info@arianaabroad.com

مشاوره رایگان: ۰۲۱۹۱۰۹۸۰۰۲

موسسه آریاناپارس

وبلاگ

ویزای ۴۸۹ استرالیا 

شرایط ویزای ۴۸۹ استرالیا

ویزای ۴۸۹ استرالیا بصورت کلی افراد در صورتی که شانس کمتری را برای ویزاهای ۱۸۹ و ۱۹۰ استرالیا دارند از طریق ویزای ۴۸۹ استرالیا اقدام به مهاجرت به کشور استرالیا می کند. متقاضیان برای مهاجرت به استرالیا از روش های مختلف باید حداقل ۶۰ امتیاز لازم را کسب کنند تا ویزا به انها تعلق بگیرد.

در حالت پیش رو یکی از ایالت های کشور استرالیا بعنوان حمایت کننده و یا اسپانسر معرفی می شود و ۱۰ امتیاز را به فرد متقاضی اعطا می کند، از همین رو متقاضی باید حداقل ۵۰ امتیاز را با توجه و شرایط خود داشته باشد. شرایط کسب ۱۰ امتیاز بدین صورت می باشد که اگر فرد متقاضی اقوامی در یکی از مناطق کم جمعیت استرالیا داشته باشد و یا در لیست نیروی کار ایالت های کم جمعیت واجد شرایط شود.

افراد پس از کسب ویزای ۴۸۹ در زمان بندی مشخص برای سفر به استرالیا اقدام کرده تا ویزای ایشان باطل نشود. افراد در صورت اخذ ویزا می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی به کشور استرالیا رفت و آمد داشته باشند ولی لازم به ذکر است که ۲ سال اول را باید در همان زندگی کنند.

دارندگان ویزای ۴۸۹ استرالیا

دارندگان ویزا ۴۸۹ در ابتدای کار PR کشور استرالیا را دریافت می کنند که این نکته نشان دهنده اجازه کار و تحصیل در استرالیا و شرایط دیگری نظیر، استفاده از دام های خرید مسکن  همراه داشتن خانواده شان همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال و در صورت لحاظ کردن مدت زمانی در خاک استرالیا اخذ شهروندی استرالیا می شود. برای اخذ اقامت از روش ویزای ۴۸۹ افراد باید شرایط اولیه را داشته باشند.

در ابتدای کار مدارک تحصیلی و شغلی افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد تا صحت آن تایید شده و امتیازات لازمه اعلام شود. سن فرد متقاضی حتما باید زیر ۵۰ سال باشد بصورتیکه هر سنی دارای امتیاز بخصوصی است. نمره  زبان از شروط اصلی دولت استرالیا برای ویزای ۴۸۹ بوده بصورتی که حداقل نمره مورد نظر ۶ بوده است.

لازم بذکر است در هیچ یک از مهارت ها نباید کمتر از ۶ را دریافت کرده باشید. نکته آخر در یکی از مشاغل ایالتی مورد نیاز دولت استرالیا درخواست فرستاده باشد و مدرک مورد نظر را ارائه دهد. طبق امتیاز بندی ۵۰ امتیاز را کسب کرده و ۱۰ امتیاز دیگر از این طریق اضافه می شود که با ۶۰ امتیاز شرایط لازمه را دارند.

برای اخذ ویزای ساب کلاس ۴۸۹ استرالیا افراد مدارک شخص را باید برای مراجعه به سفارت ارائه دهند. در ابتدای کار برای هر گونه اقدامی، متقاضیان از هزینه های دولتی مطلع شوند برای فرد متقاضی ۳۶۰۰ دلار، افراد بالای ۱۸ سال ۱۸۰۰ دلار و برای افراد زیر ۱۸ سال ۹۰۰ دلار است.

مدارک مورد نیاز ویزای ۴۸۹ استرالیا

  • مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و پاسپورت
  • مدرک زبان انگلیسی
  • کارت پایان خدمت
  • در صورت تاهل عقد نامه محضری
  • عکس
  • گواهی اشتغال به کار به همراه فیش حقوقی ( در صورتی شغل دولتی بود )
  • تمامی مدارک تحصیلی
  • گواهی های لازمه از جمله گواهی سوءپیشینه و سلامت روند انجام کار در ابتدا اخذ تاییده های لازمه برای سفارت است که از حیث زمانی حدود ۲ تا ۶ ماه بطول می انجامد.

در صورت اخذ دعوت نامه ۶۰ روز زمان به افراد داده می شود تا مدارک لازم را ارسال کند. پس از روندهای اداری لازمه بصورت معمول ویزای اقامتی ۴۸۹ ظرف مدت ۳ تا ۴ ماه صادر می گردد. علاقه مندان به اخذ ویزای ۴۸۹ استرالیا و یا کسب اطلاعات مربوط می توانند با مشاورین موسسه مهاجرتی آریاناپارس در ارتباط بوده و از تجارت این عزیزان بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *