آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش سرفصل ها

شرایط کار در آلمان

متقاضیان علاقه مند به کار در آلمان می توانند از دو روش برای کار در این کشور اقدام نمایند. روش اول همانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا یا همان روش پیشنهاد شغلی می باشد و روش دوم ویزای Job Seeker آلمان است که به علاقه مندان فرصت ۶ ماهه برای جستجوی کار می دهد. آلمان به عنوان بزرگترین قطب اقتصادی اروپا به شمار می رود.

این کشور از لحاظ تولید ناخالص داخلی در جایگاه چهارم جهان قرار دارد و از بنیان گذاران اتحادیه اروپا و حوزه یورو است. آلمان به لطف سیستم آموزشی پیشرفته و پویای خود به عنوان یکی از قطبهای آموزشی، اقتصادی و صنعتی دنیا همواره مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار می گیرد. از همین رو علاقه مندان می توانند اشتغال به کار در کشور آلمان اقدام نمایند.

در سال های اخیر که اغلب کشورهای اروپایی با مشکلات رکود اقتصادی مواجه هستند آلمان دارای موقعیت استثنایی است. این کشور با کمبود نیروی متخصص جوان مواجه است. کشور آلمان طی سال های اخیر بازار کار بسیار مناسبی برای متخصصان در زمینه برق، کامپیوتر، الکترونیک، صنایع، مکانیک، شیمی، فیزیک، آی تی و گروه پزشکان، داروسازان و پرستاران و… فراهم نموده است.

آلمان در سال ۲۰۱۸ توانسته نهمین سال متوالی رشد اقتصادی خود را تجربه نماید. این به خاطر نرخ پایین بیکاری ۴٫۲٪ و یک سیستم آموزش عالی با تمرکز بر توسعه مهارت های حرفه ای برای تجهیز کارگران است. این کشور زمینه ای برای تعدادی از شرکت های چند ملیتی فراهم می کند، از جمله:

  • Adidas
  • Beck’s Brewery
  • BMW
  • Deutsche Bank
  • Haribo
  • Hugo Boss
  • Lidl
  • Siemens
  • Volkswagen

شرایط کار در آلمان برای ایرانیان

شرایط کار برای ایرانیان و سایر شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا یکسان خواهد بود، با توجه به نیاز کشور آلمان به نیروی متخصص و باتجربه این کشور همواره پذیرای افراد مجرب و واجد شرایط برای اشتغال است.

یکی از نکات مهم در راستای پیشرفت شغلی و استخدام در شرکت های معتبر آلمانی و بین المللی علاوه بر تخصص تسلط کامل به زبانی آلمانی است. در واقع به هموطنان عزیزی که قصد مهاجرت کاری به آلمان را دارند توصیه می شود ابتدا با سپری نمودن دوره های مربوطه تسلط کافی به زبان آلمانی را کسب نمایند.

ساعت کار در آلمان

ساعت کار در آلمان برای مشاغل پاره وقت و تمام وقت متفاوت خواهد بود، معمولاً کارمندان از دوشنبه تا جمعه (۵ روز در هفته) کار می کنند، برای مشاغل تمام وقت ۸ ساعت کار روزانه تعریف شده است که در طول یک هفته به ۴۰ ساعت می رسد، البته امکان اضافه کار تا روزی ۱۰ ساعت در روز (۵۰ ساعت در هفته) نیز وجود دارد.

ساعات کار مشاغل پاره وقت در آلمان معمولاً در توافقی که بین کارفرما و نیروی کار صورت می گیرد تعین می شود، ساعات کار پاره وقت در آلمان می تواند از ۵ ساعت در هفته تا هفته ای ۳۰ ساعت باشد.

آشنایی با آلمان

برلین از شهرهای مهم آلمان و پایتخت این کشور می باشد. برلین از لحاظ مساحت و جمعیت دومین شهر در اتحادیه اروپا می باشد. شهر برلین یکی از جذاب ترین شهرهای جهان برای شب زنده داری است. هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و همچنین هشتمین شهر در اتحادیه اروپا می باشد. هامبورگ شهری ایالتی است و یکی از شانزده ایالات آلمان به شمار می آید. شهر مونیخ، شهری ثروتمند می باشد که دارای جاذبه های بسیاری است.این شهر در ایالت بایرن واقع شده و در رتبه چهارم بهترین شهرهای جهان برای زندگی انتخاب شده است.

کار در آلمان

در شهر کلن ایرانیان بسیار زیادی سکونت دارند و این شهر شرایط بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل و زندگی برای مهاجرین خارجی فراهم کرده است. کلن عمدتا یک شهر فرهنگی بوده است. شهر آخن از دیگر شهرهای مهم آلمان می باشد که در بخش کلن واقع شده است. شهر آخن بخاطر مرزی بودن و نزدیکی به حوزه های زبانی گوناگون به زبان های مختلف صحبت می شود.

فرانکفورت یکی از ثروتمندترین مراکز اروپا و مرکز فرهنگ و ادبیات است. فرانکفورت خواستگاه و قرارگاه بانک مرکزی اروپا و مهم ترین شهر اقتصادی قاره اروپا است. از لحاظ تاریخ، شهر فرانکفورت از اهمیت بالایی برخوردار است و اتفاقات مهم تاریخی کشور آلمان در این شهر به وقوع پیوسته بود.

قوانین کار در آلمان چگونه است؟

برای ورود به بازار کار، نیاز به اجازه کار (Arbeitsgenehmigung یا Arbeitserlaubnis) یا اجازه اقامت است. همچنین نیاز به کارت مالیاتی (Lohnsteuerkarte) و شماره امنیت اجتماعی (Sozialversicherungsnummer) می باشد. کارت های مالیاتی توسط شهرداری محل سکونت صادر می شود. شماره های خدمات اجتماعی توسط موسسات بیمه بازنشستگی صادر می شود.

حقوق (Lohn / Gehalt) در آلمان یکی از بالاترین میزان در جهان است. اکثر مشاغل برای فارغ التحصیلان از ۳۰،۰۰۰ € در سال شروع می شود. مشاغل دانشجویی یا کار تمام وقت به طور کلی حدود ۶ تا ۱۵ یورو در ساعت دریافت می کنند. حقوق معمولا در مورد ناخالص (Brutto)، یعنی قبل از کسر برای مالیات و امنیت اجتماعی محاسبه می شود. هنگامی که حقوق افراد بالا تر از عدد ذکر شده باشد، بین ۱۴ تا ۴۲ درصد نسبت به حقوق مالیات کسر می شود. این رقم بالای فقط برای افرادی که در طول یک دوره ۱۲ ماهه € ۲۵۰،۷۳۱ یا بیشتر دریافت می کنند، اعمال می شود.

میزان درآمد در آلمان

بدون تردید یکی از مهم ترین مزایای کار در آلمان سرانه درآمد فردی در این کشور خواهد بود، آلمان بالاترین میزان حقوق و مزایا در کل اروپا را برای نیروی کار در نظر گرفته است. در واقع نیروی کار آلمان با ساعت کاری مشابه افراد در دیگر کشورهای اروپایی حقوق بیشتری دریافت می نمایند. معمولاً حداقل حقوق در آلمان ماهیانه ۱۰۰۰ یورو و حداکثر حقوق ۱۷۰۰۰ یورو خواهد بود. به طور کلی درآمد ناخالص سالیانه برخی از مشاغل رایج آلمان به شرح ذیل می باشد.

نوع شغل درآمد ناخالص سالیانه
دکتر ۷۷٫۳۵۹ یورو
دارایی، مالی، سرمایه گذاری ۷۲٫۲۲۲ یورو
بانکداری ۶۴٫۱۵۲ یورو
مشاوره ۶۳٫۷۱۷ یورو
مهندسی ۶۲٫۸۰۲ یورو
آی تی ۶۲٫۲۷۸ یورو
وکالت ۶۱٫۶۹۰ یورو
بازار یابی ۶۰٫۴۶۸ یورو
بیمه ۵۵٫۸۷۴ یورو
مدیریت ۴۳٫۹۱۹ یورو

نحوه کاریابی در آلمان

نحوه کاریابی در آلمان برای افرادی که در خاک این کشور حضور دارند و افرادی که خارج از آلمان حضور دارند متفاوت است. متقاضیان کار در آلمان از هر کشوری می توانند به لیست مشاغل مورد نیاز آلمان در سایت های کاریابی ببین المللی دسترس داشته باشند.

از سوی دیگر افرادی که داخل کشور آلمان حضور دارند می توانند از طریق آگهی های استخدام جراید آلمان یا مراجعه حضوری به کارفرما شغل مورد نظر خود را به دست آورند. به طور کلی یکی از رایج ترین روش های کاریابی در آلمان سایت های کاریابی بین المللی خواهند بود، که مشهورترین آنها به شرح ذیل می باشند.

نام سایت آدرس سایت
جستجوی کار اروپا EURES Job Search
استپ استون stepstone.de
همرس بچ hemmersbach.com
ایندید آلمان indeed germany
توی تان آلمان Toytown Germany

دوره های کارآموزی در آلمان

یک دوره کارآموزی در آلمان یک راه عالی برای تقویت فرصت شغلی است و همچنین در حال توسعه مهارت های فردی می توانید از شیوه زندگی آلمان لذت ببرید. کارآموزی در آلمان به طور معمول سه تا ۱۲ ماه طول می کشد. برخی از شرکت ها ممکن است بورس تحصیلی برای موقعیت های پرداخت نشده ارائه دهند. این عوامل بستگی به سازمان دارد.

فرصتهای کارآموزی

  • AIESEC – برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر
  • GoAbroad.com
  • GoOverseas
  • IAESTE – برای دانشجویان علوم، مهندسی و هنر
  • iAgora
  • The Intern Group

دانشگاه ها همچنین می توانند به دانشجویان کمک کند تا کارآمدی خود را تضمین کنند. گذراندن دوره های تخصصی در دانشگاه ها یا کالج های تخصصی آلمان (اوسبیلدونگ) می توانند مسیر ورود افراد به بازار کار آلمان را هموار نماید. کشور آلمان به دلیل اقتصاد قدرتمند و صنایع گسترده همواره به نیروی کار متخصص نیاز دارد. در حال حاضر لیست برخی از مشاغل مورد نیاز آلمان در سال ۲۰۲۰ به شرح ذیل می باشد.

لیست برخی از مشاغل مورد نیاز آلمان ۲۰۲۳

  • توسعه دهندگان نرم افزار ، معماران ، برنامه نویسان
  • مهندسان الکترونیک ، برق ، اتصالات برقی
  • پرستاران
  • مشاوران فناوری اطلاعات ، تحلیلگران فناوری اطلاعات
  • اقتصاددانان ، کارشناسان مدیریت مشاغل
  • مشاوران مشتری ، مدیران حساب
  • دستیاران تولید
  • نمایندگان / دستیاران فروش
  • مدیران فروش ، مدیران محصول
  • معماران ، مهندسان عمران

 

شرایط وکلای ایرانی در آلمان

در دنیای امروز مشاغل مختلف با تیپ و جنس متفاوت تعریف شده و به خاطر درگیری های مختلف در امور کار و تجارت تا خصوصی و خانواده ، یکی از مشاغل مهم در این امر وکالت می باشد. از این رو جهت بررسی شرایط وکلا در کشور پیشرفته ای مانند آلمان را بررسی می نماییم.

رشته حقوق یکی از جذاب ترین رشته ها میان همۀ دانشجویانی است که تازه فارغ التحصیل شده اند و به فکر مهاجرت کاری هستند. این رشته به دلیل بالا بودن ظرفیت کاری و جاذبیت های خاص ، اعم از درآمد و کلاس کاری متقاضیان زیادی را داشته است .

رشتۀ حقوق

یکی از زیر شاخه های رشتۀ حقوق در بازار کار وکالت می باشد. برای ورود به بازار کار وکالت تمام کشورها ضوابط خاص و آزمون های خاصی را در نظر می گیرند . از جملۀ این ضوابط رسیدن به حد نصاب نمره در آزمون وکالت می باشد .

برای کار در آلمان باید بدانید قانون وکالت یا ( BRADO ) توسط مجلس وضع می گردد و این سازمان به صورت مستقل و آزاد تعریف می شود و وکلا نیز شغلشان آزاد تعریف می شود . کانون وکلا در آلمان نیز مانند دیگر کشورهای دنیا به گونه ای استقلال دارد که حتی دولت هم امکان اعمال نفوذ و تغییر در آن را ندارد و تنها مرجع که می تواند برای احقاق حقوق شهروندان شرایط و قوانین محدود کننده اعمال نماید قوانین فدرال می باشد .

وکلای دادگستری

وکلای دادگستری در کشور آلمان چون به صورت مجزا و مستقل عمل می کنند ، چنانچه وکیلی نسبت به وظایف خود تخلف نماید بر طبق قوانین کانون وکلای محلی که وی عضو آن است بررسی و پس توسط سازمان وکلای کل کشور صلاحیت آن وکیل بررسی و طبق آن برای وی تصمیم گیری خواهد شد .

سازمان نظام وکالت آلمان در سال ۱۹۹۴ توسط تعدادی از وکلای عالی رتبۀ دادگستری طی یک انتخابات آزاد تشکیل شد و آن را ( هیئت قانون گذار ) نامیدند تا با مسئولیت های محدود بر فعالیت وکلا نظارت داشته باشند .

بر طبق قوانین کشورهای اروپایی و آمریکایی هر فرد چنانچه بخواهد در دادگاه از حق خود دفاع نماید می بایست یک وکیل را به عنوان موانع حق خود در نظر بگیرید .

آلمان,آلمان,آلمان

درآمد وکلا

درآمد وکلا در کشورهای مختلف براساس قانون هر کشور و تعیین حد سقف و کف متفاوت است . البته این درامدها برای وکلای ثابت در شرکت ها و موسسات دولتی می باشد مثلاً در کشورمان ایران میزان کف درآمد حدود ۸۰۰ هزار تومان و سقف آن ۴ میلیون در نظر گرفته شده است.

ولی این اعداد در کشورهای دیگر مثل آمریکا ۵۰۰/۱۱۳ دلار طبق آمار سال ۲۰۱۳ در استرالیا ۸۷ هزار دلار ، در انگلیس برای وکیل تازه کار ۵۰۰/۲۸ دلار و برای وکلای ارشد تا ۱۵۲ هزار دلار در ماه می باشد که البته تمامی اعداد قبل از کسر مالیات ها می باشد .

وکیل خبره

هزینه ی یک وکیل خبره و با تجربه در کشوری مثل المان نیز حدود ۰۰۰/۱۴۴ یورو می باشد که این عدد نیز بدون در نظر گرفتن کسورات و مالیات می باشد .

با توجه به اعداد و ارقام گفته شده می توان ادعا کرد که یکی از بهترین مشاغل در کشورهای اروپایی و خصوصاً آلمان شغل وکالت است که مورد توجه بسیاری از مردم می باشد . دوستان عزیز چنانچه بخواهند اطلاعات کاملتر و دقیق تر از نحوۀ مهاجرت به آلمان و مشاغل این کشور کسب نمایند می توانند از مشاوران موسسه آریاناپارس مشاوره گرفته و به نتیجۀ مثبت برسند.

شرایط حقوق بیکاری در آلمان

حقوق بیکاری در آلمان به عنوان یکی از مهم ترین حقوق های در نظر گرفته شده برای افراد مقیم این کشور می باشد. از همین رو در صورت اخذ اقامت از کشور آلمان و مواجه شدن با مشکل بیکاری، امکان استفاده و بهره گیری از این قانون وجود دارد. افراد برای اطلاع از قوانین و روش های اخذ اقامت آلمان می توانند با مراجعه به صفحه اقامت آلمان وب سایت آریاناپارس از شرایط و چگونگی این پروسه برخوردار شوند.

در این مقاله که توسط مشاورین موسسه آریاناپارس که تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایران می باشد، گردآوری گردید، تا اطلاعات صحیحی از شرایط حقوق بیکاری در آلمان را در اختیار افراد قرار دهد.

کمک هزینه دولت برای بیکاران به چه صورت است؟

میزان حقوق بیکاری در آلمان مبتنی بر متوسط ​​پرداخت هفتگی در ۱۲ ماه قبل از بیکار شدن (معروف به “دوره ارزیابی”) می باشد. میزان حقوق بیکاری ۶۰٪ از متوسط ​​دستمزد قبلی (یا ۶۷٪ در صورت داشتن فرزند)، حداکثر ۶٫۵۰۰ یورو در ماه در آلمان غربی و ۵٫۸۰۰ یورو در آلمان شرقی خواهد بود. حقوق بیکاری در آلمان دقیقاً مانند دستمزد معمولی در معرض مالیات و کمک های تأمین اجتماعی قرار می گیرد.

  • بیمه درمانی قانونی
  • بیمه بازنشستگی (۹،۴۵٪)
  • بیمه بیکاری (۱،۵٪)
  • بیمه مراقبت طولانی مدت (۱،۰۲۵٪)
  • مالیات بر درآمد
  • اضافه هزینه همبستگی

آلمان,آلمان,آلمان

بازنشستگی در آلمان چه زمانی اتفاق می افتد؟

آلمان نیز مانند بسیاری دیگر از کشورها در تلاش برای بهبود پایداری بلند مدت سیستم بازنشستگی می باشد و به تدریج سن بازنشستگی قانونی را به عقب رانده است. در حال حاضر سن بازنشستگی در آلمان ۶۵ سال و هفت ماه است. در قوانین اخیر این حکم تصریح شده بود که تا سال ۲۰۲۳ سن بازنشستگی به ۶۶ می رسد. برای هر کسی که ۴۵ سال مشمول بازنشستگی کرده استثنائات ایجاد می شود، این امر مسبب بازنشستگی در سن ۶۳ سالگی می شود.

بازنشستگی زودرس در آلمان

بازنشستگی زود هنگام در آلمان تا زمانی که حداقل ۳۵ سال مشارکت وجود داشته باشد، امکان پذیر است. اگر تصمیم به بازنشستگی زودرس را داشته باشید، تعداد ماه های باقی مانده تا رسیدن سن بازنشستگی از حقوق بازنشستگی شما کسر خواهد شد. این نکته بیانگر عامل سنی (Zugangsfaktor) است و منجر به کاهش حدود ۳٫۶٪ حقوق بازنشستگی برای هر سال می شود.

حقوق بیکاری در آلمان چقدر است؟

مطابق اعلام سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) بیکاری شامل کلیه افراد بالاتر از سن مشخص (معمولاً بالای ۱۵ سال) می باشد. بیکاری می تواند منابع زیادی مانند:

  • فن آوری های جدید و اختراعات
  • وضعیت اقتصادی که می تواند تحت تأثیر رکود اقتصادی باشد
  • رقابت به دلیل جهانی سازی و تجارت بین المللی
  • سیاست های دولت
  • مقررات و بازار (اقتصاد)

در حال حاضر میزان بیکاری در آلمان ۳٫۱ درصد تخمین زده می شود. آلمان در میان ۵ کشور برتر دنیا از لحاظ آمار پایین بیکاری می باشد. کشورهای جمهوری چک، ژاپن و ایسلند در رتبه های اول تا سوم این آمار قرار دارند. همچنین کشور یونان با ۱۷٫۴ درصد بالاترین میزان بیکاری در میان کشورهای اروپایی را به خود اختصاص داده است.

  • درصد بیکاری در میان آقایان: ۳٫۳ درصد
  • درصد بیکاری در میان بانوان: ۲٫۸ درصد

آلمان,آلمان,آلمان

هزینه های زندگی در دوره بازنشستگی

مانند هر کشور دیگر، هزینه های زندگی در آلمان به شهر مورد نظر بستگی دارد. طبق گفته Numbeo، وب سایت که داده های قیمت گذاری را از شهروندان کل دنیا جمع آوری می کند، متوسط ​​بودجه ماهانه در آلمان معادل ۸۰۰ یورو در نظر گرفته می شود. هزینه های عنوان شده در شهرهای بزرگ مانند مونیخ، هامبورگ یا برلین کمی بالاتر از شهرهای کوچکتر مانند درسدن و هانوفر پایین تر خواهد بود.

مسکن

حتی در دوران بازنشستگی، خرید مسکن در آلمان آنقدر گسترده نیست. طبق آمار Statista.com، تنها ۵۱٫۴٪ از ساکنان آلمان در سال ۲۰۱۷ صاحب خانه بودند که یکی از پایین ترین آمار در اروپا را به خود اختصاص داده است. به دلیل مشکلاتی که در خرید خانه وجود دارد، امکان اجاره خانه در کشور آلمان افزایش می یابد. نکته ای که باید در مورد اجاره مسکن در آلمان بدانید این است که بسیاری از آپارتمان ها به وسایلی مانند یخچال یا ماشین ظرفشویی مجهز نیستند. احتمالاً لازم است آن موارد را جداگانه خریداری کنید. به صورت معمول هزینه های اجاره مسکن در کشور آلمان بین ۲۵۰ تا ۴۵۰ یورو در نظر گرفته می شود.

بهداشت و درمان

بیمه درمانی برای کلیه ساکنان دائمی آلمان الزامی است. اکثر ساکنان بیمه یکی از ۱۲۴ بیمه سلامت قانونی قانونی (SHI)، که به عنوان صندوق های بیماری نیز شناخته می شود، بیمه های عمومی را دریافت می کنند. پوشش SHI شامل خدمات پیشگیری، مراقبت های بستری و سرپایی بیمارستان، خدمات پزشکی، مراقبت های روانی، مراقبت های دندانپزشکی، اپتومتری، فیزیوتراپی، داروهای بدون نسخه، بیمارستان ها و مراقبت تسکین دهنده است.

یکی از بزرگترین چالش های هر فرد برای زندگی در آلمان، آشنایی با شرایط موجود در این کشور می باشد.

آلمان,آلمان,آلمان

مزایای حقوق بیکاری آلمان چگونه است؟

به صورت کلی افراد از دو نوع حقوق بیکاری در آلمان بهره مند می شوند . مزایای بیمه بیکاری (UI) فقط برای مدت محدود پرداخت می شود. طول احتمالی دریافت UI به سابقه کار بیمه شده در هفت سال قبل از مطالبه سود بستگی دارد. همچنین با افزایش سن یک فرد بیکار، میزان دریافت حقوق بیکاری در آلمان افزایش می یابد. کارگرانی که کمتر از ۴۲ سال سن دارند قادر خواهند بود تا بیش از ۱۲ ماه از مزایای UI دریافت کنند.

هنگامی که افراد از مزایای UI استفاده نکنند، امکان دریافت مزایای کمک بیکاری (UA) را دارا می باشند، مشروط بر اینکه در یک آزمون مربوطه قبول شوند. هیچ محدودیتی برای دریافت مزایای UA وجود ندارد و نرخ رسمی جایگزینی UA مقداری پایین تر از سود UI است. واجد شرایط بودن برای مزایای UI ، افراد باید حداقل ۱۲ ماه در سهم قبلی در اشتغال مشارکت داشته باشند.

نتیجه گیری

بدون تردید آلمان به عنوان اقتصاد اول اروپا و پنجمین اقتصاد قدرتمند جهان مقصد بسیار ایده الی برای اشغال و کسب درآمد قابل توجه خواهد بود. علاوه بر شرایط اقتصادی فوق العاده آلمان از بالاترین استانداردهای زندگی و امکانات رفاهی و اجتماعی بسیار مناسب برخوردار می باشد.

از سوی دیگر نیروی کار آلمان بالاترین میزان حقوق و مزایای در اروپا را دریافت می کند، تجربه زندگی در کشوری تراز اول با بالاترین شاخص ها و کسب بالاترین میزان درآمد در کل اروپا آلمان را به مقصد اصلی متقاضیان کار از سرتاسر جهان تبدیل نموده است. با توجه به موارد ذکر گردیده در این مطلب هیچ گونه جای تعجبی وجود ندارد که آلمان در زمینه جذب نیروی متخصص در کل اروپا مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

برند آریاناپارس تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایران است که با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را فراهم آورده است.

سوال های متداول شما

معمولا سن مناس برای اقدام برای آوسبیلدونگ نهایتا تا ۲۴ الی ۲۵ سال می باشد.
به صورت کلی بله ولی در صورت داشتن پیشنهاد شغلی از این کشور ممکن است بتوانید بدون مدرک تحصیلی اقدام کنید.
به طور معمول برای پیدا کردن شغل در آلمان علاوه بر دانش زبان انگلیسی دانش زبان آلمانی نیز مورد نیاز می باشد.
برای پیدا کردن شغل در آلمان از دو طریق می توان اقدام کرد. یا از طریق ویزای جستجوی کار و مراجعه حضوری به کارفرمایان و یا از طریق مراجعه به سایتهای معتبر کاریابی آلمان
حداقل زبان مورد نیاز مدرک زبان آلمانی B1 می باشد.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۳۷۸ پاسخ به “کار در آلمان”

    1. یوسفی گفت:

      سلام.با مدرک فنی حرفه ایی برای رشته اشپزی میشه بلوکارت گرفت.برای خانواده هم میشه ویزا اقدام کرد.

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام
        در صورت یافتن کار تمام وقت می توانیدبلوکارت آلمان را دریافت نمایید و بعد از قادر هستید برای خانواده اقدام نمایید.

    2. مینا گفت:

      سلام، با داشتن مدرک دکترا منابع طبیعی و مقاله ISI امکان پیدا کردن کار در آلمان وجود دارد؟ وچه قدر برای پیدا کردن کار زمان می برد؟

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام
        برای یافتن دریافت ویزای کار در آلمان باید علاوه بر مدرک تحصیلی، در این زمینه سابقه کاری داشته باشید. زمان دقیقی برای یافتن کار در این کشور ارائه نشده است و باید به لیست مشاغل مورد نیاز این کشور مراجعه نمایید ولی این پروسه حداقل ۶ ماه ممکن است زمان ببرد.

    3. علی کاظمی گفت:

      آیا به افراد فنی و حرفه ای با مدرک تحصیلی کمتر از لیسانس بلوکارت تعلق میگیرد؟

    4. تاجیک گفت:

      سلام . آیا با مدرک پرستاری هلال احمر میشه برای ویزای کار در آلمان اقدام کرد؟

    5. مهدی گفت:

      سلام من لیسانس مکانیک خودرو دارم و نرم افزار کتیا بلدم ولی سابقه کار ندارم.تصمیم دارم که دوره تعمیرات موبایل برم و دیپلم مهارت فنی حرفه ای بگیرم و حدودا یکی دوسال اینجا مشغول به کار بشم و در این مدت هم زبان آلمانی رو یاد بگیرم. سوال اولم اینه که آیا برای شغل تعمیرات موبایل در آلمان بازار کاری وجود داره یا نه؟چون هیچ اطلاعاتی درباره بازار کار تعمیرات موبایل در آلمان ندارم.ممنون میشم راهنمایی کنید.
      سوال دومم اینه که آیا با دیپلم مهارت فنی حرفه ای میتونم در آلمان برای لیسانس الکترونیک اقدام کنم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای کار کردن در یک زمینه و رشته خاص شما علاوه بر داشتن مهارت و مدارک لازم (ترجیحا آکادمیک) ، نیاز به درخواست شغلی از کشور آلمان می باشید.
        برای تحصیل کردن در مقطع لیسانس نیز شما باید پیش‌نیاز های تحصیل در این کشور و دانشگاه های این کشور را داشته باشید که سن، سطح زبان و مقطع مدرک آموزشی قبلی شما اهمیت زیادی در این مورد دارد.

    6. صادق گفت:

      مدرک زبان نیاز نیست؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        بدون دانستن زبان آلمانی شانس پیدا کردن کار در کشوری مثل آلمان نزدیک به صفر می باشد مگر اینکه شما جاب آفر داشته باشید که می توانید از طریق درخواست برای کار در سایت های کاریابی اقدام نمایید.

    7. farhad گفت:

      سلام خسته نباشید
      داشتن مدرک زبان آلمانی الزامیه؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شانس پیدا کردن کار در کشوری مثل آلمان بدون دانستن زبان آلمانی بسیار بسیار کم می باشد.چنانچه فردی شرایط لازم را داشته باشد می تواند از طریق راه های دیگر مثل تحصیلی و یا داشتن جاب آفر برای این کشور اقدام نماید.

    8. Saba گفت:

      برای ویزای کار آلمان باید جاب آفر داشته باشیم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای ویزای کار آلمان شما از دو طریق, گرفتن جاب آفر و یا از طریق ویزای جستجوی کار می توانید اقدام نمایید.ویزای جستجوی کار آلمان به شما یک فرصت ۶ ماهه داده می شود وارد این کشور شوید و بتوانید کار پیدا نمایید.

    9. مهدیه احمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ویزای کار آلمان چند ماهه صادر میشه

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        مدت زمان صدور ویزا بین دو هفته تا ۴ ماه ممکن است به طول بینجامد.

    10. یاسر گفت:

      سلام
      آیا آلمان در زمینه های دریایی هم بازار کار خوبی داره؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        به صورت کلی کشور آلمان بازار کار خوبی برای رشته های فنی مهندسی دارد. البته برای هر کاری چنانچه شما بتوانید از طریق درخواست کاری, جاب آفر دریافت نمایید می توانید برای ویزای کار اقدام کنید.

    11. مصطفی گفت:

      اگه با بلوکارت وارد آلمان بشم شغلی که پیدا میکنم باید حقوق مشخصی داشته باشه؟
      میتونم خودمم بیزینس راه بندازم؟

    12. صادق گفت:

      برای گرفتن ویزای جستجوی کار آلمان نیاز به مدرک زبان آلمانی هست یا نه؟

    13. تایماز گفت:

      مراحل دریافت بلوکارت آلمان به چه نحوی است و اجازه ورود همزمان همراه دارد یا خیر؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای دریافت بلوکارت آلمان در ابتدا مدرک شما باید مورد تایید واقع گردد تا شما بتوانید برای این ویزا اقدام نمایید.بدون داشتن مدرک زبان آلمانی شانس پیدا کردن کار در کشور آلمان بسیار بسیار کم خواهد شد. ویزای همراه همزمان داده نمی شود و زمانی همراه می تواند اقدام کند که شخص در کشور آلمان کار پیدا کرده باشد.

    14. نگار بهمنی گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      می خواستم بدونم موسسه شما از طریق جاب آفر هم برای متقاضیان اقدام می کنند؟ و اینکه من دکترای مشاوره خانواده دارم از دانشگاه سراسری. چقدر شانس دریافت ویزای کار از طریق جاب افر دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ویزای جاب آفر نیاز به داشتن مدارک و سوابق کاری شما را دارد . لطفا با موسسه تماس بگیریدhttps://arianaabroad.com

    15. محمد گفت:

      سلام و خسته نباشید

      ممنون میشم شرایت پناهندگی مختصر توضیح بدین
      (من چند ماه دیگه میخوام اقدام کنم ولی از عواقبش آشنا نیستم میشه توضیح بدین )
      آیا میشه برگشت به ایران بعدا ؟
      شنیدم بعد از ۵ سال میشه آیا درسته ؟
      حتی اگه کیست مذهبس باشه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شرایطش را بلد نیستم ولی بدانید تا نگرفتن پاس آن کشور اجازه ورود به کشور را ندارد

    16. محمد گفت:

      سلام وفتتون بخیر
      یه سوال داشتم. میشه با استفاده از یک مدرک بین المللی (بدون تحصیل در دانشگاه) که از موسسات معتبر درداخل ایران گرفته میشه مثل نجاری، آشپزی و … به آلمان مهاجرت کرد و مشغول کار در اون کشور شد؟ یا فقط و فقط باید از طریق ویزای تحصیلی و داشتن مدرک دانشگاهی این ویزا رو گرفت. اصلا موسسات معتبر با مدرک بین المللی در ایران وجود دارند که این مدرک ها را ارائه بدهند؟ امیدوارم متوجه منظورم شده باشید
      ممنون میشم اگه پاسخ بدین

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای کار در کشور المان وحتی اتحادیه ارپا احتیاج به جاب افر دارید که برای شما در خواست کار بفرستد یا از طریق بلوکارت در کشور المان ۶ ماه فرصت پیدا کردن کار دارید که حداقل مدرک لیسانس و یک دانش اولیه از زبان المانی احتیاج دارید.

    17. هومن گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک کارشناسی عمران با ۸ سال سابقه فعالیت (۳۱ ساله) و همسرم کارشناس مامایی با ۱ سال سابقه کاری (۲۵ساله) و دارای یک فرزند می باشیم هردو قصد اخذ ویزای تحصیلی داریم لطفا از شرایط درآمدی و همچنین نحوه تقدم و تاخر ارایه مدارک دانشگاهی من و همسرم راهنمایی لازم را بفرمایید.

    18. میلاد گفت:

      باسلام
      خواهر من اقامت دائم آلمان رو داره و همسرشون آلمانیه و شرکت دارند توی آلمان به اسم خودشون در رابطه با علوم تربیتی و روانشناسی و بچه های مردم یه همچین چیزیه کارشون..حالا شما به من بگید چه جوری می تونن ایشون من رو دعوت کنند و ببرن آلمان آیا اصلا مکان پذیره؟خودم هم ۲۸ سالمه دیپلم دارم و ورودیه رشته علوم تربینی رو هم دارم هنوز هم اعتبار داره ولی دانشگاه نرفتم و زبان هم b1 دارم..چند نفر بهم گفتند شدنیه چون کارفرمات خواهرته شرط تحصیلی نداره و ضمانت کامل می کنه شما رو و کارفرکات دولت آلمان اونوقت باید متخصص می بودی و ۶ ماه در آلمان دنبال کار می بودی اما اینجوری گفتند مطمئنا ویزا میشی..می تونه خواهرم دعوتنامه بفرسته با این شرایط البته بعد از ۲ماه آگهی توی اتحادیه اروپا؟ یا نه حتما باید لیسانس یا فوق لیسانس باشی ؟ممنونت میشم خیلی واجبه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شرایط ارسال درخواست کار از کارفرمایی در کشور آلمان برای فردی در ایران محدودیتی ندارد زیرا در این امر خود کشور دخیل نیست ولی باید کارفرما برای ارسال درخواست کار به هر فردی حتما توجیهات کافی به سفارت و اداره کار آلمان ارسال نماید

    19. مهدیه گفت:

      سلام.خسته نباشید.من ماما هستم و همسرم مهندس کامپیوتر هستند و خواهر من در آلمان به مدت ۲۵ سال هست که در کشور آلمان زندگی میکنند و جراح هستند و همسر ایشان نیز یک شرکت با درامد بالا در این کشور دارند سوال من از شما این است که آیا بهتر است که من و همسرم از طریق انها به المان مهاجرت کرده و در انجا مشغول کار شویم و یا خیر از طریق دیگری اقدام کنیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما برای مهاجرت به کشور آلمان نیاز به ثبت مدرک در کشور مقصد دارید می توانید از طریق job offer اقدام نمایید.

    20. امین داودی گفت:

      سلام و خسته نباشید.ببخشید نرخ مالیات در المان به چه عاملی بستگی داره و چند درصده حقوق را باید مالیات داد؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. مالیات در کشورهای سوسیالیستی چندین نوع است و به عواملی مانند میزان درآمد، گردش مالی، نوع فعالیت اقتصادی و… بستگی دارد. این عدد برای کارمندان از حدود ۲۷ درصد تا ۴۵ درصد درآمد سالیانه می تواند تغییر داشته باشد.

    21. بهاره گفت:

      سلام، بنده میخام ویزاى دانشجویى بگیرم و همسرم میتونه به عنوان همراه کتر تمام وقت داشته باشه یا مثل کشور سوئد اجازه کارفرما میخاد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شرایط همراه و اجازه کار در تمامی کشور های اتحادیه اروپا یکسان می باشد

    22. پريسا گفت:

      سلام خسته نباشید
      من شناگرم و حکم قهرمانی در مسابقات شنا کشوری دارم همچنین مدرک نجات غریق و مربیگری شنا دارم زبان آلمانی هم تا سطح A2 خوندم چقدر شانس برای دریافت ویزا دارم که بتونم فعالیت کنم؟ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای کار المان نیاز به داشتن مدرک ب ۲ المانی است و جاب افر.

    23. امیر گفت:

      سلام خسته نباشید
      برای المان مگه ویزای جستجوی کار ۶ ماهه نمیدن؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. ممنون. ویزای کار ۶ ماهه کشور آلمان بسته به شرایط فرد می تواند به وی تعلق بگیرد.

    24. بابك گفت:

      با سلام آیا رشته حسابداری مثل ایران دارای بازار کار مناسبی در اروپا میباشد یا خیر ؟
      من قصد دارم اگر کار باشه اونجا براای ارشد ویزای تحصیلی بگیرم ولی اگر قرار باشه بعد از تحصیل دیپورت شم واقعا ارزش نداره که برم؟
      راهی هیت که میزان تقاضای حسابدار در کشورهای اروپایی رو بفهمم؟
      مرسی
      ۳۱ ساله
      مرد
      مجرد
      زبان انگلیسی خوب

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد رشته حسابداری داشتن مدرک آیلتس۶.۵ الزامیست و حتی معدل در انتخواب دانشگاه تاثیر گذار است . شما اجازه کار دارید و طبیعتا اگر زبان همان کشور را مسلط باشید شانس بالاتری برای پیدا کردن کار را دارید ولی طبق آمار کشور آلمان بالاترین میزان ورود فارغ التحصیل به بازار کار مرتبط را دارد

    25. ابوالفضل گفت:

      با سلام
      همسرم پذیرش در مقطع دکترا در المان را گرفته اند . ایا برای من نیز ویزا صادر خواهد شد و همچنین می توانم با همان ویزا مشغول کار بشوم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        صادر شدن ویزای همراه معمولا با تاخیر صادر میگردد و یا شاید ایشان باید ابتدا به آلمان سفر کنند و در همانجا درخواست ملحق شدن خانواده را بدهند و شما ملحق شوید . اجازه کار قانونی شما منوط به اجازه آفیسر ویزا هنگام مصاحبه میباشد

    26. علی گفت:

      با سلام.من دارای مدرک دیپلم الکترونیک وپیش دانشگاهی تجربی هستم.یک سال هم در دانشگاه ایتالیا زبان تحصیل کردم.میخواستم بدونم آیا میشه با دادن امتحان زبان b2 پذیرش بگیرم از آلمان؟(لازم به ذکر تحصیل در ایتالیا را به خاطر ندادن بورس از طرف دولت به پایان نرساندم اما در سال اول پنج امتحان با موفقیت دادم)..با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در کشور آلمان برای مقطع لیسانس داشتن مدرک زبان b2 کفایت میکند و از لحاظ هزینه فعلا ابن کشور جزو کشورهای تحصیل رایگان میباشد . مشکلی از جهت پذیرش و ویزا وجود ندارد و برای اقدام کردن سریع تر دست به کار شوید زیرا محدودیت سنی برای کشور آلمان مهم میباشد

    27. علي گفت:

      سلام.
      دانشجوی مکانیک در دانشگاه سراسری تبریز میباشم و برای ادامه ی تحصیل (ارشد و دکترا) به دنبال اپلای دانشگاه های اوروپایی و امریکایی و کانادایی هستم و میخواهم تکلیف شغلی خود در این کشور ها را بعد از فارغ التحصیلی بدانم
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای کار کردن در کشورهای اروپایی دو موضوع مهم است . اول اینکه در حین تحصیل اجازه کار دارید و این اجازه به معنی پیدا کردن کار است و دوم اینکه حتما بعد تحصیل باید کار کنید تا به شما اقامت داده شود . پیدا کردن شغل به عهده دانشجوست مگر دکتری که ماهیت آن کار است

    28. علی گفت:

      سلام.خسته نباشید.۱۲ساله ورزش میکنم چندین عنوان قهرمانی دارم و قهرمان اسیا هم هستم در رشته وزنه برداری ایا راهی هست که بشه مهاجرت کرد به کشور المان ؟ البته برای پیشرف ورزشی میخوام مهاجرت کنم…..

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت به المان به واسظه ورزش یا باید بر اساس تحصیل اقدام نمایید و یا از تیم یا باشگاهی درخواست همکاری داشته باشید . در روش تحصیلی داشتن مدرک زبان الزامیست و در حین تحصیلات اکادمی ورزشی به فعالیت تخصصی خود بپردازید

    29. خورشیدی گفت:

      سلام من ۲۹ سالمه مدرک کاردانی تاسیسات الکتریکی دارم و لیسانس برق قدرت مدرک زبان ندارم اما در حال خواندن و گرفتن مدرک IELTS هستم و سابه کار ندارم چون شغلم شغل آزاد بوده و برای خودم کار میکنم و تاا یک ماه دیگر هم مدرک پایه سه نظام مهندسی رو هم میگیرم لطفا منو راهنمایی کنین که برای کار در آلمان از چه طریقی میتونم اقدام کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن کارت آبی کشور آلمان و ویزای کار این کشور در صورت داشتن مدرک B 2 زبان آلمانی و متقاعد کردن آفیسر برای گرفت ویزا یک فرصت شش ماهه به شما داده میشود که در این کشور به دنبال کار بگردید و در صورت پیدا نکردن کار دی پورت میشوید .

    30. سهیل گفت:

      سلام.دانشجوی کاردانی مدیریت بازرگانی در دانشگاه آزاد هستم.با علاقه بسیاری هم زبان آلمانی رو ۶ ماهی هست که به طور جدی شروع کردم به خوندن.بعد از مقطع کاردانی می تونم برای ادامه تحصیل به آلمان برم؟تحصیل برای همه رایگانه؟لازم به ذکر هستش که هنوز خدمت نرفتم.۲۱ سالمه.میشه راهنماییم کنید.

      • آریانا پارس گفت:

        بله باید مدرک زبان b2 المانی را نیز حتما ارائه دهید . بله هزینه ی یکسال زندگی و تحصیل در المان حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان می باشد .برای خدمتتون باید ۱۵ میلیون تومان وثیقه بگذارید

    31. امین رئیسی گفت:

      باسلام کارشناسی نقشه برداری دارم.۷سال سابقه کار که سه سال درکشورعراق مشغول بکاربودم.۳۳سال سن چطورمیتونم واسه کار درکشورالمان یااتریش اقدام کنم.با تشکر.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    32. Fazel گفت:

      من دارای مدرک ۱۸ ماهه ایران المان در رشته ی مکانیک صنایع هستم و مدرک لیساس مکانیک سیالات دانشگاه ازاده کرج میخواستم بدونم شانس برای پیدا کردن کار در. المان دارم؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    33. mohamad salimian1372111 گفت:

      سلام ببخشین من دیپلم برق دارم با این مدرک میشه تو آلمان کار کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    34. بهداد گفت:

      سلام بنده و همسرم لیسانس اتاق عمل داریم.چجوری میشه بریم آلمان واسه کار؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    35. خیری گفت:

      سلام خیلی ممنون از راهنمایی های شما
      من دتا مدرک بین المللی تعمیر ونگهداری تجهیزات پزشکی ودندان پزشکی دارم و مدرک کادرانی برق صنعتی دارم میخوستم بدونم میتونم برای کار به آلمان برم از کجا شروع کنم لطفا راهنمایی کنین با تشکر .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    36. پرويز خيري گفت:

      سلام من مدرک بین المللی تعمیر ونگهداری تجهیزات پزشکی و دندان پرشکی دارم لطفا راهنمایی کنید جهت کار در آلمان وغیره.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    37. ماریا گفت:

      با سلام.
      من مدرک فوق دیپلم گرافیک دارم و همچنین مدرک کامل هلال احمر و آرایشگری. آیا میتوانم با این مدارک در آلمان زندگی کنم و مشغول به کار بشم؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    38. حمید گفت:

      سلام
      من آخرای گرفتن دکترای مهندسی مکانیک هستم.میخواستم در آلمان کار کنم.لطفا راهنمایی کنید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    39. اریا گفت:

      سلام من مدرک فنی و حرفه ای ارایشگری دارم ایا می توانم در خواست بدم برای کار در کشور المان
      اگر بله کجا و چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟؟؟؟
      اگر نه بهترین روش برای مهاجرت من چگونه است ؟؟؟
      ممنون میشم راهنمایی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    40. زهرا گفت:

      سلام
      من لیسانس آمار ریاضی از دانشگاه پیام نور دارم و ده سال سابقه کار در حسابداری و ده سال سابقه بیمه، زبان در حد مکالمه بلدم و شش ترم زبان دوره گذروندم، آیا برای تحصیل یا کار شانسی برای رفتن به آلمان دارم؟ چه کارهایی لازمه و یا بهتره که قبل از اقدام به هر کاری در ایران انجام بدم که راحت تر بتونم برم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    41. ناشناس گفت:

      درود بر هم میهن های عزیزم
      ادمین عزیز با ادب و احترام بنده اهنگ ساز و فیلم ساز نویسنده و کار گردان هستم و برای بیش از ۱۵ فیلم کوتاه اهنگ سازی انجام داده ام
      و هم چنین صدا برداری نیز انجام داده ام و سبک بخصوص بنده در زمینه اهنگس ازی بدون وکال در سبک اینسترومنتال شرقی میباشد …بنا به دلایلی میخواهم به الامن بروم اما متاسفانه این کار برای هنرمندان خیلی اسون است اما همینطور که شما و دوستان اطلاع دارید خارج رفتن هنرمندان از ایران پر از حاشیه و جو سازیست میخوام بی سرو صداو بدون حاشیه بروم که در سالهای اینده حداقل برای فرا رسیدن مرگم بتوانم به ایران برگردم ….بنده به راهنمایی مستدای مشاورین زبر دست نیاز مندم بنده حقیر رو راهنمایی کنید . اگه زحمتی نیست به ایمیل بنده پیامی بفرستید ….سپاس گذارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    42. جمال گفت:

      سلام جمال هستم لیسانس مهندسی هوافضا با سابقه ۱۵ ساله آیا میتوانم در کشور آلمان ویزای کاری بگیرم. باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    43. vahid.sh گفت:

      با سلام
      بنده با ۲۳ سال سن دانشجوی کاردانی کامپیوترم و دیپلم فنی ساخت و تولید با معدل ۱۲.۸۳ دارم و پایان خدمتم رو گرفتم.
      الان در طول تحصیل در دانشگاه در حال طی دوره فرزکاری هستم.
      میخواستم ببینم اگر بنده از فنی و حرفه ای مدارک تراشکاری.فرزکاری.فرز cnc و تراش cnc و چند مدرک صنعتی دیگه رو از موسسه فنی حرفه ای بگیرم
      شانسی برای پیدا کردن کار در یکی از کارخانه ها و یا کارگاه های معتبر آلمانی و گرفتن پاسپورت و یا اقامت دائم در آلمان رو دارم یا خیر?
      و اگر در آلمان نشد.کدوم کشور برای شرایط بنده ایده آل هستش?
      ممنون میشم پاسخ بدین

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    44. Rozhin گفت:

      با سلام :من لیسانس مامایی ازدانشکاه روزانه با معدل ١۵.فارغ تحصیل شدم و سابقه ۶سال کاردولتی دربیمارستان رودارم.با این مدرک جطورمیتونم درکشورالمان درخواست کاربدم.ایا مدرک وسابقه کارموقبول میکنن.ضمنا من ٣٠سالمه ازنظرسنی مشکلی ندارم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    45. سوگند گفت:

