کشور اتریش در مرکز اروپا قرار دارد اما دارای آب و هوایی نسبتا معتدل است. این کشور دارای شهرهای پررونقی مانند وین یا اینسبروک، حومه آرام و دلنشین و دنج، دریاچه‌های زیبا در نزدیکی سالزبورگ یا استراحت گاه اسکی مانند کیتزبل در کوهستان است. تعداد ساکنان اتریش ۸٫۷۲۵٫۹۳۱ می باشد. ارز این کشور یورو می باشد. زبان در اتریش، اتریشی و آلمانی است.

کشور اتریش جزء هشتمین کشور از ۱۰ کشور برتر اروپایی به شمار می رود. شهر وین جزء بهترین شهر دنیا برای زندگی جوانان است. افراد زیادی از سراسر جهان، کشور اتریش را برای زندگی، کار و تحصیل انتخاب می‌کنند. در این کشور هیچ محدودیتی برای خرید خانه  برای افراد خارجی‌ها وجود ندارد. شما با خرید ملک در اتریش می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید.

کشور اتریش در ۲۰ سال گذشته دچار تغییرات اساسیو مثبتی در زمینه کیفیت زندگی داشته است. به همین خاطر اتریش در طی این سال ها با مهاجران بسیاری مواجه بوده است. اما ملک مسکونی در این کشور با کمبود مواجه شده است.

به‌شدت قابل‌ مشاهده است. با توجه به تحقیقات به دست آمده تقریبا ۳۹ درصد از سال ۲۰۱۰ قیمت ملک افزایش یافته است. یک خانه جدید در اتریش (۱۲۳ متر مربع) اکنون به‌طور متوسط ​​۳۵۹،۰۰۰ یورو هزینه دارد. گران‌ترین املاک اتریش در شهر وین واقع‌اند. ارزش املاک قدیمی نیز به‌طور متوسط ​​حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است. قیمت اجاره های خانه در کشور اتریش نیز همچنین افزاریش ۲۱ درصدی داشته است که میانگین هزینه آن اکنون ۱۱،۵۰ یورو در هر متر مربع است. بنابراین شما می توانید با کسب اطلاعات در مورد قیمت های املاک سپس اقدام به خرید ملک نمایید.

خرید ملک

هزینه زندگی در اتریش

هزینه زندگی در اتریش از شهری به شهر دیگر با همدیگر متفاوت است اما اقامت در اتریش گران است مخصوصا زمانی که اقدام به خرید ملک می کنید.

هزینه‌های شما به مکانی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد. هزینه زندگی در کشور اتریش بین استان‌ها و شهرهای مختلف متفاوت می باشد.

اقامت از طریق خرید ملک در اتریش و استانداردهای سرمایه گذاری در اتریش

افراد خارجی برای سرمایه گذاری کردن در اتریش اقدام به مهاجرت سرمایه گذاری به این کشور می کنند. یکی از راه های سرمایه گذاری در اتریش، خرید ملک می باشد که می توان از این طریق اخذ اقامت این کشور را اخد نمایند. خرید ملک در اتریش یکی از امن ترین و راحت ترین روش های سرمایه گذاری می باشد و دارای سود بالایی است اما باید دانست که تنها خرید ملک در این کشور منجر به اقامت نمی شود.

شما می توانید با سرمایه گذاری در املاک اتریش و ارائه بیزینس پلن،  اقدام به اخذ اقامت و تابعیت این کشور نمایید. شما قبل از شروع سرمایه گذاری در اتریش باید با استانداردهای سرمایه گذاری آن آشنا شوید. قواعد سیاسی و ریسک های سرمایه گذاری مانند مصادره اموال یا حمایت از سرمایه گذار خارجی وجود دارد که لازم است از این قوانین اطلاع یابید تا با خیالی راحت، اقدام به مهاجرت سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری در اتریش نمایید. استانداردهای مهم سرمایه گذاری عبارتند از:

کنترل فساد در کشور اتریش

کنترل فساد بین ۲٫۵ – و ۲٫۵ است. شاخص کنترل فساد نشانگر قانونمند بودن کشور است. عدم استفاده از امکانات دولتی برای اهداف شخصی، عدم دخالت در امور عمومی برای نفع افراد ویژه و وابسته نشانگر امنیت در سیستم قضایی یک کشور به حساب می آید.

خطر مصادره اموال در کشور اتریش

معنی مصادره اموال این است که دولت تبعیضات خاص که مربوط به افراد خاص و صاحبان منسب می باشد را برداشته است. بدین طریق افراد سرمایه گذار بدون هیچ تبعیضی می توانند در این کشور اقدام به خرید ملک از طریق مهاجرت سرمایه گذاری نمایند.

مجموعه آریاناابرود دارای کارشناسان مجرب و خبره ای است که می توانند در این زمینه به شما در جهت مهاجرت به اتریش و تحصیل در اتریش کمک کنند. شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید ملک در اتریش به عنوان یک خارجی خرید ملک در اتریش به عنوان یک خارجی خرید ملک در اتریش به عنوان یک خارجی خرید ملک در اتریش به عنوان یک خارجی خرید ملک در اتریش به عنوان یک خارجی

شبکه های اجتماعی

arrow up