیلی
  • سند مالکیت
  • تعداد افراد خانواده (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال)
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • واچر هتل

انگلستان,انگلستان,انگلستان

بهترین شهر برای ویزای توریستی انگلستان

کشور انگلستان از ۱۹۶ شهر کوچک و بزرگ تشکیل شده است. شهرهای بزرگ این کشور از نظر تاریخ، صنعت، تفریح و ورزش تفاوت های گوناگونی با یکدیگر دارند، همچنین هزینه زندگی و تحصیل در شهرهای بزرگ انگلستان بیشتر از شهرهای کوچک این کشور است.

لندن

لندن پایتخت کشور انگلستان و پادشاهی متحد بریتانیای کبیر است. این شهر از حیث وسعت و جمعیت در رتبه اول بریتانیا قرار دارد، که دارای قدمتی ۲۰۰۰ ساله می باشد. دین اصلی مردم لندن مسیحیت است ولی ادیان دیگری مانند یهود و اسلام نیز در این شهر وجود دارد.

بواسطه وجود بناهای تاریخی و تفریحی متعدد در این شهر مانند کاخ و باغ سلطنتی، برج ساعت، موزه مادام توسو و غیره… سالانه ۱۴ میلیون گردشگر از این شهر بازدید می نمایند، که از این حیث پر بازدید ترین شهر در اروپا محسوب می شود. همچنین با وجود دانشگاه های مطرحی همچون آکسفورد، کمبریج و  دیگر مراکز علمی معتبر در قلب لندن، این شهر مقصد افراد بسیاری که قصد تحصیل در انگلستان را دارند نیز می باشد.

منچستر

شهر منچستر برای علاقه مندان به ورزش فوتبال کاملاً شناخته شده است. این شهر دارای ۲۶ ورزشگاه و ۲ تیم افسانه ای منچستر یونایتد و منچستر سیتی است. که دارای شهرت بسیاری در جهان فوتبال هستند.

جدا از فوتبال مردم این شهر به هنر نیز توجه بسیاری دارند، اگر به هنر خصوصاً رشته نقاشی علاقه مند هستید حتماً سری به گالری لوری (Lowry) بزنید، در این گالری بزرگترین مجموعه آثار ال سی لوری (Lc Lowry) یکی از خلاق ترین هنرمندان قرن بیستم بریتانیا به نمایش گذاشته شده است. منچستر شهری پرانرژی، هنری، ورزشی و تفریحی است. که سالانه افراد بسیاری به منظور گردشگری و بازدید از این شهر برای اخذ ویزای توریستی انگلستان اقدام می نمایند.

ناتینگهام

ناتینگهام در منطقه میدلند شرقی قرار دارد. این شهر خانه اسطوره بزرگ و فراموش نشدنی تاریخ، رابین هود است. ناتینگهام به دلیل وجود کارخانه جات و صنایع گسترده در تولید توتون و تنباکو شهرت بسیاری دارد. این شهر جاذبه های گردشگری متعددی دارد بطوری که سالانه ۱/۵ میلیارد پوند درآمد از صنعت گردشگری نصیب ناتینگهام می شود. از این رو این شهر در رتبه سیزدهم بین شهرهای توریستی در جهان قرار دارد.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۴۴ پاسخ به “ویزای توریستی انگلستان”

    1. انصاری گفت:

      سلام ما دانشجو هستیم در انگلستان امکان دارد واسه پدر مادر دعوت نامه بفرستیم ؟

      • author4 گفت:

        بله، میتونید برای پدر و مادرتون دعوتنامه بنویسید.این دعوت نامه میتونه شامل دلایل سفرشون ، تاریخ ها و جزئیات مربوط به اقامت و مسافرت باشه. مهمه که اطلاعاتی که توی دعوتنامه می نویسید صادقانه و دقیق باشه تا در فرایند درخواست ویزا مشکلی پیش نیاد. این دعوتنامه میتونی یکی ازمدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا باشه.

    2. مينا گفت:

      سلام
      در صورتی که خانم متقاضی ویزای توریستی انگلیس باشه و همسر قصد سفر نداشته باشن ولی سند ملکی به نام مرد باشد مانعی برای ارائه آن وجود نداره یا اینکه باید لزوماً به نام متقاضی باشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        خیر اگر سند به نام همسر شخص باشد نیز مورد قبول است

    3. زهرا ی گفت:

      سلام من یک کارمند هستم ، سابقه سفر به شینگن ندارم ، گردش حسابم تقریبا خوب هست ، سابقه بیمه برای ۶ سال دارم ، مدارک شغلیم کامل هست ، دعوت نامه از طرف دوستانم که در انگلستان زندگی میکنند و اقامت دارند دارم برای یک هفته گذراندن تعطیلات و درنامه دعوت نامه قید شده که کلیه هزینه های اقامت و سفر من به عهده خود دعوت کننده است ، در ضمن من متاهل هستم و قصد سفر به تنهایی دارم ، آیا نیاز به داشتن تمکن بالا هست حتی با اینکه کلیه هزینه های سفر من به عهده دعوت کننده است ؟ و آیا شانس ویزا برای من هست ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی انگلستان داشتن گردش حساب,تمکن مالی, گواهی اشتغال به کار یا تحصیل, سند ملکیت, دعوت نامه و…… بسیار حائز اهمیت می باشد.چنانچه قید شود تمامی هزینه های سفر شما به عهده شخص دیگری است نیازی به داشتن تمکن مالی خیلی زیاد نخواهید داشت. ولی منطقی این می باشد که تمامی مدارک خود را آماده داشته باشید.

    4. جلال ش گفت:

      سلام من مدرک بین اللملی ماساژ درمانی دارم یکی ازبستگانم لیورپوله درجه یک نیست میتونه برام دعوتنامه بفرسته یایکی ازدوستامم انگلیسه میتونن دعوتنامه بفرستن راحت تربرم درضمن شرایطی ک گفتیدبرای ویزاتوریستی هیچی ندارم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای ویزای توریستی انگلیس گرفتن دعوت نامه از فامیل درجه یک تاثیر گذار می باشد. داشتن مدارکی از جمله سند ملکیت, گردش حساب, گواهی اشتغال به کار یا تحصیل نیز حائز اهمیت است.

    5. جلال ش گفت:

      سلام من مدرک بین اللملی ماساژ درمانی دارم یکی ازبستگانم لیورپوله درجه یک نیست میتونه برام دعوتنامه بفرسته یایکی ازدوستامم انگلیسه میتونن دعوتنامه بفرستن راحت تربرم درضمن شرایطی ک گفتیدبرای ویزاتوریستی هیچی ندارم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای ویزای توریستی انگلیس یکسری مدارک مانند گردش حساب, گواهی اشتغال به کار یا تحصیل, تمکن مالی و……. نیاز می باشد. دعوت نامه در صورتی که از فامیل درجه یک باشد تاثیرگذار است.

    6. احمد گفت:

      سلام
      برادر بنده جراح هستن در منچستر و من به همراه خانمم میتونیم ویزای توریستی به کمک دعوت نامه بگبریم؟ اگر بخوایم برای پناهندگی از اونجا اقدام کنیم آیا مشکلی برای برادر که دعوت نامه فرستاده پیش میاد از لحاظ اقامتی یا خیر و تمکن مالی و ملکی هم میتونم جور کنم . مدرک تحصیلی خودم هم ارشد هستش

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام بله برای برادرتون مشکل ایجاد میشه و خودتون از طریق تحصیلی میتونید اقدام کنید.اگر ۶.۵ آیلتس رو داشته باشید.

    7. رضا گفت:

      با سلام میخواستم بدونم اگه با ویزای توریستی در انگلستان دنبال کار بگردیم و کار مورد نظر رو پیدا کنیم می تونیم همون جا تبدیل ویزا کنیم یا باید برگردیم ایران و برای ویزای کار اقدام کنیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        نه در انگلیس که در هر جای دیگر دنیا ویزای توریستی در همان کشور تبدیل به ویزای غیر یا اقامتی نمیشود و باید از کشور خروج و مجدد وارد شوید

    8. احسان گفت:

      سلام و وقت بخیر

      من ۳۰ سال دارم متاهل و کارمند بانک هستم
      به همراه همسرم میخوایم برای یک سفر به انگلستان بریم
      با این شرایط هزینه گرفتن ویزا و شانس گرفتن چقدره؟؟؟
      و اینکه چقدر طول میکشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام باید شما تمکن مالی داشته باشد حساب مالی خوب و ملک داشته باشد نامه اشتغال به کار یا تحصیل داشته باشد و در شرایط ایده آل تر دعوت نامه داشته

