info@arianaabroad.com

مشاوره رایگان: ۰۲۱۹۱۰۹۸۰۰۲

موسسه آریاناپارس

وبلاگ

ویزای ۴۵۷ استرالیا

ویزای ۴۵۷ استرالیا چیست؟

نوعی ویزای موقت کشور استرالیا محسوب می گردند که متقاضیان کار در استرالیا را قادر خواهد ساخت تا حداکثر تا ۴ سال در کشور استرالیا اقامت نمایند.

اخذ ویزای ۴۵۷ استرالیا شامل سه مرحله است:

مرحله اول:sponsorship

در این مرحله کارفرمای شما می بایست به عنوان سازمان و یا شرکتی که می تواند جهت ویزای ۴۵۷ اقدام نماید این مرحله از پروسه اخذ اقامت موقت استرالیا،می بایست توسط کارفرما صورت گیرد.

مرحله دوم:nomination

کارفرما شغل مورد نظر را برای داوطلب ویزای ۴۵۷ ارائه می نماید.

مرحله سوم:visa application

فرد متقاضی شغل می بایست جهت انجام مربوط به اداره مهاجرت که در طی آن ویزای ۴۵۷ ارائه می گردد،اقدام نماید.

نکته قابل توجه در انجام این امر،توجه به این نکته است که سخت ترین پروسه ی انجام مربوط به مرحله ی اول این پروسه است.یعنی پیدا کردن شرکتی که قادر به sponsor شدن جهت اقدام برای متقاضی ویزای ۴۵۷ استرالیا می باشد.برای نیل به این هدف،مشاورین موسسه آریانا پارس می توانند شما را یاری نمایند.متقاضیان اخذ اقامت در استرالیا می توانند حتی جهت ایجاد شعبه در کشور استرالیا اقدام نمایند تا خود کار فرمای خویش در مراحل اقدام جهت اخذ اقامت از طریق ویزای ۴۵۷ استرالیا شوند.افرادی که از این طریق موفق به اخذ اقامت در کشور استرالیا می شوند،قادر خواهند بود تا علاوه بر داشتن مجوز زندگی در این کشور ،خانواده ی خویش را نیز به همراه داشته باشند.حال نکته مهم این جاست که پس از ورود فرد از این طریق به کشور استرالیا می توانند با پرداخت مالیات خود در این مدت ،موفق به اخذ اقامت دائم استرالیا شوند.نکته مهم در رابطه با اخذ اقامت موقت استرالیا از طریق ویزای ۴۵۷ این مطلب است که این پروسه کمتر از یک سال زمان می برد و اصلا نیازی به داشتن تسلط در زبان انگلیسی و سابقه ی کاری مرتبط نیز ندارد .

مشاورین موسسه آریاناپارس شما را در راستای اخذ اقامت دائم کشور استرالیا یاری می نماید.

۳ دیدگاه در “ویزای ۴۵۷ استرالیا

  1. رامکال گفت:

    سلام
    منظور شما رو درست متوجه شدم؟ یعنی ما که توی ایران شرکت داریم، میتونیم یه شعبه توی استرالیا بزنیم و خودمون رو به عنوان کارمند منتقل کنیم اونجا؟
    = متقاضیان اخذ اقامت در استرالیا می توانند حتی جهت ایجاد شعبه در کشور استرالیا اقدام نمایند تا خود کار فرمای خویش در مراحل اقدام جهت اخذ اقامت از طریق ویزای ۴۵۷ استرالیا شوند.افرادی که از این طریق موفق به اخذ اقامت در کشور استرالیا می شوند،قادر خواهند بود تا علاوه بر داشتن مجوز زندگی در این کشور ،خانواده ی خویش را نیز به همراه داشته باشند.

    خانواده ای که همراه من خواهد آمد، اجازه کار تمام وقت را خواهد داشت؟ منظور هر کار تمام وقتی… نه اینکه توی شرکت خودمون باشن.

    1. آریانا پارس گفت:

      سلام
      با این روش به شما اقامت استرالیا داده میشود و کسی که اقامت یا همان pr استرالیا را داشته باشد دیگر محدودیتی جهت کار و یا تحصیل ندارد . البته باید شرکت مذکور حتما فعال بوده و به صورت حقیقی کار کند تا بتوانید pr را دریافت نمایید

  2. محسن گفت:

    ویزای ۴۵۷ ایده خوبیه برای مهاجرت
    ممنون از مطالب منتشر شده توسط شما
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *