مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در سوئد یکی از بهترین روش های اخذ اقامت دائم این کشور به شمار می آید. کشور سوئد از اقتصاد بسیار قدرتمند و پایداری برخوردار است. این کشور همواره جزو برترین کشورها در زمینه اقتصادهای غیرنفتی و صنعتی می باشد.

شفافیت در عملکردهای مالی، ثبات اقتصادی و سیاسی، نرخ تورم بسیار پایین به همراه زیرساخت های مناسب جهت انجام فعالیت های تجاری، اقتصاد سوئد را در مسیر رشد و پیشرفت قرار داده است. این شرایط باعث گردیده توجه شرکت های بین المللی معتبر، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جهت سرمایه گذاری به سوئد معطوف گردد.

شرایط سرمایه گذاری در سوئد

برای سرمایه گذاری در سوئد بسته به روش مورد نظر شرایط مشخصی وجود دارد، درواقع روند اخذ ویزای سرمایه گذاری، مدارک و میزان سرمایه مورد نیاز جهت اخذ ویزا به روش سرمایه گذاری مورد نظر بستگی دارد. به طور کلی شرایط لازم برای سرمایه گذاری در سوئد به شرح ذیل می باشد.

  • ارائه سابق کار مرتبط با بیزینس مورد نظر حداقل ۲ سال از ۵ سال اخیر
  • ارائه رزومه کاری موفق
  • عدم نیاز به ارائه مدرک دانشگاهی برای خرید بیزینس در سوئد
  • اثبات تمکن مالی مناسب با روش سرمایه گذاری مورد نظر
  • اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی فرد متقاضی و خانواده وی به مدت ۲ سال
  • آشنایی به زبان انگلیسی یا سوئدی (نیازی به ارائه مدرک زبان نیست فقط تسلط نسبی کفایت می کند)
  • پاسپورت معتبر با اعتبار بیش از ۲ سال

سوئد,سوئد,سوئد

روش های سرمایه گذاری در سوئد

کشور سوئد در راستای جذب سرمایه گذاران خارجی شرایط و زیرساخت های مناسبی را فراهم نموده است. برای سرمایه گذاری در سوئد روش های متنوعی وجود دارد که رایج ترین آنها خرید بیزینس و ثبت شرکت می باشد. در ادامه توضیحات مفیدی در ارتباط با این ۲ روش سرمایه گذاری ارائه می گردد.

خرید بیزینس

یکی از روش های متداول سرمایه گذاری در سوئد خرید شرکت یا بیزینس در حال فعالیت است. سالانه افراد مختلفی در سوئد بنا به هر دلیلی قصد فروش کلی یا بخشی از بیزینس خود را دارند، از این رو افراد متقاضی سرمایه گذاری با خرید این نوع بیزینس ها امکان اخذ ویزای سرمایه گذاری و نهایتاً اقامت دائم سوئد را خواهند داشت.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری جهت خرید بیزینس در سوئد ۱۵۰ هزار یورو می باشد، البته علاوه بر سرمایه آشنایی با زبان سوئدی یا انگلیسی و ارائه مدارک تحصیلی مرتبط با بیزینس مورد نظر شانس اخذ ویزای سرمایه گذاری را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

مدارک لازم جهت خرید بیزینس عبارتند از:

  • سرمایه لازم جهت خرید بیزینس مورد نظر
  • سوابق کاری و تحصیلی مرتبط با بیزینس مورد نظر
  • ارائه نامه تمکن مالی جهت پرداخت هزینه های فرد متقاضی و افراد خانواده به مدت ۲ سال

لازم به ذکر است مدت اعتبار ویزای سرمایه گذاری سوئد در ارتباط با خرید بیزینس ۲ ساله است و در صورتی که در این مدت فرد متقاضی بدهی مالیاتی نداشته باشد امکان تمدید این ویزا به مدت ۲ سال دیگر وجود دارد و پس از ۴ سال فرد متقاضی می تواند اقامت دائم خود و تمام اعضای خانواده را دریافت نماید.

ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در سوئد روش های مختلفی دارد، افراد متقاضی ثبت شرکت در سوئد می توانند به صورت مستقل یا شراکتی فعالیت خود را آغاز نمایند. فرد متقاضی ثبت شرکت در سوئد به صورت شراکتی به دلیل توانایی تصمیم گیری در مورد فعالیت های مربوطه می بایست حداقل ۵۰ درصد از سهام شرکت مورد نظر را خریداری نماید.

میزان سرمایه مورد نیاز در ارتباط با این روش سرمایه گذاری بسته به نوع فعالیت شرکت، تعداد کارمندان مورد نیاز و حجم معاملات متفاوت خواهد بود. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در سوئد ۳۰ هزار یورو می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در سوئد:

  • ارائه مدارک رسمی شرکت فعال فرد متقاضی (در صورتی که متقاضی دارای شرکت باشد)
  • پرینت سه ماهه حساب بانکی
  • سوابق کاری و تحصیلی مرتبط با فعالیت شرکت مورد نظر
  • داشتن حداقل ۲ سال سابقه مدیرت از ۵ سال اخیر
  • بیزینس پلان
  • تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی افراد خانواده به مدت ۲ سال

مدت اعتبار ویزای سرمایه گذاری سوئد جهت ثبت شرکت دقیقاً مانند روش سرمایه گذاری در زمینه خرید بیزینس می باشد. ویزای اولیه ۲ سال اعتبار دارد که ۲ سال دیگر نیز قابل تمدیدی است و در نهایت پس از ۴ سال امکان اخذ اقامت دائم برای فرد متقاضی و افراد خانواده وی وجود خواهد داشت.

سوئد,سوئد,سوئد

مزایای سرمایه گذاری در سوئد

سوئد از جمله کشورهایی به شمار می آید که از لحاظ استانداردهای زندگی، رفاه اجتماعی، امنیت، اقتصاد و … شرایط فوق العاده مطلوبی دارد. سوئد از نظر امنیت اقتصادی و نرخ پایین در فساد مالی جزو ۱۰ کشور برتر جهان می باشد.

سیاست های دولت سوئد در راستای حمایت از سرمایه گذاری و کارآفرینی تاثیر بسزایی در جذب سرمایه گذاران خارجی داشته است. در ادامه به معرفی مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در سوئد خواهیم پرداخت.

شرایط ایده ال جهت سرمایه گذاری

کشور سوئد در راستای جذب سرمایه گذاران خارجی و توسعه اقتصادی طی سال های اخیر سیاست های مالی بسیار منظم و مناسبی را در جهت حمایت از سرمایه گذاری اتخاذ نموده است که باعث ایجاد بسترهای مناسب جهت انجام فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری گردیده.

ارائه تسهیلات بانکی مناسب، سهولت در روند اجرایی پروژه های سرمایه گذاری و اشتغال زایی از اهداف اصلی سیاست های دولت سوئد به شمار می آید، که طبق آمار موجود این سیاست ها با موفقیت همراه بوده است.

ثبات اقتصادی و سیاسی

سوئد از جمله کشورهایی محسوب می شود که دارای بالاترین ثبات سیاسی و اقتصادی است. نرخ تورم در سوئد بسیار پایین است، این موضوع تاثیر مستقیم بر روی امنیت اقتصادی و شغلی این کشور دارد. در واقع ثبات اقتصادی و شغلی در راستای داد و ستدهای تجاری در سطح بین المللی، تامین مواد اولیه جهت تولیدات و ایجاد روابط موثر و مثبت بین بازار کار و نیروی انسانی نقش اساسی و مهمی را ایفا می نماید. این شرایط زمینه توسعه فعالیت های اقتصادی در سطح بین المللی و دسترسی مناسب به بازارهای جهانی را برای سرمایه گذاران فراهم نموده است و مزیت مهمی به شمار می آید.

امکان اخذ اقامت دائم سوئد

بدون تردید یکی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در سوئد اخذ اقامت دائم این کشور و تابعیت سوئدی است. از لحاظ کیفیت زندگی سوئد جزو ۱۵ کشور برتر جهان می باشد و زندگی در این کشور آرزوی افراد بسیاری در سرتاسر جهان است. در واقع اخذ اقامت دائم سوئد مزایای بی شماری نظیر برخورداری از رفاه اجتماعی، خدمات درمانی رایگان، امکانات رفاهی و اقتصادی مناسب و … در پی دارد.

سوئد,سوئد,سوئد

معایب سرمایه گذاری در سوئد

علاوه بر مزایای بی شمار سرمایه گذاری در سوئد معایبی نیز وجود دارد. در واقع برای بهره مندی از مزایایی سرمایه گذاری در سوئد رو به رو شدن با یکسری چالش ها اجتناب نا پذیر می باشد. در این قسمت به معایب سرمایه گذاری در سوئد اشاره خواهیم نمود.

سیستم مالیاتی

دریافت مالیات در سوئد متناسب با درآمد افراد متفاوت است. سیستم مالیاتی سوئد بسیار قاطع و قانونمند می باشد، به طوری که فرار مالیاتی یکی از بزرگترین جرائم در سوئد محسوب می گردد که عواقب بسیار سنگینی در پی دارد، در سوئد هیچ بودجه ای وجود ندارد که مبتنی بر مالیات نباشد و کلیه مشاغل ملزم به پرداخت مالیات خواهند بود.

دولت سوئد درآمد حاصل از مالیات را صرف هزینه های هنگفت زیرساخت های کشور در زمینه های گوناگون می نماید. در حال حاضر حداقل مالیات دریافتی از سوی دولت سوئد ۱۴ درصد و حداکثر ۳۲ درصد از درآمد کل افراد است. از این رو پرداخت هزینه های سنگین مربوط به مالیات امری دشوار به نظر می رسد.

یادگیری زبان سوئدی

زبان رسمی کشور سوئد Swedish است. البته در برخی نقاط این کشور افراد به زبان آلمانی و فرانسوی نیز مکالمه می کنند. بدون تردید برای برقراری ارتباط با افراد و انجام امور روزمره در سوئد یادگیری زبان این کشور امری اجتناب ناپذیر محسوب می گردد. از این رو یکی از معضلات افراد برای زندگی در کشور سوئد یادگیری زبان این کشور می باشد.

هزینه های بالای تامین نیروی کار

از لحاظ توسعه نیروی انسانی سوئد دارای نیروی کار تحصیلکرده با بهره وری بالا در کلیه زمینه ها است. در اختیار داشتن این نیروی کار برای سرمایه گذاران و کارفرمایان در ظاهر امتیاز بزرگی به شمار می آید، اما با توجه به هزینه های بالای تامین نیروی کار مورد نیاز در سوئد و میزان دستمزدهای دریافتی جذب نیروی انسانی به یک معضل جدی برای سرمایه گذاران تبدیل گردیده است.

سوئد,سوئد,سوئد

تفاوت بین خرید بیزینس و استارت آپ در سوئد

همانگونه که اشاره گردید برای سرمایه گذاری در سوئد روش های متفاوتی وجود دارد، که افراد با توجه به شرایط فردی خود می توانند بهترین روش سرمایه گذاری در سوئد را انتخاب نمایند. در واقع تفاوت های اصلی بین روش های سرمایه گذاری در سوئد مبلغ سرمایه گذاری و مدارک مورد نیاز افراد می باشد. برای درک بهتر این موضوع در ادامه ۲ روش سرمایه گذاری در سوئد را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

ویزای استارت آپ سوئد در واقع نوعی سرمایه گذاری همراه با طرحی خلاقانه و مبتکرانه است. کشور سوئد از ایده های نوع و کسب و کارهای جدید استقبال می نماید. اما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری سوئد از طریق خرید بیزینس نیازی به ارائه طرح و برنامه خاصی وجود ندارد و افراد با خرید یک بیزینس در حال فعالیت امکان اخذ این نوع ویزا را خواهند داشت.

افراد متقاضی دریافت ویزای استارت آپ ملزم به ارائه مدارک گوناگونی نظیر بیزینس پلان، مدارک تحصیلی مرتبط با فیلد کاری، سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار حداقل ۳۵ هزار یورو، حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط و … خواهند بود، در حالیکه برای اخذ ویزای سرمایه گذاری سوئد از طریق خرید بیزینس مدارک اصلی مورد نیاز، سرمایه لازم برای خرید بیزینس حداقل ۱۵۰ هزار یورو و سابقه حداقل ۲ سال مدیریت در یک بیزینس می باشد.

سوئد,سوئد,سوئد

بهترین بیزینس ها جهت سرمایه گذاری در سوئد

مسلماً عواملی نظیر تخصص، دانش، سرمایه و پشتکار می توانند رمز موفقفیت افراد در انواع بیزینس ها و فعالیت های تجاری باشند، ولی قطعاً آشنایی با فضای کسب و کار در هر کشوری و کسب اطلاعات کامل در مورد تجارت های پرسود از نیازهای اولیه سرمایه گذاری خواهد بود.

کشور سوئد دارای بالاترین حجم معاملات بین المللی در بین کشورهای اسکاندیناوی است، رشد اقتصادی قابل توجه، نیروی کار ماهر، پایین ترین نرخ فساد بانکی و مالی، حمایت از سرمایه گذاری، ثبات اقتصادی و سیاسی، دسترسی آزاد به کلیه بازارهای مالی اتحادیه اروپا و سایر کشورها و … شرایط بسیار ایده الی را برای سرمایه گذاری در سوئد فراهم نموده است، اما نکته غیرقابل انکار در این مورد عدم موفقیت هر بیزینس و تجارتی در سوئد خواهد بود. در واقع سرمایه گذاری در سوئد مستلزم انجام تحقیقات کامل در مورد نیازهای بازار کار این کشور خواهد بود. به طور کلی برخی از بیزینس های موفق در سوئد به شرح ذیل می باشد.

  • خدمات و امور اجتماعی
  • صنعت گردشگری و توریست
  • هتلداری
  • رستوران و مراکز تفریحی
  • حمل و نقل
  • صنایع و تجهیزات الکترونیکی
  • لوازم بهداشتی و آرایشی
  • ساخت و ساز
  • تکنولوژی
  • کشاورزی
  • استارت آپ
  • مراکز درمانی و بهداشتی
  • خدمات فنی و تخصصی

سوئد,سوئد,سوئد

سرمایه گذاری در سوئد تا چه حد امکان پذیر است؟

با توجه به مزایای بی شمار سرمایه گذاری در سوئد و استانداردهای بالای زندگی و رفاه در این کشور و همچنین زیرساخت های مناسب جهت انجام فعالیت های اقتصادی امکان کسب درآمد قابل توجه با سرمایه های اندک وجود دارد. از این رو سوئد به مقصد اصلی بسیاری از سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است.

طی سال های اخیر سوئد از جمله کشورهای موفق جهان در امر جذب سرمایه گذاران خارجی به شمار می آید. بدون شک سرمایه گذاری در کشور سوئد یکی از مطمئن ترین و راحت ترین روش های مهاجرت به این کشور است.

نتیجه گیری

امروزه کلیه کشورهای جهان در راستای رشد اقتصادی، پیشرفت صنعت و تکنولوژی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای شهروندان سیاست های متنوع و شرایط ایده الی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی اتخاذ نموده اند. در این بین سوئد به لطف شرایط اقتصادی ایده ال، حمایت از سرمایه گذاری، نرخ تورم بسیار کم، ثبات اقتصادی و سیاسی و … از جمله امن ترین و مناسب ترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری و کسب سود قابل توجه می باشد.

علاوه بر پیشرفت شغلی و بهبود شرایط اقتصادی سرمایه گذاری در سوئد به عنوان یکی از بهترین و ایده ال ترین روش های مهاجرتی سوئد محسوب می شود که از مزایای فراوانی برخوردار می باشد.

از آنجا که مهم ترین اصل در امور مهاجرتی، مقوله اطمینان و اعتماد در همه مقاطع پروسه های مختلف می باشد، موسسه آریاناپارس با به کار گیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور فراهم آورده است.

لینک منبع: Migration to Sweden through investment

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۷۹ پاسخ به “سرمایه گذاری در سوئد”

    1. مژگان گفت:

      با سلام
      من ٣۶ساله دبیر رسمى آموزش وپرورش هستم با مدرک کارشناسى ریاضى
      وهمسرم در زمینه طلا و معاملات آنلاین فعالیت میکنند
      درصورت اقدام براى مهاجرت به سوئد من میتوانم در رشته خودم به شغل دبیرى مشغول بشوم؟
      وبا سرمایه حدود ٣میلیارد چقدر امکان مهاجرت براى ما وجود دارد
      متشکرم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        شما می توانید برای ویزای سرمایه گذاری سوئد اقدام نمایید و برای تدریس در مدارس کشور سوئد باید یک مدرک دانشگاهی از این کشور اخذ کنید. دانش زبان سوئدی از دیگر فاکتورهای تاثییرگذار برای ورود به این حرفه می باشد.

    2. اردلان صلاح گفت:

      با سلام اردلان هستم قصد مهاجرت به سوئد دارم امکانش هست آنجا یه پمپ بنزین بخرم درحدود۱۳۰هزار یورو متشکرم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        برای سرمایه گذاری در کشور سوئد بیزینس های در حال انجام کار را باید خریداری بفرمایید.

    3. Kimia گفت:

      سلام
      من ونامزدم ۳۱ سال سن داریم و دارایی ما حدود ۳ میلیارد به صورت ملک و ماشین و … هست . نامزدم مدرک مهندس کامپیوتر و نجاری از فنی حرفه ای داره . من کارشناسی حسابداری و مدرک آرایشگری و ساخت زیورآلات دارم .
      ما میتونیم بیزینس فعال ( آرایشگاه یا کارگاه ساخت زیورالات یا نجاری ) بگیریم؟
      یا ثبت شرکت انجام بدیم ؟ با در نظر گرفتن اینکه یکی از اقوام نزدیک تابعیت و ساکن سوئد را داره.

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        دریافت بیزینس در این کشور بسیار مشکل می باشد در این کشور باید یک تجارت که در حال کسب و کار است را خریداری کنید که کار دشواری است شما می توانید از طریق تحصیل در این کشور اقدام کنید و بعدا کسب و کار مورد نظر خود را ایجاد کنید.

    4. فریدون گفت:

      باسلام وخسته نباشید.۷۴ سال دارم بزبان انگلیسی آشنایی دارم وسرمایه ام ۶میلیاردتومان میباشد.آیاباخریدن یک بیزینس
      فعال مثلا ساندویجی یارستوران وغیره میتوانم اقامت سوئد یا نروژرا بدست بیآورم به چقدر سرمایه احتیاج است؟
      باتشکر فراوان ازشما

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        قطعا بیزینسی که شما قصد خرید دارید باید سود آوری داشته باشد یا اینکه از طریق های دیگر سرمایه گذاری مثل ثبت شرکت در سوئد اقدام کنید البته برای این کار نیاز به شریک مالی شخصی که پاس این کشور را داشته باشد دارید که بتوانید ۵۱ درصد از سهم سهامتان را به نام آن شخص کنید.

    5. مسعود گفت:

      با سلام من میخواستم واسه سوئد اقدام کنم از طریق خرید ملک خودم مجرد هستم ویک خانه ۴۰ متری هم کفایت میکنه من رو دارایی هم حدود ۲۴۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان دارم کل دارایی ایا میتونم اقدام کنم ایا الان از طریق خرید ملک میگذارند با تشکر

    6. ح گفت:

      ا سلام من فوق لیسانس حقوق بین الملل ووکیل دادگستری با ۲۰سال سابقه هستم با توجه باینکه علاوه بر داشتن املاک در ایران قادر به سرمایه گذاری حدود سیصد هزار دلار هستم در صورت امکان پاسخ دهید
      ۱-ایا می توانم در ارتباط با شغل خودم فعالیت کنم یا نه؟
      ۲- با توجه باینکه تاسیس یا خرید شرکت منوط باینکه ۵۱ درصد آن بنام شخص سوئدی شود آیا این موضوع بدین معنی است که من صد در صد سهم را خریداری کرده ولی عملا مالک ۴۹ درصد بوده وبهمین میزان در سود آن شریک هستم یا خیر
      با احترام

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای کار در کشور سوئد
        ۱. برای ادامه کار در رشته وکالت حتما میبایست زبان همان کشور بعلاوه آزمون مربوط به حق وکالت کشور سوئد را بدهید و بعد اجازه کار داشته باشید
        ۲. این موضوع بسته به توافق شما و شریکتان است ولی در عمل ایشان با داشتن ۵۱ درصد سهم تصمیم گیرنده اصلی در شرکت هستند . حال با توافق یا شما متحمل تمام هزینه ها خواهید بود و یا اینکه ایشان هم به اندازه قدر السهم خود پول میگذارند

    7. امیر گفت:

      سلام امیر هستم کارشناسی ساخت وتولید و مدرک زبان ۲۵ سالمه و ۲۴۰ میلیون پول نقد دارم ایا امکان مهاجرت به سوئد را دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        امکان مهاجرت برای سوئد از طریق ثبت شرکت است که ۵۱% به اسم شخص سوئدی و ۴۹% به اسم خودتان سرمایه اولیه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار یورو نیاز دارد.

    8. بهمن خوشبخت گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      بنده میخواهم از طریق سرمایه گذاری وارد سوئد شوم
      سرمایه بنده ٣ میلیارد تومان می باشد
      و بنده با همسر و سه بچه هستیم آیا امکان بر این هست
      که با خرید یک بیزینس اقامت بگیرم
      ممنون از شم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بله این امکان وجود دارد که شما با خرید یک بیزینس اقامت بگیرید.

    9. بهار گفت:

      با سلام من و شوهرم حدودا ۱۰۰ میلیون سرمایه داریم و یه پسر سه ساله هم داریم چطور و به چه کشورهایی میتونیم مهاجرت کنیم،من لیسانس حسابداری هستم با معدل ۱۸ دارم دوره ارایشگری و اشپزی در فنی و حرفه ای میبینم شوهرم هم تولید کفش پست دوز داره اصلا امکان مهاجرت داریم یا اصلا بهش فکر نکنیم؟
      خیلی ممنونم از وقتی که میگذارین

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        چنانچه امکان درخواست کار از کارفرمایی از کشور های غربی داشته باشید با حداقل دارایی بسته به کشور مورد نظر این امکان وجود دارد

    10. فواد گفت:

      سلام.من و همسرم هر دو لیسانس معماریم.من۳۴ همسزم ۳۲ سرمایه ۳۰۰ تومن .با یک دختر ۲ ساله.چطور میتونیم بریم سوید؟
      و حداقل هزینه برای رفتن و اقامت گرفتن چقده؟
      زبان هم متوسطیم

    11. Sahar گفت:

      سلام وقت شما بخیر من دختری ٢۴ ساله با مدرک لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه علامه و دیپلم اشپزی و مربیگری در این رشته هستم و علاقه موندم که در دانشگاه آشپزی سوئد جذب بِشم البته در حال حاضر خبرنگار یک خبرگزاری معتبر با چهار سال سابقه هستم می خواستم ببینم امکان جذب در این کشور را دار؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای ادامه تحصیل در کشور سوئد در مقطع فوق لیسانس با توجه به داشتن مدرک زبان انگلیسی و سوئدی میتوانید اقدام کنید.

    12. پرستو گفت:

      سلام خسته نباشید
      من معلم کودکان استثنایی با ٢۵سال تجربه ۴١سال سن
      مدرک فوق لیسانس هستم
      دختر ١٨ساله هم دارم میخوام درسش رو ادامه بده در کشور سوئد همسرم کارمند شرکت گاز با مدرک فوق دیپلم
      و۵٠سال سن
      امکان مهاجرت وکاریابی فراهم هست؟!؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        کاریابی به شرط داشتن کارفرمای سوئدی یا حالت اسکیل ورکر میباشد
        فرزند شما در مقطع لیسانس با شرط زبان سوئدی میتواند تحصیل کند.
        برای اطلاعات تکمیلی با مشاوران موسسه تماس بگیرید

    13. masoud گفت:

      با عرض سلام میخواستم بپرسم واسه سرمایه گذاری در سوئد ایا با ۲۰۰۰۰۰ هزار کرون میشه سرمایه گذاری کرد دریک شرکت سوئدی کل دارایی من ۳۰۰۰۰۰ هزار کرون هستش در شهر گوتنبرگ هم میخواستم سرمایه گذاری کنم مدرک لیسانسم مدیریت گردشگری وجهانگردیه با تشکر مسعود

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط مالی شما نمیتونید از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید و نیاز به ۲۰۰۰۰۰ یورو است.

    14. علیرضا گفت:

      با سلام
      بنده دارای مدرک تحصیلی دکترای داروسازی با ۴۶ سال سن و سرمایه حدود ۴.۵ میلیارد که بصورت ملک و جنس و … میباشد. آیا شرایط سرمایه گذاری و اقامت در یک کشور خوب اروپایی را دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. کشورهای توسعه یافته اروپایی از قبیل سوئد علاوه بر سرمایه و تخصص افراد نخبه کشورهای دیگر، به طرح های اقتصادی و کارآفرینی آنها نیازمند هستند و از این جهت به کسانی که طرح اقتصادی مناسبی داشته باشند اقامت دائم ارائه می کنند. با توجه به شرایطی که می فرمایید، امکان انجام این کار می تواند برای شما فراهم باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مؤسسه تماس حاصل نمایید.

    15. امین گفت:

      سلام. آیا از طریق سرمایه گذاری امکان گرفتن اقامت برای پدر و مادر هم وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت کسب اقامت کشور سوئد می توانید برای اقامت پدر و مادرتان اقدام کنید

    16. حسین گفت:

      سلام من میخواهم یک شرکت تولید نرم افزار برای گوشیهای هوشمند در سوئد راه اندازی کنم بیشتر کارهامون از طریق اینترنت هستش و فیزیکی نیست چقدر باید هیزنه کنم من ۲۰۰۰۰۰کرون سرمایه داردم

      • آریانا پارس گفت:

        برای ثبت شرکت در سوئد شرایط اخذ اقامت شامل موارد زیر میباشد:
        ۱ – ثبت ۵۱ درصد شرکت به نام یک شهروند سوئدی
        ۲ – داشتن حداقل ۱۵۰,۰۰۰ تا ۲۰۰,۰۰۰ یورو سرمایه اولیه
        ۳ – مشغول به کار کردن دو شهروند از سوئد
        ۴ – ارائه سود سالیانه
        ۵ – وضعیت مالیاتی شفاف

        یا اینکه یک بیزینس فعال در این زمینه را خریداری کنید .

    17. مهدي خواجوي گفت:

      سلام من متخصص جراحی مغز و اعصاب هستم
      آیا امکان مهاجرت به سوئد بعنوان پزشک متخصص هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        افرادی که دارای مدارک عالیه پزشکی هستند قطعا امکان مهاجرت دارند ولی به شرط ریجستر شدن مدرک و البته اگر زبان کشور را بلد باشند برای یافتن کار بسیار به آنها کمک خواهد شد

    18. مهاجر گفت:

      با سلام
      اگه سوپر مارکت یا رستوران بخریم باید شریک سوئدی داشته باشم؟
      چطور میشه شریک سوئدی پیدا کرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به قوانین موجود در اتحادیه اروپا خصوصا سوئد شما میتوانید با خرید یک بیزینس فعال اقامت دائم کشور مورد نظر را بگیرید همچنین نیازی به داشتن شریک سوئدی نیست. معمولا گرفتن شریک سوئدی برای افرادی پیشنهاد می شود که یک آشنای نزدیک یا یک دوست قابل اطمینان داشته باشند چرا که ۵۱ درصد از سهام شرکت باید به نام شریک انتقال پیدا کند.

    19. ارش گفت:

      سلام من کارخانه رنک دارم و قصد مهاجرت از طریق سرمایه گزاری به کشور سوئد را دارم خواستم سوال کنم ببینم ایا با ثبت یک شرکت سهامی یا اکسیه بولاگ میتوانم برای اقامت موقت خود و فرزندانم به عنوان سهام دار شرکت اقدام کنم ؟وهزینه شما برای ثبت شرکت در سوئد چقدرمیباشد
      تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای بدست آوردن ویزای کشور سوئد از طریق ثبت شرکت نیاز است ۵۱% سهام آن شرکت را به نام یک فرد سوئدی کنید و هزینه شما برای ثبت شرکت بستگی به بیزینس شما دارد و تقربا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلار میشود که آن را به دولی سوئد پرداخت میکنید .

    20. خالد خدري گفت:

      سلام
      برای سرمایه گذاری حتما باید شرکت ثبت کرد یا میشه سوپرمارکت یا رستوران خرید؟

      • آریانا پارس گفت:

        بله اما ارزش بیزنسی که خریداری می کنید باید ۲۰۰.۰۰۰ یورو باشد .

    21. ا گفت:

      سلام
      آیا میتوان برای مهاجرت دائم به سوئد از طریق خرید کارگاه یا کارخانه اقدام کرد؟
      با سرمایه بیش از ۴ میلیاردر تومن

      • آریانا پارس گفت:

        بله از روش های مختلفی می توانید جهت اخذ اقامت دائم کشور سوئد اقدام کنید

    22. جهان گفت:

      سلام
      بنده حدود ۴۰ سال سن دارم دارای دیپلم تجربی با معدل ۱۴/۵ و فوق دیپلم علوم تجربی با معدل حدوذ ۱۵ و لیسانس مشاوره از دانشگاه شهید بهشتی با معدل ۱۶/۴ و فوق لیسانس روانشناسی بالینی از دانشگاه ازاد با معدل ۱۸ و ۲۵ سال سابقه معلمی در مقطع متوسطه دارم
      ایا من می توانم شرایط تحصیل رایگان در مقطع دکتری را در کشور سوئد داشته باشم .
      در غیر اینصورت کدام شرایط مناسب حال من است
      در ضمن من یک فرزند ۱۳ ساله با معدل ۱۹ در سال هفتم دارم که فوتبال را به صورت حرفه ای باز ی میکند
      و خانمم دارای مدرک کارشناسی مشاوره از دانشگاه شهید بهشتی تهران با معدل ۱۶/۵ و سابقه ۹ سال کار مددکاری در بهزستی دارد

      • آریانا پارس گفت:

        شرایط اخذ پذیرش بورسیه در مقطع دکترا کشور سوئد به صورت زیر می باشد :
        معدل بالای ۱۷
        حداقل ۲ تا مقاله ی ISI
        IELTS 7
        فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر
        توصیه نامه از استاد دانشگاهی
        رزومه ی تحصیلی خوب

        ویزای همراه نیز به همسر و فرزند زیر ۱۸ سالتون تعلق می گیرد .

    23. اشکان گفت:

      با سلام،
      میخواستم بدونم قیمت خرید یک شرکت، مثلا شرکت معماری توی سوئد چقدره؟
      کل سرمایه من الان حدودا ۲ میلیارد است.
      میشه با این پول تو سوئد خونه و شرکت خریداری کرد؟

    24. Pouya گفت:

      سلام من مهندس بازنشسته برق قدرت هستم با دارایی ۶٠٠میلیون میتوانیم سرمایه گذاری کنیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای این کار باید در کشور سوئد باید یک شریک داشته باشید که بتوانید با هم شرکت ثبت کنید که ۵۱ درصد سهام شرکت به نام اون فرد و ۴۹ درصد به نام شما می شود

    25. فاطمه گفت:

      سلام.
      من خانم۲۶ساله هستم و همسرم ٣٣ ساله
      من مدرک فنی آشپزی دارم و همسرم تعمیرات یخچالهای صنعتی انجام میده
      سرمایه ی ما سیصد میلیون تومانه
      ایا ما برای اقامت کشور سوئد میتونیم اقدام کنیم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای سرمایه گذاری در کشور سوئد باید یک شریک داشته باشید که بتوانید با هم شرکت ثبت کنید که ۵۱ درصد سهام شرکت به نام اون فرد و ۴۹ درصد به نام شما می شود

    26. مهدی مومنی گفت:

      سلام من همسرم پزشک هستیم حدودا ۴۸ ساله و یک فرزند ۱۸ ساله پسر هم داریم سرمایه حدود یک میلیارد تومان البته بصورت ملک. آیا میتوانیم بصورت قانونی اقامت دایم کشوری مثل سوئد و یاکشور دیگر اروپایی را داشته باشیم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای سرمایه گذاری در کشور سوئد باید یک شریک داشته باشید که بتوانید با هم شرکت ثبت کنید که ۵۱ درصد سهام شرکت به نام اون فرد و ۴۹ درصد به نام شما می شود و اون فرد باید کاملا مورد اطمینان شما باشد

    27. كورش گفت:

      باسلام
      کورش هستم ۴٠ ساله با سرمایه ای حدود ٣ میلیارد تومان
      در صورتی که بخواهم با همسرم و دختر ١٢ ساله اش که از ازدواج قبلش میباشد مهاجرت کنم آیا مقدور میباشد یا خیر
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای این کار باید در کشور سوئد باید یک شریک داشته باشید که بتوانید با هم شرکت ثبت کنید که ۵۱ درصد سهام شرکت به نام اون فرد و ۴۹ درصد به نام شما می شود

    28. شاهین گفت:

      با سلام
      در صورتیکه من از طریق سرمایه گذاری وارد سوئد شوم آیا همسرم امکان تحصیل رایگان دارد؟
      ممنون می شم اگر راهنمایی کنید

    29. سيد رضا حجازى گفت:

      باسلام بنده ازکشور افغانستان هستم ودر ایران زندکى
      میکنم مبلغ سیصد هزار دالار دارم آیاامکان سرمایه کذارى درسوىد رادارم یک خانواده پنج نفرى هستم سه تادختر دارم خودم وهمسرم دختر بزرکم پزشکى میخوانه دانشکاه فردوسى مشهد دختر دوم زبان سوم
      کلاس ششم لطفا راهنمایى بفرماید

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای این کار باید در کشور سوئد باید یک شریک داشته باشید که بتوانید با هم شرکت ثبت کنید که ۵۱ درصد سهام شرکت به نام اون فرد و ۴۹ درصد به نام شما می شود.پس از ثبت شرکت می تواند برای مهاجرت خانواده خود اقدام فرمایید

    30. sasan گفت:

      با سلام
      من لیسانس عمران هستم وهمسرم فوق mba و یک پسر ۱۰ ساله دارم میخواهم در رابطه با سرمایه گذاری اقدام کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای این کار باید در کشور سوئد یک شریک داشته باشید که بتوانید با هم شرکت ثبت کنید که ۵۱ درصد سهام شرکت به نام اون فرد و ۴۹ درصد به نام شما می شود

    31. محمد گفت:

      ضمن سلام و خسته نباشید
      من و پدرم حدود۵۰۰ میلیون تومان سرمایه داریم.
      وقصد مهاجرت به کشور سوئد را داریم.
      شما چه راهی را برای مهاجرت پیشنهاد می کنید.
      سن من حدود ۲۰ سال است و پدرم ۴۵ سال.
      ضمنا بنده کارت معافیت سربازی هم دارم و پدرم هم مهندس برق قدرت هستند.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.برای این کار باید در کشور سوئد یک شریک داشته باشید که بتوانید با هم شرکت ثبت کنید که ۵۱ درصد سهام شرکت به نام اون فرد و ۴۹ درصد به نام شما می شود

    32. Abdolrahim KIANI گفت:

      با سلام،لطفا در مورد پاسخ تقاضای اینجانب که جداگانه ارسال نمودم،پیگیری بفرمایید.با تشکر:کیانی

    33. مریم گفت:

      مامان من قصد سرمایه گزاری داره. من سی و یک سالمه لیسانس تاتر دارم و برادرم بیست و پنچ و لیسانس عمران.بهمون پیسنهاد شده یک خونه بخریم تا بتوانیم سه نفر برویم سوید و اقامت بگیریم..لطفا راهنمایی کنید و بگین این راه امکان پذیره و یا بهترین راه کدام است.
      در صورت اینکه حداگانه سرمایه گذاری کنیم.شرایط به چه صورت است؟ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط ذکر شده شما باید برای هر یک از اعضای خانواده سرمایه گذاری مجزایی انجام دهید

    34. سیامک گفت:

      درود . ۳۸ سال سن دارم متعهل با سرما یه ای حدود ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ . آیا میتوانم به همراه همسرم اقامت سوئد بگیرم از طریق سرمایه گذاری؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        در صورت پیدا کردن سرمایه در حال فروش می توانید با خرید سرمایه از این طریق وارد کشور سوئد شوید

    35. فریبا گفت:

      با سلام . من دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی هستم و ۴۷ ساله ، دارای همسر با ۵۶ سال سن و یک پسر ۱۵ ساله. سرمایه ای حدود یک میلیارد تومان تا یک میلیارد و نیم با فروش اموال قابل انتقال به سوئد خواهم داشت. در حال حاضر کارمند هستم که در صورت امکان اقامت در سوئد یا هر کشور اروپایی بازنشسته خواهم شد. همسرم تجربه کار تجاری آزاد داشته و زبان انگلیسی خودم در حد متوسط بوده و به یادگیری بسیار علاقمند هستم . لطفا بفرمایید امکان دریافت اقامت برای خانواده من به طریق قانونی تا چه اندازه است.با تشکر.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما می توانید از طریق ثبت شرکت در صورتی که فردی که پاسپورت کشور سوئد را داشته باشد اقدام کنید و با توجه به شرایط شما می توانید برای سرمایه گذاری در کشور سوئد هم اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    36. navid گفت:

      ۵۳ سال دارم و میخواهم به همراه همسرم و یکی از فرزندانم که ۱۰ ساله است اقامت سوئد بگیرم.حدود ۳۵۰۰۰۰۰۰۰ سرمایه دارم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما میتوانید از طریق ثبت شرکت اقدام بفرمایید که نیازمند بودجه ی بیشتری میباشد.ولی با این بودجه شما میتوانید برای کشورهایی مثل چک, لهستان و لیتوانی اقدام بفرمایید.

    37. سارا منصوری گفت:

      سلام خسته نباشید
      اینجانب دختری ۲۶ ساله هستم به همراه مادرم که ۵۵ ساله است و به همراه دوست اینجانب که دختری ۲۶ ساله است و ما قصد مهاجرت و زندگی در سوئد را برای همیشه داریم
      و تمام دارایی ما ۷۰۰ میلیون تومان است آیا ما شرایط اخذ اقامت را داریم؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و احترام
        پروسه مهاجرتی شما متفاوت می باشد که شامل ۳ پرونده می باشد.برای ورود به کشور سوئد از طریق سرمایه گذاری باید در ۳ پروژه سرمایه گذاری اقدام کنید

    38. فرهاد گفت:

      درود
      من فرهاد هستم ۳۳ ساله . مجرد و دارای کارت پایان خدمت با خلاصه رزومه ذیل

      دیپلم حسابداری (معدل ۱۶/۷۶)
      فوق دیپلم حسابداری دانشگاه دولتی (معدل ۱۷/۴۱)
      لیسانس حسابداری پیام نور (معدل ۱۴/۸۹)
      فوق لیسانس حسابداری دانشگاه آزاد (معدل ۱۶/۶۵)
      سه عدد توصیه نامه از اساتید دانشگاه دولتی
      دارای کارت مربیگری از سازمان فنی و حرفه ای و مدرک کارآموزی
      دو عدد مقاله ISI
      سه ترم سابقه تدریس در دانشگاه

      حدود ۷ سال سابقه کار مستقیم با حدود ۳ سال سابقه بیمه
      عضو موسسین و سهامداران شرکت سلولزی طابران با سمت مدیر مالی

      IELTS is 4/5 (L3/5 – R4/5 – W5/5 – S4
      GRE 130-147-01

      بنده دو سوال داشتم :

      ۱. آیا شرایط دریافت بورس تحصیلی در مقطع ارشد یا دکترا با این نمره زبان وجود دارد؟ (بنده حاضر به گذراندن دوره زبان در دانشگاه هستم)
      ۲. حداقل مبلغ جهت پروسۀ سرمایه گذاری در سوئد چه میزان است؟
      ۳. با توجه به رزومۀ بنده ، پیشنهاد شما به طور کلی چیست؟

      سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط ذکر شده شما شانس بالایی برای اخذ بورسیه از دانشگاه های سوئد را دارا می باشید.با توجه به نمرات GRE می توانید برای کشور های آمریکا و کانادا هم اقدام نمایید.
        تنها نقطه ظعف در پرونده شما مدرک زبان می باشد که در صورتی که این نمره به ۶.۵ ارتقا یابد شانس بسیار بالایی را دارا می باشید.
        برای سرمایه گذاری در کشور سوئد نیازمند یک شریک سوئدی می باشید .
        بهترین روش مهاجرت برای شما از طریق تحصیل می باشد.

    39. سارا گفت:

      سلام من۳۰سال سن دارم متاهل با۲فرزندپسر۷و۵ساله که درحال حاضرمشغول گذراندن دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزادشیرازدررشته معماری هستم درحدود۲۰۰میلیون پول دارم میخواستم شرایط سرمایه گذاری درسوئد رابدانم وآبایدچه اندازه وچندسال به دولت سوئدمالیات پرداخت کرد ودیگراینکه آیا بااین رشته تحصیلی من میتوانم ادامه تحصیل بدهم ؟باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        با توجه به شرایط شما امکان سرمایه گذاری در کشور سوئد را دارا نمی باشید ولی می توانید برای ادامه تحصیل در صورت داشتن مدرک زبان اقدام فرمایید و فرزندان خود را بعنوان همراه ببرید.

    40. mahboobeh jalali گفت:

      با سلام من به همراه همسر و فرزند ۳ ساله ام قصد اقامت قانونی در سوئد را داریم. شوهرم دوره آشپزی را گذرانده و سابقه کار نیز دارد و خود من هم در مهد کودک کار می کردم و هم دوره آشپزی را گذرانده ام ما در حال گذراندن دوره آموزش زبان سوئدی هستیم کل سرمایه مان ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان می باشد ولی نمیدانیم آیا بهتر است از طریق ویزای کاری اقدام کنیم یا ویزای سرمایه گذاری با تشکر فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        شما برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه تماس بگیرید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up