شرایط ویزای توریستی آلمان

آلمان صنعتی ترین و در عین حال یکی از زیبا ترین کشورهای اروپایی در حوزه شینگن می باشد، اخذ ویزای توریستی آلمان اولین قدم برای ورود و سفر به این کشور به منظور گردشگری، دیدار از اقوام، درمان و … است.

بواسطه وجود صنایع مختلف از تولید ابزارآلات تا لوازم خانگی و همچنین کارخانه جات خودرو سازی که هر یک برندی مطرح و شناخته شده در سطح جهان هستند، همواره این کشور دارای اقتصادی پویا، در حال رشد و نرخ بیکاری بسیار پایین است، از این رو افراد بسیاری برای ارزیابی و راه اندازی کسب و کار در این کشور اقدام به گرفتن ویزای توریستی آلمان می نمایند.

لازم به ذکر است اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید اخذ ویزای توریستی این کشور گزینه مناسبی برای شما نیست، بواسطه اخذ ویزای توریستی، شما مجاز به مهاجرت کاری و تحصیل در آلمان نمی باشید.

آلمان از جمله کشورهای عضو پیمان شینگن و اتحادیه اروپا می باشد، از همین رو افراد می توانند با اخذ ویزای توریستی آلمان به ۲۷ کشور عضو شینگن به راحتی سفر نمایند، اعتبار ویزای توریستی آلمان ۹۰ روز می باشد. توجه داشته باشید شما موظف به ترک خاک کشور آلمان و یا کشورهای حوزه شینگن قبل از پایان مهلت اعتبار ویزا می باشید.

آلمان,آلمان,آلمان

انواع ویزای توریستی آلمان

این نوع ویزا کاربردها و انواع گوناگونی دارد، که افراد بر اساس شرایط و دلایل خود برای سفر اقدام به اخذ ویزای توریستی آلمان می نمایند. انواع ویزا شامل موارد ذیل می باشد:

  • گردشگری
  • بازدید از اقوام
  • شرکت در کنگره، همایش یا سمینار
  • درمانی
  • تجاری

گردشگری

کشور آلمان دارای جاذبه های متعدد توریستی، تاریخچه و فرهنگ غنی است. با توجه به این ویژگی ها افراد بسیاری سالانه به منظور گردشگری متقاضی اخذ ویزای توریستی بدون نیاز به دعوتنامه ( گردشگری) هستند. شهرهایی مانند مونیخ، هامبورگ و فرانکفورت به دلیل قدمت، موزه ها، بناهای تاریخی و مکانهای تفریحی متعدد همواره مقصد بسیاری از گردشگران می باشند.

بازدید از اقوام

در صورتی که افراد خانواده، اقوام یا دوستان شما در آلمان زندگی می کنند و مقیم این کشور هستند، شما می توانید با دریافت دعوتنامه از این عزیزان و تهیه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی آلمان به منظور بازدید از این افراد اقدام نمایید.

در ابتدا به منظور رزرو وقت سفارت با مراجعه به سایت رسمی سفارت آلمان فرم درخواست مربوط را پر می کنید، فرم دعوتنامه نیز در این سایت موجود است، که توسط اقوام شما که مقیم کشور آلمان هستند پر خواهد شد. در مرحله بعد مدارک مورد نظر را تهیه و در زمان مشخص شده با مراجعه به سفارت ارائه می دهید.

شرکت در کنگره، سمینار و همایش

کشور آلمان از جنبه های مختلفی نظیر صنعت، تحقیقات و پژوهش های علمی، کنفرانس های بین المللی، تکنولوژی و بطور کلی اجرای سمینارها و همایش های متعدد شهرت بسیاری دارد. از همین رو همواره افراد بسیاری خواهان شرکت در اینگونه مراسم برای ارتقا سطح علمی و شغلی خود هستند، این افراد با دریافت دعوتنامه از سازمان، شرکت یا ارگان برگزارکننده می توانند برای اخذ ویزای توریستی آلمان جهت حضور در این مراسم اقدام نمایند.

درمانی

آلمان کشوری بسیار  پیشرفته خصوصاً در زمینه پزشکی و درمانی است. این کشور مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های پزشکی در سطح جهان می باشد، که از تکنولوژی روز دنیا برخوردارند. افراد بسیاری سالانه برای انجام پروسه درمانی خود به این کشور سفر می کنند. برای دریافت ویزای توریستی آلمان برای امور درمانی شما می توانید با ارائه مدارک پزشکی خود اقدام نمایید.

تجاری

آلمان پنجمین کشور صنعتی در جهان و اولین کشور در قاره اروپا است. این کشور همواره دارای ثبات و رشد اقتصادی قابل توجه بوده و اکنون از قدرت های برتر در زمینه اقتصادی و صنعتی در جهان است. بسترهای بسیار مناسبی جهت راه اندازی کسب و کار و همچنین موقعیت های شغلی ایده آلی برای مشاغل مختلف وجود دارد، که باعث شده افراد بسیاری خواهان ورود به بازار کار آلمان به منظور بهره مندی از اقتصاد پویای این کشور باشند. شما می توانید در صورت اخذ ویزای توریستی آلمان شرایط راه اندازی کسب و کار خود در این کشور را مورد ارزیابی قرار دهید.

آلمان,آلمان,آلمان

مراحل اخذ ویزای توریستی آلمان

برای اخذ ویزای توریستی آلمان مراحل مختلفی وجود دارد. شما برای رسیدن به هدف و گرفتن ویزای توریستی آلمان موظف به طی نمودن این مراحل هستید، که عبارتند از:

  • دریافت وقت سفارت
  • تهیه مدارک مورد نیاز
  • مراجعه حضوری به شرکت ویزامتریک

دریافت وقت سفارت

در ابتدا با مراجعه به سایت ویزامتریک می توانید وقت سفارت را رزرو نمایید. پیش تر رزرو وقت سفارت بصورت حضوری نیز امکان پذیر بود ولی در حال حاضر فقط بصورت اینترنتی و از طریق ویزامتریک این امر امکان پذیر است. حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان تاریخ رزرو شده توسط شما برای سفارت قابل تغییر نیست.

تهیه مدارک مورد نیاز

ویزای توریستی آلمان انواع گوناگونی دارد که با توجه به هدف خود، شما موظف به ارائه مدارک لازم و مورد نیاز برای ارائه به سفارت هستید. اگر صرفاً به منظور گردشگری و بازدید از جاذبه های متعدد گردشگری کشور آلمان قصد سفر به این کشور را دارید می توانید بدون ارائه دعوتنامه جهت اخذ ویزای توریستی آلمان اقدام نمایید. ولی اگر برای بازدید از خانواده و یا شرکت در سمینار قصد سفر به این کشور را دارید، به ارائه دعوتنامه می توانید شانس خود را برای اخذ ویزای توریستی آلمان افزایش دهید.

مراجعه حضوری به سفارت برای ارائه مدارک لازم و انجام مصاحبه

قدم نهایی برای اخذ ویزای توریستی آلمان مراجعه حضوری به شرکت ویزامتریک و ارائه کلیه مدارک مورد نیاز است. حتماً به این نکته توجه کنید که کلیه مدارک لازم برای ارائه به سفارت را در زمان مراجعه حضوری همراه خود داشته باشید. طبعاً اگر در زمان مراجعه شما به سفارت مدارک شما آماده نشده باشد درخواست ویزای شما رد خواهد شد. موسسه مهاجرتی آریاناپارس با سابقه درخشان در امر مهاجرت و اخذ انواع ویزا آماده ارائه خدمات شایان به شما عزیزان است.

آدرس سفارت آلمان در ایران: خیابان بهشتی خیابان خالد اسلامبولی (خیابان وزرا ) نبش خیابان بیست و یکم _ ساختمان شیراز _ شماره ۱۳۷ _ طبقه ۱
https://www.visametric.com/iran/Germany/fa : سایت رسمی سفارت آلمان در ایران

آلمان,آلمان,آلمان

هزینه ها ویزای توریستی آلمان

برای افرادی که قصد سفر دارند موضوع هزینه از اهمیت بالایی برخوردار است. از مهم ترین پیش نیازها برای سفری خاطره انگیز و به صرفه برنامه ریزی مالی و زمانی دقیق پیش از سفر است.

هزینه سفر هوایی

هزینه خرید تیکت ارتباط مستقیم با ایرلاین مورد نظر دارد، افراد می توانند با توجه به ارائه خدمات ایرلاین های مختلف جهت خرید تیکت خود اقدام نمایند. پایین ترین قیمت برای خرید تیکت رفت و برگشت به کشور آلمان حدود ۶ میلیون و بالاترین قیمت حدود ۳۵ میلیون می باشد.

هزینه های اقامت

سالانه افراد بسیاری با اهداف گوناگون به آلمان سفر می کنند. از این رو این کشو دارای هتل های لوکس با امکانات رفاهی منحصر به فرد است. هزینه اقامت در شهرهای مختلف آلمان بسیار متفاوت است، به عنوان مثال هزینه اقامت در هتل های شهر هامبورگ به شرح ذیل می باشد:

  • هزینه اقامت یک شب در هتل ۳ ستاره از ۷۰ یورو به بالا
  • هزینه اقامت یک شب در هتل ۴ ستاره از ۹۵ یورو به بالا
  • هزینه اقامت یک شب در هتل ۵ ستاره از ۱۲۰ یورو به بالا

هزینه وعده غذایی

در کشور آلمان رستوران های متفاوت و لوکسی وجود دارد که از تنوع غذایی بسیاری برخوردارند. حداقل هزینه برای صرف بک وعده غذا در یک رستوران معمولی ۸ یورو و در یک رستوران لوکس حداکثر ۱۵۰ یورو می باشد.

آلمان,آلمان,آلمان

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی آلمان

برای اخذ ویزای توریستی آلمان شما موظف به ارائه اصل و کپی کلیه مدارک مورد نیاز هستید. کپی مدارک نزد سفارت بافی می ماند و اصل مدارک پس از بررسی به شما عودت داده می شود. در صورتی که مدارک ارائه شده از سوی شما نشان دهنده بازگشت به کشور مبدا باشد، شانس خوبی برای اخذ ویزای توریستی آلمان خواهید داشت. مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • شناسنامه ایرانی به همراه کپی از صفحات اول و دوم
  • پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماهه که دارای ۲ برگ سفید یا بدون ویزا می باشد بهمراه کپی از صفحات دارای ویزا
  • ۲ قطعه عکس رنگی با زمینه سفید که در ۳ ماه اخیر گرفته شده باشد و با چهره کنونی فرد همخوانی داشته باشد
    گردش حساب بانکی
  • سند مالکیت
  • سوابق کاری یا تحصیلی
  • وضعیت تاهل ( همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال )
  • بیمه مسافرتی به مبلغ ۳۰۰۰۰ یورو
  • بلیط رفت و برگشت و واچر هتل

آلمان,آلمان,آلمان

بهترین شهرها جهت دریافت ویزای توریستی آلمان

کشور آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی است. این کشور از ۱۶ ایالت که هر یک بصورت مستقل و خود مختار اداره می شوند تشکیل گردیده که هر یک از این ایالت ها زیر نظر جمهوری فدرال آلمان فعالیت می نمایند. شهرهای مهم آلمان از حیث صنعت، تاریخ و تفریح با یکدیگر متفاوت هستند.

برلین

برلین پایتخت آلمان و بزرگترین شهر این کشور  و همچنین دومین شهر بزرگ در کل قاره اروپا می باشد. این شهر از تاریخچه بسیار غنی برخوردار است، جاذبه های توریستی، تفریحی و تاریخی متعدد برلین مانند دروازه بروندنبورگ با ارتفاع ۲۶ متر که در سال ۱۷۹۱ برای پادشاه فردریک ویلهلم دوم در منطقه پاریسر پلاتس میته بنا گردیده است.

همچنین بنای تاریخی یادبود دیوار برلین و چک پوینت چارلی و صدها مکان تاریخی و تفریحی دیگر باعث شده سالانه افراد زیادی برای اخذ ویزای توریستی آلمان جهت بازدید از این شهر اقدام نمایند.

فرانکفورت

بواسطه وجود بلندترین برج ها در کشور آلمان فرانکفورت به شهر آسمان خراش ها شهرت دارد. این شهر پس از برلین دارای بیشترین موزه ها در کشور آلمان نیز است. موزه تاریخ معاصر، موزه یهود، موزه ارتباطات و موزه های بسیار دیگر است.

همچنین خانه نویسنده و شاعر معروف آلمانی گوته که بازدید از آن برای عموم آزاد است. با توجه به این ویژگی ها فرانکفورت توجه گردشگران بسیاری را به خود معطوف کرده است.

هامبورگ

هامبورگ پس از برلین بزرگترین شهر آلمان و هشتمین شهر بزرگ اروپا است. بندر هامبورگ معروف به دروازه آلمان با مساحت ۱۰۰ کیلومتر مربع که در قرن نوزدهم بنا گردیده است، از جذاب ترین تفریحاتی که می توانید در این بندر تجربه نمایید قایق سواری است. علاوه بر قایق سواری پیاده رودی در این منطقه نیز طرفداران بسیاری دارد.

همچنین جاذبه های توریستی دیگری مانند، رود آلستر، باغ وجش هامبورگ، کلیسای سنت میشل ، موزه ها و مکانهای تفریحی متعدد مود توجه گردشگران بسیاری در سرتاسر جهان قرار دارد.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۱۳۸ پاسخ به “ویزای توریستی آلمان”

    1. زانیار گفت:

      سلام وقتتون بخیر ببخشید سوالی داشتم ایا بیمه مسافرتی به مبلغ۳۰۰۰۰یورو الزامی یست

    2. کامران مهردوست گفت:

      سلام من یک پسر ۱۲ساله دارم که استعداد خوبی در فوتبال دارد و البته در شهر خودمان در باشگاه فوتبال چندین سال به فعالیت مشغول هست.میخوام دریک باشگاه معتبر در المان از او تست بگیرند و درضمن فقط قصد دارم همراه با خانواده ۲هفته در المان باشم …….ازاقوام دور همسرم در المان زندگی میکنند ( درضمن ما یک خانواده ۴نفره)هستیم .حساب بانکی در حدود ۱۰۰میلیون تومان به همراه چندین سند زمین و خانه دارم …….شاغل هستم ولی همسرم خانه دار هست…..شانس گرفتن ویزای ما چگونه هست به نظر شما از چه زمانی اقدام کنیم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام وقتتون بخیر ، متاسفانه در حال حاضر ما برای ویزای توریستی آلمان اقدامی انجام نمیدهیم.

    3. مژگان گفت:

      سلام درصورت پذیرفته شدن فرزند پسر هجده ساله درکالج درآلمان و ادامه تحصیل ایشان درآلمان امکان اینکه همراه ایشون برم و درمدت تحصیل کنارایشون بوده و آپارتمان اجاره کنیم درحال حاضر شاغل متاهل دارای دو فرزند و دارای سند مالکیت ملک و خانه هستم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما به عنوان همراه امکان سفر به کشور آلمان را دارا نمی باشید و یا باید ویزای توریستی دریافت کنید یا از طریق تحصیل یا کار یا سرمایه گذاری ویزای این کشور را دریافت کنید.

    4. علی مرادی گفت:

      با سلام ، بنده به همراه همسر و دو فرزندم قصد سفر توریستی یک ماهه در مرداد ماه به المان رو داریم ، برادر بنده در شهر بوخولت المان زندگی میکنن ، ۳تا ملک با ارزش بناممه و یه ماشین ۳۰۰میلیونی هم دارم و تو حساب هم در ۳ماهه اخیر ۱میلیاردی و خورده ای داشتم که اکنون حدود ۲۰۰میلیون دارم ، تا الان به ترکیه و ارمنستان هم سفر کرده ام؛ ایا شانسی برای دریافت ویزا هست؟ و اینکه از الان اقدام کنیم میتونیم مرداد تا شهریور رو در المان باشیم؟

      • author14 گفت:

        با سلام و احترام
        در صورت داشتن دعوتنامه می توانید اقدام کنید و شانس خوبی برای دریافت ویزای توریستی آلمان دارید. ولی فلن با توجه به شرایط کرونا امکان کمی برای دریافت ویزای توریستی آلمان تا موعد تعیین شده وجود دارد.

    5. کیمیا گفت:

      سلام.
      من ۳ سال هست با ویزای دانشجویی ساکن آلمانم و خانوادم قصد دارند برای یک سفر به آلمان بیایند.
      شانس اینکه پدر، مادر و برادر ۱۶ ساله ام باهم و همزمان برای یک سفر دو هفته ای به آلمان ویزا بگیرند چقدره؟
      و اینکه چه مدت قبل از تاریخ سفر باید برای وقت سفارت و شروع کارها اقدام کرد؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی می بایست ادله ای را در قالب مدارک از جمله سند مالکیت، گواهی اشتغال کار به سفارت ارائه دهند. این مدارک به همراه دعوت نامه ای که شما برای آنها ارسال می کنید شانس ویزا را افزایش می دهد. پروسه ویزای توریستی آلمان بین ۳ تا ۶ ماه تخمین زده می شود.

    6. حامد گفت:

      با سلام
      بنده شاغل هستم وحقوقم ۶ میلیون ماهیانه هستش و قصد دارم با دعوت نامه ای که خواهر خانمم برای من و خانمم میفرسته بمدت ۱۰ روز به المان سفر کنیم.
      در ضمن گردش حساب خودم حدود ۱۲۰ میلیون هستش .آیا خانمم هم گردش حساب جداگانه میخواهد؟ در ضمن دوتا خودرو یکی خارجی و یه ایرانی بنام خودم دارم .شانس گرفتن ویزای ما چقدر می باشد.
      با تشکر

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        همسر شما به عنوان فرد اصلی می بایست تمکن و گردش مالی را به سفارت ارائه دهند. در صورت ارائه سند مالکیت شانس خوبی را برای دریافت ویزای توریستی آلمان خواهید داشت.

    7. ریوالدو گفت:

      سلام،من فوتبالیستم ۲۲ سالمه رزومه هم دارم میخوام برم آلمان تست فوتبال بدم کارت پایان خدمت و پاسپورت دارم مدرک زبانم ندارم میخوام بدونم با چه روشی میتونم تو سریع ترین زمان برسم آلمان

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        اگر تمایل به کار کردن در کشور آلمان را به عنوان فوتبالیست داشته باشید در درجه اول نیاز به دعوتنامه یا درخواستی مبنی بر این موضوع از داخل کشور آلمان دارید

    8. علیرضا گفت:

      سلام ۳۴ ساله متاهل به همراه خانواده می خوام ویزای توریستی بگیرم دعوت نامه ندارم حساب بانکی ۷۰ تومن میشه شایدم بیشتر بشه مدارک شغلی دارم بچم محصل هست گواهی اشتغال به تحصیل داره بچه ها زیر ۱۲ هستن و اینکه نمی تونم ویزا بخرم غسطم پناهندگی هست میتونم ویزای توریستی بگیرم و اینکه پدرم سرطان داره میتونم جزو دلایل وابستگی به ایران ارایه بدم ویزا میدن

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شانس گرفتن ویزای توریستی برای شما که با خانواده قصد اقدام برای کشور آلمان را دارید و دعوت نامه از اشخاص درجه یک هم ندارید یک مقدار کم خواهد شد. تمکن مالی شما باید هزینه های سفرتون رو به ازاء هر نفر کامل پوشش دهد.

    9. رويا گفت:

      سلام. ٣۴ساله هستم و متاهل. دارای دو پسر زیر هجده سال. همسرم سیتیزن امریکاست ولی من و فرزندانم نه. هشت ساله ازدواج کردم وسند خونه و ماشین دارم. همسرم المان خونه داره و املاکی هم در تهران و خارج از کشور داره. تا بحال برای ویزای المان اقدام نکردم و نمیخوام از کسی هم تقاضای دعوتنامه َکنم.ایا میشه برای اثبات برگشت خود و فرزندانم از کشور المان سند گرو بزارم؟لطفا راهنمایی کنید که شانسمول برای گرفتن ویزای توریستی چقدره و چه کار باید بکنیم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی آلمان داشتن دعوت نامه سند ملکیت گردش حساب گواهی اشتغال به کار یا تحصیل حائز اهمیت می باشند.

    10. سوسن گفت:

      با سلام و خسته نباشید، من میخواهم برای ۴روز برای بازدید از نمایشگاه پارچه و منسوجات که اردیبهشت ماه است همراه دخترم به آلمان بروم من شاغل هستم(معلم)و دخترم هم دانشجو طراحی لباس اگه من بلیط رفت و برگشت بگیرم و هتل رزرو کنم و بیمه و بلیط نمایشگاه را تهیه کنم و گواهی اشتغال به کار و اشتغال به تحصیل دخترم و باقیمانده حساب پدرم که ساپورتر من است (حدود ۷۰میلیون)را به سفارت نشون بدم شانس ما برای گرفتن ویزا چه قدر است؟ (البته ما بک خانواده چهار نفری هستیم پسرم سربازیه و همسرم هم باهامون نمیخواد بیاد)

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام مدارکتون باید دقیق تر بررسی بشه که ببینیم چقد شانس ویزا دارید.

    11. Donya گفت:

      سلام من۱۹سالمه و دانشجو هستم من میخوام ویزا بگیرم برای سه یا چهار روز برای بازدید از نمایشگاه منسوجات صنعتی فرانکفورت
      به آلمان برم اگه من بلیط نمایشگاه وبلیط رفت و برگشت و واچر رزرو هتل و گواهی اشتغال به تحصیل یا کارت دانشجویی و پرینت حساب ساپورتر که پدربزرگم هستن و موجودی حساب ایشون۴۰میلیون است رو به سفارت بدهم شانس گرفتن ویزا چقدر است
      من فقط یک بار برای نمایشگاه منسوجات صنعتی و نساجی به ترکیه رفته ام

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شانس این نوع ویزا به خاطر شرایط سنی شما و اینکه بار اول شما به اروپا می باشد کم است.

    12. محسن گفت:

      سلام
      میخوام ویزای بازدید نمایشگاه یا توریستی آلمان رو بگیرم و اونجا دنبال کار بگردم و در صورت یافتن برگردم ایران ویزای کاری بگیرم. آیا امکانش هست؟ شرایط ویزای نمایشگاه یا توریستی رو دارم.
      کارفرماهای آلمان ممکنه به دلیل اینکه ویزای توریستی دارم منو به مصاحبه دعوت نکنن؟ لطفا راهنمایی دیگری دارید بفرمایید ممنون.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی شما باید مدارکی را ارائه دهید که نشان دهنده بازگشت شما به کشور مبدا می باشد و قصد ماندن در کشور مقصد را از طریق روش های غیر قانونی ندارید.

    13. سمانه گفت:

      سلام. من ویزای نشنال آلمان رو از کشور روسیه دریافت کردم. حالا به دلیل مشکلی باید از روسیه به ایران برگردم. سوالم این است که ایا میتونم با ویزایی که از سفارت آلمان در روسیه گرفتم از طریق پرواز ایران وارد آلمان بشم؟ یا اگر میخوام از ایران برم حتما باید ویزا رو از ایران دریافت کرده باشم. ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        فرقی نمیکنه از کدوم سفارت گرفته باشید میتونید با همون ویزا از طریق پرواز ایران اقدام کنید.سلام ویزای هر کشوری اجازه ورود به اون کشور هستش

    14. سجاد گفت:

      سلام من از کار افتاده بانک هستم و سند آپارتمان بنام من هست چقدر احتمال وجود داره که ویزای شینگن به من تعلق بگیره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام بستگی به سوابق سفرهای شما و کشور مورد نظر و داشتن دعوت نامه و یکسری از مدارک دیگر دارد.

    15. آریانا پارس گفت:

      سلام
      ویزای توریستی قانونا قابل تبدیل شدن به انواع ویزاهای از جنس اقامتی نمیباشد.

    16. علی گفت:

      با سلام
      بنده به همراه همسر و دو دختر کوچکم(۷ و ۲ ساله) میخوام بصورت توریستی و البته یک ماهه برم آلمان. سند ماشین و خانه دارم. یک دوست ایرانی مقیم آلمان هم دارم. میخوام بلیط رفت و برگشت برای چهار نفر بگیرم بعلاوه واچر هتل برای مدت سفر. پرینت حساب و فیش حقوقی هم میتونم ارایه بدم. لطفا در موارد ذیل راهنمایی بفرمایید:
      ۱- نیاز به دعوتنامه دوست مقیم بنده هست؟ اصلا با توجه به اینکه ایشان ایرانی هست امکانش هست و مورد قبول هست؟
      ۲- گردش حساب چقدر باید باشه؟ اصولا در این مورد معیاری هست؟
      ۳- در مورد فیش حقوقی میزان حقوق مورد نظر سفارت هست؟ اگر اینطوره معیار چقدره؟
      ۴- آیا اسناد(پرینت گردش حساب، سند ملک و ماشین، فیش حقوقی) باید ترجمه به انگلیسی یا آلمانی بشن؟
      سپاسگزارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        باید شرایط دقیق تر بررسی شود. بستگی به نوع دعوتنامه دارد.
        برای کسب اطلاعات میتوانید باشماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید:
        https://arianaabroad.com/

    17. hamid گفت:

      سلام. خواستم بدونم راحت ترین و بی دغدغه ترین راه رسیدن ب آلمان از طریق توریستیه یا تجاری نمایشگاهی؟ کدومو راحت تر میگیرن؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای مهاجرت موقت به آلمان اگر از شرکتی دعوت نامه تجاری یا کاری داشته باشید بهتر و راحتتر است

    18. Donya گفت:

      سلام میخواستم بپرسم ما یک خانواده۴نفری هستیم که میخوایم به مدت۷روز برای گردشگری به آلمان (برلین)برویم منو برادرم دانشجو هستیم(برادرم سربازی معاف شده)و پدرم هم در دانشگاه ازاد مشغول تحصیل می باشد
      مادرم هم معلم است
      پدر مادرم(پدربزرگم) میخواهد ساپورتر ما شود اگر ما گواهی اشتغال به تحصیل و مادرم هم گواهی اشتغال به کار بگیرد وبا سند ماشین و واچر بلیط رفت و برگشت و واچر رزرو هتل برای ۷روز وپرینت حساب ساپورتر و گردش حساب ساپورتر رو به سفارت تحویل بدهیم شانس گرفتن ویزا توریستی ما چه قدر است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        تمام مدارک شما برای ویزای توریستی مهیاست و تنها نقصی که در پرونده وجود دارد نداشتن دعوت نامه میباشد که بدون آن امکان اخذ ویزا وجود ندارد

    19. مریم گفت:

      با سلام من برای ویزای آلمان در ماه اکتبر ۲۰۱۷جهت شرکت در کنفرانسی که در نوامبر ۲۰۱۷ برگزار میشد اقدام کردم گفتن جزو رشته های خاص هستی وپروسه کمی طول میکشه. زمان کنفرانس گذشت ولی هنوز هیچ جواب مثبت یا منفی از سفارت نگرفتم. به نظرتون این طولانی شدن نشونه خوبیه یا نه؟یا شانس مثبت بودن جواب چقدره؟ در ضمن من یک ویزای شنگن هم در پاسپورت قبلیم داشتم و تمام مدارکم غیر از سند ملکی کامل بود.
      با تشکر ازوقتی که میذارید. ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        جواب سفارت آلمان عموما بسیار دیر و با تاخیر میباشد . نداشتن سند ملک مقداری شانس را پایین میاورد که چنانچه دعوتنامه قوی و تمکن مالی خوب داشته باشید آن را پوشش میدهد

    20. مینا گفت:

      سلام به شما
      ممنون از پاسختون. من فقط میتوانم گواهی شغلی و قراردادم را به سفارت ارائه دهم. که خیلی با ارزش نیست(حقوق کم و بدون بیمه و بدون فیش حقوق). حساب مالی خودم را میتوانم تا ۱۰ میلیون تومان پرکنم. و برای بیمه دفترچه تامین اجتماعی که بیمه پدر هستم را نشان دهم. آیا این ها و مبلغ ۱۰ تومن کافیه؟ با توجه به اینکه میزبان مرد آلمانی است و ساپورت میکنه سفر را. البته کارت ترجمه دارم و مستقل ترجمه میکنم ازین راه هم درامدی دارم.
      چه مدارک دیگری که مال پدرم هست لازم است به سفارت نشان دهم؟ سند خانه و جواز کسب و سوابق بیمه اش؟ یا بیشتر؟

