امروزه بسیاری از افراد با هدف های مختلفی به عنوان کار و سرمایه گذاری و کارآفرینی مهاجرت به ایرلند را انتخاب می‌کنند.کشور ایرلند جزو کشورهای عضو اتحادیه اروپا میباشد و از دلایل بسیار زیادی که می‌توانیم بگوییم که باعث شده است که مهاجران این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند مربوط به دانشگاههای ایرلند می باشد که از رتبه بندی مناسبی برخوردار است.

اگر بخواهیم توضیحات بیشتری را در رابطه با کشور ایرلند در این قسمت برای شما بیان کنیممی‌توانیم بگوییم که این کشور در شمال غربی اروپا واقع شده است و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم بندی شده است و مساحت این کشور حدود ۸۴ هزار کیلومتر مربع میباشد.به دلیل رشد اقتصادی بسیار خوبی که این کشور داشته است می‌توانیم بگوییم که مهاجرت به این کشور حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است.

شرایط مهاجرت به ایرلند

افرادی که قصد دارند به کشور ایرلند مهاجرت کنند و اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند در ابتدا باید شرایط مهاجرت به ایرلند را به طور کامل مطالعه به نمایند که در این قسمت درباره این شرایط توضیحی را خدمت شما بیان می کنیم:

۱_اولین شرایطی که برای مهاجران وجود دارد و این است که طبق قانون کلی این کشور برای اینکه مهاجران بتوانند در این کشور زندگی کنند حداقل باید به پنج سال در این کشور حضور داشته باشند تا بتوانند اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایند.

۲_شرایط دیگر مربوط به شرایط سنی می باشد که جزوه شرایط برای تمامی کسانی که می‌خواهند از راه‌های مختلفی به کشور ایرلند مهاجرت کنندوجود دارد و این شرایط به این صورت است که افرادی که می‌خواهند به کشور ایرلند مهاجرت نمایند باید رنج سنی آنها از ۱۸ سال تا ۴۵ سال باشد که این گزینه می تواند در ویزای آنها بسیار تاثیرگذار باشد.

۳_شرایط دیگر مربوط به داشتن پاسپورت های معتبر می‌باشد و اینکه حداقل پاسپورت فرد متقاضی باید دارای ۶ ماه اعتبار باشد تا در ابتدا ویزای موقت کشور ایران به آنها تعلق بگیرد و افراد متقاضی بتوانند برای رفتن به کشور ایرلند و گرفتن اقامت دائم این کشور از آن استفاده کنند.

روش های مهاجرت به ایرلند

روش های مهاجرت به ایرلند بسیار متنوع می باشد و متقاضیان بسته به شرایط خود هر کدام از روش هایی را که می‌خواهند انتخاب می‌کنند که در این قسمت می خواهیم در رابطه با چندین روش مهم سخنان کوتاهی را با شما داشته باشیم:

الحاق خانواده

شهروندان غیر اتحادیه اروپا که یکی از اعضای خانواده آنها شهروند ایرلندی یا مقیم دائم است، ممکن است واجد شرایط الحاق خانواده باشند. این به آنها اجازه می دهد تا به عضو خانواده خود در ایرلند بپیوندند و اقامت دریافت کنند.

تجارت و سرمایه گذاری

افرادی که مایل به راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری در ایرلند هستند ممکن است واجد شرایط دریافت ویزا تحت برنامه سرمایه گذار مهاجر باشند. این برنامه به افراد اجازه می دهد در ازای سرمایه گذاری قابل توجه در یک تجارت یا ملک اقامت ایرلند را دریافت کنند.

حقوق پیمان اتحادیه اروپا

شهروندان اتحادیه اروپا حق دارند بدون نیاز به ویزا یا مجوز در ایرلند زندگی و کار کنند. شهروندان غیر اتحادیه اروپا که اعضای خانواده یک شهروند اتحادیه اروپا هستند نیز ممکن است واجد شرایط اقامت تحت حقوق پیمان اتحادیه اروپا باشند.

تابعیت ایرلند

افرادی که برای مدت معینی در ایرلند زندگی کرده اند و شرایط خاصی را دارند، ممکن است واجد شرایط شهروندی ایرلند باشند. این را می توان از طریق تابعیت یا از طریق تبار از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ ایرلندی به دست آورد.

به طور کلی، روش های مهاجرتی مختلفی برای کسانی که مایل به مهاجرت به ایرلند هستند، بسته به شرایط و اهداف فردی آنها وجود دارد. مهم است که قبل از تصمیم گیری، در مورد الزامات واجد شرایط بودن و فرآیند درخواست برای هر روش تحقیق کنید. همچنین توصیه می ‌شود از یک وکیل یا متخصص مهاجرت برای کمک به هدایت فرآیند کمک بگیرید.

ویزای توریستی کشور ایرلند

ویزای توریستی بصورت کلی سپری کردن دوره ای مشخص در یک کشور می باشد که منجر به اقامت نخواهد شد. فلذا افرادی که قصد اقامت کشور ایرلند را دارند، انتخاب ویزای توریستی مناسب نبوده و باید از راه های دیگر وارد خاک ایرلند شوند.

بصورت کلی برای اخذ ویزای توریستی برای مهاجرت به ایرلند، فرد متقاضی می بایست کنسولگری و یا سفارت کشور مورد نظر را متقاعد سازد که پس از ورود به کشور مورد نظر، فرد به طور حتمی به کشور خود باز خواهد گشت و افسر ویزا را قانع نمایند که به ایران باز خواهند گشت.

افراد می توانند پس از ورود به کشور ایرلند یک فرصت شغلی مناسب و یا یک زمینه کارآفرینی را جهت اقامت این کشور برگزینند و پس از ورود به کشور خود برای آنها اقدام نمایند تا موفق به اخذ اقامت این کشور شوند.

ویزای کالج زبان ایرلند

با توجه به انگلیسی زبان بودن کشور ایرلند، می توان بعنوان یکی از برترین کشورهای دنیا برای سپری کردن دوره های زبان شناخت که از شانس ویزای بالاتری برای دریافت آن برخوردار می باشند.

فلذا علاقه مندان و زبان آموزان می توانند با سپری کردن دوره های ۳ تا ۶ ماهه زبان انگلیسی در کشور ایرلند به هدف مورد نظر خود رسیده و از خدمات موسسات این کشور بهره مند شوند.

با توجه به همکاری موسسسه مهاجرتی آریانا پارس با کالج های زبان کشور ایرلند شرایط فوق العاده ای را برای علاقه  مندان فراهم کرده است که در مدت ۶ ماه مشغول فراگیری زبان انگلیسی با  هزینه ای بالغ بر ۶ تا ۷ هزار یورو که شامل هزینه ی دوره و خوابگاه می باشد، می شود.

ویزای کار کشور ایرلند

کشور ایرلند با توجه به قرارگیری در حوزه اتحادیه اروپا، برای جذب نیروی کار از قوانین اتحادیه اروپا تبعیت می کند و می بایست ترتیب بخصوصی را دنبال کند. بصورت کلی قانون برای اخذ پیشنهاد کاری در اتحادیه اروپا، بدین صورت می باشد که حرفه مورد نظر می بایست در سایت کاریابی اتحادیه اروپا به مدت ۳ هفته تا ۳ ماه آگهی شود. قوانین اتحادیه اروپا بدین منوال تهیه و تنظیم شده است که در ابتدا نیروی کار لازمه از افراد همان کشور و سایر کشورهای اتحادیه اروپا تامین شود.

اگر هیچ داوطلبی در ۲۸ کشور اتحادیه اروپا، جهت قبول این شغل اقدام نکرد و یا واجد شرایط نبود. در این زمان سازمان ها می توانند نیرو های مورد نظر خود را از خارج این اتحادیه به خدمت گیرند.

ویزای تحصیلی کشور ایرلند

کشور ایرلند یکی از برترین کشورها در زمینه تحصیل و تجارب بین الملل می باشد که سالانه علاقه مندان خاص خود روانه این کشور می شوند. دانشجویان علاقه مند به تحصیل در کشور انگلیسی زبان می توانند این شرایط ذکر شده را در کشور ایرلند داشته و از آن بهره مند شوند.

دانشجویان برای ادامه تحصیل در کشور ایرلند مستلزم پرداخت هزینه می باشند که هزینه های جاری به دو روانه این کشور می شوند. دانشجویان علاقه مند به تحصیل در کشور انگلیسی زبان می توانند این شرایط ذکر شده را در کشور ایرلند داشته و از آن بهره مند شوند.

دانشجویان برای ادامه تحصیل در کشور ایرلند مستلزم پرداخت هزینه می باشند که هزینه های جاری به دو دسته هزینه زندگی و تحصیل تقسیم می شود. در ارتباط با هزینه های زندگی، نامه ای که بعنوان استطاعت مالی مطرح است بصورت معمول بین ۸ تا ۱۰ هزار یورو فرد دانشجو باید در حساب خود داشته باشد. هزینه های تحصیل با توجه به دانشگاه، رشته انتخابی و مقطع تحصیلی بین ۴ تا ۱۰ هزار یورو متغیر است.

لازم بذکر است، دانشجویان با حق کارهای هفتگی که بین ۱۰ تا ۳۰ ساعت می باشد، می توانند بخشی از هزینه های خود را تامین کنند.

هزینه مهاجرت به ایرلند

هزینه مهاجرت به ایرلند شامل چند موارد بسیار مهم می شود که ما در این قسمت می خواهیم چند مورد از مهم ترین هزینه ها را برای شما توضیح دهیم.

هزینه ویزای کشور ایرلند با توجه به مدت اعتبار ویزای صادر شده برای فرد متقاضی متغیر می باشد و همچنین هزینه به طور معمول از هزینه گرفتن ویزای کشورهای دیگر کمی پایین تر می باشد اگر بخواهیم چند مورد از این هزینه ها اشاره مستقیم داشته باشیممی‌توانیم بگوییم اگر مدت اعتبار ویزای دریافتی فرد متقاضی ۶ ماهه باشد هزینه ویزا ۴۰۰ دلار می‌شود و اما اگر مدت اعتبار ویزای دریافتی فرد متقاضی دو ساله باشد مبلغ هزینه ویزا به هزار دلار می رسد.

فرد متقاضی اگر می‌خواهد اعتبار ویزای دریافتی خود را پنج ساله بگیرد باید دو هزار دلار بپردازد و اما اگر فرد متقاضی می خواهد اقامت طولانی مدت مانند ۱۰ سال را بگیرد این فرد باید ۲۵۰۰ دلار را بپردازد.

هزینه های دیگری برای مهاجرت به ایرلند نیز وجود دارد که فرد متقاضی باید آنها را بپردازد مانند هزینه ایجادیک زندگی در کشور ایرلند و همچنین هزینه ایجادیک کسب و شغل برای خود همه اینها هزینههایی می باشد که فرد متقاضی هنگام مهاجرت باید در نظر بگیرد و همچنین در مراحل اخذ ویزا و اقامت در ابتدا فرد مهاجر باید هزینههایی را بپردازد تا این ویزا به آنها تعلق بگیرد.

مزایای مهاجرت به ایرلند

مزایا زندگی در ایرلند بسیار زیاد می باشد که همین عامل سبب شده است که بسیاری از افراد این کشور را برای مهاجرت خود انتخاب نمایند که در این قسمت چند مورد از مهم ترین مزیت های آن را برای شما بیان می کنیم:

۱_اولین و مهم‌ترین مزیتی که زندگی در ایرلند دارد این است که افرادی که می‌خواهند از طریق تحصیلی به کشور ایرلند مهاجرت کنند به دلیل اینکه کشور ایرلند نظام آموزشی معتبر بر اساس استانداردهای بریتانیایی دارد و همین عامل می‌تواند مهمترین مزیت برای این افراد باشد.

۲_مزیت دیگر مربوط به امکان سرمایه‌گذاری مطمئن در زمینه‌های پایدار می باشد که افرادی که قصد دارند از طریقسرمایه‌گذاری وارد این کشور می‌شودمی‌توانند از این مزیتبهره‌مند شوند.

۳_یکی از مهمترین مزیتهایی که باعث شده است بسیاری از مهاجران این کشور را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب کنند این است که در داخل کشور ایرلند امنیت و آزادی کاملاً برقرار است و همچنین رفاه نسبی در همه زمینه ها برایشهروندها و مهاجران نیز وجود دارد.

۴_از دیگر مزایای بسیار خوب زندگی در ایرلندمی‌توان به عدم افزایشقیمت‌ها به مرور زمان اشاره داشته باشیم که این مهم درین مزیت به حساب می آید.

آسانترین روش مهاجرت به ایرلند

اگر بخواهیم در این قسمت درباره آسانترین روش مهاجرت به ایرلند که در واقع می توانیم بگوییم بهترین روش نیز به شمار می آید توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیممی‌توانیم بگوییم که مهاجرت از طریقسرمایه‌گذاری است به دلیل اینکهسرمایه‌گذاری در این کشور دسته بندی های مربوط به خود را دارد و باعث می شود که روال مهاجرت برای فرد ساده تر و آسان تر صورت بگیرد.

اگر بخواهیم درباره یکی از روش های سرمایه گذاری توضیح دهیممی‌توانیم بگوییم که روش‌های صندوق سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از دیگر روشهای سرمایه گذاری در این کشور محسوب می‌شود و شما به این نکته باید توجه کنید که در کشور ایرلند سرمایه گذاری می تواند منجر به اقامت دائم برای مهاجران شود و به همین دلیل است که هم یک راه راحت و هم راهی مطمئن برای مهاجران در مهاجرت از طریقسرمایه‌گذاری به کشور ایرلند می باشد.

قوانین مهاجرت به ایرلند

ایرلند دارای یک سیستم مهاجرتی تثبیت شده با قوانین و مقرراتی است که ورود و اقامت اتباع خارجی در این کشور را کنترل می کند.

قانون اولیه ای که بر مهاجرت در ایرلند حاکم است، قانون مهاجرت سال ۲۰۰۴ است که در طول سال ها اصلاح شده است تا منعکس کننده تغییرات در سیاست های مهاجرتی این کشور باشد.

بر اساس قانون مهاجرت ایرلند، افرادی که قصد ورود به این کشور را دارند باید پاسپورت معتبر داشته باشند و بسته به کشور مبدا و هدف سفرشان ممکن است نیاز به ویزا داشته باشند.

دولت ایرلند انواع مختلفی از ویزاها را ارائه می دهد، از جمله ویزای کوتاه مدت برای گردشگری، تجاری و تحصیلی، و همچنین ویزاهای اقامت طولانی برای کار، الحاق خانواده و سرمایه گذاری.

اتباع خارجی که می خواهند برای مدت طولانی تری در ایرلند بمانند باید برای مجوز اقامت اقدام کنند که به آنها اجازه می دهد برای مدت مشخصی در این کشور اقامت و کار کنند.

دولت ایرلند انواع مختلفی از مجوزهای اقامت را ارائه می دهد، از جمله مجوز Stamp 1 برای کارگران ماهر، مجوز Stamp 2 برای دانشجویان، و مجوز Stamp 4 برای ساکنان و شهروندان طولانی مدت.

دولت ایرلند همچنین یک سیستم کنترل مهاجرت دارد که شامل کنترل مرزی و نظارت بر افرادی است که وارد کشور می شوند و در آن اقامت می کنند.

مقامات مهاجرت به ایرلند این اختیار را دارند که از ورود به افرادی که شرایط ورود را ندارند یا خطری برای کشور ایجاد می کنند، امتناع کنند. علاوه بر این، ایرلند قوانینی دارد که استخدام اتباع خارجی را تنظیم می کند، از جمله الزامات حداقل دستمزد و قوانین مربوط به شرایط کار و ساعات کار.

کارفرمایانی که مایل به استخدام اتباع خارجی هستند باید از این قوانین پیروی کنند و در صورت عدم انجام این کار ممکن است مشمول مجازات شوند. به طور کلی، قوانین مهاجرت ایرلند به گونه ای طراحی شده است که اتباع خارجی که وارد این کشور می شوند و در آن اقامت می کنند این کار را به صورت قانونی انجام می دهند و به اقتصاد و جامعه کشور کمک می کنند.

برای افرادی که مایل به مهاجرت به ایرلند هستند، درک این قوانین و مقررات و جستجوی راهنمایی یک وکیل یا متخصص مهاجرت برای کمک به روند فرآیند بسیار مهم است.

سریع ترین روش مهاجرت به ایرلند

سریعترین راه مهاجرت به ایرلند بستگی به شرایط و صلاحیت افراد دارد. در اینجا برخی از سریع ترین راه های مهاجرت به ایرلند آورده شده است:

Critical Skills Employment Permit

این مجوز کاری است که به افراد دارای مهارت های حیاتی در زمینه هایی مانند فناوری اطلاعات، مهندسی و مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد در ایرلند کار کنند.

روند درخواست برای این مجوز نسبتا سریع است و در صورت تایید، افراد می توانند ظرف چند ماه در ایرلند شروع به کار کنند.

مجوز استخدام درون شرکتی

این مجوز کار به افرادی که از یک شرکت خارج از ایرلند به یک شرکت مرتبط در ایرلند نقل مکان می کنند اجازه می دهد تا در این کشور کار کنند. روند درخواست نسبتا سریع است و در صورت تایید، افراد می توانند ظرف چند هفته در ایرلند شروع به کار کنند.

ویزای تحصیلی ایرلند

اگر فردی در یک موسسه آموزشی معتبر ایرلندی پذیرفته شود و بودجه کافی برای تامین هزینه های خود در طول تحصیل داشته باشد، می تواند برای ویزای تحصیلی اقدام کند. روند درخواست نسبتا سریع است و در صورت تایید، افراد می توانند در عرض چند ماه تحصیل در ایرلند را آغاز کنند.

برنامه کارآفرینی نوپا

این برنامه برای افرادی طراحی شده است که مایل به راه اندازی کسب و کار در ایرلند هستند. در صورت تایید، افراد می توانند ویزای Stamp 1G را دریافت کنند که به آنها اجازه می دهد تا یک سال با امکان تمدید اقامت خود در ایرلند اقامت و کار کنند.

تابعیت ایرلندی

اگر فردی پدربزرگ و مادربزرگ ایرلندی داشته باشد، ممکن است واجد شرایط دریافت تابعیت ایرلندی با تبار باشد. در صورت تایید، می توانند نسبتا سریع تابعیت ایرلند را دریافت کرده و به ایرلند نقل مکان کنند. به طور کلی، سریع ترین راه برای مهاجرت به ایرلند به شرایط و صلاحیت افراد بستگی دارد. مهم است که قبل از تصمیم گیری، در مورد الزامات واجد شرایط بودن و فرآیند درخواست برای هر روش تحقیق کنید. همچنین توصیه می ‌شود از یک وکیل یا متخصص مهاجرت برای کمک به هدایت فرآیند کمک بگیرید.

بهترین روش مهاجرت به ایرلند

راه دیگری برای مهاجرت به ایرلند که در بالا ذکر نشده است،

از طریق برنامه Working Holiday Agreement است. این برنامه برای شهروندان کشورهای خاصی از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا که بین ۱۸ تا ۳۰ سال سن دارند در دسترس است. این برنامه به افراد اجازه می دهد تا حداکثر یک سال در ایرلند کار و سفر کنند.

برای واجد شرایط بودن، افراد باید پاسپورت معتبر و حداقل ۳۰۰۰ یورو پس انداز داشته باشند.

این برنامه برای ترویج تبادل فرهنگی بین ایرلند و سایر کشورها طراحی شده است و در عین حال به افراد امکان می دهد زندگی در ایرلند را تجربه کنند و تجربه کاری کسب کنند.

شرکت کنندگان در این برنامه مجاز به کار در هر صنعتی هستند و ممکن است در طول اقامت خود کارفرما را تغییر دهند. با این حال، آنها نمی توانند برای یک کارفرما بیش از شش ماه کار کنند.

