کالج های زبان مالزی

تحصیل در کالج های زبان مالزی برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان را دارند گزینه مناسبی می باشد. کالج های زبان مالزی با پیشرفته ترین متدهای آموزش زبان انگلیسی همراه با بسیاری از مزایای جانبی دیگر بهترین شرایط تحصیل را برای افراد فراهم می نماید. شرکت در دوره های کوتاه مدت و فشرده زبان انگلیسی با هزینه های کم و در محیطی اجتماعی و آرام و همچنین شرکت در آزمون های تافل و آیلتس از مزایای تحصیل در کالج های مالزی می باشد.

یکی از راه های مهاجرت به مالزی تحصیل در مالزی می باشد که بیشتر دانشگاه ها و کالج های مالزی از رنکینگ سه رقمی در دنیا برخوردار می باشند؛ افراد پس از گذراندن دوره های زبان در کالج های مالزی به راحتی می توانند در برترین دانشگاه های خود مالزی و کشورهای انگلیسی زبان تحصبل کنند. همچنین می توان گفت در حال حاضر هزاران ایرانی در کشور مالزی در حال تحصیل، تجارت و کسب و کار می باشند. در کشور مالزی چهار کالج زبان انگلیسی مشغول به فعالیت می باشد که به تفضیل توضیح داده می شود.

مالزی,مالزی,مالزی

کالج زبان آیمک IMEC

کالج زبان آیمک یکی از بهترین کالج های زبان در کشور مالزی می باشد که تضمین نمره ی ۶ در آزمون IELTS را برای دوره های خود دارد. یعنی متقاضیان پس از شرکت در این دوره ها حتما به نمره ی تضمین شده نائل می شوند. این دوره ها برای تمامی افراد شرایط ویژه ای دارد بصورتیکه افراد مبتدی در مدت زمان کوتاه به سطح مطلوب رسیده و افرادی که سطح خوبی از دانش زبان انگلیسی دارند می توانند برای پیشرفت بیشتر از این دوره ها استفاده کنند.

در این کلاس ها دانشجویان نقش کلیدی دارند و بیشتر دانشجو محور می باشد. بسیاری از دروس به نحوی طراحی شده است که نیازمند حضور دانشجو در بحث و ارتباط مستقیم می باشد و زمان زیادی برای تولید محتوا کردن صرف نمی شود. کالج آیمک در برج هریتیج واقع شده است که ۱۵ دقیقه تا شهر کوالالامپور فاصله دارد. از ویژگی های خوب این کالج واقع شدن خوابگاه های آن در ساختمان برج می باشد که برای رفت و آمد مشکلی بوجود نمی آید و نیازمند مسافت های طولانی نمی باشد.

زمان پذیرش کالج:

کالج های آیمک در سال ۱۲ بار دانشجو می پذیرد یعنی هر ماه ورودی دارد. هر دوشنبه اول ماه ورودی کالج می باشد ولی برای اقدام کردن باید از دو ماه قبل مدارک را برای کالج ارسال کنید. کلاس این کالج در ۵ روز هفته برگزار می شود و روزهای شنبه و یکشنبه کالج تعطیل می باشد. کلاس از ساعت ۸ صبح شروع می شود و به مدت ۵ ساعت می باشد.

دانشجویان پس از سپری کردن دوره های زبان می توانند در دوره های یک ماهه IELTS شرکت کرده و بصورت فشرده مشغول به تحصیل شوند و پس از آن آمادگی لازم برای کسب نمره ی ۶ را داشته باشند.

هزینه ی دوره های مختلف:

هزینه دوره های زبان در کالج آیمک متفاوت می باشد. برای دوره های یک ماهه و بیمه ۷۷۰ دلار ، دوره های دو ماهه و بیمه ۱۴۵۰ دلار، دوره چهار ماهه و بیمه ۲۸۴۰ دلار، دوره شش ماهه و بیمه ۳۹۰۰ دلار، دوره هشت ماهه و بیمه ۴۵۲۰ دلار، دوره ده ماهه و بیمه ۵۳۹۰ دلار می باشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش در کالج آیمک:

  • تصویر همه ی صفحات پاسپورت و حتی صفحاتی که بصورت سفید می باشد باید اسکن شده و در پرونده قرار بگیرد.
  • از دیگر احتیاجات داشتن عکس رنگی با زمینه ی آبی رنگ می باشد که اندازه ی آن با عکس پاسپورت برابری می کند.
  • متقاضیانی که برای کالج زبان آیمک اقدام می کنند باید ترجمه آخرین مدرک تحصیلی خود بعلاوه ریز نمرات آن دوره را هم ضمیمه پرونده کنند.
  • همراه داشتن فرم تشکیل پرونده.

نحوه ارسال مدارک:

کلیه مدارک جهت اخذ پذیرش به صورت کپی به کالج ارسال می شود و پس از دریافت پذیرش و ورود دانشجو به کالج و بررسی مجدد، اصل مدارک به دانشجو برگردانده می شود.

مالزی,مالزی,مالزی

کالج زبان لندن LEA

کالج زبان لندن یکی از موسسات خوب کشور مالزی می باشد که با توجه به برنامه های خوب خود، دانشجویان زیادی را به خود جلب کرده است. این کالج محیطی صمیمی را فراهم کرده است که افراد حساس آرامش داشته باشند.

این کالج در منطقه پتالینگ جایا و در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای کوالالامپور واقع شده است. ساعات کاری کالج لندن از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ می باشد که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل می باشد و دانشجویان در روز ۳ بار وقت استراحت ۱۵ دقیقه ای دارند.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش در کالج زبان لندن:

  • تصویر همه ی صفحات پاسپورت و حتی صفحاتی که بصورت سفید می باشد باید اسکن شده و در پرونده قرار بگیرد.
  • از دیگر احتیاجات داشتن عکس رنگی با زمینه ی آبی رنگ می باشد که اندازه ی آن با عکس پاسپورت برابری می کند.
  • متقاضیانی که برای کالج زبان لندن اقدام می کنند باید ترجمه آخرین مدرک تحصیلی خود بعلاوه ریز نمرات آن دوره را هم ضمیمه پرونده کنند.

-کالج زبان لندن هر ماه یک ورودی دارد که افراد برای پذیرش از ۲ ماه قبل اقدام می نمایند.

هزینه ی دوره ی یک ماهه و بیمه ۵۷۵ دلار، دوره دو ماهه و بیمه ۱۱۰۰ دلار، دوره ی سه ماهه و بیمه ۱۶۲۷ دلار، دوره چهار ماهه و بیمه ۲۵۱۳ دلار، دوره پنج ماهه ۳۰۳۹ دلار، دوره شش ماهه ۳۵۶۵، دوره هفت ماهه ۴۰۹۰ دلار، دوره هشت ماهه ۴۶۱۶ دلار و دوره ی نه ماهه۵۱۴۲ دلار می باشد.

باتوجه به مدت زمان اقامت در کشور مالزی، دانشجویان نیازمند خوابگاه می باشند. کالج زبان لندن یکی از کالج هایی است که برای دانشجویان خوابگاه در نظر گرفته است و مسیر خوابگاه ها تا کلاس ۵ دقیقه پیاده روی می باشد.

مالزی,مالزی,مالزی

کالج زبان ای ال اس ELS

این کالج یکی از برترین کالج های آموزش زبان در کشور مالزی می باشد که سیستم آموزشی آن آمریکایی می باشد. ساعات کاری این کالج نسبت به کالج های دیگر زبان در کشور مالزی بیشتر می باشد. از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و از ساعات ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰   که فاصله ی ایجاد شده به صرف نهار می باشد. کلاس ها در ۵ روز هفته تشکیل می شود و روزهای شنبه و یکشنبه کالج تعطیل می باشد.

کالج زبان ELS  دارای ۶ شعبه در شهر های مالزی می باشد که دو شعبه آن در شهر کوالالامپور واقع شده است و برای افرادی که خواهان زندگی در این شهر می باشد ، شرایط خوبی را فراهم کرده است.

متاسفانه یکی از معایب کالج زبان ELS  نداشتن خوابگاه می باشد. بنابراین به متقاضیان اخذ پذیرش در کالج زبان ELS  توصیه می شود که در دیگر شعب این کالج مشغول فراگیری زبان شوند و یا در دیگر شهرهای این کشور، مسکن خود را تامین کنند تا در هزینه های افراد صرفه جویی شود.

هزینه ی دوره های مختلف:

این کالج به سه صورت دوره ها را برگزار می کند که شامل دوره های ۴ ماهه که حدود ۱۲۶۵۰ رینگیت هزینه دارد، دوره های ۵ ماهه با هزینه ای بالغ بر ۱۴۹۰۰  رینگیت و دوره های ۶ ماهه می باشد که ۱۷۱۵۰ رینگیت می باشد.

کالج ELS  مانند سایر کالج های زبان در کشور مالزی دوشنبه هر ماه پذیرش دارد و افراد برای اخذ پذیرش از ۲ ماه قبل باید اقدام نمایند. پس از  اتمام این دوره ها، متقاضیان می توانند در دوره های ۴ هفته ای آمادگی IELTS و TOFEL شرکت کرده که بصورت مجزا می باشد و هزینه ی آن ۱۸۰۰ رینگیت می باشد.

باتوجه به هزینه های ذکر شده، افراد برای هرگونه اقدام و انتخاب دوره های زبان انگلیسی خود باید ابتدا ۱۸۰۰رینگیت به حساب کالج  واریز نمایند.

مالزی,مالزی,مالزی

کالج زبان بریتیش کانسیل British Council

این کالج برترین کالج ازنظر مکالمه ای می باشد و گذراندن دوره ی زبان در کالج بریتیش کانسیل، فرصت مناسبی برای یادگیری مهارت مکالمه (Speaking) می باشد. کالج بریتیش کانسیل تنها کالج زبان در کشور مالزی می باشد که برگزار کننده ی امتحانات IELTS می باشد و دانشجویان پس از اتمام دوره ی زبان خود و با پرداخت هزینه ی آزمون IELTS می توانند در این آزمون شرکت کنند.

مدت زمان دوره های یادگیری زبان در کالج بریتیش کانسیل ۵۶ ماه می باشد که شامل چندین Step می باشد که بطور کلی حدود ۳۲۰۰۰ رینگیت می باشد ولی باتوجه به تعیین سطحی که از افراد گرفته می شود، امکان کاهش هزینه ها می باشد.

این دوره ها شامل ۵ دوره می باشد که هر دوره دارای ۵ سطح می باشد. افراد در ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از آن در یکی از دوره ها و سطح ها شروع به تحصیل می کنند. هزینه ی هر سطح حدود ۹۰۰ رینگیت می باشد.

کالج بریتیش کانسیل هر هفته دانشجو می پذیرد و برای شرکت در این کالج باید از ۲ ماه قبل برای ثبت نام اقدام فرمایید. کالج بریتیش کانسیل نسبت به سایر کالج ها ساعات کاری کمتری دارد. کلاس های این کالج از دوشنبه تا جمعه بوده و هر روز ۳ ساعت می باشد.

شانس ویزا کالج های زبان مالزی

افراد برای اخذ پذیرش و ویزای کالج زبان در کشور مالزی با مشکلی مواجه نخواهند بود و می توانند با نشان دادن برگه پذیرش خود از کالج مورد نظر ویزا خود را دریافت نمایند. می توان گفت به راحتی می توانید ویزا را اخذ کنید.

موسسه مهاجرتی آریاناپارس با بهره گیری از مشاورین حاذق امر مهاجرت شما علاقمندان را برای اخذ پذیرش در کالج های زیان کشور مالزی یاری می رساند.

دیدگاه ها

۲۲ پاسخ به “کالج های زبان مالزی”

  1. علی گفت:

    سلام
    آیا بعد از پذیرش ویزای اقامت برای اعضای خانواده متاهلین هم صادر می شود؟ و اینکه کودکاندر حال تحصیل این افراد امکان ادامه تحصیل در مدارس مالزی را دارند.

    • آریانا پارس گفت:

      سلام،متاسفانه خیر،برای همراهان فرد متقاضی دوره زبان مالزی ویزای همراه صادر نمیگردد،و فرد متقاضی به تنهایی ویزا میشود.

  2. Sara گفت:

    سلام وقتتون بخیر در خصوص هزینه شهریه کالج سوال داشتم میشه هزینه ی دقیق رو بگید ؟!ممنون از پاسخگویی⁦♥️⁩

    • آریانا پارس گفت:

      سلام وقتتون بخیر، شهریه ها با توجه به کالج ها متغیر است و متاسفانه نمیتوان هزینه ی دقیق به شما گفت ولی حداقل شهریه دوره های زبان در یک ماه حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار میباشد.

  3. محمد گفت:

    عرض ادب
    هزینه‌هایی که در بالا مرقوم شده با احتساب هزینه خوابگاه هستند یا برای اقامت باید هزینه‌ی مجزا پرداخت کنیم؟

  4. فرزین گفت:

    سلام.اگر در طول دوره آموزش زبان کار پیدا کنیم میتونیم تغییر ویزا ب کاری بدیم و اقامت کاری بگیریم؟؟؟

    • author14 گفت:

      با سلام و احترام
      بله در صورت یافتن کار تمام وقت می توانید ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل نمایید.

  5. شهرزاد محمودوند گفت:

    سلام من ۶۷ساله پزشک عمومی با هدف زبان آموزی انگلیسی در مالزی تماس گرفتم

    • مشاور آریاناپارس گفت:

      سلام
      برای سپری کردن دوره های زبان در کشور مالزی محدودیت سنی وجود ندارد. از همین رو شما می توانید برای دوره های این کشور اقدام نمایید

  6. راحله گفت:

    با سلام و ادب
    اینطور که من کالج های زبان در مالزی رو مطالعه کردم , تمام اونها شرط سن دارند و زیر ۳۵ سال هستند
    سوال بنده از شما این است که افراد بالای ۳۵ سال چگونه می توانند در مالزی برای زبان ثبت نام کنند و ویزا دریافت کنن

    با تشکر

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      برخی از کالج های خاص شرط سن دارند ولی قریب به اتفاق کالج ها مشکل سن را ندارند

  7. M گفت:

    سلام

    من نیاز به گرفتن نمره ۶/۵ ترجیحا ۷ آیلتس دارم ، کالج ELS بهتره یا BRITISH COUNCIL ?

    واینکه هزینه تحصیل وزندگی با هم ، ۲۵-۳۰ میلیون میشه! برا یه دوره ۸ ماهه کالج ؟

    و به طبع با توجه به تغییر هزینه تحصیل توی کاج های زبان ممکنه هزینه تغییر کنه . میشه لطفا سقف هزینه رو بگید .!

    و اینکه قیمتی که عرض کردید برا کالج های با خوابگاه هست یا بدون خوابگاه ؟

    ممنون از لطفتون .

    • آریانا پارس گفت:

      موضوعی که فرمودید برمیگرده به اینکه کدام شعبه و کدام کشور برای این کالج ها میخواهید اقدام نمایید . اگر شعب شرق آسیا را بخواهید بله با این رقم سازگار است و لی در خود انگلیس عدد بسیار فراتر میرود . هزینه ها با فرض کالج اعلام شده هردو کالج هم تقریبا در یک شرایط هستند

  8. سهراب بشارتی گفت:

    سلام خسته نباشید
    هزینه کالج زبان مالزی چقدره؟ و شما اصلا این کارو پیشنهاد میکنید یا بهتره که تو ایران ادامه بدیم؟

    • آریانا پارس گفت:

      سلام
      برای یک دوره کالج ۸ ماهه و زندگی در مالزی حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون خواهد شد

  9. مجید گفت:

    سلام، من ۴۱ ساله و مهندس مکانیک هستم. در پروژه های مرتبط با نفت و پتروشیمی کار میکنم و با توجه به ورود شرکتهای خارجی به ایران نیازمند یادگیری زبان انگلیسی هستم. سطح زبانم خیلی ضعیف میباشد شما چطور میتوانید مرا راهنمایی کنید تا در محاوره موفق باشم. متشکرم

    • آریانا پارس گفت:

      کلاس های زبان انگلیسی در همه شهر ها وجود دارد اگر هم بخواهید با موسسه ما برای کلاس های زبان اقدام نمایید لطفا با ما تماس بگیرید https://arianaabroad.com

  10. میلاد گفت:

    سلام من آیلتس ۵.۵ آکادمیک دارم و میخواه آیلتس ۷ بگیرم و همینطور مدرک GRE شما چه مرکز زبانی را پیشنهاد میکنید در مالزی که واقعا در هر چهار مهارت پیشرفت کنم و موفق به اخذ مدرک gre بشوم ممنون

  11. محمد علمی زاده گفت:

    سلام محمد علمی زاده هستم در قزوین زندگی میکنم برای اموزش زبان انگلیسی درخواست ورود به یکی از کالج های مالزی هستم زبانم مبتدی هست و زیاد وارد نیستم امیدوارم با راهنمایی شما بتونم این کارو انجام بدم و وارد دانشگاه انگلیسی زبان در رشته بازیگری بشم من ۳۲ ساله هستم و مدرک دپیلم کامپیوتر و فوق دیپلم بازیگری کاربردی دارم از دانشکاه ارشاد قزوین ممنون میشم راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

arrow up