سرمایه گذاری

اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در اروپا

اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در اروپا

مالت و قبرس

برنامه های مالت و قبرس در بین شهروندان اروپایی با برنامه های سرمایه گذاری محبوب ترین هستند. برنامه مالت توسط کمیسیون اروپا به عنوان امن ترین و جذاب ترین شناخته شده است.

هر دو برنامه چندین گزینه سرمایه گذاری را برای افرادی که قصد مهاجرت سرمایه گذاری به این منطقه را دارند ارائه می دهند. برنامه مالت ۲٫۵ برابر ارزان تر است ، اما اکثر سرمایه گذاری ها برگشت ناپذیر هستند (از ۶۵۰،۰۰۰ یورو). سرمایه گذاری ۱۵۰،۰۰۰ یورو در اوراق بهادار دولتی مالت و خرید ملک از ۷۰۰،۰۰۰ یورو (یا اجاره از ۱۸،۰۰۰ یورو در سال) ضروری است. اما پس از ۵ سال می توان آنها را فروخت و اگر خوش شانس باشید حتی می توانید سود کسب کنید. در حالی که شهروندی شما سالم است. در مورد برنامه قبرس در عرض ۳ یا ۵ سال می توانید بیشتر سرمایه گذاری را از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ یورو بازگردانید و تنها مسکن که با حداقل ارزش ۵۰۰٫۰۰۰ یورو در مالکیت مادام العمر باقی می ماند. می توان آن را دوباره فروخت اما باید املاک و مستغلات به همان مقدار داشته باشید.

اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در اروپا (اخذ شهروندی مالت یا قبرس) یک گزینه ایده آل برای کسانی است که در کشورهای اروپایی تجارت ایجاد می کنند، می خواهند با شرکای اروپایی ارتباط برقرار کنند و اغلب در جلسات تجاری شرکت می کنند. با داشتن تابعیت اتحادیه اروپا ، مجبور نخواهید بود وقت خود را برای پردازش ویزا هدر دهید و به دلیل عدم کنترل ارز، نقل و انتقالات بانکی سریع­تر انجام می شود.

شهروندی اتحادیه اروپا همچنین به فرزندان سرمایه گذاران اجازه می دهد تا وارد دانشگاه اروپایی شوند و در این کشور بمانند، بعد از فارغ التحصیلی کار کنند و شغلی معتبر پیدا کنند.

سرمایه گذاری در مالت و قبرس

برآورد هزینه کامل خانواده برای اخذ تابعیت مالت

این برآورد شامل کلیه هزینه های مربوطه، از جمله هزینه خدمات، هزینه ها و برنامه پرداخت ها می باشد

سرمایه گذاران دارای تابعیت دوم مالت یا قبرس مشوق های مالیاتی و دسترسی به سیستم پزشکی اتحادیه اروپا و همچنین توانایی انتخاب حوزه قضایی مالیاتی و مهاجرت سریع به خارج از کشور را در صورت پیش بینی وضعیت دریافت می کنند.

مالت یک ایالت جزیره ای در دریای مدیترانه در جنوب سیسیل است. کوچک تر از مسکو است، اما بخشی از اتحادیه اروپا و کشورهای مشترک المنافع انگلیس است. بنابراین شهروندان این کشور همزمان شهروندان اتحادیه اروپا و کشورهای مشترک المنافع هستند.

در سال ۲۰۲۰ ، به دلیل بحران، قیمت املاک و مستغلات در قبرس کاهش یافت و برای سرمایه گذارانی که قصد مهاجرت سرمایه گذاری داشتند جذاب تر شد.

مونته نگرو هنوز نامزد پیوستن به اتحادیه اروپا است. از امروز گذرنامه مونته نگرو اجازه کار در اتحادیه اروپا و اقامت بیش از ۹۰ روز متوالی را نمی دهد. اما از طرف دیگر شما می توانید از بیش از ۱۲۰ کشور بدون ویزا، از جمله منطقه شنگن دیدن کنید. برای ورود به انگلستان و ایرلند به ویزا نیاز خواهید داشت.

 

شهروندان مونته

شهروندان مونته نگرو همچنین می توانند برای ویزای تجاری E-2 به ایالات متحده مراجعه کنند. این برای تمام خانواده سرمایه گذار ورود و اقامت در آمریکا را فراهم می کند.

مونته نگرو دارای سیستم مالیاتی مطلوبی است. هیچ کنترلی بر معاملات ارزی وجود ندارد، مالیات بر درآمد و سود سهام تنها ۹، مالیات بر ارث-۳، املاک و مستغلات-۰٫۱-۱ است. بازار املاک در مونته نگرو یکی از امیدوارکننده ترین بازارهای منطقه است.

تاکنون برنامه مونته نگرو تقاضای کمتری در بین سرمایه گذاران دارد. گذرنامه مونته نگرو فرصت های مشابه برنامه وانواتو را فراهم می کند اما چندین برابر هزینه بیشتری دارد. پس از پیوستن به اتحادیه اروپا، ارزش گذرنامه مونته نگرو به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

قبل از پیوستن مونته نگرو به اتحادیه اروپا، گذرنامه آن به عنوان ابزاری جذاب برای سفر در منطقه شنگن و ایالات متحده باقی می ماند.

مونته نگرو همه چیز را برای یک زندگی راحت دارد: دریا، کوه، آب و هوای گرم، زندگی فرهنگی غنی و غذاهای لذیذ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *