آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش سرفصل ها

شرایط تحصیل در دانمارک

کشور دانمارک از جمله کشورهای آرام و مرفه منطقه اسکاندیناوی به شمار می رود. با توجه به شرایط  مناسب تحصیل در دانمارک و بازار کار بسیار مناسبی که برای رشته هایی نظیر کشاورزی، دامپزشکی و رشته های مشابه آن برای متقاضیان وجود دارد، بیشتر مورد توجه افرادی است که بدنبال یافتن شغل مناسب در کشور های اروپایی هستند.

قابل ذکر است کشور دانمارک برنامه اقامت دائم خود را از طریق اعطای گرین کارت به افراد متخصص می دهد. بنابر دلایل فوق الذکر همواره متقاضیان کار نسبت به متقاضیان تحصیل در دانمارک بیشتر بوده است. البته با توجه به این که کشور دانمارک کشور مهاجر پذیری است هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان موفق به اخذ ویزای تحصیلی دانمارک می شوند.

پنج نوع موسسه آموزش عالی در دانمارک وجود دارد:

  • دانشگاه
  • کالج های دانشگاهی: دوره های تخصصی حرفه ای را در زمینه هایی مانند پرستاری، مهندسی و کارهای اجتماعی ارائه می دهند. این کالج ها دارای ارتباطات قوی با کسب و کار و دانشگاه ها هستند.
  • مؤسسات آموزش عالی هنری: مدارس هنری ویژه برای دانشجویان طراحی، موسیقی، معماری و نساجی
  • مدارس آموزش و پرورش: ارائه دوره های تحقیقاتی و تمرینی. این مدارس را می توان در کپنهاگ، ارشوس، فردریکیا و سندببور یافت.
  • آکادمی های کسب و کار

از دانشگاه های برتر کشور دانمارک می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد.

  • دانشگاه آلبورگ
  • دانشگاه SDU
  • دانشگاه آرهوس
  • دانشگاه کپنهاگ

مقاطع تحصیلی در دانمارک

در کشور دانمارک گذراندن دوره مهد کودک بصورت اجباری نیست و دانش آموزان می توانند پس از رسیدن به سن ۶ سالگی در مقطع ابتدایی ثبت نام کنند. دوره ابتدایی در کشور دانمارک ۱۰ سال به طول می انجامد. پس از اتمام دوره ابتدایی دانش آموزان وارد دوره دبیرستان شده و این دوره به مدت ۳ سال می باشد. لازمه ورود به دانشگاه گذراندن ۱۳ سال تحصیلی و گرفتن مدرک دیپلم دبیرستان است.

تحصیل کارشناسی در دانمارک

در دانمارک سه نوع مدرک کارشناسی وجود دارد:

  • کارآموزان حرفه ای: در کالج های دانشگاهی تحصیل کرده اند، دوره های کارشناسی حرفه ای به مدت سه یا چهار سال و نیم مطالعه می شوند و برای کمک به ورود به یک حرفه خاص طراحی شده اند.
  • لیسانس های دانشگاهی: این دوره های سه ساله با تمرکز بر یک یا دو موضوع، به شما آموزش علمی را از طریق آموزش مبتنی بر تحقیق برای ورود به بازار کار و یا تحصیل برای یک مدرک کارشناسی ارشد طراحی شده است.
  • آکادمی حرفه (AP): درجه AP تنها در آکادمی های کسب و کار یافت می شود. شما یک مدرک AP را از طریق ترکیبی از یادگیری مبتنی بر نظریه و تمرین کاربردی در پروژه ها و قرار دادن در طول دوره دو ساله خواهید آموخت.

در صورتی که درجه تحصیلی AP را بدست آورید، می توانید آن را به یک لیسانس کامل حرفه ای اضافه کنید، با تحصیل در مقطع فوق لیسانس در یک موضوع مرتبط که بازه زمانی مورد نظر ۱۸ ماه به طول می انجامد.

یکی از مهمترین شرایط تحصیل در دانمارک توجه به این نکته است که تحصیل در مقطع لیسانس در اکثر رشته ها به زبان این کشور یعنی دانمارکی می باشد و دانشجوی متقاضی اخذ پذیرش در مقطع لیسانس کشور دانمارک ملزم به ارائه مدرکی دال بر تسلط بر زبان دانمارکی قبل از ورود به دانشگاه های کشور دانمارک می باشد. طول دوره کارشناسی در این کشور ۴ سال می باشد. دانشجویان با ارائه پایان نامه در انتهای این دوره می توانند این مدرک را زمینه ورود به بازار کار یا تحصیلات عالی کنند.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

تحصیل کارشناسی ارشد در دانمارک

برای ورود به این مقطع تحصیلی نیازی به امتحان ورودی نمی باشد و فقط با توجه به نمرات دوره قبل و اظهار نظر اساتید امکان پذیر است. بسیاری از رشته های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می شوند. تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی تحصیل در کشور دانمارک با هدف کار در کشورهای اروپایی و به خصوص منطقه اسکاندیناوی (کشور های سوئد، فنلاند و نروژ) و به بهانه تحصیل در دانمارک اقدام به اخذ ویزای تحصیلی دانمارک می نمایند تا با اتمام دوره کارشناسی خود در دانشگاه های کشور دانمارک، شانس خود را از یکسو برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و از سوی دیگر برای یافتن یک فرصت شغل ممتاز در رقابت با سایر متقاضیان افزایش می دهند.

در مقطع (Master) در نیم سال آخر دانشجو موظف به انجام پژوهش می باشد زبان تحصیلی این مقطع انگلیسی است و افراد متقاضی می بایست مدرک ۶٫۵_۶ آیلتس را داشته باشند و موسسه زبان آریاناپارس شما را برای گرفتن این مدرک آماده می سازد. زبان تدریس در مقطع کارشناسی ارشد کشور دانمارک به زبان انگلیسی است ولیکن این کشور مدرک دال بر تسلط بر زبان انگلیسی را در همان بدو ورود از دانشجو تقاضا می کند و فرصت یادگیری زبان را در داخل این کشور به دانشجو نمی دهد. این کشور بیش از ۷۰۰ برنامه و ۱۳۰۰ دوره به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می دهد.

تحصیل دکترا در دانمارک

کشور دانمارک همانند سایر کشورهای پیشتاز در بحث تحصیل، به دانشجویان در حال تحصیل در مقطع دکترا، توجه ویژه ای دارد و جهت پرداخت مخارج تحصیل، شرایط ویژه ای را جهت تسهیل طول دوره دکترا در این کشور فراهم آورده است. بصورت کلی تحصیلات در مقطع دکترا در دانشگاه های کشور دانمارک به ۲ صورت تحصیل با بورسیه و تحصیل در شرایطی که دانشجو شهریه دانشگاه را شخصا پرداخت می کند، صورت می پذیرد.

تحصیل در شرایطی که دانشجو مستلزم پرداخت هزینه در دانشگاه های کشور دانمارک می باشد، همانند اخذ پذیرش در مقطع فوق لیسانس کشور دانمارک است ولیکن در این مطلب شرایط لازم جهت اخذ فرصت تحصیل در مقطع دکترا به همراه اخذ بورسیه تحصیلی می پردازیم. با توجه به این نکته که کشور دانمارک برای افرادی که در مقطع دکترا در این کشور مشغول به تحصیل هستند، حقوقی ماهیانه تقریبا ۲  هزار دلار را مدنظر قرار می دهند. بسیاری از رشته های مهندسی در مقطع دکترا در کشور دانمارک به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

شرایط تحصیل در دانمارک با بورسیه

  1. مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر
  2. اخذ مدرک دال بر تسلط زبان انگلیسی (حداقل آیلتس  ۶٫۵)
  3. جلب نظر یک استاد مشاور (supervisor)
  4. داشتن تالیفات از قبیل مقالات بین المللی، کتاب و …

داشتن همه و یا تعدادی از آیتم های ذکر شده، می توان در راستای افزایش شانس فرد در جهت اخذ پذیرش نقش بسزایی ایفا نماید.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

حق کار و هزینه تحصیل در دانمارک

دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های کشور دانمارک ملزم به پرداخت هزینه می باشند. ذکر این مطلب از اهمیت بالایی برخوردار است که هر فرد که قصد ادامه تحصیل در دانمارک را داشته باشد قبل از مهاجرت به این کشور برای مراجعه به سفارت باید نامه ای مبنی بر پشتوانه مالی نشان دهد که مبلغ آن معادل هزینه یکسال زندگی و تحصیل است.

حق کار

دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کشور دانمارک مجوز کار در محدوده ای ۱۰ الی ۲۰ ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین ۸ تا ۱۰ یورو به ازای هر ساعت می باشد که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی می تواند بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل در دانمارک را در یک سال پوشش دهد.

پیدا کردن کار دانشجویی در هر کشوری به پارامترهای متفاوتی نظیر سطح آگاهی فرد از زبان کشورها، تجربه کاری، ویژگی های شخصی فرد، زمان ورود شخص به کشور و چندین عامل دیگر وابسته است. ولیکن تجربه ارزشمند وکلای موسسه مهاجرتی آریاناپارس مبین این مطلب است که فقط به دلیل ویژگی های شخصی متفاوت فرد (مثل عدم وفق پذیری با محیط، سطح ضعیف برقراری ارتباط و یا عوامل مشابه) می باشد.

هزینه های تحصیل

هزینه های تحصیل در دانمارک متناسب با رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر متفاوت می باشد. دانشجویان در صورت تحصیل به زبان دانمارکی می توانند از تحصیلات رایگان بهره مند شوند. به صورت معمول هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور دانمارک بین ۶ تا ۱۲ هزار یورو در سال در نظر گرفته می شود.

هزینه های زندگی

دانمارک یکی از کشورهایی است که بیشترین هزینه های زندگی را در اروپا دارا می باشد. هزینه های زندگی در دانمارک برای دانشجویان به صورت میانگین بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو در ماه است که شامل هزینه های مسکن، غذا، رفت و آمد، بیمه و سایر هزینه هایی است که دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان تحصیل در دانمارک می باشد.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

نحوه درخواست ویزای تحصیلی دانمارک

نحوه درخواست برای تحصیل در دانمارک در هر دانشگاه و دوره دارای الزامات ورودی متفاوت است، هر چند تمام برنامه های کاربردی به طور مستقیم به هر موسسه به صورت آنلاین ارائه می شوند.

در صورت ارائه مدارک به گروه آموزش دانشگاه، تیم پذیرش دانشگاه به تجزیه و تحلیل می پردازد. در صورت جواب مثبت، نامه به دانشجویان ارسال می شود که با نامه پذیرش می توانند برای درخواست ویزا اقدام نمایند. به صورت معمول بازه زمانی در نظر گرفته شده برای جواب دهی سفارت دانمارک بین ۲ تا ۱۰ هفته تعیین می شود. از همین رو به دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانمارک توصیه می شود با آشنایی از بازه های زمانی با برنامه صحیح برای اخذ پذیرش و ویزا اقدام نمایند.

مدارک لازم برای تحصیل در دانمارک

برای دانشجویان بین المللی که قصد مهاجرت تحصیلی  به کشور دانمارک را دارند، داشتن سرمایه اولیه و ارزیابی هزینه های مربوط به تحصیل و مخارج زندگی بسیار مهم است. همچنین دانشجویان به دنبال دانشگاهی هستند که ضمن داشتن سطح علمی بالا،  بتوانند به راحتی اقدام به اخذ  ویزای تحصیلی دانمارک نمایند.

در ادامه مطلب به بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی دانمارک خواهیم پرداخت:

  1. داشتن مدارک تحصیلی و رزومه عالی و تسلط کافی به زبان انگلیسی برای پذیرش دانشگاه مورد نظر بسیار موثر می باشد.
  2. شما باید آخرین مدارک تحصیلی خود را با ترجمه انگلیسی به دانشگاه مورد نظر تحویل دهید.
  3. ارائه دادن مدارک مربوط به مهارت های زبان انگلیسی برای اخذ ویزای تحصیلی دانمارک بسیار ضروری می باشد.
  4. ارائه پاسپورت دارای اعتبار
  5. شما باید گواهی تحت عنوان انگیزه و هدف خود از تحصیل در دانمارک ارائه دهید.
  6. شما باید برای پذیرش در دانشگاه هزینه تحصیل را بپردازید.
  7. ارائه یک قطعه عکس ۳*۴
  8. شما باید مدرک بیمه نامه خود را برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تحصیلی دانمارک ارائه دهید.
  9. ارائه گواهی که نشان دهد شما تمکن مالی برای پرداخت مخارج تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی دانمارک را دارید.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

اقامت پس از تحصیل در دانمارک

۱. اقامت پس از تحصیل در دانمارک از طریق کار

دولت دانمارک شرایط بسیار مطلوبی را برای استخدام و کار کردن دانشجویان بین المللی حین تحصیل و بعد از پایان دوره تحصیلات خود از طریق اخذ ویزای کاری فراهم کرده است.

دانشجویان کشور نوردیک که شامل شهر های سوئد، فنلاند و نروژ می شود می توانند بدون داشتن ویزا و یا اقامت دائم در این کشور مشغول فعالیت و تحصیل شوند.

شهروندان اتحادیه اروپا اگر مدت اقامت شان در دانمارک بیشتر از ۳ ماه باشد به صورت قانونی باید درخواست اخذ ویزای تحصیلی دانمارک یا ویزای کاری را از اتحادیه این کشور دریافت کنند.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای ورود به کشور دانمارک با هر هدفی لازم است از اتحادیه این کشور درخواست اخذ ویزا متناسب با علت مهاجرت خود را داشته باشند.

دانشجویان می توانند پس از پایان دوره تحصیل خود به مدت ۶ ماه در دانمارک سکونت داشته باشند و در صورتی که قصد اقامت دائم در این کشور را دارند می توانند از طریق فعالیت در حرفه مورد نظر خود اقامت دائم شان را اخذ نمایند.

اقامت پس از تحصیل در دانمارک از طریق سرمایه گذاری

به طور کلی روش ها مختلفی برای سرمایه گذاری همچون: خرید ملک، ثبت شرکت و کارافرینی برای اقامت دائم در دانمارک پس از پایان دوره تحصیلی برای دانشجویان وجود دارد که در ادامه مطلب به بررسی انواع روش های سرمایه گذاری می پردازیم:

  1. خرید ملک در دانمارک

دانشجویانی که دارای تمکن مالی برای خرید ملک هستند و قصد سکونت در دانمارک را دارند می توانند از این روش برای اخذ اقامت دائم استفاده کنند.

  1. ثبت شرکت در دانمارک

دانشجویانی که پس از پایان تحصیلات خود قصد اقامت دائم در دانمارک را دارند می توانند با تاسیس یک شرکت یا موسسه ای که مورد تایید این کشور است به مدت ۳ سال اقامت قانونی دریافت کنند و در صورتی که بتوانند فعالیت درخشان داشته باشند مدت زمان اقامتشان تمدید خواهد شد.

اقامت پس از تحصیل در دانمارک از طریق تولد فرزند

والدینی که قصد دارند فرزندشان را برای اخذ اقامت دائم، در دانمارک به دنیا بیاورند مشمول ۲ نوع قانون می شوند:

  1. قانون خون یعنی اگر والدین فرزند متولد شده تابعیت دانمارک را داشته باشند.
  2. قانون خاک به این معنا که فرزند متولد شده در کشور دانمارک تابعیت این کشور را پیدا کند می توانند اقامت دائم خود را اخذ نمایند.

اقامت پس از تحصیل در دانمارک از طریق ازدواج

اگر فرد بتواند با شخصی که تابعیت دانمارک را دارد ازدواج کند ابتدا دولت آن کشور اجازه اقامت موقت را می دهد و بعد از آن در صورت اجرای شرایط تصویب شده، اقامت دائم به فرد داده می شود.

 به عنوان نمونه می توان به داشتن سرمایه کافی برای پرداخت مخارج زندگی مشترک و همچنین مسکن مناسب اشاره کرد که فرد باید با ارائه مدارک لازم ثابت کند که می تواند این شرایط را رعایت کند.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

ریجکتی ویزای تحصیلی در دانمارک

در این مطلب به بررسی مهمترین عوامل ریجکت شدن ویزای تحصیلی دانشجویان خواهیم پرداخت:

  1. داشتن سوء سابقه و اقدامات کیفری و غیر قانونی
  2. تکمیل ناقص مدارک پرواز و مهاجرت
  3. زمانی که نتوانید هدف خود را از مهاجرت تان به صورت مشخص برای پلیس دانمارک معلوم کنید.
  4. داشتن نقص، پارگی یا دستکاری در مدرک پاسپورت
  5. عدم اعتبار مدرک پاسپورت
  6. زمانی که نامه مرجع شما از اعتبار قانونی برخوردار نباشد.
  7. نداشتن سرمایه کافی برای مهاجرت
  8. خطا داشتن در درج تاریخ تولد و ازدواج
  9. زمانی که بیمه نامه ی مربوط به سفر شما بی اعتبار باشد.

ارزان ترین دانشگاه ها برای تحصیل در دانمارک

۱. دانشگاه فنی دانمارک

این موسسه آموزشی از بهترین دانشگاه های دانمارک است که دانشجویان می توانند در رشته های تحصیلی متنوع در سه مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا تخصص کسب کنند. این دانشگاه پژوهش محور است و در رشته هایی مانند: علوم انسانی، مهندسی، مطالعات بازرگانی و علوم اجتماعی برنامه های آموزشی زیادی را ارائه می دهد.

 همچنین به ارائه خدماتی مانند: یادگیری فردی و گروهی، مهارت های تحلیلی، مشارکت در بحث و گفتگو همکاری نزدیک با هیئت علمی و دانشجویان دیگر می پردازد.

۲. دانشگاه آرهوس

این دانشگاه از موسسات آموزشی و تحقیقاتی تازه تاسیس در دانمارک است که  که به علت استقبال زیاد دانشجویان بین الملل در حال گسترش و توسعه است. این دانشگاه به دلیل کیفیت بالا در ارائه آموزش ها به دانشجویان از بهترین دانشگاه های دانمارک می باشد.

۳. دانشگاه آلبورگ

این دانشگاه از بهترین دانشگاه های دانمارک است و به صورت پروژه محور در زمینه ی رشته های تحصیلی مانند: علوم انسانی، فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی، مهندسی، طراحی و علوم پزشکی به ارائه خدمات آموزشی و تحقیقاتی به دانشجویان بین المللی می پردازد.

دانمارک,دانمارک,دانمارک

بهترین رشته های تحصیلی در کشور دانمارک

۱. تحصیل رشته‌ های فنی

از بهترین رشته های تحصیلی دانمارک که مربوط به ریاضیات می شود گرایش‌های فنی و مهندسی است. مدت زمان تحصیل در این رشته حدود ۳ سال می باشد و بعد از آن فارغ التحصیلان می توانند در شرکت های داخلی یا کمپانی های خارجی مشغول به فعالیت شوند.

۲. تحصیل رشته‌ های پزشکی

از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دانمارک اختصاص می یابد به رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی

۳. تحصیل در رشته پیراپزشکی

دانشجویان پرستاری در این رشته تخصص هایی را با گذراندن دوره‌های تئوری و عملی درباره آناتومی بدن، سلامت روان، آزمایش و نمونه‌گیری، بررسی وضعیت بیمار و بیهوشی کسب می کنند.

۴. رشته‌ های تجربی

دولت این کشور به دلیل حمایت از رشته های پزشکی به تاسیس موسسات دانشگاهی و تحقیقاتی در حوزه علوم تجربی اقدام کرده است و سالیانه دانشجویان زیادی با گرایش به انواع رشته های تحصیلی مربوط به حوزه علوم تجربی به دانمارک مهاجرت می کنند و به همین دلیل از بهترین رشته های تحصیلی در دانمارک محسوب می شود.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۵۴۸ پاسخ به “تحصیل در دانمارک”

    1. نارسیس گفت:

      سلام
      میخواستم بدونم مدارک دانشگاهی، ریز نمرات و اثبات مهارت زبان به چه صورت هستن ؟
      برای زبان باید مدرک خاصی داشته باشم؟

      • consultant گفت:

        سلام برای دانشگاه های انگلیسی زبان آیلتس۶وبه ترتیب۶ونیم و۷ نیاز هست

    2. ارمیتا گفت:

      سلام ببخشید من ۱۶ سالم هست و میخوام قبل از دانشگاه برم دانمارک چجور شرایطی داره؟ تنها و بدون خانواده…! و هزینه مدرسه ها به چه صورت؟ کمک هزینه ای دارند؟

      • author15 گفت:

        سلام
        اگر قصد تحصیل به زبان دانمارکی را دارید هزینه های تحصیل شما پایین تر می باشد ولی اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارید هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید.
        در صورت نداشتن قیم باید در مدارس شبانه روزی ثبت نام کنید.
        معمولا برای تحصیل در این کشور کمک هزینه به صورت محدود ارائه می شود.

    3. آیناز گفت:

      سلام خسته نباشید
      من هنرجوی رشته معماری هستم و تازه هنرستانم تموم شده تا حدودی اتوکد بلدم و در حال یادگیری ۳D مکس هستم معدلم تا حالا پایین تر از ۱۶ نبوده و زبان انگلیسی تقریبا بلدم جوری که بتونم صحبت کنم و بفهمم چی میگن اما مدرک ندارم
      ایا میتونم موفق به گرفتن بورس تحصیلی در مقطع کاردانی بشم یا خیر میشه راهنمایی کنید لطفا
      و اینکه اگه بخوام بدون بورس برم دانمارک چقد باید هزینه کنم ؟؟

      • author15 گفت:

        سلام
        معمولا در کشورهای اروپایی مقطع کاردانی ارائه نمی شود. معمولا بورسیه تحصیلی دارای شرایطی هست که در سایت دانشگاه ها اعلام می شود اگر دارای شرایط باشید می توانید برای دریافت بورسیه اقدام کنید.
        برای تحصیل در مقطع لیسانس در کشور دانمارک حداقل سالانه بین ۸ تا ۱۰ هزار یورو باید پرداخت کنید.

    4. Mohana گفت:

      سلام من ۲۲ سالمه و دیپلم با معدل ۱۴ دارم و میخوام در این کشور در رشته زبان انگلیسی تحصیل کنم و واسم مهمه که بعد از تحصیل تابعیت کشوری که در آن تحصیل کردم را بگیرم آیا امکان کار هنگام تحصیل و پرداخت مالیات هم وجود دارد که بتوان بعد اتمام تحصیل بلافاصله تابعیت را دریافت کنم؟ کل سرمایم هم ۳۰۰ میلیون تومان است. اگر این کشور مناسب نیست میشه کشوری که مناسب با اطلاعات من هست رو بگید.

      • author15 گفت:

        سلام
        معمولا شانس دریافت ویزا برای دوره های زبان کم می باشد و اجازه کار ضمن دوره های زبان وجود ندارد. برای دریافت اقامت دائم سابقه کار بعد از تحصیلات ملاک می باشد و سلبقه کار ضمن تحصیل مجاسبه نمی شود. معمولا برای دریافت تابعیت باید حداقل ۵ سال در آن کشور کرد و مالیات پرداخت کرد.

    5. Sisi z گفت:

      با سلام
      من سال اول رشته تغذیه هستم
      سه سال دیگه قراره از ایران برم
      میخواستم بدونم اگه لیسانسمو اینجا بگیرم و بخوام تا دکتری تغذیه بخونم مدرک لیسانس ایرانمو میکنن ؟ یا قبول نمیکنن و باید از اول بخونم
      ممنون میشم پاسخ بدید

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        معمولا مدارک تحصیلی کشور ایران مورد پذیرش سایر کشورها می باشد و از این نظر مشکلی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های ایران وجود ندارد.