      سلام.دختری ۳۲ ساله هستم.مجرد. و در صدا و سیما مشغول فعالیت برنامه سازی مذهبی و همچنین گزارشگر واحد خبر هستم.مدت شش سال..تدوین گر هم هستم.تصویربردار هم هستم. و علاقه زیادی به کشور آلمان و شهر برلین دارم.لطفأ جهت مهاجرت برای کار و یا اقامت در این کشور،من را راهنمایی بفرمایید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    46. مهرداد گفت:

      سلام
      من نقاش ساختمان هستم، مدرک تحصیلیم دیپلم هست،هشت سال سابقه کار دارم،زبان انگلیسی هم متوسط بلدم،در آلمان نیاز به نقاش ماهر دارن،راهنمایی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    47. Farzad .n گفت:

      سلام
      من لیسانس عمران هستم و به علت یسری شرایط میبایست به آلمان مهاجرت کنم.
      آیا میتونید برای کار اونجا اقدام کنم ؟
      و آیا میتونید شما کمکم کنید در کمترین زمان کارام انجام بشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    48. ali .sn گفت:

      سلام
      من کارت مهارت ساختمان دارم وکلیه کارهای ساختمان رو وارد هستم با توجه به دریافت ویزای افراد ماهر من میتونم ویزای کار بگیرم.
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    49. فرشاد گفت:

      سلام کن مدرک غواصی صنعتی سطح یک و دو در شاخه جوشکاری وبرشکاری زیر اب را دارم و تاییدیه سازمان فنی حرفه ای کشورمون را دارم ایا میتوانم برای کار در المان اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    50. Asghar گفت:

      با سلام ۲۸ ساله می باشم در زمینه ی فیلمبرداری و عکاسی مشغول به کار می باشم آیا می توانم در کشور آلمان مشغول به کار شوم مدرک ان چنانی ندارم اما تجربه کاری دارم با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    51. ابراهیم گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      بنده ۳۱ سالمه”متاهلم و همسرم هم لیسانس حقوق و مدک کامپیوتر از فنی و حرفه ای رو داره وخودم لیسانس حقوق از دانشگاه آزاددارم.در ضمن مدرک مهارت هفتگانه کامپیوتر و دو مدرک از فنی و حرفه ای دارم.تا حدودی انگلیسی رو بلدم.آیا میتونم با این شرایط ویزای کار آلمان رو بگیرم.در صورتی که میشه بگیرم راهنمایی کنید برای انجام کارای اولیه و قرارداد.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    52. محمد گفت:

      سلام خسته نباشید محمد هستم بیست وهشت سالمه با دیپلم فنی حرفه ای کارگاه جوشکاری دارم و با تمام جوشکاری ها اشنایی دارم و انجام میدم با تست فرم خواهشمندم راهنمایی کنید برای کار در کشور المان چه اقداماتی باید انجام بدم،ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    53. احمد گفت:

      سلام من طراح طلا وجواهر هستم با نرم افزار (ریاRhino .Matrix .Z brush)قالب ساز دستی جواهراتم مدرس سیستم طراحی طلا جواهر هستم اپراتور دستگاه های \پرینتر ۳d هستم آبا میتونم برای کار در آلمان اقدام کنم و در صورتی که امکان پذیر باشه چگونه میتونم اقدام کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    54. ج گفت:

      سلام من لیسانس برق و فوق مدیریت از دانشگاه دولتی دارم . سن ۳۶ متاهل .ایا می توانم کار در المان داشته باشم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    55. احمد گفت:

      سلام من طراح طلا وجواهر هستم (نرم افزار ۳dراینو و ماتریکس )قالب ساز دستی هستم مدرس سیستم طراحی تو ایران هستم اپراتور پرینتر سه بعدی project1200&envision&T76 هستم ایا میتونم برای کار در آلمان اقدام کنم و در صورتی که امکان پذیر باشه چگونه میتونم اقدام کنم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    56. رسول گفت:

      سلام . بنده ۳۶ سال سن دارم فوق دیپلم حسابداری هستم ، در حال حاضر هم در کارخانه سیمان با ۱۵ سال سابقه مشغول کار هستم ، خواستار کار در آلمان هستم،لطفا در این مورد راهنمایی فرمائید. چطور می توانم در انجا کار مناسبی پیدا کنم .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    57. علی گفت:

      سلام.من جوشکار co2 هستم و چهارده سال سابقه کار دارم علاقه زیادی برای کار در اروپا دارم میخاستم بدونم ایا میشه از طریق این کار وارد المان شد.مدرک جوشکاری بینالمللی هم دارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    58. مینا گفت:

      سلام و خسته نباشید .من ۴۵ سالمه و نرس هستم با ۲۳ سال سابقه کار ودر حال حاضر نیز مشغول به کار هستم . آبا میتونم برای کار در آلمان اقدام کنم و در صورتی که امکان پذیر باشه چگونه میتونم اقدام کنم. زبان انگلیسی در حد ITELS 5 دارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    59. بنیامین گفت:

      سلام. من دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه دولتی فردوسی مشهد هستم. ۳۰ سال سن دارم. معدلم ۱۶ هست و در زمینه رشتم سابقه ندارم. برای آلمان می توانم اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    60. زهرا گفت:

      سلام وقت بخیر.
      من مدرک کاردانی کامپیوتر دارم. مشغول کار برنامه نویسی MVC فعلا.
      و تمایل به کار در المان.
      می خوام بدونم برای کار برنامه نویسی در المان و گرفتن مهاجرت کار و تایید اونها، حتما باید مدرک مهندسی یا کارشناسی رو داشه باشم. یعنی بدون مدرک مهندسی ، با داشتن تخصص کافی ایا شانسی دارم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    61. امیر گفت:

      از اطلاعات شما استفاده خوبی کردم

    62. امیر گفت:

      بسیار سایت خوبیه

    63. ذبیح اله لطفی گفت:

      با سلام من۴۱سالمه استاد سنگکاری وسنگتراشی فوق حرفه ای رومی وطرحهای باستانی هستم بنده تمایل زیادبرای کار در اروپا و مخصوصا در المان میباشم البته کارم در شهر خودم رونق خوبی دارد منتها به کارهای هنری کمتر اهمیت داده میشه…ممنون میشم از راهنمایی تون…

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما می توانید با اخذ کارت آبی آلمان وارد آن کشور شوید و در بازه ی زمانی ۶ ماه کار پیدا کنید

    64. محمد گفت:

      سلام
      من لیسانس عمران دانشگاه سراسری با معدل ۱۳.۶۲ و ارشد عمران از دانشگاه سراسری با معدل ۱۷.۴۱ و آیلتس ۷ و مدرک زبان آلمانی B2 هستم. یه مقاله کنفرانس داخلی هم دارم و ۴ سال سابقه کار در نفت و گاز. خانم بنده هم شرایط مشابهی دارند. با توجه به معدل پایین لیسانس، آیا امکان پذیرش در مقطع ارشد یا دکتری از آلمان برای بنده هست یا نه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشورآلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    65. milad گفت:

      این دومین باره پیغام می ذارم و جواب نمی دید لطفا منو راهنمایی کنید…خواهر من و همسرشون در آلمان شرکت ثبت شده دارند..شرکت رسیدگی و روان شناسی در مورد بچه هایی که مشکل دارند با خونوادهاشون نمی دونم معادلش چی میشه تو ایران..من خودم دیپلم هستم..می خواستم ببینم آیا راهی وجود داره ایشون دعوتنامه برای من بفرسته و منو از طریق شرکت ببره اونجا؟اگه راهی هست لطفا راهنماییم کنید.ممنونم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشورآلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    66. شادمهر گفت:

      باسلام
      ارشد مهندسی صنایع هستم . دنبال کار در آلمان
      به همه دوستان گفته شده پیشنهاد شغلی داشته باشید .خوب اگه داشتند و راهش رو بلد بودن که اینجا پیغام نمیذاشتن. همگی پیشنهد ندارند. مسیر رو نشون بدید لطفا

    67. مصطفی مظلومی گفت:

      سلام…من ۲۷ ساله هستم..متاهل…تو کار موزیک به صورت حرفه ای هستم…دوست دارم کارمو درآلمان ادامه بدم…خواهشا راهنمایی میکتید که باید چطور انجام بگیره

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشورآلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    68. امیر گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      من میخواستم بدونم در چه زمینه ای کار در آلمان بیشتر می باشد؟
      آیا در زمینه ی برنامه نویسی کار بهتر می باشد یا خیر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        پیدا کردن کار به شرایط زیادی مربوط می باشد که مهم ترین آن دانش زبان آلمانی می باشد و در صورتی که مدرک خود را از کشور آلمان کسب کنید شانس بالایی برای انجام این کار دارید

    69. محسن گفت:

      سلام
      من کارشناس کامپیوترم ۲۹ سالمه کارت پایان خدمت هم دارم بعد در حال حاضر دارم زبانه آلمانی را یاد میگیرم میخواستم بدونم راهی داره اقمت کشور آلمانو از طریق کار بگیرم این شمارمه ۰۹۰۱۵۲۲۰۰۵۴
      ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشورآلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    70. قدوسی گفت:

      سلام،
      من دانشجوی دکترا هستم در آلمان. اگر یک پیشنهاد کاری داشته باشم می تونم از دانشگاه انصراف بدم و اجازه اقامتم رو از دانشجویی به کاری تبدیل کنم؟ (اجازه اقامتم سه سال اعتبار داره)

    71. kaboos گفت:

      سلام من مهندس مکانیم از دانشگاه ازاد همدان که مورد تایید المان است دارم مدرک فنی حرفه ای هم دارم زبان هم بلدم چند مدرک دیگر هم دارم از کجا باید پیشنهاد شغل به المان بفرستم لطفا کامل راهنمایی کنید
      با سپاس فراوان .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید که در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.و یا از طریق بلو کارت کشور آلمان می توانید اقدام نمایید.

    72. مصطفی گفت:

      سلام من دبیر تربیت بدنی دارای کارشناسی در دانشگاه تربیت معلم تهران و دارای مدرک ۶ایلتس هستم وبا ده سال سابقه تدریس… قصد آدمه تدریس در کشور اروپایی. دارم. آیا امکان دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید که در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    73. امین مشیری گفت:

      سلام من ارایشگرم و ۱۰ سال سابقه کار دارم و تو تمامی مراحل ارایشی مردانه مهارت دارم چطوری میتونم برم المان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید که در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.و یا از طریق بلو کارت کشور آلمان می توانید اقدام نمایید.

    74. ایمان گفت:

      سلام
      من مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق (الکترونیک) از دانشگاه دولتی رو دارم. با فرض این که از طرف یک کارفرما در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشم و زبان انگلیسی را نیز در حد بسیار خوب مسلط باشم، چقدر احتمال پذیرش من وجود دارد؟

    75. احمد گفت:

      سلام
      در مقطع ارشد رشته مهندس صنایع باگرایش مدیریت سیستم وبهره وری از دانشگاه مالک اشتر مدرک گرفتم لیسانم ریاضی بوده..با ۳۶ سال سن … جهت اقامت کاری در المان آیا شما می توانید کمکی کنید در صورت امکان راهنمایی نمایید
      با تشکر فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای این کار می توانید بلو کارت کشور آلمان را اخذ نمایید و به مدت ۶ ماه وارد کشور آلمان شوید و برای خود کار پیدا کنید

    76. علیرضا گفت:

      سلام
      من تکنسین تعمیر و نگهداری هواپیما هستم با ۱۲ سال سابقه کاروکارمند رسمی ایران ایر.ایا در المان امکان یافتن شغل وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.می توانید با اخذ بلو کارت آلمان برای این پروسه اقدام نمایید

    77. m.mahdi گفت:

      سلام
      فوق لیسانس برق کنترل از دانشگاه آزاد قزوین هستم یک سری هم مدارک فنی حرفه ای دارم و سابقه کار ندارم
      ۲۵ساله و مجرد هستم
      به نظرتون شانسی برای کار در آلمان دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.می توانید با اخذ بلو کارت آلمان برای این پروسه اقدام نمایید

    78. zhobin گفت:

      با سلام
      برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان باید چیکار کنم؟
      مدرک تاسیسات دارم و همین طور در این زمینه به مدت ۱۲ سال در زمینه تاسیسات حرارتی و برودتی مرکزی تجاری خانگی و صنعتی فعالیت کرده ام.
      همچنین در حال حاظر در یک پتروشیمی در سمت فیتری (اجرا) پایپینگ و همینطور هیدروتست مشغول به کار هستم.
      ؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.می توانید با اخذ بلو کارت آلمان برای این پروسه اقدام نمایید

    79. شهاب گفت:

      سلام.دنداپزشک با سابقه ۱۵سال کار و ۴۱ساله متاهل دارای یک فرزند جویای کار در المان یا دیگر کشورهای اروپایی هستم.لطفا راهنمایی بفرمایید

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را در کشور مورد نظر پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه نیروی لازمه را جدب نکرد و در خواستی از اتحادیه اروپا برای کار مورد نظر ارسال نشود ، در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که با در خواست شما موافقت شود می توانید بعنوان نیروی کار در آن کشور مشغول به کار شوید.

    80. خزائی گفت:

      سلام
      من کارشناس ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک هستم نمره آیلتس ۵.۵ رو هم دارم ۶ سال در بخش خصوصی مربوط به دریانوردی فعالیت کردم در ضمن مدرک فنی حرفه ای تعمیرات تلویزیون و همچنین قنادی (کیک و تر ساز ) رو هم دارم
      خانوم هستم و متاهل سن ۳۲
      چه جوری میتونم واسه آلمان اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید که در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    81. mohsen گفت:

      با سلام،
      با مدرک‌تحصیلی کارشناسی معماری دانشگاه ازاد
      ایا میتوان در المان ادامه تحصیل داد و هم زمان مشغول کار شد ؟
      رفتن به المان و اقامت در انجا نیاز به‌ چه مقدار سرمایه و چه شرایطی می باشد!!؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید که در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    82. امید گفت:

      با سلام بندخ دارای ۲۸ سال سن و وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلا میباشم . و همسر بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد با معدل بالا در دانشگاه سراسری در رشته مهندسی آب است. آیا ینده میتوانم با تحصیل مجدد در آلمان بدون آزمون وکیل شوم در آلمان؟ یا با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد میتوانم شغلی مرتبط با رشته حقوق پیدا کنم؟ بنده در حال تصیل در مقطع ارشد میباشم و با زبان آلمانی آشنایی خوبی دارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید که در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

      • مهرخ گفت:

        سلام همسرم پزشک عمومی۴۳سال خودم کاردان مامایی۳۴ سال شرایط کار و اقامت المان را میخواهم بدونم

        • آریانا پارس گفت:

          سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید که در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    83. رها گفت:

      سلام من دارای مدرک درجه ۱ نجات غریق مربیگری در جه ۲ و داوری درجه ۲ هستم مدت ۱۷ سال سابق کاریی دارم با این شرایط چه کشوری میتونم برم و کار داشته باشم ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را در کشور مورد نظر پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه نیروی لازمه را جدب نکرد و در خواستی از اتحادیه اروپا برای کار مورد نظر ارسال نشود ، در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که با در خواست شما موافقت شود می توانید بعنوان نیروی کار در آن کشور مشغول به کار شوید.

    84. علي گفت:

      سلام ٣٨ سالمه فوق طراحی صنعتی از دانشگاه ازاد هستم میخواستم بدونم شانس اقامت یا ویزای کار از المان دارم
      سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را در کشور مورد نظر پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه نیروی لازمه را جدب نکرد و در خواستی از اتحادیه اروپا برای کار مورد نظر ارسال نشود ، در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که با در خواست شما موافقت شود می توانید بعنوان نیروی کار در آن کشور مشغول به کار شوید.