گزینه دیگر قانون ملیت و شهروندی ایرلندی است که به افراد با اصل و نسب ایرلندی اجازه می دهد تا تابعیت ایرلندی را دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن، یک فرد باید حداقل یک پدربزرگ و مادربزرگ داشته باشد که شهروند ایرلند بوده یا در ایرلند به دنیا آمده باشد. در صورت تایید، فرد می تواند تابعیت ایرلند را دریافت کند و در ایرلند زندگی و کار کند.

شایان ذکر است که دولت ایرلند اخیراً سیستم مهاجرتی جدیدی را اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۲ اجرا می شود. این سیستم جدید سیستم فعلی را ساده می کند و مهاجرت کارگران با مهارت بالا به ایرلند را آسان می کند. سیستم جدید مبتنی بر سیستم امتیازی خواهد بود و افراد بر اساس عواملی مانند تحصیلات، تجربه کاری و مهارت های زبانی امتیاز خواهند گرفت.

این سیستم همچنین بخش های خاصی از جمله مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات و مهندسی را اولویت بندی می کند. به طور کلی روش های مختلفی برای مهاجرت به ایرلند وجود دارد و بهترین گزینه به شرایط و اهداف فرد بستگی دارد. مهم است که در مورد گزینه های مختلف و الزامات واجد شرایط بودن تحقیق کنید و از یک وکیل یا متخصص مهاجرت برای کمک به هدایت این فرآیند راهنمایی بگیرید.

آمار مهاجرت به ایرلند

ایرلند سابقه طولانی مهاجرت دارد اما در سال های اخیر به مقصدی جذاب برای مهاجران تبدیل شده است.

بر اساس آخرین داده های اداره مرکزی آمار، تعداد اتباع غیرایرلندی ساکن ایرلند بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ ۳۰ درصد افزایش یافته است و از ۵۳۵۴۷۵ به ۷۶۶۷۷۰ نفر رسیده است. این بدان معناست که اتباع غیرایرلندی اکنون ۱۶.۳ درصد از جمعیت را تشکیل می دهند. اکثریت مهاجران در ایرلند از دیگر کشورهای اتحادیه اروپا (EU) هستند که لهستان رایج ترین کشور مبدا است.

در سال ۲۰۱۶، ۱۲۲۵۱۵ شهروند لهستانی در ایرلند زندگی می‌کردند، پس از آن ۳۶۵۵۲ تبعه بریتانیا و ۲۸۲۸۲ شهروند لیتوانیایی در رتبه‌های بعدی قرار داشتند. سایر گروه های مهم شامل اتباع رومانیایی، اسپانیایی، ایتالیایی و لتونیایی هستند.

از نظر اشتغال، مهاجران در ایرلند بیشتر از اتباع ایرلندی شاغل هستند. بر اساس آخرین داده ها، نرخ اشتغال برای اتباع غیرایرلندی در سال ۲۰۱۹ ۶۷.۲ درصد بوده است، در حالی که برای اتباع ایرلندی ۶۲.۶ درصد است.

با این حال، مهاجران نیز به احتمال زیاد در مشاغل کم دستمزد یا نامطمئن هستند و بسیاری از آنها در بخش های مهمان نوازی و مراقبت های بهداشتی کار می کنند.

بخش‌ های برتری که اتباع غیرایرلندی را در ایرلند استخدام می‌کنند، مراقبت‌های بهداشتی، مسکن و خدمات غذایی، و تجارت عمده و خرده ‌فروشی هستند.

از نظر تحصیلات، مهاجران بیشتر از اتباع ایرلندی دارای سطح تحصیلات بالاتری هستند، به طوری که ۴۳.۳ درصد از اتباع غیرایرلندی ۲۵ تا ۶۴ ساله دارای تحصیلات سطح سوم هستند، در حالی که ۳۸.۴ درصد اتباع ایرلندی هستند.

در سال های اخیر، افزایش قابل توجهی در تعداد اتباع غیر اتحادیه اروپا که به ایرلند آمده اند، بوده است.

در سال ۲۰۱۹، تعداد اتباع غیر اتحادیه اروپا ساکن ایرلند به ۱۱۱۳۰۰ نفر رسید که افزایش ۶۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۱ را نشان می دهد.

بیشترین گروه اتباع غیر اتحادیه اروپا از کشورهای آسیایی هستند که اتباع هند و فیلیپینی رایج ترین آنها هستند. به طور کلی، آمار مهاجرت در ایرلند جمعیت مهاجر متنوع و رو به رشد را نشان می دهد که بسیاری از آنها به اقتصاد و جامعه این کشور کمک می کنند.

وکیل مهاجرت به ایرلند

یک وکیل مهاجرت به ایرلند یک متخصص حقوقی است که در قانون مهاجرت ایرلند تخصص دارد و به مشتریان کمک می کند تا در سیستم پیچیده مهاجرت در ایرلند حرکت کنند.

وکلای مهاجرت به افراد، خانواده ها و مشاغلی که به دنبال مهاجرت به ایرلند هستند، مشاوره حقوقی و نمایندگی ارائه می دهند. وکلای مهاجرت می توانند در مورد طیف وسیعی از مسائل مهاجرت از جمله درخواست ویزا، مجوز کار، اجازه اقامت، الحاق خانواده، شهروندی و دفاع از اخراج کمک کنند.

آنها همچنین می توانند در مورد برنامه ها و مسیرهای مهاجرتی مختلف موجود در ایرلند به مشتریان مشاوره دهند و بر اساس شرایط فردی مشتری به تعیین بهترین گزینه کمک کنند.

یکی از مزایای کلیدی کار با وکیل مهاجرت، تخصص آنها در هدایت سیستم مهاجرت ایرلند است. فرآیند مهاجرت می تواند پیچیده و زمان بر باشد و داشتن یک وکیل در کنار شما می تواند به شما کمک کند که درخواست شما به درستی و به موقع تکمیل شود.

وکلا همچنین می توانند در مورد اسناد و مدارک مورد نیاز برای پشتیبانی از درخواست شما راهنمایی ارائه دهند و می توانند در مورد هرگونه درخواست تجدیدنظر یا چالشی که ممکن است ایجاد شود کمک کنند.

وکلای مهاجرت همچنین می توانند به مشتریان در درک حقوق و مسئولیت های قانونی خود به عنوان مهاجر در ایرلند کمک کنند.

این شامل اطلاعات مربوط به حقوق کار، دسترسی به خدمات عمومی و تعهدات بر اساس قوانین ایرلند است. وکلا همچنین می توانند به مشتریان در مورد تأثیر احتمالی محکومیت های کیفری یا مسائل حقوقی بر وضعیت مهاجرت آنها مشاوره دهند.

هنگام انتخاب وکیل مهاجرت ایرلند، مهم است که به دنبال وکیلی با تجربه در قوانین مهاجرت ایرلند و سابقه موفقیت در کمک به مشتریان در موارد مشابه باشید.

وکلا همچنین باید در انجمن حقوق ایرلند ثبت نام کرده و در جامعه حقوقی شهرت خوبی داشته باشند. به طور کلی، یک وکیل مهاجرت ایرلند می تواند یک منبع ارزشمند برای هر کسی که به دنبال مهاجرت به ایرلند است باشد.

 آنها می توانند در سراسر فرآیند مهاجرت، تخصص قانونی، راهنمایی و نمایندگی ارائه دهند و به مشتریان در دستیابی به اهداف مهاجرتی خود کمک کنند.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۲ پاسخ به “مهاجرت به ایرلند”

    1. جلیل گفت:

      من یک ایرانی بازنشسته در تایلند هستم مایلم برای تکمیل زبان اینگلسی ام به یکی از کشورهای اینگلسی زبان برای تکمیل ان بروم و دو باره به تایلند برگردم لطفا مرا جهت پذیرش و ویزا یاری بفرمایید منتظر پیشنهادات محبت امیزه شما هستم.باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما میتونید با یک دلیل قانع کننده و مجاب کردن آفیسر برای کشوری مثل انگلستان اقدام کنید .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مهاجرت به ایرلند مهاجرت به ایرلند مهاجرت به ایرلند مهاجرت به ایرلند مهاجرت به ایرلند

    شبکه های اجتماعی

    arrow up