شرایط خرید ملک در امارات

خرید ملک در امارات به عنوان یکی از روش های مهاجرت به امارات می باشد. در سال های اخیر تقاضاهای بسیار زیادی برای این روش مهاجرتی مطرح شده است. بسیاری از ایرانی ها برای کسب اقامت و مهاجرت به امارات، اقدام به خرید ملک در این کشور می کنند. در این روش شرایط به خصوصی را از سرمایه گذاران نمی خواهد و فقط با توجه به بودجه می توان برای این روش اقدام نمود.

در حالی که بازار امارات متحده عربی فراز و نشیب هایی را تجربه کرده است، اما با شکوه ترین و شفاف ترین بازار املاک و مستغلات در منطقه است. تغییرات اخیر در مقررات کشور امارات، املاک امارات را به خریداران خارج از کشور باز کرده و بازار املاک و مستغلات امارات را به چشم انداز جذاب تری تبدیل کرده است. از همین رو همه افراد شانس خرید ملک در این کشور را خواهند داشت.

در قوانین سرمایه گذاری خرید ملک در امارات، سرمایه گذاران قادر خواهند بود تا همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به همراه داشته باشند. فرزندان در مدارس دولتی می توانند به صورت رایگان به ادامه تحصیل بپردازند. همچنین همسر مجوز کار در این کشور را با احراز شرایط مورد نظر می تواند کسب نماید. فلذا این روشی مناسب برای خانواده هایی می باشد که که به دنبال یک سرمایه گذاری در کشورهای همسایه و بدون هیچ محدودیتی می باشند.

اقامت از طریق خرید ملک

آیا با خرید ملک در امارات می توان اقامت گرفت؟

قوانین دولت امارات به گونه طراحی شده است که افراد در شرایط به خصوصی می توانند با خرید ملک اقامت این کشور را دریافت نمایند. از مهم ترین قوانین، حداقل میزان هزینه برای خرید ملک در امارات می باشد. این بدین معناست که افراد برای کسب اقامت باید یک ملک به ارزش حداقل ۱ میلیون درهم را خریداری نمایند. در صورت خرید ۲ نفر همزمان، می بایست ارزش خونه به حداقل ۲ میلیون درهم برسد.

از دیگر قوانین اعطا اقامت امارات، خرید در مناطق آزاد این کشور می باشد. این مناطق در دو شهر دبی و ابوظبی میسر می باشد. از همین رو برای خرید ملک در امارات فقط باید در این دو شهر اقدام نمایند. در ادامه مقاله به هزینه های خرید ملک در این دو شهر و بهترین مناطق برای خرید ملک اشاره می شود.

در ابتدای کار با ارائه مدارکی همچون قرارداد خرید و فروش، کپی گذرنامه صاحب ملک، نسخه ویزای کنونی، عکس و سند ملک برای گلدن ویزا اقدام می شود. با ارائه این مدارک، ویزای ۲ ساله به افراد تعلق می گیرد. پس از آن با احراز شرایط مورد نظر و عدم سوابق کیفری به اقامت دائم منجر می شود.

هزینه خرید خانه در امارات

هزینه خرید ملک در امارات

متوسط هزینه های ملک در امارات بین ۱۲۰۰ تا ۳۸۰۰ دلار به ازای هر متر می باشد. میزان دقیق هزینه های ملک متناسب با شهر انتخابی و امکانات موجود در ملک است. به صورت معمول خریداران در حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد قیمت ملک را به عنوان ودیعه پرداخت می نمایند و نحوه مابقی هزینه به صورت توافقی با فروشنده و نماینده پرداخت می شود. متوسط هزینه های خرید ملک در امارات را می توان در جدول زیر مشاهده نمود.

نام شهر مرکز شهر اطراف شهر
ابوظبی ۳٫۲۲۵ دلار ۲٫۴۱۸ دلار
عجمان ۱٫۳۴۴ دلار ۱٫۲۷۳ دلار
العین ۱٫۶۸۹ دلار ۱٫۲۳۷ دلار
دبی ۳٫۷۷۹ دلار ۲٫۳۶۱ دلار
شارجه ۱٫۹۹۶ دلار ۱٫۲۳۶ دلار

در هنگام خرید ملک در امارات هزینه های خاصی وجود دارد که موظف به پرداخت آن می باشید. هزینه های اجرایی برای خرید ملک در امارات متناسب با هر شهر متفاوت می باشد. در زیر لیست هزینه های اجرایی آمده است.

  • هزینه اداره زمین: ۴ درصد قیمت زمین به همراه ۶۰۰ درهم
  • هزینه نماینده: ۲ درصد قیمت ملک در امارات
  • هزینه ثبت وام: ۰٫۲۵ درصد وام مسکن به همراه ۳۰۰ درهم
  • کارمزد بانک:بین ۰ تا ۱/۵ درصد وام
  • هزینه متولی: در حدود ۴۰۰۰ درهم
  • هزینه ارزیابی: بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ درهم
بهترین شهرها برای خرید خانه در امارات

بهترین شهرها برای خرید خانه در امارات

طی چند سال گذشته، بازار املاک و مستغلات امارات متحده عربی رشد چشمگیری داشته است. در نتیجه، فرصت های سرمایه گذاری هم برای افراد محلی و هم خارجی ها در حال افزایش است. مناطق گسترده ای در کشور وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند انتخاب نمایند. چهار مکان مناسب برای سرمایه گذاری در امارات در دو شهر متمرکز شده اند: دبی و ابوظبی. هر دوی این شهرها دارای مناطق مختلفی هستند که می توان انتخاب نمود. در ادامه به این ۶ مکان برای خرید ملک در امارات اشاره می شود.

پالم جمیرا، دبی

Palm Jumeirah مکانی بسیار مورد مناسب برای سرمایه گذاری در باز ملک در امارات است. این مجمع الجزایر بزرگترین مجمع الجزایر ساخته شده توسط بشر در جهان است. تقریباً هر ملک در این منطقه دارای چشم اندازهای زیبا از اقیانوس با دسترسی خصوصی به ساحل است. زندگی در پالم جمیرا تجربه ای مجلل است که هیچ کس نباید آن را از دست بدهد. 

این جزایر نمادین ساخته شده توسط بشر به تعدادی امکانات عمومی از مدارس، بیمارستان ها، داروخانه ها، سوپرمارکت ها، رستوران های عالی و کافه های شیک نیز مجهز هستند. پالم جمیرا طیف وسیعی از انتخاب های سبک را برآورده می کند. شما می توانید ویلاهای لوکس مدرن، خانه های سنتی به سبک عربی، ویلاهای با تکنولوژی پیشرفته، خانه های مجلل برای تعطیلات خریداری کنید. قیمت اجاره در این منطقه در دبی بالاترین است و شما می توانید برای ویلاها ۳٫۲٪ و برای آپارتمان ها ۵٫۵٪ ROI انتظار داشته باشید. 

دبی مارینا، دبی

دبی مارینا محبوب ترین منطقه در دبی برای خرید ملک در امارات است. این منطقه مملو از آسمان خراش های عجیب است و به عنوان یکی از معتبرترین مکانهای زندگی در دبی شناخته می شود. آپارتمانهای موجود در این منطقه از امکانات رفاهی لوکس و پیشرفته برخوردار هستند. از اکثر ساختمان ها چشم انداز بسیار خوبی از اقیانوس خواهید داشت. 

این منطقه به لطف تعداد رستوران های مجلل و مراکز خرید، مورد علاقه گردشگران نیز قرار گرفته است. از آنجا که در نزدیکی منطقه تجاری واقع شده است، منطقه مناسب متخصصان جوان و خانواده های کوچک است. املاک بزرگتر مانند ویلا، آپارتمان ۲ خوابه یا بیشتر و پنت هاوس می توانند بسیار گران قیمت باشند، اما آپارتمانهای استودیویی با قیمت مناسب ارائه می شوند. آپارتمان ها در دبی مارینا ۶٫۶٪ ROI برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورند.

ریف، ابوظبی

ال ریف در حومه ابوظبی ، نزدیک فرودگاه بین المللی ابوظبی واقع شده و برای رفت و آمد به دبی بسیار مناسب است. موقعیت اصلی آن به محبوبیت آل ریف کمک کرده است. این اولین تحولی بود که منحصراً برای افراد با درآمد متوسط ​​در نظر گرفته شده بود. بنابراین، زندگی در ال ریف بسیار مقرون به صرفه تر از بسیاری از مناطق ابوظبی است. این منطقه همچنین مملو از پارک ها، امکانات آموزشی و مراکز درمانی است. سرمایه گذاران می توانند بین ویلاها، خانه های شهری و آپارتمان ها یکی را انتخاب نمایند. بازگشت سرمایه ۷٫۱٪ برای ویلا و ۸٫۶٪ برای آپارتمان است. 

جزیره یاس، ابوظبی

جزیره یاس یک مکان تفریحی شکوفا در شهر ابوظبی است. این مکان که فقط ۳۰ دقیقه با مرکز پایتخت فاصله دارد، دارای جاذبه های گردشگری چشمگیر، مانند یاس مارینا، هتل ویسروی، یاس مال، یاس واترولد، مدار یاس مارینا و فراری جهانی است. این جزیره ساخته دست بشر در بین گردشگران، سرمایه گذاران و اجاره کنندگان محبوب است.

این منطقه میزبان رویدادهای ورزشی و اجراهای زنده از جمله جایزه بزرگ ابوظبی است. همچنین ، دارای بهترین رستوران ها و هتل ها در امارات متحده عربی است. جزیره یاس به عنوان مرکز لوکس ابوظبی شناخته می شود. ویلاها پر زرق و برق و آپارتمان ها به امکانات رفاهی کلاس جهانی مجهز هستند. اگرچه گفته می شود لوکس ترین مکان برای زندگی در ابوظبی است، املاک فروشی در این منطقه ترکیبی از سطح بالا و مقرون به صرفه است. برای آپارتمان ها در جزیره یاس می توانید حدود ۵٫۱٪ ROI و برای آپارتمان ها ۶٫۶٪ ROI انتظار داشته باشید.

مزایای خرید خانه در امارات

مزایای خرید خانه در امارات

امارات متحده عربی یکی از کشورهای ثروتمند و نوظهور در جهان است. وضعیت اقتصادی خوب و کیفیت بالای زندگی بسیاری از مهاجران و سرمایه گذاران خارج از کشور را که برای خرید ملک در بازارهای بین المللی جلب می کند. سرمایه گذاری در دارایی یک روش عالی برای ایجاد ثروت و درآمدزایی است. با این حال، تمام سرمایه گذاری ها دارای خطر هستند و عوامل زیادی وجود دارد که باید قبل از سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات امارات در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که بالاترین بازده ممکن را دارید. در ادامه به مزایای خرید ملک در امارات اشاره می شود.

  • اقتصاد در حال رشد مداوم: به نظر می رسد امارات یک اقتصاد به طور مداوم در حال رشد است که هدف آن جذب سرمایه گذاران بیشتر در سراسر جهان است. از همین رو با خرید ملک در امارات می توان در این مسیر پیشرفت اقتصادی قرار گرفت.
  • بالا بودن تقاضا برای املاک: مزیت بعدی اخذ ملک در امارات این است که این منطقه به عنوان یک مرکز مهاجرت بین المللی شناخته شده است. افراد از روش های مختلف برای مهاجرت به امارات اقدام می نمایند که برای زندگی نیاز به خرید و یا اجاره ملک دارند.
  • سطح بالایی از ایمنی و امنیت: یکی از مهم ترین مزایای خرید ملک در امارات، سطح بالای ایمنی و امنیت در این کشور است.
  • کسب اقامت امارات: افراد با خرید ملک در امارات و احراز شرایط مورد نظر قادر خواهند بود تا برای اقامت این کشور اقدام نمایند.
  • تعداد زیاد گزینه برای انتخاب: بخش املاک و مستغلات امارات هر دو ملک تجاری و مسکونی را به متقاضیان املاک ارائه می دهد تا مطابق با نیازهای آنها پیش آمده و آنها را خریداری کنند.

نتیجه گیری

تقاضا برای خرید ملک در امارات سال به سال دائماً در حال افزایش است و تعداد زیادی از ایرانی ها برای کسب اقامت و مهاجرت به این کشور، تصمیم بر این اقدام را دارند. این نکته نشان دهنده شرایط مناسب بازار ملک و سرمایه گذاری در این کشور می باشد. از همین رو می توان خرید ملک در امارات را به عنوان روشی منطقی و ایده آل برای سرمایه گذاری در امارات دانست.

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای نزدیک به ایران می باشند، می توانند خرید ملک در امارات یا گلدن ویزا را در دستور کار خود قرار دهند. این دسته افراد بدون هیچ محدودیت و شرایط به خصوصی قادر خواهند بود تا اقامت این کشور را دریافت نمایند. همچنین با اقتصاد پویا امارات در آینده نه چندان دور سود اقتصادی مورد نظر را بدست آورند.

گلدن ویزا امارات برای چه افرادی مناسب است؟ یا دلایل شما برای خرید ملک در امارات چیست؟ دلایل و نظرات خود را از طریق دیدگاه با ما به اشتراک بگدازید. مشاورین موسسه آریاناپارس پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند، از همین رو برای کسب مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

لینک منبع: Buy property in the UAE

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خرید ملک در امارات خرید ملک در امارات خرید ملک در امارات خرید ملک در امارات خرید ملک در امارات

    شبکه های اجتماعی

    arrow up