    9. رویا گفت:

      سلام برای اقدام برای ویزای توریستی مانده حساب باید چه مبلغی باشد

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ویزای توریستی چیزی در حدود ۵ تا ۸ هزار پوند و معادل ریالی آن را باید برای سفارت انگلیس ارائه دهید

    10. Afshin گفت:

      درود بر شما و عرض ادب و احترام، مزاحم میشم ببخشید. تا سال ۹۴ شاغل رسمی یک ارگان دولتی بودم( دارای حکم کارگزینی و فیش حقوقی تا آن موقع و سابقه پرداخت بیمه ) ، الآن به مدت دو سال و اندی از آن شغل فاصله گرفتم ، و از آن زمان تا کنون در شهرستان زمین خریداری میکنم و با یک مهندس عمران بطور مشارکتی اقدام به تولید ساختمان و فروش واحد ها به خریداران میکنم .( بساز و بفروشی اصطلاحا” ) ، طبیعتا برای ساختمان سازی ، جواب ساخت از شهرداری ، برای فروش واحد ها مالیات نقل و انتقال و برای طول دوره ساخت ، به عنوان یکی از کار فرماها، ساختمان و پرسنل سازنده توسط شرکت های بیمه ، تحت پوشش بیمه هستند که ما پرداخت میکنیم. ضمن اینکه دانشجوی مقطع دکتری مالی هستم و کارت بین المللی دانشجویی هم دارم. ۱- از بابت وضعیت اشتغال جهت مجاب کردن افسر سفارت ، چه مدارک درخورتوجه ارائه دهم که بخش شرایط اشتغال رو داشته باشم. ( توضیح اینکه متاهل و دارای فرزند محصل هستم و گواهی اشتغال به کار همسر و اشتغال به تحصیل فرزند رو هم دارم.) ۲_ قصد سفر مجردی توریستی رو دارم ، نمیخوام قبلش بابت ویزا در کشورهای حوزه شینگن هزینه کنم . مد نظر ویزای توریستی به انگلستان است. هیچ بنی بشری هم در انگلیس ندارم که واسم دعوتنامه بفرسته ، ۳- آیا مشکل دعوتنامه رو موسسه شما میتونه حل کنه ؟ از بابت کنگره ایی ، کنفرانسی ، نمایشگاهی، سمیناری و… هم موسسه شما میتونه در دعوتنامه کمک کنه که صفر تا صد کار رو به شما بسپارم اگر شرایط توریستی رو نداشته باشم. تشکر ویژه و عذر خواهی از بابت اطاله کلام

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای توجیه آفیسر ویزا چنانچه شغل های شما مرتبط با رشته تحصیلیتان باشه با ارائه بیمه سوابق شما تایید خواهد بود (برای آفیسر ویزا)
        برای توریستی انگلیس اگر حساب بانکی خوب و پرونده قوی تشکیل بدید بدن دعوت نامه میشه اقدام کرد به دلیل اینکه شما مصاحبه ای ندارید حتما پرونده قوی به اخذ ویزا کمک میکند

    11. علی گفت:

      سلام
      من برای یه بازدید قصد دارم در یک سفر بطور همزمان به کشور سویس و انگلیس سفر کنم. چطور میشه با توجه به اینکه هر دو کشور ویزای مجزا نیاز دارن، برای ویزای هر دو اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دو ویزای مجزا نیاز داره. باید وقت سفارت انگلیس رو در سوئد بگیرید و وقت سفارت سوئد رو در ایران بگیرید.