    85. آریانا پارس گفت:

      سلام
      در کشور آلمان به همراه حق کار داده نمی شود ولی در مواردی هم این حق را به همراه داده اند . مدارس در کشور آلمان رایگان می باشد

    86. علی گفت:

      سلام. بهترین راه برای اخذ اقامت دایم با مدرک دکتری مهندسی مواد چگونه است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را در کشور مورد نظر پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه نیروی لازمه را جدب نکرد و در خواستی از اتحادیه اروپا برای کار مورد نظر ارسال نشود ، در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که با در خواست شما موافقت شود می توانید بعنوان نیروی کار در آن کشور مشغول به کار شوید.

    87. سعید گفت:

      سلام خسته نباشید ممنون که پاسخ همه رو میدید
      بنده ۲۴ ساله و مدرک کارشنناسی نرم افزار دارم
      سابقه کاری ندارم
      به زبان انگلیسی هم مسلط هستم
      هدف من کار تو المان هستش
      پسر عمه ی من مقیم المان هست و یک شرکت کامپیوتری داره که میتونه کمکم کنه
      راهنماییم کنین بهترین راه برای من چی هست من از چه طریقی اقدام کنم
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را در کشور مورد نظر پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه نیروی لازمه را جدب نکرد و در خواستی از اتحادیه اروپا برای کار مورد نظر ارسال نشود ، در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که با در خواست شما موافقت شود می توانید بعنوان نیروی کار در آن کشور مشغول به کار شوید.

    88. کیمیا گفت:

      سلام.من ۱۶سالمه و دانش اموزم.میخواستم ببینم کاری هس که من بتونم به عنوانpart time job انجام بدم؟
      پدرم هم ۴۸سالشه و تو کارای فنی بیشتر مهارت داره و مدرک تکنسین ماشین های اداری داره. این جا زیاد کاری براش نیست.من شنیدم که تو آلمان کار های فنی موفق ترند. این درسته؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را در کشور مورد نظر پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه نیروی لازمه را جدب نکرد و در خواستی از اتحادیه اروپا برای کار مورد نظر ارسال نشود ، در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که با در خواست شما موافقت شود می توانید بعنوان نیروی کار در آن کشور مشغول به کار شوید.

    89. bahar گفت:

      سلام من خانمی متاهل و ۲۹ ساله هستم . مدرک بین ملل درجه ۱ و۲ اشپزی و لیسانس معماری دارم . همسرم هم کارشون فنی هست ( لیفتراک) می خواستم ببینم می تونیم از طریق کار برای مهاجرت به المان اقدام کنیم یا خیر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    90. مجتبی گفت:

      سلام
      من ۳۲ سن دارم لیسانس و فوق لیسانس معماری داخلی از دانشگاه almeda university دارم دانشگاهی که در ایران نمایندگی داشته
      ۶ سال تجربه کاری دارم و ۴ سال بیمه
      ایا با این مدرک و رزومه کاری میتوان برای کار در آلمان اقدام کرد
      لطفا راهنمایی کامل کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    91. mostafa گفت:

      سلام
      با مدرک لیسانس کامپیوتر و ielts و تخصص شبکه mcitp,ccna,ccnp ایا میشه به المان برای کار مهاجرت کرد؟
      البته مدارک بین المللی سیسکو را هم میخوام بگیرم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی در این زمینه می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    92. hanieh گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من در حال حاظر دانشجوی ترم پنج بهداشت عمومی هستم و تصمیم دارم که بعد فارغ التحصیل شدن اقدام به گرفتن اقامت کاری در المان بشم اگه میشه منو راهنمایی کنید و بگین که اونجا واسه رشته ی من کار هست؟ رشته ی منو نیاز دارن یا نه؟ من دانشگاه علوم پزشکی دولتی درس میخونم اگه المان نمیشه کجا میشه؟.ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای کار در کشور آلمان نیازمند به پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان و سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد که در این صورت شانس کمی دارید راه دومی که می توان به شما معرفی کرد کارت آبی کشور آلمان می باشد که در ابتدا یک ویزای شش ماهه کار دریافت می نمایید و در این مدت فرصت دارید کار بیابید. و اگر آشنایی به زبان آلمانی ندارید شانس کمی برای این پروسه دارید.

    93. وحید گفت:

      نیکروز
      بنده دیپلم کامپیوتر هستم البته پیش دانشگاهی هم دارم میخواستم بدونم امکان تحصیل در آلمان برای من وجود دارد و همچنین اشتغال همراه تحصیل هم خیلی برایم مهم هست بنده مدرک. درجه دو نجات غریق و غواصی سطح یک و دو فنی حرفه ای وجوشکاری ولوله کشی صنعتی هم دارم میخوام بدونم کار پاره وقت همراه تحصیل چه قوانینی دارد هزینه یک سال زندگی در آلمان چقدر است .
      با سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای کار در کشور آلمان نیازمند به پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان و سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد که در این صورت شانس کمی دارید اما به شما توصیه می گردد ابتدا برای تحصیل در کشور آلمان اقدام نمایید سپس برای دریافت ویزای کار اقدام نمایید.زیرا دانشگاه های آلمان رایگان می باشد.و اخذ مدرک تحصیلی در المان شانس شما را برای اخذ ویزای کار بالا می برد.و هزینه یک سال زندگی در کشور آلمان سالانه ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ یورو می باشد.البته شما در مقطع لیسانس ۱۰ ساعت حق کار در هفته دارید که می توانید هزینه های زندگی خود را پوشش دهید.

    94. lili گفت:

      سلام
      من فوق دیپلم حسابداری هستم و دو مدرک آشپزی درجه یک و دو را هم دارم. ۳۳ دارم. خانم هستم و مجرد. سابقه کار و بیمه شغلی ام حدود ۱۲ سال میباشد. متاسفانه به زبانهای خارجی آشنایی ندارم. اما در حد متوجه شدن و پاسخهای کوتاه زبان انگلیسی را میدانم. با توجه به شرایطم لطفا به من اصلاع دهید چگونه و با چه شرایطی و برای پس از چه زمانی میتوانم به یکی از کشورهای اوروپای غربی بروم. اگر از طریق شغلی باشه خیلی بهتره. با تشکر از پاسخگویی شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای کار در کشور آلمان نیازمند به پیشنهاد شغلی می باشید.که در ابتدا در خواست متقاضیان کار در کشور آلمان و کشور های اتحادیه های اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی گزینش نشد درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.اگر هم که فردی را ندارید به شما پیشنهاد شغلی دهد می توانید برای کارت آبی آلمان که یک ویزای ۶ ماه کار می باشد اقدام فرمایید که با داشتن مدرک فوق دیپلم شانس کمی در این زمینه دارید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای کار در کشور آلمان نیازمند به پیشنهاد شغلی می باشید.که در ابتدا در خواست متقاضیان کار در کشور آلمان و کشور های اتحادیه های اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی گزینش نشد درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.اگر هم که فردی را ندارید به شما پیشنهاد شغلی دهد می توانید برای کارت آبی آلمان که یک ویزای ۶ ماه کار می باشد اقدام فرمایید که با داشتن مدرک فوق دیپلم شانس کمی در این زمینه دارید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای کار در کشور آلمان نیازمند به پیشنهاد شغلی می باشید.که در ابتدا در خواست متقاضیان کار در کشور آلمان و کشور های اتحادیه های اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی گزینش نشد درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    95. mahsa 11 گفت:

      سلام
      لیسانس حقوق از دانشگاه پیام نور با معدل ۱۵.۵۰ هستم دارای آیلتس ۶ آیا میتوانم در دانشگاههای آلمان برای ارشد ثبت نام کنم. فرزندم ۱۶ ساله و تسلط کامل به انگلیسی دارد هزینه تحصیل در مدارس اینترنشنال آلمان حدود سالانه چقدر است؟

      • آریانا پارس گفت:

        شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور آلمان علاوه بر آیلتس ۶ نیاز مند مدرک B2 زبان آلمانی می باشید.و فرزندتان نیز نیازمند مدرک B1 زبان آلمانی می باشد.

    96. داریوش گفت:

      با سلام
      من ۳۳ سالمه کارشناسی فناوری اطلاعات خوندم در کشور روسیه و متاهل هستم و یک پسر ۳ ساله دارم و خانمم هم پرستار با ۵ سال سابقه کار و استخدام رسمی و آلمانی هم بلدم واسه کار چطور اقدام کنم ؟ اصلان دنبال چه نوع ویزای باید اقدام کنم ؟ بهترین راه برای اخذ ویزا کدومه ؟ راستی شرایط مالیمم هم زیاد خوب نیست خودم هم ۴ ساله سابقه کار دارم …ممنونم راهنمایی کنید..

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند به پیشنهاد شغلی می باشید که روند آن به این شکل است که پس از آگهی شغل در اتحادیه اروپا و نبودن فرد متقاضی کارفرما قادر خواهد بود که خارج ار اتحادیه اروپا نیرو بگیرد که با توجه به این توضیحات شانس شما در این پروسه کم می باشد.ولی شما راه های دیگری برای انجام این کار دارید که به شما توصیه می کنیم مطالب مربوط به کارت آبی کشور آلمان و تحصیل در آلمان را مطالعه فرمایید.

    97. فرشید گفت:

      سلام.
      بنده در زمینه باریستایی (کافی من) فعالیت دارم و دارای مدرک کاردانی و مدرک کافی شاپ از سازمان گردشگری میباشم مایل به کار در کشور آلمان میباشم لطفا راهنمایی کنین.در ضمن مدرک شرکت در مسابقات ایران را هم دارم،
      .با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    98. محسن گفت:

      سلام
      من دیدگاهم رو اردیبهشت ماه گذاشتم واسه سایت شما اما هنوز هیج جوابی ندادید.
      دوباره می نویسم ،جواب بدید دیگه

      لیسانس IT دارم، سربازی هم رفتم ، مجردم، کار و رشته تخصصی من طلا سازی و تعمیرات جواهرات و آبکاری، البته مدرک بین المللی از فنی و حرفه ای در رابطه با کارم هم دارم، من می تونم با این تخصص و کار در آلمان اقامت بگیرم،لطفا راهنمایی بفرمایید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.با عرض پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    99. یاسر گفت:

      سلام
      من لیسانس عمران از دانشگاه آزاد دارم ، متاهل هستم و ۳۳ سالمه و ۱۰ سال سابقه کار در پروژه های عمرانی و راه سازی دارم ، مسلط به نرم افزار اتوکد هستم ،عضو نظام مهندسی ساختمان و دارای پروانه پایه ۳ نظارت نیز می باشم.ضمنا به نقشه برداری با دوربین های توتال نیز مسلطم .آیا امکان گرفتن ویزای کار در آلمان برام وجود داره؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را در کشور مورد نظر پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه نیروی لازمه را جدب نکرد و در خواستی از اتحادیه اروپا برای کار مورد نظر ارسال نشود ، در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که با در خواست شما موافقت شود می توانید بعنوان نیروی کار در آن کشور مشغول به کار شوید.

    100. پپر گفت:

      سلام، من میخوام از طریق ویزا تحصیلی برم المان. شوهرم قراره چند ماه بعد بیاد اونجا. می خواستم بدونم اون وقتی بیاد اجازه کار داره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.همسرتان برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشد.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست همسر شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    101. shm گفت:

      سلام. کارشناسی عمران را از دانشگاه دولتی و ارشد عمران را از دانشگاه آزاد گرفتم. آشنایی توسطی به زبان انگلیسی دارم و در حال فراگیری بیشتر هستم.۷سال سابقه کار در زمینه طراحی پل دارم. خواستم بدونم می تونم در آلمان یا کشورهایی مثل دانمارک یا هلند کار پیدا کنم؟ممنون.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    102. mona گفت:

      سلام
      من مدرک کارشناسی معماری دانشگاه آزاد دارم و کارشناسی ارشد معماری از غیرانتفاعی نوشهر. ۲۷ ساله هستم . شرایط برای من چه طور خواهد بود ؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن پیشنهاد شغلی و در صورت قبولی در خواست شما می توانید بعنوان نیروک کار وارد کشور آلمان شوید.در صورتی که آشنایی به زبان آلمانی داشته باشید می توانید ویزای ۶ ماهه برای پیدا کردن کار اقدام کنید.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    103. محمد گفت:

      با عرض سلام خدمت شما
      اینجانب ۳۲ ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک-طراحی کاربردی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۸.۵ هستم. به زبان انگلیسی تسلط نسبتا خوبی دارم. تعدادی مقاله ثبت شده در داخل و خارج از ایران دارم و در حال تهیه مقالات isi می باشم. همچنین سابقه کار حدودا ۱ سال در رابطه با صنایع فولاد و ۷ سال سابقه کار در نفت دارم. برای مهاجرت به یکی از سه کشور امریکا، کانادا یا آلمان قصد دارم اقدام کنم. با توجه به شرایطم، کدام کشور و کدام نحوه اقدام (کار یا تحصیل) را پیشنهاد می دهید.
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام واحترام
        با توجه به شرایط شما در صورت داشتن مدرک زبان آلمانی یا آشنایی به این زبان می توانید ویزای ۶ ماهه جستجو کار در کشور آلمان کسب کنید و در صورتی که مدرک زبان انگلیسی داشته باشید بصورت تحصیلی وارد کشور آلمان شوید

    104. مازیار گفت:

      با سلام و احترام

      بنده ۳۳ ساله و مجرد ، دارای مدرک لیسانس کامپیوتر و نزدیک به ۸ سال سابقه کار دارم . با توجه به اینکه در کشور آلمان بستگانی دارم که میتونند برام کار پیدا کنند چطور میتونم ویزای کاری رو بگیرم و چقدر زمان میبره ؟ البته زبان بلد نیستم .

      با تشکر از راهنماییتون .

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        در صورتی که فرصت شغلی داشته باشید، می توانید برای آن درخواست داده و در صورت قبولی درخواست ، شما به عنوان نیروی کار وارد کشور آلمان شده و پس از ۳ سال اقامت دائم این کشور را کسب کنید

    105. محمد گفت:

      سلام
      من لیسانس برق قدرت دانشگاه ازاد دارم.سابقه کار تست و راه اندازی پستهای فشار قوی ونیروگاهها.به نرم افزارهای رله های siemens وABB که ساخت المان هستند مسلطم.در حال حاضر در یک شرکت معتبر نگهداری و تعمیرات شبکه برق فشار قوی استانهای تهران البرز و قم (برق منطقه ای تهران)به عنوان کارشناس رلیاژ(کارشناس حفاظت و کنترل )مشغول به کارم..گواهینامه های اموزشی ضمن خدمت دارم.به تست کلیه رله های حفاظتی هم مسلطم.کار طراحی در بخش حفاظت و کنترل هم میکنم.
      میشه واسه کار راهنماییم کنید
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط خوب شما ، شانس بالایی برای کار در کشور آلمان دارید. شما از دو روش می توانید اقدام کنید
        در حالت اول تسلط به زبان آلمانی داشته باشید و بمدت ۶ ماه در کشور آلمان بدنبال کار بگردید
        حالت دوم از ایران بدنبال یک موقعیت شغلی بگردید.
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    106. حامد رضازاده گفت:

      با سلام.
      من مدرک کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه دولتی دارم. اما قصد ادامه تحصیل و دریافت یک مدرک فوق لیسانس جدید و تغییر رشته به شهرسازی یا دکوراسیون داخلی دارم. توی پاسخ هاتون دیدم که برای موردی گفته بودین تغییر رشته از صنایع به دکوراسیون داخلی مقدور نیست. آیا این موضوع برای تمام رشته هاست یا امکان تغییر رشته بین رشته های مربوطه، تحت شرایطی مقدور و ممکنه؟
      و سوال بسیار مهمتر اینکه برای تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان در آلمان، آیا فقط مدرک زبان انگلیسی کافی است برای گرفتن ویزای تحصیلی؟ شنیده شده که حتا اگر دانشگاه انگلیسی زبان باشه، سفارت آلمان مدرک زبان آلمانی هم میخواد از متقاضی. این صحیح هست؟ من مدرک ielts دارم. آیا مدرک آلمانی هم لازم هست؟
      برای شخصی با شرایط من راه ساده تر برای ورود به آلمان ویزای تحصیلی هست یا ویزای کار؟
      ۳۰ ساله هستم و ۷ سال سابقه کار دارم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی شهرسازی و دکوراسیون داخلی برای شما مغدور می باشد. با توجه به قوانین جدید کشور آلمان برای اخذ ویزا نیازمند مدرک زبان آلمانی در سطح ابتدایی می باشید.بهترین روش از طریق تحصیل می باشد و در صورت پیدا کردن کار می توانید ویزای تحصیلی را به ویزای کار تبدیل کنید

    107. آرش گفت:

      سلام
      من لیسانس نفت دارم ، نیمی از دوره آیلتس را گذروندم و ب دنبال گرفتن مدرک آیلتس هستم ، در حال حاظر در صنعت نفت مشغول به کار هستم و تا الان هفت سال سابقه کار مرتبط در صنعت نفت دارم ، ۳۰ ساله هستم و مجرد ، ۲۰۰۰۰$ سرمایه بانکی دارم ، می خواستم برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد در کشور آلمان اقدام کنم و بعد از مدتی که ارشد رو گرفتم برای کار مرتبط با تخصصم در آلمان اقدام کنم
      می خواستم بپرسم آیا ممکن هست که من به این دو هدفم برسم یا خیر ؟
      چطور باید اقدام کنم و از کجا شروع کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید .
      تشکر

    108. سجاد غلامی گفت:

      با سلام.من فوق دیپلم حسابداری هستم،در رشته اسکلت ساختمان ورشته ام دی اف مدرک دارم ،کار فعلی من دکوراسیون ساختمان است،پسر پنج ساله دارم،خودم وهمسرم سی ساله هستیم ،قصد کار دارم،لطفا راهنمایی کنید که کدام کشور راحت میتوانم بروم .

    109. امیر گفت:

      سلام
      اینجانب ۳۳ سال دارم و دارای مدرک speditionskaufmann از berufsschule Munchen هستم با سابقه ی کاری از سال جولای ۲۰۰۲ تا آخر آگوست ۲۰۰۶ در آلمان در یک شرکت حمل و نقل و از سال ۲۰۰۸ تا کنون در ایران در یک شرکت حمل و نقل در ایران.
      آیا امکانی جهت دریافت اجازه کار و یا تحصیل در آلمان برای اینجانب وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط شما ، شانس بالایی برای ویزای کار در کشور آلمان را دارا می باشید. شما هم برای بلو کارت آلمان می توانید اقدام کنید و هم برای ویزای کار
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    110. نسرین گفت:

      سلام
      من دو روز پیش هم سوال پرسیدم اما جوابی برایم در سایتتان نگذاشتید.
      سوالی داشتم. من ۲۸ سال دارم و فوق لیسانس مهندسی متالورژی دانشگاه تهران، الانم دانشجوی دکترا.
      قصد دارم برای مهاجرت به آلمان اقدام کنم. منتها ترجیحاً از طریق کار، نه ادامه تحصیل.
      سابقه سفر به آلمان رو هم دارم.
      آیا امیدی به پیدا کردن شغل واسه من هست؟ یا دنبال ادامه تحصیل باشم؟ و شرکت شما چه راهکارهایی در این زمینه داره؟
      متشکرم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما اگر بخواهید برای کار در این کشور اقدام کنید یا باید دانش زبان آلمانی داشته باشید و به مدت ۶ ماه وارد کشور آلمان شده و بدنبال کار بگردید یا از ایران بدنبال یک فرصت شغلی گشته و برای کار مورد نظر در خواست دهید.
        برای ویزای تحصیلی نیازمند مدرک زبان می باشید و در صورت داشتن مدرک زبان می توانید برای ادامه تحصیل در این کشور اقدام کنید.

    111. نسرین گفت:

      با سلام
      من فوق لیسانس مهندسی متالورژی از یکی از دانشگاه های معتبر تهران هستم و الان سال اول دکترا در این رشته، ۲۸ سالمه و سابقه سفر به آلمان رو دارم. قصد مهاجرت به آلمان رو دارم، اما ترجیحا از طریق پیدا کردن شغل، نه ادامه تحصیل. یعنی ترجیح می دم دکترا رو دیگه ادامه ندم. می خواستم بدونم امکان مهاجرت از این طریق برای من هست؟ و آیا موسسه شما در خصوص کاریابی کمکی می تونه به من کنه؟
      با سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        برای مهاجرت از طریق کار باید فرصت شغلی پیدا کرده و برای آن در خواست داده، در صورتی که به مدت ۳ ماه نیروی کار لازمه را جذب نکردند و این نیروی کار در اتحادیه اروپا هم نبود در آن صورت درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد

    112. محم امین جریر گفت:

      من دارای مدر ک کارشناسی ریاضی و کارشناسی ارشد مدیریت هستم . همچنین همسرم کارشناسی ارشد شیمی داره . به نظر شما ایا امکان اخذ بلو کارت واسمون هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برا ی اخذ بلو کارت باید دانش زبان آلمانی را داشته باشید

    113. نوید شادمانفر گفت:

      ..سلام….برای گرفتن بلوکارت باید با کجا تماس بگیرم؟؟؟؟همچنین کل هزینه ی تقریبی اعم از هزینه ی ویزا واخذ بلو کارت و جذب شدن به یه شغل در المان چقدر هستش وچقدر باید همراه داشته باشم به عنوان هزینه ی اولیه که زندگیمو اونجا بچرخونم؟؟؟؟بسیار متشکرم از اطلاعات مفیدی که دراختیارم قرار میدین.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بلو کارت باید آشنایی به زبان آلمانی را ذاشته باشید زیرا در ۶ ماه که بدنبال کار می گردید توانایی پیدا کردن کار را داشته باشید.هزینه ۶ ماه زندگی در کشور آلمان خدود ۶ هزار دلار می باشد.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    114. هادی نریمانی گفت:

      با سلام
      من مدرک فوق لیسانس برق قدرت از دانشگاه ازاد تبریز دارم دارای ۲ اختراع در زمینه برق و الکترونیک هستم دارای سه سال سابقه کار و در حدود پنجاه هزار دلار هم سرمایه دارم به نظر شما من میتونم با این شرایط اقامت دائم المان رو بگیرم
      با این شرایط امکان گرفتن اقامت دائم کدام کشور ها برای من ممکن است
      با تشکر از راهنمایی شما

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        شما برای اقامت دائم یک کشور نیازمند سرمایه گذاری در این کشور می باشید و پس از سه سال کار در این کشور می توانید اقامت این کشور را کسب کنید. برای شرایط کاری باید آشنایی به زبان آلمانی داشته باشید تا بتوانید در فرصت ۶ ماهه کار مورد نظر را پیدا منید

    115. هادی گفت:

      سلام من مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت از دانشگاه ازاد تبریز دارم ۲ تا هم اختراع ثبت شده دارم سابقه کاری ۳ ساله هم دارم به زبان انگلیسی هم مسلط هستم سرمایه چندانی ندام به نظر شما من میتونم بلو کارت بگیرم با این شرایط اقامت دایم کدوم کشور رو میتونم بگیرم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        امکان اخذ بلو کارت برای شما میسر می باشد ، فقط نیازمند آشنایی به زبان آلمانی می باشید که شرایط بهتری را برای پیدا کردن کار در کشور آلمان را داشته باشید و شانس بیشتری برای اخذ این ویزا را برای شما محیا می کند.

    116. نوید شادمانفر گفت:

      سلام وقت بخیر.من لیسانس مهندسی هوافضا رو دارم و مدرک بازرسی جوش A.S.N.Tامریکا ومدرکRFTCتستهای غیرمخرب اسپانیا رو دارم.همچنین مدرک نرم افزار طراحی کتیا از سازمان فنی حرفه ای کشور رو دارا هستم.زبان انگلیسیم خوب بوده و درصدد گرفتن مدرک تافل هستم.علاقه ی شدیدی به کار در کشور المان هستم ولی هیچی از قوانین کار و ویزا واقامت وسایر اطلاعات ازالمان دردستم نیست ونمیدونم اصلا چطوری میشه برای کار به المان سفر کرد.خیلی ممنون میشم اگه بنده رو در این زمینه راهنمایی بفرمایین.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام وقت بخیر
        با توجه به مدرک کارشناسی شما می توانید برای بلو کارت المان اقدام بفرمایید.

    117. مسعود صدری گفت:

      با سلام من لیسانس معماری دارم ولی ده سال سابقه در ساخت وطراحی سازه ها وبدنه های صنعت خودرو سازی با نرم افزارهای CATIA -INENTOR -MAYA-V-RAY , ودارای مدرک ICS کانادا در طراحی ساختمان را نیز دارا بوده ومیخاهم هم برای کار زندگی وازدواج برای همیشه از ایران بروم ایا میتوانید کمک به بنده نمایید

      • آریانا پارس گفت:

        باسلام
        شما می توانید هم از طریق تحصیل و هم از طریق کاری اقدام بفرمایید. برای گرفتن اطلاعات بیشتر شما میتوانید با مشاورهای ما تماس بگیرید.

    118. ایمان گفت:

      با سلام و احترام.
      احتراما من ایمان هستم ۲۹ ساله.
      دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق – الکترونیک از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هستم.
      میتونم برای اخذ ویزای کار و تحصیل در آلمان اقدام کنم؟
      مدرک زبان رو دارم میگیرم.
      دو مقاله (ISI) هم دارم.
      با تشکر و سپاس فراوان.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    119. kami گفت:

      سلام…..
      من ۲۶ سالمه دیپلم دارم رشته pc و تو زمینه معماری به صورت ازاد کار می کنم و پیمانکار سنگ نما که تو کارم حرفه ای هستم
      الان هم تو المان یه دعوت نامه کاری یه اقا می خواد برام بفرسته که برم اونجا ساختمانش رو نما کنم…
      ماتسفانه مدرک معتبر هم تو زمینه کاریم ندارم…هرچند که تو کارم استاد هستم مدرک درجه دو سنگ کاری فقط دارم
      برا اقامت اونجا باید چه کار کنم تا قبل از اینکه اعتبار نامه ویزام تموم شه(۳ ماهه هست)
      یه سوال دیگه چند درصد از دستمزد کارم رو باید مالیات بپردازم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        این فرد باید کار مورد نظر خود را آگهی کند و در صورتی که نیروی کاری را مشغول به کار نکرد از شما استفاده کند.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    120. پارسیم گفت:

      با سلام خدمت دوستان گرامی هر سایتی میرم جواب نمیدن امیدوارم این سایت جوابمو بده من میخواستم برم المان یه تریلی بخرم و باهاش کار کنم ایا اقامت کاری به من میدهند یا نه؟

      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        امکان چنین کاری میسر نمی باشد و شما نمی توانید از این طریق اقامت این کشور را بگیرید

    121. داریوش آهوون گفت:

      سلام درزمینه کار دکوراسیون داخلی فعالیت میکنم از ابتدای طرح تاانتهای اجرا آیا در این زمینه درآلمان برای من امکان شغل هست لطفا راهنمایی کنید؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    122. النا گفت:

      من دیپلم ندارم اما ۲۳ سالمه و کار تاتر کردم ولی در مجتمع فنی تهران رشته طراحی دکوراسیون داخلی خوندم
      و تافل دارم میخواستم ببینم کدوم کشور بهم ویزای کاری یا تحصیل با هزینه کم میدن ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    123. mina گفت:

      با سلام من لیسانس پرستاری از دانشگاه شیراز دارم و ۶ سال سابقه کار مرتبط.
      درصورت داشتن پیشنهاد کار از المان تا چه سطحی باید زبان آلمانی بخونم و چه مدرکی مورد نیاز هست.
      با تشکر از راهنمایی شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.و باید به زبان آلمانی مسلط باشید

    124. رضا گفت:

      سلام
      من فوق دیپلم رشته فوریتهای پزشکی با سابقه۳سال کار در اورژانس بیمارستان را دارم من تقاضای کار در بیمارستان المان را دارم و داری مدرک زبان انگلیسی هستم آیا این مدرک را کشور آلمان پذیرش میکند .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای کار در کشور آلمان باید تسلط به زبان المانی داشته باشیم.

        • مهدی گفت:

          با سلام ایا برای کاردان فوریتهای پزشکی در کشور المان با داشتن مدرک زبان المانی امکان اشتغال هست؟

          • آریانا پارس گفت:

            سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    125. محمد گفت:

      با سلام
      ممنون از پاسخگویی شما
      سقف مجاز ساعت کاری در آلمان برای دانشجوی مقطع دکتری چند ساعت است؟
      برای تحصیل در مقطع دکتری،مدرک ارشد عمران سازه دانشگاه آزاد تهران جنوب مورد تایید آلمان است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دانشگاه تهران جنوب از دانشگاه های مورد تایید کشور آلمان میباشد.
        در مقطع دکتری شما در هفته ۳۰ ساعت حق کار دانشجویی دارید

    126. محمدی گفت:

      با سلام
      هزینه تحصیل مقطع دکتری در دانشگاه های آلمان چقدر است؟
      حدود سایرهزینه ها چقدر است؟
      آیا امکان کار در حین تحصیل وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        هزینه ی تحصیل در کشور آلمان ناچیز است
        در مقطع دکتری شما میتوانید از ۳۰ ساعت حق کار خود استفاده کنید

    127. ترکان گفت:

      سوال قبلی من این بود:من فوق لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه دولتی دارم . چند کتاب در حوزه ادبیات منتشر کرده م و برگزیده جوایز ادبی زیادی در کشورمون بوده م . در خارج از کشور هم در همایش ها و سمینارها برنامه داشته م . مدیر روابط عمومی یه تشکل اقتصادی قدیمی تو کشور هستم و سردبیر یه نشریه صنعتی . مدرک زبان ندارم . برای کار چه کشوری رو بهم پیشنهاد می کنید ؟ برای کار و تحصیل تو مقطع دکترا چه کشوری رو بهم پیشنهاد می کنید . امکانات مالیم ضعیفه .

      سوال فعلیم اینه :میشه راهنماییم کنید اون پارامترهایی که فرمودید چی ها هستن ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        مهمترین نکته در پذیرش در مقطع دکترا این هست که شما بتونید بروی یک طرح تحقیق مشخص نظر یک استاد دانشگاه رو جلب کنید و البته شما اگر در کشوری غیر انگلیسی زبان تمایل به تحصیل دارید با توجه به رشته شما می بایست زبان رسمی کشور را هم یاد بگیرید

    128. محمد گفت:

      هزینه تحصیل مقطع دکتری در آلمان چقدر است؟
      آیا امکان کار و کسب درآمد همزمان با تحصیل وجود دارد؟
      در صورت مثبت بودن سوال اخیر،حدود درآمد چقدر است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دانشگاه های آلمان یا به صورت کلی رایگان هستند و یا هزینه هایی کمتر از سالیانه ۱۰۰۰ یورو دریافت میکنند.
        امکان کار دانشجویی همزمان با تحصیل برای شما وجود داره .
        و به ازای هر ساعت شما میتونید در آمدی حدود ۱۲ یور به دست بیارید

    129. فاطمه گفت:

      با سلام،۳۲ سال سن دارم و از دانشگاه فرودوسی مشهد دارای مدرک ارشد ایمونولوژی هستم
      آیا امکان ادامه تحصیلم در مقطع دکتری وجود دارد؟
      در هنگام تحصیل امکان کار و درآمد چطور؟
      برای تحصیل حتماً نیاز به مدرک زبان آلمانی است یا اینکه آیلتس هم مورد قبول است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        امکان کار دانشجویی همزمان با تحصیل برای شما وجود داره و به ازای هر ساعت شما میتونید در آمدی حدود ۱۲ یورو به دست بیارید و تحصیل در مقطع فوق به هر دو زبان آلمانی و انگلیسی ممکن هست

    130. Mandana گفت:

      استفاده از پناهندگی در کشور آلمان جهت گرفتن اقامت دائم برای ی خانواده سه نفره مناسب است یا نه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        موسسه ما خدماتی در اخذ اقامت از طریق پناهندگی ارائه نمیکنه

    131. محمد گفت:

      با سلام
      ۳۶ سال سن دارم ، فوق لیسانس عمران – سازه از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با معدل ۱۶ می باشم. برای اخذ مدرک زبان شروع کرده ام. آیا امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری و کار در آلمان برای بنده میسر است.
      ضمنا دارای ۱۰ سال سابقه کار در پروژه های عمرانی، ۳ سال تدریس در دانشگاه و تالیف چند عنوان کتاب نیز می باشم
      در سال ۱۳۸۵ نیز در آزمون دکتری دانشگاه آزاد ، رتبه ۹ را کسب کرده ام

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط مناسب شما در صورت داشتن مدرک زبان می توانید برای کشور آلمان در مقطع دکترا اقدام نمائید.