    6. رها عبادی گفت:

      سلام خسته نباشید
      من هنرجوی انیمیشن هستم سال اخر تحصیلم در هنرستان هست و تونسته ام رزومه خوبی جمع کنم و زبان هم پیشرفته بلد هستم میخوام برای کارشناسی بورس بگیرم
      ایا میتونم؟
      ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام تحصیل در کشور دانمارکدر مقطع کارشناسی باید مدرک زبان دانمارکی در سطح b2 را داشته باشید و برای دریافت بورسیه باید رزومه علمی پژوهشی مناسبی ارائه نمایید مانند داشتن مقاله های بین المللی، سطح زبان بالا و معدل بالای ۱۶٫

    7. Susan گفت:

      سلام ببخشید می خواستم بدونم اگه کسی دانشجو مهندسی پزشکی باشه و ترم ۴ ایا میتونه انتقال به دانشگاه اونجا بگیره. بهترین نوصیه شما برای اینکه بتونه وارد دانمارک شود رالطف کنید

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام
        امکان انتقال وجود دارد ولی به شرایط دانشگاه بستگی دارد و در صورت عدم پذیرفتن شما می توانید بعد از دریافت مدرک تحصیلی برای مقطع بعدی خود اقدام نمایید.

    8. علیرضا گفت:

      سلام
      من لیسانس مدیریت دارم با معدل ۱۳ از دانشگاه آزاد، ۱۰ سالی از فارق التحصیلیم میگذره ولی ۱۲سال طبق بیمه سابقه کار مدیریتی مرتبط با رشتم دارم، دنبال بورسیه یا تحصیل رایگان نیستم چون به شرایطم نمیخوره، فقط میخوام ببینم میتونم برای فوق لیسانس توی دانمارک پذیرش بگیرم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        به صورت معمول، معدل مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور دانمارک نمره ۱۴ می باشد. از همین رو شانس این کار برای شما پایین می باشد.

    9. مریم گفت:

      سلام وقت بخیر . من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم و آیلتس هم دارم . آیا شانس بورسیه شدن هم دارم ؟ و اگر نه تالیف و ترجمه کتاب و نوشتن مقاله شانسمو بالا می بره ؟
      سوال دیگه هم اینکه تمکن مالی حدودا باید چقدر باشه ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام دوست عزیز
        تحصیل در مقطع فوق لیسانس چندان شانس اخذ بورسیه ندارد. در مقطع دکتری شانس برای بورسیه بیشتر است. با توجه به میزان بورسیه ای که دریافت می نمائید تمکن متغیر است. در حالت کلی تمکن تحصیل در اروپا ۱۰۰۰۰ یورو سالانه می باشد.

    10. سارا گفت:

      سلام من سه تا سوال دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید:
      ۱_ در صورتی یک خانم ویزای تحصیلی در مقطع دکترا بگیره، آیا همسرش هم میتونه بطور همزمان به دانمارک بیاد یعنی دو نفری برن ؟
      ۲_ درصورتی که همسر هم میتونه بیاد آیا اجازه کار تمام وقت داره؟
      ۳_ بعد از پایان تحصیل آیا میشه در دانمارک اقامت دائم گرفت و زندگی کرد؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        طبق قوانین دانمارک همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال حق همراهی شما را خواهند داشت.
        با توجه به مهارت حق کار از جانب شهرداری محل سکونت اعطا می شود.
        در صورت پیدا کردن کار می توانید روند اقامت را طی نمایید.

    11. مهسا گفت:

      سلام
      من فوق لیسانس حقوق خصوصی دارم میخواستم بدونم اگه من برای دکترا اقدام کنم و دوره دکترا رو بگذرونم میتونم اونجا وکیل بشم یا حتما باید از لیسانس شروع کنم؟ و شرایط وکیل شدن در دانمارک چطوریه؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای وکیل شدن باید دوره وکالت را سپری کنید و در آزمون قبول شوید.

    12. محمد گفت:

      سلام، من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر با معدل ۱۷ هستم. می خواستم بدونم برای مقطع دکتری، آیا پوزیشن مرتبط با این رشته همراه با فاند وجود داره و من شانسی دارم یا خیر؟ ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در صورت ارائه سوابق بین المللی و مدرک زبان قادر خواهید بود برای دوره های دکترا در کشور دانمارک اقدام نمایید.

    13. سیما گفت:

      سلام من متولد ۱۳۷۰هستم و دکتری دامپزشکی دارم از دانشگاه دولتی معدل ۱۵٫۰۸و ۳سال سابقه ی کار و لیسانس حقوق دارم از دانشگاه آزاد با معدل۱۷.۵۰ می‌خوام بدونم برا اخذ مهاجرت تحصیلی از کدوم رشته استفاده کنم بهتره و شانس من توو کدوم بیشتره…آیلتس ۶ و نیم..ارشد حقوق بهتره یا رشته ایمونولوژی پزشکی …هزینه ش چطور خواهد بود…امکان تحصیل رایگان هست؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        تحصیلات در کشور دانمارک مستلزم پرداخت هزینه است که دانشجویان می بایست معادل ۴ تا ۸ هزار یورو به ازای هر سال پرداخت نمایند. محدودیتی بابت انتخاب رشته نخواهید داشت

    14. میثم گفت:

      سلام
      من ۳۰ ساله هستم کارشناسی حقوق از دانشگاه غیرانتفاعی با معدل ۱۷/۶۰ و کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه ازاد تهران با معدل ۱۹/۴۰ تموم کردم و نمره ایلتس ۷/۵ دارم امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارم ؟؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        متقاضی اخذ بورسیه باید بتوانند دانشگاه مورد نظر را متقاعد سازند که از لحاظ ارتقا سطح علمی، پژوهشی و امور اجرای دانشگاه در زمینه مالی تاثیر مثبتی خواهند داشت. با توجه به شرایط عنوان شده شانس خوبی برای این اقدام برای شما متصور می شود.

    15. محمدرضا گفت:

      سلام خسته نباشید من رشته مدیریت مالی و چند تا سوال داشتم
      ۱_رشته مدیریت مالی یا منابع انسانی پذیرشش زیاد یا کم
      ۲_می خواستم بدونم دانشگاه های دانمارک مدرک دانشگاه آزاد قبول دارن
      ۳_درآمد کار دانشجویی چقدره
      ۴_معدل بالای چند رو برای رشته مدیریت قبول می کنن
      ۵_جایی برای یادگیری زبان دانمارکی در تهران هست؟
      ۶_در دانمارک بازار رشته مدیریت مالی بهتره یا منابع انسانی

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        با مدرک دانشگاه آزاد می توانید برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور دانمارک اقدام نمایید. میانگین درآمد یک دانشجو در حین تحصیل در کشور دانمارک ۸ الی ۱۰ یورو به ازای هر ساعت می باشد. حداقل معدل مورد نیاز برای ورود به دانشگاه های دانمارک ۱۴ می باشد. برای اطلاع از شرایط کار و میزان درآمد به مقاله کار در دانمارک مراجعه فرمایید.

    16. سها گفت:

      سلام من ارشد مامایی هستم
      ایتس دارم
      چندین مقاله دارم
      ایا میتونم از دانشگاه پزشکی دانمارک بورسیه شم…خیلی دوست دارم پزشکی بخونم.میدونم به صورت مستقیم نمیشه.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در رشته پزشکی ملزم به ارائه مدرک زبان دانمارکی(Danish) می باشید. به صورت معمول بورسیه هایی برای دوره های پزشکی به ندرت در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می گیرد.

    17. مطهره عبادت گر گفت:

      سلام و وقت بخیر
      من سال دومه که میخوام کنکور بدم اگر ک پزشکی قبول بشم چطور باید برای مهاجرت ب دانمارک اقدام کنم؟ آیا تاپ بودن دانشگاهی ک اینجا قبول میشم و ریز نمرات خیلی مهمه ؟ من معدل کل ۱۸.۷۰ دارم . و اینکه چقدر هزینه لازمه آیا میتونم با ویزای همراه پدر و مادرم رو بیارم؟؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        دوره های پزشکی در کشور دانمارک به زبان دانمارکی ارائه می شود و در صورت ارائه مدرک زبان قادر خواهید بود برای پذیرش دانشگاه های این کشور اقدام نمایید. همراه در پروسه های مهاجرتی همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می باشند.

    18. محیا گفت:

      سلام، من دانشجوی ترم ۶ کارشناسی رشته مهندسی انرژی دانشگاه امیرکبیر و معدلم تا اینجا حدود هفده ونیم است، زبان انگلیسی درحد c1 و در حال فراگیری زبان چینی اکنون ترم ۳ هستم، چند پرسش دارم
      ۱_ برای اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک آیا پس از پایان دوره کارشناسی باید اقدام کنم یا قبل از ان .
      ۲_ با توجه به معدل ۱۷/۵ ، دانشگاه محل تحصیل کارشناسی و توانمندی در زبان انگلیسی ، می توانم برای کارشناسی ارشد بورسیه یا کمک هزینه از یکی از دانشگاه های دانمارک دریافت کنم.
      ۳_ از زمان گرفتن وقت مصاحبه در سفارت دانمارک تا صدور ویزا معمولا چقدر زمان می برد. با سپاس از لطف شما

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای اخذ پذیرش در مقطع فوق لیسانس دانمارک بهتر است بعد از فارغ التحصیلی یا در ترم های آخر لیسانس خود اقدام کنید.
        معمولا در دوره فوق لیسانس بورسیه وجود ندارد اما در صورتی که دانشگاهی در مقطع ارشد اقدام به بورسیه کند در صورت احراز شرایط، امکان بورسیه برای شما وجود دارد.
        با توجه به حجم کاری سفارت مدت زمان بین ۴ تا ۶ هفته متغیر می باشد.

    19. گلناز گفت:

      با سلام
      لیسانس مهندسی پزشکی از دانشگاه آزاد و معدل ۱۳٫۷ هستم.
      ۱- دانمارک ارشد مهندسی پزشکی را دارد؟ اگر هست هزینه سالیانه چقدر است؟
      ۲- با این معدل امکان تحصیل در دانمارک وجود دارد؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        معمولا دانشگاه های اروپایی معدل بالای ۱۴ رو قبول می کنند. رشته شما موجود و هزینه سالیانه ۴ تا ۶ هزار یورو می باشد.

    20. enercon گفت:

      با سلام

      لیسانس مکانیک و ارشد مهندسی انرژی دارم موضوع پایان نامه نیروگاه بادی بود با ۲ مقاله isi میتونم پذیرش برای دکترا دانمارک بگیرم..ممنونم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما برای اقدام جهت مقطع دکتری باید یک استاد به عنوان سوپر وایزر داشته باشید هم چنین داشتن مدرک زبان و مقاله ای اس ای باعث افزایش شانس پذیرش شما می گردد.

    21. آیسو گفت:

      سلام.دانشجوی ادبیات عربی ترم یک دانشگاه تهران هستم و دیپلم انسانی دارم. میخوام بدونم امکان داره تو رشته پزشکی یا پرستاری یا داروسازی دانشگاه های اروپا و امریکا و استرالیا و ژاپن به تحصیل تو مقطع کارشناسی بپردازم؟حتی دوره کالج رو تو اون کشور میگذرونم اگه لازم باشه.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        جهت تحصیل در رشته پزشکی امریکا باید یک دوره ۴ ساله در این کشور بگذرانید تا بتوانید در رشته پزشکی تحصیل کنید.

    22. الی گفت:

      سلام من کارشناسی و کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی دارم و مدرک فنی و حرفه ای گردشگری و ایلس ۶.۵ آیا میتونم برای کارشناسی ارشد توریسم بورسیه بگیرم ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در کشور دانمارک این انتخاب شانس زیادی ندارد البته پیشنیازی هایی که دانشگاه مقصد برای پذیرش از شما طلب میکند اهمیت زیادی دارد.
        در صورت داشتن سابقه کار در زمینه شانس شما افزایش پیدا میکند.

    23. فرنوش گفت:

      سلام. من فارغ‌التحصیل علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معدل ۱۷٫۲ هستم. زبان انگلیسی در حد uper Intermediate ولی هنوز دوره های آیلتس رو نگذروندم. آیا امکان بورسیه وجود داره؟

      • علی سعیدی گفت:

        با سلام و احترام
        برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور دانمارک داشتن مدرک زبان امری الزامیست. اخذ بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد درکشور دانمارک از تعداد دانشگاه های محدودی امکان پذیر می باشد.
        برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ بورسیه تحصیلی به مقاله مذکور مراجعه فرمایید.

    24. کیا گفت:

      سلام. لیسانس روانشناسی از دانشگاه علامه تهران بالای معدل ۱۷٫ ارشد روانشناسی خانواده از دانشگاه شهید بهشتی معدل بالای ۱۶٫ رتبه تک رقمی کنکور ارشد.
      ۲ مقاله علمی-پژوهشی دارم.

      ایا امکان فول فاند برای دکتری دارا میباشم؟؟
      لطفا پاسخ بدید.مرسی:O

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری شما باید علاوه بر مدرک زبان مناسب، رزومه تحقیقاتی مناسبی نیز داشته باشید که اگر این رزومه تحقیقاتی بین المللی باشند به شما کمک بیشتری می کنند مثلا چاپ مقاله در ژورنال های isi اهمیت زیادی در اعتبار تحقیقاتی شما دارد.
        مقاله بورسیه تحصیلی اطلاعات خوبی به شما می دهد.

    25. آریانا پارس گفت:

      امتیاز بینندگان:۵ ستاره

    26. بهنام گفت:

      سلام
      من مدرک کاردانی بازاریابی، کارشناسی مدیریت، ارشد روانشناسی عمومی دارم با معدل ۱۶٫۵
      دو مقاله بین المللی دارم، آیلتس ۶٫۵ و سنم هم ۳۱ سال متاهل بدون فرزند
      امکان گرفتن فول فاند در دانمارک برای دکتری روانشناسی وجود داره با شرایط من؟
      بمن گفتند چون مقاطع تحصیلیم غیر مرتبطه نمیشه و اصلا رشته روانشناسی رو فول فاند نمی دهند. لطفا راهنمایی کنیدکه چطور میتونم با فاند ادامه تحصیل بدم؟

    27. Leyli گفت:

      هزینه تحصیل در رشته های پزشکی دانمارک چقدره؟ چه مدرک زبانی لازمه؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        هزینه یکسال زندگی در دانمارک حدودا ۸۰۰۰ یورو و هزینه تحصیل آن بین ۸ تا ۱۰ هزار یورو می باشد.

    28. مهديه احمدي گفت:

      سلام چه مدت طول میکشه ویزا صادر شه؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        بعد از مصاحبه معمولا بین ۴ هفته تا ۴ ماه زمان می برد.

    29. مهديه احمدي گفت:

      سلام شانس ویزای تحصیلی دانمارک چطوره؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        علاوه بر مقطع تحصیلی شرایط و داشتن مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی بسیار مهم می باشد.

    30. author گفت:

      دانشگاه های دانمارک بورسیه ام داره؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        مقطع تحصیلی شما برای گرفتن بورسیه بسیار مهم است.داشتن رزومه تحصیلی قوی می تواند شانس شما را در گرفتن بورسیه در مقطع دکتری افزایش دهد.

    31. Setare گفت:

      برای تحصیل تو مقطع دکترا باید زبان دانمارکی بلد باشیم؟!

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        چنانچه کورس تحصیلی شما به زبان دانمارکی باشد مدرک زبان دانمارکی و چنانچه به زبان انگلیسی باشد آیلتس ۶٫۵ مورد نیاز است.

    32. سارا گفت:

      خوندن پزشکی در دانمارک احتیاج به زبان دانمارکی داره؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در رشته پزشکی ملزم به ارائه مدرک دال بر تسلط زبان دانمارکی می باشید

    33. Bahram jafari گفت:

      سلام،
      زبان تحصیل در دانمارک چی هست؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        دروس در مقطع کارشناسی به زبان دانمارکی و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد.

    34. بهنام گفت:

      سلام
      من مدرک کاردانی بازاریابی، کارشناسی مدیریت، ارشد روانشناسی عمومی دارم با معدل ۱۶٫۵
      دو مقاله بین المللی دارم، آیلتس ۶٫۵ و سنم هم ۳۱ سال متاهل بدون فرزند
      امکان گرفتن فول فاند در دانمارک برای دکتری روانشناسی وجود داره با شرایط من؟
      یک نفر گفت چون مقاطع تحصیلیم غیر مرتبطه نمیشه و اصلا رشته روانشناسی رو فول فاند نمی دهندو لطفا راهنمایی کنید

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        به دلیل تفاوت رشته های تحصیلی شما در دو مقطع کارشناسی و ارشد امکان ادامه تحصیل با بورسیه در مقطع دکتری در دانمارک معمولا نمی باشد و شما باید برای ارشد مجدد اقدام کنید.

    35. SZ گفت:

      سلام
      کارشناسی حسابداری از دانشگاه الزهرا با معدل ۱۶٫۱۱هستم و در حال حاضر در مقطع ارشد دانشگاه ارومیه در حال تحصیل هستم.به زبان انگلیسی مسلط و زبان آلمانی را تا a2خواندم.برای دکتری حسابداری در دانشگاه های دانمارک چقدر شانس دارم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن پذیرش تحصیلی از دانمارک در مقطع دکتری به دلیل رقابتی که وجود دارد شما نیازمند داشتن رزومه تحصیلی خوب که شامل معدل بالای ۱۷ ,داشتن حداقل ۲ مقاله بین المللی, آیلتس بالای ۶٫۵ و… است می باشید.

    36. ali گفت:

      سلام من ۲۶ سالم و دیپلم ریاضی فیزیک دارم به زبان دانمارکی هم مسلط هستم ایا میتونم برای مقطع کارشناسی رشته هوافضا در دانمارک اقدام کنم ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در ابتدای راه باید تسلط زبان شما در زبان دنیش(دانمارکی) مورد ارزیابی قرار گیرد. از حیث پذیرش با مشکلی مواجه نخواهید بود ولی با توجه به شرایط سنی، شانس کمتری در مقایسه ما بقی افراد خواهید داشت.

    37. سهیل گفت:

      سلام من کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه بین المللی قزوین با معدل ۱۶/۵ هستم دو تا کتاب ترجمه کردم مقاله انگلیسی هم دارم به اضافه آیلتس ۶/۵
      میخواستم بدونم چطور میتونم برای بورسیه دکترا در دانمارک اقدام کنم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن بورسیه از کشور دانمارک شما نیازمند داشتن رزومه تحصیلی قوی شامل مقالات بین المللی آیلتس بالای ۶٫۵ معدل بالای ۱۷و…..می باشید.برای گرفتن بورسیه باید با اساتید مختلف در دانشگاه های مختلف مکاتبه نمایید.

    38. امیر گفت:

      سلام خسته نباشید،ببخشید چطوری میتونم بصورت حضوری خدمت شما برسم؟

    39. علیرضا گفت:

      سلام برای تحصیل در دانمارک شرایط سنی چقدر تاثیر داره؟ و امکان کار بصورت دانشجویی هست؟ و با خانواده میشه رفت؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در هر مقطعی برای دانشجویان حق کار دانشجویی در نظر گرفته می شود. هر چقدر سن شما کمتر باشد شانس ویزای تحصیلی شما بیشتر خواهد شد البته مقطع تحصیلی شما بسیار مهم می باشد.

    40. zh گفت:

      سلام
      من ۲۰ سالمه و در مقطع لیسانس رشته گرافیک در حال تحصیلم. معدل کلم بدلیل تغیر رشته از معماری به هنر و اینکه من پیش دانشگاهیم رو غیر حضوری گرفتم(هنر) متاسفانه معدل پیشم چندان جالب نشد فکر کنم ۱۵ یا ۱۶ بود و اینکه دو تا مدرک دیپلم دارم یکی معماری و یکی هنر، البته هنر فقط پیش دانشگاهیش رو گرفتم تا بتونم کنکور هنر شرکت کنم. معدل دیپلم معماریمم ۱۸ شد. خواستم ببینم با این معدلی که من دارم میتونم تو رشته کارگردانی دانشگاه های دانمارک تحصیل کنم؟ و اینکه معدل پیش هنرم اولویت داره یا معدل سال سوم معماریم(دیپلم)؟زبان انگلیسی هم مشکلی ندارم میتونم ایلس بگیرم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        معمولا تحصیل در دانمارک در مقطع کارشناسی به زبان خودشان می باشد. و برای ورود به رشته های هنری دانشگاه ها ممکن است از شما آزمون ورودی جهت دادن پذیرش بگیرند که در صورت قبولی شما می توانید وارد رشته خود شوید.

    41. رجب زاده گفت:

      سلام
      من ۲۵ سالمه و سه سال پیش در مقطع کارشناسی با معدل۱۷٫۰۴ از دانشگاه غیرانتفاعی در رشته ICT فارغ التحصیل شدم. مدرک ایلتس با نمره ۷ دارم.و فوق لیسانس حسابداری از دانشگاه ازاد با معدل۱۸ دارم. میخواستم ببینم امکان پذیرش در مقطع ارشد در دانمارک یا نروژ را دارم؟ و هزینه زندگی در کدام یک از این کشورها کمتر است؟ برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد رشته تحصیلی در نروژ یا دانمارک باید مطابق با رشته کارشناسی باشد ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط عنوان شده، قادر خواهید بود برای ادامه تحصیل در نروژ و دانمارک اقدام نمایید. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید مرتبط با کارشناسی تحصیل کنید. به واسطه حضور هر دو کشور در محدوده اسکاندیناوی، هزینه های زندگی در هر دو کشور تقریبا یکسان می باشد.

    42. صادق گفت:

      ممنون از اطلاعات کاملتون

    43. اکبری گفت:

      برای تحصیل در دانمارک چه مدرک زبانی نیاز هست؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت تحصیلی به دانمارک در مقطع لیسانس مدرک زبان دانمارکی باید داشته باشید و در مقطع ارشد و دکترا با مدرک ۶٫۵ آیلتس آکادمیک هم میتونید تحصیل کنید.

    44. احمد گفت:

      برای رشته دندانپزشکی چه مدارکیو نیاز دارم؟؟
      درسته که میگن باید تو کنکور ایرانم شرکت کنم و قبول بشم؟!

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت تحصیلی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی مستلزم این هستش که شما زبان آن کشور را به خوبی بلد باشید و چون زبان دانمارکی در ایران تدریس نمیشه شانس ویزا برای این کشور بسیار پایین هستش.

    45. Melika گفت:

      سلام برای مهاجرت تحصیلی به دانمارک آیا الزامی به داشتن مدرک زبان این کشور در مقطع ارشد هست ؟
      شرایط دریافت اقامت دانمارک بعد از تحصیل چطوریه؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت تحصیلی به دانمارک در مقطع ارشد، شما در دانشگاه های انگلیسی زبان این کشور هم می توانید تحصیل کنید که مدرک ۶٫۵ آیلتس رو باید داشته باشید. اگر شما در این کشور کار پیدا کنید و مدارکتون رو به سفارت ارائه بدید می تونید اقامت بگیرید.

    46. نیلوفر گفت:

      سلام وقت بخیر
      من ۲۵ سالمه و لیسانس گرافیک دارم با معدل حدود۱۸
      درحال خوندن زبان برای مدرک آیلتس هستم
      میخواستم بدونم شانس پذیرش و بورسیه در کدوم داشنگاه دانمارک رو دارم؟
      در کل بجز دانمارک،کدوم کشور برای بورس مناسب تره برای من؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        به صورت کلی شانس شما برای اخذ پذیرش در دانشگاه های دانمارک مناسب است. به طور کلی برای اخذ بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد شانس پایین تری را نسبت به مقطع دکترا خواهید داشت. در حال حاضر با تحصیل در ایتالیا شانس دریافت بورسیه برای شما بیشتر می باشد.

    47. shima گفت:

      سلام
      برای تحصیل در رشته هنر در دانمارک چه مدرک زبانی نیاز هست و آیا آزمون ورودی باید داد ؟
      هزینه های تحصیل در مقطع لیسانس چقدر هست؟
      ۲۰ سالمه دانشجوی معماری هستم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در دانمارک در رشته هنر معمولا دانشگاه ها دارای آزمون ورودی می باشند چنانچه شما در آن آزمون ها قبول شوید می توانید پذیرش دریافت نمایید.معمولا در مقطع کارشناسی اکثریت کورس های تحصیلی به زبان خودشان ارائه می شود.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت تحصیلی به کشور دانمارک سوابق تحصیلی شما بسیار حائز اهمییت می باشد.

    48. mina گفت:

      سلام برای تحصیل در مقطع ارشد امکان گرفتن بورسیه تو رشته مهندسی نفت هست.
      ۲۴ سالمه معدلم ۱۷ از دانشگاه آزاد آیلتس ۶ دارم.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت تحصیلی به کشور دانمارک امکان گرفتن بورس به طوری که کل هزینه های شما پرداخت شود وجود ندارد اما ممکن است یکسری دانشگاه ها به شما کمک هزینه تحصیلی بدهند.

    49. حامد احمدی گفت:

      سلام
      ۲۵ سالمه و قصد مهاجرت تحصیلی به دانمارک دارم برای تحصیل در رشته پزشکی دانمارک آیا قبولی در کنکور سراسری لازم هست؟
      چه مدرک زبانی میخواد و هزینه های تحصیل در این رشته چقدر هست؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت تحصیلی به دانمارک و تحصیل در رشته پزشکی قبولی در دانشگاه سراسری نیازی نیست اما شما باید به زبان دانمارکی مسلط باشید

    50. sama گفت:

      سلام
      من ۳۴ ساله مدرک کارشناسی هنر دارم با معدل ۱۶/۵ میخواستم مهاجرت تحصیلی کنم به دانمارک آیا امکان تحصیل در مقطع ارشد در رشته های مدیریت هست ؟
      همسرم میتونه همزمان با من وارد این کشور بشه و اجازه کار داره؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت تحصیلی به کشور دانمارک و تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان شما باید مدرک ۶٫۵ آیلتس داشته باشید و همچنین همراه شما اجازه کار کردن فول تایم را به صورت قانونی در این کشور ندارد و همزمان با شما هم نمی تواند وارد کشور شود.

    51. maah گفت:

      سلام
      من دانشجوی ارشد حقوق نفت و گاز در دانشگاه صنعت نفت (دانشکده نفت تهران) هستم که پایان مهر ماه زمان دفاع من هست و تا به حال معدل من روی ۱۸ هست. کارشناسی هم رشته ی حقوق رو با معدل ۱۶ گذروندم. در حال نوشتن دو مقاله هستم و زبان انگلیسی خوبی دارم اما هنوز برای مدرک اقدام نکردم. سمینار مرتبط خارج از کشور هم شرکت کردم و دو توصیه نامه از دو فرد برجسته دارم. ممکن هست با توجه به تجربیاتتون بفرمائید این شرایط مطلوب تلقی میشه یا خیر؟

      متشکرم.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        چنانچه شما قصد ادامه تحصیل در دانمارک را دارید رزومه ی تحصیلی شما مناسب می باشد منتها هرچقدر این رزومه قوی تر شود شانس گرفتن پذیرش در مقطع دکتری در کشور دانمارک بیشتر خواهد شد.

    52. جواد اراضی نژاد گفت:

      سلام
      من کارشناسی مهندسی شیمی گرایش صنایع غذایی از دانشگاه آزاد مرودشت با معدل ۱۸٫۳۵
      کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش طراحی فرایندها از دانشگاه اصفهان با معدل ۱۶٫۲۳
      یک مقاله ی isi
      و آیلتس ۸

      میخواستم ببینم شانس گرفتن فاند از چه دانشگاه هایی رو دارم
      ممنون

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        باید برای شما امکان سنجی شود. ولی شانستون کم نیست.

    53. Razyeh گفت:

      سلام من ۲۹ سالمه لیسانس برق دانشگاه زنجان با معدل ۱۴/۳۰ و ارشد دانشگاه شاهد با معدل ۱۵/۹۰ دارم و دوتا مقاله با ایمپکت ۴/۶ و آیلتس با نمره ۷ دارم میتونم در دانشگاه sdu بورسیه بگیرم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        باید برای شما امکان سنجی شود. چون در مقطع دکتری شانس گرفتن پذیرش از کشور های حوزه ی اسکاندیناوی کم می باشد.

    54. فرهاد گفت:

      سلام
      من مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد برق قدرت رو هر دو در دانشگاه خواجه نصیر به ترتیب با معدل های ۱۶.۱۲ و ۱۷.۸۰ گذروندم. دو مقاله isi یکی با ایمپکت ۷ و یکی ۳ دارم. سطح زبان انگلیسیم مناسبه و آیلتس ۷ دارم ولی هیچ آشنایی نسبت به زبان دانمارکی ندارم. با این شرایط شانس گرفتن پذیرش و فاند از دانشگاههای دانمارک برای دکتری رو دارم؟ و یه سوال دیگه اینکه آیا ویزای دانشجویی به نحوی هست که در طول دوران تحصیل بشه به ایران سفر کرد؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شانس گرفتن پذیرش در مقطع دکتری در حوزه ی اسکاندیناوی کم می باشد. ولی باید برای شما امکان سنجی شود چون تقریبا رزومه ی خوبی را دارید.

    55. پویا گفت:

      سلام من مدرک کارشناسی آزاد و ارشد آزاد عمران مهندسی زلزله با معدل ۱۷.۱۱ هستم. ۱۲ سال سابقه کار دارم. همسرم هم ارشد معماری دانشگاه هنر اصفهان با معدل بالا هستش . پیشنهادتون کجا هستش؟ آیا دانمارک یا نروژ رو پیشنهاد می کنید؟
      ضمنا برادرم هم مقیم کانادا هستش

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شرایط سنی و هدف شما بسیار مهم می باشد ولی راه های گوناگونی از جمله کاری و تحصیلی وجود دارد. که مطابق با بررسی کامل شرایط شما می توانید گزینه ی مناسب را انتخاب نمایید ولی به صورت کلی نروژ نسبت به دانمارک از موقعیت کاری بیشتری برخوردار می باشد.

    56. bahador گفت:

      سلام خسته نباشین ٣۴ سال سن دارم ایلتس ۶ مدرک لیسانس دانشگاه آزاد معدل ١٧/٣۶ سال ٩١ فارق التحصیل شدم وفوق رو با معدل ١۵/٩٢ گرفتم برای دانمارک میخواستم اقدام کنم واسه تحصیل ارشد میتونم ؟؟ همسر و فرزند ٧ ساله دارم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما می توانید برای فوق مجدد اقدام نمایید. در نظر داشته باشید ممکن است با یک فاصله ی زمانی ویزای همراه به همسر و فرزندتان داده شود.

    57. ماندانا گفت:

      سلام من دبیر رسمی کامپیوتر با سابقه کار و با کارشناسی ارشد نرم افزار هستم ولی خیلی علاقه به تحصیل در رشته پزشکی نیز هستم . البته همسرم نیز پزشک عمومی از دانشگاه سراسری میباشد و ایشان هم برای کار در دانمارک اقدام کرده اند .یک پسر ۱۲ ساله که در تیزهوشان درس میخونه و یک دختر ۲ ساله هم داریم.میشه راهنمایی کنید برای من چه ادامه تحصیلی رو پیشنهاد میکنید ؟ ممنون که وقت خود را در اختیار ما میگذارید.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما هم می توانید برای فوق مجدد و هم برای مقطع دکتری اقدام نمایید.

    58. بردیا گفت:

      سلام
      من کارشناسی رباتیک دارم و ارشد سینما. آیا امکان اخذ پذیرش در دوره ارشدی در رشته های مربوط به هنر را دارام می باشم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        امکان گرفتن پذیرش برای شما می باشد. ممکن است برای گرفتن پذیرش در رشته های هنری دانشگاه ها آزمون های ورودی برگزار نمایند.

    59. علیرضا گفت:

      سلام
      من کارشناسی ارشد معماری هستم از دانشگاه ازاد معدلم حدود ۱۸ .در حال حاضر زبان میخونم برای ایلس. میخواستم ببینم چه دانشگاه در دانمارک معماری داره و شانسی برای پزیرش دارم؟؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام شما مدرک ۶.۵ آیلتس داشته باشید میتونید در دانشگاه های دانمارک پذیرش بگیرید.ما نمایندگی پذیرش بیشتر دانشگاه هارو داریم.

    60. نادر صفری نیا گفت:

      سلام
      من ۲۳ سالمه دانشجوی کارشناسی فیزیک با معدل ۱۴.۴۶ از دانشگاه شریف هستم و نمره تافل ۹۵ و یک توصیه نامه دارم. می‌خواستم بپرسم که آیا شانسی برای بورسیه ارشد دارم و یا می‌توانم از تخفیفاتی استفاده بکنم؟ لطفا راهنمایی بکنید. با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شما برای کشور ایتالیا برای بورس DSU می توانید اقدام نمایید. البته باید در نظر داشته باشید معدل شما یک مقدار پایین می باشد.

    61. محمد حسین گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      بنده ۲۷ سال دارم و کارشناسی بیوشیمی از دانشگاه آزاد و ارشد از غیر انتفاعی در شته زیست فناوری بیوتکنولوژی میکروبی دارم. میخواستم بدونم در کشور دانمارک شانسی دارم ؟در غیر اینصورت در کدام کشورها شانس بیشتری برای پذیرش دارم؟!

      • آریانا پارس گفت:

        سلام برای دانمارک برای مقطع دکتری در صورت داشتن رزومه ی خیلی قوی شما می توانید اقدام نمایید.

    62. افشین گفت:

      سلام من فوق لیسانس مکانیک تبدیل انزژی هستم با معدل ۱۸. خدمت رفتم و مقاله بین المللی دارم. زبانم خوبه ولی آیلتس یا تافل شرکت نکردم با این شرایط وضعیتم چطوره.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        از مهمترین شرایط اخذ ویزای تحصیل در دانمارک مدرک زبان هست. برای اخذ بورسیه دو موضوع مهم و الزامی جهت اخذ بورسیه های تحصیلی و نه استانی ، این هست که فرد متقاضی باید حتما دارای مقالات و پژوهش های بین المللی باشد تا نظر استاد با دادن بورسیه به ایشان مساعد باشد و دوم داشتن مدرک آیلتس ترجیحا ۷ هست

    63. حبیبی گفت:

      با سلام. پسر اینجانب ۲۰ سالشونه و سال دوم رشته معماری دانشگاه تهران مشغول به تحصیله. با معدل بالای ۱۸ و دبیرستان تیزهوشان علامه حلی با معدل بالای ۱۸ دیپلم گرفته. میخواستم ببینم برای دانشگاه های دانمارک یا نروژ یا سوید هزینه تحصیل و زندگی سالیانه چقدر باید در نظر بگیریم؟؟
      با تشکر از توجه تون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام .هزینه های تحصیل و زندگی حدودا برای سوئد و دانمارک ۲۰ تا ۲۵ هزار یورو و نروژ سالیانه حدود ۱۲۰۰۰ یورو هزینه ی شما می شود .

    64. مینا گفت:

      سلام. من کارشناسیم از پیام نور با معدل الف و ارشد از دانشگاه تهران با معدل الف را دارا هستم مقاله هم دارم رشتم مدیریت و گرایشم کارآفرینی هست. برای تحصیل در دوره دکتری در دانمارک میتونم بورسیه بگیرم؟ باتوجه به اینکه هزینه ها رو نمیتونم شخصا پرداخت کنم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام . دانمارک فقط مقطع دکتری با بورسیه می باشد به همین دلیل رقابت خیلی زیاد بین افراد وجود دارد. هر چقدر رزومه ی تحصیلی شما قوی تر باشد شانس گرفتن بورسیه بیشتر می شود.

    65. پدرام گفت:

      سلام. من ۲۷ سالم هست و لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم با معدل ۱۳. اما ۲ مدرک بین المللی کامپیوتر(لینوکس) دارم. و ۲ استارتاپ موفق در حوزه ی یادگیری آنلاین. همچنین سابقه ی برگذاری چند همایش در حوزه ی امنیت سایبری. چقدر شانس برای پذیرش دارم ؟

    66. میلاد گفت:

      با سلام و عرض خسته نباشید. من کارشناسی علوم ازمایشگاهی از دانشگاه ازاد با معدل ۱۵.۶۰ دارم. و نمره ایلتس ۶. میخواستم برای ارشد برای دانمارک اقدام کنم. میخواستم راهنماییم کنید چقدر شانس پذیرش دارم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شما می توانید برای ارشد اقدام کنید منتها باید در نظر داشته باشید اکثریت دانشگاه ها آیلتس ۶.۵ به بالا از شما می خواهند.

    67. سیاوش گفت:

      سلام,من کارشناس ارشد رشته مهندسی کشاورزی گرایش زراعت_اگرواکولوژی میباشم,معدلم هم ۱۷/۵,از دانشگاه سراسری فارغ التحصیل شدم,دوتا مقاله معتبر دارم, مدرک اآیلتس ندارم, برای دکترا چطوری میتونم تحصیل رایگان بکنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام کشورهایی که هزینه ی تحصیل در آنها تقریبا رایگان می باشد آلمان اتریش فرانسه نروژ می باشد. و چنانچه شما قادر به در یافت بورسیه باشید با توجه به نوع و مبلغ بورسیه یک مقدار از هزینه هاتون رو می توانید پوشش دهید.البته حتما باید آیلتس ۶.۵ به بالا داشته باشید.

    68. مهرزاد گفت:

      سلام
      لیسانس مهندسی صنایع با معدل ۱۵.۲ از دانشگاه دولتی رده متوسط و ارشد با معدل ۱۶.۴ از دانشگاه صنعتی شیراز. ۲ مقاله isi با ایمپکت ۲.۵ و نمره آیلتس ۷.۵ و توصیه نامه هم دارم.
      شانس پذیرش بورسیه با فاندی که بتونم در دانمارک مخارجم رو تامین کنه دارم؟؟ مثلا ۱۲۰۰ دلار

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بی شک شانس بلایی دارید اما باید مقالات شما به استید مختلف ارائه و نهایت تایید یک سوپر وایزر را داشته باشید تا بتوان میزان بورسیه رادریافت

    69. مهدی گفت:

      با سلام
      من لیسانس نرم افزار از دانشگاه آزاد با معدل حدودا ۱۷ را دارم. آیا شرایط اخذ پذیرش در یکی از دانشگاه های خوب رو میتونم داشته باشم؟

      • آریانا پارس گفت:

        برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع ارشد در کشور دانمارک به غیر از معدل و ریز نمرات مناسب باید حداقل مدرک زبان آیلتس ۶٫۵ و همچنین تمکن مالی ۱ سال را ارائه دهید. اما با این تفاسیر با داشتن معدل بالای ۱۷ که اشاره کردن شانس پذیرش را دارا هستید

    70. امیر گفت:

      سلام من لیسانس مهندسی دریا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معدل حدود ۱۳ هستم آیا میتونم برای ارشد در دانشگاههای نروژ یا دانمارک پذیرش بگیرم؟ ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شرایطتان نظیر سن و…باید دقیق تر بررسی شود.
        ولی درکل برای مقطع ارشد حداقل ایلتس ۶-۶.۵ نیاز میباشد. طول دوره ۲ساله است. و باید دانشگاهی یافت شود که مناسب شرایطتان باشد.

    71. نرگس گفت:

      سلام
      من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه غیرانتفاعی دارم. آیا مدرک این نوع دانشگاه ها در کشورهای اسکاندیناوی مورد تایید است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        معمولا دانشگاه هایی که زیر نظروزارت علوم میباشند مورد تایید هستند البته تا زمانی که مدارک به دانشگاه ارائه نگردد نمیتوان تایید یا رد کرد که به شما پذیرش میدهند

    72. Saman گفت:

      Salam man daneshjoye zaban englisi hastam be zaban Danish ham tasalot daram, emkanesh hast betonam beram
      Daneshjoye elmi karbordi hastam

    73. نفیس گفت:

      سلام
      من سال آخر دانشجوی دکتری کشاورزی هستم. میخواستم بپرسم به نظر شما با توجه به رشته تحصیلی، من در کدوم کشورها شانس بیشتری برای پیدا کردن کار و اقامت دارم؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        الویت کارفرماها با افراد خودشان و فارغ التحصیلان خودشان میباشد مگرینکه درخواست شغلی داشته باشید.

    74. s گفت:

      سلام من لیسانس حسابداری از دانشگاه پیان نور دارم.اگر قوق لیسانس شیمی در دانمارک یا کشور دیگه ی بخونم چه شرایطی لازمه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر دلیل برای تغییر رشته منطقی باشد مشکلی نیست.
        دوره فوق لیسانس حدودا ۲سال میباشد، حداقل ایلتس ۶-۶.۵ نیاز است. از هردانشگاهی که قصد پذیرش را داشته باشید نیاز است که بودجه سال اول در حسابتان باشد. که این بودجه با توجه به کشور انتخابی متفاوت است.
        برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید:
        https://arianaabroad.com/

    75. کیمیا گفت:

      برای دانشگاه آلبورگ…
      حالا با توجه به شرایطم که قبلا گفتم چنددرصد شانس دارم؟ باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر باتوجه به این شرایطی که نوشته شده نظری داده شود درباره درصد شانس غیرکارشناسانه میباشد.
        شما میتوانید برای راهنمایی بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید:
        https://arianaabroad.com/

    76. کیمیا گفت:

      سلام خسته نباشید. من مدرک کارشناسیم از دانشگاه پیام نوره و همین طور معدلمم بالا نیست. میخوام برای ارشد، دانمارک تحصیل کنم امکانش هست که من رو قبول نکنند؟
      البته مدرک آیلتس نمره ۷ و یک مقاله هم دارم اما با توجه به مدرک و معدلم نگرانم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دانمارک یک کشور غیر انگلیسی زبان است.
        باتوجه به دانشگاهی که انتخاب میکنید این معدل میتواند تاثیرگذار باشد.
        شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر با مشاورین ما در ارتباط باشید:
        https://arianaabroad.com/

    77. شکیبا گفت:

      سلام من دانشجو مقطع پزشکی عمومی هستم.می خواستم برای تخصص به دانمارک برم.چه کار هایی لازمه انجام بدم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تمام افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشند در ابتدا مدرکشون باید مورد تایید اون کشور قرار بگیره. و تمام دوره ها منحصر به آن کشور و به زبان خود آن کشور برگزار میشود.
        در ابتدای امر مدرکتون باید رجیستر بشه در رشته های پزشکی این رجیستر شدن با ازمون همراه است.

    78. شیوا گفت:

      سلام
      من کارشناسی معماری خوندم و در حال حاضر دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد طراحی شهری هستم.
      معدل کل مقطع ارشدم بالای ۱۸ است.
      رزومه ی قوی ای ندارم.
      ممنون میشم راهنماییم کنید که شرایط کاری رشته ی من تو کشور دانمارک به چه صورته ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در کشورهای مختلف الویت کارفرماها با افراد خودشان و فارغ التحصیلان خودشان است.
        اگر درخواست شغلی داشته باشید، کارتان راحتتر میشود.

    79. سارا گفت:

      سلام
      امیدوارم خوب باشین. من ۳۴ ساله هستم. ارشدم رو سال ۹۰ از دانشگاه قبرس که به زبان اینگلیسی بود گرفتم اما مدرک زبان ندارم. ۵ سال سابقه کاری دارم. میخواستم بدونم باری مهاجرت به دانمارک، مهاجرت تحصیلی خوبه یا مهاجرت کاری؟ آیا کاری اصلا امکان داره؟ و اگر تحصیلی باشه شانس گرفتن بورسیه تا چه حدی هست؟
      ممنونم که وقت میزارین و پاسخگو هستین
      با تشکر
      سارا

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        از طریق ویزای کاری: الویت کارفرماها با افراد خودشان و فارغ التحصیلان خودشان میباشد که آنها را شاغل کنند مگرینکه درخواست شغلی داشته باشید.
        برای مقطع phd نیازمند رزومه قوی میباشید که شامل سطح زبان(حداقل ایلتس ۷)، مقالات معتبر بین المللی، طرح توجیهی، نمرات، معدل، رنکینگ دانشگاه و…میباشد و در پذیرش این مقطع تاثیرگذار است.

    80. سمانه گفت:

      سلام
      اینجانب لیسانس نرم افزار در سال ۸۶ با معدل ۱۵.۵۰ و فوقم مدیریت تکنولوژی از دانشگاه مجازی علم و صنعت با معدل ۱۸.۳۳ در سال ۹۶ فارق التحصیل شدم
      ۱۰سال در یک شرکت اینترنت مشغول کار شبکه هستم
      سطح زبانم متوسطه.تصمیم به گرفتن مدرک زبان با نمره ۶ دارم .برای فوق مجدد در زمینه شبکه یا مدیریت با بورسیه امکان پذیر هست?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اخذ بوررسیه در مقطع ارشد شانس پایینی دارد و بیشتر بورسیه برای دکتری صادق است ولی احتمالا بتوانید از تخفیفات دنشجویی بهره بگیرید . ارشد مجدد در دو رشته امکان دارد خصوصا نرم افزار و آیلتس بالای ۶ داشته باشید شانس پذیرش و ویزا بالا میرود .

    81. Yousef گفت:

      با سلام,میخواستم واسه فوق لیسانس عمران تو دانمارک پذیرش بگیرم,تازه ازدواج کردم,ایا میشه همسرم را با خودم ببرم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در دانمارک در مقطع ارشد امکان همراهی همسر هست اما نه همزمان و معمولا با یک تاخیر ۶ ماه به شما ملحق میشوند

    82. متین گفت:

      سلام ممنونم از پاسخ گوی خوبتون
      من لیسانس نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه ازاد دارم با معدل ۱۸.۲۳ و میخواستم بدونم برای بورسیه ارشد میتونم اقدام کنم برای دانمارک مدرک زبان ندارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای بورسیه بدون شک باید آیلتس بالای ۶.۵ و مقاله بین المللی داشته باشید . برای ارشد خواندن در دانمارک شانس اخذ بورسسیه پایین است و هزینه ها را بدون درنظر گرفتن بورسیه محسوب کنید

    83. ملیکا گفت:

      سلام
      من ۱۸ ساله هستم معدل کلم ۱۹,۶۹ هست. می خواستم بدونم برای تحصیل در رشته پزشکی چه شرایطی لازمه ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در دانمارک در رشته پزشکی غیر از معدل خوب تسلط به زبان دنیش که مختص کشور دانمارک هست الزامیست و بعد از گذران دوره یکساله پری مدیکال و در صورت قبولی اجازه ورود به دوره پزشکی را دارید. لطفا به لینک مربوطه مراجعه نمایید

    84. مهديه گفت:

      سلام من دانشجو ترم ١کارشناسی حقوق در دانشگاه ازاد مشهد هستم میخواستم بدونم اگه بخواهم برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در دانمارک اقدام کنم به چ شکل است؟؟
      و اینکه زبان انگلیسیم هم در حد نسبتا خوبیهـ
      معدل دیپلمم ١۴

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر بخواهید برای لیسانس به کشور دانمارک بروید باید به زبان دانمارکی مسلط و مدرک زبان آن کشور را هم داشته باشید . پیشنهاد میدهم برای ارشد مجدد اقدام نمایید تا با مدرک آیلتس هم بتوان اقدام نمود

    85. مجید گفت:

      سلام و خسته نباشید
      من کارشناسی مهندسی برق و ارشد فلسفه علم (Philosophy of Science) هر دو از دانشگاه دولتی در تهران هستم. سوالات دوستان دیگر و پاسخهای شما را که دیدم، متوجه تاکید شما بر داشتن مقالات ISI برای گرفتن فاند شدم اما در رشته ی ما داشتن مقالات ISI برای فارغ التحصیلان دوره دکتری هم آسان نیست چه رسد به دانشجویان ارشد. با توجه به این مطلب، آیا امکان اخذ پذیرش برای ارشد مجدد در رشته cognitive science یا neuroscience را (که میتواند رشته ای میان‌رشته‌ای بین فلسفه و علوم اعصاب شناختی باشد) در دانمارک دارم؟ و آیا اصولاً هیچ فاندی به دوره های ارشد در دانمارک تعلق نمیگیرد؟

      با تشکر و احترام

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در دانمارک برای مقطع ارشد دادن فاند خیلی شانس پایینی دارد و هزینه ها را باید پرداخت . مدارک برای دانشگاه باید ارسال شود تا بتوان فهمید که آیا دانشگاه اجازه ادامه تحصیل در این رشت ه را میدهد یاخیر

    86. هومن گفت:

      سلام من دانشجوی ارشد برق قدرت دانشگاه چمران اهواز با معدل بالای ۱۷ هستم. همچنین دارای نمره ایلتس ۷ هستم و دارای دو مقاله در زورنالهای بین المللی و معتبر مربوط به زمینه خود هستم.همچنین از خدمت سربازی هم معاف هستم. می خواستم بدونم بنده چقدر شانس دارم که بتونم در مقطع دکترا دانشگاه آلبورگ یا TDU دانمارک بورسیه بگیرم؟
      با تشکر از راهنمایی های مفیدتون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به رزومه عالی که دارید شانس فاند بالاست ولی میزان آن به کیفیت مقاله و تایید سوپروایزر برمیگردد . تا وقتی هم که مدارک برای دانشگاه و استاد ارسال نگردد نمیتوان از بورسیه اطمینان کامل پیدا کرد

    87. مریم گفت:

      سلام و خسته نباشید،
      من ۳۲ سالمه و لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم از دانشگاه صنعتی اصفهان، با معدل ۱۶.۳۱ و فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معدل ۱۷.۳۵. الان هم دانشجوی دکترای مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان هستم و هیئت علمی دانشگاه آزاد و نه سال هم سابقه کار تدریس دانشگاه دارم. می خوام از دکترام انصراف بدم و برای لیسانس cognitive science در دانشگاه Aarhus اقدام کنم. می خواستم ببینم برای هزینه ی زندگی آیا میتونم بورس بگیرم، و اینکه اگر از طریق موسسه شما برای پذیرش اقدام کنم میتونین برام بورس بگیرین، و کلا برای پذیرش با بورس هزینه ای که میگیرین چقدره.
      ممنون میشم کامل راهنماییم کنید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشور دانمارک برای تحصیلات محدودیت های سنی دارد و احتمال زیاد شانس شما برای اخذ ویزای دانشجویی در مقطع لیسانس پایین میباشد بهتر است برای ادام ه تحصیل دکتری یا ارشد اقدام کنید که نیاز به مدرک آیلتس دارند و پس از اخذ اقامت در آن کشور با اجازه دانشگاه تغییر رشته داده و از لیسانس شروع به تحصیل نمایید

    88. sara گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      ممنون میشم اگر از اخبار جدید پذیرش دکترا در هنر ( ترجبحا هنر های تجسمی ) اطلاعاتی دارید بهم بگید.
      مراحل اپلای کردن برای دکترای هنر در اروپا مد نظرم هست.
      من کارشناس ارشد تصویرسازی هستم، با معدل ۱۸ از دانشگاه هنر تهران و سال ۹۲ مدرکم را گرفتم. جایزه هایی هم در ایران در رشته تصویرسازی تونستم بگیرم و در خارج از ایران هم برگزیده شدم.
      در حال حاضر هم در رشته تصویرسازی در دانشگاه تدریس می کنم.
      به زودی هم ۱ تا ۲ مقاله isi را ارائه میدم و اینکه آیلتس هم تا عید حتما با نمره بالای ۶.۵
      برای بورس دکترا در رشته هنر در حوزه اسکاندیناوی به خصوص دانمارک میتونم درخواست کنم؟

      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه در دانمارک داشتن مقاله بین المللی الزامیست و همچنین مدرک آیلتس ۷ آکادمیک در اکثر دانشگاه ها . هرچه مقاله قویتر باشد میزان و مبلغ بورسیه نیز بیشتر خواهد بود

    89. بی نشان گفت:

      سلام و روزبخیر، من و همسرم دارای ارشد مهندسی مهندسی هسته ای از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معدل به ترتیب ۱۸.۶۰ و ۱۷.۱۰ و هر دو لیسانس مهندسی برق می باشیم. مقالاتمون متاسفانه هنوز منتشر نشده ایا شانسی برای پذیرش بویژه در رشته پرتوبیولوژی یا دکترای هسته ای داریم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در داننمارک در مقطع ارشد نیاز به داشتن آیلتس ۷ و مقالات بین المللی هستید که با داشتن این دو حد اقل شانس ویزا و پذیرش را بالا میبرید . معدل ها بسیا ر عالیست و فقط باید سوپروایزر از دانشگاه مقصد مقالات شما را تایید نماید تا میزان بورسیه و پذیرش تایید شود

    90. Amir گفت:

      با سلام
      من و همسرم ارشد نانو فناوری با معدل بالای ۱۸ هستیم. ضمینه مطالعاتی بنده سلولهای خورشیدی و همسرم رهایش دارو هست. هر دو دارای مقاله کنفرانسی بین المللی و isi هستیم. معدل کارشناسی من ۱۲.۷ هستش اما معدل دیپلمم ۱۸ هست. سوالم اینه که میتونیم دو تا پوزیشن با هم بگیریم؟ آیلتس ۶.۵ هم داریم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه تحصیلی دانمارک شرط اصلی تایید استاد راهنما بر مقاله شماست به توعی که اگرکیفیت آن در حد تجاری سازی باشد میتوانید بورسیه دریافت نمایید . احتمال پذیرش و اخذ ویزای خوبی دارید

    91. خسرو گفت:

      سلام بدون داشتن مقاله و کتاب و … نیز میشه بورس گرفت به شرطی که بقیه شرایط رو داشته باشیم.
      معدل چقدر تاثیر داره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای اخذبورسیه در مقاطع مختلف نداشتن مقالات isi یا نداشتن کتاب شانس را پایین خواهد اورد اما بحث گرفتن فلند بستگی به ان استادی دارد که تایین میکند فان به شما تعلق میگیرد یا خیر . معدل بالای ۱۷ از رزومه هایی است که ضروری است.

    92. sahar گفت:

      با سلام و تشکر از شما بابت پاسخگویی خوبتون
      من ۳۲ سالمه لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه پیام نور دارم با معدل ۱۴.۶۷.
      ۴سال سابقه کار در محیط آکادمیک دارم. میخام برای کارشناسی ارشد به صورت آزاد در یکی از دانشگاه های دانمارک اپلای کنم به شرطی که تا حدودی مطمئن باشم میتونم اونجا کار پیدا کنم چون همه دارایی ام رو باید اونجا خرج کنم.
      سوال اینه با توجه به اطلاعاتی که شما دارید آیا شانس پذیرفته شدن در بورس دکتری را دارم باتوجه به مدرک لیسانسم؟ و شانس پیدا کردن کار در حدی هست که بهش امیدوار باشم؟ آیلتس ۷ دارم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای اخذ بورسیه باید رزومه های خوبی داشته باشید.داشتن مقالات isi ،مدرک زبان،داشتن سوپروایزر میتواند شمارا کمک کند اما توجه داشته باشید برای پیدا کردن کار بستگی به شرایط خودتان دارد که بتوانیدیک در خواست شغلی پیدا کنید دراین صورت سه تا پنج سال دراین کشور کار کنید سپس میتوانید اقامت دائم خودرا دریافت کنید .

    93. reza گفت:

      با سلام
      من کارشناسی برق قدرت از دانشگاه علم و صنعت با معدل ۱۴ و ارشد برق قدرت از دانشگاه شریف با معدل ۱۴.۵ دارم. مدرک زبانم هم به حد نصاب میرسه و چند تا مقاله ژورنال و کنفرانس هم دارم. خواستم بپرسم توی کشور دانمارک شانس پذیرش با بورس تحصیلی را دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در کشور دانمارک در دوره دکتری با داشتن مدرک زبان بالا و مقاله بین المللی امکان گرفتن بورسیه میباشذ که البته کیفیت مقاله تعیین کننده میزان بورسیه خواهد بود

    94. mohana گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      من ۲۶ سالمه و لیسانس کشاورزی گرایش صنایع غذایی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۷.۷۷ و ترم آخر ارشد نظارت بر امور دارویی که که معدلم بالای ۱۸ خواهد بود
      آیا شرایط گرفتن بورسیه رایگان تحصیلی را یرای مقطع کارشناسی ارشد دارم؟

      • amin239365 گفت:

        سلام برای تحصیل در دانمارک برای مقطع ارشد باید مدرک زبان آیلتس ۶.۵ را داشته باشید . برای گرفتن بورسیه باید و حتما مقاله isi با ایمپکت فکتور بسیار خوبی داشته باشید تا بورسیه شما بر مبنای آن تعیین گردد

    95. saba گفت:

      من میخوام در رشته دندانپزشکی در دانمارک تحصیل کنم وامسال کنکور دارم ایا باید اینجا قبول بشم این رشته رو یا اونجا ازمون میگیرن؟ ۱۷ سالمه و ایا باید مدرک زبان داشته باشم یانه؟؟؟ممنون میشم جواب بدین>>>

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل دندان پزشکی در کشور دانمارک نیازی به قبولی کنکور سراسری را ندارید و مهمترین شرط ورود داشتن مدرک زبان دانمارکی میباشد . بقیه شرایط شما مناسب است و فقط مدرک زبان و تمکن مالی یکساله جزو نواقص پذیرش شما خواهد بود

    96. امین گفت:

      سلام
      کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی(معدل۱۵.۷۶ )و ارشد اقتصاد از دانشگاه صنعت نفت (معدل ۱۸.۲۵)دارم
      آیا با داشتن نمره ایلتس ۷ میتونم امیدوار باشم بورسیه دکترا از دانمارک یا یکی دیگه از کشورهای اروپایی بگیرم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه در مقطع phd احتیاج به داشتن مدرک زبان نمره ایلتس ۶.۵ یا ۷ همچنین داشتن مقالات بین المللی isi وشرکت در پزوهش های علمی دارید داشتن معادل بالا و ریز نمرات خوب میتواند شانس اخذ بورسیه را بالا ببرد توجه داشته باشید داشتن جاب افر که رزومه های شمارا تایید کند نیز الزامی است

    97. aram گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک لیسانس کامپیوتر از دانشگاه ازاد با معدل ۱۶ می باشم و میخوام واسه مدرک زبان اقدام کنم
      آیا امکان تحصیل رایگان در کشور دانمارک یا سایر کشورهای اروپایی وجور دارد؟ و اینکه بعد از تحصیل امکان اقامت دائم هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور دانمارک احتیاج به داشتن مدرک زبان حداقل نمره ایلتس ۶.۵ احتیاج دارید . امکان تحصیل رایگان فقط از طریق بورسسیه در این کشور امکان پذیر است که یک پروسه جداگانه دارد .با این وجود هم شما میتوانید با یادگیری زبان دانمارکی نیز به صورت رایگان تحصیل کنید. این راهم در نظر داشته باشید برای گرفتن اقامت دائم باید ۳ تا ۵ سال در ان کشور کار کنید.

    98. رضا گفت:

      سلام.
      کسی که بورسیه دکترا میگیرد بازم باید هزینه یک سال با خودش ببرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        هزینه سال اول فقط زندگی را سفارت میخواهد مگر اینکه در بورسیه قید شود که هزینه های زندگی بر هده دانشگاه است

    99. رضا گفت:

      سلام.
      من ترم ۴ ارشد ایمونولوژی هستم و لیسانس علوم آزمایشگاهی دارم
      متولد ۷۱
      معدل دیپلم ۱۴.۷۳
      معدل کارشناسی ۱۵.۰۴
      و معدل ارشد هم بالاتر از ۱۷ خواهد بود
      احتمالا تا سه ماه آینده میتوانم آیاتس ۶.۵ را بگیرم
      دو مقاله isi تا سه ماه آینده پابلیش خواهد شد و در دو مقاله و یک ثبت اختراع دیگر نیز مشارکت داشته ام که احتمالا دیرتر منتشر خواهند شد
      با شرایط فوق توان دریافت بورسیه از دانمارک رو دارم اگر هم بورسیه نباشد اما تحصیل رایگان به همراه اجازه کار هم خوب است
      اگر امکان دارد میزانتقریبی پول لازم جهت هر کدام از حالات بالا برای مهاجرت را هم بفرمایید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما رزومه بسیار ایده آلی دارید و احتمال بورسیه شدن بالاست . در حوزه اسکاندیناوی باید دکتری را بر اساس بورسیه اقدام کنید و شرط بورسیه تایید سوپر وایزر بر مقاله و کیفیت مقاله است . بدون بورسیه هزینه تحصیل و زندگی سالیانه تا ۷۰ ملیون به طور میانگین است که حدود ۳۰ ساعت در هفته اجازه کار دانشجویی به شما داده خواهد شد

    100. جواد گفت:

      سن ۴۸ و معدل ۱۶.۹۱

    101. جواد گفت:

      سلام بنده دامپزشک هستم و دارای سابقه کار در اداره دامپزشکی (۳ سال ) و شرکت دارویی (۳ سال) ودر بیمه دام و طیور بانک کشاورزی (بالای ۱۰ سال ) ،برای کار و حتی ادامه تحصیل در دانمارک اطلاعات میخواستم .در ضمن متاهل و دارای دو پسر ۱۳ و ۶ سال .متشکرم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل باید مدرک شما ریجستر شده و حتی امکان دارد آزمون آن هم گرفته شود . برای کار در کشور دانمارک نیز باید درخواست کار از کارفرمایی حقیقی داشته و یا اینکه در لیست مشاغل مورد نیاز کشور دانمارک باشید و از طریق سفارت و اسکیلد ورکر اقدام نمایید . در صورت تحصیل در دانمارک و یا کار در کشور دانمارک امکان بردن همراه را دارید البته با تاخیر

    102. حسن زاده گفت:

      سلام دانشجوی دکتری رشته مکانیک از دانشگاه شهید بهشتی هستم خانومم لیسانس علوم ازمایشگاهی ایا امکان پسادکتری و ارشد ژنتیک برای خانومم هست؟ اگه هست شرایطش خصوصا برای خانومم چیه؟ معدل هردو بالای ۱۷ می باشد.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بله اگر خانم شما مدرک زبان نیز بگیرند امکان ادامه تحصیل میباشد ولی ملحق شدن به همراه با تاخیر میباشد بین ۴ تا۶ ماه ولی اگر هردو اقدام کنید میتوانید همزمان خروج کنید

    103. شهرام گفت:

      با سلام

      آیا لیسانس مترجمی زبان انگلیسی را به جای مدرک زبان در دانشگاه های دانمارک می پذیرند؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای تحصیل در دانمارک داشتن مدرک آیلتس با نمره ۶ تا ۶ و نیم الزامیست و مدرک لیسانس مترجمی جایگزین نمی شود.

    104. صابر گفت:

      سلام
      من لیسانس شیمی کاربردی با معدل ۱۴ از دانشگاه آزاد لاهیجان دارم و الان میخوام برای ارشد بورسیه یکی از دانشگاه های دانمارک رو بگیرم
      لطفا بهم بگید باید چه شرایطی داشته باشم و چه کارهایی انجام بدم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد نیاز پژوهش بین المللی است و نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی.

    105. ميم گفت:

      سلام .من دارای لیسانس حقوق از دانشگاه تمام صادق با معدل ١٧/۶۵،فوق لیسانس فلسفه غرب از دانشگاه بهشتی با معدل ١٧/۵٣ و دکتری فلسفه هنر با معدل ١٨/٣٩ از دانشگاه علامه هستم.دارای ده سال سابقه کاری با بیمه و (وکیل دادگستری)هستم. یک کتاب ترجمه کردم و دو مقاله داخلی چاپ شده دارم.امکان گرفتن آیلتس ۶.۵ هم دارم.برای پذیرش مقطع دکتری در رشته خودم در دانمارک شانسی دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع فوق دکتری میتونید اقدام کنید.

    106. منصور گفت:

      سلام
      میخواستم بدونم که برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک با مدرک دیپلم چه شرایطی داره؟؟؟
      و من باید از کجا شروع کنم؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید.

    107. mohammad گفت:

      سلام من کارشناسی معماری دارم با معدل ۱۶.۹۰ و مدرک ICDL از جهاد دانشگاهی دارم همچنین ۱سال و نیم هست کلاس زبان میرم و فعلا به آیلتس اقدام نکردم
      میخواستم بدونم دانشگاهی هست که بشه در مقطع ارشد تحصیل کرد همزمان امکان کارکردن داشته باشه برای تامین هزینه ها؟؟
      شرایطش چطوره سخته یا میشه امیدوار بود؟؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. شما در هنگام تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اجازه ۲۰ ساعت کار دانشجویی دارید و می توانید بسیاری از هزینه های خود را با انجام کارهای غیرتخصصی تأمین نمایید. در صورتی که در رشته خود تخصصی کسب کرده باشید نیز درآمد شما می تواند بیشتر باشد. برای بررسی شرایط خود و دریافت اطلاعات کشورهای مختلف با مشاوران مؤسسه تماس حاصل نمایید.

    108. زهرا گفت:

      سلام ببخشید می خواستم بدونم اگه دکتری رو در کشور دیگه ای در حال تحصیل باشیم و بخواهیم برای فوق دکتری اقدام کنیم حتما نیاز به مدرک زبان داریم با توجه به اینکه دکتری رو به زبان انگلیسی می گذرونیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد به بالا در کشورهای مختلف به زبان انگلیسی امکان پذیر است. قاعده کشورهای مختلف در زمینه ارائه مدرک زبان با یکدیگر متفاوت است اما بسیاری از کشورها مدرک زبان را از شما مطالبه خواهند نمود. معمولا در مقاطع دکتری و بالاتر داشتن مدرک زبان شرط لازم دانشگاه های مختلف است.

    109. سامان گفت:

      با سلام.من دانشجوی متقاضی دکترا هستم.با ۲۴ سال سن و مجرد.می خواستم ببینم آیا شرایط من جهت اخذ پذیرش و در راستای اون بورس مناسبه:
      اخذ دیپلم با معدل ۱۷.۱۵
      فارغ التحصیل از دانشگاه شیراز در مقطع کارشناسی معماری با معدل ۱۷.۹۰
      فارغ التحصیل از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد معماری با معدل ۱۹.۳۲
      یک مقاله داخلی
      فاقد مدرک زبان
      مرسی.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع دکتری و با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید.

    110. کاوه گفت:

      سلام، آیا شرایط سنی در ادامه تحصیل دکتری ریاضی لحاظ میشود؟

    111. ربانی گفت:

      سلام. می خواستم بدونم در صورت اخذ پذیرش برای مقطع دکتری، آیا می تونم همسرم رو از ابتدا همراه خودم ببرم یا باید با فاصله بعد از من بیان؟ و اینکه آیا اصلا شخص همراه در شرایط ویزای دانشجویی اجازه ی کار داره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بعد از گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی در مقطع دکتری اجازه بردن همراه را دارید و همراه اجازه کار ندارد تا زمانیکه پذیرش دانشگاه را بگیرد.

    112. سامان گفت:

      سلام ممنون میشم اگه جواب من رو بدید و در مورد دانمارک مقداری راهنمایی بفرمایید.
      من دارای لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه دولتی کردستان – سنندج با معدل ۱۸.۸۷ میباشم. آیا برای ادامه تحصیل به مدرک زبان تافل یا آیلتس نیاز دارم؟ اینجانب قصد ادامه تحصیل در رشته ی جامعه شناسی را دارم، آیا تغییر رشته امکان پذیر است؟ آیا شامل بورسیه میشوم و در صورت مثبت بودن، بورسیه تا چه حدی کمک حال خواهد بود؟ اینجانب متأهل هستم، آیا امکان اینکه خانواده نیز با من باشند وجود دارد؟
      بسیار سپاسگزارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع ارشد با داشتن مدرک زبان و اجازه تغییر رشته میتونید اقدام کنید .

    113. محمد گفت:

      سلام من دارای مدرک لیسانس عمران از دانشگاه آزاد با معدل ۱۲ هستم میخواستند بدونم امکان تحصیل در رشته ارشد عمران در دانمارک برام هست یا نه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع ارشد با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید

    114. ملکان گفت:

      باسلام
      من مدرک کارشناسی مدیریت آموزشی از دانشگاه الزهرا با معدل۱۷/۰۵ و همچنین مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه پیام نور و فوق لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد با معدل۱۹/۰۳ دارم در حال حاضر حدود ۷ سال سابقه کاری با سمت حسابدار دارم آیا می توانم اخذ پذیرش برای مقطع دکترا داشته باشم.آیا مدرک دانشگاه ازاد مورد تایید هست؟.ممنون.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع دکتری با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید .

    115. سارا گفت:

      با سلام
      ممنون میشم اگه نظرتون رو در مورد شرایط من بفرمایید که آیا واجد شرایط بورس کامل برای دکترا هستم.
      لیسانس فیزیک از دانشگاه سراسری (دامغان) معدل ۱۴٫۰۲
      ارشد ژئوفیزیک (گرایش ژئوالکتریک) از دانشگاه تهران با معدل ۱۸٫۰۶ و نمره ی تز : ۱۹
      ایلتس ۷
      جی آر ای ۳۰۵
      رتبه ۱۳ آزمون ورودی ارشد کشور در رشته ژئوفیزیک
      یک کتاب (کتاب دوم هم در حال انجام است)
      سه مقاله کنفرانسی معتبر بین المللی
      یک مقاله isiهم سابمیت کردم ولی چون تنها چند روز ازش میگذره نمیشه روش حساب کرد چون ممکنه حتی ریجکت کنن
      با سپاس
      یک مقاله برای ژورنال داخلی پذیرفته شده و یکی دیگه چند ماهه که سابمیت شده ولی نتیجه رو نگفتن هنوز.
      ۴ مقاله ی داخلی
      یک مقاله ی داخلی کنفرانسی سابمیت شده
      شرکت در تعداد زیادی کارگاه اموزش نرم افزارهای تخصصی و گرفتن گواهینامه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. شرایط شما برای گرفتن پذیرش در مقطع دکترا و دریافت بورسیه مناسب است. باید توجه داشته باشید برای افزایش شانس خود در جهت دریافت بورسیه تحصیلی مناسب، باید نشان دهید وجهه پژوهشی خوبی دارید. از این رو دریافت توصیه نامه و تهیه پروپوزال قوی به شما کمک شایانی خواهد نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مؤسسه تماس بگیرید.

    116. علی گفت:

      سلام
      من کارشناسی ارشد تربیت بدنی از دانشگاه آزاد اصفهان با معدل ۱۵/۵۰ هستم، چند کتاب تالیفی دارم، یک اختراع ثبت کرده ام، ۴ تا مقاله بین المللی که در خود ایران برگزار شد و ۲ تا همایش ملی نیز دارم + یکسری از حکم های قهرمانی و تقدیرنامه ها اما متاسفانه هیچ مدرک زبانی ندارم ولی زبانم نسبتا خوب هست.
      بنظرتون آیا می تونم بصورت بورسیه در دانشگاه دانمارک در مقطع دکتری ادامه تحصیل بدهم؟
      آیا دانشگاه های دانمارک رشته طب ورزش را دارند؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع دکتری با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید و در مورد اینکه ایا دانمارک رشته طب ورزش را دارد یا نه شما میتئنید به سایت QS مرجعه کنید.

    117. امیر فخریزاده گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ساخت با معدل ۱۶.۹۸ از دانشگاه امیر کبیر و دارای یک مقاله isi یک مقاله در کنفرانس بین اللملی و ۲ مقاله داخلی میباشم دارای مدرک آیلتس ۶.۵ نیز هستم و متقاضی ادامه تحصیل در مقطع دکترا در کشور دانمارک میباشم -۳۷ سال سن دارم
      آیا امکان تحصیل برای من در مقطع دکترا در کشور دانمارک هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. شرایط شما برای تحصیل در مقطع دکترا مناسب است. باید رزومه شما به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد. برای بررسی رزومه خود با مشاوران مؤسسه تماس بگیرید.

