info@arianaabroad.com

مشاوره رایگان: ۰۲۱۹۱۰۹۸۰۰۲

موسسه آریاناپارس

دانشگاه دورهام

دانشگاه دورهام

دانشگاه دورهام انگلستان یکی از دانشگاه‌های معتبر می‌باشد که رشته‌ های مختلفی در این دانشگاه تدریس می شود و افرادی که مایل هستند در رشته های مختلفی مشغول به تحصیل شوند، باید در آزمون های ورودی که سالانه در این کشور برگزار می شود، شرکت کرده و حداقل نمره قبولی را در این آزمون کسب کنند تا بتوانند برای ورودی به این دانشگاه اقدامات اولیه را انجام دهند.

این دانشگاه از لحاظ سطح علمییکی از دانشگاه‌های معتبر جهان به شمار می‌ آید و سطح علمی بسیار بالایی دارد که در این دانشگاه استادان برتری وجود دارد که از بهترین روش های تحصیلی برای دانشجویان خود استفاده میکنند.

اطلاعات کلی در مورد دانشگاه دورهام

اگر بخواهیم درباره پاسخ به سوال افرادی که می‌پرسند دانشگاه دورهام کجاست، اطلاعات دقیقی را در اختیار آنها قرار دهیم، می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که این دانشگاه در سال ۱۸۳۲ در شهر دورهام انگلستان تاسیس شد و هم اکنون این دانشگاه در این شهر قرار دارد.

شهردورهام بسیار زیبا و با امکانات رفاهی خوب میباشد که در شمال شرق انگلستان واقع است و این شهر امکانات بسیار زیادی دارد. از امکانات بسیار خوب شهر دورهام می توانیمبه سیستم حمل و نقل خوب و اتوبوس رایگان اشاره مستقیمی داشته باشیم و این شهر در فاصله ۴۲۰کیلومتری لندن قرار دارد.

رنکینگ دانشگاه دورهام

رنکینگ دانشگاه دورهام برای تحصیل در انگلستان بسیار بالا می باشد و به همین دلیل است که امروزه متقاضیان بسیار زیادی برای تحصیل در رشته‌های مختلفی تمام توان وتلاش خود را می کنند تا بتوانند نمره قبولی را کسب کنند.

رشته های دانشگاه دورهام انگلستان

رشته‌ های دانشگاه دورهام بسیار متنوع می باشد ، از جمله این رشته ها که در این قسمت می توانیم به آن اشاره مستقیمی داشته باشیم مربوط به رشته های حقوق، رشته علوم اجتماعی کاربردی، گروه باستان شناسی و رشته جغرافیا می باشد که هر کدام از آنها دانشکده مخصوص به خود را در دانشگاه دارند و از رشته‌های دیگر مربوط به رشته های گروه هنر و علوم انسانی می باشد که از این دسته می توانیم به رشته تاریخ و دانشکده کلاسیک و تاریخ باستان و دانشکده فلسفه و الهیات، دین، زبان انگلیسی و رشته های گروه زیست‌شناسیو.. اشاره مستقیمی داشته باشیم.

شرایط مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه دورهام

متقاضیانی که می‌خواهند در این دانشگاه قبول شوند، باید شرایط پذیرش در دانشگاه دورهام را داشته باشند، اولین و مهمترین شرایط مورد نیاز برای افراد متقاضی که بتوانند پذیرش را از این دانشگاه بگیرند، مربوط به شرایط مالی دانشجویان می باشد که دانشگاه دورهام دارای تعهدی است که بدون توجه به شرایط مالی دانشجویان را حمایت میکند.

دانشگاه از طریق همکاری با سازمان‌های خارجی بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های مالی را به دانشجویان اعطا می کند.

هزینه تحصیل (شهریه) در مقاطع مختلف دانشگاه دورهام

هزینه شهریه دانشگاه دورهام انگلستان در مقاطع مختلف متفاوت باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه دورهام و در کل دانشگاه های معروف انگلستان بالا است و دانشجویان باید بتوانند تمامی این هزینه‌ها را پرداخت نمایند. پرداخت هزینه‌های این دانشگاه را می توان توسط انتقال سیستم کارت اعتباری و چک انتقال بانکی انجام داد.

شهریه هر ترم را در این دانشگاه می‌توان به صورت کامل یا در سه قسط پرداخت کرد، به همین دلیل می‌توان با انجام کار دانشجویی هر ماه شهریه را پرداخت کرد.

شرایط دانشگاه دورهام

بورسیه‌ های تحصیلی دانشگاه دورهام

شرایط بورسیه دانشگاه دورهام برای دانشجویان شامل چندین شرایط بسیار مهم می باشد که در این قسمت به چند مورد از این شرایط میپردازیم و آنها را به صورت مختصر برای شما توضیح میدهیم.

دانشگاه از طریق همکاری با سازمان‌های خارجی، بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های مالی را برای دانشجویان تامین می‌کند و دانشگاه برای اعطای بورسیه به شرایط مالی خانواده و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دقت می کند.

بورسیه های تحصیلی دانشگاهی دورهام متفاوت میباشد و بر طبق نمرات دانشجویان، بورسیه های تحصیلی به افراد داده میشود. دانشجویانی که نمره بالاتری را کسب کرده‌اند، بورسیه به صورت کامل به آنها تعلق میگیرد.

خوابگاه دانشجویی در دانشگاه دورهام

خوابگاه دانشگاه دورهام انگلستان دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی میباشد که از این امکانات می توانیم به مجموعه های ورزشی بسیار مجهز و کتابخانه‌ها اشاره داشته باشیم. این دانشگاه به دانشجویانی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند،اسکان یک ساله میدهد اما هزینه‌های زندگی و اجاره خانه در دورهام انگلستان بسیار گران است و به همین دلیل دانشجویان باید بتوانند در همان زمان اخذ پذیرش، اقدام به گرفتن خوابگاه کنند.

این دانشگاه به تعداد محدودی خوابگاه های متاهلی نیز دارد که دانشجویانی که متاهل هستند باید به سرعت برای رزرو این خوابگاه‌ها درخواست دهند.

مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه دورهام

تحصیل در دانشگاه دورهام مزایا و معایبی دارد که ما در این قسمت درباره مزایا و معایب تحصیل در این دانشگاه با شما خوانندگان عزیز می خواهیم سخن کوتاهی داشته باشیم.

به دلیل اینکه این دانشگاه دارای سطح علمی بالا می باشد، شما می توانید از دانش و اطلاعات و همچنین تجربه کاری بسیار بالای استادان خبره و درجه یک این دانشگاه استفاده کنید.

این شهر دارای دانشگاه های معتبر می‌باشد که به دلیل اینکه هزینه ها در این شهر بسیار بالا می باشد، باعث شده است که بسیاری از افراد نتوانند تحصیلات خود را در شهر به پایان برسانند و می‌توانیم بگوییم که این بزرگترین عیب برای این دانشگاه می باشد.ا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *