info@arianaabroad.com

مشاوره رایگان: ۰۲۱۹۱۰۹۸۰۰۲

موسسه آریاناپارس

دانشگاه کانادا وست

تحصیل در دانشگاه کاناداوست

دانشگاه کاناداوست یکی از برترین دانشگاه های کشور کانادا می باشد که در سال ۲۰۰۴ میلادی در شهر ونکوور تاسیس شد. این دانشگاه توسط دیوید استوتگ، رئیس پیشین دانشگاه ویکتوریا و گروهی از سرمایه داران کانادایی تاسیس گردید.

در سال ۲۰۰۸ میلادی گروه Eminata تصمیم به خریداری دانشگاه کاناداوست کرده و از سال ۲۰۱۴ به سیستم دانشگاه جهانی پیوست. دانشجویان بین المللی می توانند برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد کاناداوست اقدام نمایند، این امکان از راه دور و از طریق مجازی هم امکان پذیر می باشد.

زبان تحصیل در دانشگاه کانادا وست

دانشجویان برای ادامه تحصیل در کانادا و دانشگاه کاناداوست نیازمند ارائه مدرکی دال بر تسلط زبان انگلیسی می باشند. دوره های کارشناسی این دانشگاه به صورت معمول ۴ سال به طول می انجامد و نمره مورد نیاز برای ورود، نمره ۶ در آزمون آیلتس می باشد. دانشجویان بین المللی برای ورود به دوره های کارشناسی ارشد نیازمند ارائه نمره ۶٫۵ در آزمون آیلتس می باشند.

دانشجویان در صورت کسب نمره های پایین تر (حداقل نمره آیلتس ۵) می توانند قبل از شروع دوره های تحصیلی خود، به دانش زبان بپردازند. موسسه زبان آریاناپارس با ارائه دوره های فشرده زبان انگلیسی در کمترین زمان ممکن، بهترین نتایج را به شما تضمین می کند.

هزینه های جاری دانشگاه کانادا وست

دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه کاناداوست ملزم به پرداخت هزینه های تحصیل می باشند. هزینه های تحصیل در USW متناسب با رشته انتخابی می باشد، ولی به صورت معمول هزینه های دوره های کارشناسی سالی ۲۰ هزار دلار و هزینه های دوره کارشناسی ارشد ۳۶ هزار دلار می باشد.

مسلما دانشجویان در حین تحصیل ملزم به پرداخت هزینه های زندگی خود می باشند. به صورت معمول هزینه های زندگی برای دانشجویان به صورت میانگین بین ۷۵۰ تا ۸۵۰ دلار در ماه است که شامل هزینه های مسکن، خوراک، رفت و آمد، بیمه و سایر هزینه های جاری می باشد.

هر فرد که قصد ادامه تحصیل در کانادا را داشته باشد قبل از مهاجرت به این کشور و برای مراجعه به سفارت باید نامه ای مبنی بر پشتوانه مالی نشان دهد که مبلغ آن معادل هزینه یکسال زندگی و تحصیل است.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه کانادا وست

دانشگاه کاناداوست سه نوع بورسیه به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

  • International Student Leaders Award
  • Entrance Scholarship for Academic Excellence
  • MBA Foundation Grant

این بورسیه ها عمدتا شامل مبالغی بین ۰ تا ۱۵ هزار دلار کانادا می باشند که براساس شایستگی دانشجویان به آنها اعطا می شود. شایان ذکر است متقاضیان برای بهره مندی از بورسیه های ذکر شده ملزم به ارائه انگیزه نامه ای هستند که نشان دهد، تحصیل آنها به پیشرفت کشور چه کمکی خواهد کرد.

دوره کارشناسی در دانشگاه کانادا وست

به صورت معمول دوره های کارشناسی در دانشگاه کاناداوست چهار سال به طول می انجامد. در حال حاضر دانشجویان بین المللی برای دو رشته می توانند اقدام کنند.

لیسانس بازرگانی

در این دوره، دانشجویان ۱۲۰ واحد درسی را سپری می کنند و در انتها مدرک معتبر ACBSP را دریافت می کنند. در این دوره به یادگیری نظری و عملی ترکیبی از درک عمیق کسب و کار مدرن دست می یابید. همچنین مهارت های تفکر انتقادی و تفکر تیمی را برای ارتباط موثر در یک محیط چند فرهنگی کسب می کنید.

لیسانس ارتباطات تجاری

این دوره دانشگاه کاناداوست، مهارت های اصلی در نوشتن و تحقیق، درک جامع از رسانه ها و ارتباطات و نحوه استفاده در دنیای مدرن کسب و کار را آموزش خواهید دید. از نکات مثبت دوره های لیسانس در کشور کانادا می توان به حق همراه اشاره کرد. دانشجویان متاهل در صورت اخذ ویزای دانشجویی کانادا می توانند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به همراه داشته باشند.

دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه کانادا وست

دوره های تحصیلی در دانشگاه کاناداوست ۲۴ ماه به طول می انجامد که از نکات مثبت این دانشگاه می باشد. این نکته بدین معناست که دانشجویان پس از تحصیل در دانشگاه مورد نظر می توانند برای ویزای ۳ ساله جستجو کار اقدام نمایند. دانشجویان بین المللی می توانند برای گرایش های مختلف مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

رشته MBA

برنامه تحصیلی MBA به شما اجازه می دهد دانش و مهارت خاص خود را در یکی از سه حوزه بازاریابی، مالی و یا رهبری انتخاب کنید. دانشگاه کاناداوست برای متقاضیان دوره تحصیلی MBA که مدرک لیسانس نامرتبطی داشته باشند دوره های فاندیشن برگزار می کند. دانشجویان می توانند این دوره را هم در ایران و هم در کانادا سپری کنند. گفتنی است دوره های فاندیشن حدود سه ماه به طول می انجامد. هزینه های دوره فاندیشن در ایران حدود ۱۸۰۰ دلار و در کانادا حدود ۷۶۰۰ دلار می باشد.

