شرایط کار در هلند

متقاضیان مهاجرت به هلند می توانند از طریق ویزا کار در هلند به این مهم دست پیدا کنند. از همین رو سالانه افراد زیادی برای کار در این کشور اقدام می نمایند تا شانس خود را برای کسب اقامت افزایش دهند. کشور هلند در زمینه مشاغل دریایی و کشتیرانی و رشته های مرتبط با آن بسیار فعال و مطرح می باشد. هلند همچنین در زمینه نفت ( شرکت shell ) جزء یکی از قدرت های مهم در دنیا می باشد.

شرکای تجاری اصلی این کشور، آلمان، بلژیک، فرانسه و انگلیس، هلند را به عنوان مرکز حمل و نقل اروپا می شناسند. این کشور خانه ای از بزرگترین شرکت های چند ملیتی در جهان مانند Unilever، فیلیپس، شل و Heineken است و بسیاری از فرصت های شغلی در این شرکت ها برای کارگران بین المللی در انواع مختلف وجود دارد.

آشنایی با هلند

هلند کشوری خارق العاده و متنوع می باشد که سرشار از ییلاقات سر سبز، سواحل خروشان و شهرهای قرون وسطا ساخته شده است. آمستردام پایتخت کشور هلند می باشد. بیش از نیمی از جمعیت این شهر را مهاجرین تشکیل می دهند. از دیگر شهرهای هلند، شهر روتردام که در استان هلند جنوبی واقع شده است. روتردام بزرگترین شهر بندری اروپا و در جایگاه دوم جهان قرار دارد.

کار در هلند

شهر آیندهوون یکی دیگر از شهرهای هلند می باشد که در جنوب شرقی این کشور واقع شده است. در حدود ۳۰ درصد از جمعیت شهر آیندهوون را غیر هلندی تشکیل داده است. شهر آیندهوون، شهری مدرن و صنعتی است که ۶۵ درصد مردم آیندهوون کاتولیک اند. شهر اوترخت چهارمین شهر بزرگ کشور هلند می باشد که در استان اوترخت و پرجمعیت ترین شهر این استان می باشد. از لحاظ فرهنگی شهر اوترخت در جایگاه دوم کشور هلند قرار دارد که آمستردام در رتبه اول قرار گرفته است.

قوانین کار در هلند چگونه است؟

کارکنان تمام وقت معمولا از دوشنبه تا جمعه ۳۶ تا ۴۰ ساعت کار می کنند. بعضی از کارها یک هفته چهار روزه را انجام می دهند، ساعت های طولانی تر را در فضای کوتاه تر انتخاب می کنند، در حالی که بسیاری از آنها به طور نیمه وقت کار می کنند. کارکنان تمام وقت حداقل ۲۰ روز (چهار هفته) بازنشستگی سالانه را تضمین می کنند.

هلند,هلند,هلند

مشاغل تابستانی

شغل تابستانی یک راه عالی برای کشف یک کشور جدید است و رزومه خود را با تجربه بین المللی افزایش می دهد، درحالی که دستمزد می دهد. بخش های گردشگری و مهمانداری همیشه فرصت های شغلی تابستانی و فصلی دارند، بنابراین برای کار، کافه ها، رستوران ها و اردوگاه ها به کار می روند. اگر شما بین ۱۸ تا ۲۵ ساله هستید و برخی از تجربه های مراقبت از کودک دارید، می توانید تابستان خود را مشغول به کار در هلند شوید.

کارآموزی

فرصت برای کارآموزی در دسترس است، اما به عنوان الزام قانونی برای کارفرمایان برای پرداخت کارآموزان وجود ندارد، بنابراین شما ممکن است به طور رایگان کار کنید. کارآموزی در گستره ای از زمینه ها، از مراقبت های بهداشتی و ساختمانی تا بازاریابی و فناوری اطلاعات ارائه می شود. طول دوره کارآموزی توسط کارفرما تعیین می شود. فرصت های کارآموزی:

  • Go Overseas
  • StageMotor
  • Stage Plaza
  • Together.abroad

یادگیری هلندی

به صورت کلی دانش زبان هلندی کمک شایانی به کار پیدا کردن و بهبود شرایط می کند. این امر همچنین به شما امکان می دهد به عنوان مثال با همکاران، مشتریان و کارکنان خود در ارتباط باشید. متقاضیان کار در هلند می توانند مهارت های زبان هلندی خود را در وب سایت Dialang تست کنند. در صورت حضور در کشور هلند می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شهرداری محل سکونت از وضعیت برگزاری کلاس های زبان مطلع شوند.

چه روش هایی برای کار در هلند وجود دارد؟

متقاضیان اقامت در هلند از طریق کار می توانند با دریافت دعوت نامه کاری از فردی که شرکت معتبری در هلند دارد ویزای کار کشور هلند را نیز دریافت کنند. البته متقاضیان باید تمام شرایط در نظر گرفته شده را دارا باشند تا بتوانند ویزای کاری هلند را دریافت کنند. شرایط کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به یک شکل بوده و کارفرما باید آگهی استخدام را ابتدا به مدت سه ماه در کشور هلند منتشر کند و چنانچه نیروی موردنیاز خود را پیدا نکرد باید سه ماه دیگر در کشورهای اتحادیه اروپا آگهی را انتشار دهد.

اگر بازهم نیروی لازم جهت استخدام پیدا نشد فرد متقاضی می تواند دعوت نامه کاری را دریافت کرده و نسبت به اخذ ویزای کاری هلند نیز اقدام نماید. آن دسته از متقاضیانی که تحصیلات خود را در دانشگاه های اروپا به اتمام رسانده اند در مقایسه با دیگر متقاضیان شانس بیشتری جهت یافتن شغل دارند.

پیشنهاد کار در هلند

افراد می توانند از روش های دیگر برای دریافت پیشنهاد کاری اقدام نمایند. از دیگر روش ها می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • گروه تلگرام موسسه مهاجرتی آریاناپارس
  • روزنامه و نشریات
  1. nrc.nl
  2. volkskrant.nl
  3. ad.nl
  • آژانس های کاریابی
  1. undutchables.nl
  2. stepstone.nl
  3. monsterboard.nl
  4. nationalemediasite.nl
  5. jobbingmall.nl
  6. jobnews.nl
  7. vacaturebank.nl
  8. vacettekrant.nl
  • سایت های خبری
  1. jobs-netherlands.com
  2. seasonalwork.nl در حوزه کشاورزی و باغبانی
  3. agrojobs.nl بخش صنعت کشاورزی
  4. intermediair.nl متخصص در مشاغل آموزش عالی
  5. export.nl در ارتباط با واردات / صادرات، حمل و نقل و صنعت دریایی
  6. medweb.nl پرسنل پزشکی
  7. cadjobs.nl
  8. arhined.nl در اختصاص با معماران

روش های دیگر

یکی از روش های کسب اقامت در هلند، ادامه تحصیل در دانشگاه های برتر این کشور می باشد. متقاضیان علاقه مند برای کسب اقامت می توانند با تحصیل در هلند شرایط مناسبی را برای خود فراهم کنند. از همین رو شانس دانشجویان برای ورود به بازار کار پس از تحصیل بالا تر می رود. از همین، افراد می توانند به واسطه ادامه تحصیل در این کشور شانس خود را برای پیدا کردن کار افزایش دهند. از دیگر روش های پیدا کردن کار می توان به ویزای توریستی هلند اشاره کرد. افراد توانمند می توانند با اخذ ویزای توریستی کشور هلند، برای مدت مشخصی در این کشور حضور داشته باشند و پس از بررسی شرایط کاری به کشور مبدا بازگشته و مجددا برای ویزای کار در هلند اقدام نمایند.

برای دریافت ویزای کار هلند چه مدارکی لازم است؟

به صورت کلی افراد برای اخذ ویزا کار در هلند باید مدارک زیر را به همراه داشته باشند.

کار در هلند
  • اصل گذرنامه،باید حداقل ۱۲۰ روز اعتبار داشته باشد
  • ترجمه تمامی صفحات شناسنامه
  • آدرس محل سکونت و محل کار
  • گردش بانکی ۶ ماه اخیر
  • فرم درخواست ویزای ملی
  • اجازه کار صادر شده توسط وزارت کار کشور هلند
  • گواهی عدم سابقه کیفری
  • گواهی پزشکی
  • سه عکس پاسپورتی
  • مدارک لازم جهت تعهدات مالی کارفرما برای جذب فرد درخواست کننده

فرآیند و روند اقدام

متقاضیان اقامت هلند برای اینکه بتوانند از طریق کار وارد این کشور شوند باید ویزای کار هلند را دریافت کنند که به عنوان امری حقوقی شناخته می شود و کلیه مراحل آن در کشور هلند انجام می شود. کارفرمایی که در این کشور حضور دارد باید به صورت قانونی و با کسب مجوز اداره کار نسبت به استخدام نیروی کار مورد نظر اقدام نموده و تمام حقوق و بیمه او را در زمان مقرر پرداخت نماید. درواقع متقاضی اقامت در هلند از طریق کار باید اسپانسری را در این کشور پیدا کند تا ویزای کار هلند برای وی صادر شود.

نکات مهم

افراد داوطلب با ارائه رزومه مناسب می توانند شانس خود را برای کار در هلند ارتقا دهند. در نامه کتبی خود به وضوح به نکات زیر اشاره کنید.

  • چرا می خواهید برای این شرکت کار کنید
  • استعدادهای خاص خود، مهارت ها و تجربه کاری
  • چگونه استعدادهای خود، مهارت ها و تجربه کاری می تواند برای کارفرمایان مفید باشد
  • چرا شما مناسب ترین نامزد برای موقعیت هستید؟
  • چرا شما می توانید بیشتر از سایر نامزدها مفید باشید؟

هر گونه تجربه زبان یا تجربه کاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا می تواند، شانس اخذ ویزا کار در هلند را افزایش دهد.

شرایط دریافت اقامت هلند چگونه است؟

افراد در صورت کار در هلند می توانند برای کسب اقامت از این کشور اقدام نمایند. قوانین در در کشور هلند و سایر کشورهای اتحادیه اروپا به این شکل می باشد که برای کسب اقامت هلند باید در بازه زمانی ۳ تا ۵ سال در هلند مشغول به کار باشند و مالیات خود را پرداخت کنند.

افراد می توانند از روش های مختلف برای ویزای کار در کشور هلند اقدام نمایند و پس از احراز شرایط ذکر شده موفق به کسب اقامت هلند شوند. اقامت دائم شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال فرد متقاضی می شود. این نکته بدین معناست که فرد متقاضی در صورت اخذ اقامت هلند، همسر و فرزندان هم موفق به اخذ اقامت می شوند.

ویزای کار هلند چه مزایا و معایبی دارد؟

از مهم ترین ویژگی های مثبت، در صورت متاهل بودن، شرایط اقامتی شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی می شود. از دیگر مزایای کار در هلند حضور شرکت های بین المللی در این کشور می باشد که افراد با دانش زبان انگلیسی می توانند اقدام نمایند. تنها نکته منفی در ارتباط با ویزای کار هلند، شانس پایین متقاضیان ایرانی به واسطه قوانین کار اتحادیه اروپا می باشد.

بهترین مشاغل برای کار در هلند کدامند؟

همیشه تعجب می کنید که بهترین شغل های پرداخت شده چیست؟ در این وبلاگ، بهترین مشاغل در هلند را پیدا خواهید کرد.

۱- خلبان

یک خلبان مستلزم یک حس مسئولیت بزرگ است و هزینه های آموزش خلبان بسیار زیاد است. این ظرف مدت ۱۰ سال می تواند بیش از ۱۰۰،۰۰۰ یورو باشد.

۲- وزیر

به عنوان وزیر، شما تصمیم گیری می کنید که بر بسیاری از مردم اثر می گذارد. وزیر و نخست وزیر سالانه ۱۵۷ ۲۸۷ یورو دریافت می کنند. حقوق و دستمزد یک وزیر امور خارجه € ۱۴۶،۸۲۴ است.

۳- روانپزشک

یک روانپزشک در تشخیص، درمان، بهبودی و پیشگیری از اختلالات روان درگیر است. درآمد سالی یک فرد خودکفا در حدود ۱۵۰،۰۰۰ € در سال شروع می شود.

۴- وکیل

شما به عنوان یک وکیل، منافع قانونی مشتریان خود را در نظر می گیرید. حقوق و دستمزد به شرکت و سال تجربه کاری بستگی دارد، اما می تواند بیش از ۱۰۰،۰۰۰ یورو باشد.

۵- دندانپزشک

دندانپزشک مراقب سلامت دهان و دندان بیماران از طریق بررسی و درمان پروتزهای دندانی است. حقوق و دستمزد به تعداد بیماران بستگی دارد، اما اغلب بیش از ۱۰۰،۰۰۰ یورو است.

۶- کارگردان

حقوق و دستمزد به شدت وابسته به صنعت  در حال کار در هلند است. برای مثال حقوق کارگردان در فیلیپس یا KPN بیش از ۱۱۰،۰۰۰ یورو در سال است. اگر واقعا می خواهید پول زیادی بپردازید باید در هیئت مدیره یک سازمان باشید، اما پاداش به عنوان مدیر بانک نیز می تواند پول خوبی باشد.

۷- دکتر

یک پزشک عمومی به طور متوسط ​​۸۰،۰۰۰ € در سال به دست می آورد و این یکی از بهترین مشاغل موجود در کشور هلند به شمار می رود.

۸- مدیر توسعه نرم افزار

مدیر ICT اغلب یکی از بالاترین مشاغل پرداخت شده در یک سازمان است که در شرکت ها نقش مهمی ایفا می کند. مدیر توسعه نرم افزار مدیریت کارکنان در بخش توسعه شرکت را مدیریت می کند. یک مدیر توسعه نرم افزار در اوراکل سالانه بین ۸۶۰۰۰ تا ۹۳۰۰۰ دلار درآمد کسب می کند.

۹- مهندس

به دلیل تخصص و دانش خاص، حرفه مهندس یکی از بهترین مشاغل پرداخت شده است. به عنوان یک مهندس، شما مشکلات فنی را در یک منطقه خاص حل می کنید. مهندسان در صنعت هواپیمایی، صنایع شیمیایی، بیوتکنولوژی و مهندسی مکانیک وجود دارد. حقوق سالانه یک مهندس می تواند در سالانه حدود ۸۰،۰۰۰ یورو باشد.

۱۰- پزشک جراح

به عنوان یک جراح، شما برای درمان بیماری ها، جراحات و ناهنجاری ها کار می کنید. حقوق ناخالص سالانه حدود ۱۳۰،۰۰۰ یورو است.

برند آریاناپارس تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایران است که با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را فراهم آورده است.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    کار در هلند کار در هلند کار در هلند کار در هلند کار در هلند

    شبکه های اجتماعی

    arrow up