    132. مجید گفت:

      با سلام
      رشته ی تحصیلی من سازه های چوبی(طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و….) است
      ۷ سال سابقه کار مرتبط با رشتم که ۴ سال با مدرک
      زبان(ضعیف)
      سوال : من میخوام فقط از طریق کار اقدام کنم نه از طریق دانشجویی و فقط در کشور آلمان.
      یه سری اطلاعات دارم در مورد نحوه یارزیابی مدارک تحصیلی در آلمان و پیدا کردن شغل.اما ممنون میشم منو بیشتر راهنمایی کنید و اگر راهی هست من از طریق موسسه شما اقدام کنم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای کار باید حتما از کشور آلمان دعوت نامه کاری داشته باشید ولی در رابطه با ارزیابی مدارک دقیقا یک مطلب با همین نام در وب سایت ما وجود داره

    133. ترکان گفت:

      من فوق لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه دولتی دارم . چند کتاب در حوزه ادبیات منتشر کرده م و برگزیده جوایز ادبی زیادی در کشورمون بوده م . در خارج از کشور هم در همایش ها و سمینارها برنامه داشته م . مدیر روابط عمومی یه تشکل اقتصادی قدیمی تو کشور هستم و سردبیر یه نشریه صنعتی . مدرک زبان ندارم . برای کار چه کشوری رو بهم پیشنهاد می کنید ؟ برای کار و تحصیل تو مقطع دکترا چه کشوری رو بهم پیشنهاد می کنید . امکانات مالیم ضعیفه .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت کاری باید پیشنهاد کار داشته باشید ولی شما امکان تحصیل در مقطع دکترا رو دارید و شانس شما بستگی به پارامتر های زیادی داره

    134. محسن گفت:

      سلام
      لیسانس IT دارم، سربازی هم رفتم ، مجردم، کار و رشته تخصصی من طلا سازی و تعمیرات جواهرات و آبکاری، البته مدرک بین المللی از فنی و حرفه ای در رابطه با کارم هم دارم، من می تونم با این تخصص و کار در آلمان اقامت بگیرم،لطفا راهنمایی بفرمایید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    135. جواد گفت:

      با سلام
      اینجانب دیپلم ساخت و تولید ار هنرستان فنی و حرفه ای و فوق دیپلم ساخت و تولید از دانشگاه سراسری و لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد و مسلط به نرم افزار های catia , solid work هستم و در حال حاضر دارم آلمانی میخونم آیا شرایط کار یا تحصیل واسم وجود داره ؟ با تشکر فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    136. میثم گفت:

      سلام من دانشجوی لیسانس رشته برق با ۱۲ سال سابقه کار مرتبط مجرد واشنایی با انواع برنامه برق شانسی برای کار دارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    137. کوروش گفت:

      سلام
      در مقطع ارشد رشته مهندس صنایع باگرایش مدیریت سیستم وبهره وری از دانشگاه آزاد مدرک گرفتم.متاهل هستم و حدود ۱۶ سال سابقه کار دارم.
      برای کار یا اقامت در آلمان مناسب ترین راه حل اگر خانواده همراهم باشند چیست و چقدر زمان لازم دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام در صورتی که پیشنهاد کاری وجود داشته باشه اقدام از طریق ویزای کاری بیشترین شانس رو داره ولی اگر در خال حاضر پیشنهاد کاری وجود نداره میتونید برای پذیرش تحصیلی اقدام کنید

    138. نسیم گفت:

      با سلام
      من مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تبریز و کارشناسی از دانشگاه تهران در رشته مهندسی عمران دارم ۳۷ سالمه و ۱۰سال سابقه کار در زمینه نفت و گاز دارم همسرم کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه سراسری است و ۳۹ سال با ۱۲ سال سابقه کاریک پسر ۴ ساله دارم اگر لطف کنید به سوالات زیر جواب دهید ممنون می شوم
      آیا با توجه به سن وسابقه کار ما امکان پیدا کردن کار در آلمان وجود دارد (ویزای کاری)
      برای ویزای تحصیلی باید چکار کنیم با توجه به اینکه زبانم در حد آیلتس ۵.۵ است
      آیا اگر من درس بخونم همسرم می تونه کار کنه
      مقدار پولی که باید با خود ببریم چقدر است
      هزینه مهد کودک و مدرسه پسرمون چقدر است
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام برای اخذ ویزای تحصیلی باید در قدم اول مدارکتون رو برای پذیرش تحصیلی ارسال کنید.
        اجازه کار همسرتون بستگی به شهری داره که شما در ان ساکن میشید.
        معمولا همراه داشتن حداقل ۴۰۰۰ دلار توصیه میشه.
        و تحصیلات برای فرزندان شما رایگان هست.

    139. مرضیه گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته تکثیر و پرورش میگو از دانشگاه دولتی(خلیج فارس بوشهر) هستم.من می خواستم برای کار در آلمان اقدام کنم.با این شرایطی که من دارم آیا امکانش برای من هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    140. هانی گفت:

      با سلام . من دانشجوی ارش ریاضی کاربردی هستم و قصد تحصیل و یا کار را در کشور المان دارم . زبانم خیلی خوب نیس و میخوام بدونم برای ادامه تحصیل یا کار در المان یادگیری زبان انگلیسی بهتر است یا زبان المانی ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشید.در ابتدا در خواست متقاضیان کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و باید به زبان المانی تسلط داشته باشید.

    141. mahtab گفت:

      سلام من دانشجوی ارشد زبانشناسی هستم و می خواهم پذیرش تحصیلی برای دانشگاه های آلمان بگیرم مدرک لیسانسم مترجمی زبان آلمانی است و ۵ ترم هم در موسسه گوته گذرانده ام من دو فرزند ۱۲ و ۱۵ ساله دارم که میخواهم آنها را با خود به آلمان ببرم می خواستم بپرسم آیا امکان دارد که فرزندانم در کنارم باشند و در آنجا به مدرسه بروند؟؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام در صورت موفقیت شما در اخذ ویزای تحصیلی امکان بردن همراه برای شما ممکن خواهد بود و تحصیلات در مدارس دولتی المان برای ایشان رایگان هست

    142. کاظم گفت:

      با سلام و عرض خسته نباشید
      ترم ۵ کارشناسی تربیت بدنی هستم ۲ ترم بعد تموم میکنم معدل حدود ۱۷/۵
      سابقه ۷_۸ سال حضور در لیگ یک و دو فوتبال بزرگسالان
      ۲۵ سالم هست.مجردم
      وضعیت زبان انگلیسیم خوبه ولی امتحان تافل یا ایلتس ندادم هنوز در حده ۴_۵ ایلتس حدودا
      برای ادامه تحصیل و همچنین ادامه زندگی ورزشی حرفه ایم قصد مهاجرت به المان رو دارم
      ایا امکان گرفتن فاند یا بورسیه در مقطع ارشد وجود دارد؟
      و با توجه به این که دانشجوها در المان فقط ساعات محدودی رو میتونن کار کنن ایا من میتونم به فوتبالم به طور حرفه ای ادامه بدم؟
      در ضمن من یک دوست بسیار صمیمی در دوسلدورف المان دارم که همه جوره حاضره کمکم کنه.ممنون میشم سریعترین راه وصلاح ترین راه رو بهم معرفی کنید
      ۲۰۰۰۰ $ هم موجودی بانکی

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شانس اخذ بورسیه در کشور المان در مقطع ارشد وجود نداره ولی با توجه به اینکه تحصیل در المان رایگان هست با توجه به موجودی حسابی که فرمودید به راحتی میتونید بعد از اخذ پذیرش هزینه های زندگیتون رو پرداخت کنید

    143. مرتضی گفت:

      من ۲۸ سالمه مدرک نصب دوربین های مداربسته رو از موسسه فنی حرفه ای گرفتم کارمم در همین رابطه است می خواستم بدونم میتونم واسه کار به آلمان برم لطفا راهنمایی کنید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای کار کردن در کشور آلمان نیازمند مدرک تحصیلی می باشید.در صورتی که کارفرمایی در این کشور داشته باشید می توانید بدون مدرک تحصیلی این کار را انجام دهید.

    144. پیمان گفت:

      با سلام من فوق لیسانس علوم آمایشگاهی ۳۴ ساله و همسرم پرستاره.با سابقه کاری بیشتر از ۷ سال.مدرک زبان فعلا نداریم.اما میتوانیم هزینه های یکسال را تامین کنیم.بنظر شما شرایط کار در آلمان را داریم؟ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت آشنایی به زبان آلمانی می توانید ویزای ۶ ماهه کشور آلمان را کسب کنید و در این کشور بدنبال کار بگردید و در صورت پیدا کردن کار مورد نظر تبدیل کنید

    145. ساسان گفت:

      با سلام.من دانشجوی ترم آخر دانشجوی برق از دانشگاه دولتی هستم.برای ویزای تحصیلی آلمان،آیا نیاز به پول هست؟دوستی میگفت ۸هزار یورو.درسته؟
      برای گرفتن ویزای کار کدوم کشورو پیشنهاد میدید،آلمان یا کانادا یا آمریکا؟

    146. علی گفت:

      با سلام
      من مدرک مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد با معدل ۱۳ دارم
      زبان انگلیسی هم در حد خوب بلدم ولی آلمانی بلد نیستم
      میخواستم بدونم دانشگاههای آلمان برای پذیرش شرط معدل دارند یا نه ؟؟
      و اینکه بهتره برای دانشگاههای انگلیسی زبان اقدام کنم یا آلمانی زبان ؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام چیزی به اسم شرط معدل در المان وجود نداره ولی افرادی که شرایط علمی بهتری دارند از شانس بیشتری هم برخوردارند

    147. ساناز گفت:

      سلام .من دانشجو ترم ۵ اتاق عمل دانشگاه دولتی هستم ۱ترم دیگه تمام میشم معدلم بالای ۱۶ است ولی مدرک زبان ندارم میخواستم راجع به کار در خارج از کشور منو راهنمایی کنید.بدون پشتوانه مالی میتوانم تو این رشته در خارج از کشور کار کنم ؟ با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام تقزیبا همه ی کشور های دنیا برای صدور ویزای تحصیلی حتما نیاز به مدرکی دال بر اینکه حداقل یکسال میتونید هزینه های خودتون رو تامین کنید نیاز دارن

    148. فرشاد گفت:

      با سلام
      من مجرد هستم و ۲۷ ساله دیپلم کامپیوترم و بیش از ۱۰ ساله به شغل تعمیرات تخصصی کامپیوتروگوشی مشغولم
      از چه راهی میتونم برم به آلمان برای کار و اقامت
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما شانس بسیار پائینی برای ویزای کار کشور آلمان را دارید

    149. علیرضا گفت:

      با سلام
      من ۱۸ ساله هستم سال بعد هم کنکور دارم به زبان انگلیسی هم تا حدود زیادی مسلط هستم میخواستم بدونم امکان ادامه تحصیل برای مقطع لیسناس برای من وجود داره؟
      از نظر اقتصادی هم متوسط محسوب میشویم
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        برای ادامه تحصیل در کشور آلمان نیازمند مدرک زبان آلمانی می باشید

    150. Arash گفت:

      با سلام
      من لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد دارم ۲۵ سالمه و مجردم آیا میتوان برای آلمان اقدام کرد…
      با سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با دانستن زبان آلمانی و داشتن مدرک آن میتوانید شانس زیادی برای کار در آلمان داشته باشید

    151. مجید گفت:

      با سلام آیا با داشتن ۱۴ سال سابقه لکوموتیورانی و گواهینامه پایه یک و مدرک کاردانی it می توان برای آلمان اقدام کرد .

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        برای کار کردن در کشور آلمان نیازمند مدرک دانشگاهی می باشید ولی با توجه به رزومه شما می توانید برای کشور آفریقای جنوبی اقدام نمائید

    152. علی گفت:

      با سلام ، من دارای مدرک لیسانس نرم افزار با معدل ۱۳ از دانشگاه غیر انتفاعی هستم. ایا میشود برای ویزای تحصیلی آلمان اقدام کرد ؟ و اینکه با ۲۰ ساعت کار در جایی مانند رستوران میتوان از پس مخارج ماهانه زندگی برآمد؟ (با توجه به فرموده خودتون ماهانه ۱۰۰۰ دلار) با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان می توانید برای دانشگاه های کشور آلمان اقدام فرمائید.با توجه به ۲۰ ساعت حق کار بیش از نیمی از هطینه های خود را می توانید پوشش دهید

    153. میلاد گفت:

      سلام…..کشور آفریقای جنوبی//..؟؟؟؟؟؟چکااری اونجا انجام بدم؟؟؟؟؟؟میشه دقیق راهنماییم کنید؟؟؟؟؟نمیشه تو دبی با چنین شرایطی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب تری دی مکس هم دارم یاد میگیرم…..ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشور آفریقای جنوبی مستعمره انگلستان می باشد و شرایط بسیار خوبی در این کشور حاکم است. پس از ۳ تا ۵ سال کار کردن در این کشور اقامت این کشور را کسب می کنید.کار انجام شده مرتبط با رشته شما می باشد.برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه تماس حاصل فرمائید

    154. دانیال گفت:

      سلام.من لیسانس حسابداری دارم.الان هم دارم تافل میگیرم.ایا میتونم امیدی به مهاجرت به المان از طریق کار داشته باشم؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما شانس پائینی برای پیدا کردن کار در کشور آلمان را دارا می باشید.

    155. میلاد گفت:

      سلام…من لیسانس معماری دارم..۲۸ سالمه ..مجردم.نرم افزار اتو کد رو مسلطم….مدرک زبان ندارم….اشنایی کمی با زبان انگلیسی دارم ….علاقه مند به کار در خارج از کشور هستم.لطفا راهنماییم کنید….

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما می توانید برای کشور آفریقای جنوبی اقدام کنید

    156. sadegh گفت:

      سلام
      من مدرک مهندسی برق دارم از علمی کاربردی
      دانشجوی ترم آخر ارشد برق آزاد با معدل بالای ۱۷.۷ تا الان
      ۱۰سال سابقه رسمی نفت و هنوز هم کارمندم
      آیلتس ۶ دارم ( یکی از اسکیل ها۵.۵)
      انگستان یا آلمان برای کار میخواستم سوال کنم
      رنج حقوق ها رو هم لطفا بهم بگید

      • ariana گفت:

        سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    157. یاسر گفت:

      سلام.
      من شنیدم که تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد بشرط آشنایی با زبان آلمانی رایگان است.آیا این مطلب درست است یا تحصیل به زبان انگلیسی هم رایگان است

      • ariana گفت:

        سلام
        بله دانشگاه های انگلیسی زبان کشور آلمان هم بصورت رایگان دروس را ارائه می دهند

    158. یاسر گفت:

      با سلام.من لیسانس مهندسی شیمی گرایش پتروشیمی از دانشگاه آزاد و متاهل هستم.۳سال هم سابقه بیمه دارم.خواستم بدونم با توجه به شرایط من برای کشور آلمان به صورت ویزای کاری اقدام کنم یا ویزای تحصیلی واینکه دارابودن مدرک زبان الزامی است یا نه

      • ariana گفت:

        سلام
        برای هرگونه امر مهاجرت به کشور آلمان نیازمند مدرک زبان می باشید.از طریق تحصیل شانس بالاتری برای مهاجرت به کشور آلمان را دارا می باشید

    159. الی گفت:

      من در حال گذروندن المانی هستم الان چطور میتونم اقدام کنم برای اقامت کاری و چند ماه طول میکشه و ایا باید اول المانی یاد بگیرم بعدا اقدام کنم

      • ariana گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    160. مهدی گفت:

      سلام،وقت بخیر،من لیسانس پرستاری هستم،برای ادامه تحصیل و کار چه مراحلی رو باید بگذرونم.؟ ممنون

      • ariana گفت:

        با سلام
        برای ادامه تحصیل در کشور آلمان نیازمند مدرک زبان می باشید.در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی کاره شما انجام شدنی می باشد.

    161. الی گفت:

      سلام لیسانس پرستاری هستم برای بلو کارت چطور میتونم اقدام کنم از کجا باید شروع کنم

      • ariana گفت:

        سلام
        برای اخذ بلو کارت آلمان شما باید تسلط کافی به زبان آلمانی داشته باشید.در صورت داشتن مدرک زبان آلمانی شرایط شما برای پیدا کردن کار در این کشور بهتر می شود

    162. milad گفت:

      با سلام:
      آیا با مدرک دیپلم کامپیوتر میتوان برای کار به آلمان رفت با تشکر

      • ariana گفت:

        سلام
        معمولا افرادی که حداقل مدرک فوق لیسانس داشته باشند شانسی برای این امر دارند.

      • ارش گفت:

        باسلام خدمت شما، بنده مهندسی متالورژی از دانشگاه ازاد نیشابور دارم ولی سابقه کار ندارم البته ۳ ماه در ازمایشگاه متالوگرافی کار کردم و همچنین مدرک زبان هم متاسفانه ندارم، میخواستم ببینم ایا شرایطی وجود داره برای من که مهاجرت کنم برای کار، واگه وجود داره میشه لطفا راهنماییم کنید به چه کشوری میتوانم بروم

        • آریانا پارس گفت:

          سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشورآلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    163. ابتین گفت:

      سلام من لیسانس معماری داخلی دارم به زبان المانی هم مسلطم مدرک بین المللی دکوراسیون داخلی هم دارم ایا میتونم از طریق کار به المان برم؟

      • ariana گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    164. علیرضا گفت:

      سلام من با مدرک لیسانس عمران از جهاد دانشگاهی و مدرک B1 امکان ادامه تحصیل در آلمان دارم؟
      با کار دانشجویی میانگین درآمد ماهانه چقدره

      • ariana گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را در کشور آلمان دارید.در مقطع کارشناسی ارشد به شما ۲۰ ساعت در هفته حق کار داده می شود که با توجه به این حق کار بیش از نیمی از هزینه های شما را تامین می کند.

    165. رضا گفت:

      دیدگاه با سلام من تکنسین در رشته کاری لابراتوارجاپ عکس رنگی هستم برای کار در المان حگونه باید اقذام کنم باتشکر

      • ariana گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    166. بهنام گفت:

      سلام من آرایشگر هستم میتونم آلمان کار گیر بیارم

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    167. نام *سوران گفت:

      با سلام من دانشجوی ارشد ترم اخر معماری دانشگاه ازاد هستم و در اسفند ۹۳ دفاع پایان نامه دارم در دانشگاه ازاد مدرس هستم ریس هییت دوومیدانی شهرمون هستم ۳۲ عنوان قهرمانی کشور و دو مدال بین المللی در کویت دارم و به عنوان مربی دوومیدانی گواهی از اداره کل ورزش استان رو دارم که تایید م کردن که به عنوان مربی شاگردانم در مسابقات قهرمانی کشور و اسیایی و بین المللی مقام اوردن الان ۳۲ سال سن دارم من از چه طریقی می توانم اقامت کار و تحصیل رو بگیرم مدرک زبان هم ندارم

      • ariana گفت:

        سلام
        با توجه به نداشتن مدرک زبان شانسی برای ادامه تحصیل یا ویزای کار را در کشور آلمان ندارید.با توجه به شرایط شما امکان اقامت کشور آمریکا را دارا می باشید.

    168. JAVAD گفت:

      سلام
      مدرک فوق دیپلم نقشه برداری وبیست سال سابقه نقشه کشی در رشته PIPING دارم در صورت امکان برای اقامت وکار در المان می خواهم اقدام کنم
      لطفا اگر کسی میتونه راهنمایی کند
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    169. طاهر گفت:

      با سلام
      من متولد آلمان هستم
      و تا سن چهارسالگی در آلمان اقامت داشتم و بعد ایران آمدیم
      و از آن موقع به بعد به آلمان برنگشتم
      ولی متاسفانه پدرم برای من شناسنامه و یا برگ اقامت آلمانی تهیه نکرد
      آیا الان امکان گرفتن اقامت از لحاظ قانون آلمان وجود دارد؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        امکان چنین کاری را ندارید چون کشور آلمان تابع خاک نی باشد.

    170. علی بابایی گفت:

      تکنسین cng و lpg هستم ودیپلم تراشکاری دارم و کلیه کارهای فنی ایا میتوانم در المان فعالیت کنم

      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    171. mostafa گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
      من فوق لیسانس گرافیک رایانه هستم.
      و چند سالی انیمیشن کار کردم.
      و اینکه تو این مدت از درس چون دوربودم،کلا فراموش کردم.
      میخواسم بدونم ک ایا کشور المان میتونم با این شرایطم برای کار و ادامه تحصیل برم برای مقطع دکترا؟
      و اگر فقط برای کار بخوام برم چجوری باید اقدام کنم؟
      زبان انگلیسیم ضعیفه ،ولی زبان المانی رو تازه شروع کردم به یادگیری

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.
        برای تحصیل در این کشور باید مدرک زبان داشته باشید و در صورت داشتن مدرک زبان این امر میسر می شود.

    172. علی رضا ریوندی گفت:

      با درود به دوستان من کارشناسی معماری دارم ۴۵سالمه متاهل اگر از آلمان موسسه یا شرکتی برام دعوت نامه بفرستن آیا امکان کار و مقیم شدن من و خا نوادم هست وبعد میشه در راستای کار معماری اقدام کرد یاخیر با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        برای اخذ ویزای کار از کشور آلمان دو نکته بسیار حائز اهمیت می باشد . در ابتدا اون شغل مورد نظر باید به مدت ۳ ماه درخواست نیرو بدهد و در صورتی که شخصی در کشور آلمان یا اتحادیه اروپا خواهان این کار نباشد شما می توانید برای اون شغل اقدام کنید و دومین نکته هم راستا بودن شغل مورد نظر با رشته تحصیلی شما می باشد.

    173. صوفی گفت:

      سلام من مدرک مهندسی برق را از دانشگاه غیر انتفاعی فیض کاشان گرفتم و متاهل میباشم چطور میتوانم برای اقامت کاری برای آلمان اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        باسلام
        برای اخذ ویزای کار شما نیازمند مدرک فوق لیسانس و مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی می باشید.

    174. نغمه گفت:

      سلام و روز بخیر
      لطفا راهنمائی کنید که هزینه زندگی هر نفر در آلمان چه از نظر مسکن و غذا در حداقل ترین حالت ماهی چقد میشود؟
      و اینکه در ضمن تحصیل امکان کار هم هست؟ تحصیل در هر رشته و مقطعی در آلمان رایگان می باشد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        هزینه های زندگی در کشور آلمان بصورت ماهانه حدود ۱۰۰۰ دلار می باشد.در هنگام تحصیل امکان کار دانشجویی را دارید ولی بصورت محدود که می تواند هزینه های شما را در بر بگیرد.برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه تماس بگیرید

    175. سام گفت:

      با سلام
      من مهندس صنایع با ۱۰ سال سابقه برنامه ریزی و کنترل پروژه در صنعت می باشم متاهل و همسرم دارای فوق لیسانس جامعه شناسی می باشد هردو دانشگاه آزاد هستیم
      جهت اقامت کاری در المان آیا شما می توانید کمکی کنید در صورت امکان راهنمایی نمایید
      با تشکر فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.
        .

        • سام گفت:

          با سلام
          اگه امکانش هست آدرس سایت کاریابی معتبر جهت پیدا کردن کار را برای من ارسال کنید و یا سایتی که که بتوان کار معتبر جهت بلو کارت پیدا کرد

          • آریانا پارس گفت:

            سلام
            برای کارت آبی آلمان خود شخص باید وارد کشور شود و بدنبال کار بگردد.

      • میلاد گفت:

        سلام من لیسانس تاسیسات حرارتی برودتی دارم. درباره تاسیسات ساختمانی و انرژی یک مقاله isi دارم و دارای مدرک فنی حرفه ای در رشته های تامیر ونصب پکیج و تامیر و نصب کولر گازی و اسپیلت و ممیزی انرژی می باشم ولی زبان بلد نیستم خلی ممنون می شوم راهنمایی کنید

        • آریانا پارس گفت:

          سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    176. سعید گفت:

      سلام
      لیسانس دانشگاه ازاد(تهران) کامپیوتر در المان مورد تایید است؟شما امکان کاریابی دارید؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        مورد تائید می باشد ولی برای کار در کشور آلمان نیازمند مدرک فوق لیسانس می باشید

    177. شباهنگ گفت:

      سلام
      با مدرک مهندسی پیام نور چه کشورهایی میشه رفت؟ یا اصلا شانسی وجود داره؟
      بنده یک سال هست فارغ التحصیل شدم، و به تازگی مشغول به کار شدم! اگه بتونم سابقه کاری جور کنم و زبانمم مسلط باشم، چه فرصت هایی برای مهاجرت دارم؟ امکان ویزای کاری برای من بیشتر هست یا تحصیلی؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به مدرک تحصیلی خود شانس بسیار پائینی برای ویزای کار خواهید داشت.شما می توانید برای ادامه تحصیل در کشور های انگلستان و لهستان اقدام نمائید.

    178. شقایق گفت:

      سلام
      من لیسانس گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی دارم . کاردانی پیوسته روزانه نقاشی هم دارم. ۳۱ سال دارم و مجردم. با این شرایط برای آلمان می تونم اقدام به پذیرش تحصیلی در مقطع فوق لیسانس کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما با توجه به مدرک علمی کاربردی خود فقط می توانید برای کشور های انگلستان و لهستان اقدام کنید

    179. آرمان گفت:

      سلام یه سوال داشتم من فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی هستم و ۸ سال سابقه کار مرتیط دارم (در زمینه نقشه کشی صنعتی و طراحی قالبهای صنعتی) در ضمن تسلط کامل به نرم افزارهای طراحی مهندسیmechanical desktop , sold work , inventor, catia دارم.
      میخواستم بدونم میتونم امیدوار به پیدار کردن کار باشم؟ البته لیسانس مهندسی مکانیکم از دانشگاه آزاد تاکستان به تازگی گرفتم
      ممنون میشم ار راهنماییت

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اون منطقه ۳ هفته تا ۳ ماه کسی برای اون کار در خواست نداده باشد درخواست شما بررسی میشود که ایا شما واجد شرایط هستید یا خیر.
        برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    180. مرضیه گفت:

      با سلام من فوق لیسانس حقوق تجارت بین المل هستم جهت ادامه تحصیل در المان هزینه تحصیل من به چه صورت است

    181. مهدی گفت:

      سلام
      من برنامه نویس ارشد زبان جاوا هستم با سابقه کار بالا و در بسیاری از پروژه های ملی از قبیل : کتابخانه ملی ایران – پروژه ازدواج طلاق سازمان ثبت احوال کشور – پروژه بیومتریک انگشت نگاری ناجا و پروژه های مهم غیر ملی بطور مستقیم شرکت داشتم.
      بنده بسیار مسلط به زبان انگلیسی هستم
      شما چه کشوری را برای کار به من پیشنهاد می کنید ؟ در ضمن بنده در کشورهای نروژ و ژاپن اقوامی دارم که حاظر هستند به من کمک کنند تا اقامت آن کشورها را اخذ کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید یک موقعیت شغلی را پیدا کرده وبرای آن درخواستی را ارسال نمایید در صورتی که در اتحادیه اروپا کسی خواهان این موقعیت نبود درخواست شما بررسی میشود.برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که فرصت شغلی برای شما ممکن هست یا خیر.

    182. زهره گفت:

      با سلام
      من کارشناسی مهندسی صنایع دارم ولی به طراحی دکوراسیون علاقه دارم، میخواستم بدونم احتمالش هست که با ارائه نمونه کار واسه تحصیل در مقطع ارشد این رشته پذیرفته بشم.
      اگه امکانش هست لطفا دانشگاه ها رو هم معرفی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        باسلام
        در کشور آلمان امکان چنین کاری نمی باشد برای تغییر رشته باید در کشور های انگلستان و آمریکا این کار را انجام دهید

    183. دانیال گفت:

      در رابطه با رشته های هنر ،یعنی بنده واسه ادامه تحصیل دکتری وکار در آلمان به چه صورت می تونم اقدام کنم

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        شما هم می توانید از طریق تحصیل به کشور آلمان مهاجرت کنید و هم می توانید از طریق کار وارد این کشور شوید.
        شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه در ارتباط باشید.

    184. آیدا حاتمی گفت:

      من لیسانس گرافیک میباشم و مایل به کار در کشور آلمان هستم.آیا از طریق کار میتوان وارد کشور آلمان شد؟و آیا می توانم از راه تحصیل با قیمت ارزان در آلمان زندگی کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        شما باید شرایط خود را ذکر کنید.حتما از راه تحصیل یا کار می توانید برای بسیاری از کشور ها اقدام کنید.

        • پروین اسدی گفت:

          سلام من می خواستم بدونم که چطوری می تونم برای کار در المان اقدام کنم ۲۷ ساله هستم ۴ سال سابقه بیمه دارم و مدرکم فوق دیپلم گرافیک رایانه دارم اما کاری که انجام دادم فروش مواد پی وی سی هست و مدارک فنی و حرفه ای هم دارم در زمینه طراحی دوخت و ارایش و پیرایش و زبان انگلیسی هم در حد متوسط می دونم

          • آریانا پارس گفت:

            سلام.شما برای کار در کشور آلمان نیازمند به job offer می باشید.اگر پیشنهاد شغلی دارید در این صورت پیشنهاد شغلی شما مورد بررسی قرار می گیرد در ابتدا متقاضیان کشور آلمان و سپس کشور های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد.اگر متقاضی از داخل آن کشور انتخاب نشد در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.اما اگر job offer ندارید شانس کمی برای این پروسه دارید و به دنبال راه های دیگری باشید.

      • امیر گفت:

        سلام من ۱۵ سال سابقه آبکاری طلا و جواهر دارم آیا درآلمان امکان کار کردن میباشد؟لطفا راهنمایی کنید.ممنون

        • آریانا پارس گفت:

          سلام.شما برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشید.در ابتدا درخواست افراد کشور آلمان سپس کشورهای اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرد اگر فردی مورد گزینش قرار نگرفت در خواست شما مورد بررسی قرار می گیرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up