شرایط گرفتن ویزای توریستی آمریکا

آمریکا با مساحتی بالغ بر ۹/۸ میلیون کیلومتر مربع چهارمین کشور پهناور جهان و با جمعیتی حدود ۳۳۰ میلیون نفر سومین کشور پرجمعیت در جهان به شمار می آید. در حال حاضر اخذ ویزای توریستی آمریکا با توجه به قوانین موجود بسیار دور از دسترس به نظر می آید. این کشور از شمال با کانادا و از جنوب با مکزیک هم مرز است. پایتخت آمریکا واشنگتن دی . سی و پرجمعیت ترین شهر این کشور نیویورک می باشد.

مدت اعتبار ویزای توریستی آمریکا از زمان صدور ۶ ماه می باشد و به صورت سینگل، دبل و مولتیپل صادر می گردد، توجه داشته باشید این نوع ویزا برای اقامت موقت و کوتاه مدت شما در خاک آمریکا ارائه می گردد و به واسطه دریافت این نوع ویزا اجازه کار یا تحصیل در آمریکا را نخواهید داشت.

آمریکا,آمریکا,آمریکا

انواع ویزای توریستی آمریکا

با توجه به قوانین وضع شده در سال های اخیر از سوی دولت آمریکا در حال حاضر برای اخذ ویزای توریستی آمریکا با شرایط بسیار سختگیرانه ای روبه رو خواهید شد. با این حال افراد می توانند با توجه به هدف خود از سفر به آمریکا جهت اخذ ویزای مورد نظر خود اقدام نمایند.

انواع ویزای توریستی آمریکا عبارتند از:

  • گردشگری
  • بازدید از افراد خانواده
  • شرکت در همایش یا سمینار
  • تجاری
  • درمانی

گردشگری

جاذبه ها گردشگری متعدد آمریکا نظیر موزه ها، اماکن تفریحی، مناظر طبیعی مسحور کننده و … باعث شده افراد بسیاری هرساله با اخذ ویزای توریستی آمریکا به این کشور پهناور سفر نمایند به طوری که در سال ۲۰۱۷ آمریکا با درآمد ۲۰۶ میلیارد دلار در رتبه نخست بین تمام کشورهای جهان در صنعت گردشگری قرار گرفت. لازم به ذکر است در سال های اخیر با توجه به وضع قوانین سختگیرانه در خصوص صدور ویزا توریستی آمریکا گردشگران کمتری موفق به اخذ ویزا و سفر به این کشور می شوند.

بازدید از افراد خانواده

در صورتی که افراد خانواده شما مقیم آمریکا هستند می توانید با دریافت دعوتنامه از این عزیزان جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا به منظور دیدار از افراد خانواده اقدام نمایید. توجه داشته باشید در حال حاضر با توجه به قوانین وضع شده از سوی دولت آمریکا صدور ویزا با سختگیری و حساسیت بسیاری مواجه خواهد بود. لازم به ذکر است افرادی که از دعوتنامه برخوردارند شانس بیشتری برای دریافت ویزای توریستی آمریکا خواهند داشت.

شرکت در همایش یا سمینار

آمریکا کشوری توسعه یافته و پیشرفته در تمام زمینه ها می باشد، این کشور اقتصاد اول دنیا به شمار می آید از این رو سالانه بیشترین تعداد همایش ها در سطح جهان در آمریکا برگزار می گردد. معمولاً اکثر این سمینارها در شهرهای نیویورک، پنسیلوانیا، واشنگتن و میزوری برگزار می گردد و افراد بسیاری در سرتاسر جهان خواهان شرکت در اینگونه مراسم جهت ارتقاء سطح علمی و تخصصی خود هستند. برای انجام این امر با دریافت دعوتنامه از سازمان یا ارگان برگزار کننده همایش می توانید جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا و سفر به این کشور اقدام نمایید.

تجاری

آمریکا با تولید ناخالص داخلی حدود ۱۹/۶ تریلیون دلار اقتصاد اول جهان به شمار می آید و تنها رقیب این کشور در حوزه اقتصاد چین محسوب می شود. اجرای سیاست های مالی صحیح باعث شده بسترهای مناسبی جهت انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری ایجاد گردد. از این رو سالانه افراد بسیاری جهت ارزیابی شرایط مهاجرت کاری و راه اندازی کسب و کار در آمریکا با اخذ ویزای توریستی این کشور به آمریکا سفر نمایند.

درمانی

آمریکا از لحاظ سیستم پزشکی و ارائه خدمات درمانی کشور پیشرفته ای به شمار می آید و هر ساله افراد بسیاری برای انجام مراحل درمانی خود به این کشور سفر می کنند. برای دریافت ویزای توریستی آمریکا به منظور بهره مندی از خدمات درمانی این کشور می توانید با ارائه مدارک پزشکی و تمکن مالی جهت پرداخت هزینه ها اقدام نمایید.

آمریکا,آمریکا,آمریکا

مراحل اخذ ویزای توریستی آمریکا

برای دریافت ویزای توریستی آمریکا در ابتدا با مراجعه به وب سایت رسمی سفارت این کشور و تکمیل نمودن فرم DS-160 و پرداخت هزینه مربوطه به صورت آنلاین اقدام به اخذ وقت سفارت می نمایید، سپس ملزم به تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت در زمان تعیین شده هستید. لازم به ذکر است برای مراجعه حضوری به سفارت آمریکا می توانید به کشورها همسایه سفر نمایید.

وب سایت رسمی سفارت آمریکا: https://en.visausanow.com

آمریکا,آمریکا,آمریکا

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا

جهت دعوت نامه برای ویزای توریستی آمریکا روش های مختلفی وجود دارد که افراد با توجه به هدف خود از سفر به این کشور می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مورد نظر اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا عبارتند از:

  • ارائه پاسپورت فعلی با حداقل ۶ ماه اعتبار و پاسپورت قبلی جهت بررسی سوابق سفری
  • ۲ قطعه عکس ۴٫۳ رنگی با زمینه سفید
  • گردش حساب بانکی و تمکن مالی
  • سند مالکیت (به نام فرد متقاضی)
  • وضعیت تاهل
  • گواهی شغلی یا تحصیلی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • مدارک اقامتی (واچر هتل)

هزینه ها اقامت در آمریکا

آمریکا کشوری پهناور با جاذبه های متعدد توریستی است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان می باشد. توجه داشته باشید شهرهای آمریکا از نظر هزینه تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند از این رو مقصد شما در آمریکا می تواند نقش تعیین کننده ای در هزینه های شما داشته باشد.

به طور کلی از پیش نیازهای انجام سفری خاطره انگیز و اقتصادی برنامه ریزی دقیق مالی و پیش بینی هزینه های احتمالی است.

هزینه سفر هوایی

به طور کلی تعیین قیمت تیکت از سوی ایرلاین ها ارتباط مستقیم با کلاس پروازی، زمان پرواز و خدمات ارائه شده توسط ایرلاین ها دارد. در حال حاضر قیمت ارزانترین تیکت رفت و برگشت به آمریکا ۸۵۰ دلار و گرانترین تیکت حدود ۴۵۰۰ دلار می باشد.

هزینه اقامت

آمریکا دارای هاستل ها، متل های بین جاده ای و هتل های بسیاری است. قیمت اقامت در شهرهای این کشور بسیار متفاوت می باشد، تعداد هاستل ها و متل های آمریکا بسیار بیشتر از هتل های لوکس در این کشور است. هزینه اقامت برای یک شب در هتل های آمریکا به صورت میانگین به شرح ذیل می باشد:

  • هتل های ۳ ستاره از ۴۵ دلار
  • هتل های ۴ ستاره از ۷۰ دلار
  • هتل های ۵ ستاره از ۱۰۰ دلار

هزینه وعده غذایی

هزینه صرف غذا در فست فود های آمریکا نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان است. شما با پرداخت تنها ۵ دلار می توانید در کافه های این کشور غذا میل کنید اگر به صرف غذا در رستوران علاقه دارید حداقل باید ۱۰ دلار و حداکثر حدود ۲۰۰ دلار هزینه در نظر بگیرید.

Conditions for obtaining a US tourist visa

آمریکا,آمریکا,آمریکا

بهترین شهر برای درخواست ویزای توریستی آمریکا

شهرهای آمریکا از لحاظ مختلفی نظیر کیفیت زندگی، امکانات تفریحی، طبیعت و صنعت تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. هریک از شهرهای آمریکا جاذبه های مختص به خود را دارند که از مشهورترین آنها می توان به نیویورک، واشنگتن، لوس آنجلس و … اشاره کرد

نیویورک

نیویورک  پرجمعیت شهر ایالات متحده آمریکا می باشد که از ۵ ناحیه به نام های برانکس، بروکلین، منهتن، کوینز و استیتن آیلند تشکیل شده است. بزرگ ترین بازار بورس جهانی و معاملات دلاری در خیابان وال استریت نیویورک واقع گردیده و این شهر را به یکی از قطب های سیاسی و اقتصادی جهان تبدیل نموده است. مهم ترین نماد ایالات متحده آمریکا مجسمه آزادی می باشد که سالانه حدود ۲۵ میلیون بازدید کننده به منظور بازدید از این بنای تاریخی به نیویورک سفر می کنند.

واشنگتن

واشنگتن دی . سی پایتخت ایالات متحده آمریکا وبزرگترین شهر این کشور به شمار می آید. نام این شهر الهام گرفته از جورج واشنگتن رهبر استقلال طلبان و اولین رئیس جمهور دولت فدرال آمریکا می باشد. کاخ سفید محل استقرار رئیس جمهور آمریکا و تمام وزارتخانه های این کشور در واشنگتن بنا گردیده اند از این رو این شهر از لحاظ سیاسی اهمیت خاصی دارد.

لوس آنجلس

لوس آنجلس بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیا و دومین شهر پرجمعیت ایالات متحده آمریکا پس از نیویورک به شمار می آید. هالی وود محل استقرار بزرگترین و معروف ترین کمپانی های فیلم سازی جهان می باشد، از این رو درآمد اصلی لوس آنجلس صنعت فیلم سازی و سینما است.

    اگه میخواهید بصورت رایگان مشاوره شوید همین حالا فرم زیر را پر کنید.

    دیدگاه ها

    ۲۷۴ پاسخ به “ویزای توریستی آمریکا”

    1. اصغر گفت:

      سلام
      من چندین سال پیش برای ویزای توریستی آمریکا اقدام کردم
      ولی ویزا نگرفتم
      میخواستم بدونم الان اقدام کنم به اون فرم ds160
      که پر کردم دسترسی دارند و اطلاعاتم رو با قبل چک میکنند؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        تمامی مدارک و فرم ها در بایگانی وجود دارد و در مواقع مورد نیاز به آن رجوع می کنند.

    2. ویدا گفت:

      سلام
      در حال حاضر امکان گرفتن پیشنهاد کار از آمریکا وجود داره ؟ و اگر بتونم جاب آفر بگیرم چقدر احتمال گرفتن ویزا هست؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در صورت اخذ پیشنهاد کاری شانس مناسبی برای ورود به کشور آمریکا از روش ویزای کار خواهید داشت.

    3. Nasim گفت:

      سلام وقت بخیر
      من ۴۰ سالمه و مجرد هستم ، قبلا مدرک آیلتس از انگلیس داشتم حدود ۱۵ سال پیش و لیسانس حسابداری با ۱۲ سال سابقه بیمه خواهران من هر دو متاهل و دارای گرین کارت امریکا هستند و در امریکا زندگی میکنن و مادر من برای بار دوم ویزای ۶ ماهه داره و الان در آمریکا هست و پایان فروردین ویزای ایشون تمام میشه و برمیگرده با توجه به موارد ذکر شده آیا اگر من از محل کاری خود مرخصی بگیرم و بخوام برای تعطیلات نوروز برم آمریکا آیا امکان دادن ویزا از سفارت هست ؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در صورت ارائه مدارکی نظیر سند مالکیت، دعوت نامه و نامه اشتغال می توانید شانس خود را برای دریافت ویزای توریستی آمریکا اقدام نمایید.

    4. Ghasem گفت:

      سلام برای بنده از طرف یک خانم امریکایی دعوتنامه k1 ارسال شده چه اقدامی انجام دهم تا دچار عدم دریافت ویزا نشوم به غیر از دعوتنامه به چه مدارک مستند دیگری نیاز هست
      ممنون

    5. کیان گفت:

      باسلام
      حدود ۱۱سال است که خواهرم که حدود ۲۰سال است امریکا مقیم است برای اقامت برای من وهمسر وفرزندم ثبت نام کرده،آیا هیچ امیدی هست برای اینکه پذیرفته بشویم ‌امیدوار باشیم که منتظر باشیم واز نظر مالی هم برای رفتن هیچ مشکلی نداریم

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        با توجه به شرایط فعلی از شانس بسیار کمی برخوردار هستید.

    6. رضا گفت:

      سلام خدمت شما،ببخشید من مقیم کشور کویت هستم،آیا میتونم برای ویزا آمریکا توریستی آمریکا اقدام کنم؟آیا شانس دریافت ویزا دارم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        اگر با پاسپورت ایرانی اقدام بفرمایید شانس زیادی برای دریافت ویزای توریستی آمریکا ندارید چون دولت آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ تمایلی به ویزا دادن به ایرانی ها ندارد و برای ویزا ممنوعیت قائل میشود

    7. امير گفت:

      سلام،
      من چندین ویزای شنگن و در حال حاضر هم ویزای ٢ ساله معتبر شنگن دارم،تعدادی هم ویزای ۶ ماه ١ ساله و ٢ ساله انگلیس داشتم.در ایران شاغل هستم و ١١ سال سابقه بیمه دارم.تمکن مالی و سند ملکی هم دارم ایا با شرایط موجود و منع صدور ویزای توریستی برای ایرانیان امکان اخذ ویزای توریستی امریکا هست؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        به صورت کلی شرایط شما برای اخذ ویزای توریستی مناسب می باشد ولی در حال حاضر شانس ویزای توریستی آمریکا برای ایرانیان بسیار پایین می باشد

    8. علی گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید
      من و همسرم سال گذشته در لاتری آمریکا ثبت نام نمودیم حالا خواهر زنم برایمان درخواست ویزای توریستی نموده
      آیا به دلیل ثبت نام در لاتری ممکن است نتوانیم ویزا بگیریم؟

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        در حال حاضر به دلیل بن ویزایی که برای آمریکا وجود دارد شانس ویزای توریستی بسیار بسیار کم می باشد.

    9. حمید تفرشی گفت:

      با سلام و خسته نباشید احتراما
      پسر اینجانب که سیتیزن امریکا میباشد در دسامبر ۲۰۰۷ برای دخترم که مجرد و ساکن تهران میباشد تشکیل پرونده داده است و اکنون حدود ۱۱ سال از آن تاریخ میزگرد و الان کیس های مارچ ۲۰۰۵ را بررسی میکنند ، خواهش میکنم بفرمائید :
      ایشان حدودا چه مدت دیگر نوبت رسیدگی به پرونده ایشان خواهد؟
      دخترم تمام شرایط گرفتن ویزای توریستی ، برای دیدن برادرش را دارد ، آیا صلاح میدانید ، که ویزای توریستی ۲ ماهه بگیرند؟
      ای گرفتن این ویزا مشکلی برای پرونده ، سال ۲۰۰۷ ایشان ، ایجاد نخواهد کرد ؟
      با تشکر و سپاس
      حمید تفرشی

      • مشاور آریاناپارس گفت:

        سلام
        چون یک پرونده ی باز دارند برای ویزای توریستی نمی توانند اقدام کنند.

    10. zohre گفت:

      درود بر شما. پرسش من اینه که با توجه ب اینکه همسر من سیتی زن آمریکا هستن و الان ایرانن این سری که قصد دارن برن امریکا تصمیم دارم منم همراشون برم. چطور میتونم ویزا بگیرم. ایا سیتی زن بودن ایشون کمکمی ب گرفتن ویزا برای من می کنه؟؟؟ سپاس گذاری می کنم اگه زودتر بهم پاسخ بدید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر از نوع دیگری از انواع ویزاهای امریکا را برای شما اقدام نکردند(اعم از گرین کارت . ازدواجی و…. ) به صورت عادی و با گرفتن وقت سفارت و ارائه مدارکی مثل دعوت نامه و سلبقه شینگن و تمکن و تملک میتوانید به صورت توریستی اقدام نمایید

    11. رویا گفت:

      سلام
      من میخوام ویزای تورسیتی آمریکا بگیرم اول اگه ویزای شینگن رو بگیرم شانس من در گرفتن ویزای توریستی آمریکا بالا میره؟
      سوال دیگم اینه به دختر مجرد ویزای توریستی امریکا رو میدن؟
      و اینکه اگر در مدت ویزای توریستی امریکا در آنجا با شخصی سیتیزن امریکا ازدواج کنم باید به ایران بیام؟یا همونجا اداره مهاجرت کارهای اداریم برای اقامت دایم انجام میشه؟
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای توریستی آمریکا باید سابقه شینگن داشته باشید . به دختر مجرد ویزا میدهند ولی اجازه خروج بسته به ولی او میباشد . شما باید در اتمام ویزای خود از کشور خارج شوید و بعد برای ویزای ازدواجی اقدام نمایید

    12. hamid گفت:

      سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران گرامی
      من یک مخترع و دارای تخصص بالایی در زمینه رشته مورد نظر خودم میباشم ایا امکان اقامت امریکا را دارم

      ممنونم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما چنانچه بتوانید رزومه های فعالیت خود را به صورت مستند ارائه نمایید میتوانید با استفاده از برخی از انواع ویزاهای آمریکا مثل eb1 استفاده نمایید.

    13. سیما گفت:

      سلام
      خواهر من دانشجو هستن در آمریکا.من دانشجو ترم آخر کارشناسی پرستاری هستم. سفر به ترکیه و دوبی داشتم ولی شینگن ندارم.دانشگاه گواهی اشتغال به تحصیل بهم نمیده. با پدر و مادرم وقت مصاحبه گرفتیم میخواستم ببینم شانس گرفتن ویزامون چقدره؟ البته پدر ماردم یک بار به آمریکا سفر کردن.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر سابقه شینگن نداشته باشید معمولا شانس پایینتر است ولی راه برای رفتن به سفارت و مصاحبه باز است

    14. امین سعیدی گفت:

      سلام من ۳۲ سالمه و متاهل هستم.خواهرم سیتیزن هستش.مادرم گرین کارتی و الان آمریکا هستش.
      دو دایی من و مادربزرگم هم سیتیزن هستند خاله ام هم گرین کارتیه و اونجا هستند.
      سال ۲۰۰۷ ۲۲ ساله بودم و مجرد که ویزا بهم ندادن.آفیسر گفت به دلیل رابطه ایران و آمریکا؟؟؟!!!!
      الان پرونده مهاجرتی از طریق خواهرم دارم که هنوز Approve نشده ۲۰۱۱ واسم باز کرده.تو ویزا بولتن ۲۰۰۴ ها نوبتشون شده که واسه ما ۷ سال دیگه شایدم بیشتر طول میکشه.
      دوست دارم واسه تعطیلات کریسمس برم (۲۰۱۸) قصدم هم برگشتنه.
      سند مالکیت +شغل دولتی دارم با ۱۱ سال سابقه و دانشجوی ارشد مهندسی کامپیوتر هم هستم.
      شنگن ندارم.
      تمکن مالی خوب دارم.
      شانس من با توجه به ویزای مهاجرتی که خواهرم برام انجام داده چقدره؟یعنی ما تا ۷ سال دیگه هم نمیتونیم بریم آمریکا!!!!!
      اگر مجردی اقدام کنم بازهم شانس دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        طبق قوانین مهاجرتی امریکا اگر برای شما گرین کارت اقدام شده باشد دیگر امکان ورود به امریکا تا زمان دریافت گرین کارت را ندارید

    15. لیلا گفت:

      سلام.عموی من چندین ساله که آمریکا اقامت و بیزینس دارن.
      آیا امکانش هست که با ویزای توریستی به آمریکا برم و در شرکتش مشغول بشم و بتونم ویزای دائم اونجا رو بگیرم؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام. ویزای توریستی یک ویزای کوتاه مدت است که قابل تبدیل به ویزاهایی از جنس اقامتی نیست. شما برای اینکه بتوانید در این کشور اقامت کاری داشته باشید یا باید پیشنهاد مستقیم شغلی از طرف شرکت مذکور داشته باشید، یا با ویزای دیگری مانند ویزای تحصیلی وارد کشور امریکا شوید و ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کنید.

    16. محمد گفت:

      سلام.
      حدود ۹۰ روز دیگر واقعه ای علمی در امریکا به وقوع میپیوندد که بنده خیلی مایل هستم در این اتفاق حضور داشته باشم. خورشید گرفتگی در اواخر اگوست اتفاق می افتد که برای بنده به عنوان یک کارشناس ستاره شناسی مهم است. میخواستم ببینم ایا میتوانم از ویزای توریستی استفاده کنم.
      مدارک مهم و زیادی در این باره شامل فعالیت های علمی بین المللی و علمی دارم. همینطور موضوع کاریم.
      سند مالکیت دارم.
      همسر و فرزند دارم.
      تمکن مالی دارم.
      ولی تا کنون سفری به اروپا یا امریکا نداشته ام.
      ممنون میشم اگر احتمال تایید ویزا را بفرمایید.
      سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما اگر بتونید یک دعوت نامه بگیرید شانس ویزاتون بالاتر میرود.

    17. مهساا گفت:

      سلام
      دانشجوی پزشکی هستم، شاغل نیستم، چیزی به نامم نیست، یک بار سفر با شینگن رو داشتم، دعوت نامه ندارم
      میخواستم بدونم چقدر احتمال داره بتونم ویزای توریستی برای ۱۰ روز بگیرم,ممنون میشم راهنمایی کنید

      • آریانا پارس گفت:

        دلیل ورود به کشور امریکا برای صدور ویزای توریستی این کشور بسیار مهم است. داشتن دعوتنامه از طرف خانواده درجه یک، بسیار کمک کننده خواهد بود. با توجه به اینکه مستنداتی مانند سند مالکیت را ندارید باید دلیل قانع کننده قوی برای ورود به کشور امریکا و سپس بازگشت به ایران داشته باشید.

    18. صالح گفت:

      با سلام و احترام
      بنده عضو رسمی هیات علمی هستم و تاکنون چند سفر به دوبی برای شرکت در کنفرانس علمی و ارائه مقاله و اخیرا نیز یک سفر به لندن برای ارائه مقاله در کنفرانس علمی بین المللی داشتم (ویزاس شش ماهه مولتی انگلیس). در ضمن یک سند آپارتمان و حدود ۱۰۰ میلیون سهام در بورس دارم. شانس اخذ ویزای توریستی آمریکا برای من چقدر است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای توریستی امریکا داشتن سابقه سفر به شینگن شانس شما را بالاتر می برد. در ضمن دلیل سفر شما یکی از الزامات برای ارائه به سفارت می باشد.

    19. شهلا گفت:

      سلام.اگر با ویزای توریستی برم و تو اون مدت ک اونجا هستم با کسی که فقط گرین کارت داره ازدواج کنم چی? امکان گرفتن اقامت و گرین کارت هست برای من? کلا تکلیفم چی میشه?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        چنانچه فردی با یک شهروند امریکایی ازدواج کند میتواند گرین کارت امریکا را دریافت کند.

    20. مهدی گفت:

      سلام.بنده ۲۵سال سن دارم و متاهل هستم.سابقه سفر به دبی و مالزی هم دارم.دارای سند ملک .شغل .و دانشجو.از طرف دایی دعوتنامه دارم.آیا شانس سفر توریستی دارم.؟
      با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        چنانچه شرایط مهاجرتی برای ایرانیان به حالت عادی برگردد و داشتن سابقه شینگن بله امکان دارد

    21. arshia گفت:

      سلام ببخشید من سال۹۱برای ویزای توریستی امریکا اقدام کزدم جواب منفی گرفتم گفتن باید سفرهای بیشتری انجام بدی به اتفاق همسرم و پسرم ولی در حال حاصر با ویزای دانشجویی اقامت اتریش رو دارم به نطر شما میتونم شامس ویزای توریستی رو بگیرم با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به گذشت ۵ سال از رد شدن ویزای توریستی امریکا امکان مجدد برای شما وجود دارد واین بستگی به ارسال مدارک شما به سفارت دارد که قانع شود شما قصد ماندن در آن کشور را ندارید و حتما برمی گردید.
        جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید.

    22. محیا گفت:

      سلام. من برای دیدار دوست نزدیکم که در حال حاضر در امریکا ساکن، و با ویزای دانشجویی مشغول به کار است، قصد سفر به آمریکا دارم. دانشجوی ارشد در دانشگاه تهران هستم و میخواهم ۳تا۶ ماه آمریکا بمانم. ملکی به نامم نیست، شاغل نیستم. حساب بانکیم حدود ۶۰ میلیون است، اما گردش مالی زیادی ندارد. دوستم میتواند دعوتنامه بدهد و هزینه های سفرم را ستپورت کند. تا به حال به اروپا و امریکا سفر نکرده ام. شانس اینکه ویزای توریستی بگیرم چقدر است؟ و این پروسه چقدر طول خواهد کشید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما شانس ویزای با مشکلات به وجود امده پایین است.

    23. علی گفت:

      سلام من ۴۰ ساله هستم پدر و مادر و برادرم ۴ساله گرین کارت دارن و امریکا هستند خودم هم ۲بار شنگن گرفته ام ۲وسال پیش یک بار از ارمنستان اقدام کردم ولی بهم ویزا ندادند همسرم شاغله و سابقه بیمه خوبی داره خودم شغلم ازاده و گردش حسابم خوبه سند منزل هم دارم باید چه کنم که شانس بیشتری برای ویزا داشته باشم اقوام دیگه ای هم در امریکا دارم که برام دعوت نامه بفرستن ممنون از جوابتون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما میتونید برای ویزای توریستی امریکا اقدام کنید.

    24. هادی گفت:

      باسلام
      من ۳۰ ساله ام
      دارای ۴سال سابقه کار و بیمه در شرکت خصوصی
      بهمراه جواز کسب و مغازه دارم
      ۲ دانگ سند ملکی تجاری(مغازه) بنام دارم
      ۱۵۰ میلیون سپرده حساب و گردش مالی خوب
      و دعوت نامه از عمو دارم
      شاس بنده برای دریافت ویزای توریستی چه مقدار است باتشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرایط شما برای دریافت ویزای توریستی و با داشتن سفر قبل به شینگن بالا است.

    25. علی گفت:

      سلام
      من ۲۰ سالمه و برای ویزای توریستی می خواهم اقدام کنم و در امریکا فامیل درجه یک ندارم ولی خاله پدرم در امریکا زندگی میکند و وضع مالی خوبی دارد و برایم دعوت نامه فرستاده و من شاغل هستم میخواستم بدونم برای ویزا توریستی که تنهایی میخوام برم چقدر پول باید در حساب بانکیم داشته باشم ایا نیاز هست خاله پدرم اسپانسر من بشود یا نه ؟؟؟ با ۶هزار دلار که دارم میتونم برم یا حتما باید اسپانسر داشته باشم؟؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        دلیل ورود به کشور امریکا برای صدور ویزای توریستی این کشور بسیار مهم است. داشتن دعوتنامه از طرف خانواده درجه یک، بسیار کمک کننده خواهد بود. با توجه به اینکه مستنداتی مانند سند مالکیت را ندارید باید دلیل قانع کننده قوی برای ورود به کشور امریکا و سپس بازگشت به ایران داشته باشید.

    26. reza گفت:

      سلام وقت بخیر
      من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم ۲ ویزای شینگن دارم مدیرعامل یک شرکت خصوصی هستم حساب بانکی معمولی سند دارم امکان گرفتن دعوتنامه هم دارم ۳۴ سالم هست مجردم میخواستم بدونم چقدر شانس گرفتن ویزای توریستی امریکا رو دارم و اینکه نمی خوام به هیچ وجه ریجکتی بخورم یعنی میخوام خیلی کامل برم مصاحبه و اینکه کدوم کشور بهتره برای مصاحبه ممنون از راهنماییتون.

      • آریانا پارس گفت:

        دلیل ورود به کشور امریکا برای صدور ویزای توریستی این کشور بسیار مهم است. داشتن دعوتنامه از طرف خانواده درجه یک، بسیار کمک کننده خواهد بود. با توجه به اینکه مستنداتی مانند سند مالکیت را دارید کمک کننده است باید دلیل قانع کننده قوی برای ورود به کشور امریکا و سپس بازگشت به ایران داشته باشید و معمولا ما کشور ترکیه را برای مصاحبه پیشنهاد میدهیم.

    27. امیر حسین گفت:

      سلام من وهمسرم ویک فرزندم ماه دیگه برای ویزای توریستی امریکا اقدام خواهیم کرد من ۴۹سال وهمسرم ۳۹سال وپسرم ۱۶سال دارد صاحب یک ملک هستم گردش حسابم حدود ۳۰۰ملیون است سابقه بیمه دارم پروانه کسب دارم اجاره نامچه یک مغازه ویک خانه دارم مالک یک خودرد هستم دعوت نامه امریکا دارم وپسر عموم در امریکا اقامت دارد ویک دخترم در ایران می ماند وبا ما سفر نمی کند ایا امکان دریافت ویزا وجود دارد

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        رفتن به امریکا از طریق ویزای توریستی به همراه خانواده شانس ویزای شما را کم میکند زیرا شما باید officer را مجاب کنید که قصدتون از رفتن به سفر بازدیده و به کشور خودتون برمیگردید.

    28. محسن گفت:

      سلام خسته نباشید،خواهر من سیتیزن امریکاست،من و برادرم هر دو مجرد هستیم،تمام مدارک مورد نیازی رو که فرمودید داریم بجز ویزای شنکن،میخواهیم برای ویزای توریستی اقدام کنیم،ایا مجرد بودن ما و همینطورم اقدام مشترک با برادرم،شانس مارو کم میکنه یا زیاد کم نمیکنه؟خواهرم دعوت نامه هم میفرسته برامون،خیلی ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی کشور امریکا نیاز به داشتن ویزای شینگن است اینکه شما و برادرتون با هم اقدام میکنید و اینکه مجرد هستید شانس ویزا را پایین می اورد و پیشنهاد میشود به عنوان دو کیس جدا اقدام نمایید.

    29. سمیرا گفت:

      سلام
      میخواستم بدونم امکان این هست که ویزای توریستی سه ماهه برای آمریکا بگیر م؟
      من خانمی ۶۴ ساله هستم سند ملکی دارم ولی گردش حسابم حدود ۲۰ میلیون است
      پسرم و همسرش برای فرصت مطالعاتی به آمریکا می روند من میخواهم به مدت سه ماه همراه آنها باشم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی امریکا شما به عنوان یک کیس جدا میتونید اقدام کنید و نیاز ان داشتن سند مالکیت ویزای شینگن دلیل قانع کننده حساب بانکی که از مهمترین مسائل ومدارک دریافت ویزای توریستی است.

    30. الهه گفت:

      با سلام
      من ۳۳ سال سن دارم با سابقه کار ۱۵ سال همراه با بیمه و داشتن سند ملکی به نام خودم و یک فرزند دختر ۶ ساله همسرم مدیرعامل شرکت خصوصی است موجود حساب ۱۲۰ میلیون تومان یکبار به همراه خانواده اقدام کردم اما ریجکت شدم البته حدودا ۶ ماه پیش یه ویزای شینگن گرفتیم و فقط دوست داریم برای تفریح به امریکا سفر کنیم آیا شانسی برای اقدام داریم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        از مهمترین شروط اخذ ویزای توریستی به کشور آمریکا داشتن یک دعوت نامه حتی المقدور از خانواده درجه یک میباشد که بدون آن امکان سفر نیست ولی در کل و با فرض نادید گرفتن شرایط جدید برای سفر ایرانیان به آمریکا شرایط توریستی را دارید . البته درنهایت رای نهایی برای صدور ویزا با آفیسر سفارت میباشد

    31. آريا گفت:

      سلام دوست من در امریکا استاد دانشگاه و جزو هیت علمی دانشگاه هستن و مالک یک شرکت در زمینه نفت برأی من دعوت نامه فرستادن من متاهل هستم و میخواهم به تنهایی اقدام کنم برا ویزا توریستی سابقه ۵سال بیمه و نامه اشتغال بکار در شرکت کشتیرانی نیمه دولتی و یک شرکت بازرگانی هم بنام خودم دارم و نامه اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی حقوق را هم دارم و اپارتمان هم بنام خانمم و حساب بانکی تقریبا مناسب دوبار مسافرت به ژاپن و سنگاپور و مالزی و به دفعات إمارات عربی رو دارم و خانمم و دونا پسرم اقامت إمارات عربی رو دارن آیا شانس گرفتن ویزا رو دارم ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        از شرایط دریافت ویزای توریستی آمریکا
        داشتن ملک به نام شخص متقاضی . حساب بانکیخوب(الزام گردش را ندارد) . وضعیت تاهل . سابقه سفر به شینکن . دعوت نامه و دلیل سفر . میباشد
        سوابق سفرهای آسیایی باعث قوی شدن پاسپرت است ولی رفع مانع از شرط داشتن ویزای شینگن را نمکند . یک شینگن حد اقل داشته باشید برای بالا بردن شانس

    32. مرتضی گفت:

      عرض سلام.
      من ویزای دانشجویی دارم. در ایران قصد ازدواج با فردی را داشتم که به دلیل کمبود وقت، امکانش نبود.
      آیا امکانش هست که ایشون با ویزای توریستی به آمریکا بیان و در اونجا ازدواج انجام بشه و بعد تقاضای f2 برای ایشون داده بشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        امکان دادن تقاضای ویزای f2 برای همسرتا ن خواهد بود ولی اگر توریستی وارد شدند و ازدواج کردید بعد از اتمام ویزاشون باید برگردند و بعد از اتمام روند اداری میتواند به شما ملحق شود

    33. ارمناک گفت:

      سلام، من درایران زندگی میکنم. ومجردهستم و۳۲ سالمه وحساب بانکیم ۲۷۰ میلیون تومانه ولی ماشین وخانه ای ندارم وهیج سابقه کاری دولتی ندارم چون کارم ازاد هست، میخواستم بدونم ایا بااین شرایط میتونم ویزای امریکابگیرم ودرانجا به اقامت دایم تبدیلش کنم. لطفا راهنمایی کنید من قصد صددرصدی دارم.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شرایط شما در حالت ایده ال است ولی مدرک زبان را نیاز دارید و مهم است که آیا شما از طریق تحصیل میخواهید اقدام نمایید یا کار ی یا سرمایه گذاری . پس باید نحوه ورود مشخص شود که معمولا ما نحوه تحصیل را به دوستان پیشنهاد میکنیم چون راهکار مطمئنتر و سریعتری است

    34. سامان گفت:

      سلام. من مهندس عمران و مدیر عامل یک شرکت ساختمانی فعال با رتبه ۳ هستم. گردش مالی خوب هم برای حساب خودم هم شرکتم. همسرم داروساز و موسس و مالک داروخانه هست و حساب سپرده بانکی خوبی دارن. ملک هم داریم. کارمند بیمه شده هم داریم. ویزای مالتی پل کانادا هم داریم و سابقه سفر هم زیاد داریم.البته نه شینگن. آیا اخذ ویزای توریستی انکانپذیر هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای توریستی از کشور امریکا با توجه به شرایط شما و همسرتون میتونید اقدام کنید البته داشتن ویزای شینگن بسیار کمک کننده است ولی ممکن است سفر های دیگر شما موجب بالا بردن شانس ویزای شما میشود.

    35. میثم گفت:

      با سلام
      درخصوص ویزای توریستی امریکادرصورتیکه مادردریکی از ایالات امریکااقدام به وضع حمل کندایا نوزاد وی بی قیدو شرط تابعیت امریکا را خواهدداشت؟بارشرایط موجود سال ۲۰۱۶نیز ایا مقدور هست؟سوال دیگراینکه اگربه افسرسفارت اظهارشودقصدمسافرت۳هفته داریم وفقط ویزایریکماهه صادرشود میتوان بدلیل ریسک بالا پروازبرای مادرباردار(درهفته ۳۵بارداری)نسبت به تمدیدویزا تا وضع حمل درامریکا اقدام کرد؟دراین صورت تکلیف تابعیت نوزاد همچنان قطعی خواهد بود؟
      ممنون از لطفتون.

      • آریانا پارس گفت:

        خیر تصمیم گیری در این امر بر عهده ی قاضی ان ایالت می باشد .
        شرایطتون باید مورد بررسی قرار گیرد

    36. امیرحسین گفت:

      سلام من وهمسرم وپسرم قصد داریم برای ویزا توریستی اقدام کنیم من در ایران مالک سه خانه هستم وگردش حساب من حدود ۴۰۰ ملیون میباشد واز طرف پسر عموم دعوت نامه دارم پسرم پانزده سال ومن ۴۸وهمسرم۳۷ایاشانس دریافت ویزارا داریم

      • آریانا پارس گفت:

        با داشتن سابقه ی سفر به شنگن شانستون برای گرفتن ویزا بیشتر می باشد

    37. نیلو گفت:

      باسلام واحترام
      بنده جهت وضع حمل درآمریکاواخذتابعیت خاک برای نوزادم قصداخذویزای توریستی باتفاق دخترکوچکم دارم،آ یابرای خانمهای باردار۶ماهه ویزای توریستی صادرمیشود؟درصورت مثبت بودباشرایط زیرویزاصادرمیشود؟
      همسرم درایران میباشند.شاغل نیستم سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم.سپرده بانکی وگردش حساب خوب دارم.سندملکی ندارم.بستگانم در۲ایالت آمریکاهستند.ممنون ازلطفتون

      • آریانا پارس گفت:

        شانسی زیادی ندارید ، و تصمیم اینکه فرزندتون پاسپورت امریکا را دریافت کند به تصمیم قاضی بستگی دارد که نتیجه ی معینی هم ندارد

    38. نیلو گفت:

      باسلام واحترام
      بنده جهت وضع حمل درآمریکاواخذتابعیت خاک برای نوزادم قصداخذویزای توریستی باتفاق دخترکوچکم دارم،آ یابرای خانمهای باردار۶ماهه ویزای توریستی صادرمیشود؟درصورت مثبت بودباشرایط زیرویزاصادرمیشود؟
      ۱.گردش حساب خوب بانکی ۲.دارای سابقه ۱۰ساله (ماهانه )بیمه تامین اجتماعی درقالب مشاغل خانگی تاکنون ۳.برنامه مسافرتی تور جهت دیدوبازدیدبستگان در۲ایالت ۴.تمکن مالی مناسب توسط همسرم با سپرده های بلندمدت بانکی(معادل۴۰هزاردلار) وسند۶دانگ مالکیت دررهن بانک ۵.فاقدسندمالکیت میباشم.۶.فاقد شغل رسمی میباشم۷. تحصیلات دانشگاهی ام به اتمام رسیده ودرحال حاضردیگرمشغول به تحصیل دردانشگاه نمیباشم.۸.عدم سابقه ویزای شینگن
      ضمناهمسربنده درایران خواهندبودوتابرگشت من قصدمسافرت ندارند.

      • آریانا پارس گفت:

        شانسی زیادی ندارید ، و تصمیم اینکه فرزندتون پاسپورت امریکا را دریافت کند به تصمیم قاضی بستگی دارد که نتیجه ی معینی هم ندارد
        جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه ی اریاناپارس در ارتباط باشید

    39. امیر گفت:

      سلام خواهش میکنم جواب سوالمو بدید
      گردش مالی حساب من بیش از یک.میلیارد در ۶ ماه بوده.و دارای سابقه بیمه چهار سال هستم.کارمند بخش خصوصی اداره برق هستم.البته مانده حسابم بیش از ۵۰ میلیون نیست.ولی گردش مالی حسابم بالاست.آیا با این شرایط میتون.ویزای توریستی آمریکا رو بگیرم.

      • آریانا پارس گفت:

        برای ویزای توریستی امریکا سوابق سفر به شنگن و دعوت نامه بیشتر از تمکن مالی حائز اهمیت می باشد

    40. شيرين گفت:

      سلام. من ٢٨ سالمه ومیخوام به دیدن برادرم و خانوادش که امریکایى هستن براى اولین بار برم. در یک آموزشگاه کار میکردم که میتونم ازش نامه اشتغال بگیرم اما بیمه نیستم. سند منزل وگردش حساب بالا دارم. به تازگى هم ویزاى شنگن تو پاسم خورده
      و اینکه دعوتنامه هم بخاطر عروسى برادر زاده ام در ماه جون برام میفرستن. میخواستم ببینم شانسم واسه ى سفر چقدره؟؟ و اینکه میتونم با همسرم برم؟
      الان اقدام کنم یا بعداز عید باتوجه به عوض شدن ریاست جمهورى امریکا؟

      • آریانا پارس گفت:

        اینکه تنها بخواید برید شانستون رو بیشتر میکنه + سابقه ی چند تا سفر به شنگن + دعوت نامه هم شانستون رو بیشتر می کنه

    41. احمد گفت:

      با سلام
      بنده کارمندبانک خصوصی میباشم.همسرم باتفاق دخترکوچکم قصداخذویزای توریستی آمریکادارد.ایشان بیمه مشاغل خانگی میباشدوماهانه بحساب صندوق تامین اجتماعی حق بیمه واریزمیکنداماشغل ثابتی دربیرون منزل ندارد.همسرم سندملکی ندارداما سپرده بانکی۵۰میلیون تومان وگردش حساب حداقل موجودی ۷میلیون تومانی دارد.خودم نیزملک،مسکونی دررهن بانک بنام خودم وسپرده بلندمدت وگردش حساب خوب دارم اما قصدرفتن ندارم.حال سوال بنده این است ایا خانم بنده حتما بایدسندملکی هم بناموخودش داشته باشد؟یاسپرده بانکی هم مناسب هست.دوم اینکه بنظرشمامیتوان میزای ۶ماهه گرفت؟ضمنا همسربنده باردارنیزمیباشد.ممنون ازلطفتون

      • آریانا پارس گفت:

        ۶ ماهه که برای اولین بار نمی دن.حداکثر ۱ ماهه
        سند مالکیت + سپرده بانکی خوب + گردش حساب+ دعوت نامه +سابقه ی سفر به شنگن + تنها رفتن شانس ویزای توریستی امریکا را افزایش می دهد .

    42. افسانه قاجار گفت:

      سلام
      ببخشید عروسی دختر خاله ام در جولای ۲۰۱۷ می باشد.
      از چه زمانی برای وقت سفارت و تهیه مدارک می بایست اقدام نمایم.
      باتشکر

    43. محمد گفت:

      سلام
      میخواستم بپرسم که من و مادرم و پسر خالم
      میخواهیم برای گرفتن ویزای توریستی امریکا اقدام کنیم
      به نظر شما چه مقدار حساب بانکی کافی است
      پنجاه میلیون یا بیشتر
      با تشکر

    44. Paras2 گفت:

      سلام
      من و همسرم قصد گرفتن ویزای توریستی آمریکا را داریم،و مدت اقامت مورد نظرمون ۲ هفته میباشد.
      هردوی ما در ایران شاغل و دارای سابقه بیمه هستیم و حساب بانکی خوبی داریم.
      در ضمن اقوام درجه دو هم در آمریکا داریم،به نظر شما شانس ما برای گرفتن ویزای آمریکا چقدره؟
      آیا داشتن دعوتنامه از طرف دایی ام میتونه کمکی بکنه؟

    45. sousan گفت:

      با سلام
      من ۵۵ ساله و خواهرم ۵۸ ساله هر دو در بیمارستان خصوصی کار می کنیم و بیمه نیستیم هر دو سند ملکی ۶ دانگ جداگانه داریم و حساب بانکی زیر ۷۰ میلیون داریم میخواستم ببینم آیا مدارک بیشتری نیاز هست یا نه. البته دختر عمه ام در آمریکا زندگی می کند و دعوتنامه دادند و ما برای دیدن میخواهیم برویم شانس دادن ویزا به ما چقدر هست.(از دبی اقدام کردیم)
      ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کشور کانادا :
        سند مالکیت
        گواهی اشتغال به تحصیل یا کار
        سپرده ی بانکی خوب
        گردش حساب
        وضعیت تاهل و تجرد
        دلیل سفر
        سابقه ی سفر به شنگن
        دعوتنامه از اقوام نزدیک

    46. مهری گفت:

      با سلام
      همسر من سیتیزن امریکا هست و یک ساله ازدواج کردیم و ساکن ایران هستیم. سند ملک و ماشین به نامم هست و تو حسابم بالای ۲۰۰ میلیون پول دارم. خانه دار هستم. برادر همسرم ساکن و سیتیزن آمریکاست و برای من دعوتنامه فرستاده. من از سفارت دبی وقت گرفتم برای ویزای توریستی. همسرم برای سر زدن به خانه اش و انجام کارهای مالیاتی اش قصد سفر به آمریکا دارد و من میخواهم او را همراهی کنم. به دبی مالزی تایلند و قبرس جنوبی هم سفر کرده ام.
      شانس من برای گرفتن ویزا چقدر است؟

    47. مجتبي خليلي گفت:

      با سلام
      جهت ویزای توریسنی
      همسر من اقامت امریکا دارد
      گرینکارت
      در چه صورت و با چه شرایطی امکان گرفتن ویزای توریستی را دارم
      ممنون میشم راهنمایی کنید

    48. جواد گفت:

      سلام خسته نباشید
      من قصد مهاجرت دارم و در حال حاضر هیچ پشتوانه ای ندارم اما دانشجو هستم میشه راهنکماییم کنید باید چکار کنم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید. داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    49. سروش گفت:

      با سلام. من ۳۴ سال سن دارم . دایی و مادربزرگ من در امریکا زندگی میکنند و یک دعوت نامه هم برای من ارسال کردن. شغلم در زمینه کشاورزی میباشد و ده سال سابقه و همچنین دوبار به عنوان کشاورز نمونه شناخته شدم با مدارک تایید شده از وزارت کشاورزی اسناد اراضی کشاورزی من به نام خودم و به ارزش یک میلیاردتومان توسط کارشناس رسمی دادگستری قیمت گذاری شده و علاوه بر ان یک معدن و کارخانه دانه بندی و شستشوی شن و ماسه را هم به نام خودم ثبت و احداث کردم و ارزش ان هم با نامه کارشناسی یک میلیارد و دویست ملیون تومان قیمت گذاری شده. مبلغ چهارصد میلیون تومان هم در یک حساب جاری بانکی به صورت ثابت موجوده وتقریبا ۵ ماه هست که ازش استفاده نکردم. امکان گرفتن ویزای توریستی را دارم یا خیر؟
      ممنون میشم راهنمایی کنید
      با سپاس

    50. نگار گفت:

      با سلام.من میخوام با همسر و فرزندم ویزای توریستی آمریکا بگیرم. خودم و دخترم دو بار شینگن گرفتیم و همسرم ۴ دفعه.همسرم مالک چندین ملک هست و صاحب کمپانی.خودم هم استاد دانشگاه هستم و بیمه و گواهی اشتغال بکار دارم.همسرم دعوتنامه هم میتونه بگیره.بنظرتون با این شرایط به ما ویزای توریستی میدن؟

    51. مهرناز گفت:

      سلام.من۴۱ ساله کارمند دولت هستم .فوق لیسانس.بیمه و گواهی اشتغال به کار دارم .سند دو خانه و نصف یک خانه بنام دارم .مشکل گردش مالی ندارم.یک شنگن دارم .همسرم۴۶ ساله. لیسانس و بازنشسته و حقوق ثابت ۵ میلیون در ضمن یک شرکت دارد و نصف یک خانه بنام دارد.دو شنگن در پاسپورت دارد .دو فرزند۱۳و۱۴ ساله داریم.ریجکت اقامت کانادا رو در پرونده دارم.و چند بار لاتاری شرکت کردم.صادقانه قصد اقامت از طریق توریستی دارم.بنابراین بدون بچه ها نمیتوان رفت. اگه یکی از ما دو نفر اقدام کنه چطور میتوان بقیه خانواده را با خود ببره .لطفا هر راهکاری به ذهنتان میرسد دریغ نکنید .بی صبرانه منتظر راهنمایی ارزشمند شما هستم. با تشکر

    52. میترا گفت:

      سلام.من کارمند هستم و همسرم بازنشسته که در یک شرکت کار میکند.مشکل اثبات گردش مالی نداریم.دو خانه ونیم به نام من و نصف یک خانه به نام همسرم هست. همسرم دو شنگن و من یک شنگن در پاسپورت دارم.به نظر شما شرایط و شانس پذیرش تقاضای ویزا توریستی برای کل خانواده چهارنفره ما برای آمریکا چقدر هست.با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        بله ویزای شنگن دارای تاثیر مثبت می باشد اما اگر خانوادگی اقدام کنید از شانس ویزاتون کم میکنه .

    53. فریبا گفت:

      سلام . من سال ۲۰۱۴ دوبار رد ویزا شدم از سفارت ارمنستان و بار دوم از دبی .
      درحال حاضر ویزای مولتی شنگن معتبر دارم و اخیرا هم سفری به اروپا داشتم . ویزای شنگن من تا دسامبر ۲۰۱۶ معتبر است .
      به نظر شما با توجه به. شرایط من , امکان اخذ ویزای توریستی آمریکا است ؟
      من قصد موندن در آمریکا ندارم و فقط برای تفریح و دیدن برخی از دوستان و اقوام دوست دارم برم .
      ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید .
      تلفن تماس من ۰۹۱۲۶۱۸۴۳۸۸

      • آریانا پارس گفت:

        سلتم.شرایط شما خوب می باشد ولی داشتن سند ملکی وگردش مالی خوب شانستان را بالا می برد

    54. میثم گفت:

      سلام من ۲۸ سال سن دارم و سابقه بیمه و حکم کارگزینی شرکت رودارم ۳ تا سند خونه دارم به اسم خودم و گردش مالی بالا دارم سفر زیاد رفتم فقط شینگن نداره پاسپورتم میخواستم بدونم برای ویزا b1 همراه همسرم میتونم اقدام کنم دعوتنامه هم دارم از یه شرکت تو آمریکا ممنون

    55. ارسلان گفت:

      سلام من و همسرم قسط گرفتن ویزای توریستی آمریکارو داریم من سند ملک تجاری دارم آپارتمان دارم اجاره نامه یک آپارتمان و مغازه رو دارم جواز کسب دارم گردش مالی هم در حد ۱۰۰ ملیون دارم آیا با این شرایط چقدر شانس موفقیت دارم و آیا ویزای هر دو با هم در میاد با تشکر

    56. حامدشکرچیان گفت:

      ایا گواهی اشتغال از شرکتی که در اون مشغولم قابل قبوله

    57. حامدشکرچیان گفت:

      سلام . من ۳۹ سالمه متاهلم و یک فرزند دارم . هفت ساله در یک شرکت خصوصی مشغول به کارم( معاون شرکت) .من به صورت مجردی قسط سفر به میشیگان برای دیدن یکی از اقواممو دارم. درصد شانسم چقدره. ایا خودم اقدام کنم خوبه یا امکان فرستادن دعوتنامه هم هست .من مانده حساب بانکی خوبی ندارم وسند ملکی یا ویزای اروپا هم توو پرونه ام نیست لطفا راهنمایی کنید. ممنون

    58. بنیامین گفت:

      سلام من به همراه پدر و مادرم قصد داریم برای ویزای توریستی امریکا اقدام کنیم. موجودی حساب پدرم ۷۰ میلیون و سابقه ی ۵ ویزای شنگن، ویزای کانادا و ژاپن رو داریم. با توجه به اینکه خانواده هستیم و با توجه به موارد بالا چقدر به نظرتون شانس داریم ؟ اگر اقدام کنیم به صرفه هست ؟

    59. Mahdi Shapouri گفت:

      سلام و خسته نباشید.
      من ۱۷ سالمه و دایی پدرم در آمریکا زندگی میکنن و تا ظرف یک هفته دعوت نامه ها به دستم میرسن و از اونجایی که من به سن قانونی نریسیدم هیچ سندی به اسمم نیست می تونم با دردست داشتن گواهی اشتغال به تحصیل ویزای توریستی بگیرم،و تنها قراره برم .

      • آریانا پارس گفت:

        چون سنتون زیر ۱۸ سال است می تونید تحت کفالت پدرتون با عنوان ویزای همراه اقدام کنید .

    60. شیلا گفت:

      سلام میشه بگین چطور میتونم از امریکا برای ماردم که در المان زندگی میکنن ویرای توریستی بفرستم لطفا کمکم کنین ضرورت دارم… مرسی

      • آریانا پارس گفت:

        شما می تونید برای ایشون دعوتنامه بفرستید .
        و لذا ایشون باید شرایط لازمه را نیز داشته باشند تا بتوانند افیسر ویزا را مجاب کنند که بعد از سفرشان حتما به کشور مبدا باز خواهند گشت .

    61. HAMID گفت:

      سلام
      من ۴۵ سالم وفرزندم ۱۴ سال در ترکیه اقامت داریم.همسر و فرزند دیگرم در ایران هستند .
      من در استانبول شرکت تجاری دارم.
      میخواستم بدونم در صورت داشتن دعوتنامه از امریکا چقدر شانس ویزای توریستی دارم.

      • آریانا پارس گفت:

        دعوتنامه از امریکا شانس ویزای توریستی شما را افزایش می دهد اما باید سایر مدارک را نیز دارا باشید .

    62. سپیده گفت:

      سلام.من شش ماه دیگه واسه ویزای توریستی امریکا می خوام اقدام کنم و دوماه دیگه دارم میرم ایتالیا،آیا گرفتن شینگن چهارماه قبل از رفتن به سفارت امریکا ،امتیاز منفی محسوب نمیشه؟؟با توجه به اینکه شینگن هم قبلا نداشتم

    63. كيميا گفت:

      سلام
      من ۳۲ سالمه مجرد هستم مى خواستم براى ویزاى توریستى آمریکااقدام کنم در یک شرکت فرانسوى با سمت منیجر demand & planning مشغول ب کار هستم زبان انگلیسى را و خیلى خوب صحبت میکنم از نظر مالى هم میتونم ۱۰۰ ملیون سپرده یا کمى بیشتر اراىًه کنم یک بار هم ویزاى شنگن یک ماهه داشتم ک استفاده کردم آیا این مدارک کافیست یا مدارک دیگرى راپیشنهاد میدهید ضمناً دعوتنامه معتبر از دوست بسیار نزدیک بهتر جواب میده یا از پسرخاله مادرم یا هیچکدام
      از توجه شما بسیار ممنونم

      • آریانا پارس گفت:

        تفاوت چندانی ندارد اما بهترین گزینه می تواند کسی باشد که شرایط اقامتی بهتری دارد .
        مدارکتون هم خوب هستند .

    64. Alireza.af گفت:

      سلام من همسر ویک فرزند دارم که تهران زندگی میکنند ، ولی برای معرفی یک اختراع به شرکتهای آمرکایی قصد دارم تنهایی به آمریکا سفر کنم ، ملک به نام خودم ندارم ولی گردش مالیم خوبه. میخواستم بدونم که ویزای توریستی برای من امکانپذیره و اصلا ویزای توریستی بهترین راه حله یا نه ؟
      سپاسگذارم

      • آریانا پارس گفت:

        بله اما سایر شرایط مانند : سابقه ی سفر به شنگن نیز حائز اهمیت می باشد .

    65. محمد گفت:

      سلام. آیا سفارت به افرادی که پیشینه مذهبی دارند ویزا میده؟؟؟ تمام شرایط رو هم دارم…

    66. ملینا گفت:

      سلام
      آیا داشتن ویزای توریستی روسیه و سفر به آن پوینت منفی برای گرفتن ویزای آمریکا محسوب می شود؟

    67. نصرت اكبرى گفت:

      با سلام. من ۵٨ سال سن دارم و همسر و سه فرزند که دو تا از بچه ها ازدواج کرده اند و ایرانند و یکى دانشجو قصد گرفتن ویزاى توریستى امریکاداربم با همسرم برا گردش. باز نشسته هستم و مدیر عامل یک کارخانه با ۶٠ نفر بیمه و استاد ملکى خود و همسرم اما شنگن نداریم و لاتارى هم چند بار شرکت کرده ایم فامیل خیلى نزدیک هم در امریکا نداریم چگونه اقدام کنم. با سپاس

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.

        • جواد گفت:

          خیلی ممنون از راهنمایتون …
          فقط ی سوال اگر سند مالکیت نداشته باشم باید چکار کنم

          • آریانا پارس گفت:

            سلام.شانستان کمتر می شود و باید مدارک دیگر را قوی تر کنید

    68. ناظمی گفت:

      باسلام و عرض احترام
      بنده حدودا ۱۳ سال سابقه کاردارم و فیش حقوقی و حکم کارگزینی ام را می توانم به همراه حداقل موجودی ۵۰ میلیون ارائه دهم و همسرم هم گواهی کار در اموزش و پرورش و یک شرکت خصوصی را دارد حال با توجه به اینکه بنده سند ملکی ندارم آیا می توانم با وکالتنامه بلاعزل بجای سند اقدام کنم

    69. محمد گفت:

      با سلام وخسته نباشید:
      من تا یک ماه دیگه مصاحبه ی ویزای پزشکی دارم خواستم بدونم که برای مصاحبه همراه بیمار باید با بنده به دبی بیاید یا فقط خودم باید به مصاحبه بروم ، همچنین از همراه بیمار انگشت نگاری میشه یا نه ؟ وسوال آخر اینکه برای همراه بیمار چه مدارکی لازم هست که با خود داشته باشه
      ممنون میشم کامل راهنمایی بفرمایید
      بی نهایت سپاسگذارم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.همراه باید تمام مراحل اخذ ویزا را طی کند.انگشت نگاری هم الزامی است

    70. محمد گفت:

      سلام
      من ۲۸ ساله و متاهل هستم . دانشجوی لیسانس دانشگاه دولتی . یک سند زمین به اسم خودم دارم . گردش مالیم معمولی هست . دو تا ویزای شنگن و یک اقامت موقت یک ساله شنگن داشتم . در یک شرکت هم پاره وقت کار میکنم اما چون پارت تایم هست سابقه بیمه برام رد نمیشه .
      باید گردش سه ماهه بانک ارائه بدم یا همان نامه تمکن مالی کافی هست؟
      آیا شانسی دارم برای ویزای توریستی!؟
      اگر یکی از آشنایان خانوادگی برام دعوتنامه بفرسته کمکی میکنه ؟ البته ایشون تازه گرین کارت گرفتند .

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.با دعوت نامه شانستان بیشتر می شود و هم گردش مالی و تمکن مالی نیاز می باشد

    71. مهدی گفت:

      با سلام
      من ۳۲ سالمه شغلم سردفتر اسناد رسمی متاهل دارای سه فرزند دارای ۸ سال سابقه بیمه وداشتن گواهی اشتغال به کار و همسرم هم شاغل و دارای بیمه بوده و سرپرستی مادرم هم بر عهده من هست و دارای چندین سندملکی بوده سابغه سفر شنگن ندارم ایا شانس صدور ویزا برای خود و همسرم مقدور بوده یا تنهایی شانس بیشتری دارم .ممنون

    72. برديا گفت:

      سلام من ٢۶ سالمه سند یه خونه به ارزش ٢۵٠ میلیون به ناممه خدمتم تموم شده گواهی اشتغال به کار یا تحصیل میتونم ارائه بدم ولی سفر خارجی تاحالا نداشتم. دو تا از عمه هام و خانوادشون سیتیزن آمریکا هستن . گردش حساب خوبی هم تو ۴،۵ ماه اخیر داشتم. میخواستم ببینم میشه ویزا توریستی بگیرم؟ واسه تفریح برم. و اینکه عمه ها تأثیری دارن واسه شانس ویزا ؟

    73. محمد گفت:

      باسلام
      من ویزای شینگن تو پاسم هست از ایتالیا
      ویزای بلغارستان
      سفر به روسیه و آفریقای جنوبی و سنگاپور و چند کشور دیگه هم داشتم
      البته قبل شینگن یک ریجکتی هم داشتم که شینگن رو سال بعدش گرفتم
      سند با ارزش بالای چند میلیارد دارم
      روزنامه رسمی هم دارم
      حسابم هم هست
      متاهل هم هستم داری سه فرزند
      خواستم ببینم شرایطم چطوره و اینکه ریجکتی که بوده اثری داره؟ البته پاسپورتم تعویض شده
      سوال اخر ویزای توریستی چند روزه و یا چ مدتی خواهد بود؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.ریجکتی تاثیر دارد اما چون شرایطتان خوب است می توان اقدام کرد

    74. حامد گفت:

      با سلام و عرض ادب سوالم این هست من یه شرکت خصوصی دارم و فعالیتم در زمینه تجهیزات شبکه می باشد . با توجه به این که اکثر پسر عموهام و دختر عموهام شهروند آمریکا هستند ایا میشود ویزا کاری بگیرم ؟ البته سند خانه هم دارم و همچنین حسابهای بانکی من خوب هست (کارم هم دقیقا تجهیزات شبکه هست که اصلش برای کمپانی سیسکو می باشد … ممنون (هزینه ها رو هم نمیدونم در ضمن )

    75. محمد گفت:

      سلام
      کارشناس فناوری اطلاعات هستم در یک شرکت مهندسی مشغول به کار هستم؛ حدود ۱۲ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم.
      متاهل و دو فرزند دارم. سپرده سرمایه گذاری بنام فرزندانم به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دارم. دو واحد آپارتمانی دارم که به صورت مشاع میباشد و هنوز سند آن به نام من نشده است در مسیر قانونی برای بنام شدن (انحصار وراثت) می باشد.آیا این امکان وجود دارد که تقاضای ویزای توریسی برای خانواده کنم یا به صورت انفرادی می بایست اقدام کنم ؟

    76. شاپور گفت:

      با سلام.
      من جواز کسب شغلی در مواد غذایی و بهداشتی را دارم با سابقه ۸ سال و همچنین ۲۰ سال سابقه بیمه مرتبط با شغل و دو کارگر که بیمه من هستند و همچنین سند خانه و تا حدی سپرده بانکی .
      میخواهم که ویزای توریستی امریکا را بگیرم البته با همسرم و دوفرزند ۱۵ ساله و ۱۸ ماهه ام.
      آیا شرایط را دارم و شما میتوانید به من کمک کنیدبرای انجام قطعی کار.

    77. مریم گفت:

      سلام
      من ۱۸سال سابقه ببمه دارم گواهی اشتغال به کار و اشتغال به تحصیل و سند ملک هم دارم همسرم شرکت ساختمانی داره من و ایشون و فرزندان سهامداریم ولی چهار ساله حساب شرکت کار نمی کنه به دلیل اقتصاد.
      ۱۷ماه ویزای tire4هم داشتیم برای انگلیس و سه بار به انگلیس رفتم
      برای توریستی تثمیم به اقدام دارم دو پسر ۱۶و۲۰ساله دارم
      اگر پسر۲۰ساله رو با خودم نبرم با توجه به سند و استخدام رسمی دولت بودن و دانشجوی ترم آخر بودن شانس خوبی دادم یا نه

    78. کیمیا گفت:

      سلام من ۲۶ سالمه و مجرد هستم سابقه بیمه دارم ۴سال و در حال حاضر مشغول به کار هستم و میتونم گواهی اشتغال به کار بگیرم.تاحالا تو پاسپورتم ویزای شینگن نداشتم.حدود۶سال فعالیت داوطلبانه در یک خیریه بین المللی دارم ومیتونم سند مالکیت هم ارائه بدم.شانس اخذ ویزای توریستی من چقدره؟

    79. ادركي گفت:

      سلام دخترم ١۶ سالشه یعنی امسال سال سوم دبیرستان رو میخونه میخواستم بدونم با ویزای توریستی اگر بتونه بره امریکا و درس بخونه ٣ یا۴ سال بمونه اقامت میتونه بگیره؟
      بازم میتونه برگرده ایران؟

    80. سحر گفت:

      سلام. من ۳۱ ساله هستم، دانشجوی ترم آخر فوق لیسانس و مشغول به کار در یک شرکت خصوصی. ۸ سال بیمه کار دارم. ویزای شنگن نداشتم و چند تا حساب سپرده دارم که روی هم حدود ۸۰ میلیون تومان هست . یکی از اقوام دورم در امریکاست که احتمالاً میتونه دعوت نامه بفرسته. چقدر شانس دریافت ویزا دارم؟

    81. میلاد گفت:

      سلام
      بنده بیست و دوسال سن دارم و دانشجوی مقطع لیسانس در کشور هند هستم. از سن هفده سالگی با ویزای دانشجویی در هند اقامت دارم، یعنی مدت پنج سال.
      نه شاغل هستم نه گردش مالی خاصی دارم . به نظرتون دانشجو بودن من دلیل متقاعد کننده ای برای برگشتنم به هند هست و میتونه افیسر رو متقاعد کنه؟
      شانس من برای دریافت ویزای توریستی چقدر هست؟
      البته باید بگم خاله من سیتیزن امریکا هست و دریافت دعوتنامه از ایشون کمکی به من میکنه یا اصلا بیان نکنم که فامیلی در امریکا دارم؟
      میخوام از سفارت امریکا در هند اقدام کنم.
      ممنون

    82. حمید گفت:

      سلام
      من یکبار جهت ویزای توریستی امریکا حدود ۶ ماه قبل اقدام کردند که موفق نبود ، الان ویزای شینگن در پاسپورتم هست ، دعوت نامه از عمو دارم گردش حساب بالا هم دارم ، شانس دارم مجدد اقدام کنم؟

      ممنون

    83. احسان گفت:

      سلام
      ۲۸ سال سن دارم
      مجرد
      ۴ سال سابقه رسمی شرکت نفت
      بدون سند ملکی
      حدود ۸۰ تومن پس انداز بانکی
      و یک دعوتنامه دارم برای یه کنفرانس علمی/تفریحی
      مصاحبم هم در حوزه شینگن گرفتم و این اولین ویزای شینگن منه
      بنظرتون موفق به دریافت b1 میشم؟

    84. احسان گفت:

      سلام
      من ۳۶ ساله هستم – مجرد
      شاغل حدود ۱۱ سال سابقه بیمه دارم
      فوق لیسانس
      گردش حساب بانکی خیلی خوبی دارم
      ولی سند ملکی ندارم
      خاله ای که حدودد ۴۰ سال در امریکا اقامت داره و میتونه برام دعوت نامه و پشتیبانی مالی بفرسته
      شانس من برای ویزای توریستی و اقامت چقدره ؟

      متشکرم

    85. آریا گفت:

      سلام
      بنده ۲۳ سال دارم دانشجوی کارشناسی هستم. البته کار آزاد هم دارم و تا به حال به کشورایی چون امارات، ارمنستان، تایلند، ترکیه و روسیه سفر کردم. حساب بانکیم ریزه، و البته سند خونه به نام پدرمه.
      برای ویزا آمریکا شانسی دارم؟
      و میتونم اونجا برای ویزای EB3 اقدام کنم؟
      باتشکر

    86. mahziar گفت:

      با سلام
      قصد ملافات حضوری با وکلای شما رو دارم.
      خواهشمندم آدرس دفتر رو واسم بفرستید هرچه زودتر. متشکرم.

    87. بهاره گفت:

      من ۲۸ سالمه و ملکی به نام ندارم اما در کانون زبان ایران مشغول به کار هستم و میتونم اشتغال به کار ارایه بدم. پسر عموهای پدرم هم در آمریکا ساکن هستند. با دعوتنامه ای از طرف آنها و ارایه ی اشتغال به کار در ایران و داشتن گردش مالی خوب میتونم شانس بالایی برای اخذ ویزای توریستی آمریکا داشته باشم؟ گردش مالی باید چقدر باشه. لطفا بگید.ممنون.

    88. رضا گفت:

      سلام
      من متاهلم و دوتا بچه کوچیک دارم
      اگر خودم به تنهایی اقدام کنم براى امریکا (براى بالا بردن شانس)
      و ویزا بشم
      خانوادم چجورى میتونن بیان پیشم

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما باید بعد از تمام شدن تاریخ ویزای خود به ایران بازگردید

    89. رضا گفت:

      سلام
      من مجرد و ۲۶ ساله ، دارای سند مالکیت شش دانگ منزل به ارزش حداقل ۲۵۰ میلیون تومان ، سند اتومبیل، معاف از خدمت، دارای مدرک لیسانس فرزند ارشد و قیم برادر ۱۲ ساله و خواهر ۱۶ ساله، سابقه ی دو ساله ی بیمه، گواهی اشتغال به کار و توانایی اخذ نامه ی مربوط به مختصات شغلی و مرخصی چند ماهه، دارای شرکت ثبت شده، دریافت بخشی از حقوق بازنشستگی پدرم، بدون سفر خارجی، عضو رسمی NGO و بدون نامه ی بانکی و موجوی بالا هستم.
      چه عواملی میتواند شانس من رو برای اخذ ویزای توریستی افزایش دهد و شانس من در کل چطور هست؟

    90. سعید گفت:

      سلام ..من حدود ۱۴ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم..مهندس هستم و شاغل و کارشناس رسمی دادگتری و پروانه اشتغال نظام مهندسی و ویزای شینگن هم دارم .حدود ۱۰۰ میلیون نقدینگی دارم و سند ششدانگ ملکی هم دو تا دارم .البته ارزش ریالی سند ملکی ام چندان بالا نیست.
      همسرم(خانمم) هم ویزای شینگن داره و ارزش سند ملکی های اون خیلی بالاست و عضو هیئت علمی دانشگاه هست .آیا امکان داره برای هر دو مون با هم ویزای توریستی بدن با دعوتنامه برادر یا خاله خانمم ؟

    91. مجید گفت:

      با سلام

      من مقیم کشور ترکیه هستم. ۴ سال ازدواج کردم و خانمم ترک هستن. هر دو شاغل هستیم.
      گردش حساب بانکی خوبی داریم. سند خانه بنام خانمم و سند موتور سیکلت بنام من هست.
      هر کدام ۴ تا ویزای شنگن با ورود و خروج به کشورهای آلمان فرانسه ایتالیا و اسپانیا داریم.
      گواهی دال بر اینکه پس از بازگشت به ترکیه در همان محل کنونی مشغول به کار خواهیم شد داریم.

      احتمال اخذ ویزای توریستی برای ما چقدر هست؟

      با سپاس

    92. مريم گفت:

      سلام؛من دانشجوی تخصص پزشکی هستم،٣٣ ساله متاهل و بدون فرزند؛هم سند ملکی دارم هم حساب بانکی جاری
      همسرم هم شغل رسمی و ١٠ سال سابقه بیمه هست.
      پدر و مادر و خانواده هر دو هم ساکن ایران.
      آیا با این شرح حال هر دو میتونیم همزمان ویزای توریستی بگیریم یا شانس کمه و فقط خودم اقدام کنم؟

    93. فرناز گفت:

      با سلام
      من ۴۰ ساله و متاهل دارای دو فرزند ۱۵ ساله دختر و ۶ ساله پسر میباشم سه فقره سند ملکی به نام خودم و فرزندانم دارم .شغلم وکالته و دارای پروانه وکالت میباشم .سپرده بانکی هم دارم .گردش مالی نسبتا ثابتی دارم .همسرم کارمند دولت است.تا کنون سفری به خارج از ایران نداشتم
      قصد اخذ ویزای توریستی امریکا برای خود و دو فرزندم دارم با توجه به شرایط فوق و اینکه همسرم در ایران میباشد ایا شانس دریافت ویزا را دارم یا خیر

    94. Mahsa گفت:

      من و همسرم ٣١ ساله هر دو پزشک عمومی هستیم حساب مالی خوب و ویزای شینگن و پروانه مطب داریم،،پدر مادر من گرین کارت امریکا دارن ،شانس گرفتن ویزای توریستی برای ما چقدره،بچه هم نداریم

    95. مریم گفت:

      سلام من نخاعی هستم و قصد گرفتن ویزای پزشکی به کانادا رو دارم باید چه مراحلی رو طی کنم در اول کار، ممنون میشم راهنماییم کنید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت ،گردش مالی خوب و نامه از دکتر ایران و دکتر در آمریکا می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    96. dina گفت:

      سلام و من ۱۸ ساله هستم و در خارج از کشور زندگی می کنم (کویت) و هنوز دانشجو نشده ام , میخواستم بدونم احتمال اخذ ویزا برای من با فرستادن دعوت نامه از دوستانم در آمریکا از ایران چند در صد است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    97. شراره گفت:

      سلام،وقت بخیر، من مجردم، برادرم که سیتیزن آمریکا است برای من دعوتنامه توریستی بفرسته من چه مدارکی باید تهیه کنم ؟ ممنون

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    98. arash گفت:

      با عرض سلام
      من دانشجوی دانشگاه تهران هستم و میخوام برای تابستان ۲۰۱۶ یه دوره کاآموزی به امریکا برم که فکر می کنم ویزای توریستی محسوب بشه، گواهی اشتغال به تحصیل دارم اما سند خونه ندارم سند دو تا خودرو دارم و گردش مالی نه چندان قوی
      عمه ام سیتیزنه و میتونه دعوت نامه برام ارسال کنه اما اخیرا شنیدم که امریکا به ایرانی ها به خاطر جریان های تروریستی اخیر ویزای توریستی به ایرانی ها نمیده، آیا این درسته و این که من شانس گرفتن ویزا را دارم یا خیر؟
      با تشکر

    99. mr.solar گفت:

      سلام من هیچی ندارم باید چیکار کنم تا ویزای توریستی امریکارو دریافت کنم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    100. فرزانه گفت:

      سلام
      شوهر من سیتیزن امریکاست. میخواستم بدونم برای گرفتن ویزای توریستی من به امریکا چه مدارکی لازمه ؟ و اینکه حتما باید از طریق سفارت امریکا در دبی یا ترکیه اقدام به اخذ ویزا کنم یا از داخل ایران هم کارم انجام میشه ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.
        سفارت آمریکا در ایران نیست

    101. نسترن گفت:

      سلام
      من یه خانوم ۳۰ساله مجردهستم
      سندملکی دارم
      توی شرکت مشغول بکارهستم گواهی اشتغال بکاروسربرگ شرکت و… دارم ولی بیمه تامین اجتماعی نیستم
      ایتالیاهم رفتم وشنگن دارم
      به نظرتون میتونم ویزای توریستی آمریکا بگیرم
      به چه چیزهای دیگه ای نیاز هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.می توانید برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا اقدام نمایید

    102. ابوالفضل گفت:

      سلام
      بنده ۳۶ سال سن دارم.متاهل هستم و یک فرزند توراهی هم دارم.شاغل هستم .امکان دریافت گواهی اشتغال به کار و گواهی اشتغال به تحصیل هم دارم.لیسانس حسابداری دارم.مدرک MBA Marketing هم دارم.دانشجوی فوق لیسانس مدیریت مالی هم هستم. ملک مسکونی هم دارم(سند به نام خودم) . موجودی بانکی و گردش بانک بالایی هم دارم.
      حال با این شرایط آیا امکان اخذ ویزای توریستی برای بنده و همسرم وجود دارد؟
      تشکر می کنم از بابت حوصله ای که جهت پاسخ به سوالات دارید.

    103. اميرحسين فروغي گفت:

      سلام.من دانشجوی فوق لیسانس معماری هستم و رزومه کاری خوبی دارم.ثبت شرکت هم داریم.حساب بانکی خوب و فعالی دارم.خودرو و سند ملک به نام دارم.با همسرم قصد دریافت ویزای توریستی داریم.ویزای شینگن هم نداریم.
      شانس ما برای اخذ ویزای توریستی چقدر هست؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    104. vahid گفت:

      سلام برای معدل حساب نیاز به چه مقدار پول داخل حساب است و آیا ویزای توریستی نیاز به وثیقه دارد

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    105. علی گفت:

      سلام
      من مدارک کامل شغلی و ۱۰ سال بیمه و سند ملکی و حساب بالای ۱۰۰ تومن دارم . میخواستم ببینم شانس من و همسرم برای اخذ ویزای توریستی چقدر است؟ البته ایشان خانه دار است ولی سند ملکی بصورت وکالت بلاعوض و حساب بانکی خوب دارد. ضمنا هیچکدام ویزای شنگن نداریم. لطفا راهنمایی بفرمایید شانس ما چقدر است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    106. Elia گفت:

      با سلام
      من و همسرم دانشجوی خارج از کشور هستیم تصمیم داریم برای دیدن دوستان امریکایمون به امرکت مسافرت کنیم. دعوتنامه هم از طرف خود دوستان امریکایمون فرستاده میشه که خانواده هم هستند. سوالم این بود آیا این دعوتنامه قابل قبول هست؟؟ چند وقته ویزا میدن و چه شرایط دیگه ای لازم هست؟؟؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    107. امیر گفت:

      سلام.من ۳۳ ساله هستم و مجرد.۲ بار ویزای شنگن گرفتم و مدارک مالی و شغلی هم دارم.یکبار برای ویزای توریستی کانادا اقدام کردم ریجکت شدم.الان می خواستم برای امریکا اقدام کنم در ضمن هرسال لاتاری شرکت میکنم.شانسم چقدره برای گرفتن ویزای توریستی امریکا؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    108. سعید گفت:

      سلام
      سئوالی از شما پرسیدم جواب که ندادید هیچ کلا سئوالم رو پاک کردید.دوباره میپرسم.
      اگر من در سفر به شینگن به سفارت آمریکا برم و درخواست ویزای توریستی کنم
      ومدارک شغلی وگردش مالی ومدارک بیمه ومالیاتی وسند ملکی هم داشته باشم به من
      تعلق میگیره ؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    109. shadiiii گفت:

      با سلام میخواستم بدونم اگر از طرف کسی ک دعوتنامه برامون داده باشه ساپورت مالی بشیم چقدر شانس گرفتن ویزای توریستی داریم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    110. منصور گفت:

      سلام
      من پنجاه سال سن دارم با بیست و یک سال کار بازنشست شده ام و سند منزل دارم ولی گردش مالی زیادی ندارم و ماهیانه هم چهار میلیون حقوق دارم ایا شرایط من مناسب هست برای اخذ ویزای توریستی امریکا
      ثشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت و گردش مالی خوب می باشید.
        داشتن دعوت نامه و سابقه سفر به شنگن شانستان را در این پروسه بالا می برد.

    111. هومن گفت:

      با سلام من دانشجو ۲۷سالمه قصد اخذ ویزای توریستی امریکا دارم حساب بانکی خوب و سند ملک دارم به نظر شما شانسی دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا نیازمند گواهی اشتغال به کار یا تحصیل ،و سابقه سفر به شنگن دارید تا شانستان در این پروسه بالا رود

    112. فرهود گفت:

      با سلام. من میخواستم برای ویزای توریستی امریکا اقدام کنم و شرایط کلی که گفته شده رو دارم. با توجه به اینکه من یک پرونده مهاجرتی در کانادا دارم و همچنین هر سال برای لاتاری امریکا اقدام میکنم، آیا این دو مورد تاثیر منفی برای ویزا توریستی امریکا دارد؟ با تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        با توجه به شرکت هر ساله در لاتاری از شانس پائین تری برخوردار می باشید ولی در صورت دانستن شرایط شما درصد احتمالی شما برای اخذ ویزای توریستی ابلاغ می شود . برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    113. عسل گفت:

      سلام
      من شاغلم و سابقه کار و بیمه بمدت ۵سال دارم. مدرس دانشگاه هم هستم.سند ماشین به نام دارم و حساب بانکی. همسرم ویزای شینگن داره و سند ۲ ملک. خواهر همسرم از آمریکا دعوتنامه فرستاده و اینکه پسرم ۱سالش هست و اون با ما نمیاد. با توجه به اینکه چند سال پیش برای اقامت آمریکا اقدام کردیم شانسمون برای دریافت ویزای توریستی چقدر است؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        اگر شما پرونده مهاجرتی داشته باشین شانسی برای ویزای توریست نخواهید داشت ولی در صورتی که پرونده های مهاجرتی نداشته باشین می توانید با شرایط حال حاضر شانس بالایی برای اخذ ویزای توریستی دارا می باشید

    114. مصطفي گفت:

      با سلام
      من متاهل هستم و حدود ١٠ ماه پیش اقدام کردیم از طریق ارمنستان برای ویزای مهاجرتی به آمریکا . ولی افسر ویزا گفت مارو متقاعد نکردید ولی دوباره میتونید اقدام کنید . خواستم بدونم چند وقت باید بگذره تا مجدد اقدام کنیم .؟ البته اینسری میخوایم از ترکیه اقدام کنیم .
      ممنون

    115. کیوان گفت:

      با سلام بنده ۲۷ ساله هستم و ۱۲۰ میلیون تومان حساب بانکی دارم و سند ملکی هم دارم اما هیچ گونه ویزای توریستی و شینگن ندارم گواهی اشتغال به کار و تحصیل هم ندارم زیرا کارم آزاد است میخواستم بدانم چون تنهایی قصد سفر توریستی به امریکا را دارم با این شرایط چقدر شانس برای گرفتن ویزای توریستی دارم.ممنون.

    116. علی گفت:

      سلام خسته نباشید
      من دانشجو هستم و میخواستم ویزای توریستی امریکا بگیرم.شما گفته بودین که اگر یکی از اقوام فرد، دعوت نامه ای جهت بازدید وی از ایشان، برای فرد متقاضی ارسال نماید، شانس اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا برای فرد، افزایش می یابد.عموی من شهروند امریکا هست.میخواستم بدونم این دعوت نامه ای که شما گفتین رو از کجا باید تهیه کنم؟ با سپاس فراوان

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا علاوه بر داشتن دعوت نامه نیازمند داشتن گواهی اشتغال به کار یا تحصیل و گردش مالی خوب می باشید.

        • علی گفت:

          سلام من گواهی اشتغال به تحصیل دارم و موقع اومدن هم تو حسابم پول زیادی میریزم.فقط میخوام بدونم دعوت نامه رو عموی من از کجا باید بگیره؟
          ممنون

          • آریانا پارس گفت:

            سلام
            دعوت نامه را می توانند از طریق ایمیل هم برای شما ارسال کنند

    117. sevil گفت:

      سلام من دو سال هست تو امریکا زندگی میکنم با شوهرم. الان میخوام مادرم. بیاد پیشن برا وضع حملم. از سفارت وقت گرفتیم میخواستم بدونم مادرم چه مدارکی باید با خودش به سفارت ببره؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.نیازمند گواهی اشتغال به کار یا تحصیل،سند ملکیت وگردش مالی می باشد.

    118. مهر گفت:

      با سلام من ۳۰ ساله هستم و متاهل یه آپارتمان به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان دارم و حدود۵ سال بیمه کاری دارم و همچنان هم ادامه دارد برادر من ساکن کالیفرنیا ست و برای من دعوت نامه ارسال می کند چقدر احتمال دریافت ویزای توریستی دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی نیازمند گردش مالی،سند ملکیت،گواهی اشتغال به کار یا تحصیل می باشید.با توجه به این شرایط شما شانستان خوب است برای این پروسه

    119. عرفان گفت:

      سلام

      دوست دخترم ویزای f1 دانشجویی داره البته single و مشغول تحصیل در مقطع دکتری هست
      خونه به نام خودم ندارم اما ایران مشغول به کار هستم و تحصیلاتم هم فوق لیسانس هست ۲۹ سالمه.
      میخواستم ببینم میتونم برم ببینمش؟واسم دعوت نامه میتونه بفرسته؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی نیازمند گردش مالی،سند ملکیت،گواهی اشتغال به کار یا تحصیل می باشید تا شانستان برای این پروسه بالا رود.

    120. شاهرخ گفت:

      حداقل گردش بانکی لازم قابل قبول معمولا چقدر هست؟
      سند ملکی باید ۶ دانگ باشد حتما؟
      حداقل ارزش ملک باید چقدر باشد؟
      مثلا ۶۰ میلیون هم ملک داریم ۶ میلیارد هم داریم.
      برای کانادا من ۱۴۰ میلیون یک شبه قرض کردم فرداش گذاشتم بانک و یک نامه استعلام لاتین از بانک ملی گرفتم فردای همون روز رفتم استانبول کارگزاری سفارت کانادا و اونها هم قبول کردن.اینجا هم همینطور هست؟
      ممنون میشم این دوتا سوال رو پاسخ بدید.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.هرچه ارزش ملک شما بیشتر باشد شانس بیشتری دارید و شرایط برای دریافت ویزای توریستی آمریکا و کانادا تقریبا مشابه می باشد.

    121. ماریا گفت:

      سلام.میخواستم بدونم چقدر پول بایدتوحساب باشه و خاله من ساکن آمریکا ست و میتونه دعوتنامه بفرسته واینکه من دورگه هستم و پاسپورت فیلیپینی هم دارم . آیا این داستان دعوتنامه و پاسپورت میتونه واسه ویزا موثر باشه؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما با توجه به دارا بودن پاسپورت فیلیپین و داشتن فردی در آمریکا که بتواند برای شما دعوت نامه بفرستد شانس خوبی در این پروسه دارید.لیکن نیازمند مدارک دیگری از جمله گواهی اشتغال به کاریا تحصیل و گردش مالی مناسب دارید.

    122. علی گفت:

      سلام
      من ۹ تیر مصاحبه داشتم در سفارت امریکا در دبی و برگه زرد گرفتم که داخل ان یک کیس نامبر وجود داره و نوشته ۶ ماه الی یک سال طول میکشه جواب بدن . میخاستم بپرسم با توجه باینکه درخواست من توریستی بوده و ۳۶ سال سن دارم و متاهل و دارای فرزند هستم و همچنین بنده بصورت فردی قصد مسافرت دارم تا چقدر امیدوار باشم که جوابم مثبت باشه و زودتر نتیجه بگیرم . ممنوم از شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.با توجه به این که شما کارت زرد دارید باید منتظر بمانید تا دولت آمریکا شرایط شما را برسی کند که می توانید به آمریکا بروید یا خیر که بستگی به پارامترهایی مانند گذراندن دوره سربازی در یک سری مناطق و ویزاهای شنگن دارد.و بدون داشتن اطلاعات کافی از شما نمی توان گفت چقدر شانس برای این پروسه دارید

    123. طبیبی گفت:

      با سلام.من ۵۶ سال سن دارم و مجرد .و کار آزاد دارم وسند ملکی هم دارم.میخواستم بدونم چقدر تو حسلبم باشد و به چه مدت؟ و میتوانم از طریق شرکت شما ویزا توریستی امریکا را بگیرم و هزینه تقریبی ویزل از طریق شما چقدر است. با تشکر.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای اخذ ویزای توریستی شما باید مدارکی دال بر برگشت خود داشته باشید که بتواند افیسر ویزا را قانع کند که شما قصد برگشت دارید.
        این مدارک شامل سند ملک ، گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی اشتغال به کار و گردش مالی می باشد .ویزای توریستی یکی از سخت ترین نوع ویزاها می باشد.با توجه به افزایش پناهندگی شانس افراد برای گرفتن این نوع ویزا کم تر می باشد.