    118. سید حسین میریان گفت:

      سلام من حسین میریان هستم ۲۹ سالمه و مدرک کارشناسی نرم افزار با معدل ۱۳.۷۰ دارم. همچنین مدرکک تافل ۹۰ دارم . میخوام قبل از اینکه شرایط برای اقدام برای مستر رو بدونم . مهمترین چیز که میخوام بدونم اینه که پس از تحصیل آیا مانند دیگر کشورها فرجه ۱ الی دو ساله میده تا کار پیدا کنیم و اقامت بکیریم و کلا شرابط پس از تحصیل چیه ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع فوق لیسانس با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید و در مورد فرجه ماندن ۶ ماه بلا مانع است.

    119. امید گفت:

      باسلام
      من کارشناس مکانیک ساخت و تولید با ۶ سال سابقه کار هستم . آیا میتونم برای کارشناسی ارشد رشته های مدیریتی مانند mba یا تحلیل اطلاعاتی در دانمارک اقدام کنم
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع فوق لیسانس با داشتن مدرک زبان میتونید اقدام کنید .

    120. بابک گفت:

      سلام من سی و یک سال سن دارم دیپلم یازده ساله معماری بدون پیش دانشگاهی دارم ، میتونم واسه تحصیل در دانمارک اقدام کنم با توجه به شرایط سنی که دارم؟ اگه بله میتونم تغییر رشته بدم اگر نه با شرایطی که دارم کدوم کشور میتونم اقدام کنم ممنون میشم پاسخ بدید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تمامی کشورهای اروپایی و از جمله دانمارک نیاز است مدرک پیش دانشگاهی را داشته باشید و یا مدرک فوق دیپلم را دریافت نمایید .

    121. Simin گفت:

      سلام من فارغ التحصیل کارشناسی بهداشت عمومی از دانشگاه دولتی هستم با معدل ۱۸/۳۰ و میتوانم تا چند ماه دیگر مدرک زبان آماده کنم متاهل هستم خواستم ببینم برای ادامه تحصیل در دانمارک شانسی دارم؟به چه صورت رایگان یا با پرداخت شهریه؟و برای همسرم شرایط کار و ادامه تحصیل چجوریه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک در مقطع فوق لیسانس میتونید همراه داشته باشید و شرایط کار همراه بستگی به نظر آفیسر دارد .

    122. بهرام گفت:

      سلام معدل کارشناسیم ۱۵.۴۳ و ارشدم** ۱۵.۶۶** ۳مقاله ISI و مدرک زبان با نمره خوب- آیا این معدل ارشدم مانع از اپلایم میشه؟؟!!!

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پذیرش در مقطع دکتری کشور دانمارک معدل بالای ۱۷ مدنظر است ولی معدل به تنهایی تعیین کننده نیست و نمره آیلتس ۷ باید داشته باشید.

    123. دريا گفت:

      با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز…من لیسانس نقاشی و همینطور فوق لیسانس نقاشی از دانشگاه آزاد ایران هستم و میخوام برای دکترای هنر در کشور دانمارک برای گرفتن بورسیه اقدام کنم…اولین سوال این هستش که امکانش برای من هست؟واینکه من میتونم پدر و مادرم هم با خودم ببرم؟ممنون میشم جوابم رو در ایمیل من بفرستید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پذیرش در مقطع دکتری در دانمارک باید رزومه تحصیلی قوی داشته باشید بدین منظور باید معدل بالای ۱۷، آیلتس ۷ و مقاله ISI یا چاپ شده در ژورنالهای علمی داشته باشید و در مورد رشته شمایک آزمون عملی نیز وجود دارد.با ویزای تحصیلی شما نمی توانید پدر و مادر خود را ببرید فقط در صورت گرفتن تابعیت آن کشور می توانید برای بردن پدر و مادر خود اقدام کنید.

    124. میلا گفت:

      با سلام

      دانشجوی ارشد برق هستم وزمینه فعالیتم هوش مصنوعی و شبکه عصبی است.معدل لیسانس و ارشدم ۱۴.۵ هستش ولی یک مقاله ژورنال دارم و مدرک تافل هم دارم.خواستم بچرسم به علت پایین بودن معدل مشکلی برام پیش میاد؟اینکه میتونم اپلای کنم با خیر؟دانشگاه امیرکبیر ارشدم رو گذروندم و توصیه نامه هم دارم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مقطع دکتری معدل ارشد بالای ۱۷ لازم است ولی تنها معدل تعیین کننده نیست و عوامل دیگر آیلتس ۷ و مقاله ISI و … هر کدام مکمل یکدیگر می باشند. برای پذیرش شانس دارید و می توانید اقدام کنید.

    125. روژین گفت:

      سلام
      من ۲۸ ساله و مدرک فوق لیسانس کامپیوتر دارم ۶ سال هم سابقه کار دارم و قصد مهاجرت دارم اما نمی دانم از طریق تحصیل در مقطع دکترا اقدام کنم یا از طریق یافتن کار… همین طور نمی دانم دانمارک را انتخاب کنم یا نروژ یا حتا کشورهای دیگر…ممنون می شوم راهنمایی نمایید. همچنین زبان آیلتس ندارم هنوز و معدلم ۱۸ است.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. برای گرفتن ویزای کار در دانمارک باید از طرف کارفرمایی در این کشور، پیشنهاد شغلی داشته باشید. برای گرفتن پذیرش در مقطع دکترا در هر کشوری باید رزومه تحصیلی و پژوهشی خوبی داشته باشید. داشتن مدرک زبان برای فرایندهای تحصیلی یکی از مهمترین الزامات است.

    126. زیبا جونو گفت:

      باسلام
      من دیپلم کار و دانش رشته کامپیوتر با معدل ۱۹/۹۸ دارم و مدرک آیلتس با نمره ۵ و مدرک DANSK زبان دانمارکی هم دارم . میخواستم بدونم میتونم برای دانشگاه در رشته ی موسیقی دانمارک درس بخونم ؟ گواهی سلامت هم به دانمارکی ترجمه کردم

      • علی سعیدی گفت:

        سلام. با داشتن مدرک زبان دانمارکی شما می توانید در رشته مورد نظر خود در مقطع کارشناسی پذیرش تحصیلی اخذ نمایید.

    127. تمنا گفت:

      با سلام
      من در رشته مدیریت بازرگانی لیسانسم را با معدل ۱۳.۷۶ از دانشگاه پیام نور و کارشناسی ارشدم با همین رشته با معدل ۱۵.۲۵ از دانشگاه علوم تحقیقات به اتمام رساندم. ۲مقاله داخلی و ۱مدرک فنی و مدرک کارآفرینی را دارا میباشم. مدرک آیلتس را تا ۶ماه آینده میگیرم. ایا شانس پذیرش در مقطع دکترا را در دانمارک دارم؟ و اگر شانسی نیست لطفا راهکاری ارایه بدید. متشکرم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای تحصیلی کشور دانمارک در مقطع PHD با داشتن مدرک زبان میتونید در دانشگاههای انگلیسی زبان ادامه تحصیل دهید و با توجه به شرایط شما میتونید برای پذیرش و ویزا اقدام کنید.

    128. حمیدرضا گفت:

      با سلام.
      من ۲۹ سالمه و دارای لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه علمی کاربردی میباشم و هسرم هم دارای ارشد مدیریت اجرایی و لیسانس مدیریت بازرگانی میباشد.به نظر شما از چه طریقی میتوانیم اقدام به اخذ ویزا کار یا دانشجویی کنیم.به نظر شما کدام یک راحتتر میباشد؟راهنمایی فرمایید از چه طریقی راحتتر میتوان ویزا دانمارک یا سوئد را دریافت کرد؟تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما با داشتن مدرک زبان اگر برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید زودتر به نتیجه خواهید رسید و اجازه بردن همراه را در مقطع فوق لیسانس دارید.

    129. سینا گفت:

      سلام
      من دانشجوی ارشد مهندسی از دانشگاه معتبر تهران هستم.
      معدل کارشناسی و ارشدم خیلی خوبه. روزمه تحصیلی خوبی دارم ولی خانوادم نمیتوننه منو ساپورت مالی کنن.میخاستم ببینم واقعا لازمه حتما پول با خودم ببرم دانمارک؟ بورسیه ک بشم مگه هزینه هارو تقبل نمیکنن؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت بورسیه در مقطع دکتری در کشور دانمارک باید دارای معدل بالای ۱۷، آیلتس ۷ و مقاله isi باشید و هر قدر رزومه شما قوی تر باشد شانس گرفتن بورسیه برای شما بیشتر است و میزان بورسیه ای که به شما تعلق بگیرد بستگی به رزومه شما و دانشگاه مقصدتون داره ولی هزینه زندگی رو حداقل باید با خودتون ببرید که به طور تقربی هزینه زندگی برای یک سال در کشور دانمارک برای یک نفر ۴۰ میلیون تومان می باشد.

    130. مانی گفت:

      اینجانب ۲۹ ساله مجرد کارمند رسمی اداره برق در شهر نور و دانشجوی سال سوم دکترای برق قدرت در دانشگاه دولتی بوده، دارای ایلتس ۶.۵ چهار مقاله علمی پژوهشی و ۴ سال سابقه بسیار کارامد در زمینه سیستم های فشار قوی قدرت هستم. اخیرا بنده از دانشگاه آلبورگ دانمارک پذیرش بدون فاند گرفتم اما به دلیل رزومم به من اجازه تحصیل رایگان و بدون پرداخت شهریه در این کشور داده شد. با توجه به اینکه هدف بنده در کل مهاجرت از ایران بوده و از طرفی شرایطم در دراخل کشور نیز خوب می باشد آیا از نگاه شما رفتن به این دانشگاه و تحصیل در مقطع دکترا برای دریافت اقامت بنده در اروپا مفید هست یا خیر؟ ضمنا یکی از اهداف بنده کشور سوئد می باشد زیرا در این کشور تعدادی از اقوام حضور دارند. آیا با توجه به مشکل بودن شرایط اخذ اقامت در دانمارک امکان دریافت کار در سوئد پس از تحصیل در دانمارک وجود دارد؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. اگر قصد جدی برای اقامت در اروپا را دارید بهتر است شرایط تحصیل در دانمارک را از دست ندهید. شما با توجه به اینکه پس از تحصیل می توانید در همه کشورهای حوزه شینگن موقعیت شغلی به دست آورید، می توانید از دانمارک فارغ التحصیل شوید و سپس برای کار وارد کشور سوئد شوید.

    131. مليكا گفت:

      سلام من سی ساله مجرد و لیسانس کامپیوتر دارم برای پذیرش فوق لیسانس بدون نیاز به مدرک زبان در رشته MBA ایا دانشگاهی در دانمارک هست؟احتمال ویزا گرفتن با این پذیرش چقدره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما می توانید قبل از ورود به دانشگاه های کشور دانمارک برای دوره های زبان انگلیسی اقدام نمایید ولی شانس ویزای برای افرادی برای دوره های زبان اقدام می کنند پایین تر می باشد

    132. آنا گفت:

      سلام! خسته نباشین! من ٢۵ ساله و متاهل هستم! لیسانس علوم آزمایشگاهی دارم! ارشد سم شناسی! از چه طریقی میشه اقدام کنیم برای مهاجرت و تحصیل در دانمارک!؟ دانشگاه آزاد علوم پزشکی تحصیل کردم! آیا دانشگاه معتبری به حساب می آید!؟

      • آریانا پارس گفت:

        جهت اخذ پذیرش در مقطع دکترا ی کشور دانمارک :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    133. الناز گفت:

      سلام.ارشد بازرگانی بازاریابی با معدل ۱۷/۶۰ زیر نظر دانشگاه گیلان را دارم..در حال حاضر برای گرفتن نمره ۷ ایلتس تلاش میکنم.برای گرفتن دکتری چه با بورس و چه بدون بورسیه قصد مهاجرت به دانمارک رو دارم.سوال اصلیم اینه ایا میتونم برای همسرم و دختر دوساله خودم هم ویزا بگیرم???? تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        شرایط اخذ پذیرش در مقطع دکترا ی کشور دانمارک به صورت زیر می باشد و پذیرش عادی هم در مقطع دکترای دانمارک وجود ندارد :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب
        بله شما تحت عنوان ویزای همراه می تونید همسر و فرزندان زیر ۱۸ سالتون رو با خودتون ببرید .

    134. سارا گفت:

      سلام، من ارشد مهندسی صنایع هستم. معدل کارشناسی ام ۱۷.۳۲ دانشگاه غیر انتفاعی و معدل ارشد ۱۵.۹۴ دانشگاه سراسری، پایان نامه ام در رابطه با مهندسی تولید. البته هنوز درسم تموم نشده. اگر نمره آیلتس ۶.۵ و یک مقاله داشته باشم، شانسی برای فاند برای دکتری دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        شرایط کلی جهت اخذ پذیرش در مقطع دکترا ی کشور دانمارک بصورت زیر می باشد :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    135. ياشار گفت:

      سلام
      لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد با معدل ١۵/٢٩
      میخواهم برای آیلس اقدام کنم
      آیا میشه ارشد صنایع رو توو ایران بخونم و بعد دکترا رو برم دانمارک؟ یا برای دکترا خوندن حتما باید ارشد رو هم از دانمارک گرفته باشم؟
      در واقع میخوام بدونم ارشد ایران رو قبول دارن؟
      و اینکه سنم ٣٠ به بعد بشه دیگه راه نمیدن؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        بله مدرک اکثر دانشگاه های ایران مورد تایید کشور دانمارک هست اما چون در مقطع دکتری در کشور دانمارک فقط پذیرش بورسیه وجود دارد فوق لیسانس دانمارک می تواند شانس شما را برای پذیرش دکترای دانمار بیشتر کند .

    136. مهرناز گفت:

      یه سوال دیگه هم داشتم. تا زمان رفتن به کشور محل اقامت، احتمالا دانمارک، چه مقدار باید هزینه کنیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        هزینه ی یکسال زندگی و تحصیل در دانمارک حدود ۸۰ ت ۹۰ میلیون تومان می باشد .

    137. مهرناز گفت:

      سلام. من مدرک لیسانس ریاضی محض از دانشگاه شیراز با معدل ۱۵ و فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه تهران با معدل ۱۶.۶۰ دارم. موضوع پایان نامه ام مقاله ی یکی از اساتید دانشگاه کپنهاگن هست. در حال حاضر دارم برای آیلتس کلاس میرم. آیا میتونم امیدی به گرفتن بورسیه برای دکتری از یکی از دانشگاههای دانمارک رو داشته باشم؟

      • آریانا پارس گفت:

        جهت اخذ پذیرش در مقطع دکترا ی کشور دانمارک شرایط به صورت زیر می یاشد :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    138. میلاد گفت:

      سلام
      من فوق لیسانس مهندسی مکانیک ساخت و تولید علوم تحقیقات درام و معدلم ۱۶.۹۱ هستش. فعلا مقاله ندارم آیا شما میتونید تضمینی واسم بورسیه دکترا بگیرید؟

      • آریانا پارس گفت:

        شرایط پذیرش در مقطع دکترا ی کشور دانمارک به صورت زیر می باشد :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    139. امیر محمد گفت:

      سلام.خسته نباشید.من میخوام واسه ی تحصیلات دانشگاهی وارد یکی از کشور های اروپایی بشم.و دنبال شرایطی میگردم که دانشگاه حاظر باشه بخشی از مخارج رو تا دکترا پرداخت کنه و به جای اون تعهد خدمت داشته باشه.شما چه کشوری رو معرفی میکنید؟

      • آریانا پارس گفت:

        شما با داشتن شرایط زیر برای پذیرش بورسیه در مقطع دکترا ی اکثر کشور ها می توانید اقدام کنید :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    140. Naeim گفت:

      درود
      من لیسانس رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۶ هستم، بدون مدرک زبان، اما آمادگی شرکت در امتحان زبان رو دارم.
      مربی بین المللی پرورش اندام و فیتنس، و دارای مدارک مربیگری داخلی و بین المللی
      آیا برای مقطع ارشد میتونم در رشته ی تربیت بدنی پذیرش بگیرم؟
      اگر نه..
      برای ارشد روانشناسی بالینی چطور؟
      سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        با شما با ارائه ی مدرک لیسانستون +مدرک زبان ielts 6 می تونید جهت اخذ پذیرش در مقطع ارشد کشور دانمارک اقدام کنید .

    141. آروین گفت:

      سلام
      من لیسانس صنایع غذایی در دانشگاه پیام نور با معدل ۱۶ دارم و کارشناسی ارشد صنایع غذایی از دانشگاه شهید بهشتی دارم و با انیستیو تحقیقاتی در زمینه چاپ ۲ مقاله داشتم و دارای سابقه ۲ سال کار در سازمان غذا و دارو هستم ، خواستم ببینم با توجه به این که لیسانسم پیام نور بوده مشکل اپلای پیش نمیاد ؟ با تشکر

    142. meli گفت:

      سلام من دانشجوی کارشناسی علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی آزادتهران هستم مدرک زبان هم ندارم .میتونم برای ارشد خون شناسی دانمارک اقدام کنم؟چه کار باید بکنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        بله باید مدرک زبان دنیش یا ایلتس ۶ داشته باشید + مدرک لیسانستون تا بتونید مجاز به اخذ پذیرش از دانشگاه های دانمارک شوید .

    143. حنیفه گفت:

      با سلام . من با معدل ۱۹.۲۰ و دانشجوی نمونه ی دانشگاه علامه در امسال با ۴ مقاله در زمینه ی ادبیات کودک که یک مقاله آن انگلیسی می باشد آیا می توانم تقاضای بورس دکتری ادبیات کودک را داشته باشم . ضمنا پایان نامه ام نیز در این راستا می باشد .

      • آریانا پارس گفت:

        شرایط کلی جهت اخذ پذیرش در مقطع دکترا ی کشور دانمارک به صورت زیر میباشد :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

    144. فرشاد گفت:

      سلام .من میخوام برای ارشد الکترونیک در یکی از دانشگاههای دانمارک اقدام کنم معدل لیسانسم ۱۵.۵۰ و دانشگاه دولتی درس خوندم هزینه تحصیل در یک دانشگاه خوب چقد میشه.ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تحصیل در مقطع فوق لیسانس کشور دانمارک مستلزم پرداخت هزینه میباشد و با حدود ۱۰ هزار یورو سالیانه متوانید در کشور دانمارک تحصیل کنید

    145. زهرا گفت:

      با سلام و احترام،
      من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی با معدل ۱۷ از دانشگاه پیام نور دارم، و آیلتس ۶.۵ هم دارم، خواستم بپرسم من میتونم برای مقطع فوق لیسانس از دانشگاه های دانماک فاند بگیرم؟ و اینکه آیا واقعا تحصیل در صورت فاند شدن کاملا رایگان میباشد؟ و ماهانه چه میزان حقوق به دانشجویان مقطع فوق لیسانس میدهند؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شانس اخذ بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد بسیار پایین می باشد

    146. shaghayegh گفت:

      سلام من ارشد مهندسی محیط زیست از دانشگاه تهران با معدل ۱۸دارم نمره تافل ۱۰۵ و یک مقاله دارم به نظر شانس کدام کشور برام بیشتر است با بورسیه ی خوب برای phd

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای اخذ بورسیه در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس ۶.۵،توصیه نامه از استادهای ایران،معدل بالای ۱۷ و مقالات isi می باشید

    147. محمد گفت:

      سلام. من کارشناسی عمران با معدل ۱۵ و کارشناسی ارشد معماری با معدل ۱۴.۵ هستم و ۵ مقاله ژورنالی و تقریبا ۸ سال سابقه کار در ساختمان را دارا هستم همچنین نمره ۵ از آیلتس دارم و برای ادامه تحصیل شانسی برای بورسیه هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای اخذ بورسیه در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس ۶.۵،توصیه نامه از استادهای ایران،معدل بالای ۱۷ و مقالات isi می باشید

    148. دلارام گفت:

      سلام من دیپلم تجربی با معدل ۱۹.۶۸ دارم ، تا دی ماه هم ایلس میگیرم.برای تحصیل در رشته ی پزشکی میتونم اقدام کنم؟
      هزینه ی دانشگاه چقدر هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در رشته پزشکی نیازمند مدرک زبان دانمارکی می باشید و پس از قبولی در دوره pre medical و قبولی در آزمون آن می توانید وارد دوره ی پزشکی شوید.

    149. نرگس گفت:

      سلام
      من فوق لیسانس جمعیت شناسی با معدل ۱۶.۶۱ از دانشگاه علامه هستم. لیسانسم هم از دانشگاه فردوسی با معدل ۱۵.۹۶ گرفتم. ۵ سال سابقه بیمه ای تدریس دارم. ۱ مقاله isi و ۳ مقاله کنفرانس داخلی دارم که رتبه یک همایش و گرفتم.نمره ۶.۵ ایلتس دارم. حدود یکسال همکار تحقیق در یک موسسه تحقیقاتی بودم.ایا با این رزومه امکان گرفتن فاند از دانمارک در مقطع دکتری هست

    150. Mohammad گفت:

      سلام.من میتونم توی رشته ی پزشکی در دانمارک تحصیل کنم؟هزینه در سال چقدر است؟زبانش چیه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در رشته پزشکی نیازمند مدرک زبان دانمارکی می باشید و پس از قبولی در دوره pre medical و قبولی در آزمون آن می توانید وارد دوره ی پزشکی شوید.

    151. امیر رضا گفت:

      سلام.دانشجوی دکترای برق دولتی ام.می خواستم برای ادامه تحصیلات و کار و اقامت به دانمارک برم. متاهلم و ۴۰ سال سن ام. ۲۰ سال سابقه آموزشی دارم. شرایط آسان را برایم راهنمایی نمایید. اینکه در حین تحصیل فاند بگیرم نیز بفرمایید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    152. حسین شوندی گفت:

      با سلام
      لیسانش زبان و ادبیات انگلیسی- ۲۷ ساله- دانشگاه سمنان- معدل ۱۶
      ۶ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در سطوح پیشرفته
      ۲ سال سابقه فروش و پشتیبانی مشتریان
      ۱ سال سابقه امور بازرگانی و واردات
      آشنایی با زبان فرانسه- و تسلط کامل به زبان انگلیسی
      تحت چه شرایطی میتوانم درخواست ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بدهم؟
      آیا تا یکسال آینده میتوانم پذیرش بگیرم؟
      باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس حداقل ۶ می باشید.

    153. روستایی گفت:

      با سلام. من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی- علوم خاک می باشم و تا ۴ ماه آینده، نمره ۶.۵ الی ۷ ایلتس را کسب خواهم کرد. معدل لیسانس ۱۵.۵۴ و کارشناسی ارشد ۱۷.۳۶.
      با توجه به اینکه پذیرش دکتری کار چندان آسانی نیست، قصد دارم برای ارشد مجدد اقدام کنم. ۲۷ سال سن دارم و سال ۹۱ از مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیل شده ام.
      با توجه به شرایط سنی و گپ تحصیلی برای کارشناسی ارشد مجدد، شرایط من برای کشور دانمارک را چگونه ارزیابی می کنید ؟
      شانس من را برای گرفتن پذیرش از دانشگاه کپنهاگ برای سال تحصیلی ۲۰۱۷_۲۰۱۸ را چگونه ارزیابی می کنید؟

    154. ناشناس گفت:

      سلام
      من خیلی از شماها تو صفحات مختلفتون سوال پرسیدم اما هنوز متاسفانه جوابی نگرفتم.می خواستم بدونم دانشگاه ازادم برای فاند دکتری معتبره یا نه؟و اینکه ایا حتما باید دانشگاه ازاد تهران باشه یا شهرستانهای کوچیکم معتبره؟
      مرسی

    155. حسین گفت:

      سلام من ترم آخر مدبریت بازرگانی با معدل حدودی بین ۱۵ تا ۱۶ هستم. ۴ سال سابقه کار ( مرتبط ) دارم. در حال گذراندن دوره زبان. سن ۲۴. آیا شانسی برای پذیرش ( بورسیه ) در مقطع کارشناسی ارشد بازرگانی بین الملل وجود داره یا نه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شانس اخذ بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد پایین می باشد

    156. محمد گفت:

      سلام …من کارشناسی تاسیسات حرارتی و برودتی با معدل ۱۸.۰۸ ا دانشگاه ازاد دارم ..مدرک زبان ندارم …می تونم برای کارشناسی ارشد در دانمارک اقدام کنم …در ضمن من دانشجوی ترم اخر ارشد مکانیک هستم در صورتی که بتونم برم دانمارک برای مقطع ارشد تحصیل مم می تونم تطبیق واحد بدم واحد ها رو ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس حداقل ۶ می باشید و یک سری از واحد ها تطبیق داده می شود

    157. mahsa گفت:

      سلام دانشجوی کارشناسی مهندسی پزشکی هستم ایا میتونم این رشته تو مقطع ارشد در دانمارک ادامه بدم؟یا این رشته تو این کشور ارایه نمیشه.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس حداقل ۶ می باشید.

    158. J.S گفت:

      با سلام
      من هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد رشته ی بیومکانیک ورزشی (sports biomechanic) دانشگاه تهران هستم. معدلم هم تا ترم دوم ۱۹.۳۸ هست و رتبه اول هستم. دو کتاب ترجمه شده و دو مقاله ی داخلی دارم. چگونه می تونم برای دکتری فاند بگیرم و بدون معطلی پس از کارشناسی ارشد، برای دکتری ادامه تحصیل بدم.
      با سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    159. يوحنا گفت:

      با سلام
      من دانشجوی رشته داروسازی مشهد هستم
      میخواستم بدونم که تحصیل در این رشته به چ زبانی ست؟ و اینکه ایا شرایط انتقالی وجود داره؟

    160. هديه گفت:

      سلام
      من دانشجوی دکتری هتم و فقط تزم مونده که دفاع کنم، موضوع تزم هم مرتبط با رسوبات دریا هستش
      سابقه ۹ ساله تدریس تو دانشگاه دارم و در یکی از سازمانهای دولتی مرتبط با رشته ام مشغول به کارم.
      مقاله هم دارم و با نرم افزار مرتبط با رشتمون میتونم کار کنم.
      برای اینکه بتونم یه دکتری دیگه تو گرایش خورم تو دانمارک بگیرم، شرایطش چطوره
      آیا نیاز به هزینه خاصی داره و تا چه حد
      چطور باید اقدام کنم برای شروع و مراحلش رو اگه ممکنه به طور مختصر تا انتها توضیح بفرمایین.
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    161. شهروز گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      بنده فوق لیسانس عمران با معدل ۱۹ و لیسانس با معدل ۱۴.۷۴ دارم،
      دارای یک مقاله ISI
      ۸ کنفرانس بین المللی
      ۳ کنفرانس ملی
      ۳ مورد ثبت اختراع
      ۸ جلد کتاب تالیفی و ترجمه ای در شاخه مهندسی عمران
      در حال خواندن برای آزمون آیلتس
      ۲ مورد گواهی فنی و حرفه ای
      همسرم هم لیسانس زبان فرانسه هستند
      ضمنا خواهرم هم در دانمارک هستند ولی هنوز اقامت نگرفته اند
      دارای ۸ سال سابقه کار بیمه ای مرتبط هستم
      متاهل و دارای یک فرزند ۲ ساله
      آیا برای اقامت و یا بورسیه تحصیلی در مقطع دکترای عمران شانسی وجود دارد؟ با تشکر

    162. وفا گفت:

      با سلام
      من فوق لیسانس کامپیوتر هستم با معدل ۱۵ دارای دو مقاله isi و در حال خواندن زبان میباشم
      خواهرم در دانمارک زندگی میکند ایا به نظر شما راهی وجود دارد من برای دکتری دانمارک قبول بشم ۳۲ ساله هستم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    163. خانمحمدی گفت:

      پسر من تسلط کامل به زبان انگلیسی را داره وب سایت نویسه و الان هم مشغول به کاره ولی مدرک فوق دیپلم کامپیوترش رو تمام نکرده میتونه برای ادامه تحصیل بره دانمارک؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.باید از ابتدا درس بخواند ولی یک سری از واحدها تطبیق داده می شود

    164. هادی گفت:

      با سلام
      من دانشجوی دامپروری ارگانیک در مقطع کارشناسی ارسد هستم میخواستم بدون میتونم برای دکتر در دانمارک پذیرش بگیرم. هزینه پذیرش در این موسسه چه قدر میباشد

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    165. قاسم بهمیی نژاد گفت:

      درود به شما بزرگوار.اینجانب ۳۵ سال مجرد ودارای لیسانس عمران معدل ۱۳.۲۹دانشگاه ازاد و در حال خواندن ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه ازاد هستم و معدلم به احتمال زیاد بالای ۱۸ میباشد و تا چند وقت دیگه خودمو به ایلتس ۶.۵ میرسانم خواستم بدونم که ایا امکان تحصیل در دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری در دانمارک وجود دارد بازار کار این رشته باتوجه به اینکه لیسانسم عمران و ارشدم جغرافیا و برنامه ریزی شهری هست در دانمارک چجوریه. دوم اینکه جهت پذیرش برای مقطع دکترا چون ارشدم از دانشگاه ازاد میباشد چقد شانس دارم جهت پذیرش.
      سوم اینکه من که ۱۳سال سابقه رسمی با مدرک دیپلم در ازمایشگاه پتروشیمی ماهشهر را دارم و سابقه کارم مرتبط با مدرک تحصیلی نیست ایا این سابقه غیر مرتبط تاثیری در جذب اینجانب چه در مقطع دکترا چه در پذیرش کار دارد .قبلا از راهنمایی شما تشکر مینمایم

    166. شهاب گفت:

      باسلام.من دانشجوی مهندسی منابع طبیعی گرایش فراوری حصولات شیلاتی هستم دانشگاه تربیت مدرس هستم.رتبه فوق لیسانسم یک کشوری هم هست و عضو بنیاد نخبگان هستم معدل کارشناسی هم نزدیک شونزده هست وارشد هم قطعا بالای ۱۸.۵ میشه آیا این مزیت ها تاثیری در گرفتن بورس در دوره دکترا داره؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    167. اکبر گفت:

      با سلام خدمت شما
      بنده فوق لیسانس با معدل ۱۴.۷۰ هستم و کارمند بانک مقاله ندارم و زبان نیز مدرک ندارم جهت ادامه تحصیل در دانشگاهها ی دانمارک بصورت آزاد یا بورسیه میتوانم اقدام کنم یا نه؟هزینه ها بصورت آزاد سالی چقد تقریبا می باشد.ممنونم

    168. گلناز گفت:

      سلام من لیسانس مهندسی پزشکی دارم.
      میخواستم بدونم دانشگاهای دانمارک فوق لیسانس این رشته رو اراِیه میدن؟؟؟؟

    169. گلناز گفت:

      سلام
      من لیسانس مهندسی پزشکی از دانشگاه ازاد دارم. میخواستم ببینم دانشگاهی تو دانمارک هست که مقطع فوق لیسانس.این رشته رو داشته باشه

    170. محمد گفت:

      سلام. میخواستم تو مقطع دکتری در رشته ژئومکانیک نفت بورس تحصیلی بگیرم. یک مقاله ISI ،دو مقاله علمی پژوهشی دارم. مدرک زبان هنوز نگرفتم. ایا با این شرایط میتونم بورس تحصیلی بگیرم.

    171. Mohamad گفت:

      سلام من دکترای عمومی دامپزشکی از دانشگاه آزاد با معدل ١۴.۵ هستم در حال حاضر مشغول به تحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی علوم تحقیقات هستم معدل کل بالای ١٧ میشه برای مدرک زبانم اقدام کردم امکان پذیرش با فاند در مقطع phd از دانمارک دارم؟

    172. آمیدا گفت:

      با سلام ۲۶ سال سن دارم و مدرک فوق لیسانس مهندسی مواد از دانشگاه تهران دارم و دو مقاله که برای ژورنال های خارجی فرستادم. سابقه کار ندارم جز تدریس موسیقی ایرانی. آیا امکان تحصیل در دانمارک با فاند را دارم؟

    173. سعیده گفت:

      با سلام من کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی هستم از شاخه تئاتر هنوز پایان نامه ندادم اما معدلم بالای ۱۸ هست در ضمن دانشگاه آزاد درس خوندم مقاله ISI ندارم اما مقاله علمی پژوهشی دارم وضمنا زبان هم دارم میخونم،برای دکتری چه دانشگاههایی معرفی میکنید و ضمنا چقدر شانس دارم برای گرفتن بورس؟

    174. seyedyazdan گفت:

      سلام خسته نباشد بنده دارای مدرک کارشناسی روانشناسی عمومی و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی با معدل ۱۵.۳۰ هستم مدرک زبان ندارم البته با توجه به اینکه برادرم در کشور دانمارک اقامت دارن با این شرایط میتونم در این کشور اقامت بگیرم و ادامه تحصیل بدم ممنون

    175. سامان گفت:

      با سلام .

      من دیپلم گرافیک دارم ، برای ادامه تحصیل برای فوق دیپلم میتوانم اقدام کنم ؟
      نمره ایلتس باید چند باشه ؟

    176. me گفت:

      سلام
      دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) دانشگاه سراسری( الزهرای تهران) هستم. معدلمم تقریبا ۱۷ هستش.
      مدرک زبان هنوز نگرفتم اما زبانم خیلی خوبه و حتما نمره عالی میگیرم.
      نمیتونم هزینه شهریه و زندگی بپردازم و حتما فول فاند میخوام.
      برای کدوم کشور شانش پذیرش دارم؟

    177. حنا گفت:

      سلام.
      بنده دارای مدرک مهندسی کامپیوتر و ارشد مدیریت دولتی هستم و همسرم مدرک مهندسی عمران و ارشد مدیریت دولتی دارند.
      می خواستم ببینم ما به چه صورت برای مهاجرت به دانمارک می تونیم اقدام کنیم که سریعترین روش و بهترین روش برای ما با این شرایط باشد.
      البته معدل فوق دیپلم بنده پایین است.
      با تشکر از راهنمایی شما

    178. زهرا لقمانی گفت:

      من سی و دو سالمه و یک دختر دارم. لیسانس ادبیات انگلیسی فوق لیسانس اموزش زبان انگلیسی دارم. الان هم در حال گرفتن مدرک دکتری اموزش زبان هستم .تمام مقاطع هم دانشگاه فردوسی. می خوام ببینم است میتونم بورسیه بشم و یک دکترای دیگه در دانمارک بگیرم؟ پولم ندارم تقریبا. همسرمم دوتا مدرک مهندسیه مکانیک و عمران داره.میشه راهنمایی کنین؟ ممنون.

    179. hadi گفت:

      سلام
      من فارق التحصل رشته مهندسی مکانیک (ساخت و تولید )از دانشکاه غیر انتفاهی با معدل ۱۵.۳۳ در حال گذراندن دوره زبان هستم میخواستم ببینم باگرفتن ایلتس میتونم در مقطع ارشد در دانمارک ادامه تحصیل بدم و ۳۰ سالمه
      ممنون از راهنمایی تون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.با داشتن آیلتس حداقل ۶ می توانید برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک اقدام نمایید

    180. hadi گفت:

      سلام من دارای لیسانس زبان انگلیسی هستم برای ادامه تحصیل درمقطع فوق لیسانس زبان شناسی یاانگلیسی ومتقاضی ویزای تحصیلی در دانمارک یا سوئد هستم ایا همسرم می تواند به همراه من به این کشورها بیاید ودر این کشورها اجازه کار خواهد داشت

    181. حميد گفت:

      پسر ۱۷ ساله محصل در سوم دبیرستان با معدل ۱۹.۹۵میتونه از دبیرستان پذیرش بگیره.رشته تجربی با آیلس۵.۵

    182. حميد گفت:

      عالی

    183. feri گفت:

      سلام.ارشد معماری دارم ولی ندیدم دانمارک پذیرش دکتری معماری داشته باشه.ممکنه همچین چیزی یا من اشتباه می کنم.مرسی

    184. Ata گفت:

      سلام
      من مدرک کارشناسی بیوتکنولوژی از دانشگاه آزاد رو دارم
      آیا میتونم برای کار در دانمارک اقدام کنم واگر هم نشد میتونم برای ادامه تحصیل از دانمارک بورسیه بگیرم دارای مدرک تافل میباشم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای کار در دانمارک باید امتیازتان به ۱۰۰ برسد و حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس می باشد.بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد در کشور دانمارک شانسش بسیار کم می باشد.

    185. مسعود گفت:

      سلام
      بنده فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری با معدل ۱۶/۵۰
      ، با فرض دارد بودن مدرک زبان انگلیسی ، میتونم برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنم؟

    186. پریسا گفت:

      سلام
      من لیسانس مهندسی صنایع دارم و همسرم مهندسی عمران . برای گرفتن مدرک آیلتس هم اقدام کردیم. به نظرتون از چه طریقی برای مهاجرت به دانمارک اقدام کنیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. با توجه به شرایط ذکر شده می توانید برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنید و همسرتون بعنوان همراه وارد این کشور شود

    187. شهرام نژاد گفت:

      سلام. فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد الکترونیک از دانشگاه غیر انتفاعی با معدل بالای ۱۸، دارای دومقاله کنفرانسی(داخلی) و در حال طی دوره زبان هستم، ۳۶ ساله، متاهل و صاحب یک فرزند و دارای ۱۶ سال سابقه کار در ادارات دولتی میباشم در ضمن همسر بنده لیسانس ادبیات از دانشگاه دولتی هستند، آیا با شرایط مذکور امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری بصورت رایگان در دانمارک برای بنده امکانپذیر میباشد؟ با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.در هر صورت تحصیل در مقطع دکترا در کشور های اسکاندیناوی مثل دانمارک به صورت بورسیه می باشد

    188. فایزه گفت:

      سلام.آیابدون داشتن مقاله وتالیف کتاب بورسیه به دکتری برای دانمارک تعلق میگیرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        داشتن مقاله شانس شما را برای اخذ بورسیه بالا می برد ولی بدین معنا نمی باشد که بدون مقاله شانسی ندارید

    189. کورش خلج هدایتی گفت:

      سلام یه سوالی داشتم من عموم تو دانمارک زندگی میکنه. آیا من میتونم از طریق عموم به دانمارک مهاجرت کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.بستگی به شرایط شما دارد.نیاز به اطلاعات بیشتری از شما داریم

    190. امیر سخایی گفت:

      با سلام من فوق لیسانس مالی از دانشگاه ازاد تهران با معدل ۱۶ دارم ایا با کسب نمره ایلتس و ارایه مقاله میتوانم بورس دکترا بگیرم در ضمن مسلط به تجزیه و تحلیل امار پیشرفته و همچنین تجزیه و تحلیل صورتهای مالی و مسلط به نرم افزارهای حرفه ای امار و مالی و اداری میباشم ایا برای کار میتوانم اقدام کنم و بعد از اقامت بورس تحصیلی بگیرم از راهنمایی شما تشکر میکنم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    191. paya گفت:

      سلام خسته نباشین.
      شرایط بورسیه گرفتن دانمارک چطوریه؟میشه توضیحی بدین؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    192. دانیال گفت:

      من فوق لیسانس هوش مصنوعی با معدل ۱۹ به بالا و پایان نامه ۲۰ هستم، از چند استاد توصیه نامه دارم و در حال کار بر روی مقاله اولا شانس بالایی برای بورسیه دارم؟ دوما مشکل زبان دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    193. وصال گفت:

      سلام، دارای دیپلم تجربی با معدل ۱۸/۵ و ایلتس ۸ میباشم
      ایا امکان گرفتن بورس در رشته داروسازی در مقطع لیسانس رو دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.اخذ بورسیه کشور دانمارک در مقطع کارشناسی دشوار می باشد

    194. ندا گفت:

      سلام و عرض خسته نباشید.من دارای لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه ازاد با معدل ۱۸.۵۰ هستم میخواستم ببینم میتونم پذیرش در مقطع دکترا در رشته مدیریت it یا صنعتی از دانمارک بگیریم در ضمن دارای مقاله isi هستم که مرتبط به کامپیوتر و مدیریت می باشد و مدرک زبان آیتلس بالای ۶.۵ هم تا دو ماه دیگه میگیرم سابقه کار مرتبط با هر دو رشته تحصیلی دارم.میخوام ببینم برای دکترا شانسی دارم یا باید برای masterای اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند داشتن مدرک زبان آیلتس حداقل ۶ و توصیه نامه استاد می باشید.

    195. farid` گفت:

      سلام
      با داشتن دیپلم تجربی با معدل کل۱۴/۵۰ ؛زبان انگلیسی خیلی خوب چقدر شانس در پذییزش رشته پزشکی یا دندانپزشکی از ی دانشگاه دانمارک (معتبر در ایران) دارم؟؟؟
      لطفا کامل توضیح بدین

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در رشته پزشکی نیازمند قبولی در کنکور سراسری ایران در پزشکی و مدرک زبان دانمارکی می باشید

    196. مهسا گفت:

      سلام من لیسانس مهندسی آی تی از دانشگاه غیر انتفاعی دارم برای ارشد اگه بخوام بورس بگیرم باید چیکار کنم؟
      زبانم در حد عالی ولی اقدام به اخذ مدرک نکردم.و اینکه کدوم تخصص های رشته ای تی اونجا بیشتر پذیرش داره .منظورم برنامه نویسی وب سایت و کارهای شبکه است.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد دشوار می باشد.

    197. فرید گفت:

      با سلام و خسته نباشید.
      من دارای فوق دیپلم IT با معدل ۱۷.۱۲ و لیسانس نرم افزار از دانشگاه آزاد با معدل ۱۵.۱۸ میباشم وقصد ادامه تحصیل برای مقطع ارشد در رشته IT در کشور دانمارک را دارم.
      آیا شرایط برای اینجانب مهیا میباشد؟
      با تشکر از زحمات شما.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع کارشناسی نیازمند داشتن مدرک پیش دانشگاهی و مدرک زبان دانمارکی می باشید

    198. حامد گفت:

      سلام. کسی که مدرک کارشناسی ارشد رشته ی هماتولوژی از یکی از دانشگاههای علوم پزشکی شهر تهران را دارد ، دارای مدرک زبان انگلیسی و سه مقاله ی چاپ شده در ژورنال های بین المللی بوده و متاهل می باشد ، آیا می تواند در مقطع دکترای هماتولوژی در یکی از دانشگاههای دانمارک تحصیل کند؟ ( به همراه همسرش تا اتمام تحصیل در آن کشور زندگی کند )

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    199. Arghavan گفت:

      سلام من دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع با معدل ۱۳.۳۴ دانشگاه آزاد و فوق لیسانس مدیریت اجرایی با معدل ۱۷.۲۹ دانشگاه آزاد و دارای ۲ مقاله ISI و آیلتس ۶.۵ هستم. آیا برای گرفتن بورسیه دکتری از دانمارک شانسی دارم؟ سپاس از راهنماییتون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    200. معصومه گفت:

      باسلام آیا برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری درکشور دانمارک محدودیت سنی وجود دارد؟

    201. هدي گفت:

      سلام..ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد هستم..مدرک زبان انگلیسی رو دارم..میخواستم واسه دکترای رشته هنر بورسیه بگیرم..آیا امکانش هست.؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    202. sara گفت:

      با سلام
      می خواستم بدونم معدل لیسانس ۱۴ و فوق ۱۷.۳۰ برای تحصیل در مقطع دکترا در دانمارک مورد قبول نیست؟ آیا معدل ارشد بیشتر اهمیت دارد یا معدل لیسانس هم مورد استناد است؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند توصیه نامه های استاد و مدرک زبان آیلتس ۶.۵ می باشید.و معدل هم تاثیرگذار می باشد.

    203. شهاب گفت:

      سلام دوستان.
      لطفا بنده رو راهنمایی کنید.
      لیسانس مهندسی کشاورزی-زراعت دانشگاه آزاد.
      فوق لیسانس مهندسی کشاورزی-اکولوژی دولتی
      ۱ مقاله داخلی
      میخوام توی کشور و دانشگاهی پذیرش دکتری بگیرم که حداقل هزینه رو داشته باشه و یا کمک هزینه تحصیلی بهم تعلق بگیره،یا خود دانشگاه هزینه تحصیلی رو تقبل کنه.
      لطفا راهنمایی کنید که روی چه کشور و چه دانشگاهی مانور بدم و از کجا شروع کنم.
      لطفا اگه کسی میتونه اطلاعات رو در اختیار من قرار بده به ایمیل بنده ارسال کنه.
      بسیار سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا به صورت بورسیه می باشد. که نیازمند مقالات ISI،توصیه نامه های استاد ،مدرک زبان آیلتس ۶.۵ و معدل بالای ۱۷ می باشید.

    204. fatemeh گفت:

      سلام
      من دیپلم گرافیک هستم . ۵ ساله که تصویرساز کتاب کودک هستم . همکاری با کشورهای اروپایی و امریکایی داشتم . میخوام اقدام کنم برای یکی از دانشگاه های هنذ دانمارک . لصفا راهنمایی کنید .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی در کشور دانمارک نیازمند مدرک پیش دانشگاهی و مدرک زبان دانمارکی می باشید.

    205. امیر گفت:

      با سلام میخواستم بدونم این ۱۸ هزار دلار خرج چه چیزهایی می شود

    206. امیر گفت:

      سلام
      من ۴ سال است که عضو هیات علمی دانشگاه هستم با مدرک دکتری در مدیریت بازرگانی میخواستم برای اقامت اقدام کنم اما با شرایط جدید یک مقدار ریسکش زیاد شده است ، می خواستم ببینم برای فوق دکتری امکانش هست از طریق موسسه شما اقدام کرد؟
      متشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع فوق دکترا به صورت بورسیه می باشد. که نیازمند مقالات ISI،توصیه نامه های استاد ،مدرک زبان آیلتس ۶.۵ و معدل بالای ۱۷ می باشید.و نیازمند سوپروایزر می باشید که زمینه فعالیت شما را تایید کند

    207. مصطفي گفت:

      با سلام
      من بهمراه خانمم قصد درخواست کار یا تحصیل را برای کشور دانمارک داریم
      من لیسانس مهندسی عمران دارم و خانمم کارشناسی ارشد کشاورزی
      میخواستم بدونم اگر بخواهیم اقدام کنیم کدام ویزا(کار یا تحصیل) امکانش بیشتره؟
      جون من توی سایت دانمارک که مطالعه کردم اگر بخواهیم ویزای کار gr1 رو بگیریم باید ۱۰۰ امتیاز داشته باشیم که ما ۸۰ امتیاز میشیم
      درضمن مدرک زیان ایلس ۶ هم داریم
      مرسی

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما و همسرتان ۹۰ امتیاز دارید.می توانید با گرفتن آیلتس ۶.۵ به امتیاز ۱۰۰ برسید و برای کار اقدام نمایید.

    208. شیرین قلی زاده گفت:

      سلام من ۱۸ سالمه ودررشته ی تجربی تحصیل میکنم امسال پیش هستم معدل دیپلمم ۱۹ است به صورت سطح پایین کانون زبان رفتم pre 3
      آیا امکانش هست که من برای تحصیل دررشته پزشکی به دانمارک برم؟اگه خست چه شرایطی داره!

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای این که برای پزشکی کشور دانمارک اقدام نمایید نیازمند مدرک زبان دانمارکی می باشید.

    209. ه م گفت:

      سلام. من فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد هستم. شش سال سابقه هیات علمی در دانشگاه آزاد دارم . و هشت سال هم سابقه یک کار دولتی . کلا چهارده سال سابقه کاری که هشت سال اجرایی مرتبط با رشته و شش سال اموزشیه.
      همسرم فوق لیسانس فیزیک دانشگاه خواجه نصیر دارن و نوزده سال سابقه تدریس فیزیک در دبیرستان. یک دختر یک سال و نیمه هم داریم. نمره زبان هیچکدوم درحال حاضر نداریم. کدوممون شرایطمون برای پذیرش دکترا گرفتن بهتره؟ و اینکه بتونیم ویزایی بگیریم که هرسه تامون با هم بریم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا به صورت بورسیه می باشد. که نیازمند مقالات ISI،توصیه نامه های استاد ،مدرک زبان آیلتس ۶.۵ و معدل بالای ۱۷ می باشید.و می توانید فرزندتان را با خودتان ببرید.

    210. ا گفت:

      سلام
      من نوجوانی ۱۶ ساله هستم و میخواهم در مدارس دانمارک تحصیل کنم و رشته تجربی را انتخاب کرده ام و در دبیرستان شاهد بوشهر درس میخوانم و زبان خارجه را بلد نیستم آیا میتوانم بورسیه تحصیلی را در دانمارک بگیرم و سه عمویم سالیان سال است که در انجا زندگی میکنند آیا می توانم؟؟؟
      در ظمن هزینه تحصیل در انجا چقدر میشود؟؟؟
      باتشکر.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تحصیلات در کشور دانمارک به زبان دانمارکی می باشد.تحصیلات در این کشور مستلزم پرداخت هزینه می باشد که بصورت حدودی ١٨ هزار دلار می باشد

    211. امیر گفت:

      سلام
      من نوجوانی ۱۶ ساله هستم و میخواهم در مدارس دانمارک تحصیل کنم و رشته تجربی را انتخاب کرده ام و در دبیرستان شاهد بوشهر درس میخوانم و زبان خارجه را بلد نیستم آیا میتوانم بورسیه تحصیلی را در دانمارک بگیرم و سه عمویم سالیان سال است که در انجا زندگی میکنند آیا می توانم؟؟؟
      در ظمن هزینه تحصیل در انجا چقدر میشود؟؟؟
      باتشکر.

    212. کیان گفت:

      سلام و خسته نباشید خدمت شما
      دانشجوی سال آخر کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه دولتی معدل ۱۷/۲۳ آیلتس ۶/۵ – دو مقاله و یک ترجمه کتاب تخصصی +معرفی نامه
      چقد شانس پذیرش در دی تی یو یا هر جای دیگه در دانمارک هست برام برای مستر در رشته سازه؟
      کل بودجه من هم نهایتا سالی ۳۵ تومن هست
      امکان تحصیل بدون شهریه قابل توجه؟
      خیلی ممنونم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع فوق لیسانس نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶ می باشید.

    213. سپینود گفت:

      با سلام و تشکر
      من فوق لیسانس نقاشی با معدل ۱۸ از یکی از دانشگاه های دولتی تهران هستم و ۳ سال هست که عضو هیات علمی دانشگاهم و مقاله ی isi ندارم اما چند مقاله دارم که ۲ تا از اونها در کنفرانسی بین المللی ارائه شده.سوابق و مدارک جشنواره ای هم در رزومه ام دارم.
      با توجه به شرایط موجود امکان اخذ بورسیه ی تحصیلی دکتری از دانشگاه های این کشور دارم؟
      آیا کشور دیگری هم برای تحصیل هنر در مقطع دکتری پیشنهاد می کنید؟
      سوال آخر اینکه امکان اخذ شهروندی در دانمارک با ویزای دانشجویی وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا به صورت بورسیه می باشد. که نیازمند مقالات ISI،توصیه نامه های استاد ،مدرک زبان آیلتس ۶.۵ و معدل بالای ۱۷ می باشید.و پس از تحصیل می توانید ۴ سال در کشور دانمارک کار کنید و اقامت آن کشور را کسب نمایید.

    214. فرزاد گفت:

      با سلام و تشکر، ارشد ایمنی شناسی پزشکی هستم دارای چند مقاله isi چاپ شده و در حال چاپ،معدل ارشد ۱۷.۶ مدرک زبان ندارم ،خواهان بورسیه تحصیلی هستم لطفا راهنمایی بفرمایید،ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.پذیرش تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا به صورت بورسیه می باشد. که نیازمند مقالات ISI،توصیه نامه های استاد ،مدرک زبان آیلتس ۶.۵ و معدل بالای ۱۷ می باشید.

    215. محمد گفت:

      سلام.
      من لیسانس مکانیک از دانشگاه بین المللی قزوین (سراسری) گرفتم و فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد تهران جنوب با معدل ۱۶.۱۶. برای زبان هم یک سالی هست که میخونم و قصد دریافت آیلتس دارم.
      برای دکترا در این رشته میتونم اقدام کنم؟ شانس قبولی هست؟
      آیا داشتن مقاله یکی از الزامات هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.اخذ ویزای تحصیلی در کشور دانمارک به صورت بورسیه انجام می شود.و برای اخذ بورسیه باید معدلتان بالای ۱۷ باشد و مقالات ISI ،طرح تحقیقاتی و آیلتس حداقل ۶.۵ نیاز می باشد.و با داشتن تمامی این مدارک شما وارد رقابت با افراد دیگر می شوید و زمینه ی کاری شما تعیین کننده می باشد که شما فرصت برای PHD دارید یا نه

    216. محمد گفت:

      با سلام دارای لیسانس الکترونیک با معدل ۱۳.۳۷ هستم از دانشگاه ازاد و در حال حاضر دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد از دانشگاه غیرانتقاعی که تا قبل از ارائه سمینار و پایان نامه دارای معدل ۱۵.۵ هستم .سطح زبانم هم ۶.۵ ielts هست.چه گزینه ای برای من بهتر هست برای تحصیل و ایا بعد تحصیل می تونم اقامت بگیرم؟سن من هم ۲۷ سال هست.ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما می توانید برای اخذ اقامت تحصیلی در مقطع دکترا اقدام نمایید لیکن دکترا در کشور دانمارک به صورت بورسیه می باشد.و برای اخذ بورسیه علاوه بر مدرک زبان نیازمند مقالات بین المللی،توصیه نامه های استاد و معدل بالای ۱۷ می باشید و پس از اتمام تحصیل در کشور دانمارک می توانید ۴ سال در آن کشور کار کنید و اقامت دائم کسب کنید.

    217. سعید گفت:

      سلام
      کارمند رسمی دولت با ده سال سابقه هستم . در صورت احراز سایر شرایط مانعی در ادامه تحصیل در دانمارک دارم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.خیر.برای تحصیل در کشور دانمارک در صورت اخذ پذیرش تحصیلی محدودیتی وجود ندارد.

    218. شیرین گفت:

      پزشک عمومی و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستم. درصورت اخذ مدرک زبان آیا امکان تحصیل در مقطع دکترا رشته هایی مثل نوروساینس وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.مدرک شما معادل کارشناسی ارشد در رشته های پبرا پزشکی محسوب می شود.پس شما با داشتن مدرک زبان و بقیه مدارک لازم مثل توصیه نامه از اساتید دانشگاه شرایط عمومی پذیرش در مقطع دکترا در کشور دانمارک را دارا می باشید.برای این که شانس خود را جهت پذیرش در دکترا در کشور دانمارک بالا ببرید می بایست طرح تحقیقاتی مربوط به رشته مورد نظر و هم چنین مقالات ISI به شرایط شما اضافه گردد.

    219. ساره گفت:

      سلام.
      من کارشناسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد کرج رو دارم. معدلم ۱۶.۲۳ است و آیلتس ۶.۵ دارم. می خواستم ببینم که برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس برای دانمارک شانسی دارم یا خیر و اینکه این کشور دانشجوهای فوق لیسانس رو هم بورسه می کنه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما امکان ادامه تحصیل در کشور دانمارک را دارا می باشید . تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد مستلزم پرداخت هزینه می باشد

    220. امیر گفت:

      با سلام معدل دیپلم تجربی من ۱۸.۵۰ شد و میخوام برای تحصیل پزشکی به دانمارک مهاجرت کنم چون هم تحصیل در ان خیلی خوبه و هم اشنایان زیادی در انجا داریم میخواستم بپرسم که هزینه ی تحصیل پزشکی چقدر است ؟(همچنان هزینه های خوابگاه و…)ومیخواستم بدونم که شرایط بورسیه گرفتن چطور است؟و ازمون isi چه ازمونی است خیلی ممنون خدا حافظ

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ پذیرش پزشکی در کشور دانمارک نیازمند مدرک پیش دانشگاهی و مدرک زبان دانمارکی می باشید

    221. میرحسنی گفت:

      با سلام، من و همسرم دانشجوی سال آخر رشته مهندسی مکانیک هستیم، ۳۰ ساله، با مدرک آیلتس ۷، من دو مقاله ی ISI , و همسرم یک مقاله دارند، همسرم دو سال سابقه ی بیمه مرتبط هم دارند. من در حال یادگیری فرانسه هم هستم. هدفم گرفتن اقامت دائم هست، نمی دونم بهتره دوباره برای ویزای تحصیل برای دکتری یا پست دکتری اقدام کنم یا یه رو ش دیگه. ممنون از لطف شما

    222. پارسا گفت:

      سلام لیسانس دانشگاه دولتی الف بالعدل ۱۲/۶ و فوق لیسانس دانشگاه پیام نور از طریق کنکور سراسری با معدل ۱۶/۶۹میباشم متاهل ودو فرزند و ۱۱ سال سابقه تدریس در آموزش پرورش دارم و میتونم مدرک زبان و بگیرم میخواستم راهنمایی بفرمایید امکان گرفتن بورس در مقطع دکترا دارم اگه ندارم بهترین گزینه برای کدوم هست. اگه بورس نباشم شهریه سالانه دکترا چقدر هست خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        مقطع دکترا در کشور دانمارک شغل محصوب می شود و برای ورود به این مقطع باید شرایط ویژه ای از جمله معدل بالا ، مقالات ISI ، مدرک زبان آیلتس ۶.۵ و توصیه نامه استاد می باشید . برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    223. جواد گفت:

      من ۱۴ سال کارمند یه ارگان دولتی هستم . کارشناسی ارشد برق از یه دانشگاه معتبر دارم و ۴ مقاله کنفرانسی و ۲ مقاله ISI دارم . همسر بنده هم عضو هیت علمی دانشگاه می باشند. میخواستم بدونم برای دکترا الکترونیک دانشگاه های دانمارک با فاند کامل چقدر شانس دارم. ممنون میشم با شرایط کامل و میزان هزینه ها توضیح بدید.

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان می توانید برای بورسیه های کشور دانمارک اقدام نمایید و پس از پیدا کردن پوزیشن دکترا برای آن اقدام نمایید

    224. سینا گفت:

      با سلام من لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی اراک هستم.معدلم ۱۳ هست.نمره ایلتس ۶.۵میخواستم بدونم برای مدرک فوق لیسانس شانسی دارم؟
      دانمارک مثل امریکا دکترای پیوسته داره؟
      هزینه زندگی چقدره؟
      خانمم لیسانس هوشبری از علوم پزشکی اصفهان داره؟
      با کار چقدر از هزینه رو میتونم تامین کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط ذکز شده می توانید برای دانشگاه های کشور دانمارک اقدام کرده و ادامه تحصیل دهید. هزینه یک سال زندگی و تحصیل در کشور دانمارک بصورت معمول ۲۲ هزار یورو می باشد و به شما در مقطع فوق لیسانس ۲۰ ساعت در هفته حق کار داده می شود که حدود ۵۰ درصد هزینه ها را پوشش می دهد

    225. وحید گفت:

      سلام.من سال ۶ پزشکی دانشگاه تهران هستم با معدل الف که سال بعد فارق التحصیل میشم . میخواستم بدونم شرایط ادامه تحصیل و کار در دانمارک چجوری هست؟؟؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک مدارک شما برای آنها ارسال می شود و در صورتی که مورد تائید باشد می توانید در این کشور تحصیل کنید

    226. امین گفت:

      سلام.من لیسانسم رو معدل ۱۳.۴۳ به پایان رساندم.فوق رو با معدل ۱۶ در دانشگاه آزاد به پایان رساندم.مدرک زبان ندارم.و ممکن هست در کشور دانمارک یا اتریش زبان رو بخوام و سپس اخذ پذیرش دکتری رو داشته باشم؟؟ و حداقل سرمایه اولیه برای سفارت کشورهای مذکور باید چقدر باشه تا اجازه ورود به کسور رو بدهند؟؟؟
      و دارای یک مقاله isi می باشم.ممنون میسم سوال منو پاسخ بدهید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اخذ دوره های آموزش زبان بدون پذیرش دانشگاه شانس ویزای شما را پایین می آورد.
        برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین موسسه در تماس باشید

    227. وحید گفت:

      سلام خسته نباشید.من لیسانس حسابداری از دانشگاه سراسری و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی با معدل ۱۷/۵ از دانشگاه ازاد هستم در تلاش برای گرفتن مدرک ایلتس زبان هستم اما مقاله ندارم با فرض اینکه مدرک زبانم رو میگیرم می خواستم بدونم شرایط بورس شدن یا تحصیل بدون بورس در دوره دکتری و همین طور اقامت دائم را دارم یا نه ؟و اگر داشته باشم هزینه های روزمره ام را چگونه می تونم پوشش بدم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بدون داشتن مقاله های بین المللی شانس چندانی برای دریافت بورسیه ندارید.
        مقطع دکتری در کشور دانمارک به صورت بورسیه برگزار میشود

    228. مرتضی گفت:

      با سلام خدمت شما،بنده کارشناسی معدن استخراج از دانشگاه آزاد با معدل ۱۵.۴۱ و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی با معدل ۱۷.۸۷ هستم.۱۷ مقاله چاپ شده که از این بین ۳ مقاله ISC بوده و در یک سمینار خارجی حضور داشتم.آیا برای ادامه تحصیل د رمقطع دکترا در رشته مدیریت مدرک کارشناسی معدن مخل ایجاد می کند؟ و موسسه شما قابلیت اخذ پذیرش به همراه بورسیه را دارد که بتوان از دانشگاه حق فان گرفت البته بنده مدرک زبان ندارم کدام کشورهای اروپایی در ابتدا مدرک زبان نیاز ندارد اتریش یا سوئد جزء این کشورها می باشد؟ممنون از راهنمایی های شما.

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        برای ادامه تحصیل در کشور دانمارک نیازمند مدرک زبان می باشید و بدون مدرک زبان امکان ادامه تحصیل را در این کشور دارا نمی باشید. کشور های زیاده امکان ادامه تحصیل بدون مدرک زبان را برای شما فراهم می کند که برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    229. fatema گفت:

      سلام من دیپلم رشته ی معماری هستم قراره با خانواده ام به دانمارک بیام می خواستم بدونم شرایط من اونجا چه جوری؟ باید از کجا واز چه مقطعی شروع کنم ممکنه که ازمن آزمونی بگیرن ومقطع آموزشیم مشخص بشه.ممنون میشم اگه بیشتر کمکم کنین

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تحصیلات در مقاطع پایین تر فوق لیسانس به زبان دانمارکی می باشد و شما در ابتدای کار باید دوره های زبان دانمارکی را پشته سر گذاشته و پس از آن وارد سال ۱۲ شوید

    230. آراد گفت:

      سلام.دانشجوی ترم اخر کارشناسی مترجمی انگلیسی با معدل ۱۷.۶۱هستم.متأهل ایلتس ۸ داشتم اما اکس شده ولی توانایی گرفتنشو دارم.چه راهی برای مهاجرت به دانمارک پیشنهاد میکنید؟تحصیلی یا کاری؟
      سپاسگذارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط مناسب شما ، شانس بالایی برای اخذ پذیرش و ویزا در کشور دانمارک را دارا می باشید

    231. lachin گفت:

      سلام.من دانشجوی مهندسی صنایع غذایی در مقطع کارشناسی دانشگاه سراسری هستم.ایلتس ۷.۵دارم و میخواهم برای کارشناسی ارشد جهت بورسیه اقدام کنم.شانس من برای بورس شدن چقدر است؟معدل من حدودا ۱۷ و در و به احتمال زیاد یک مقاله ملی پذیرش شده داشته باشم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شانس بورسیه شدن برای شما در مقطع کارشناسی ارشد در کشور دانمارک کم می باشد.

    232. محمد مهدی ر گفت:

      سلام
      دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در رشته عمران- مهندسی آب هستم. یک مقاله isi دارم . ۳ سال سابقه کار در شرکت نفت دارم. ۳ سال سابقه در کارهای عمرانی.مدرک پایه سه نظام مهندسی دارم.مدرک زبان رو هنوز اقدام نکردم.
      آیا میتونم در مقطع دکتری بورسیه بگیرم یا اقامت کاری بگیرم.
      با سپاس از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    233. رومینا گفت:

      سلام.من دانشجوی مقطع کارشناسی در رشته پلیمر گرایش صنایع پلیمر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم.به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط هستم یعنی گرفتن نمره قبولی در آیلتسم حتمی هستش.میخواستم بدونم برای بورسیه گرفتن در مقطع کارشناسی ارشد معدل کل کارشناسیم باید در چه حدودی باشه؟ آیا معرفی نامه از استاد لازمه؟ در صورت بورسیه گرفتن هزینه زندگی در چه حدودی هستش؟ اگر بورسیه تعلق نگرفت چی؟ ممنونم!

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بورسیه گرفتن در مقطع کارشناسی ارشد در کشور هایی که تحصیلات رایگان نیست بسیار کار مشکلی هست.حتی برای پذیرش هم شما نیاز به معرفی نامه از استاد دارید.هزینه زندگی در کشور دانمارک حدود ۱۰۰۰۰ یورو هست که البته شما در کشور دانمارک باید هزینه دانشگاه رو هم بپردازید.به شما توصیه میکنیم اگر قصد بورسیه شدن در مقطع کارشناسی ارشد رو دارید به صفحه مربوط به تحصیل در ایتالیا مراجعه کنید

    234. پیام گفت:

      سلام . من لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی دارم و مدرک آیلتس با نمره ۷.۵ گرفتم و قصد دارم در رشته زبان شناسی در مقطع ارشد ادامه تحصیل بدم . به دنبال اخذ اقامت کاری یا تحصیلی در دانمارک هستم . امکانش هست ؟ می تونم اقدام کنم ؟ کاری یا تحصیلی ؟ کدوم راحت تر هست ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام برای مهاجرت کاری باید پیشنهاد کار داشته باشید ولی شما امکان تحصیل در مقطع فوق لیسانس رو دارید و کار ساده ای دارید

    235. arezoo گفت:

      با سلام و خسته نباشید،
      من لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران دارم و معدلم هم بالای ۱۷ است و دارای مدرک تافل با نمره ۸۰ هستم .
      می خواستم بدونم بهترین کشور برای مقطع فوق لیسانس کدام است با توجه به اینکه پشتوانه مالی بالایی ندارم و باید تقریبا تمامی هزینه ها توسط خودم پرداخت شود.
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشور هایی که در آنها تحصیلات رایگان هستند برای شما گزینه های مناسبتری هستند.مثل آلمان ، اتریش، نروژ،فنلاند.
        البته میزان بودجه شما در انتخاب کشور هدف بسیار موثره

    236. یاسمن گفت:

      سلام من واسه رشته پزشکی عمومی یا دندان پزشکی میخام بیام دانمارک اما گفتن که به زبان دانمارکی تدریس میشه خواستم بدونم میتونم بیام یه ترم زبان دانمارکی بخونم بعد وارد دانشگاه شم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام متاسفانه گرفتن ویزا برای کلاس زبان دانمارکی شانس بسیار پایینی داره

    237. امید گفت:

      با سلام و تشکر از اینکه به به همه ی سوالات جواب میدید
      من دانشجوی رشته دامپزشی در مقطع دکتری حرفه ای در دانشگاه ازاد هستم در حال حاضر ترم ۱۰ و ۱ سال دیگر هم درسم تمام می شود با معدل حوالی ۱۵/۵
      می خواستم بدونم شرایطم در ادامه تحصیل برای گرفتن مدرک phd و اقامت در دانمارک چطوره ؟
      و ایا نداشتن کارت معافیت یا پایان خدمت برای من مشکل ساز خواهد بود ؟
      ممنون می سم راهنماییم کنید .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام برای اخذ فرصت تحصیل در مقطع دکترا حتما باید بتونید موافقت یک استاد راهنما در این زمینه رو بدست بیارید،که البته سابقه تحصیلی شما در این روند بسیار موثره، در خصوص سوال دومتون هم باید خدمتتون عرض کنیم که اگر در فرصت یکساله پس از ارشد بتونید پذیرش در مقطع دکترا رو اخذ کنید مشکلی بابت خروج از ایران ندارید

    238. نگار گفت:

      سلام
      من لیسانس مهندسی کامپیوتر-نرم افزار دانشگاه غیر انتقاعی بودم و ارشد دانشگاه ازاد با معدل بالای ۱۷ هستم .برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در کشور دانمارک، در صورت گرفتن مدرک زبان و با توجه به نداشتن مقاله ISI ، آیا شانسی واسه بورسیه دارم یا خیر؟
      بعد مدرک آیلتس که باید گرفته بشه ، باید آکادمیک باشه یا عمومی؟
      ممنون میشم پاسخ بدید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آیلتس ۶.۵،معدل بالای ۱۷،توصیه نامه استاد و مقالات ISI می باشید.

    239. اهوازی گفت:

      سلام. ایا با کارشناسی فقه و مبانی حقوق از دانشگاه پیام نور با معدل۱۵ وبا کارشناسی ارشد حقوق عمومی بامعدل۱۷ از یک دانشگاه دولتی درتهران و۳ مقاله امکان تحصیل رایگان در مقطع دکترا در یک دانشگاه خوب دولتی دانمارک در رشته حقوق عمومی وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل برای کشور دانمارک نیازمند مدرک زبان انگلیسی و مقاله ISI می باشید.کشور دانمارک به دانشجویان مقطع دکترا حقوق می دهد.

    240. رضا متو گفت:

      با سلام و احترام
      معدل ارشد من ۱۵٫۴۴ و رشته لیسانس مهندسی صنایع – تولید و ارشد مدیریت صنعتی – تولید می باشد. ۶ سال سابقه کار در شرکت معتبر لبنی را دارم. تا پایان بهار ۹۴ هدف گذاری کردم و در حال گرفتن آیلتس هستم. ۴ سال سابقه تدریس در دانشگاه را دارا می باشم.
      لطفا راهنمایی کنید که در دانمارک میتوانم پذیرش بگیرم یا چه کشوری ؟؟
      با سپاس فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام امکان گرفتن پذیرش تحصیلی در این کشور برای شما وجود داره و رشته شما متناسب صنایع این کشور هست ولی داشتن مقالات ISI ،شانس شما رو برای اخذ بورسیه به مراتب افدایش میده

    241. حامد گفت:

      باسلام؛
      من مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع با مدل ۱۷.۵۰ از دانشگاه آزاد دارم با دو سال سابق کار کنترل پروژه در شرکت فولادی و ایلس ۶.۵ ، میخواستم بدوم برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا آیا بورس میشوم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام به طور کلی داشتن مقاله ISI و داشتن طرح پیشنهادی در مقطع دکترا به شما در جهت اخذ بورسیه تحصیلی خیلی کمک میکنه ولی حتما به شما توصیه میکنیم مطلب با عنوان بورسیه رو داخل همین سایت مطالعه کنید

    242. شکوفه گفت:

      فوق زبان انگلیسی دارم …معدل ۱۷ از دانشگاه آزاد…برای دانمارک کاری یا تحصیلی ؟چی نباز است؟

    243. amiR گفت:

      با احترام. فارغ التحصیل رشته شیلات هستم و فوق لیسانس دارم. با توجه به اینکه رشته ی تحصیلیم به نوعی زیر شاخه ی رشته های کشاورزی میشه میخوام بدونم میتونم به اخذ پذیرش تحصیلی حتی برای مقطع فوق لیسانس اقدام کنم؟
      تعدادی مقاله هم توو ژورنال های مختلف دارم.

    244. omid گفت:

      سلام من دیپلم رشته ی معماری هستم و مدرک زبان آیلتس دارم میخواستم ببینم در کشور دانمارک به من بورسیه تعلق میگیرد یا نه؟

    245. elia گفت:

      با سلام و تشکر از سایت خوبتون.
      میخواستم بدونم برای ادامه تحصیل دکترا و بورس شدن معدل لیسانس هم مهم هست یا فقط معدل فوق مهمه؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        معدل فوق لیسانس مورد نظر می باشد و از اهمیت بیشتری برخوردار است.

    246. ژیلا گفت:

      با سلام من دکترای مکانیک و استاد دانشگاه هستم و همسرم هم همینطور( ایشان هم استاد دانشگاه است) .ولی سنمان بالای ۴۰ است. موقعیتی برای کار با یک پروفسور در رشته خودم در یکی از دانشگاه های خصوصی دانمارک پیش آمده که در نظر دارم با فرزندم که محصل است، به آنجا بروم. به نظر شما می توانم با رفتن به دانمارک برای چند ماه، به منظور گرفتن اقامت دائم در آنجا اقدام کنم؟ شانسی در این مورد وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        اگه برای اون کار مورد نظر درخواست بدهید و به مدت سه ماه شخصی در این کشور و ۲۸ کشور اتحادیه اروپا خواهان کار مورد نظر نباشد ، می توانید به واسطه ویزای کار وارد خاک این کشور شوید.
        راه دوم با داشتن مدرک زبان انگلیسی نمره ۶ در آزمون IELTS می توانید برای گرین کارت این کشر اقدام کنید.

    247. مهدی گفت:

      سلام.خانوم بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی است.میخواستم بپرسم برای بورس دکترا در دانمارک و نهایتا اخذ اقامت در این کشور شانسی هست؟ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه در کشور دانمارک باید شرایط ویژه ای از جمله مدرک زبان،معدل بالای ۱۷ و مقالات ISI داشته باشید.در صورت داشتن این شرایط می توانید شانس خود را برای اخذ بورسیه در این کشور امتحان کنید

    248. hasan گفت:

      سلام
      در حال تحصیل رشته mba هستم و مدرک زبان ایلتس هم دارم اما مقاله ای ننوشتم. میخوام بدونم امکان بورس از دانمارک هست و اینکه بازار کار این رشته در دانمارک چطور است .کشور های بهتر از دانمارک برای ادامه تحصیل و کار این رشته هست . ممنون . ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه باید شرایط خاصی از جمله معدل بالای ۱۷،مدرک زبان و مقاله ISI داشته باشید.در صورت نداشتن این مدارک برای کشور هایی که تحصیلات در آنها رایگان می باشد اقدام فرمائید که با توجه به حق کار می توانید هزینه های زندگی خود را برطرف کنید

    249. mahshid گفت:

      سلام
      من مدرک مهندسی کامپیوتر-نرم افزار از دانشگاه دولتی و فوق لیسانس هوش مصنوعی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۷.۵دارم.و سابقه ۵ سال کار دولتی و مجرد . آیا شما برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در رشته هوش مصنوعی کشور دانمارک را پیشنها میکنید اگه بله به په صورتی می باشد؟
      و اگر خیر کدام کشور را پیشنهاد میکنید؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پذیرش در کشورهای اسکاندیناوی باید شرایط ویژه ای داشته باشید زیرا دکترا شغل محصوب می شود.شما برای اقدام برای هر کشوری نیازمند مدرک زبان میباشید و در صورت داشتن این مدرک می توانید برای تمامی کشور ها اقدام فرمائید

    250. farnaz گفت:

      با عرض سلام.ببخشید من دانشجوی ترم ۱۱ دکترای حرفه ای دامپزشکی هستم و در واقع ۲ ترم به پایان تحصیلم باقی مونده.در یک دانشگاه دولتی گروه الف درس میخونم و معدل کل من فکر کنم در نهایت ۱۵ باشه.از پایان نامم حداقل دو تا مقاله isi درمیاد.مدرک زبان ندارم اما به راحتی میتونم زبانهای دیگه رو یاد بگیرم.از طرفی پشتوانه ی مالی میشه گفت تقریبا ندارم :( نمیدونم باید چکار کنم برای ادامه تحصیل خارج از ایران.میشه من رو راهنمایی کنید؟هم در مورد انتخاب کشور هم در مورد اینکه با توجه به شرایط مالی من که عرض کردم چه پیشنهادی برای من دارید؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط شما ، به شماتوصیه می شود در کنار تحصیل خود شروع به یادگیری زبان آلمانی کنید.پس از پایان تحصیل هم می توانید برای تخصص وارد این کشور شوید و هم می توانید برای ویزای کاری وارد این کشور شوید.در هر دو روش شما هزینه ای پرداخت نمی کنید و به شما حقوق تعلق می گیرد.

    251. رضا گفت:

      سلام
      دانشجوی سال اخر رشته صنایع غذایی با معدل ۱۵.۹ در مقطع لیسانس هستم و مدرک زبان هم ندارم ولی زبانم در حد Intermediate هست …. شانس پذیرش دارم یا حتی گرفتن بورسیه ؟

    252. محسن گفت:

      سلام
      مدرک کارشناسی حسابداری مالی دارم برای تحصیل در دانمارک ویزای تحصیل می شود اقدام کرد

      • ariana گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان می توانید برای دانشگاه های کشور دانمارک اقدام فرمائید

    253. یاس گفت:

      سلام من دیپلم تجربی هستم میخواستم بدونم میتونم توی کشور دانمارک دندونپزشکی بخونم? در ضمن معدل بالای ۱۹ دیپلم من تاثیری داره? و هزینش هر ترم چه قدر ?

      • ariana گفت:

        سلام
        امکان چنین کاری برای شما میسر نمی باشد.برای ادامه تحصیل در رشته های پزشکی شما باید به زبان دانمارکی دروس را سپری کنید که هیچ مرجعی در ایران این زبان را ارائه نمی دهد.

    254. رهام گفت:

      سلام
      من لیسانس نرم افزار و فوق لیسانس مهندسی صنایع با گرایش مدیریت سیستم هستم که بر روی پایان نامه خود کارم می کنم و معدلم تا پایان ترم سوم ۱۷.۵ می باشد . در ضمن ۸ سال سابقه کار دارم می خواستم بدونم برای دریافت بورسیه از کشور دانمارک در دکتری رشته ارشدم چقدر شانس دارم.
      با تشکر

    255. کامران گلباز گفت:

      با سلام
      من لیسانس عمران دارم در ترم اخر ارشد برنامه ریزی شهری(شهر سازی ) هستم و سن در حدود ۴۶ سال دارم متاهل و یک بچه ۹ ساله دارم مقاله نیز دارم و ایلتس جنرال ۴.۵ دارم ایا شانسی برای گرفتن فاند دکترا در دانمارک دارم با اعلام رشته های که میتوان در انجا درس خواند و هزینه که بورسیه یا فاند میده کفاف هزینه خانواده متاهل با یک فرزند که به مدرسه بره را داره یا خیر؟ممون و متشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه باید شرایط ویژه ای داشته باشید که شامل معدل بالای ۱۷،مدرک زبان IELTS حدود ۷ و مقالات ISI می باشد.در صورت داشتن این مدارک شانی برای اخذ بورسیه را دارا می باشید.

    256. نام *بنفشه گفت:

      سلام من کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی با معدل ۱۸/۳۷از دانشگاه آزاد اسلامی هستم. ۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه دارم و ۴ مقاله isiو مجوز تاسیس مطب می باشم میخواستم بدونم برای من امکان بورسیه شدن در مقطع دکتری در کشور دانمارک را دارا می باشم یا خیر؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دکترا در کشور های اسکاندیناوی بصورت فاند می باشد و برای گرفتن پذیرش باید شرایط ویژه ای از جمله معدل بالای ۱۷ ، مدرک زبان و مقالات ISI می باشد.در صورت داشتن این مدارک می توانید برای کشور دانمارک اقدام کنید.با توجه به شرایط خوب شما شانس بالایی برای اخذ بورسیه از دانشگاههای دانمارک را دارا می باشید.

    257. مارال گفت:

      سلام من لیسانس شیمی کاربردی با معدل ۱۴.۹۶ از دانشگاه آزاد دارم اما میخوام امسال برای رشته هوشبری در کنکور شرکت کنم میخواستم بدونم اگه ارشد هوشبری رو بامعدل خوب بگیرم میتونم برای دکتری هوشبری در دانمارک اقدام کنم و شرایط کاری این رشته در دانمارک چطوره در ضمن من الان ۳۰ سال دارم و متاهل هستم در ضمن یک فرزند هم دارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دکترا در کشور های اسکاندیناوی بصورت فاند می باشد و برای گرفتن پذیرش باید شرایط ویژه ای از جمله معدل بالای ۱۷ ، مدرک زبان و مقالات ISI می باشد.در صورت داشتن این مدارک می توانید برای کشور دانمارک اقدام کنید.

    258. زهرا گفت:

      من کارشناسی ارشد پژوهش هنر هستم از دانشگاه آزاد. شرایط دکتری در رشته هنر مثل فلسفه هنر در دانمارک رو دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دکترا در کشور دانمارک بصورت فاند می باشد و شما برای اخذ پذیرش در این کشور باید شرایط ویژه ای از جمله معدل بالای ۱۷ ، مدرک زبان و مقالات ISI داشته باشید.برای ورود به رشته های هنر باید در امتحان ورودی این رشته شرکت کرده و در صورت قبولی می توانید در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهید.

    259. sara گفت:

      سلام من دانشجوی داروسازی هستم و مجرد مدرک زبان هم دارم آیا امکان مهاجرت به دانمارک و ادامه تحصیل رو دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        رشته داروسازی در کشور دانمارک به زبان دانمارکی ارائه می شود و در ابتدا برای امر پذیرش باید مدرک را داشته باشید.با توجه به شرایط شما امکان ادامه تحصیل در کشوری مثل اتریش را دارید که هم مدرک زبان از شما نمی خواهد و هم شانس بسیار بالایی برای اخذ پذیرش در این کشور را دارید.

    260. armaghan گفت:

      با سلام
      من دارای مدرک لیسانس معماری از دانشگاه ازاد و دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران واحد بین الملل کیش هستم و حدود ۵ سال هست که در شرکت مشاور بین الملل رشهر مشغول به کار هستم ولی تا کنون مدرک ز بان دریافت نکرده ام.ممنون میشم برای اخذ پذیزش از کشورهای اروپایی راهنمایی کنید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای هرگونه مهاجرت به مدرک زبان نیازمند می باشید.کشورهای اسکاندیناوی در مقطع دکترا به شما بورسیه تعلق می گیرد.پس برای اقدام باید حتما شرایط خوبی را داشته باشید.برای پذیرش در کشور های دیگر نیازمند مدرک تحصیلی و مدرک زبان می باشید.

        • armaghan گفت:

          ممنون از راهنمایی مفید شما.پس من برای کشورهای اسکاندیناوی می توانم اقدام کنم؟؟

          • آریانا پارس گفت:

            سلام
            برای اخذ بورسیه باید مدرک زبان و مقاله ISI داشته باشید.

    261. علی رضا گفت:

      سلام بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی هستم زبان انگلیسی مکالم خوبه اما مدرک زبان ندارم میخوام ببینم میتونم برای مقطع دکتری در دانمارک اقدام کنم . شانسی دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشور های اسکاندیناوی مقطع دکترا را معادل کار در نظر می گیرند به خاطر همین باید شرایط خاصی داشته باشید که این شرایط شامل معدل بالای ۱۷ ، مدرک زبان ، مقاله ISI می باشد.

    262. محسن گفت:

      من دانشجوی دوره دکترا در قبرس هستم مدرک زبان فرانسه دارم انگلیسی هم متوسط هست دکترایی مدیریت توریسم میخونم مقاله isi هم دارم ۲ سال سابقه کار دارم ۱ سال تدریس ۱ سال در شرکت ساختمانی ۱ سال سابقه بیمه دارم سن من ۲۷ سال هست.آ یابنده میتوانم در دانمارک اقامت بگیرم و کار کنم؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به سیستم امتیازبندی کشور دانمارک شما شانس بسیار بالایی در این ضمینه دارید و می توانید گرین کارت ۳ ساله کشور دانمارک را بگیرید.مدت زمان برای سپری شدن این دوره ۵ تا ۶ ماه می باشد.

    263. mahsa گفت:

      با سلام من دارای مدرک اموزش زبان انگیسی در مقطع کارشناسی هستم میخواستم بپرسم آیا این مدرک جزمدرک زبانی برای دانمارک و همچنین برای ادامه ی تحصیل مفید است یا باید ilets داشته باشیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اقدام باید حتما مدرک زبان داشته باشید که شامل IELTS یا TOFEL می باشد.

    264. محمد گفت:

      سلام خسته نباشی
      من دانشجوی دانشگاه آزاد در رشته برق هستم٢ ترمم مونده معدلم١٢:۶٠ درحال گرفتن آی التس هستم شرایط رفتن دارم برای قوق لیسانس مرسی

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اقدام در مقطع کارشناسی ارشد شما نیازمند مدرک زبان و مدرک لیسانس خود می باشید.با توجه به دانشگاه ازاد بودن به شما توصیه می شود که معدل خود را بالا تر برده تا شانس بیشتری برای اخذ پذیرش داشته باشید.

    265. سهیل گفت:

      ممنون از سایتِ خوبتون
      من ارشد مهندسی شیمی دارم با معدل ۱۷.۵ با یک مقاله ISI و آیلس ۶.۵ اپلای برای دکترا DTU دانمارک شانس فاند دارم؟ و اینکه چون متاهل هستم می تونم از ایتدای تحصیل همزمان همسرم که قصد تحصیل نداره رو با خودم ببرم؟
      بازم تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        شما شانس برای گرفتن پذیرش در مقطع دکترا را دارا می باشید.برای انجام کار باید مدارک خود را برای ما اورده و پس از ۳ ماه به شما گفته می شود که کدام کشور پذیرش برای شما گرفته می شود.همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را بعنوان همراه می توانید با خود ببرید.

    266. پويا گفت:

      سلام
      من لیسانس برق الکترونیک از دانشگاه آزاد با معدل ١٣ دارم برای بوق لیسانس میتونم اقدام کنم
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای هرگونه اقدامی نیازمند مدرک زبان میباشید .با داشتن مدرک زبان و مدرک کارشناسی به راحتی برای کارشناسی ارشد می توانید اقدام کنید

    267. سعید گفت:

      با سلام
      من دانشجویه ارشد برق قدرتم چند تا سوال داشتم دارم زبان می خونم یه مقاله دارم
      ۱- هزینه های زندگی به همراه شهریه دانشگاه برای دکترا چقدره؟
      ۲- شانسی برای گرفتن بورسیه دارم ؟
      ۳- با کار دانشجویی می توان زندگی کرد یا نه؟
      ممنون می شم اگه ایمیل کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ بورسیه باید شرایط مناسبی داشته باشید که شامل معدل بالای ۱۷،مدرک زبان مناسب و مقاله ISI می باشد.در صورت پذیرفته نشدن برای پذیرش ساده اقدام می شود که هزینه یک سال زندگی و تحصیل در کشور دانمارک حدود ۱۸ هزار دلار می باشد.در مقطع دکترا به شما ۳۰ ساعت در هفته حق کار دانشجویی داده می شود که بیش از نیمی از این هزینه را در بر می گیرد.

    268. میلاد گفت:

      سلام.دکترای دندانپزشکی با ۲۰ سال سابقه کار دارم و همسرم لیسانس مترجمی انگلیسی است. با توجه به اینکه سن هر دو نفر ما بالای ۴۰ سال میباشد، آیا شانسی برای مهاجرت به دانمارک به یکی از دو شکل تخصصی و یا تحصیلی داریم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت داشتن مدرک زبان به راحتی کار شما انجام پذیر می باشد . گرین کارت ۳ ساله دانمارک بهترین انتخاب با توجه به شرایط شما می باشد

    269. مهیار گفت:

      سلام
      من کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی دارم و همچنین یک مقاله ای اس ای . من ۳۸ سال سن و ۱۵ سال سابقه کار رسمی درادارت دولتی (مالی )وقصد تحصیل و ادامه زندگی در کشور دانمارک را دارم ولی زبانم ضعیف هست سوالی که داشتم اینه که : دوره های ۸ترمه زبان برای کسب نمره ۶/۵ ایلتس در شهرستانها بر گزار میشود(نمایندگی) اگر نه در آخر هفته ها چطور؟ هزینه ثبت نام در آن چقدر هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط خوب شما امکان اقدام چنین کاری را دارید ولی نیازمند مدرک زبان می باشید.برای اطلاع از برنامه کلاس های زبان با تلفن های موسسه تماس گرفته تا مطلع شوید

    270. سحر گفت:

      سلام فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه دولتی با معدل ۱۸ هستم ایا برا دکتری میتونم اقدام کنم؟ مدارک زبان ندارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کشور هایی مثل اتریش،چک و لهستان مجوز ادامه تحصیل بدون مدرک زبان را برای شما صادر می کند.برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    271. درنا گفت:

      سلام.
      من کارشناسی کامپیوتر خوندم اما بیشتر از١٢ سال هست موسیقی کار می کنم. ایا برای تحصیل در رشته های تاریخ و تئوری موسیقی دانمارک گزینه ی مناسبی است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ادامه تحصیل در رشته های هنر نیازمند مدرک زبان می باشید همچنین برای ورود به دانشگاه های کشور دانمارک باید در امتحانات ورودی قبول شوید

    272. حمیده گفت:

      با سلام
      من فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی سال ۸۶ در رشته کارشناسی زبان انگلیسی با معدل ۱۷.۷۵هستم. بعد از یک وقفه چند ساله درحال حاضر دانشجوی ترم سوم کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت فناوری اطلاعات با معدل ۱۵ هستم. متاهل و ۳۰ ساله. آیا امکان ادامه تحصیل رایگان در مقطع دکترا را دارم؟ چگونه می توانم امکان ادامه تحصیل رایگان در کشور دانمارک ، نروژ و … را داشته باشم. می توانم مدرک آیلتس را بگیرم و ۷ سال سابقه کار در شرکت های حمل و نقل بین المللی در تهران را دارم. آیاامکان ادامه تحصیل رایگان در مقطع دکترا را دارم؟ اگر ندارم در مقطع فوق لیسانس می توانم رایگان ادامه دهم؟ و بعد از مدتی اقامت بگیرم؟ ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط خوب شما امکان ادامه تحصیل بصورت رایگان را دارا می باشید.راه های فراوانی برای شما وجود دارد.می توانید برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه در ارتباط باشید

    273. پريا گفت:

      سلام من کارشناسی شیلات خوندم و معدلم نزدیک به ۱۳ هستش.زبانمم تازه دارم میرم کلاس.ایا میتونم برای اقامت دانمارک اقدام کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت اخذ مدرک زبان می توانید برای ادامه تحصیل در این کشور اقدام کنید

    274. بهاره گفت:

      سلام من کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی دارم و میخام در مقطع دکترا اقدام کنم آیا شانسی دارم؟ همسرم کارشناسی برق داره و هفت سال سابقه کار مرتبط از طریق کار میخاد اقدام کنه شانس اون چقدره؟وکدوم راه بهتره

    275. hasti گفت:

      با سلام فوق لیسانس رشته علوم سیاسی هستم برای ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری و دریافت اقامت چیکار باید انجام دهم در حال حاضر نمره ی ایلتس ندارم از راهنماییتان متشکرم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پذیرش در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان می باشید ولی کشورهایی هستند که در ابتدا از شما مدرک زبان نمی خواهند.برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه در ارتباط باشید

    276. سيما گفت:

      سلام،دانشجوی رشته ی معماری در دانشگاه ازاد هستم،میخواهم برای لیسانس در داشگاه هنر های زیبای دانمارک اقدام کنم،هزینه ی زندگی و تحصیل در ١سال چقدر است؟چه امتیاز هایی برای پزیرش گرفتن لازم دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دانشگاه های کشور دانمارک در مقطع لیسانس دروس خود را به زبان دانمارکی ارائه میدهند و برای گرفتن پذیرش مدرک زبان الزامی می باشد.

    277. کتی گفت:

      سلام
      همسر من دامپزشک هست، چطور می تونیم اقدام کنیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به مدرک همسرتون شانس بالایی برای گرفتن گرین کارت دانمارک رو دارید.برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه تماس بگیرید

    278. آریانا پارس گفت:

      سلام
      در ابتدای کار نیازمند مدرک زبان می باشید.با توجه به حیطه کاری ما می توانیم به شما استاد معرفی کنیم که مدرک زبان خود را در ۳ ماه کسب کنید.برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه در ارتباط باشید

      • زهرا گفت:

        سلام
        گفته بودین با معرفی استاد طی سه ماه مدرک زبان بگیرین…
        لطفا اسم و تلفن استاد زبان رو برای من بفرستید

        • آریانا پارس گفت:

          سلام با موسسه زبان آریانا پارس که در کنار صفحه معرفی شده است ارتباط برقرار کنید.

    279. ندا گفت:

      سابقه تدریس زبان در سطح intermediateدر آموزشگاه /کارشناس آزمایشگاه دانشکده پزشکی هستم مدرک لیسانسم میکروبشناسی و ارشدم مدیریت دولتی ست.۲مقاله دارم .متاهل هستم . آیا با دادن امتحان زبان شانسی برای بورس دکترای مدیریت هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای پذیرش در دکترا در ابتدا ما برای بورسیه اقدام می کنیم ولی اگه بورسیه به شما تعلق نگیرد بعد از آن برای پذیرش ساده اقدام می شود.مدارک شما باید مورد بررسی قرار بگیرد.

    280. حسن زمانپور گفت:

      سلام.
      دیپلم فنی برق دارم .
      میخواستم در رشته دندانپزشکی در دانمارک درس بخونم.آیا امکانش هست؟
      در چند ترم میشه دندانپزشکی رو میشه مدرک گرفت؟هر ترم چقدر هزینه داره؟ خیلی ممنونم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        امکان درس خوندن در رشته دندانپزشکی را دارید ولی باید مدرک زبان دانمارکی داشته باشید.

    281. ابراهیم پور گفت:

      عضو هیات علمی دانشگاه هستم ۱۵سال سابقه دارم -همسرم فوق لیسانس پرستاری و۱۵سال سابقه دارند
      درخواست اقامت وادامه تحصیل در کشوردانمارک داریم راهنمایی فرمایید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به سیستم امتیاز بندی کشور دانمارک شما با داشتن مدرک زبان می توانید گرین کارت این کشور را دریافت کنید وبمدت سه سال در این کشور اقامت دارید.

    282. sima گفت:

      من مدرک کارشناسی ارشد را با معدل ۱۷ گرفتم و داری ۹ مقاله هستم و ترجمه یک کتاب. ولی نمره زبان ندارم ایا شانس پذیرش در مقطع دکترا را در دانمارک دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن پذیرش نیازمند مدرک زبان هستید ولی می توان راههای سریع و مطمئنی را برای گرفتن مدرک زبان به شما ارائه کنیم

    283. sama گفت:

      سلام می خواستم بدونم موسسه شما برای تحصیل در مقطع دکترا برای کشور دانمارک در رشته کامپیوتر اقدام می کند؟
      چقدر هزینه برای این کار می گیرید؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        بله
        مبلغ ۲۵۰۰ دلار که اگر بورسیه به شما تعلق بگیرد این مبلغ به ۵۰۰۰ دلار تغییر می کند.
        برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up