      • آریانا پارس گفت:

        مدارک کافیست ولی اگر میتوانستید ملکی به نام ود در ایران داشته باشید تا وابستگی شمارا به کشور نشان دهد بسیار بهتر میشد . خودتان هم یک اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار میبایست ارائه دهید

    21. مینا گفت:

      سلام،
      من دختری مجرد هستم ۳۳ ساله و درحال حاضر بیکار هستم. قبلا در موسسه خصوصی زبان پاره وقت تدریس میکردم ولی فیش حقوقی و بیمه نداشتم و فقط واریز حقوق بود. ولی به صورت آزاد ترجمه میکنم. اگر لازم باشه چه مدارکی دال بر شاغل بودن من در این موسسه لازم است؟ چون تا چند ماه پیش آنجا کار میکردم.
      برای ویزای شنگن آلمان میخوام اقدام کنم با دعوت نامه رسمی که میزبان، دوست آلمانی من هزینه هارو قبول میکنه. برای مدت ۱۴ روز.
      با این شرایط که بدون شغل و فقط با اسناد مالی پدرم اقدام کنم، آیا امکان گرفتن ویزای من بالاست؟
      آیا باید حساب مالی خودم را نشان دهم یا حساب پدرم کافی است؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما تنها کاری که میتوانید کنید نامه ای با سربرگ رسمی موسسه دال بر شاغل بودنتان در این شرکت باید ارائه دهید . از طریق دعوت دوستتان شما فقط به صورت توریستی میتوانید اقدام نمایید و پس از مدت مذکور به کشور بازگردرید . میتوانید حساب پدر هم ارائه دهید ولی بخاطر عدم شاغل بودن حساب قوی باشد

    22. مهدی گفت:

      با سلام. من برای فرصت مطالعاتی ۶ ماهه دعوت نامه دارم و باید تا اسفند حتما از کشور خارج شوم که بتوانم از این فرصت استفاده کنم. همانطور که می دانید برای ویزای تحصیلی هم زمان زیادی لازم هست .آیا میتوانم با ویزای توریستی از خود آلمان یا از کشور دیگه حوزه شنگن این دوره را بگذرانم؟ ویزای توریستی ۶ ماهه هم موجود است؟
      لازم به ذکر است که فرصت مطالعاتی ثبت نام دانشگاهی ندارد فقط گذراندن پروژه با استاد است.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ویزاهای توریستی مدت زمان کوتاهی دارند خصوصا برای سفر اول شاید نهایت تا ۳ ماه اگر برای مدت زمان فرصت مطالعاتی کافی باشد میتوانید ولی باید دعوت نامه توریسیتی داشته باشید

    23. سهیل زمانی گفت:

      سلام .شرایط ویزای کار به چه صورت است .من چگونه میتونم با ویزای کار به المان برم و یا خانواده ام را ببرم .دعوت نامه هم ندارم اما کار خوب دارم چه مدارکی لازم است برای ویزای کار وکدوم سفارت راحتر میپذیزه من اتباع هستم واقامت دارم ممنون از راهنمایی تون ودروود بر شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای آلمان حتما مدرک زبان آلمانی الزامیست و اگر اتباع هستید برای آلمان از کشور خود اقدام کنید بهتر است زیرا سفارت المان در ایران بسیار طولانی وقت میدهد . شما فقط از سفارت المان در ایران و کشور خودتان میتوانید اقدام کنید

    24. سیامک قدرتی گفت:

      سلام
      برادر من ۳ سال هست در آلمان هستش و به تازگی Blue Card گرفته. (از طریق پناهندگی)
      من و ماردم با دعوتنامه ایشان حدود ۱ یا ۲ ماه به صورت توریستی قصد سفر داریم.
      چقدر باقیمانده حساب نیاز داریم برای گرفتن ویزا ؟
      هزینه های اسکان و غذا به عهده ایشان می باشد.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ایشان فقط در صورت داشتن پاس آلمانی اجازه دادن دعوتنامه را دارند و توان پوشش هزینه های اسکان شما . میزان عدد در حساب شما بستگی به مدت ویزا دارد و در کمترین حالت حساب در گردشی با با قیمانده ۴۰ میلیون ارائه دهید

    25. مهراوه گفت:

      با سلام
      من دعوتنامه رسمی برای مصاحبه از یک شرکت آلمانی دریافت کردم. لازمه که هر چه زودتر ویزای مسافرتی ۹۰ روزه دریافت کنم و برای مصاحبه به آلمان برم، اما زودترین زمانی که سفارت به من وقت میده برای مصاحبه، November 2017 هست. آیا راهی هست که این پروسه رو سریع تر کنم؟ همچنین میخواستم بدونم آیا امکانش هست که من ویزای توریستی یه کشور دیگه (مثل ایتالیا) رو بگیرم و بعد برای مصاحبه به آلمان برم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام .
        با توجه به حجم زیاد مسافر؛صفارت المان وقت های مصاحبه را دبر به دبر مبدهد .در این صورت شما میتوانید کشورهای که جز شینگن میباشذ انتخاب کرده وسپس از انجا به المان صفر کنید

    26. حسن قاسمی گفت:

      سلام و من و مادرم و خالم برای سفر توریستی آلمان وقت سفارت گرفتیم سوالم این هست که دعوت نامه الزامیست یا صرفا داشتن مدارک رزرو قطعی هتل و بلیط و مدارک کامل دیگر کافیست ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بدون دعوت نامه شانشتان را بسیار پایین می آورید و احتمال ریجکت بالاست

    27. محمد گفت:

      با سلام

      من اخیرا از دانشگاه آلمان پذیرش گرفتم و برای ویزای دانشجویی ثبت نام کردم. اما ممکن از با تاخیر به دانشگاه برسم. آیا می توانم برای ویزای توریستی ثبت نام کنم تا زودتر به داننشگاه برسم و پس از آماده شدن ویزای دانشجویی در ایران به ایران برگردم و دوباره به دانشگاه بروم ؟ آیا به دلیل ثبت نام همزمان برای دو ویزا، ویزای دانشجویی باطل نمیشود یا به عنوان متخلف شناخته نمیشوم؟ دانشگاه با این موضوع مشکلی نداره

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. برای تحصیل در کشور آلمان شما باید ویزای تحصیلی دریافت کنید. با داشتن ویزای توریستی اصلا امکان ثبت نام کردن در دانشگاه را پیدا نخواهید کرد. بهتر است با دانشگاه مقصد مکاتبه کنید و پذیرش خود را به تأخیر بیندازید.

    28. روزبه گفت:

      سلام
      خواهر من مقیم المانه و می خواد برای من دعوت نامه بفرسته، اینجا شغل خاصی ندارم ولی سند یک خانه به نامم هست
      می خواستم بدونم پولی هم باید توی حسابم باشه؟
      چقدر باید باشه؟
      و اینکه اصلا پول مهمه یا سند خانه کفایت میکنه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        ایشان میبایست شهروندی یا همان سیتیزنی آلمان را داشته باشند تا دعوت نامه معتبر باشد . شما علاوه بر داشتن ملک میبایست تمکن مالی(حساب در گردش حدود ۳ ماه) ارائه دهید یا اینکه خود خواهرتان هزینه ها را به عهده بگیرند و سند آن را به سفارت اعلام نمایند

    29. شبنم گفت:

      سلام و خسته نباشید
      من برای ماه آبان میخوام از طریق شرکت که مشغول هستم برای نمایشگاه تجهیزات پزشکی ویزا بگیرم سوالم این هست که سند مالکیتی که دارم در رهن بانک است آیا میتونم ارائه بدم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی کشور المان نیاز به داشتن سند مالکیت است و فقط ارائه ان مهم است حتی اگر رهن بانک باشد میتوانید ارائه دهید.

    30. فرزانه عظیمی گفت:

      سلام و خسته نباشید
      من در حال حاضر در مرکز تحقیقات با ۲۳ سال سابقه کار ، محقق مرکز تحقیقات هستم و استخدام رسمی قطعی هستم. اگر من بخوام برای ویزای توریستی آلمان اقدام کنم البته بدون همسر و فرزندم و با تمام مدارک درخواستی سفارت، چقدر شانس گرفتن ویزا رو دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای دریافت ویزای توریستی المان در صورت داشتن دعوت نامه و یک دلیل قانع کننده شانس بالایی خواهید داشت.

    31. معین گفت:

      سلام
      همسر من از طرف دانشگاه المان دعوت نامه داره که ۶ ماه برای فرصت مظالعاتی دکتری بره المان
      در دعوت نامه دانشگته اسم من و دختر ۳ ساله ما هم اومده
      میحواستم ببینم چه جوری مشه تلاش کرد که احتمال دریافت ویزا برای من و دخترم بیشتر بشه؟
      ایا هر کدوم باید جدا درخواست ویزا کرد؟
      برای دختر ۳ سالم هم بتید جدا اقدام کرد؟
      ممنون میشم راهنمایی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. از آنجا که شما یک دعوتنامه دارید، برای دریافت ویزای توریستی باید به همراه یکدیگر اقدام نمایید. برای اینکه شانس ویزای شما بالاتر برود باید دیگر مدارک خود را به صورت قوی ارائه کنید. اگر مدارک دیگر شما قوی باشد و نشان دهد که شرایط با ثبات و پایداری داخل ایران دارید، شانس ویزای شما بسیار بالا خواهد بود.

    32. محمد گفت:

      با عرض سلام من برادرم مقیم المان هست خودم هم در ایران‌ شغلم ازاد هست پروانه کسب ندارم در صورتی که دعوتنامه برام بفرسته‌ ایا امکان‌ موافقت با ویزایم‌ از طریق سفارت میشه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        داشتن دعوتنامه شانس گرفتن ویزای توریستی را بالاتر می برد ولی برای گرفتن ویزای توریستی کافی نیست و داشتن اشتغال به کار یا تحصیل از موراد موردنیاز برای سفارت جهت گرفتن ویزای توریستی آلمان می باشد.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        دعوتنامه ی قوی شانس شما را برای گرفتن ویزای توریستی آلمان بیشتر میکند

    33. فاطمه گفت:

      با سلام‌همسر بنده آلمان دانشجو هستن، من تشکیل پرونده برای ویزای پیوست داده ام اما به علت نداشتن مدرک زبان پرونده ام فعلا مسکوت مانده، میخواستم ببینم امکان دریافت ویزای توریستی دارم؟ ضمنا سند مالکیت به نام خود ندارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        به دلیل به پایان نرسیدن پرونده ویزای پیوست شما نمیتوانید برای درخواست ویزای دوباره اقدام کنید.

    34. tA گفت:

      با سلام من دقیقا یک ماه پیش بصورت انلاین از سایت سفارت المان برای ویزای توریستی المان درخواست تعیین وقت دادم.ایمیلی هم چند دقیقه بعدش برام ارسال شد اما ایمیل دومی که محتوی وقت سفارت هست معمولا چقدر طول میکشه تا ارسال شه؟ اگه ارسال نشه میشه پیگیری کرد؟چطور؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت ندادن جواب میتوانید از طریق ایمیل درخواست داده و پیگیر شوید
        معمولا دو تا سه ماه زمان جواب دادن سفارت به طول می انجامد

    35. کیوان گفت:

      سلام قراره برای من دعوت نامه ارسال بشه از المان عمه ام من مغازه دارم جواز کسب دارم حساب بانکی هم دارم توی حساب ۳۰ میلیون پول دارم سند ملکی ندارم ولی پدرم حاضره سند خونشو بزاره میخواستم بدونم چقدر شانس دارم برای رفتن به المان برای سفر ۳۰ روزه؟مرسی ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای توریستی نیاز به چک کردن بقیه مدارک شما است.

    36. علی قرائت گفت:

      درود بر شما
      برای ویزای فرصت مطالعاتی ۶ ماهه آلمان اقدام کردم، روز مصاحبه متوجه شدم آلمان به همسرم ویزای اقامت نمیده. گفتند باید بری آلمان دعوتنامه بفرستی تا ویزای همراه یا توریستی ۳ ماهه بهش بدیم. با توجه به فرصت محدود ۶ ماهه، و اینکه گرفتن شهروندی و ارسال دعوتنامه برای من پس از حضور در آلمان و اقدام برای ویزا توسط همسرم در ایران زیاد طول می کشه، راهنمایی بفرمایید راهی موجود هست که با خودم سفر کنه و ۶ ماه رو اونجا باشه؟
      سپاسگزارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما همسرتان می تواند از طریق ویزای توریستی برای کشورهای عضو شینگن بجز المان درخواست بدن و انجا به هم ملهق شوید.

    37. Mahan گفت:

      درود، من شش ماه پیش با وجود مدارک مالى خوب و دعوتنامه البته نه دعوتنامه ى درجه یک از سفارت هلند ریجکت شدم و میخواستم امسال بدون دعوتنامه و با رزرو هتل از هر سفارتى که راحت تر ویزا میده اقدام کنم،پیشنهاد شما کدوم سفارت هست و اینکه اصلا شانسى براى گرفتن ویزا دارم؟ من ١٨ سال دارم و بنظر شما تنها اقدام کنم یا به همراه یکى از اعضاى خانوادم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شما میتونید برای کشور ایتالیا اقدام کنید البته با توجه به خواسته های سفارت ایتالیا.

    38. شاهين گفت:

      سلام ،
      این مورد برای چیه ، به چه دلیل می خوان ،
      اسناد مالکیت منزل یا زمین ، ممنون ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در مورد ویزای توریستی سند ملکیت برای تایید بازگشت فرد باید احراز شود و این به معنای بلوکه شدن سند نیست . فقط میبایست آن را ارائه داد

    39. وحید گفت:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز هموطن گرامی
      بنده به مدت پانزده ماه در المان به عنوان پناهنده وارد شدم و به تازگی با بناهندگی بنده موافقط شده
      سوال من از شما دوست عزیز اینه ایا بنده میتوانم تقاضا بدم برای پسر ۶ ساله خود دعوت نامه بفرستم
      همسرم به تازگی جدا شده ایا امکان اوردن پسرم به المان هست بدون اینکه به ایران مراجعه کنم
      سپاسگذارم از راهنمایی جنابعالی

    40. سولماز گفت:

      سلام برای همراه شدن با تور چند روزه هم اینهمه مراحل نیازه؟مثل سند و مدرک شغلی؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای توریستی آلمان حتی چند روزه هم باید سند مالکیت، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل و حساب بانکی خوب داشته باشید.

    41. tA گفت:

      با سلام. من نوزده سالمه و یه خواهر هفده ساله هم دارم. من دانشجوعم و خواهرم دانش اموز. با توجه به اینکه ما تحت تکفل پدرمان هستیم ایا گواهی اشتغال به کار و حساب بانکی ایشون نیاز هست برای درخواست یا از خودمون حساب بانکی میخوان؟

    42. tA گفت:

      با سلام. معمولا چقدر طول میکشه تا سفارت وقت مصاحبه بده؟

      • آریانا پارس گفت:

        اگر پرونده شما تکمیل باشد دو ماهه نیز می توانید برای مصاحبه وقت بگیرید.

    43. helia گفت:

      سلام من یه دختر نوزده ساله ام و یه خواهر هفده ساله هم دارم. با توجه به این که تحت تکفل هستیم پدرمان حساب بانکیش حدودا صد میلیون پول داره و پزشک هست. من اینجا دانشجوی داروسازی ام و خواهرم دانش اموزه و امسال کنکور میده. سند ملک هم داریم اما تو رهن بانکه. از اشناهای خانوادگی ما که مقیم المان هستن و میخوان برامون دعوت نامه بفرستن. شانس ما برای ویزا چطوریه؟

    44. اميرحسين گفت:

      سلام وقت بخیر
      من میخوام به آلمان سفرکنم برای دیدار بستگان اما با توجه به اینکه دانشجو هستم و خدمت سربازی نرفتم میخواستم بدونم چه اقداماتی باید قبلش انجام بدم برای گرفتم پاسپورت و گذرنامه
      ممنون میشم راهنمایی کنید

    45. محمد گفت:

      سلام من دوستی در آلمان دارم داره واسه خودم و خانمم دعوت نامه میفرسته من تو شرکت دولتی کار میکنم ماهی دو میلیون درآمد دارم باقی مانده حسابمم ۳۰ میلیون است دوستم هم تو دعوت نامش نوشته تمام هزینه مهمانها به عهده خودم است و فیش سه ماه اخر حقوقش را با دعوت نامه میفرسته .چقدر شانس گرفتن ویزا دارم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. شانس گرفتن ویزا بستگی به دیگر شرایط شما نیز دارد. صرف داشتن دعوتنامه از یک دوست که جزو خانواده درجه یک شما نیست، نمی تواند تعیین کننده شانس دریافت ویزا باشد. برای بررسی دقیق تر شرایط خود با مشاوران مؤسسه تماس حاصل کنید.

    46. خاطره گفت:

      سلام همسر من جزوتیم ملی فوتبال دستی هست وقراره بره المان هامبورگ میخواستم ببینم منم میتونم به عنوان همراه برم .اگه نه که چه جوری ویزابگیرم چون میگن سخت میدن واینکه هزینه ویزاوبلیط چندتومان میشه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما باید ویزای توریستی آلمان بگیرید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در تماس باشید.

    47. محمد گفت:

      با سلام و درود
      من و دوستم میخوایم تابستان امسال از المان به عنوان توریست دیدار کنیم هر دومونم ۲۲ سالمونه و هیچگونه ضمانت و چکی نداریم و تو حسابمونم جمع جمعش ۲۰ تومن توش نیس ایا با صرف نظر از اینها میشه ویزا گرفت ؟ امیدی هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        مدارک لازم برای گرفتن ویزای توریستی آلمان داشتن سند مالکیت، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل و حساب بانکی خوب بسته به مدت زمانی که می خواهید آنجا باشید باید داشته باشید. برای گرفتن ویزای توریستی آلمان شانس کمی دارید.

    48. جواد گفت:

      سلام.می خواستم بدونم من به همراه همسرم درصورت به رهن گذاشتن منزل مسکونی به قیمت ۱۸۰ میلیون می تونم ضمانتنامه بانکی بگیرم و نیازی به موجودی نقد تو حسابم نباشه؟و اینکه با این ضمانتنامه و بدون دعوتنامه چقدر شانس اخذ ویزای توریستی آلمان دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        جهت گرفتن ویزای توریستی المان حتما داشتن دعوت نامه الزامیست . داشتن حساب بانکی در گردش نیز از دیگر الزامات جهت در یافت ویزای توریستی میباشد

    49. shahram گفت:

      بنام خدا
      باسلام
      من با خانواده ام که ۳نفر هستیم,قصد داریم بدون تور,ویزا گرفته و به مدت دو هفته به آلمان سفر کنیم,اما سند مالکیت نداریم,ضمانت نامه ما به چه صورت خواهد بود.
      باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای ویزاهای توریستی آلمان غیر از اینکه باید دعوت نامه از کشور المان داشته باشید نیاز به ارائه مدارکی دال بر برگشت و وابستگی به کشور ایران دارید که یکی از مهمترین های آن داشتن سند منزل میباشد. که بدون آن شانس پایینی خواهید داشت

    50. شهرام گفت:

      سلام میخواستم بدونم هزینه ویزای توریستی آلمان چقدره و چه مدت زمان میبره واینکه با ویزای توریستی آلمان میتونم اونجا شرکت ثبت کنم یا اینکه یک کیوسک بزنم و برگردم کارهای قانونی شو انجام بدم؟ مدارکم تکمیله و برای برگشتم تعهد مالی و خانواده دارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای کشور آلمان از طریق توریستی با داشتن سند مالکیت حساب بانکی خوب دعوت نامه که از مهمترین مدارک لازم است میتوانید برای ویزای تریستی اقدام کنید و هزینه ان حدودا ۱۴۰۰ دلار است و برای ثبت شرکت نیاز است حساب بانکی در آلمان داشته باشید که با ویزای توریستی نمیشود حسا بانکی باز کرد .

    51. jaber گفت:

      سلام من آلمان هستم اقامت ندارم و پدر و مادرم میخوان بیان منو ببینن یک ماه بمونن برگردن حساب بانکی شون هفتاد میلیون هست اونا میتونن ویزا بگیرن

    52. الیا گفت:

      سلام مجدد،اگه نامزد من ویزای توریستی بگیره و بعدش عقد کنیمتاثیری در شانس من برای گرفتن ویزای توریستی به واسطه ایشون داره؟

      • آریانا پارس گفت:

        خیر باید قبل اقدام ایشون همسر رسمی ایشون شده باشید تا تحت عنوان ویزای همراه بتوانید با ایشون تشریف ببرید

    53. الیا گفت:

      سلام،برای ویزای توریستی در خصوصه سند ملکی،همینکه به ناممون باشه کفایت میکنه یا باید به عنوان وسیقه تا موقع برگشت نزد بانک یا سفارت امانت بدیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        شما صرفا باید کپی برابر اصل سند مالکیتتون رو نشون سفارت بدید .

    54. بهرام گفت:

      سلام خوبین؟
      میخواستم بدونم، با ویزای توریستی میشه در آلمان کلاس زبان ثبت نام کرد و فعلا اقامت موقت گرفت؟
      من میخوام از طریق توریستی با یک دانشجو پزشکی برم، برای یادگیری زبان و اقامت،از طریق دوستم، میشه؟

    55. سحر باستانی گفت:

      سلام.من برای ۱۹ دی ماه وقت سفارت المان گرفتم با یکی از فرزندان ۱۲ ساله ام.همسر و دو فرزند دیگرم با من سفر نمیکنند.قبلا دو شنگن داشته ام سند ملکی و حساب حدود ۱۰۰ ملیون دارم.ایا بدون دعوتنامه با رزرو هتل شانس گرفتن ویزا دارم؟ممنون.

    56. mehrnosh گفت:

      سلام ما یک خانواده چهار نفری هستیم که من و پسر پانزده ساله معلولم قصد یک سفر یکماه به المان داریم با شرایط پسرم من چه نوع ویزای باید اقدام کنم در ضمن اقوام در المان زیاد دارم از جمله دو خواهر شوهرم و دایی خودم دوبار هم اقدام کردم و با وجود دعوت نامه به ما ویزا ندادن میتونید راهنماییم کنید

      • آریانا پارس گفت:

        با ایجاد تغییرات در مدارکتون می توانید مجدد برای ویزاتون اقدام کنید .

    57. مریم گفت:

      سلام من یه دختر مجرد بیکار هستم که از طرف یه دوست که دعوتنامه نیفرسته میخوام برم المان.تنها کاری که از دستم بر میاد سند خونه هست .به نظرتون شانس گرفان ویزام خیلی پایین؟؟

    58. غزاله گفت:

      سلام
      من سال سوم رشته مترجمی زبان المانی در دانشگاه اصفهان هستم
      همکلاسیه من متولد المان هست و امسال میخاد انصراف بده و بره المان کالج و بعدم دانشگاه
      باتوجه ب اینکه من زبان المانی میخونم،اگر بخام با همین همکلاسیم وقتی میره اونجا منم دوهفته باهاش برم ،شانس ویزا دارم؟
      هم وثیقه دارم هم حساب بانکی.
      و میخام بدونم دوستم که پاس المانی داره میتونه اخذ ویزای منو راحت کنه؟؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        ایشون اگر مقیم المان باشند باید براتون دعوتنامه بفرستند تا شما بتوانید تشریف ببرید .

    59. رضا گفت:

      سلام
      من از طرف شرکت برای مدت حدود ۲ سال مامور به کار در کشور آلمان شدم آیا امکان داره همسر و فرزندم را با خودم ببرم ؟
      آیا میتونم بعد از ۲ سال ماموریت برای اقامت دائم اقدام کنم ؟

      • آریانا پارس گفت:

        تصمیم گیری در باره ی ویزای همراه بر عهده ی آفیسر ویزا می باشد .
        در صورتی که انجا پیشنهاد شغلی داشته باشید و از طریق ویزای کاری اقدام کنید بعد از سه تا ۵ سال کار کردن در آن کشور می توانید اقامت دائم آنجا را دریافت کنید .

    60. محمد گفت:

      سلام و روز بخیر
      من اگر با ویزای توریستی برم آلمان و از آلمان برم به یک کشور دیگه،تو اون کشور میتونم اقدام کنم برای اقامت به روش دومی که در بالا ذکر کردید؟

    61. ملینا گفت:

      درود

      آیا برای گرفتن ویزا حتما باید نامه ضمانت بانک یا چک بنام خودمان باشد؟

    62. aida گفت:

      سلام مادرمن دبیر حسابداری هستند و ۴۴ سالشونه من میخوام برای تحصیل به المان برم میخواستم ببرسم بخوان بیان منو ببینم جقدر هزین لازمه متلا برای دو هفته و یا سه ماهه

    63. Hasan گفت:

      سلام میخواستم بدونم من با دعوت نامه برادرم میتونم اونجا بمونم واقامت داعم بگیرم؟

    64. مهسا گفت:

      سلام .من و همسرم میخوایم برای دو هفته به صورت توریستی به آلمان بریم سند ملکی از خودمون داریم دعوت نامه ی غیر رسمی از یک فرد آلمانی هم داریم که نشون میده مارو به خونش دعوت کرده و در حساب بانکی مون ده میلیون داریم و میتونیم بیمه و مدارک شغلی هم بدیم و اینکه میتونیم سند خونمون رو در گرو بانک بذاریم و ضمانت نامه بانکی بگیریم ایا با این مقدار موجودی پول بهمون ویزای توریستی میدن؟

    65. سيدرضا گفت:

      عرض ادب
      من به همراه همسرم برای یه کنفرانس توی تابستون باید بریم برلین
      خواستم بپرسم
      شرائط نامه های بانکی که می گن باید چی باشه ؟
      من شغلم آزاد و ماهی دو سه تومن درامد دارم

    66. محمد گفت:

      سلام.من میخواستم بدونم هزینه یه نفر بعنوان توریست بخواد بره المان چقدر است؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        هزینه ها به خیلی موارد بستگی دارد مانند مدت اقامت ، محل اقامت و نوع زنگی شما در کشور آلمان

    67. amirmorade گفت:

      باعرض سلام من میخواستم بدونم که میشه بدون توریست.یه هفته یا یه ماه به کشور المان رفت.یعنی خودم ویزابگیرم وبرم هزینش مهم نیست.ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        این کار انجام شدنی می باشد که بدون تور برای اخذ ویزا اقدام کنید

    68. علی اکبر مایونی گفت:

      سلام میخواستم بدونم اگه همسر من برای تحصیل به آلمان بره در طول مدت تحصیل ایشان من و دختر دو ساله ام میتونیم با ویزای توریستی به دیدنش بریم یا نه
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر همسرتون در مقطع ارشد ادامه تحصیل می دهند می توانید به عنوان همراه با ایشان وارد کشور شوید و اگر در مقطع کارشناسی می خواهند ادامه تحصیل بدهند شما می توانید به عنوان توریستی وارد این کشور شوید

    69. امین زارع گفت:

      باسلام..دانشجوی ارشد عمران هستم…هنوز سربازی نرفتم…حدود۱۱سال هست که در شرکت دامپروری مشغول کار هستم…یک نمایشگاه درهمین زمینه دام ازمن دعوت به عمل اورده که جهت بازدید به المان برم…همچنین پسر دایی پدرم در المان دکتر هست و کلینیک داره ومیتونه از من دعوت کنه…حال اینکه ایا شانسی هست که من اقدام کنم یا خیر…چون ممکنه ریجکت بشم و این خیلی دردسر میشه

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        برای اخذ ویزای توریستی مدارکی را باید به آفیسر ویزا نشان بدهید که بیانگر برگشت شما می باشد.هر چقد وابستگی شما به ایران بیشتر باشد ، شانس شما برای ویزای توریستی بیشتر می شود

    70. ايمان گفت:

      با سلام
      من مقیم کشور امارات هستم و قصد دارم از طریق ایران اقدام به دریافت ویزا برای المان بکنم.
      نامه های بانکی را می توانم بیاورم، اما برای یک خانوم مجرد، اجازه پدر لازم است. آوردن نامه از طرف پدرم برای این کار کافیه؟
      ایشون ایران نیستن و قصد رفتن به ایران رو هم ندارن.
      و اینکه من ملک در ایران بنام خودم ندارم.
      قصد ماندن در المان رو ندارم، می خواهم برای دو هفته اوجا باشم.
      من دندانپزشکم و فعلا هم در ایران و امارات شاغل نیستم.
      ممنون میشم به سوالاتم جواب بدین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up