    124. roonak pouyan گفت:

      سلام من اگه دعوت نامه داشته باشم باحساب ۴۰ میلیون میتونم برم ؟؟؟ آیا کافیه

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        بخشی از مدارک قابل اسناد می باشد که باید شرایط دیگری هم مورد برسسی قرار گیرد . برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در ارتباط باشید

    125. احمدرضا گفت:

      با سلام و خسته نباشید، سوالم در مورد ویزای توریستی امریکا هست، میخواستم اقدام کنم ، شرایطم ویزای انگلیس مولتی دارم، شغلم ازاد هست، جواز کسب دارم، ۵٠٪ سهام ی شرکت خصوصی و رئیس هیئت مدیره ی شرکت خصوصی، پروانه بهربرداری دارم، سند ملکی به نام خودم، حساب بانکی گردشی و قرض الحسنه، متاهل بدون همسر سفر میکنم، میخواستم بدونم احتمالا گرفتن ویزا توریستی برای من چند درصد میباشد. با کمال تشکر

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما شرایط عمومیتان خوب می باشد.و این موضوع مهم می باشد که سابقه سفرهای اروپا داشته اید یا خیر؟

    126. Sepideh گفت:

      سلام
      خواهر من امریکا زندگی می کنه می خواستم بپرسم حداکثر چند بار در سال می تونه برای پدر و مادرم دعوتنامه بده؟آیا تعداد دفعات محدودی در یک سال داره؟ مادر و پدرم تا به حال دو بار به امریکا سفر کردند و سر موعد مقرر امریکا رو ترک کردند.

    127. الهام گفت:

      با سلام خواهر و شوهر خواهر من ساکن سن دیه گو آمریکا هستند. دو سال پیش برای پدر و مادرم دعوتنامه فرستاند که از طریق سفارت آوریکا در باکو موفق به اخذ ویزا شدند پس از عزیمت به آمریکا و طی یک اقامت شش ماهه مجددا به ایران بازگشتند.
      و اما امسال خواهر شوهرم مجددا برای من دعوتنامه ارسال کرده است که از همان سفارت باکو وقت ملاقات گرفته ام.
      با توجه به برخی اطلاعات غیر موثق نیاز به راهنمایی شما دارم
      ۱- من متاهل هستم و شوهرم در ایران بعنوان پشتیبان من معرفی شده است.
      ۲- میزان تحصیلاتم فوق لیسانس کشاورزی
      ۳- متولد ۱۳۶۲ یعنی ۳۲ ساله هستم.
      ۴- ما در ایران یک واحد مسکونی داریم که سند شش دانگ دارد ارزش آن واحد حدودا ۱۵۰ هزار دلار است آیا لازم است که شوهرم کل یا نصف آن را به نام من تانتقال دهد؟
      ۵- ما یک زمین بعنوان باغ داریم که سند آن از نوع سند روستایی است (به اصطلاح سند غیر منقول نیست) اگر آن زمین را به نام من انتقال دهد و ترجمه آنرا به سفارت تحویل دهم برای آنها قابل قبول است؟
      ۶- در خصوص موجودی پول در حساب بانکی آیا لازم است که من در حساب بانکی پول داشته باشم؟ حداقل چه مبلغی؟ (در دعوتنامه من بعنوان خانه دار معرفی شده ام)
      من در کل قصد دارم به مدت ۲ ماه پیش خواهرم بمانم و دوباره به ایران برگردم و در ضمن شوهر خواهرم دارای شغل رسمیست.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی اگر سند مالکیت به نام شما نباشد نمیتواند کمکی به شما بکند.
        در مجموع شانس شما برای دریافت ویزای توریستی آمریکا مناسب است برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران موسسه در ارتباط باشید

    128. مریم گفت:

      با سلام برادر من در امریکا تحصیل می کند و یک درخواستی برای من فرستاده که بتوانم به سفارت امریکا در ترکیه بروم و بتوانم ویزای امریکا را بگیریم ((جهت ملاقات برادر م ))به نظر شما چه چیزی باید عنوان کنم که به من ویزا بدهند در ضمن من مجرد هستم

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        برای ویزای توریستی باید مدرکی به آفیسر ویزا نشان بدهید که قصد برگشت دارید که شامل سند مالکیت ، گواهی اشتغال به تحصیل یا کار و حساب بانکی شما می باشد . با توجه به مجرد بودن شما از شانس پائین تری برخوردار می باشید. برای اخذ ویزای توریستی باید به کشورهای ارمنستان و امارات اقدام نمائید

    129. شیرین گفت:

      سلاام
      من ۲۶ سال سن دارم و در حال حاضر مشغول به کار هستم و برای کار وثیقه با مبلغ بالا ارائه دادم. دوبار ویزای شنگن توی پاسپورتم داشتم. اما سند ملکی به نام خودم ندارم. برای دیدن دوستم که در حال حاضر ویزای دانشجویی آمریکا رو داره می خوام ویزای توریستی بگیرم. به نظر شما شانسش رو دارم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای دریافت ویزای توریستی آمریکا شما باید مدارکی را ارائه دهید که آفیسر متقائد شود شما قصد برگشت دارید.
        اگر سند ملکی به نام شما نباشد نمی تواند کمکی به شما بکند

    130. نیلو گفت:

      با سلام کسی که کارش آزاد هست مثلا ساخت و سازه برای نامه اشتغال به کار چیکار باید بکنه؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        اگر شرکتی دارند می توانند با استفاده از سربرگ اون شرکت نامه اشتغال به کار را دریافت کنند.در غیر اینصورت می توانند با شرکت هایی که کار می کنند این نامه را دریافت کنند.

    131. محمدرضا گفت:

      با سلام
      من و همسرم ۳۰ سالمونه وبرای بازدید ازامریکا قصد گرفتن ویزای توریستی امریکا رو داریم. لازم به ذکره که من اینجا کار میکنم و بیمه و سابقه بیمه دارم و البته نامه تمکن مالی رو هم میتونم بگیرم با این حال ویزای شینگن و حتی انگلستان تو پاسپورتم ندارم. با توجه به اینکه پدر و مادر هردوی ما و کلا همه فامیلهای نزدیک ما اینجا هستن این قضیه میتونه افیسر پروندمونو متقاعد کنه که ما واقعا قصد بازگشت داریم و به نظر شما اصلا میتونیم ویزا بگیریم یا نه؟
      ممنون میشم که راهنماییمون کنید

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        همانطور که شما فرمودید با آفیسر ویزا رو قانع کنید که قصد برگشت دارید.این مدارک شامل گواهی اشتغال به تحصیل یا کار ، سند مالکیت و حساب های بانکی می باشید.
        با توجه به این موضوع که به همراه همسر خود می خواهید اقدام کمید از شانس پائین تری برخوردار هستید

    132. Sam گفت:

      سلام و خسته نباشید
      من ٢٨ سال سن دارم و مجرد دانشجو ترم اخر فوق لیسانس هستم (در حال تکمیل بایان نأمم)ویزا شنیگن ۱بار دارم
      با این حال ۱سال بیمه دارم و کارکرد حساب بانکی نسبتا خوبی دارم. دعوتنامه از کنفرانس علمی دارم به نظر شما امکان أخذ ویزا توریستی آمریکا تا چه حدی برای من مقدور هست؟؟

    133. مهتاب گفت:

      سلام من با اقایی اشنا هستم سیتیزن امریکا ما قصدمون ازدواجه ولى قبلش میخام با ویزاى توریستى برم ببینمشون من ایرانم مجرد و سند خونه به نام پدرم هست ..بعد از برگشتن از امریکا میخام با ویزاى نامزدى برم ولى قبلش حتما دیدارو داشته باشم..به نظرتون شانسک چه قدره،؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما از شرایط خودتون چیزی نگفتید.یعنی سند ملکی پدر شما ضامن این نیست که شما پس از اتمام ویزای توریستی تون به ایران بر میگردید.شما باید دلایل قانع کننده تری داشته باشید که پس ازین دوره به ایران برمیگردید.

    134. بهزاد گفت:

      سلام همسر من سیتیزن آمریکا هستند ولی ما ایران زندگی می کنیم برای ویزای توریستی از سفارت آمریکا در ارمنستان وقت گرفتیم
      گردش حساب بالایی دارم اما سند ملکی ندارم به نظر شما چقدر شانس صدور ویزا تفریحی برای من وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شانس پرونده شما خیلی ضعیفه برای ویزای توریستی چون پرونده شما مشکوک به اقامت هست یعنی افسر ویزا مسلما به این باور میرسه که قصد اصلی شما ویزای توریستی نیست.به شما توصیه میکنیم از طریق ویزای ازدواج به سفارت امریکا درخواست ویزا بدید

    135. رسول گفت:

      سلام
      مدرک من مهندسی برق می باشد. و مالک خودرو و یک واحد آپارتمان می باشم که البته سند آن به دلیل اخد وام بانک مسکن در رهن بانک است. درحال حاضر هم شاغل می باشم و گواهی اشتغال به کار را می توانم اخذ کنم. شانس من جهت دریافت ویزا توریستی و هزینه دو هفته اقامت حدودا چقدر می باشد.
      با تشکر.

      • آریانا پارس گفت:

        سلام.شما برای اخذ ویزای توریستی آمریکا نیازمند به داشتن سابقه سفر به کشور های شنگن یا دعوت نامه می باشید تا شانستان بالا برود

    136. Adella گفت:

      سلام. من ۳۰ سال دارم و مجرد هستم. برادرم در آمریکا مقیم هست. البته مدارک شغلی و حساب بانکی هم دارم. سوالم اینست که چقدر شانس اخذ ویزای توریستی آمریکا را دارم؟
      ممنون از راهنمایی شما

      • آریانا پارس گفت:

        سلام شانسه شما در صورت اینکه یرادر شما شهروند امریکا باشه و شما از ایشون دعوت نامه بگیرید خوبه البته در صورتی که مدارک شخصی شما کامل باشه

    137. مهدی گفت:

      سلام
      من مسافرت زیاد رفتم دو تا شینگن هم دارم که البته از یکیش استفاده کردم
      عضو هیات علمی هستم. بنظرتون میتونم ویزا بگیرم؟

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        برای گرفتن ویزای توریستی شما باید مدارکی به آفیسر ارایه بدید که متقاعد بشوند شما قصد برگشت دارید.
        با توجه به شرایط شما شانس خوبی برای گرفتن ویزای توریستی آمریکا دارید

    138. سينا گفت:

      سلام و خسته نباشید
      من ٢٨ سال سن دارم و مجرد هستم و تا کنون ویزا شنیگن و انگلستان رو هم أخذ نکردم
      با این حال مدارک شغلی و کارکرد حساب بانکی نسبتا خوبی دارم. به نظر شما امکان أخذ ویزا توریستی آمریکا تا چه حدی برای من مقدور هست؟؟

      • ariana گفت:

        با سلام و احترام
        با توجه به شرایط شما شانس خوبی برای اخذ ویزای توریستی از کشور آمریکا را دارید.برای اطلاعات بیشتر با مشاوربن موسسه در ارتباط باشید

    139. Ali گفت:

      Salam khastam beporsam .. Man football bazi mikonam . Ba team melli nojavanan ghahraman asia shodam .. Khastam bebinam tasir dare vase gereftane Visa USA Baraye man ?

      • آریانا پارس گفت:

        سلام
        شما می توانید برای ویزا eb1 اقدام کنید ولی شانستون ۱۰۰ درصد نیست.

    140. daryoush گفت:

      salam
      man daneshjoo hastam…va mashmoole khedmat…ba tavajooh be eghamate teedadii az aghvam dar amrica.. mikhastam bdoonam az nazare shooma ba daryafte davatname az tazafe aghvam emkane in hast ke betoonam vizaye tooristii baraye tabestoone pishe roo akhz konam!?!??!

    141. محبوبه اوتادی گفت:

      با سلام. می خواستم بپرسم ایا داشتن مدارک ذ کر شده در بالا جهتی ویزای توریستی هم برای زن و هم شوهر هردو الزامی است یا اگر فقط شوهر این مدارک را داشته باشد کافیست? و اینکه ایا همه این مدارک باید الراما باهم وجود داشته باشند یا اگر مثلا دو مورد وجود داشته باشد ( حساب بانکی خوب و سند ملک ) ولی ،مدارک شغلی نداشته باشیم باز هم شانس گرفتن ویزا وجود دارد؟

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        چون با خانواده قصد ویزا توریستی دارید از شانس پائین تری برخوردار هستید .ولی می توانید با تلفن های موسسه تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    142. Pouyan گفت:

      باسلام..
      در صورت امکان بفرمایید موسسه شما چه کمکی در اخذ ویزای توریستی امریکا انجام می دهد؟ و با شرایط معمولی چه تفاوتی می تواند داشته باشد؟

      با تشکر
      پویان

      • آریانا پارس گفت:

        با سلام
        شما می توانید با تلفن های موسسه تماس بگیرید و از خدمات ما مطلع شوید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شبکه های اجتماعی

    arrow up