این برنامه شامل گزینه ای برای انجام یک پروژه تحقیقاتی عمده طراحی شده برای نشان دادن مهارت های تازه یاد گرفته شده در یک دنیای واقعی است. علاوه بر این، دانشجویان ممکن است یک ماژول تجربه کاری اختیاری بگیرند.

بنیاد MBA شامل دوره هایی در زمینه های زیر می باشد:

  • نوشتن بیزینس پلن
  • استدلال کمی و تجزیه و تحلیل
  • اصول کسب و کار
  • اقتصاد از منظر تجاری
  • دوره های زبان دانشگاه کاناداوست

دانشجویان بین المللی در صورتی که حدنصاب مورد نیاز دانشگاه را رعایت نکنند، می توانند برای دوره های زبان اقدام کنند. این دوره ها، آمادگی آکادمیک انگلیسی دانشجویان را برای ورود به دانشگاه فراهم می کند. دوره های زبان در دانشگاه کاناداوست به صورت معمول برای متقاضیانی که نمره زبان ۶ دارند ۳ ماهه، نمره زبان ۵٫۵ دارند ۶ ماهه و افرادی که نمره زبان شان ۵ باشد ۹ ماهه برگزار می گردد. گفتنی است هر سه ماه دوره زبان حدود نیم نمره به نمره زبان دانشجو اضافه می شود. هزینه  هر سه ماه دوره زبان حدود ۴۹۵۰ دلار کانادا می باشد.

برند آریاناپارس که تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایران می باشد با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را فراهم آورده است.

نکات ویژه

  1. دانشگاه کاناداوست توسط چندین سازمان ملی برای خدمات خود در زمینه تحصیلات عالی در کشور کانادا، از جمله تضمین کیفیت تامین آموزش، شورای اعتبار بخشی دانشگاه ها و برنامه های بازرگانی به رسمیت شناخته شده است.
  2. موقعیت مکانی دانشگاه کاناداوست بسیار مناسب و دلپذیر می باشد. ونکوور به عنوان شهری مدرن، چند فرهنگی و هیجان انگیز شناخته می شود.
  3. حمل و نقل بسیار مناسب و شرایط ایده آل که دسترسی را بسیار هموار می کند.

اهداف دانشگاه کانادا وست

دانشگاه کانادا وست دارای یک محیط یادگیری پویا و توجه شخصی به دانشجویان باعث می شود که به یک دانشگاه نمونه تبدیل شود. هدف اصلی در این دانشگاه ایجاد فضای متنوع و چالش بر انگیز است که به دانشجویان کمک می کند توانایی های دانش پژوهشی، رهبری و مسئولیت پذیری را در زمینه های جهانی ایجاد می کند. این دانشگاه فرصت های حیاتی برای تجربه صنعت را فراهم می کند و همچنین دانشجویان را در درک عملی کسب و کار و مهارت های لازمه توسعه می دهد. هرکدام از اعضای هیات علمی این دانشگاه علاقه مند به تدریس و متمایل به ایجاد تغییر در زندگی دانشجویان خود می باشند.

خدمات دانشجویی دانشگاه کاناداوست

برنامه های تحصیلی در دانشگاه کاناداوست چهار بار در سال ارائه می شود و دانشجویان می توانند با توجه به شرایط خود برای اخذ پذیرش اقدام نمایند. خدمات دانشجویان در زمینه های زیر کمک می کند:

  • جهت گیری و آمادگی تحصیلی دانشجو
  • روادیدهای اجتماعی
  • مشاوره علمی
  • کارگاه های اطلاعاتی، بهداشتی و ایمنی

اخذ نمایندگی از بسیاری مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار موسسه مهاجرتی آریاناپارس بوده و سر لوحه عملکرد آتی آن نیز خواهد بود.

موقعیت های شغلی

بسیاری از بزرگترین شرکت های دنیا دارای دفاتر در اطراف دانشگاه می باشند و دسترسی را برای ایجاد شبکه ای از کارفرمایان احتمالی را به دانشجویان ارائه می دهند. از خدمات شغلی ارائه شده به دانشجویان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی حرفه ای از تک تک دانشجویان
  • منابع برنامه ریزی شغلی
  • کارگاه های هفتگی
  • رزومه، مصاحبه، راهنمایی
  • ایجاد پروفایل آنلاین
  • جستجوی شغلی

دانشجویان بین المللی در حین تحصیل می توانند از حق کارهای در نظر گرفته شده که ۲۰ ساعت در هفته می باشد، بهره مند شوند. با در آمد های حاصله می توانند بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را پوشش دهند. به صورت کلی پیدا کردن کار دانشجویی در هر کشوری به پارامترهای متفاوتی نظیر سطح آگاهی فرد از زبان کشور، تجربه کاری، ویژگی های شخصی فرد، زمان ورود شخص به کشور و چندین عامل دیگر وابسته است. ولیکن تجربه ارزشمند وکلای موسسه مهاجرتی مهاجرتی آریاناپارس مبین این مطلب است که فقط ویژگی های شخصی متفاوت فرد نظیر عدم وفق پذیری با محیط، سطح ضعیف برقراری ارتباط و یا عوامل مشابه مورد اهمیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *