پناهندگی نیوزلند با ویزای توریستی

نیوزیلند یا زلاندنو در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع گردیده، مائوری ها اولین ساکنین این کشور بوده اند و در ابتدا نیوزیلند را سرزمین ابرهای کشیده نامیدند. این کشور مرز خاکی با هیچ کشوری ندارد و نزدیک ترین همسایه نیوزیلند استرالیا است که در فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری این کشور قرار دارد. از این رو نیوزیلند کشوری بکر و دارای حیات وحش و طبیعتی حیرت انگیز است. این کشور مکانی آرامش بخش و فوق العاده زیبا به شمار می آید و هر ساله گردشگران بسیاری با اخذ ویزای توریستی نیوزیلند به این کشور سفر می نمایند.

انواع ویزای توریستی نیوزیلند

ویزای توریستی نیوزیلند با عناوین مختلفی صادر می گردد. شما می توانید با توجه به  هدف خود از سفر به این کشور و تهیه مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت از روش های گوناگونی برای دریافت ویزای توریستی نیوزیلند اقدام نمایید.

انواع ویزای توریستی نیوزیلند عبارتند از:

  • گردشگری
  • بازدید از افراد خانواده
  • شرکت در همایش یا سمینار
  • تجاری

توجه داشته باشید به واسطه اخذ ویزای توریستی نیوزیلند اجازه کار یا تحصیل در این کشور را ندارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل در نیوزیلند شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت آریاناپارس مطلب تحصیل در نیوزیلند را مطالعه نمایید.

گردشگری

بدون شک برای گردشگرانی که به دنبال تجربه ماجراجویی در سفر و لذت بردن از مناظر طبیعی رویایی هستند نیوزیلند یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. این جزیره ناهموار به خانه جنگل های باشکوه، سواحل، کوه ها، یخچال های طبیعی و صدها جاذبه دیگر تبدیل گردیده.

نیوزیلند جایی است که در آن فرهنگ سنتی مائوری با مدرنیته در شهرهای بزرگ، روستاهای زیبا و سطوح وسیعی از حیات وحش دست نخورده ترکیب شده است. با توجه به این ویژگی ها سالانه افراد بسیاری با اخذ ویزای توریستی نیوزیلند به منظور گردشگری به این کشور سفر می نمایند.

بازدید از افراد خانواده

در صورتی که افراد خانواده شما مقیم کشور نیوزیلند هستند از شانس زیادی برای دریافت ویزای توریستی نیوزیلند برخوردار خواهید بود. شما می توانید با دریافت دعوتنامه از این عزیزان و تهیه دیگر مدارک لازم جهت ارائه به سفارت برای دریافت ویزای توریستی نیوزیلند به منظور بازدید از افراد خانواده اقدام نمایید.

شرکت در همایش یا سمینار

نیوزیلند کشوری توسعه یافته و ثروتمند محسوب می شود. از این رو سالانه همایش ها و سمینارهای فراوانی در زمینه های مختلف خصوصاً در حوزه صنایع کشاورزی و دام پروری در این کشور برگزار می گردد. برای شرکت در اینگونه مراسم جهت ارتقاء سطح علمی و تخصصی خود می توانید با دریافت دعوتنامه از سازمان یا ارگان برگزار کننده و تهیه دیگر مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت برای دریافت ویزای توریستی نیوزیلند اقدام نمایید.

تجاری

طبق آمار منتشر شده توسط GDP از لحاظ تولید ناخالص داخلی نیوزیلند در رتبه ۵۳ جهان قرار دارد. حدود نیمی از صادرات نیوزلند را محصولات کشاورزی و دام پروری تشکیل می دهند، در کنار این محصولات صنایع فلزی، محصولات آلومینیومی، صنعت کاغذ سازی و … از دیگر صادرات نیوزیلند می باشد.

اجرای سیاست های مالی دقیق در طی سال های اخیر باعث ایجاد بسترهای مناسب جهت فعالیت های اقتصادی گردیده، از این رو افراد بسیاری جهت ارزیابی شرایط برای راه اندازی کسب و کار در نیوزیلند و به دست آوردن موقعیت های شغلی مناسب با دریافت ویزای توریستی نیوزیلند به این کشور سفر می نمایند.

نیوزیلند,نیوزیلند,نیوزیلند

مراحل اخذ ویزای توریستی نیوزیلند

اولین قدم برای اخذ ویزای توریستی نیوزیلند دریافت وقت سفارت می باشد. برای انجام این امر می توانید با مراجعه به سایت رسمی سفارت نیوزیلند جهت تکمیل فرم تقاضای ویزا و پرداخت هزینه مربوطه وقت سفارت را رزرو نمایید. سپس ملزم به تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت در زمان مشخص شده می باشید.

آدرس سفارت نیوزیلند در ایران: تهران، خیابان اقدسیه، خیابان موحدی دانش ، خیابان گلستان شمالی ، کوچه سوسن، کوچه پارک دوم،  پلاک ۱

وب سایت رسمی سفارت نیوزیلند: www.mfat.govt.nz

مدارک لازم برای گرفتن ویزای توریستی نیوزلند

مهم ترین نکته برای اخذ ویزای توریستی نیوزیلند ارائه مدارکی است که ثابت کند شما پس از سفر به نیوزیلند و اقامت کوتاه مدت در این کشور قصد بازگشت به کشور مبداء را دارید. از این رو با توجه به نوع ویزای درخواستی از سوی شما ملزم به ارائه مدارک گوناگونی خواهید بود.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی نیوزیلند عبارتند از:

  • مدارک شناسایی (کارت ملی، شناسنامه)
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • گواهی شغلی یا تحصیلی
  • گردش حساب بانکی و تمکن مالی
  • سند مالکیت (به نام فرد متقاضی)
  • وضعیت تاهل
  • عدم سوء پیشینه
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • مدارک اقامتی (واچر هتل)

نیوزیلند,نیوزیلند,نیوزیلند

هزینه های اخذ ویزای توریستی نیوزلند

بدون شک یکی از مهم ترین مشکلات گردشگران بحث هزینه های سفر می باشد، برای تجربه سفری خاطره انگیز و کم هزینه برنامه ریزی دقیق مالی و پیش بینی هزینه های احتمالی پیش از سفر از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه های سفر هوایی

به طور کلی تعین قیمت تیکت از سوی ایرلاین ها به عواملی نظیر کلاس پرواز، زمان سفر و مقصد بستگی دارد. از این رو شما می توانید یا توجه به نکات ذکر شده بهترین تیکت از نظر قیمت و خدمات را تهیه نمایید. در حال حاضر ارزان ترین تیکت رفت و برگشت به نیوزیلند ۸۵۰ دلار و گران ترین تیکت ۳۰۰۰ دلار است.

هزینه اقامت

بدون شک اقامت در هاستل ها یا هتل ها در طول سفر بخش عمده ای از هزینه های مسافرت را تشکیل می دهند. قیمت هاستل ها و هتل ها در شهرهای مختلف نیوزیلند بسیار متفاوت است. در حال حاضر هزینه اقامت برای یک شب در هتل های نیوزیلند به طور میانگین به شرح ذیل می باشد.

  • هتل های ۳ ستاره از ۶۰ دلار
  • هتل های ۴ ستاره از ۸۵ دلار
  • هتل های ۵ ستاره از ۱۲۵ دلار

هزینه وعده غذایی

تنوع غذایی کشور نیوزیلند شباهت بسیاری به استرالیا دارد. با توجه به این موضوع که مهاجران بسیاری از سرتاسر جهان با فرهنگ های مختلف در نیوزیلند زندگی می کنند این کشور از تنوع غذایی و سبک های آشپزی بسیار متنوعی بهره مند گردیده، با این وجود غذاهای دریایی در نیوزلند از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردارند. در حال حاضر هزینه صرف یک وعده غذا در یک رستوران معمولی برای یک نفر به طور میانگین بین ۱۵ تا ۸۵ دلار هزینه در پی خواهد داشت.

نیوزیلند,نیوزیلند,نیوزیلند

بهترین شهرها برای درخواست ویزای توریستی استرالیا

بدون شک بهترین کلمه برای توصیف کشور نیوزیلند تنوع خواهد بود. شهرهای نیوزیلند دارای جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی منحصر به فردی می باشند که مطمئناً بازدید از آنها بسیار لذت بخش خواهد بود.

ولینگتون

ولینگتون پایتخت نیوزیلند به شمار می آید که در جنوب غربی جزیره شمالی بین تنگه کوک و رشته کوه ریموتاکا واقع گردیده. این شهر دورافتاده ترین، جنوبی ترین و یکی از زیباترین پایتخت های جهان محسوب می شود، به واسطه طبیعت بکر و آرامش خاصی که در این شهر وجود دارد ولینگتون در رتبه دوازدهم جهان از نظر کیفیت زندگی قرار دارد.

آوکلند

آوکلند پرجمعیت ترین شهر نیوزیلند به شمار می آید که دارای بزرگترین بندر در نیمکره جنوبی است. این شهر بالاترین سرانه قایق های بادی در جهان را در اختیار دارد و یکی از امن ترین شهرهای دنیا محسوب می شود. مشهورترین جاذبه گردشگری آوکلند برج آسمان (Sky Tower) با ۳۲۸ متر ارتفاع می باشد که بلندترین بنای ساختمانی این شهر و به عبارتی نماد آوکلند به شمار می آید.

کرایست‌ چرچ

کرایست چرچ مهم ترین و بزرگترین کلان شهر در جزیره جنوبی و دومین شهر پرجمعیت نیوزیلند پس از آوکلند به شمار می آید که در استان کانتربوری واقع گردیده است. به واسطه منابع طبیعی فوق العاده و فضای سبز وسیع موجود در این شهر کرایست چرچ به یکی از سرسبزترین نقاط جهان تبدیل گردیده. گذشته از این جاذبه های متعدد گردشگری نظیر موزه های لوکس، اماکن تفریحی و … کرایست چرچ را به مقصد مورد علاقه بسیاری از گردشگران تبدیل نموده.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

arrow up