شرایط اخذ ویزای توریستی فنلاند

فنلاند از جمله کشور های حوزه اسکاندیناوی است که جزو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن نیز می باشد. از این رو با اخذ ویزای توریستی فنلاند می توانید به ۲۷ کشور عضو شینگن به راحتی سفر نمایید. فنلاند با جمعیتی حدود ۵/۵ میلیون نفر کم جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا محسوب می شود، بیش از یک میلیون نفر از جمعیت فنلاند در کلان شهر هلسینکی پایتخت این کشور زندگی می کنند.

مدت اعتبار ویزای توریستی فنلاند ۹۰ روز است. توجه داشته باشید به واسطه اخذ این ویزا اجازه کار یا تحصیل در فنلاند را نخواهید داشت.

  • دین ۸۰ درصد مردم در کشور فنلاند مسیحیت و ۲۰ درصد پیرو ادیان دیگر مانند یهودیت و اسلام هستند.

فنلاند,فنلاند,فنلاند

انواع ویزای توریستی فنلاند

برای اخذ ویزای توریستی فنلاند روش های مختلفی وجود دارد، که افراد با توجه به هدف خود از مهاجرت به فنلاند می توانند از روش مورد نظر جهت اخذ ویزای توریستی فنلاند اقدام نمایند.

انواع روش ها برای اخذ ویزای توریستی فنلاند عبارتند از:

  • گردشگری
  • بازدید از افراد خانواده
  • شرکت در سمینار یا همایش
  • تجاری
  • درمانی

گردشگری

فنلاند به سرزمین دریاچه ها شهرت دارد، این کشور دارای ۵۵ هزار دریاچه است. همچنین فنلاند دارای موزه ها، بناها تاریخی و اماکن تفریحی متعددی می باشد. از این رو سالانه افراد بسیاری به منظور بازدید از طبیعت زیبا و چشم نواز فنلاند به این کشور سفر می کنند. برای اخذ ویزای توریستی فنلاند به منظور گردشگری تمکن مالی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بازدید از افراد خانواده

اگر افراد خانواده شما در کشور فنلاند زندگی می کنند، و شما قصد بازدید از این عزیزان را دارید می توانید با دریافت دعوتنامه و ارائه آن به سفارت جهت اخذ ویزای توریستی فنلاند اقدام نمایید. افرادی که اعضای خانواده آنها در این کشور زندگی می کنند از شانس بالایی برای دریافت ویزای توریستی فنلاند برخوردارند.

شرکت در سمینار یا همایش

همواره سمینارهای بسیاری در زمینه های صنعت، تجارت، کشاورزی، تکنولوژی و… در کشور فنلاند برگزار می گردد. از این رو سالانه افراد بسیاری با اهداف گوناگون خواهان شرکت در این همایش ها می باشند. جهت شرکت در اینگونه مراسم با دریافت دعوتنامه از شرکت یا سازمان برگزار کننده می توانید برای اخذ ویزای توریستی فنلاند اقدام نمایید.

تجاری

فنلاند هشتمین اقتصاد در بین کشورهای حوزه یورو می باشد، اقتصاد این کشور رابطه مستقیم با صادرات دارد. در حال حاضر بیشترین صادرات فنلاند محصولات کشاوری و خمیر کاغذ است.

کشور فنلاند سال های پی در پی دارای کمترین شاخص فساد مالی در جهان بوده است، در سال اخیر ۲۴۷ شرکت اروپایی وارد بازار کار فنلاند شده اند که این امر باعث رشد ۲۶ درصدی افزایش سرمایه گذاری در این کشور شده است. جهت ارزیابی شرایط برای راه اندازی کسب و کار و استفاده از موقعیت های شغلی مناسب می توانید با اخذ ویزای توریستی فنلاند به این کشور سفر نمایید.

درمانی

کشور فنلاند مانند اکثر کشورهای اروپایی از لحاظ بهداشت اجتماعی و خدمات درمانی از شرایط مطلوبی برخوردار است. معمولاً اکثر افراد برای انجام مراحل پزشکی خود در درجه اول کشورهایی نظیر انگلستان، آلمان، اتریش، سوئد و ایتالیا را که در ارائه خدمات درمانی نسبت به سایر کشورهای اروپایی پیشرو هستند انتخاب می نمایند.

جهت اخذ ویزای توریستی فنلاند برای انجام پروسه درمانی می توانید با ارائه مدارک پزشکی و تمکن مالی جهت پرداخت هزینه های درمانی اقدام نمایید.

فنلاند,فنلاند,فنلاند

شرایط اخذ ویزای توریستی فنلاند

قدم اول برای اخذ ویزای توریستی فنلاند دریافت فرم تقاضای ویزا و تکمیل آن جهت تعیین وقت سفارت می باشد برای انجام این امر می توانید از طریق وب سایت رسمی سفارت فنلاند یا مراجعه حضوری به سفارت این کشور اقدام نمایید.

پس از تعیین وقت سفارت شما موظف به تهیه و ترجمه مدارک لازم جهت ارائه به کنسولگری کشور فنلاند در زمان تعیین شده از سوی سفارت هستید.

آدرس سفارت فنلاند در ایران: تهران – خیابان شریعتی – خیابان میرزاپور – خیابان حدادیان – پلاک ۲

وب سایت رسمی سفارت فنلاند: www.finland.org.ir

فنلاند,فنلاند,فنلاند

مدارک ویزای توریستی فنلاند

جهت دریافت ویزای توریستی فنلاند ملزم به ارائه مدارکی هستید که اثبات کننده هدف شما از برگشت به کشور مبدا باشد. مدارک مورد نیاز عبارتند از:

بدیهی است در صورت کمبود هر یک از مدارک درخواست ویزای توریستی شما رد خواهد شد.

هزینه ها سفر به فندلاند

مهم ترین نکته برای افرادی که قصد سفر دارند برنامه ریزی دقیق مالی و زمان سفر است.

برای انجام یک سفر خاطره انگیز و در عین حال ارزان قیمت باید به نکات مختلفی توجه داشت. به طور کلی برنامه ریزی زمانی و مالی از پیش نیازهای اصلی برای انجام سفر دلخواه و مقرون به صرفه می باشد.

هزینه سفر هوایی

برای خرید تیکت جهت انجام سفرهای هوایی انتخاب ایرلاین از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به تعدد خطوط هوایی قیمت و خدمات این شرکت ها متفاوت می باشد. هزینه سفر هوایی از تهران به هلسینکی به صورت رفت و برگشت حداقل حدود ۶۰۰ یورو و حداکثر ۲۵۰۰ یورو است.

هزینه اقامت

کشور فنلاند دارای هاستل ها و هتل های لوکس بسیاری می باشد، هزینه اقامت در هر یک از این اقامتگاه ها در شهر های مختلف این کشور متغیر است. امروزه هتل ها با ارائه خدمات گوناگون و متنوع برای جذب گردشگران بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند از این رو افراد با توجه به بودجه خود می توانند گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشند. به طور میانگین هزینه اقامت در هتل های فنلاند برای اتاق های ۲ تخته به ازای هر شب به شرح ذیل می باشد:

  • هتل ۳ ستاره از ۳۵ یورو به بالا
  • هتل ۴ ستاره از ۵۰ یورو به بالا
  • هتل ۵ ستاره از ۸۰ یورو به بالا

هزینه وعده غذایی

کشور فنلاند دارای رستوران های لوکس با تنوع غذایی گوناگون است، اگر به صرف غذا در رستوران علاقه دارید انتخاب رستوران مناسب از نظر کیفیت غذا و قیمت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. هزینه صرف یک وعده غذا در یک رستوران متوسط بین ۱۰ یورو تا ۵۰ یورو می باشد.

فنلاند,فنلاند,فنلاند

بهترین شهر برای اخذ ویزای توریستی فنلاند

اکثر گردشگران بر این باورند که هلسینکی تنها شهر دیدنی در فنلاند است، در صورتی که هر کدام از شهرهای این کشور جاذبه های گردشگری منحصر بفردی دارند.

هلسینکی

هلسینکی بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر فنلاند می باشد که در مجاورت دریای بالتیک قرار دارد. فضای فوق العاده این شهر به همراه جاذبه های متعدد گردشگری نظیر موزه ها، کلیساها، اماکن تفریحی و… باعث گردیده سالانه افراد بسیاری به منظور بازدید از این شهر جهت اخذ ویزای توریستی فنلاند و سفر به این کشور اقدام نمایند.

تورکو

تورکو در جنوب غربی ساحل فنلاند و ابتدای دهانه رود آورا قرار دارد. قدمت این شهر به سده ۱۳ میلادی باز می گردد، از این رو تورکو را کهن ترین شهر فنلاند می نامند. یکی از پرطرفدارترین تفریحات در این شهر گشت و گذار در رودخانه های زیبا با قایق های تفریحی می باشد. تورکو شهر کوچک و زیبایی است که در آن متوجه گذر زمان نمی شوید.

ساوولینا

شهر ساوولینا در سال ۱۶۳۹ بنا گردیده است. این شهر اماکن تاریخی و قدیمی متعددی دارد که می توان به شناخته شده ترین آنها قلعه اولاوینلینا و کلیسای کریماکی که بزرگ ترین کلیسای چوبی جهان است اشاره کرد. این شهر مقصد بسیاری از افراد علاقه مند به بناهای تاریخی می باشد.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۱۸ پاسخ به “ویزای توریستی فنلاند”

    1. شقایق گفت:

      سلام
      من ۳۰سال دارم و مجرد هستم
      مشغول بکار با حقوق ۶میلیون تومان و حساب بانکی ۲۰۰میلیون
      سابقه سفر به ترکیه، دبی و ارمنستان
      و وکالت فروش ملک به ارزش بالای ۵۰۰میلیون
      چقدر میتونم شانس داشته باشم برای سفر به کشور فنلاند؟!

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام و درود
        اگر منظورتون ویزای توریستیه شانس بالایی دارید

    2. آذین گفت:

      سلام خسته نباشین. بعد جریان کرونا و باز شدن خطوط پروازی میخواستم برای ویزای توریستی فنلاند برای مادرم اقدام کنم. راستش اولش آلمان مد نظرمون بود ولی انقدر گفتن آلمان سختگیره و معمولا رد میکنه گفتیم از طریق فنلاند (که میگن درصد ردیش کمتره) اقدام کنیم و بعدش از فنلاند به برلین و هامبورگ هم سفر داشته باشیم. میخواستم بدونم احتمال ویزا شدن مادرم چقدره؟
      مادرم ۴۵ سالشه و سند ملکی به ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومن به نام خودش و ۱۴ سال سابقه بیمه و حساب بانکی بالای ۹۰ میلیون تومن داره. من و برادرم هم ایران میمونیم و مادرم تنها قراره به این سفر بره. (فقط سابقه سفر به حوضه شینگن رو نداشته تاحالا، ترکیه و گرجستان چند بار رفته )
      ممنون میشم بگین با این شرایط چقدر شانس ویزا شدن داره

    3. سعیده گفت:

      سلام من میخوام ویزای کاری برای فنلاند بگیرم اما مشکلم اینه که بچه شیرخوار دارم بالطبع می بایست با همسر و فرزندم برم که بتونم به کارام برسم ، در ضمن بابت مبلغ که به حسابم داشته باشم و سند و … مشکلی ندارم اگر ضمانتی بخوان
      ۱ – می خوام بدونم به ۳ نفرمون ویزا میدن یا نه ؟
      ۲ – می خوام بدونم چه جوری می تونم وقت سفارت رو سریعتر بگیرم
      ۳ – اگر به فرزندم یا همسرم ویزا ندن نمی تونم برم می خوام بدونم اگر به من ویزا بدن و نرم برای سفرهای بعدیم به مشکل میخورم یا نه؟
      سپاسگذار

      • احمد هاشمی شاهرودی گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای کاری فلاند یا نیاز به داشتن جاب آفر است یا از طریق اسکیلد ورکر اقدام کنید و در صورت گرفتن ویزای کار میتونید همسر و فزندتون همراهتون باشند ولی برای همسر با تاخیر ۳ ماهه و اگر ویزا صادر شود و در مدت زمان وقت ویزا شما نروید یک پرونده بد در سفارت خواهید داشت.

    4. محمد xxx گفت:

      سلام.میخاستم بدونم ایا توسط یکی از بستگان میشه در فنلاند اقامت گرفت؟؟؟
      لطفا جواب بدین

    5. خسرو گفت:

      سلام من دی ی شرکتی به عنوان مسئول فروش مشغول به کار میباشم با ماهی ۴۰۰۰۰۰۰ تومان و هم اکنون دانشجوی ارشد می باشم مدرک کاردانی خدمات جهانگردی و کارشناسی و ارشد مدیریت صنعتی و کارت بین المللی دانشجویی دارم شانس گرفتن ویزای فنلاند چقدر است؟با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی فنلاند :
        سند مالکیت
        گواهی اشتغال به تحصیل یا کار
        سپرده ی بانکی خوب
        گردش حساب ماهانه
        دلیل سفر
        وضعیت تآهل و تجرد
        سابقه ی سفر خارجه
        دعوت نامه

    6. امین گفت:

      سلام من تمایل دارم به کشور فنلاند مهاجرت کنم
      شغلم آزاد است و پروانه کسب و مجوز شرکت صادرات و واردات دارم
      تمکن مالی صد میلیون دارم .پرینت حساب متوسط به بالا دارم.مدرک دیپلم فنی دارم
      و دو مدرک فنی و حرفه ای جوشکاری برق درجه یک و درجه دو با نمره بالا دارم.
      و مدرک ورزشی ووشو و یک مقام قهرمانی ووشو دارم
      از چه روشی میتونم اقدام کنم و یا چه روشی را شما میتونید به من پیشنهاد کنید .
      تماس من ۰۹۱۷۶۲۷۵۲۲۷ امین

    7. شاهرخ ادیب گفت:

      سلام
      من و خانواده ام پارسال تابستان از فرانسه ویزای توریستی شنگن گرفتیم (بدون تور) و رفتیم گشتیم در ضمن خودم هم قبلا (چند سال پیش) دوبار ویزای شنگن(آلمان) و یک بارهم ویزای انگلیس گرفته ام
      می خواستم بدونم
      اولا چقدر احتمال داره اگر درخواست ویزا ی توریستی با خانواده بکنم رد بشه؟ شانس قبولیم چقدره.؟
      دوما اگر ویزای شنگن رو از فرانسه بگیرم نقطه ورودم میتونه فنلاند باشه ایراد نداره؟
      سوما اگر بخواهم از فنلاند اقدام کنم مثلا برای اقامت دو هفته ای حداقل چندروز از اقامتم باید در فنلاند باشه تا شانس دریافت ویزام بیشتر بشه؟
      با تشکر از پاسخ شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشورفنلاند نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    8. آرزو گفت:

      سلام من همسرم خرداد آینده برای شرکت در کنفرانسی از طرف سازمان محل کارش قراره اعزام بشه و من هم میخوام بطور همزمان تو اون تاریخ همراهش برم ولی از اونجا که همسرم ویزای شرکت در کنفرانس اخذ میکنه میخوام بدونم من چقدر شانس دارم ویزای توریستی برای همون تاریخ بگیرم و اینکه شما میتونید برام ویزا بگیرد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور فنلاند نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    9. neda گفت:

      سلام
      من دانشجوی دندانپزشکیم
      برای دو هفته میخوام ویزای توریستی فنلاند رو بگیرم که اونجا یک دوست رو ببینم
      ملک و زمین ندارم
      یک فیش حقوقی به مبلغ حدودی ۶۰۰ هزار تومن برام صادر میشه به عنوان وظیفه بگیر

      -چقد باید پول داشته باشم؟
      -چقد شانس دریافت ویزا دارم؟
      -آیا فیش حقوقی نقشی برام داره یا نه؟
      -تا ۱۳ اردیبهشت که وقت سفارت دترم چه کار کنم که شانس دریافت ویزا افزایش پیدا کنه؟

      متشکرم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما برای اخذ ویزای تحصیلی حداقل باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان در حسابتون باشه.دلیل سفر شما خیلی قانع کننده نیست.فیش حقوقی شما هم مبلغ زیادی نداره و شاید خیلی کمکی بهتون نکنه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up