    12. مهران گفت:

      با سلام

      در مورد ویزای انگلیس حداکثر زمان در خواست قبل از سفر چند ماه است
      ملاک تاریخ sumbit فرم است یا تاریخ مراجعه به vfs و تحویل مدارک

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ملاک سابمیت میباشد و بین یک هفته تا ۱ ماه از سفارتهای ترکیه یا امارات زمان خواهد برد

    13. حمید گفت:

      در کامنت ها دوستی اشاره کرده بود هدف اصلی از سفر به انگلیس دیدن جاذبه های ورزشی دقیقا مثل من
      اما سوال من این که من هم تازه خدمتم تمام شده و به عنوان مربی و بازیکن ورزشی فعالیت میکنم و فیش حقوق پروانه کسب و سند ملکی خاصی برای ارائه به سفارت ندارم به جز حساب های بانکی با این وجود چقدر شانس گرفتن ویزای توریستی انگلیس برای من وجو دارد؟؟؟
      و به صورت تقریبی هزینه های این سفر برای من چقدر خواهد بود شامل گرفتن ویزا بلیط و رزرو هتل

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        جهت اخذ ویزای توریستی انگلیس حتما میبایست دعوت نامه ای معتبر (ترجیحا خانواده درجه یک) داشته باشید و تمکن مالی در گردش (حد اقل ۶ ماهه) ارائه دهید . هزینه ها بستگی به مدت زمان ویزا و نوع و محل اقامت شما دارد و عددی را نمیتوان برای آن تعیین کرد

    14. رضا گفت:

      سلام. من برای یک کنفرانس در لندن دعوت نامه دارم. بدلیل مشغله کاری زیاد، میخوام روند اخذ وقت سفارت و آپلود مدارک و پرداخت هزینه ها را از طریق آژانس انجام بدم. انجامش برای شما با چه هزینه ای مقدوره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ویزای توریستی با موسسه تماس بگیرید و تقریبا ۵۰۰ پوند هزینه خواهد داشت

    15. سارا گفت:

      سلام من مدرک کارشناسی معماری دارم و خودم اینجا یک مغازه زدم و کار میکنم . از نظر ملک و پرینت حساب بانکی مشکلی ندارم چون گردش حسابم خوب هست . میخوام بدونم واسه کشورهای انگلیس و آمریکا میتونم جهت ویزای توریستی اقدام کنم ؟ و چه میزان احتمال داره که بتونم ویزای توریستی بگیرم . و هزینه های موسسه شما به چه صورت هست ؟ با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. دریافت ویزای توریستی انگلستان، علاوه بر مواردی که فرمودید نیاز به داشتن سوابق مسافرت در حوزه شینگن و دلیل قانع کننده برای ورود به آن کشور (مانند دعوت نامه) دارد. باید شرایط شما دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان شانس شما را برای این مسأله ارزیابی نمود.

    16. raha گفت:

      سلام من برادرم برای یک دوره چند ماهه به لندن رفته از طرف دانشگاه Imperial college london و من میخوام برای ویزای توریستی اقدام کنم من فعلا دانشجو نیستم و پذیرش فول فاند دکتری از دانشگاه ایالتی امریکا رو دارم که جدیدا با ویزای من موافقت نشده به نظرتون شانس این رو دارم که ویزای توریستی انگلستان رو بگیرم ؟من نمیخوام به انگلستان سفر کنم فقط میخوام توی پاسم ویزای انگلیس خورده باشه تا برای گرفتن ویزای آمریکا یک امتیاز مثبت محسوب بشه.
      ممنون از وقتی که میگذارید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. با توجه به اینکه برای بالا رفتن شانس ویزای توریستی باید دعوتنامه ای از طرف یکی از اقوام درجه ۱ شما که مقیم کشور انگلستان است داشته باشید و برادر شما مقیم انگلستان نیست، در شانس ویزای شما تفاوتی ایجاد نمی شود. شما باید با توجه به شرایط و پرونده خودتان برای ویزای توریستی این کشور اقدام نمایید.

    17. سینا گفت:

      سلام مجدد…
      یک دنیا سپاسگزارم از سایت آریاناپارس عزیزم که خیلی زود پاسخ این نکته ی مبهم بنده رو دادن….خداروشکر خیلی خیالم راحت شد،،،،چون واقعا زورم گرفته بود…چون همونجوری که قبل هم عرض کردم خداروشکر هیچ گونه نیازی به کارت پایان خدمت به جز سفرهای خارج از کشور ندارم…پس اتفاقا این دوسالی که من رفتم خدمت،مهمترین اصل مطلب بوده برای خروج از کشور….آخه من امروز تازه شده یک هفته که سربازیم تموم شده و منتظر کارت پایان خدمتم هستم که بیفتم دنبال کارای پاسپورت و ویزا و سفارت و اینجور چیزا…
      بازم ممنونم از محبت شما که با اثبات اشتباه نبودن رفتن خدمت بنده،واقعا خوشحال و امیدوارم کردید…
      به امید دیدارتون…

    18. سینا گفت:

      سلام و عرض خسته نباشید…
      شرایط ویزای توریستی لندن رو که شما زحمت کشیدید گذاشتین رو مطالعه کردم و تقریبا ۹۰ درصد شرایطش رو دارم….نکته ای که خیلی داره آزارم میده اینه که بنده فقط و فقط و فقط به دلیل سفر به خارج از کشور با تورهای مربوطه اقدام به رفتن خدمت سربازی کردم و به قرآن دو سال رو با انگیزه و عشق شهرهای لندن و منچستر برای دیدن ورزشگاه ومبلی لندن و ورزشگاه اولدترافورد منچستر گذروندم.ولی الان میبینم که توی شرایط گفته شده هیچ اسمی از کارت پایان خدمت برده نشده…یعنی خداوکیلی من رکب خوردم؟؟؟؟؟؟؟؟من هیچ نیازی به کارت پایان خدمت نداشتم و فقط به دلیل همین تورهای یکی دوهفته ای به دوبی و ترکیه و لندن و منچستر و….رفتم سربازی.سوال اینه که یعنی توی مدارکت برای تورهای توریستی اصلا چیزی به اسم کارت پایان خدمت از ما نمی خوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ممنون میشم اگه پاسخ این نکته ی ابهام آمیز در ذهن من رو بدید…بی صبرانه منتظرم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دوست عزیز و بزرگوار تمام مطالب شما صحیح است ولی سربازی رفتن شما برای گرفتن گذرنامه است و بدون داشتن گذرنامه اجازه خروج از کشور را ندارید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. بدون داشتن کارت پایان خدمت شما امکان دریافت پاسپورت و مجوز خروج از کشور را نخواهید داشت. اما خود کارت پایان خدمت چیزی نیست که سفارت کشور مقصد، برای صدور ویزای توریستی از شما طلب نماید.

    19. نينا گفت:

      سلام به مدت سه ساله که در انگلستان با ویزای ازدواج زندگی میکنم و میخوام دعوتنامه واسه پدر و مادرم بفرستم برأی ویزای توریستی ، دارای شغلی نیستم و همسرم انگلیسی و دانشجو است ولی شاغل نیست، میخوام ببینم چطور میتونم دعوتنامه بفرستم و أیا چون شغلی ندارم دارای شرایط دعوتنامه فرستادن هستم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        امکان ارسال دعوتنامه برای پدر و مادرتان هست فقط اثبات تمکن مالی پدر و مادر برای سفارت الزامیست

    20. محمد گفت:

      عالی بود

    21. سعید گفت:

      باسلام وخسته نباشید.
      تقریباتمام نظرات و سوالات را مطالعه کردم.
      لیسانس شیمی محض و فوق لیسانس شیمی آلی دارم.
      امادوست داشتم برای برخورداری ازشانس بالا مجددادوره لیسانس شیمی درآکسفورد بگذرونم مشکل زبان و مشکل مالی تقریبا وجوندارد.
      کاش میشدغیرحضوری بخونم وفقط امتحانات پایان ترم شرکت کنم. بعدازلیسانس بامعدل خوب برای بورسیه اقدام می کردم.

      • احمد هاشمی شاهرودی گفت:

        سلام
        برای به دست اوردن ویزای تحصیلی کشور انگلستان در رشته شیمی با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید ولی برای بورس شدن نیاز به داشتن نمرات خوب معدل خوب و داشتن مدرک لیسانس از یک دانشگاه رنک بالا و داشتن پژوهش های بین المللی میتونید درخواست بورس در مقطع فوق لیسانس ارائه بدهید.

    22. محمدعلی بابایی گفت:

      باسلام
      من با مدرک کاردانی رشته برق در حرفه ی ساخت درب وپنجره upvcمهارت کافی دارم و همچنین یک شیشه بر ماهر هستم و در حدود ۵۰ میلیون پول دارم.میخاستم از طریق قانونی وارد خاک کشورهای اروپایی از طریق اقامت کاری،پناهندگی و… بشم اگه لطف کنید در این زمینه بنده رو راهنمائی کنید ممنون میشم.( لندن_استرالیا _کانادا)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up